Gisteren met 2 man op pas in de DZ 20-24. In de eerste twee zones stikte het van de andere Agents, waaronder twee Rogues, die steeds weer opdoken uit het niets. Dat was snel over, nadat we die we met een random groep van ongeveer 8 man keihard ingemaakt hebben. Deze gasten waren overigens bloedirritant en lame (schuilen op het dak nabij de enige trap omhoog), want op de een of andere manier wisten ze mobs telkens te mijden, waar wij bij de manhunt steeds op de npc's stuitten. Wel DZ zoals het bedoeld is natuurlijk om met meerdere partijen in gevecht te blijven.
Getracht een supply drop te claimen, maar waar wij bezig waren met om de mob te slopen, liep een andere speler gewoon even tussendoor en claimde hij de buit. Geen tijd om wraak te nemen, omdat toen die twee Rogues ineens weer opdoken.
We zijn daarna naar de derde zone gegaan (weg van de irritante Rogues). Daar heb ik geen andere Agents voorbij zien komen of die een poging gedaan hebben om mijn spullen op te pikken, toen ik in een hinderlaag liep. Wel een enorme groep npc's bij het extraction point, waardoor we behoorlijk moesten bikkelen. Wel flink wat loot kunnen rapen en kunnen extracten.
Ik denk dat ik mezelf nog even niet doorlevel om samen met enkele buddies op dit niveau nog even alle extractions points af te tikken. Zeker wanneer het zo blijft dat er in de hogere zones geen andere agents rondlopen. DZ 6 zal waarschij
nlijk alleen wel heel pittig worden, wanneer mijn vrienden nog op level 21 hangen.