[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 86 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 07:36
Blaat schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:55:
[...]

Omdat hij een handelaar is in 2e hands hardware die inruil prefereert over cash. Op die manier bouw je een voorraad op. Hij is inmiddels al jaren op die wijze actief.

Mensen die vaak op V&A hebben geneusd zullen veel creatieve ads van hem voorbij hebben zien komen.
Tja, het is maar wat je leuk vindt ieder zijn ding. Veel mensen vinden zijn advertentiebeschrijving leuk en heeft goede reviews. Maar het is gewoon een handelaar die zo zijn brood verdient. En dat mag, alleen verbaas ik mij er meer over dat hij kan handelen via de v&a van tweakes. Toch meer bedoelt voor particulieren lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:18

HellBeast

Oh My GoT!

no_way_today schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:30:
[...]

Tja, het is maar wat je leuk vindt ieder zijn ding. Veel mensen vinden zijn advertentiebeschrijving leuk en heeft goede reviews. Maar het is gewoon een handelaar die zo zijn brood verdient. En dat mag, alleen verbaas ik mij er meer over dat hij kan handelen via de v&a van tweakes. Toch meer bedoelt voor particulieren lijkt mij.
Aan de ene kant heb je gelijk, want het valt ook echt op dat hij een van de weinige echte handelaren is op V&A. Aan de andere kant hebben wel veel tweakers profijt van zijn advertenties, wat blijkt uit die positieve reacties. Ik vermoed dat Tweakers pas een lijn gaat trekken als het aantal actieve handelaren omhoog gaan.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13:02
Zelfde discussie als die verkoper die ten tijden van de eerste mining crash hele pallets met refurbished 290's verkocht via V&A. Uit mijn hoofd zeggende heeft Tweakers die verkoper uiteindelijk ook toegelaten.

Ik vraag me alleen af vanaf welk punt het een 'ventje met een paar kaarten' naar een 'bedrijf zonder KvK nummer' gaat (en hij eigenlijk in de Pricewatch moet gaan staan).

Maar goed, dat is een discussie voor een separaat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
XFlame schreef op maandag 30 juli 2018 @ 11:09:
Zelfde discussie als die verkoper die ten tijden van de eerste mining crash hele pallets met refurbished 290's verkocht via V&A. Uit mijn hoofd zeggende heeft Tweakers die verkoper uiteindelijk ook toegelaten.

Ik vraag me alleen af vanaf welk punt het een 'ventje met een paar kaarten' naar een 'bedrijf zonder KvK nummer' gaat (en hij eigenlijk in de Pricewatch moet gaan staan).

Maar goed, dat is een discussie voor een separaat topic.
Als een verkoper (langdurig) grootschalig verkoopt lijkt mij van wel. Zoiemand dient net als elk ander bedrijf omzetbelasting te betalen, anders werkt tweakers mee aan zwarte handel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
HellBeast schreef op maandag 30 juli 2018 @ 10:02:
[...]

Aan de ene kant heb je gelijk, want het valt ook echt op dat hij een van de weinige echte handelaren is op V&A. Aan de andere kant hebben wel veel tweakers profijt van zijn advertenties, wat blijkt uit die positieve reacties. Ik vermoed dat Tweakers pas een lijn gaat trekken als het aantal actieve handelaren omhoog gaan.
Is zeker zo, hoop maar dat de grote handelaren netjes bij de kvk zijn ingeschreven en belasting betalen, anders is iemand persoonlijk aansprakelijk voor eventuele gelede schade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alle alarmbellen gaan af bij dat account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamender
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-05 21:23
Lijkt me niet erg betrouwbaar, ik zal het niet doen als ik jou was.
Wacht zelf persoonlijk nog tot er, met geluk en wss ijdele hoop, een gtx 1070 voor 250 euro beschikbaar komt op V&A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Staat er al 5 uur op, in die tijd zijn er vast al een aantal simpele zielen die geld hebben over gemaakt. Vooral doen! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:01
Voor de mensen die niet kunnen wachten op de 20xx serie, EVGA heeft een paar bundels in de aanbieding.
Heb zelf de bundel besteld met een 1080ti met een voeding, scheelt zo'n 100 euro op de kaart zelf en je krijgt er een voeding bij, die je wellicht zelf kunt gebruiken of verkopen.

Ik heb zelf op dit moment een 1070 met een 1440p en 144hz monitor, dus voor mij in ieder geval een dikke vooruitgang. En als de 20xx ver boven de 10xx serie presteert kan ik altijd nog gebruik maken van de step-up program van EVGA.

Btw, je kunt alleen met Paypal betalen.

https://eu.evga.com/products/featured-bundles.aspx

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik zou dit zelfs niet gaan afhalen als ik een adres krijg.

1.als je een reactie krijgt met bankgegevens is het een oplichter
2.als je een adres krijgt, is het een troll.

[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 23-08-2018 17:03 ]

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
An1mA schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 16:56:
Voor de mensen die niet kunnen wachten op de 20xx serie, EVGA heeft een paar bundels in de aanbieding.
Heb zelf de bundel besteld met een 1080ti met een voeding, scheelt zo'n 100 euro op de kaart zelf en je krijgt er een voeding bij, die je wellicht zelf kunt gebruiken of verkopen.

Ik heb zelf op dit moment een 1070 met een 1440p en 144hz monitor, dus voor mij in ieder geval een dikke vooruitgang. En als de 20xx ver boven de 10xx serie presteert kan ik altijd nog gebruik maken van de step-up program van EVGA.

Btw, je kunt alleen met Paypal betalen.

https://eu.evga.com/products/featured-bundles.aspx
Die power connector erbij is ook een leuke gimmick.

Ze hebben ook bundels met een keyboard erbij zag ik net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:40

Melkaz

Melkazar

Jammer dat de prijzen van EVGA tussen de US en EU nog zoveel verschillen. Op hun eigen ebay site verkopen ze bijvoorbeeld momenteel de GTX 1080 vanaf $429,99

Zelf wacht ik nog een paar weken op de RTX benchmarks, ik game niet op 4k en m'n 970 doet het nog prima in de games die ik speel (voornamelijk race sims). Het maximale wat ik zou halen zou overigens de RTX 2070 zijn, behalve als de IAB kaartboeren de $499 MRSP ook weer gaan interpreteren als 750 Euro. Dat is mij toch de gortig. Een 1080 voor pak weg 400 euro (of een <350 1070 TI) zou al een grote sprong zijn voor mij persoonlijk. Hopelijk dalen de prijzen in de EU vanaf september harder, net als in de US het nu gaande is.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetspiking
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-09 16:30
Momenteel kun je via SI computers de 1080 bestellen voor 479 euro. Amazon.de heeft ook een redelijke prijs zie ik.

pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1080 Turbo OC 8G

[ Voor 10% gewijzigd door jetspiking op 24-08-2018 21:20 ]

https://www.linkedin.com/in/dustinhendriks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
jetspiking schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:19:
Momenteel kun je via SI computers de 1080 bestellen voor 479 euro. Amazon.de heeft ook een redelijke prijs zie ik.

pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1080 Turbo OC 8G
Dan heb je wel meteen een ontzettende irritante en slechte cooler.
De EVGA set is tenminste interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sozosozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08-2020
Tijd om te juichen? De eerste échte pascal koopjes komen op gang >:)

EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW Ultra Silent €405,71

https://www.caseking.de/e...96-mb-gddr5-gcev-326.html

[ Voor 12% gewijzigd door sozosozo op 25-08-2018 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
sozosozo schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:20:
Tijd om te juichen? De eerste échte pascal koopjes komen op gang >:)

EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW Ultra Silent €405,71

https://www.caseking.de/e...96-mb-gddr5-gcev-326.html
Neuh is nog steeds EVGA, ik word pas enthousiast als de MSI 1080TI in de aanbieding is, ik zal dat in de gaten houden en hier posten als ik wat zie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sozosozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08-2020
:D
Na 'n jaar met smart gewacht te hebben op 'n betaalbare upgrade is deze kinderhand misschien wat té snel gevuld ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0nny41
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:34
https://www.alternate.de/...duct/1344800?event=search

gtx 1080ti voor 599 euro.
Denken jullie dat de prijs nog verder zal zakken? Zelf heb ik geen haast, maar ik ben toch in de verleiding om een nieuwe videokaart aan te schaffen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Das geen slechte prijs, daar zou ik de MSI versie wel voor aanschaffen. Weet niet meer zeker of deze nou een erge coilwhine had....

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

@MetalSonic Wat bedoel je met het is "nog steeds" EVGA? Wat is er mis mee? Je krijgt een goeie cooling solution, vaak nog wel wat compactere kaarten dan de rest (OK, het voorbeeld in kwestie is dan toevallig de ultra silent versie met 2,5 slots heatsink), ze leren van hun fouten en passen verbeteringen ook direct toe, en je hebt een betere garantie én ze bieden dat step-up programma.

Overigens zijn de strix kaarten en de Gaming X kaarten ook echt top. Laten we de Gainward 1070 en 1080 GS GLH ook niet vergeten.
EVGA zou nog steeds samen met MSI en Gainward mijn eerste prio krijgen.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
En ik zou Gainward weer strepen uit dat lijstje. Het is niet hetzelfde bedrijf als het was uit de GF2 tijd, nu is de naam onderdeel van Palit en die coolers zijn echt duidelijk van mindere kwaliteit van de cooling. Je merkt direct dat het plastic van de fans en shroud van een ander kaliber zijn dan van bijv Asus, MSi Evga etc.
Eigenlijk wel vergelijkbaar met die gigabyte gaming modellen, dat is ook flut kwaliteit. (Die windforce modellen voelden een stuk steviger aan)

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 01-09-2018 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Heee Deloeks :) Kom je nog eens meedoen in BF1?

Ik heb idd een geforce 2 gets en een 6800gt gs gehad van gainward en die waren echt super. De 1070 en 1080 modellen hebben idd wel een hoog plastic gehalte als 't gaat om fans en de shroud ja, mee eens, maar qua prestaties en cooling performance presteren ze gewoon echt goed en dat ligt niet alleen aan 't fanprofiel. Ze maken ook niet veel kabaal. Maar ik denk wel dat ik 't met je eens ben dat ik toch msi of evga zou kiezen. Zij lijken toch ook wat meer aandacht te hebben besteed aan betere vrm+mem cooling.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +3 Henk 'm!
unfor schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:17:
En ik zou Gainward weer strepen uit dat lijstje. Het is niet hetzelfde bedrijf als het was uit de GF2 tijd, nu is de naam onderdeel van Palit en die coolers zijn echt duidelijk van mindere kwaliteit van de cooling. Je merkt direct dat het plastic van de fans en shroud van een ander kaliber zijn dan van bijv Asus, MSi Evga etc.
Eigenlijk wel vergelijkbaar met die gigabyte gaming modellen, dat is ook flut kwaliteit. (Die windforce modellen voelden een stuk steviger aan)
En jij hebt dus geen idee waar je het over hebt.
Palit's thermal solution certainly delivers here. Gaming temperature is around 72°C, which is sufficiently far away from NVIDIA's thermal limit of 82°C beyond which the card will reduce clocks to hold that temperature. In terms of gaming noise, the Palit GameRock delivers, too. With 30 dBA, it is the quietest GTX 1080 we tested so far, slightly quieter than the MSI Gaming X.

You do get a fantastic card with an excellent heatsink that delivers on temperatures and noise.
https://www.techpowerup.c...GTX_1080_GameRock/30.html
From all other viewpoints, the GameRock Premium Edition ticks the right boxes. It's majestic with its leading performance, the temperatures stay in the 70 Degrees C range under load, it's a completely silent card, there's no coil noise, it has proper display connectors and so on. With that 8 GB of GDDR5X memory you will purchase a product that is future proof for a while (although in the world of technology that I am afraid is a relative statement). Any GTX 1080 will bring a truckload of gaming performance towards your PC. The GameRock adds a little extra into the mix with its lovely feature set and high factory tweak.

If you can agree on the design, and it's sturdy yet sizable format then theres no reason to not put the Palit GeForce GTX 1080 GameRock Premium Edition with or without the G-Panel on your shortlist. It offers premium performance.
https://www.guru3d.com/ar...on_g_panel_review,40.html
De Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix is de best presterende GTX 1080 kaart die we tot nu toe hebben getest, en blijkt daarnaast ook stil te zijn en efficiënt te koelen.

Dit neemt echter niet weg dat als je gewoon een enkel GTX 1080 in je systeem wilt hebben, je er goed aan doet om de Gainward te nemen. Van alle GTX 1080 kaarten die we tot nu toe hebben getest, is de Gainward de beste, dus ontvangt hij een Ultimate Award.
https://nl.hardware.info/...nelste-gtx-1080-conclusie

https://www.computerbase....nerkarten-vergleich-test/
Modell PCB Länge 6-Pin 8-Pin
Asus GeForce GTX 1080 Strix OC Asus 30,0 cm 1× 1×
EVGA GeForce GTX 1080 FTW EVGA 27,5 cm - 2×
Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH Gainward & Palit 28,5 cm 1× 1×
Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming Gigabyte 28,0 cm - 1×
Inno3D GeForce GTX 1080 iChill X3 Inno3D 30,0 cm 1× 1×
MSI GeForce GTX 1080 Gaming X MSI 28,0 cm 1× 1×
Palit GeForce GTX 1080 GameRock Premium Edition Gainward & Palit 28,5 1× 1×
Zotac GeForce GTX 1080 AMP! Extreme Zotac 31,0 cm - 2×
GeForce GTX 1080 Founders Edition Nvidia 27,0 cm - 1×
Die Phoenix und die Game Rock sind die perfekten Allrounder
Das Testfeld umfasst zwei Allrounder, die für die meisten Spieler die beste Wahl des Pascal-Flaggschiffes verkörpern: Die Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH und die Palit GeForce GTX 1080 GameRock Premium Edition. Beide Grafikkarten gehören zu den drei schnellsten Modellen im Testfeld und – ebenso wichtig – sind dabei zudem mit hörbarem Abstand zur Konkurrenz die beiden leisesten Kandidaten. Ihre Leistungsaufnahme liegt zwar im oberen Drittel, ist jedoch nicht außergewöhnlich hoch. Einziger Nachteil sind die enormen Ausmaße, die durch den Drei-Slot-Kühler mit Überhang entstehen. Ein Blick ins eigene Gehäuse, um zu überprüfen, ob die Grafikkarte problemlos eingebaut werden kann, ist deshalb bei beiden Modellen Pflicht.
Google translate
The Phoenix and the Game Rock are the perfect all-rounders
The test field includes two all-rounders that represent the best choice of the Pascal flagship for most players: the Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH and the Palit GeForce GTX 1080 GameRock Premium Edition. Both graphics cards are among the three fastest models in the test field and - just as important - are also the two quietest candidates with audible distance to the competition. Although their power consumption is in the upper third, it is not unusually high. The only downside is the enormous dimensions caused by the three-slot radiator with overhang. A look into your own case, to check whether the graphics card can be easily installed, is therefore mandatory for both models.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KnIbEFk.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LvuawOE.png

Vooral lekker de marketing afdelingen van de andere merken volgen. Dat houdt de prijs laag voor de mensen die wel weten hoe het zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 01-09-2018 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
@vipeax Een hele hoop copy paste bagger die ik niet gelezen heb want ik heb wel meer te doen.

Ik spreek uit mijn eigen ervaring, en ik ben van mening dat de coolers op gainward en palit kaarten "flimsy" zijn.
Ze doen hun werk wel, maar het voelt ontzettend goedkoop aan.
Pak eens een ROG Strix, MSI Gaming of EVGA FTW cooler, en pak dan een Gainward/Palit en merk het verschil.
Je komt alleen met copy paste, maar ik betwijfel dat je ook werkelijk de kaarten in je handen hebt gehad.

Daarnaast heb ik ontzettend slechte ervaring met gainward/palit's eigen PCB's, ik heb GF460's moeten bakken om ze weer draaiend te krijgen en dat zou echt niet meer mogen voorkomen na de horrors met GF8800's.

Volgens mij gebruiken ze tegenwoordig alleen nog nvidia reference boards, dus dat probleem zou er niet meer moeten zijn.

Ja. Ik heb wel degelijk een idee waar ik het over heb als ik de kaarten in gebruik heb gehad, en ik heb geen copy paste nodig.

[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 01-09-2018 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, hij zit in m'n kast en ook in die van praktisch iedereen die ik ken die ook een Pascal kaart heeft. Voor de rest kan ik je niet serieus nemen als je puur op basis van je eigen mening conclusies trekt en iedere review negeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Paprika schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 18:12:
Ja, hij zit in m'n kast en ook in die van praktisch iedereen die ik ken die ook een Pascal kaart heeft. Voor de rest kan ik je niet serieus nemen als je puur op basis van je eigen mening conclusies trekt en iedere review negeert.
Oh jee, iemand die op basis van zijn eigen ervaring conclusies trekt!
Maar een mening op basis van ervaring telt blijkbaar niet meer mee voor knulletjes op tweakers.net
Vooral afgaan op de mening van een ander, want je eigen ervaring is irrelevant. 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54
unfor schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 18:02:
@vipeax Een hele hoop copy paste bagger die ik niet gelezen heb want ik heb wel meer te doen.

Ik spreek uit mijn eigen ervaring, en ik ben van mening dat de coolers op gainward en palit kaarten "flimsy" zijn.
Pak eens een ROG Strix, MSI Gaming of EVGA FTW cooler, en pak dan een Gainward/Palit en merk het verschil.
Je komt alleen met copy paste, maar ik betwijfel dat je ook werkelijk de kaarten in je handen hebt gehad.

Daarnaast heb ik ontzettend slechte ervaring met gainward/palit's eigen PCB's, ik heb GF460's moeten bakken om ze weer draaiend te krijgen en dat zou echt niet meer mogen voorkomen na de horrors met GF8800's.

Volgens mij gebruiken ze tegenwoordig alleen nog nvidia reference boards, dus dat probleem zou er niet meer moeten zijn.

Ja. Ik heb wel degelijk een idee waar ik het over heb als ik de kaarten in gebruik heb gehad, en ik heb geen copy paste nodig.
Hier nog iemand met praktijkervaring met zowel Palit (GTX 1080 Gamerock) als Asus (GTX 1070 Strix).

De Palit was stiller dan de Asus, en de koeler voelde naar mijn mening kwalitatief niet minderwaardig aan. Ik zou ze dan ook van harte aanbevelen, net als de vele reviewers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je vergelijkt nu high-end kaarten met je ervaringen met een sombere midrange GTX 460 van nog geen 200 euro. Verder zou ik toch even wat verder kijken dan je eigen beperkte kennis, want ze gebruiken helemaal geen reference PCB, maar laat me raden EVGA is en blijft wel een topmerk ondanks de meerdere Pascal fiascos...

[ Voor 18% gewijzigd door Paprika op 01-09-2018 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
unfor schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 18:16:
[...]

Oh jee, iemand die op basis van zijn eigen ervaring conclusies trekt!
Maar een mening op basis van ervaring telt blijkbaar niet meer mee voor knulletjes op tweakers.net
Vooral afgaan op de mening van een ander, want je eigen ervaring is irrelevant. 7(8)7
Jij hebt jezelf wel hoog zitten hé irritant kneusje!
Modbreak:Post on-topic, behulpzaam en vriendelijk of post niet :o

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 02-09-2018 10:32 ]

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
RBN026 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 19:06:
[...]

Jij hebt jezelf wel hoog zitten hé irritant kneusje!
Bedankt voor je intelligente toevoeging aan het topic. (y)
Modbreak:Jij ook on-topic houden. Je inhoudelijke posts zijn onderbouwd, maar de toon die je gebruikt irriteert mensen. Hou het bij de onderbouwing, sneers als dit en waardeoordelen van andere gebruikers voegen niets toe en leiden af van je boodschap. Laat die dan ook voortaan achterwege.

[ Voor 38% gewijzigd door dion_b op 02-09-2018 10:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
Jongens, hou het vriendelijk en onderbouw je mening. Willekeurig schelden draagt niet bij aan de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-09 12:21
Voor wat het waard is, hier zit ook een Palit Gamerock Premium GTX 1080 in de P.C. van mijn vriendin, en da's een best kaartje hoor. Het zal vast dat Palit misschien in het verleden ook slechte koelers heeft afgeleverd. Daarom moet je eigenlijk ook niet alleen maar af gaan op een bepaald merk, maar gewoon alle individuele reviews lezen voor een bepaalde specifieke kaart. Alle reviews die ik gezien heb voor de Palit series Pascal kaarten zijn prima in orde, in ieder geval.

Zo is ook niet elke ROG Strix van geweldige kwaliteit. Zie het AMD Vega topic daar maar voor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:29

g0tanks

Moderator CSA
Tja, als je op voorhand al andere geluiden negeert dan begin je al met 1-0 achter.

Je kan op z'n minst erkennen dat er schijnbaar toch wel veel mensen zijn met andere ervaringen. Al is dat enkel omdat jouw ervaringen gebaseerd zijn op oudere/ andere modellen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

De Palit GameRock GTX 1070 die ik gehad heb, vond ik zeker niet minder dan een MSI ofzo.
Het voelde als een dikke klomp kwaliteit aan :)
Qua koelen tov geluidsproductie was die ook beter dan de MSI Gaming GTX 970 die ik daarvoor had (de Palit was ook dikker).
Zie ook mijn review: productreview: Palit GeForce GTX 1070 GameRock review door SmokingCrop

In de 1000 series lijken ze alleszins in orde te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
Waarom niet de echte reden plaatsen dat je zo'n kaart zou negeren: ze zijn spuuglelijk :o

OT: die Gigabyte van de aanbieding, is dat wat? Ik weet dat Gigabyte in het AMD kamp nogal wat steekjes heeft laten vallen, maar als ik de reviews online zo check, zit het in het groene kamp wel goed.

Aangezien je voor een Vega 64 dezelfde prijs moet neertikken, zou men deze 1080ti een serieuze overweging kunnen vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyknockerNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:27
SmokingCrop schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 20:23:
[...]

De Palit GameRock GTX 1070 die ik gehad heb, vond ik zeker niet minder dan een MSI ofzo.
Het voelde als een dikke klomp kwaliteit aan :)
Qua koelen tov geluidsproductie was die ook beter dan de MSI Gaming GTX 970 die ik daarvoor had (de Palit was ook dikker).
Zie ook mijn review: productreview: Palit GeForce GTX 1070 GameRock review door SmokingCrop

In de 1000 series lijken ze alleszins in orde te zijn.
De Jetstream 1070 die ik nu in gebruik heb is van prima kwaliteit, koeling is dik in orde met 2,5 slot aan metaal. Zou zo weer een Jetstream kopen of een Gamerock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Nu online
Deathchant schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:10:
@MetalSonic Wat bedoel je met het is "nog steeds" EVGA? Wat is er mis mee? Je krijgt een goeie cooling solution, vaak nog wel wat compactere kaarten dan de rest (OK, het voorbeeld in kwestie is dan toevallig de ultra silent versie met 2,5 slots heatsink), ze leren van hun fouten en passen verbeteringen ook direct toe, en je hebt een betere garantie én ze bieden dat step-up programma.

Overigens zijn de strix kaarten en de Gaming X kaarten ook echt top. Laten we de Gainward 1070 en 1080 GS GLH ook niet vergeten.
EVGA zou nog steeds samen met MSI en Gainward mijn eerste prio krijgen.
Je hebt een goed punt, wellicht moet je mijn reactie anders lezen.

Ik ben eigenlijk een beetje een MSI fanboy, de GTX 970 en MSI GTX 980 van msi vond ik heerlijk. Nog nooit zulke goede kaarten gehad. Daarvoor een XFX HD 7970 GHZ gehad welke ik veel te druk vond en daarvoor een GTX 200 ti ofzo geen idee wat langer geleden.

Ik heb ook een ASUS GTX 980 geprobeerd maar die vond ik ook niet fijn, daarna dus MSI GTX 980 die ik nu nog steeds heb. Enigszins verouder maar voor mijn games eigenlijk goed genoeg op 1080P

TLDR: MSI fanboy hier, ik weet eigenlijk te weinig van EVGA zal vast ook een goede kaart zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MetalSonic schreef op zondag 2 september 2018 @ 00:51:
[...]

Je hebt een goed punt, wellicht moet je mijn reactie anders lezen.

Ik ben eigenlijk een beetje een MSI fanboy, de GTX 970 en MSI GTX 980 van msi vond ik heerlijk. Nog nooit zulke goede kaarten gehad. Daarvoor een XFX HD 7970 GHZ gehad welke ik veel te druk vond en daarvoor een GTX 200 ti ofzo geen idee wat langer geleden.

Ik heb ook een ASUS GTX 980 geprobeerd maar die vond ik ook niet fijn, daarna dus MSI GTX 980 die ik nu nog steeds heb. Enigszins verouder maar voor mijn games eigenlijk goed genoeg op 1080P

TLDR: MSI fanboy hier, ik weet eigenlijk te weinig van EVGA zal vast ook een goede kaart zijn ;)
Hier een MSI GTX 295, MSI GTX 570 liggen en MSI GTX 750ti 2GB.
De ASUS 1060 Turbo 6G sinds release in huis en had in het begin last van coilwhine.
Gek genoeg is dit nu weg, vaak bij games zo een irritant hoge pieptoon gehad.

Van MSI heb ik ook de Moederborden, waar ik persoonlijk nog nooit problemen mee had.
Enkel ASUS Moederbord die hier mijn Ryzen machine om zeep heeft geholpen (CPU, Videokaart, Ram en M.2 SSD dood).

Volgend systeem (over ca 6 a 7 mnd) zal heel mijn PC nagenoeg uit en van MSI bestaan.
Case, Moederbord en Videokaart, Ditmaal met CPU uit huize Intel.

Wel ditmaal zonder dat RGB hype meuk. spendeer dat geld liever in extra rekenkracht. 8)

Edit:
RTX 2070ti of RTX 2080 (ti) als de prijzen wat redelijker zijn of een leuke aanbieding is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2018 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:11

Funky22

Guild invite

Hoi

Is deze de moeite om te overwegen?
http://www.galax.com/en/g...0-ti-ex-sniper-white.html

https://discord.gg/x8uWt9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:31
Dat hangt van je motieven af?
Wellicht kan je die eerst toelichten, als je beweegredenen zijn om een zo'n wit mogelijke kaart te hebben dan ja :+

Overweeg je het vanwege de prijs, de koeler, het merk zelf???

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22

Funky22

Guild invite

Zit nog te twijfelen tussen een vega56 of 1070ti

Heb nu een Asus rx580 o8g fan klinkt als een stofzuiger tijdens het gamen deze gaat dan ook terug retour
Speel 95% wow en ga binnen kort over op 3440x1440p speel nu op 2560x1080p

Vereisten zijn: zo stil mogelijk voor de rest ben ik niet merk gebonden, zag deze kaart en lijkt me wel mooi te passen in men witte Nzxt H500, uiterlijk is niet wat perse prio heeft het moet gewoon een goede kaart zijn en goed betekend hier ook zo stil mogelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Funky22 op 03-09-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Funky22 schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:48:
Zit nog te twijfelen tussen een vega56 of 1070ti

Heb nu een Asus rx580 o8g fan klinkt als een stofzuiger tijdens het gamen deze gaat dan ook terug retour
Speel 95% wow en ga binnen kort over op 3440x1440p speel nu op 2560x1080p

Vereisten zijn: zo stil mogelijk voor de rest ben ik niet merk gebonden, zag deze kaart en lijkt me wel mooi te passen in men witte Nzxt H500, uiterlijk is niet wat perse prio heeft het moet gewoon een goede kaart zijn en goed betekend hier ook zo stil mogelijk.
Ok, dat is duidelijke motivatie.

De 1070ti was het directe antwoord van Nvidia om AMD met de Vega56 af te troeven en weer op hun knietjes te brengen (om ze geen kansen te geven in het hogere segment).
Hij presteerd dan ook op alle vlakken beter (marginaal, maar toch beter)

Kwa power consumption wint de 1070ti het ook met een tdp van 180w tegenover 210w van Vega56.
Hou dus ook rekening dat je voor Vega56 een power supply van min. 650w nodig hebt.

Ik weet niet of je nog interesse hebt in G-Sync of Freesync mogelijkheden.
En of je monitor 60hz of hoger, bijv 144hz is, want dan is 3K resolution al weer wat krapper voor boven 100fps.

Zie ook deze review tussen de 2 https://graphicscardhub.com/gtx-1070-ti-vs-rx-vega-56/

Ik ben zelf niet heel bekend met het merk Galax, het is zowiezo niet 1 van de traditionele merken, ik kan je hier dan ook niet veel over vertellen. Voor een kleurtje zou ik het niet zo snel doen, zou ik eerder een MSI, Asus, Gainward :o nemen vanwege de bewezen kwaliteit, desnoods spuit je de koeler en backplate dan wit.

Volgens mij is Galax in de US wel een redelijk mainstream merk, ik kan genoeg reviews erover vinden die er positief over zijn, zoals deze roundup (waar toevallig jou rx 580 als stilste benoemd is, maar wellicht is het wel coil en whine wat je hoort) https://www.tweaktown.com...alax-msi-zotac/index.html
https://www.guru3d.com/ar...1070-ti-hof-review,1.html

Vraag me af waar je in NL dan ook een Galax kan kopen.

Wat zijn trouwens de rest van je specificaties, voornamelijk cpu? Want Wow is al een redelijk oud spel, en op een gegeven moment schaalt een videokaart ook slechter mee als de CPU het al niet meer kan bijbenen

[ Voor 22% gewijzigd door Turismo op 03-09-2018 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22

Funky22

Guild invite

Heb een Corsair Rmx 650w, ga me eens verdiepen in die van Gainward, Msi ben ik altijd tevreden van geweest, Asus de 780ti, 7970 en nu de Rx 580 viel me telkens het fan lawaai tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Funky22 schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:19:
Heb een Corsair Rmx 650w, ga me eens verdiepen in die van Gainward, Msi ben ik altijd tevreden van geweest, Asus de 780ti, 7970 en nu de Rx 580 viel me telkens het fan lawaai tegen.
In dit geval zou ik Gainward laten voor het is. Ze zijn door beperkte beschikbaarheid in Europa duurder dan de concurrentie en dan is de toegevoegde waarde zeer nihil.

ASUS: https://www.techpowerup.c...GTX_1070_Ti_STRIX/29.html
EVGA: https://www.techpowerup.c.../GTX_1070_Ti_FTW2/27.html
MSI: https://www.techpowerup.c...TX_1070_Ti_Gaming/29.html

Alle 3 schakelen de fan uit bij geen tot lichte 3D werkzaamheden en de fan noise onder piek is zo goed als identiek bij het standaard fanprofiel. Wel zo relevant is echter dat de ASUS het meest agressieve fanprofiel heeft.

ASUS:
Afbeeldingslocatie: https://tpucdn.com/reviews/ASUS/GTX_1070_Ti_STRIX/images/temp.png

EVGA:
Afbeeldingslocatie: https://tpucdn.com/reviews/EVGA/GTX_1070_Ti_FTW2/images/temp.png

MSI:
Afbeeldingslocatie: https://tpucdn.com/reviews/MSI/GTX_1070_Ti_Gaming/images/temp.png

Gezien ze alle 3 vergelijkbaar presteren op het gebied van fannoise, maar de ASUS hem het koelste houd zou ik vooral de ASUS nemen. In de praktijk betekent dit dat je hem met een custom fanprofiel zelfs stiller zou kunnen laten zijn dan de concurrentie. Bijvoorbeeld tot de MSI heb je een buffer van 5C om mee te werken en bij EVGA is dat zelfs bijna 10C. In Nederland is die goed beschikbaar en daar komt nog eens bovenop dat de ASUS de laagste prijs heeft van de 3.

pricewatch: Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced

Even wat quotes van de ASUS review:
In gaming, the card is the quietest GTX 1070 Ti we tested, but the differences are very small as all custom designs are very quiet - much better than anything Vega can currently do.
Idle temperatures are good, even with the fans turning off in idle. Temperatures under load are the best we've seen from any GTX 1070 Ti so far.
ASUS is using a large triple-slot cooler on their card, which we've seen on other Strix models from the company before. It provides massive cooling potential and keeps the card at excellent temperatures that are not even close to throttling. In terms of fan noise, the card is also extremely quiet, matching the MSI GTX 1070 Ti Gaming. This makes the ASUS thermal solution the best we've seen so far, it having the best temperatures and best fan noise at the same time, but ASUS is using three slots instead of the two the MSI Gaming can do with. Like most other custom designs, ASUS included the crucial idle-fan-off feature, which turns off the fans completely during idle, Internet browsing, and light gaming. Excellent!
Ik zou het wel weten...

[ Voor 31% gewijzigd door Paprika op 03-09-2018 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22

Funky22

Guild invite

Lijken me dezelfde fans te zijn als op de rx580, heb 0 db fan uitgeschakeld zie het nut er niet van in tijdens niet gamen komen van niet boven 30% wat onhoorbaar is probleem is dat ze tijdens gamen ze wel storend aanwezig.

Van de Asus Rx580 o8g lees ik ook in reviews: stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heb je een probleem ben ik bang, want het is de stilste (niet water gekoelde) variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Funky22 schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:47:
Lijken me dezelfde fans te zijn als op de rx580, heb 0 db fan uitgeschakeld zie het nut er niet van in tijdens niet gamen komen van niet boven 30% wat onhoorbaar is probleem is dat ze tijdens gamen ze wel storend aanwezig.

Van de Asus Rx580 o8g lees ik ook in reviews: stil
Naar mijn mening hoor je elke mid/high segment videokaart wel wanneer die op vol vermogen draait, ikzelf heb de ervaring met alle kaarten die ik heb gehad dat ze gewoon hoorbaar zijn.

Nu is het wel zo dat op dezelfde dB bepaalde fans een irritante "hum" zeg maar hebben, waar die bij een andere fan hetzelfde decibel produceert maar niet irritant storend overkomt (en hier komt ook persoonlijke factor bij kijken).

Je gaf al aan dat je met MSI goede ervaringen hebt, dan zou ik daar dus bij blijven, hun thermal design is dan ook goed en is al paar generaties geoptimaliseerd.

Anders zal je toch echt iets als waterkoeling moeten kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Turismo op 03-09-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22

Funky22

Guild invite

Was er geen merk dat een actie heeft als je nu een Gtx 1xxx koopt en je binnen de x aantal maand een Gtx 2xxx wil kopen die je geld van de Gtx 1xxx terug geeft?

Dacht ergens dit gelezen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0nny41
Funky22 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:41:
Was er geen merk dat een actie heeft als je nu een Gtx 1xxx koopt en je binnen de x aantal maand een Gtx 2xxx wil kopen die je geld van de Gtx 1xxx terug geeft?

Dacht ergens dit gelezen te hebben
ja dat is EVGA.
Je stuurt je GPU terug en betaalt het verschil.

[ Voor 6% gewijzigd door d0nny41 op 04-09-2018 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22

Funky22

Guild invite

Thx

Heb je daar toevallig een link van? vind niks op hun site erover...

Edit: gevonden, Step-Up- Upgrade program
Jammer is maar met 1 Gtx 1070ti in de Eu waar deze actie mee loopt.

Wat reviews zitten lezen over de Palit GeForce GTX 1070 Ti jetstream lijkt me toch ook een zeer goede kaart.

[ Voor 67% gewijzigd door Funky22 op 04-09-2018 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 19:05
Ondanks de naderende release van de 2070/80 blijven de 2dehands prijzen voor de 1080ti erg hoog. Nu zal de 2070 waarschijnlijk nog wel een flinke kluif krijgen aan de 1080ti (net als de 1070 en 980ti) maar waarom blijven die prijzen zo belachelijk hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0nny41
De gtx 1070 ti ultrasilent was laatst voor 400 euro in de aanbieding. De GTX 1080 FTW 2 voor 460 euro. Denk dat er nog wel wat aanbiedingen zullen komen.

De prijzen zullen waarschijnlijk niet enorm dalen, omdat de nieuwe generatie zo hoog geprijsd is. Een 2070 zal waarschijnlijk rond de 600 euro zitten. Wellicht dat een GTX 1080 TI nog sneller zal zijn in oudere titels, maar ja, eerst de benchmarks afwachten....

• Funky22

Funky22

Guild invite

Precies geen goed moment om een 1070ti te kopen vind rond de 500 precies wat overpriced voor een 1070ti, nuja het is wat het is.

Maar Evga step-up lijtk me wel iets nu die 1070ti en binnen 90 dagen voor de 2070/80 gaan.

Enige 1070ti die in aanmerking komt is blijkbaar de:
EVGA GeForce GTX 1070 Ti SC GAMING, 08G-P4-5671-KR, 8GB GDDR5, ACX 3.0 & Black Edition (08G-P4-5671-KR)

Om aan het step up program deel te kunnen nemen moet de winkel waar je de Gpu aankoopt een winkel zijn die op hun site staat, Buiten Alternate.nl waar die weer duur staat zie ik geen andere Nl-talige shops, verloopt alles vlotjes als je Via Evga website een Gpu koopt?

heb men lijstje van Gpu die me aanspreken in gekrimpt tot
https://tweakers.net/pric...;1121775;1107645;1107497/

[ Voor 4% gewijzigd door Funky22 op 06-09-2018 11:47 ]

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
mca2 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:24:
Ondanks de naderende release van de 2070/80 blijven de 2dehands prijzen voor de 1080ti erg hoog. Nu zal de 2070 waarschijnlijk nog wel een flinke kluif krijgen aan de 1080ti (net als de 1070 en 980ti) maar waarom blijven die prijzen zo belachelijk hoog?
Ze vragen inderdaad nog best hoge prijzen voor 2ehands maar heb het idee dat ze niet hard gaan voor die prijzen. De prijzen gaan vanzelf wel wat naar beneden, de kaarten worden er niet "jonger" op ;)

Plus het feit dat er schijnbaar nog een behoorlijke voorraad is, zal ook zijn effect hebben.

• XFlame
Funky22 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:25:
Precies geen goed moment om een 1070ti te kopen vind rond de 500 precies wat overpriced voor een 1070ti, nuja het is wat het is.

Maar Evga step-up lijtk me wel iets nu die 1070ti en binnen 90 dagen voor de 2070/80 gaan.

Enige 1070ti die in aanmerking komt is blijkbaar de:
EVGA GeForce GTX 1070 Ti SC GAMING, 08G-P4-5671-KR, 8GB GDDR5, ACX 3.0 & Black Edition (08G-P4-5671-KR)

Om aan het step up program deel te kunnen nemen moet de winkel waar je de Gpu aankoopt een winkel zijn die op hun site staat, Buiten Alternate.nl waar die weer duur staat zie ik geen andere Nl-talige shops, verloopt alles vlotjes als je Via Evga website een Gpu koopt?

heb men lijstje van Gpu die me aanspreken in gekrimpt tot
https://tweakers.net/pric...;1121775;1107645;1107497/
De Armor is niet aan te raden. Naar het schijnt is de koeler gemaakt voor een 1060 en is vervolgens gekopieerd naar de grotere broers, maar dat kan de koeler niet aan, waardoor je hogere temps en meer geluid zal hebben.

Beetje vergelijkbaar met Asus en hun GTX 7xx koeler copy/pasten naar de Radeon 2xx serie (al was het bij deze serie nog erger, tot het punt dat 1 van de heatpipes niet eens op de GPU was aangesloten :+ ).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
GroeneThee schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:28:
[...]

Ze vragen inderdaad nog best hoge prijzen voor 2ehands maar heb het idee dat ze niet hard gaan voor die prijzen. De prijzen gaan vanzelf wel wat naar beneden, de kaarten worden er niet "jonger" op ;)

Plus het feit dat er schijnbaar nog een behoorlijke voorraad is, zal ook zijn effect hebben.
of je koopt er gewoon 1 nieuw (600 euro :z ):

https://www.alternate.de/...duct/1344800?event=search

• GroeneThee
  • Nu online

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55
Hoe kan het nou dat deze kaart er voor €600 is en de rest allemaal vanaf €750 in dezelfde winkel? Teveel ingekocht van dit merk? Als de MSI rond die prijs komt dan wordt het zeker geen 2080 voor me (of de reviews moeten erg! veel verschil laten zien).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davok
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-04-2021
Beakzz schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:42:
[...]
Hoe kan het nou dat deze kaart er voor €600 is en de rest allemaal vanaf €750 in dezelfde winkel? Teveel ingekocht van dit merk? Als de MSI rond die prijs komt dan wordt het zeker geen 2080 voor me (of de reviews moeten erg! veel verschil laten zien).
Voor zover ik het begrepen heb is deze kaart niet van de stilste, wegens actieve koeling. Dus als geluidsoverlast je niet zo stoort, go ahead. Ik wacht persoonlijk voor mijn nieuwe desktop op price drops naar 600 euro of lager op een MSI model. Of de benchmarks van 14 september moeten me van mijn sokken blazen.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Davok schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:10:
[...]

Voor zover ik het begrepen heb is deze kaart niet van de stilste, wegens actieve koeling. Dus als geluidsoverlast je niet zo stoort, go ahead. Ik wacht persoonlijk voor mijn nieuwe desktop op price drops naar 600 euro of lager op een MSI model. Of de benchmarks van 14 september moeten me van mijn sokken blazen.
Welke benchmarks gaat dit om? Ik kon zo snel geen extra info vinden op Google.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• XFlame
Release van de 20xx reviews.

OT: Inno heeft de X4 versie van de 1070ti nu redelijk voordelig geprijsd via Alternate:
https://www.alternate.nl/.../product/1393440?lk=25517

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
XFlame schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:06:
Release van de 20xx reviews.

OT: Inno heeft de X4 versie van de 1070ti nu redelijk voordelig geprijsd via Alternate:
https://www.alternate.nl/.../product/1393440?lk=25517
OK, maar van verschillende websites dus? Of bijvoorbeeld van Nvidia zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
Van alle websites. Performance charts van nVidia/AMD moet je altijd negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
Excuus voor de dubbelpost, maar toch nog even een deal posten:
Topmodel van Gigabyte 1080ti voor €649,-, alleen vandaag:
pricewatch: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G

Gezien de launch van de RTX kaarten moet je natuurlijk voor jezelf beslissen of je nu hapt voor een kaart die nog jaren prima op 1440p gaat presteren of voor de RTX 'it just works' wachtrij gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RidgeRazor
  • Laatst online: 06-09 13:04
Waar heb je gezien dat het alleen om vandaag gaat? Het is inderdaad een mooie deal, maar ik probeer het kantelpunt nog even uit te rekken tot er meer opties zijn rond die prijs. Als het echter alleen een deal vandaag is, kriebelt het toch wel een beetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo19
  • Laatst online: 22-03 17:52
RidgeRazor schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:24:
[...]

Waar heb je gezien dat het alleen om vandaag gaat? Het is inderdaad een mooie deal, maar ik probeer het kantelpunt nog even uit te rekken tot er meer opties zijn rond die prijs. Als het echter alleen een deal vandaag is, kriebelt het toch wel een beetje..
Alternate bestaat 20 jaar en vanaf vandaag hebben ze elke dag nieuwe acties/aanbiedingen. De 1080ti is een van de aanbiedingen van vandaag. Als je naar Alternate gaat en kijkt naar de acties van vandaag zie je ook een countdown lopen met hoeveel uur je nog hebt. Op moment van posten nog 11 uur en 28 minuten om in te slaan hahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RidgeRazor
Jojo19 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:31:
[...]

Alternate bestaat 20 jaar en vanaf vandaag hebben ze elke dag nieuwe acties/aanbiedingen. De 1080ti is een van de aanbiedingen van vandaag. Als je naar Alternate gaat en kijkt naar de acties van vandaag zie je ook een countdown lopen met hoeveel uur je nog hebt. Op moment van posten nog 11 uur en 28 minuten om in te slaan hahah.
Heb die teller inderdaad gezien.. Bijvoorbeeld bij: https://www.alternate.nl/Dagaanbieding&lk=7

Bij die Aorus 1080ti zie ik niet zo'n teller, maar zie ik 'm wel in de dag aanbiedingen bij het 20-jarig bestaan staan. Zal sowieso wel rap gaan met zo'n prijs, kan ik me voorstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Ik heb er eentje besteld. Kan me niet voorstellen dat je straks een RTX kunt kopen voor dat bedrag die sneller is >:) Het mooie is dat deze ook een HDMI aansluiting voor mijn oculus rift heeft intern. Kan deze weer mooi aangesloten worden op de voorzijde van de kast. Perfect!

[ Voor 40% gewijzigd door PassieWassie op 14-09-2018 13:18 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Nu online
PassieWassie schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:17:
Ik heb er eentje besteld. Kan me niet voorstellen dat je straks een RTX kunt kopen voor dat bedrag die sneller is >:) Het mooie is dat deze ook een HDMI aansluiting voor mijn oculus rift heeft intern. Kan deze weer mooi aangesloten worden op de voorzijde van de kast. Perfect!
Twijfel ook maar wacht nog minimaal 1 week. Veel plezier met je aanschaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RidgeRazor
PassieWassie schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:17:
Ik heb hetzelfde gedaan.. Toevallig net dat artikel van Tweakers over de 3DMark benchmarks en dat was voor mij wel de druppel. Is er een kans dat er meer deals komen, misschien zelfs goedkoper? Wie weet.. Maar mijn geduld hield hier op :')

Inderdaad ook extra fijn van die indoor HDMI.. Nu nog een passende kast zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 19:42
RidgeRazor schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 16:12:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan.. Toevallig net dat artikel van Tweakers over de 3DMark benchmarks en dat was voor mij wel de druppel. Is er een kans dat er meer deals komen, misschien zelfs goedkoper? Wie weet.. Maar mijn geduld hield hier op :')

Inderdaad ook extra fijn van die indoor HDMI.. Nu nog een passende kast zoeken.
+1 :*)

Ik hoop maar dat Alternate er voldoende op voorraad heeft. Zo te zien wordt er gretig gebruik gemaakt van deze aanbieding.
Toen ik 'm in m'n winkelmandje deed, stond erbij: levering morgen. Ik ben benieuwd :P (tot nu toe nog geen verzendbevestiging ontvangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterofevil
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11-2021
Wat vinden jullie van die cerberus Asus 1070Ti voor 439
Die trekt me aan ipv de Sapphire nitro+ rx580 die ik voor 260 kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Bloedvat schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:00:
[...]

Ik hoop maar dat Alternate er voldoende op voorraad heeft. Zo te zien wordt er gretig gebruik gemaakt van deze aanbieding.
Toen ik 'm in m'n winkelmandje deed, stond erbij: levering morgen. Ik ben benieuwd :P (tot nu toe nog geen verzendbevestiging ontvangen)
Op! ben net te laat.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
Er staan er nu nog 3 op voorraad, wellicht dat ze hebben aangevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22

Funky22

Guild invite

Hunterofevil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 19:00:
Wat vinden jullie van die cerberus Asus 1070Ti voor 439
Die trekt me aan ipv de Sapphire nitro+ rx580 die ik voor 260 kan kopen
Zou die van Asus links laten liggen.

Heb sinds gisteren zelf de Sapphire nitro+ rx580 voor 260 prima kaartje veel beter dan de Asus Rx580 wat een rot fans had die en gaf veel te veel warmte af, Sapphire houd het veel koeler en fans maken minder lawaai dan de Asus op het zelfde fan % ( cerberus heeft dan nog slechtere fans)

Wou ook eerst de 1070ti of een Vega maar vermits ik pas pas bij men verjaardag een 3440x1440p scherm ga kopen ga ik ook dan pas men Gpu upgraden, voor 1080p is een Rx580 gewoon prima en die van 260 zijn een koopje, ga je voor 1440p neem dan de 1070Ti of een Vega56

Als ik voor een Gtx ga ga zal het eentje van Evga zijn hun garantie is gewoon te goed.
In men zoektocht naar een evt Gtx viel het me op hoe Palit er eigenlijk positief uitspringt qua koeling en Db

[ Voor 16% gewijzigd door Funky22 op 14-09-2018 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterofevil
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11-2021
Ik dacht dat Asus voor de 1070Ti de fans had herontworpen en dat deze analoog de 1080 fans zouden zijn en goede prestaties konden voorleggen.
Cerberus zit dat dan onder of boven de asus rog strix qua waardering/waarde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:38
Bloedvat schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:00:
[...]

Ik heb hem ook gekocht vanmiddag om 5 uur. Nu nogsteeds geen verzend bevestiging ontvangen. Hoop toch wel dat die morgen aankomt 8)7

• RidgeRazor
Robi schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 23:35:
[...]

Ik heb hem ook gekocht vanmiddag om 5 uur. Nu nogsteeds geen verzend bevestiging ontvangen. Hoop toch wel dat die morgen aankomt 8)7
Vanmorgen al op kunnen halen.. Hopelijk jij vandaag ook! Kan me voorstellen dat er op een gegeven moment wel een run op was..

Kaart is echt enorm, trouwens! Wat een beest 😍

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:38
RidgeRazor schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 15:46:
[...]

Vanmorgen al op kunnen halen.. Hopelijk jij vandaag ook! Kan me voorstellen dat er op een gegeven moment wel een run op was..

Kaart is echt enorm, trouwens! Wat een beest 😍
Ik had ze vanmiddag even gebeld en er was iets mis gegaan met het verzenden. Dus hij komt nu maandag aan. :'(

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:27
Heb ook de GTX 1080TI besteld van de actie.

Hoop dat ik er geen spijt van krijg later .....

Verwijderd

Wanneer die in je behuizing past is het een prima kaart.

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 19:42
FrankoNL schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:00:
Heb ook de GTX 1080TI besteld van de actie.

Hoop dat ik er geen spijt van krijg later .....
Doe net als ik en kijk vanaf nu gewoon niet meer naar gpu nieuws :P

Dan heb je gegarandeerd nog heel lang plezier van je aankoop d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
Zojuist de Aorus 1080ti besteld bij Alternate. Nog op voorraad gelukkig, mooie actie. Die max 25% gains van de 2080ti tegen een bijna 100% duurdere aanschaf laat ik deze generaie maar links liggen.

Veel plezier voor alle gamers die hem hebben aangeschafd. Een wijze aankoop waar bijna alle grote reviewers op aanhaken!

Maandag ophalen en daarna nog tijd vinden om mijn nieuwe RGB Ryzen 2700x / Be quiet dark base 700 build van ground up op te bouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:55
Welke 1080 Ti's zijn nog een beetje makkelijk beschikbaar zou deze komende 2/3 weken Nieuw systeem bestellen.

Of kan ik nog gerust op nog een nieuwe voorraad wachten betreft MSI/Asus??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XFlame
Kijk anders zelf even wat er momenteel op voorraad is op het moment dat je gaat kopen :)
categorie: Videokaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Bij EVGA's eigen Europese website zijn inmiddels alle GTX1080Ti's en alle GTX1080's uitverkocht, waarschijnlijk permanent. De 1060 en 1070 modellen zijn nog goed verkrijgbaar, maar één van de drie 1070Ti modellen is ook al op.

Het verbaast me ook niet echt, gegeven hoe duur zelfs de goedkoopste RTX kaart (2070) binnenkort zal zijn (ca.€640 voor een aftermarket model). Dan ben je met een 1080 of 1080Ti beter af qua prijs-prestatie verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
Dat verklaart ook de bizarre dumps die EVGA in de VS heeft, waar de 1080 (B-stock) zelfs voor $299 voorbij kwam.

Ik dacht dat ik als AMD koper het slecht had, maar ik vrees dat ook de nVidia kopers binnenkort aan de acceptabele prijs + €150,- moeten gaan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Nu online
Ik heb weinig zin om 850 euro te betalen voor een kaart die iets van 2 jaar oud is en waarvan de opvolger al te koop is. Ik hoop dat AMD eens de concurrentie strijd aan gaat zodat we weer normale prijzen krijgen voor de gpu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

650 Euro voor GigaByte in de aanbieding. https://www.cdromland.nl/...TX-1080-TI-GAMING-OC-11GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Met de 2070 specs en prijzen bekend, vraag ik me toch af waarom die nieuwprijzen maar vooral tweedehands 1080ti’s zo duur blijven. Wanneer komt die correctie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
YouTube staat inmiddels vol met videos over de laatste drivers waar degradatie een hot tipic is van de 10 series. Man man, betekent dit nu dat ik terug moet naar de laatste drivers?

416.16 > 399.24

Foei Nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dindr schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:09:
YouTube staat inmiddels vol met videos over de laatste drivers waar degradatie een hot tipic is van de 10 series. Man man, betekent dit nu dat ik terug moet naar de laatste drivers?

416.16 > 399.24

Foei Nvidia.
https://www.techpowerup.c...-398-36-vs-411-70.248256/

Voor oude kaarten is het hele "gimping" verhaal dus gewoon onzin. Geen idee hoe het met Pascal zit.

YouTube: Nvidia Nerfing 10-Series With New Drivers?... Nope
Hardware Unboxed is wel een betrouwbare bron en zij zeggen van niet. Ik zou de content van slechte kanalen gewoon negeren...

[ Voor 26% gewijzigd door Paprika op 21-10-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Paprika schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:17:
[...]

https://www.techpowerup.c...-398-36-vs-411-70.248256/

Voor oude kaarten is het hele "gimping" verhaal dus gewoon onzin. Geen idee hoe het met Pascal zit.

YouTube: Nvidia Nerfing 10-Series With New Drivers?... Nope
Hardware Unboxed is wel een betrouwbare bron en zij zeggen van niet. Ik zou de content van slechte kanalen gewoon negeren...
Na meerdere videos en verschillende artikelen gelezen te hebben schijnt het te gaan om false info en benchmarks. Het zou wel een hele interessante business case zijn als ze besluiten te zo iets te doen terwijl er nog duizenden zo niet honderd duizenden 10 series op de planken te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SambaL-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:50
Ik hoop dat de prijzen van de 1070(ti) en 1080(ti) nog verder gaan zakken want tot zover lijken de meeste kaarten enkel terug bij waar ze mee begonnen tijdens hun releases.
Misschien dat Black Friday nog wat leuks voor de kaarten kan betekenen, en voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
-SambaL- schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:32:
Ik hoop dat de prijzen van de 1070(ti) en 1080(ti) nog verder gaan zakken want tot zover lijken de meeste kaarten enkel terug bij waar ze mee begonnen tijdens hun releases.
Misschien dat Black Friday nog wat leuks voor de kaarten kan betekenen, en voor mij dus.
Als de beschikbaarheid van de lager geprijsde 2070s een beetje op gang komt, hoop ik dat de prijzen van de 1080 nieuw en tweedehands eindelijk eens een keertje omlaag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:55
Denk eerlijk gezegt niet dat het in prijs zakt. Misschien begin volgend jaar oid. Of dat AMD met hun nieuwe productie process komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
mca2 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:02:
Met de 2070 specs en prijzen bekend, vraag ik me toch af waarom die nieuwprijzen maar vooral tweedehands 1080ti’s zo duur blijven. Wanneer komt die correctie?
Wat wordt de prijs voor de 2070? Ik zie pre-orders voor 530 maar 600+ voor beschikbare kaarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:43
Olaf van der Spek schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:52:
[...]

Wat wordt de prijs voor de 2070? Ik zie pre-orders voor 530 maar 600+ voor beschikbare kaarten..
Misschien even in het 2xxx-topic kijken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Olaf van der Spek schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:52:
[...]

Afgelopen week was er een batch van MSI Armor 2070 voor 529,-
Pagina: 1 ... 86 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.