Ik zoek een?
Ik heb voor mijn Skylake systeem een andere CPU koeler laten bestellen omdat ik erachter ben gekomen dat deze het piepende geluid veroorzaakt waar ik al eerder over berichtte hier op Tweakers. Het blijkt dus niet de videokaart te zien die piept maar de koeler van processor. Daarom moet er maar een andere in. Ik heb gekozen voor de be quiet! Pure Rock vanwege de suggestie die toen werd gedaan door ACB2401 in dit topic in DAA.
Er is echter één ding waar ik bij nader inzien niet over gedacht heb, de hoogte van de koeler is blijkbaar net zo hoog als het limiet wat er voor de kast geldt (155mm).
Dat betekent dus dat het er waarschijnlijk om gaat spannen. Mocht de koeler niet gaan passen dan stuur ik hem terug en ruil ik hem om met een andere koeler en daar gaat dit topic over.
Welke koeler is voor mij dan beter geschikt? Wellicht een Gelid Tranquillo Rev.2?
Wat is je budget?
€40,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang de koeler van goede kwaliteit is en stil.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De koeler wordt geplaatst in mijn Skylake systeem:
Ik heb voor mijn Skylake systeem een andere CPU koeler laten bestellen omdat ik erachter ben gekomen dat deze het piepende geluid veroorzaakt waar ik al eerder over berichtte hier op Tweakers. Het blijkt dus niet de videokaart te zien die piept maar de koeler van processor. Daarom moet er maar een andere in. Ik heb gekozen voor de be quiet! Pure Rock vanwege de suggestie die toen werd gedaan door ACB2401 in dit topic in DAA.
Er is echter één ding waar ik bij nader inzien niet over gedacht heb, de hoogte van de koeler is blijkbaar net zo hoog als het limiet wat er voor de kast geldt (155mm).
Dat betekent dus dat het er waarschijnlijk om gaat spannen. Mocht de koeler niet gaan passen dan stuur ik hem terug en ruil ik hem om met een andere koeler en daar gaat dit topic over.
Welke koeler is voor mij dan beter geschikt? Wellicht een Gelid Tranquillo Rev.2?
Wat is je budget?
€40,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang de koeler van goede kwaliteit is en stil.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De koeler wordt geplaatst in mijn Skylake systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 222,95 | € 222,95 |
| 1 | MSI H110M PRO-VD | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 227,95 | € 227,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | NZXT NZXT Sentry Mix 2 | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 7,79 | € 7,79 |
| 1 | be quiet! Silent Wings 2 120mm, 120mm | € 18,50 | € 18,50 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 67,95 | € 67,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 712,94 | |