Het enige "bewijs" voor de theorie van een uiteenspattend vliegtuig is dat een kapitein een vuurbal gezien heeft.......JT schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:08:
[...]
Het is allemaal indirect bewijs/argumentatie maar als er wat anders is dan was er nog wel contact geweest tussen de verkeersleiding en het vliegtuig tussen het moment van laatste normale contact en het moment van neerstorten. Een vliegtuig spat niet van het ene op het andere moment uit elkaar. Ik sluit niks uit, terrorisme niet maar ook geen andere oorzaak maar ik kan me voorstellen dat mensen wel aan terrorisme denken.
Wellicht technische mankementen.
Het kan nog zoveel zijn maar het lijkt alsof terrorisme in deze tijd de enige optie is.
En ik begrijp je hoor ik weet waar dit vliegtuig naar toe vloog, ik ken de dreiging tegenover frankrijk, en het zou allemaal best kunnen. Maar zo snel conclusies trekken......
En dan voornamelijk conclusies trekken uit uitspraken die niet gemaakt worden. Zoals de uitspraak van de franse president
[ Voor 6% gewijzigd door PaRaDoX4 op 19-05-2016 13:13 ]
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle