Hallo mensen die dit lezen.
Ik ben Jelmer en ik wil binnenkort een nieuwe pc kopen maar weet nog niet echt goed wat ik er in doe. Ik heb al wel een lijstje gemaakt met wat componenten maar weet niet of dat bij elkaar past en hoe het presteert.
Ik wil graag een klein beetje GTA V spelen low settings hoe hoger hoe beter. En dan ben ik ook z'n minecraft guy die dat leuk vind. Ook kijk ik veel YouTube en moet het dus makkelijk Full HD video's afspelen. Wat ik ongeveer heb gekozen is dit lijstje.
CPU: AMD A8-7600 Boxed
GPU: MSI GTX960 2GD5 OC (2gb)
Moederbord: Biostart A58ml
ram: KingSton HyperX Fury blu HX316C10F/8 (8gb)
Voeding: LC-Power Super Silent LC6450 V2.2 (450watt)
Case: BitFenix NOVA zwart
HDD: 1 tb seagate van mijn computer die ik nu gebruik
SSD: wil ik later de crucial bx200 met 240
De prijs van het totaalplaatje is €360,- zonder de SSD
Ik denk zelf dat dit wel een goede pc is maar ik wil ook effe jullie mening weten en het in elkaar zetten kan ik wel en is geen probleem voor mij alleen WAT moet er in.
Alvast bedankt
Groetjes Jelmer
Ik ben Jelmer en ik wil binnenkort een nieuwe pc kopen maar weet nog niet echt goed wat ik er in doe. Ik heb al wel een lijstje gemaakt met wat componenten maar weet niet of dat bij elkaar past en hoe het presteert.
Ik wil graag een klein beetje GTA V spelen low settings hoe hoger hoe beter. En dan ben ik ook z'n minecraft guy die dat leuk vind. Ook kijk ik veel YouTube en moet het dus makkelijk Full HD video's afspelen. Wat ik ongeveer heb gekozen is dit lijstje.
CPU: AMD A8-7600 Boxed
GPU: MSI GTX960 2GD5 OC (2gb)
Moederbord: Biostart A58ml
ram: KingSton HyperX Fury blu HX316C10F/8 (8gb)
Voeding: LC-Power Super Silent LC6450 V2.2 (450watt)
Case: BitFenix NOVA zwart
HDD: 1 tb seagate van mijn computer die ik nu gebruik
SSD: wil ik later de crucial bx200 met 240
De prijs van het totaalplaatje is €360,- zonder de SSD
Ik denk zelf dat dit wel een goede pc is maar ik wil ook effe jullie mening weten en het in elkaar zetten kan ik wel en is geen probleem voor mij alleen WAT moet er in.
Alvast bedankt
Groetjes Jelmer