Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Nou de grap is dat straks de televoting-uitkomst nog komt waar per land óók 1 tot 12 punten gegeven worden, dus alles kan nog compleet overhoop.ralpje schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:21:
[...]
Dat was ook mijn gedachte, maar het verschil is allang te groot lijkt me.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
ALLE punten komen samen als het goed is, dus als 1 lied alles doet, dan kan dat theoretisch 42 x 12 punten scorenralpje schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:21:
[...]
Dat was ook mijn gedachte, maar het verschil is allang te groot lijkt me.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
84 zelfs. 42x jury en 42x publiek.MusicAddict schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:22:
[...]
ALLE punten komen samen als het goed is, dus als 1 lied alles doet, dan kan dat theoretisch 42 x 12 punten scoren
x2, televoting en juryMusicAddict schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:22:
[...]
ALLE punten komen samen als het goed is, dus als 1 lied alles doet, dan kan dat theoretisch 42 x 12 punten scoren
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Kalm kalm, angry mouse, who cares, politics is a bitch isn't it?gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:22:
Dat wordt net als de vorige jaren weer een winnaar waarvan niemand het liedje kan meezingen. Saai saai saai.
‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Nou, mocht er 1tje bijzijn waarvan dat zou kunnen zou ie waarschijnlijk wel winnen..gambieter schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:22:
Dat wordt net als de vorige jaren weer een winnaar waarvan niemand het liedje kan meezingen. Saai saai saai.
erger dan je wilt opsturen1Erkel schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:24:
Was duitsland echt zo slecht dat ze maar 1 punt hebben?
Yup.Erkel schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:24:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vast de gunfactor.Erkel schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:24:

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De jury bestaat uit wereldvreemden die nooit anime gezien hebbenErkel schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:24:
[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 15-05-2016 00:28 ]
Japan, no pointsFrieda schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:25:
nee ik vond Duitsland niet slecht. het zag er alleen raar uit.
Het was trouwens Georgie die 1 punt aan duitsland gaf
(handig die stream)
Dus nu dus duitsland als eerste?
[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 15-05-2016 00:27 ]
https://www.reddit.com/r/...he_songs_featured_in_the/
https://www.reddit.com/r/...ist_of_the_swedish_music/
--> YouTube: Eurovision Song Contest 2016 - Grand FinalPhilipsFan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:27:
Mijn hemel, ergeren jullie je ook zo aan die Nederlandse presentator die er telkens tussendoor balkt en voornamelijk onzin verkondigt? We _verstaan_ Engels hoor...
je moet ook de belg aanzetten!PhilipsFan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:27:
Mijn hemel, ergeren jullie je ook zo aan die Nederlandse presentator die er telkens tussendoor balkt en voornamelijk onzin verkondigt? We _verstaan_ Engels hoor...
Wat mij vooral ergert de jaren '80 kwaliteit audiostream van de Nederlandse commentatoren, mijn god wat slecht.PhilipsFan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:27:
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Cornald Maas en Jan Smit bedoel je? Nee, die leveren al jaren leuk commentaar wat mij betreft. Soms irritant ja dat het door het Engels heen is maar ja..PhilipsFan schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:27:
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
[ Voor 85% gewijzigd door Heijmenberg99 op 15-05-2016 00:29 ]

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 15-05-2016 00:33 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja op de site van eurovision komen de volledige resultaten. Ook van de twee halve finales.Fiber schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:32:
Maar krijgen we de tele votes per land nog te zien?
Gaat juist veel te snel nu...sambalbaj schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:32:
Duurt irritant lang die top 10
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 39% gewijzigd door Delerium op 15-05-2016 00:34 ]
[ Voor 41% gewijzigd door MisteRMeesteR op 15-05-2016 00:37 ]
www.google.nl
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
[ Voor 42% gewijzigd door nwnc op 15-05-2016 00:38 ]
[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 15-05-2016 00:37 ]
en nu rusland nog...
Wat een bizarre verdeling van punten zeg (en wat zitten er veel Russische trollen in de EU zeg)
[ Voor 79% gewijzigd door Delerium op 15-05-2016 00:38 ]
Nee de alternatieven zijn leuk.Donstil schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:37:
Mooi, wint Australie in ieder geval niet.
Als er één ding is wat ik níet aan zag komen is dat 't wel…

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 70% gewijzigd door PromWarMachine op 15-05-2016 00:38 ]
Dit is absoluut geen politiek.MusicAddict schreef op zondag 15 mei 2016 @ 00:38:
Politiek, hiep hoi. Kunnen wij ook niet over de oorlog zingen enzo
Nee.. heeft niets te maken met politiek hoor
[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 15-05-2016 00:39 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels