Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Excavator toegevoegd. Dank voor de feedback 
Je linkt naar een file op je desktop
Begin deze maand hebben we het nog nergens online gezien, maar wellicht hebben we dat gemist? Deze week is het op veel websites besproken.
Je linkt naar een file op je desktop
http://ir.amd.com/phoenix...4093&p=irol-presentations
De tweede link dat is hem, daar staat ook 1 mei bij en zaterdag was het ook al op het forum geplaatst.
De tweede link dat is hem, daar staat ook 1 mei bij en zaterdag was het ook al op het forum geplaatst.
AMD Nieuwsdiscussie
Sinds dit weekend is het opgepakt in de media en ja, we hadden best wat sneller mogen zijn. Volgende keer beter
Ik vond het nog wel interessant om te brengen en ook wel goed om dat met wat nuance te doen, in plaats van te koppen met Zen is net zo snel als i7 5960X...
[Algemeen] AMD nieuwsdiscussie topic - deel 34Xtuv schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:30:
Sinds dit weekend is het opgepakt in de media en ja, we hadden best wat sneller mogen zijn. Volgende keer beter
CJ's AMD Radeon Info & Nieuwsdiscussietopic - Deel 134
[Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56
Maar goed volgen dus.
Ik denk ook niet dat AMD zo'n hoge hoed kan vinden.Ik vond het nog wel interessant om te brengen en ook wel goed om dat met wat nuance te doen, in plaats van te koppen met Zen is net zo snel als i7 5960X...
AMD Nieuwsdiscussie
Pagina: 1