Ik ben van plan om een 2de systeem samen te gaan stellen, dit systeem zal ik zelf gaan bouwen en zal ook randapparatuur moeten hebben. Op dit moment ben ik nog druk bezig om het systeem zelf bij elkaar te sprokkelen maar de 'blauwdruk' ligt er grotendeels al.
Op dit moment heb ik het zo in gedachten:
Systeem:
Noot: Opslagmedium ontbreekt op de lijst omdat ik nog een Crucial SSD heb die ik niet zo lang geleden gekocht heb maar nooit gebruikt heb.
Randapparatuur:
Noot: Ik heb al een muis dus die hoeft niet besteld te worden.
De bedoeling is dat ik dit systeem ga gebruiken voor gaming (voornamelijk Fallout 4) multimedia en browsen. Voor dat ik dit daadwerkelijk ga realiseren moet ik eerst nog een geschikt bureau op de kop tikken. Ik heb via Marktplaats een mooi bureautje weten te vinden en hopelijk zal deze binnenkort in mijn bezit zijn.
Ik heb het dus nog wel even aan tijd en daarom ook dit topic. Wat vinden jullie van deze configuratie? Ik zelf denk dat het wel wat gaat worden maar ik sta open voor suggesties. Wel zou ik het budget wat de hele boel bij elkaar kost aan willen houden. Dus niet heel veel duurder graag mochten er wel suggesties zijn.
Edit op 21:20: Bij nader inzien toch de voeding vervangen door een ander model van Be Quiet! omdat deze voeding platte kabels heeft waardoor de cable management in deze kast beter tot zijn recht komt.
Op dit moment heb ik het zo in gedachten:
Systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 311,65 | € 311,65 |
| 1 | Asus H110M-K | € 55,40 | € 55,40 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | NZXT NZXT Sentry Mix 2 | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 9 500W CM | € 67,95 | € 67,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 895,85 | |
Noot: Opslagmedium ontbreekt op de lijst omdat ik nog een Crucial SSD heb die ik niet zo lang geleden gekocht heb maar nooit gebruikt heb.
Randapparatuur:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung S24D300H Zwart | € 138,99 | € 138,99 |
| 1 | Logitech Z130 | € 23,09 | € 23,09 |
| 1 | Microsoft Wired Keyboard 200 for Business (US int) Zwart | € 8,76 | € 8,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 170,84 | |
Noot: Ik heb al een muis dus die hoeft niet besteld te worden.
De bedoeling is dat ik dit systeem ga gebruiken voor gaming (voornamelijk Fallout 4) multimedia en browsen. Voor dat ik dit daadwerkelijk ga realiseren moet ik eerst nog een geschikt bureau op de kop tikken. Ik heb via Marktplaats een mooi bureautje weten te vinden en hopelijk zal deze binnenkort in mijn bezit zijn.
Ik heb het dus nog wel even aan tijd en daarom ook dit topic. Wat vinden jullie van deze configuratie? Ik zelf denk dat het wel wat gaat worden maar ik sta open voor suggesties. Wel zou ik het budget wat de hele boel bij elkaar kost aan willen houden. Dus niet heel veel duurder graag mochten er wel suggesties zijn.
Edit op 21:20: Bij nader inzien toch de voeding vervangen door een ander model van Be Quiet! omdat deze voeding platte kabels heeft waardoor de cable management in deze kast beter tot zijn recht komt.