Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
emil_406 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:20:
Heeft iemand ervaring met knippr op een 30mb DSL aansluiting? Ik vind het concept erg interessant. Maar ik heb geen glasvezel op dit adres. Ziggo rekent 59,- voor internet. Internet + knippr zou dus qua prijs evenveel kosten als alles in een van ziggo. DSL via online kost 24,- maar is slechts 30mb.
Zelf heb ik de beta-test gedaan met een Online-abonnenment met een werkelijke download van zo'n 28 mbps. Was zelfs tegelijk met twee Netflix-streams geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Dan zou je dus moeten vergelijken met Complete van EUR 59,95 per maand. Wel appels met appels vergelijken gezien jouw eisen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-06 22:01
PcDealer schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:18:
Dan zou je dus moeten vergelijken met Complete van EUR 59,95 per maand. Wel appels met appels vergelijken gezien jouw eisen.
Dat doe ik toch? Los internet van Ziggo icm met knippr met de door mij gewenste opties is exact even duur als alles in 1 complete.

Vandaar mijn vraag. Kan ik met een goedkoper internetabbo van 30mb via online.nl op 2 tv's tegelijk HD streamen, zodat ik zo'n 20 euro per maand kan besparen voor praktisch dezelfde functionaliteit en zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

emil_406 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:49:
[...]
Dat doe ik toch? Los internet van Ziggo icm met knippr met de door mij gewenste opties is exact even duur als alles in 1 complete.

Vandaar mijn vraag. Kan ik met een goedkoper internetabbo van 30mb via online.nl op 2 tv's tegelijk HD streamen, zodat ik zo'n 20 euro per maand kan besparen voor praktisch dezelfde functionaliteit en zenders?
Er bestaat geen "los internet" bij Ziggo voor de particuliere klant, er zit altijd TV bij een abonnement.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
hardware-lover schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:13:
[...]

Er bestaat geen "los internet" bij Ziggo voor de particuliere klant, er zit altijd TV bij een abonnement.
Ja, ouderwetse kabeltelevisie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Maar wel standaard voorzien van een analoog en digitaal signaal. Dus zo ouderwets is dat toch niet?

Edit: maar om op je vraag terug te komen, normaal gesproken zou het moeten kunnen met Knippr, zo hoog zijn de bitrates niet. Als je maar niet tegelijk je internetverbinding dichtgooit met torrent- of ander netwerkbelastende bezigheden.

[ Voor 54% gewijzigd door hardware-lover op 31-08-2016 20:52 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Ik snap nog steeds het voordeel van Knippr niet? Het is belachelijk duur! Een gemiddeld IPTV abo is goedkoper met veel meer zenders!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:55

OgWok

U.N.C.L.E.

HereIsTom schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:19:
Ik snap nog steeds het voordeel van Knippr niet? Het is belachelijk duur! Een gemiddeld IPTV abo is goedkoper met veel meer zenders!
Dat heet marketing. Gelikte site en het idee geven dat je iets heel bijzonders aanbiedt. "Vrije keuze van zenders"!

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

170074

Het is een stap in de goede richting: Het loskoppelen van content / zenders van je internetprovider zorgt voor flexibiliteit. Je provider is een domme databoer en je regelt zelf wel wat je wilt zien. Per maand opzegbaar. Zo kun je makkelijk 1 van de beide (provider dan wel content) inruilen voor wat anders.

Overigens vind ik het wel slecht dat Firefox (in ieder geval op Linux) niet werkt. Laat ze html5 implementeren, dat zou het allermooist zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
Webplayer werkt ook alleen met Flash. Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:05
- geen coax of internetkabels meer trekken. Ik gebruik een Apple tv en Chromecast.
- 8 euro goedkoper dan het basisabbo van Ziggo, en ik mis geen zender.
- geen lelijke en trage settop box met extra remote

In mijn geval perfect:
- 1000 Mbit internet + telefoon 30 euro per maand
- 10,95 voor Knippr TV

Totaal dus 41 euro all-in met maximale internetsnelheid en de belangrijkste tv zenders.
Als jij een betere optie dan hoor ik dat graag :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door yorroy op 02-09-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BushWhacker
  • Laatst online: 05-05 17:41

BushWhacker

developer

yorroy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:12:
[...]

- geen coax of internetkabels meer trekken. Ik gebruik een Apple tv en Chromecast.
- 8 euro goedkoper dan het basisabbo van Ziggo, en ik mis geen zender.
- geen lelijke en trage settop box met extra remote

In mijn geval perfect:
- 1000 Mbit internet + telefoon 30 euro per maand
- 10,95 voor Knippr TV

Totaal dus 41 euro all-in met maximale internetsnelheid en de belangrijkste tv zenders.
Als jij een betere optie dan hoor ik dat graag :Y)
1000Mbps internet voor 30 euro?
Waar kun je dat krijgen?
Bij Xs4all kost 500Mbps 60 euro.

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Tweak.nl
Niet helemaal eerlijk, want het is 365 euro per jaar. Maar omgerekend 30 euro per maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat Tweak.nl 1000 is vrij beperkt beschikbaar zie ik? Voor mij zou Tweak 500 internet only al €65,- per maand gaan kosten op onze postcode. Dus helemaal eerlijk vergelijken is het inderdaad niet 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
yorroy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:55:
Tweak.nl
Niet helemaal eerlijk, want het is 365 euro per jaar. Maar omgerekend 30 euro per maand
Gek, hier is 1000 niet beschikbaar, wel 500 en dan betaal je ineens € 65,- :?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Ja het is wel beperkt beschikbaar. Maar ze zijn nog steeds de steden aan het uitbreiden. Als je lang genoeg wacht heb je ook standaard 940mbit op je speedtest staan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Ja maar tot die tijd is Knippr dus veel duurder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 18:35
Nee tot die tijd is je internet abbo veel duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

HereIsTom schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:21:
[...]

Gek, hier is 1000 niet beschikbaar, wel 500 en dan betaal je ineens € 65,- :?
Heb ik ook hier gezien..... kan dat niet volgen, halve snelheid en dubbele betalen; moet niet gekker worden.
Daar gaat Tweak niet veel nieuwe klanten door krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

OgWok schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:19:
[...]

Heb ik ook hier gezien..... kan dat niet volgen, halve snelheid en dubbele betalen; moet niet gekker worden.
Daar gaat Tweak niet veel nieuwe klanten door krijgen.
Volgens mij komt dat doordat Tweak in het geval van het Gb-abo eigen apparatuur heeft en dus zelf de prijs kan bepalen, terwijl dat bij 't 500Mb-abo juist niet het geval is. Althans, dat vermoed ik.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-06 23:16
Raven schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:40:
[...]

Volgens mij komt dat doordat Tweak in het geval van het Gb-abo eigen apparatuur heeft en dus zelf de prijs kan bepalen, terwijl dat bij 't 500Mb-abo juist niet het geval is. Althans, dat vermoed ik.
Helemaal correct. Tweak is al tijden bezig om een netwerk uit te rollen, maar dat kost uiteraard tijd en geld. In de rest van het land zijn ze afhankelijk van KPN/Reggefiber en de tarieven/diensten die het aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 09:46
BushWhacker schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:06:
[...]

1000Mbps internet voor 30 euro?
Waar kun je dat krijgen?
Bij Xs4all kost 500Mbps 60 euro.
We gaan offtopic maar goed Jonas heeft 1000Mbps glasvezel voor 35 euro. Helaas alleen nog maar in de omgeving van Amersfoort.

[ Voor 0% gewijzigd door SuperKneus op 06-09-2016 10:22 . Reden: 0 te weinig ]

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik begin me steeds meer te ergeren aan KNIPPR. Dat er niet gewoon een normaal progressbalkje is waar je zoals je normaal op een Apple TV gewoon heen en weer kunt scrollen.
Ook kom ik vaak tege ndat Begin gemist je naar halverwege het vorige programma stuurt of dat (via de TV gids) een programma in het midden begint... en daar zit je dan...
Waar dan?

• scrappy.doo
  • Laatst online: 14-06 18:35
iAmRenzo schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:25:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan KNIPPR. Dat er niet gewoon een normaal progressbalkje is waar je zoals je normaal op een Apple TV gewoon heen en weer kunt scrollen.
Ook kom ik vaak tege ndat Begin gemist je naar halverwege het vorige programma stuurt of dat (via de TV gids) een programma in het midden begint... en daar zit je dan...

[...]

Waar dan?
Bij rapidiptv bijvoorbeeld. Is een beetje grijs gebied (of eigenlijk kun je op je klompen aanvoelen dat het niet legaal is), maar daarnaast valt de kwaliteit mij behoorlijk tegen van zulke providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BushWhacker
  • Laatst online: 05-05 17:41

BushWhacker

developer

iAmRenzo schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:25:

[...]

Waar dan?
Helemaal met je eens.
Ik heb regelmatig dat een programma ineens 30s terug of vooruit springt.
Of nog erger met een codecfailure helemaal stopt.

De 2e is helemaal fijn bij een gemist uitzending waarbij je ook niet kunt vooruitspoelen. :(

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-01 20:56
De codec fouten komen bij mij ook regelmatig voor en vreemd genoeg standaard aan het einde van rtl nieuws. Iedere keer klapt ie er bij de laatste 3 á 5 minuten uit (iedere dag...)

Loop ook regelmatig tegen een ander bijzonder issue aan. Knippr staat je toe om op twee devices te kijken. Als je een ander device wilt koppelen dan moet je eerst middels de site een "oud" device ontkoppelen. Alleen kun je niet via een ios apparaat je gegevens beheren want de site gebruikt flash. Is ook nog overheen te komen maar met enige regelmaat verliest knippr mijn ATV 4 die echter nog wel geloppeld is in mijn profiel. Die moet je dan eerst verwijderen en opnieuw toevoegen.

Ik ben het helemaal met iAmRenzo eens. Er zijn echt wel een heel aantal ergernissen en Knippr is daarom imho geen volwaardig alternatief voor een meer reguliere TV verbinding.

Heb ook even naar Rapidiptv gekeken maar die hebben, zou bijna zeggen logischerwijs, geen atv 4 ondersteuning helaas. En eerlijk is eerlijk dat blijft wel een hele mooie optie voor mij dat alle content van de ATV af kan komen en ik dus maar een remote nodig heb.

Het is het gewoon net niet helemaal....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
.CoUk schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:32:
Heb ook even naar Rapidiptv gekeken maar die hebben, zou bijna zeggen logischerwijs, geen atv 4 ondersteuning helaas. En eerlijk is eerlijk dat blijft wel een hele mooie optie voor mij dat alle content van de ATV af kan komen en ik dus maar een remote nodig heb.
RapidIPTV werkt ook op een Apple TV met iPlayTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-01 20:56
Ik heb een beetje zitten spitten om te kijken of RapidIPTV een alternatief kan zijn voor knippr maar het lijkt er op dat er geen gemist / on demand optie beschikbaar is. Misschien met kodi PVR wel wat te verzinnen. Zie ik iets over het hoofd?

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb Knippr weer opgezegd. De kwaliteit van de app is voor mij echt ver onder de maat. Laatst had ik een uitzending die ik al eens gepauzeerd had 30 seconden terug gezet en toen begon hij opnieuw. En dan kun je dus niet vooruit spoelen. En dan zit je dus 30 minuten te wachten.

Uiteindelijk is dan 11 euro best duur. Ik ben weer terug op een gesideloade versie van 4NP's UitzendingGemist/Live TV.

• yorroy
Moet je dan elke week weer opnieuw sideloaden? Of heb jij een truc die ik niet ken?

• iAR
  • Niet online

iAR

yorroy schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:21:
Moet je dan elke week weer opnieuw sideloaden? Of heb jij een truc die ik niet ken?
Betaald developers account :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorroy
Zojuist hoorde ik een radio reclame van mobile2morrow.com

Tv kijken vanaf 5,95 per maand en 15 cent per extra zender. Mogelijk een goed alternatief voor Knippr.

Ze bieden ook een AppleTV en AndroidTV app.

Vooralsnog ben ik eigenlijk nog tevreden over Knippr, maar ik hou mijn ogen open voor goedkopere alternatieven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emil_406
yorroy schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:41:
Zojuist hoorde ik een radio reclame van mobile2morrow.com

Tv kijken vanaf 5,95 per maand en 15 cent per extra zender. Mogelijk een goed alternatief voor Knippr.
Maar geen NPO 123 of commerciele zenders. Enkel de regionale zenders. En voor de rest alleen maar Arabisch, Bulgaars, Fillipijns , Portugees, Vietnamees.

Ideaal voor mensen met een talenknobbel. Maar niet geschikt voor de typische SBS6-kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Nee, ik ging me er net wat verder in verdiepen maar het is inderdaad niet wat voor de gemiddelde tv kijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:22

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Leuk om te horen dat onze reclame wordt gehoord op de radio ;)
Ben de mede-founder van Mobile2Morrow / M2M TV. We zijn altijd druk bezig met het uitbreiden van het aanbod. Op dit moment lopen er nog gesprekken met de NPO, de VRT en verscheidene andere partijen uit Nederland om ons aanbod op Nederlands (en Belgisch overigens) uit te breiden.
Onze insteek wel wereldwijd.

Gezien wij een andere manier van werken hebben dan andere maatschappijen (onder andere het a la carte, zonder minimum guarantees e.v.a zaken) krijgt dit vooral in Nederland nogal wat tegenstand van de grote partijen, mede ook omdat die aan de gouden ketting liggen bij Ziggo, welke natuurlijk zo'n 60% van de Nederlandse markt in handen heeft.

Dit neemt overigens niet weg dat we gesprekken blijven voeren met alle partijen, net zolang totdat iedereen erop zit. Ook richten we ons veel op themazenders, omdat er een hoop dingen gewoon onderbelicht zijn en blijven in het huidige TV stelsel.

Wij verzamelen ook continue e-mails, berichten en andere uitingen dat bepaalde zenders gewenst zijn, ook om dit voor te leggen aan de zenders om ze verder over te halen om toch aan boord te komen. Ons idee waar we nog steeds in blijven geloven is dat mensen gewoon hun eigen pakketten moeten kunnen samenstellen. Zodoende houden we daar ook aan vast, ondanks dat sommige zenders daar niet in mee willen. Overigens zijn veel buitenlandse partijen (ook de grote jongens) wel geïnteresseerd, veel meer dan in Nederland en zijn daar ook met vele grote partijen gesprekken gaande (denk aan VIACOM, Turner, Sony, NBC e.a.).

Voor ons is het ook goed om te weten wat er nog meer leeft bij de consument, welke zenders ze graag willen en welke niet. Met een nieuw business model dat veel op de schop gooit moet je altijd wat harder vechten en dat gaan we dan ook niet uit de weg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OgWok

OgWok

U.N.C.L.E.

@ankhie: "aan de gouden ketting bij Ziggo liggen"; nooit van gehoord. Wees eens concreet wat dat betekent en specifiek voor een bedrijf als M2M TV.

• ankhie
  • Laatst online: 13:22

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Wat dat betekent voor ons is het volgende:

Bijvoorbeeld Ziggo heeft een enorme klantenbase natuurlijk. Daar krijgen ze enorm veel geld van per jaar en Ziggo zal het niet leuk vinden als wij daar tussen komen. Zeker de middelgrote zenders die in een plus of basispakket zitten, zijn huiverig voor een reactie van Ziggo door ze uit het pakket te gooien als ze meewerken terwijl ze veel moeite hebben gedaan om uitgezonden te worden. Zolang wij niet dezelfde (of bedragen in de buurt) betalen per maand, durven ze het risico vaak niet aan. Verder zal ik hier geen namen noemen, dat vind ik niet heel netjes op een open forum, maar de geinteresseerden kunnen mij gewoon een PM sturen en dan vind ik het prima om nog wat meer achtergronden te vertellen, ook waar we allemaal tegenaan gelopen zijn ;)

Ook de wat grotere jongens zijn daar bang voor, of willen daardoor simpelweg veel te veel geld om uitgezonden te worden. Daarnaast is a la carte voor de grotere een wat spannender verhaal omdat dan bijvoorbeeld maar 1 of 2 in plaats van alle zenders (of een groot deel) wordt afgenomen.
Het zal iets zijn dat tijd nodig heeft, misschien veel tijd voordat hier een omslag komt. Vanuit dit perspectief alleen al is de Nederlandse markt een lastige opgave om open te gooien.
Op dit moment zien we het als een bonus om de Nederlandse zenders verder uit te breiden en richten ons op de internationale interessante zenders en internationale doelgroepen, gecombineerd met de Plus-pakket zenders waar mensen zich nu niet of nauwelijks op kunnen abonneren en wij een leuk alternatief op kunnen bieden. Achter de schermen blijven we bezig om meer en meer binnen te halen in alle landen, ook omdat onze service wereldwijd beschikbaar is.

Daarnaast merk ik ook, alhoewel dat misschien overkomt als preken voor eigen parochie, dat er heel veel leuke zenders zijn die geen kans krijgen hier die prima als alternatief kunnen dienen en soms zelfs nog veel beter zijn dan hun tegenhangers met de grote namen.

Wij zien het als een proces dat tijd nodig heeft, maar waar we wel uiteindelijk naartoe gaan. Ons model is zo opgebouwd dat we het een lange tijd kunnen volhouden, zelfs met een lage customer base.

Neem niet weg dat we vanuit verschillende kanten, zeker vanuit zenders gezien, steeds meer support krijgen die ons op de kaart willen zetten, mede ook omdat wij doelgroepen kunnen gaan aanspreken waar ze nu geen kans voor krijgen.

We beginnen binnenkort met een eerste maand gratis actie zodat mensen het platform verder kunnen ontdekken. Alle suggesties, opmerkingen, aanmerkingen en verzoeken zijn welkom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazario
  • Registratie: Januari 2014
Binnen de app zie je het cast icoon verschijnen. Door op dit icoon te drukken speel je de programma's af op de TV. Hierbij gebruik je jouw telefoon of tablet als afstandbediening. Handig toch?

knippr.nl
En wat als ik KNIPPR wil casten vanaf m'n HTPC? Dan heb ik dus geen afstandsbediening?

Iemand die hier al een oplossing voor heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Helaas valt het topic een beetje een beetje stil.
Ik ben wel benieuwd hoe de kwaliteit van KNIPPR op dit moment is. Voorheen waren er nogal wat issues:
- begin gemist begon eigen altijd met veel reclame of zelfs nog het vorige programma.
- uitzending gemist, idem dito.
- geen mogelijkheid om vooruit te spoelen.
- onwijs onhandige tv gids met dito bediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
iAmRenzo schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:32:
Helaas valt het topic een beetje een beetje stil.
Ik ben wel benieuwd hoe de kwaliteit van KNIPPR op dit moment is. Voorheen waren er nogal wat issues:
- begin gemist begon eigen altijd met veel reclame of zelfs nog het vorige programma.
- uitzending gemist, idem dito.
- geen mogelijkheid om vooruit te spoelen.
- onwijs onhandige tv gids met dito bediening.
https://shop.knippr.nl/?g...KH5kon8udACFcgS0wodxf0IIw

Kun je een maand gratis proberen. Ik heb t onlangs gedaan (sept/okt) en ik ervaarde de bovenstaande punten nog.

Daarnaast viel het beeld tegen op m'n 55" tv. En vaak kleine storinkjes. Streams die niet starten. Streams die ineens stoppen halverwege een programma, en omdat je niet kunt vooruitspoelen is het irritant dat je je programma opnieuw vanaf het begin moet kijken.Beeld / geluid niet synchroon etc, etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-04 07:34

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Sinds ze naar een html 5 player gegaan zijn is het alleen maar verslechterd.

moet zeggen dat de overal kwaliteit van de streams wel erop vooruit gegaan is.

Als je dit leest zul je vast denken....Paradox spreekt zichzelf weer eens tegen :P

Ik bedoel: waar je eerst kwaliteit verminderingen had of wat haperingen heb je nu veel meer problemen die de volledige player laten crashen. + nog steeds geen mogelijkheid voor een android tv app. Een gemiddelde androidtv settopbox kost een paar tientjes. zou een hoop schelen in de huiskamer.
Maar als de player werkt heb je een prima service.

[ Voor 13% gewijzigd door PaRaDoX4 op 21-11-2016 14:50 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

emil_406 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:40:
https://shop.knippr.nl/?g...KH5kon8udACFcgS0wodxf0IIw

Kun je een maand gratis proberen. Ik heb t onlangs gedaan (sept/okt) en ik ervaarde de bovenstaande punten nog.

Daarnaast viel het beeld tegen op m'n 55" tv. En vaak kleine storinkjes. Streams die niet starten. Streams die ineens stoppen halverwege een programma, en omdat je niet kunt vooruitspoelen is het irritant dat je je programma opnieuw vanaf het begin moet kijken.Beeld / geluid niet synchroon etc, etc....
Mijn proefperiode zit er al op. Ik vond het een waardeloze dienst, juist om die dingen die ik noem icm de Apple TV 4 app. De dienst is al redelijk aan de prijs (ik kijk amper commercieel) en als dan (begin)gemist ook nog eens niet mee werken en je die dan vervolgens ook niet vooruit kunt spoelen ga ik niet nog eens 12 euro weggooien om te kijken of het nu wel fatsoenlijk werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Laatst online: 14-04 07:34

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

iAmRenzo schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:52:
[...]

Mijn proefperiode zit er al op. Ik vond het een waardeloze dienst, juist om die dingen die ik noem icm de Apple TV 4 app. De dienst is al redelijk aan de prijs (ik kijk amper commercieel) en als dan (begin)gemist ook nog eens niet mee werken en je die dan vervolgens ook niet vooruit kunt spoelen ga ik niet nog eens 12 euro weggooien om te kijken of het nu wel fatsoenlijk werkt :)
Dingen zoals vooruitspoelen enzo gaan er schijnbaar nog lang niet aankomen . iets met rechten ofzo.
Alle apps zijn ronduit waardeloos. Een pc met draadloze muis werkt nog steeds het best

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

PaRaDoX4 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:54:
Dingen zoals vooruitspoelen enzo gaan er schijnbaar nog lang niet aankomen . iets met rechten ofzo.
Alle apps zijn ronduit waardeloos. Een pc met draadloze muis werkt nog steeds het best
Bizar. Via uitzendinggemist kan het wel. Als je een harddiskrecorderish apparaat hebt kan het ook maar bij KNIPPR kan het niet. Je mag het niet zeggen maar dan denk ik altijd: zoek het dan ook maar lekker uit met je moeilijke legale gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
iAmRenzo schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:58:
[...]

Bizar. Via uitzendinggemist kan het wel. Als je een harddiskrecorderish apparaat hebt kan het ook maar bij KNIPPR kan het niet. Je mag het niet zeggen maar dan denk ik altijd: zoek het dan ook maar lekker uit met je moeilijke legale gezeik.
Ehh vooruit spoelen bij Replay tv van ziggo werkt ook niet op alle zenders hoor.
Dat is iets waar Knippr niets aan kan doen maar ligt toch echt aan de commerciële zenders!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
iAmRenzo schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:52:
[...]

Redelijk aan de prijs vind ik wel erg overdreven! Een simpel tv abo bij ziggo kost €18 voor enkel analoog en dan heb je geen Replay of HD of wat dan ook! Dat is pas aan de prijs!

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
DaveD1109 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 08:40:
[...]

Redelijk aan de prijs vind ik wel erg overdreven! Een simpel tv abo bij ziggo kost €18 voor enkel analoog en dan heb je geen Replay of HD of wat dan ook! Dat is pas aan de prijs!
Tja ik vind het basispakket ook aan de magere kant voor die prijs en als je dan ook nog een euro per zender moet betalen loopt de prijs wel snel op en ben je niet veel goedkoper uit!
Bij Vodafone betaal ik voor 60 zenders, waarvan 25 in HD maar 15 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
HereIsTom schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:32:
[...]

Tja ik vind het basispakket ook aan de magere kant voor die prijs en als je dan ook nog een euro per zender moet betalen loopt de prijs wel snel op en ben je niet veel goedkoper uit!
Bij Vodafone betaal ik voor 60 zenders, waarvan 25 in HD maar 15 euro!
Vodafone is inderdaad goedkoop! En binnenkort t-mobile! :)
Ben dan ook benieuwd wat zij met knippr gaan doen

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DaveD1109 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 08:40:
[...]Redelijk aan de prijs vind ik wel erg overdreven! Een simpel tv abo bij ziggo kost €18 voor enkel analoog en dan heb je geen Replay of HD of wat dan ook! Dat is pas aan de prijs!
Die €18,- is voor het analoge én digitale basispakket, waarbij NPO en Ziggo Sport in HD zijn.

[ Voor 1% gewijzigd door hardware-lover op 03-12-2016 17:15 . Reden: Schijnbaar lastig om even uit te zoeken hoe het werkelijk zit? ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op zich zou ik er nog wel wat Vlaamse zenders bij willen zien en dat het werkt zonder VPN in Belgie, maar ik vind het best nog redelijk wat zenders eigenlijk in het basispakket. En dan nog 7 dagen terugkijken voor 10 euro per maand is best goed geprijsd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
hardware-lover schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 16:01:
[...]

Die €18,- is voor het analoge én digitale basispakket, waarbij NPO en Ziggo Sport in HD zijn.
Precies en dat is best prijzig vind ik voor zenders die ik nooit kijk!
Tevens zit daar geen 7 dagen terugkijken bij. Wel via de ziggo go app maar dat is niet op je tv af te spelen.
Knippr bied dit wel en ook al is het basis pakket wat karig is het voor mij voordeliger.
Als ik bij ziggo de zenders erbij wil die ik wil zoals rtl crime dan moet ik dik €10 per maand extra betalen en bij Knippr ben ik voor een paar euro extra kwijt.
Het is alleen jammer dat het terugkijken niet altijd goed werkt!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Na aanleiding van het bericht dat Knippr je nu ook voor- en achteruit laat spoelen, heb ik het even geprobeerd. Het werkt alleen bij de NPO, maar dan werkt het ook goed: zaken als begin gemist zitten erin. De interface is niet overal even handig (ik had even wat moeite met de gids), maar overall gezien ben ik blij verrast. :) Mijn gratis maand loopt nu, maar zolang de NPO geen app uitbrengt (wat er op termijn wel inzit), denk ik dat ik deze houd.

Je kunt 2 streams tegelijk bekijken. Eventueel zou je het abonnement dus kunnen delen met vrienden.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-06 12:00
Is er iemand die knippr momenteel gebruikt op zijn media pc? We zitten te kijken om hiernaar over te stappen, maar ik vraag me vooral af of t handig om de media pc hiervoor te gebruiken, of om een chromecast hiervoor te kopen en die aan de tv te hangen.

Grootste criterium hiervoor is mn moeder, voor haar moet het makkelijk zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Theelichtje schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 20:22:
Is er iemand die knippr momenteel gebruikt op zijn media pc? We zitten te kijken om hiernaar over te stappen, maar ik vraag me vooral af of t handig om de media pc hiervoor te gebruiken, of om een chromecast hiervoor te kopen en die aan de tv te hangen.

Grootste criterium hiervoor is mn moeder, voor haar moet het makkelijk zijn ^^
Denk dat Chromecast het makkelijkst is!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Nu online
Stel ik heb knippr en een apple tv 4, heb ik dan nog iets van een telefoon of tablet nodig om tv te (gaan kijken)?

Ik word er nu een beetje suf van dat steeds me mobiel ergens anders ligt, of me tablet leeg is. Ik wil een oplossing zonder tablet/mobiel en dat kan niet bij mijn chomecast.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveD1109
mhr-zip schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:36:
Stel ik heb knippr en een apple tv 4, heb ik dan nog iets van een telefoon of tablet nodig om tv te (gaan kijken)?

Ik word er nu een beetje suf van dat steeds me mobiel ergens anders ligt, of me tablet leeg is. Ik wil een oplossing zonder tablet/mobiel en dat kan niet bij mijn chomecast.
Er is gewoon een app voor de Apple tv 4 van knippr.
Je gebruikt dan gewoon de ab van de Apple tv.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Nu online
DaveD1109 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:42:
[...]

Er is gewoon een app voor de Apple tv 4 van knippr.
Je gebruikt dan gewoon de ab van de Apple tv.
Thx.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cranebird
  • Laatst online: 13-06 15:12
Ik ben nu met een hertest bezig, aangezien ze een nieuwe versie van hun AppleTV app hebben, en ik moet zeggen: een hele verbetering. De app lijkt sneller, beeldkwaliteit is beter, en je kunt nu vooruitspoelen. Maar niet bij elke zender, dat is voor mij dan toch een teleurstelling. RTL programma's terugkijken zonder vooruit te kunnen spoelen is eigenlijk onmogelijk zoveel reclame als er in zit.

Weet iemand of Knippr ook net als Play v KPN nog met een opname mogelijkheid komt? (Met wel doorspoelmogeljikheden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 02-06 00:42
Volgens mij komt dat gewoon door RTL die liever wil dat je een RTL XL abo neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubledelta
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-05 17:54
Inderdaad cranebird, goed dat je dat noemt. De reclame onderbrekingen zijn zo vervelend geworden dat ik alleen nog maar vanuit een uur in het verleden kijk om zo snel door te kunnen spoelen op de horizon box. Opnames kunnen gelukkig ook allemaal doorgespoeld worden bij de horizon provider.

Wanneer de dienst van KNIPPR het doorspoelen van opnames mogelijk maakt op alle zenders ga ik het serieus in overweging nemen. Zoals in vorige reacties genoemd sluit KNIPPR verder prima aan op m'n mobiele wensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik blijf het een wonderlijk bedrijf vinden.
Ik dacht zaterdagochtend: laat ik Knippr weer eens proberen. Ik inloggen: e-mail/password fout. Ik wachtwoord opnieuw opvragen: geen e-mail. Dus ik via Twitter vragen, moest ik maar via Internet Explorer proberen (er waren problemem met Chrome)... (virtual machine opstarten, IE updaten, proberen, niks). Een nieuw account aanmaken kon ook niet, een druk "bestelling afronden" resulteerde in helemaal niets.

Kom ik er nu achter dat als je een account twee maanden niet gebruikt, dan wordt het gewist. En de site heeft Flash nodig om te functioneren maar geeft hierover geen melding. Ik geloof dat ik wel weer genezen ben van Knipper een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Netflix, Videoland, NLziet, Kijk, KNIPPR. Inmiddels al genoeg keuze en het enige wat ik kan zeggen is dat KNIPPR op de ATV4 mooi is maar ik zie er geen meerwaarde in tov. NLziet. KIJK zit gratis op de smart TV maar NLziet is dan toch beter. En ook de Airplay functie werkt niet in KNIPPR als je een ATV3 hebt ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Chevy454 op 09-02-2017 15:50 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Laatst online: 13-06 15:12
iAmRenzo schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:46:
Ik blijf het een wonderlijk bedrijf vinden.
Ik dacht zaterdagochtend: laat ik Knippr weer eens proberen. Ik inloggen: e-mail/password fout. Ik wachtwoord opnieuw opvragen: geen e-mail. Dus ik via Twitter vragen, moest ik maar via Internet Explorer proberen (er waren problemem met Chrome)... (virtual machine opstarten, IE updaten, proberen, niks). Een nieuw account aanmaken kon ook niet, een druk "bestelling afronden" resulteerde in helemaal niets.

Kom ik er nu achter dat als je een account twee maanden niet gebruikt, dan wordt het gewist. En de site heeft Flash nodig om te functioneren maar geeft hierover geen melding. Ik geloof dat ik wel weer genezen ben van Knipper een kans geven.
Maar je kunt wel weer een nieuw account aanmaken, inclusief de gratis eerste maand! En als bij het aanmaken van het nieuwe account een foutmelding verschijnt (email adres in gebruik), dan kan de helpdesk dat voor je resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Chevy454 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:49:
Netflix, Videoland, NLziet, Kijk, KNIPPR. Inmiddels al genoeg keuze en het enige wat ik kan zeggen is dat KNIPPR op de ATV4 mooi is maar ik zie er geen meerwaarde in tov. NLziet. KIJK zit gratis op de smart TV maar NLziet is dan toch beter. En ook de Airplay functie werkt niet in KNIPPR als je een ATV3 hebt ;(
Sinds kort KNIPPR met Apple TV4, werkt prima. Kwaliteit is gewoon goed en voor- achteruit spoelen is fijn. Wat helemaal chill is, is dat we nu gewoon 1 box voor alles hebben, Plex, Netflix, YouTube, TED, KNIPPR. En ik kan ook nog met airplay aan de haal voor foto's.

Ik ben wel benieuwd naar NLziet, kun je daarmee ook live tv kijken? Dat maak ik er niet uit op, wel vooruitkijken. Iemand een idee?

Enige nadeel tot nu toe is dat het zappen wat langzamer is, met name de eerste keren dat een zender geladen wordt. Maar goed, des te lastiger wordt het voor mijn vriendin om 'lekker te zappen', waar ik me ontzettend aan kan storen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbokx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:14
Fuff schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:58:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar NLziet, kun je daarmee ook live tv kijken? Dat maak ik er niet uit op, wel vooruitkijken. Iemand een idee?
We hebben nu voor de 2e maand NLZiet, en bevalt goed. Maar daar heb je geen live tv. Je kunt wel veel verder terug kijken en een paar programma's vooruit. Alleen de amerikaanse series als NCIS zul je er niet vinden. Er komt wel live tv aan is beloofd, en ik heb ergens gehoord dat er al beta tests zouden zijn. Maar daar zit ik helaas niet bij....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Eigenlijk zijn die diensten als NLziet e.d. te belachelijk, 8 euro per maand betalen om oude herhalingen te gaan kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbokx
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:14
HereIsTom schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:25:
Eigenlijk zijn die diensten als NLziet e.d. te belachelijk, 8 euro per maand betalen om oude herhalingen te gaan kijken!
Klopt op zich, maar het is wel lekker zonder reclame programma's te kunnen kijken.
Veel programma's zijn toch niet echt live, dus dan maakt het niet uit om deze een dag later zonder reclame te kijken. SMS acties en zo doen we toch niet aan mee, dus daar hoeven we niet live voor te kijken.

En een aantal programma's kun je vooruit kijken. Ik weet zo nog niet welke.
In ieder geval de slechtste chauffeur van nl.

Als ze echt live tv gaan doen, kan de gewone tv abo eruit.
Maar dan zullen ze het niet meer voor 8 euro doen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

HereIsTom schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:25:
Alle partijen gaan het nu ook individueel aanbieden: SBS en RTL doen het al afaik, en NPO volgt dit voorjaar. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZatarraNL
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-06 10:31
Ik zie al een tijdje weinig nieuws over Knippr. Zit er nog wat ontwikkeling in de dienst?
Ik wacht nog steeds tot ze een goede kodi addon uitbrengen, maar het blijft lang stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Toevallig kreeg ik van de week een mailtje van knippr. Het zou nu ook mogelijk zijn uitzendingen vooruit te spoelen op de ATV4.
Toch fijn dat Knippr wel potentie ziet in de Apple TV, in tegenstelling tot andere bedrijven.

Ben nog steeds erg blij met Knippr. Geen settopbox extra en de laatste maanden heerlijk stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-06 08:58

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Vooruit spoelen is inderdaad mogelijk op een aantal zenders na, alle rtl/sbs staan het niet toe.

De werking zonder box of andere oplossing bevalt mij ook enorm. Zitten nog wat bugs in maar die probeer ze op te lossen.

[ Voor 39% gewijzigd door [RNMC] Viper op 02-04-2017 21:38 ]

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ga binnenkort verhuizen naar een locatie met glasvezel (altijd gewoond op een plek waar alleen kabel of ADSL tot 7 mbps was), dus er gaat ineens een wereld voor me open.

Nu ben ik me ook aan het oriënteren op een internet-only pakket en Knippr voor TV. Het lijkt alleen lastig om recente ervaringen met Knippr te vinden, zo ook hier. In het begin zijn mensen er nog wel enthousiast ingestapt, maar recentelijk is het stil.

Ten opzichte van KPN Play vind ik Knippr interessanter, zo heeft Knippr ook Eurosport en daar mag ik toch wel graag af en toe naar kijken. Ik overweeg dan ook serieus om de stap te zetten.

Maar is het (inmiddels) een betrouwbaar alternatief? Ik heb wel ervaring met de streamdienst van Ziggo, Ziggo Go, en die wil echt nog wel eens flinke kuren tonen op momenten dat veel mensen hetzelfde willen kijken. Grote nieuwsmomenten of sportwedstrijden bijvoorbeeld. De app/website wordt dan geregeld instabiel of onbereikbaar.

Hoe gaat Knippr daarmee om? Is de dienst een beetje stabiel? Blijft de kwaliteit op orde? Of zie je toch vaak dat er verbindingsproblemen optreden of dat je teruggeschakeld wordt naar bijvoorbeeld SD-beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Het voordeel van Knippr is wel dat je het maandelijks kan opzeggen, dus ik zou het gewoon proberen.

Zelf ben ik nog erg tevreden met Knippr. Ik kijk via 2 Apple TVs.
Vorig jaar heb ik de Johan Cruijff-schaal moeten missen omdat de stream er elke keer uit viel. Daarna eigenlijk geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-06 14:14
Ik ben nu ruim een maand over op KNIPR, het idee was eerst om het te proberen (kom van Sparql van Tweak) en dan te kijken of het wat is. Het voordeel is dat de combinatie Tweak internet + KNIPPR flink goedkoper is dan Tweak + Sparql.

Na 3 weken maar besloten om per direct om te gaan. Ik gebruik een appleTV voor KNIPPR. Dat is dan ook de reden dat KPN play geen optie is, hierbij ben je altijd afhankelijk van je telefoon. KNIPPR met een appleTV is in gebruiksgemak ideaal.

Soms wel wat rare dingen met streams die aan het eind van een programma stoppen, maar dat is dan ookvaak wel terug te leiden op het tijdelijk pauzeren van een programm (al is het maar een paar seconden). Ook crasht de app soms. Maar dit is heel snel op telossen door de app op de appletv te killen en opnieuw op te starten. Dit kan al in een paar seconden. Nu moet ik ook zeggen dat sinds de laatste update het een stuk stabieler geworden is.

Beeldkwaliteit is duidelijk minder dan Sparql, maar goed gnoeg (dit zit hem vooral in de compressie artifacts). Wij zijn ook geen actieve tv kijkers, maar het is soms wel handig om live tv te kunnen kijken. 10 euro per maand is een goed bedrag daar voor.

Al met al, goede dienst, met nog wat kinderziektes. Voor goedkoop tv kijken, goede oplossing.

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:13
Hoe is jullie ervaring eigenlijk met Knippr sinds de nieuwe app uit is?

Ik zag trouwens dat KermisFM nu ook op Knippr te zien is in het Events kanaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Redelijk, goed genoeg voor beetje tv kijken, zitten nog wel irritante bugs in zoals

- eens in de zoveel tijd opnieuw moeten inloggen
- spontaan sluiten van programma
- Soms geen reactie van de knoppen

Gebruik eigenlijk alleen voor atv, ios is leuk maar naar mijn mening alleen wanneer je op vakantie bent, echter dan werkt het weer niet ivm rechten.

Service is redelijk, reactie is vlot uitwerking echter soms teleurstellend. Bugs zitten er namelijk lang.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 10:18

DarkKnight

Narf

[RNMC] Viper schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 18:25:
Redelijk, goed genoeg voor beetje tv kijken, zitten nog wel irritante bugs in zoals

- eens in de zoveel tijd opnieuw moeten inloggen
- spontaan sluiten van programma
- Soms geen reactie van de knoppen

Gebruik eigenlijk alleen voor atv, ios is leuk maar naar mijn mening alleen wanneer je op vakantie bent, echter dan werkt het weer niet ivm rechten.

Service is redelijk, reactie is vlot uitwerking echter soms teleurstellend. Bugs zitten er namelijk lang.
In het begin was ik erg te spreken over KNIPPR, maar laatste tijd worden de bugs erger, heb ik het gevoel. De app (wij gebruiken Android app + Chromecast) loopt vaak vast. De kwaliteit van de streams is... mwah. En alles reageert traag.
Helaas weinig alternatieven hier, dus ik ben blij dat we sowieso weinig traditioneel tv kijken.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Bugs verhelpen gaat niet vlot, sowieso de ontwikkeling van deze app. Blijft jammer dat ze de enige zijn met appletv app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 896479

LOL Knippr, ik heb 2 dagen geleden een ticket ingestuurd m.b.t. het afnemen van een abonnement waar na aanmelding en de €0,01 betaling ik geen actieve abonnementen bleek te hebben. "Graag opnieuw je rekeningnummer verifiëren"

Ze beweren binnen 8 uur op iedere support call te reageren, ondertussen zijn er meer dan 16 uur verstreken en ik heb geeneens een ontvangstbevestiging van Knippr ontvangen.

Ik durf deze toko niet aan mijn kennissenkring aan te bevelen.

Mijn ervaringen met hun Android app zijn ook niet positief, regelmatig ben ik de weg kwijt. En een deel kan niet via de app worden ingesteld, enkel via "mijn.knippr.nl"

Voor wie het zich afvraagt, Knippr leunt op ericssonbroadcastandmediaservices.zendesk.com

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 896479 op 13-08-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Anoniem: 896479 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 18:42:
LOL Knippr, ik heb 2 dagen geleden een ticket ingestuurd m.b.t. het afnemen van een abonnement waar na aanmelding en de €0,01 betaling ik geen actieve abonnementen bleek te hebben. "Graag opnieuw je rekeningnummer verifiëren"

Ze beweren binnen 8 uur op iedere support call te reageren, ondertussen zijn er meer dan 16 uur verstreken en ik heb geeneens een ontvangstbevestiging van Knippr ontvangen.
Het is weekend. Wellicht niet meteen een bevredigende verklaring, maar ik vermoed dat die 8 uur slaat op werkdagen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

denk het ook, heb hier ook wel eens het weekend moeten wachten op reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 896479

Ik had het ticket ingediend op donderdag, maar goed. Ze hebben nog een maand minus 3 dagen om te reageren, immers kost de eerste maand maar €0,01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dan moeten ze vermelden "tijdens werkdagen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

[RNMC] Viper schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:09:
Bugs verhelpen gaat niet vlot, sowieso de ontwikkeling van deze app. Blijft jammer dat ze de enige zijn met appletv app.
Ze zijn zeer traag. Ik vraag me af en toe wel af of ze het wel blijven volhouden.
Ik begrijp ook niet zo goed dat ze hun Apple TV app zo ingewikkeld gemaakt hebben, terwijl Apple prima controls levert voor video playback en navigatie.

Ik had gehoopt dat toen de NPO met een vernieuwde app kwam dat ik live tv en uitgezendinggemist in HD op de Apple TV kon kijken. Maar NPO sloeg de plank mis door géén Apple TV app te maken en live tv niet in HD te doen. Die drie euro voor 1 jaar gemist is dan compleet niet interessant.
Vervolgens is Knippr het enige betaalbare alternatief om NPO te kijken mét Apple TV app :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:32
Ik heb Knippr 2 maanden gehad, maar afgelopen week Play van KPN geprobeerd en Knippr binnen 2 dagen een schop gegeven.

Even mijn omstandigheden hier en waarom ik Knippr niet voldoet:

Mijn oude S4 verzorgt het internet via een Tele2 Unlimited abonnement. Mijn desktopje, S6, Chromecast en Samsung ML-2525W hangen allemaal aan de hotspot. Een automatische sms-app stuurt elk uur een sms voor 1GB, dus heb ik altijd genoeg MB's om tv te kijken.

Toen ik Knippr net gebruikte, bufferde de Chromecast een a twee keer per avond. Dat vond ik nog niet zo'n probleem. Wel was het zo dat er op de tv vaak een andere programmanaam kwam te staan dan ik aan het kijken was. De laatste weken echter kreeg ik steeds vaker stilstaand beeld/geluid.

Dus helaas betekent het voor mij het einde van Knippr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-05 14:12
ik zit er ook aan te denken om over te stappen van Ziggo naar een internet tv aanbieder. Kan ik kiezen uit de volgende alternatieven

- Knippr
- KPN play
- Sparql

of zijn er meer?

waarom ik nog bij ziggo blijf is dat ik het terugkijken zo mooie optie vindt. En dan terugkijken als een programma nét is afgelopen bijvoorbeeld. De NPO gemist app plaatst pas zijn programma's dag later online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 10:42
Ik ben nu Knippr aan het uitproberen en je kan direct een programma terugkijken nadat het is geweest. En als het nog bezig is, kun je het direct on-demand vanaf het begin af aan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekb1982
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik zou KPN Play sowieso afstrepen. App is een drama welke maar een klein select aantal apparaten ondersteunt en daarnaast werkt het dramatisch slecht. Zie klachten op hun forum. KNIPPR functioneert prima, en ook start NLziet binnenkort met ondersteuning van Live TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emil_406
Vandaag mijn TV abbo opgezegd. We kijken bijna nooit meer TV en betaalden ruim 80 euro per maand bij ziggo.

Wel alvast een proefmaand genomen bij knippr om te kijken of dit een alternatief kan zijn zodat we toch af en toe nog eens iets op RTL of SBS kunnen kijken.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

emil_406 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 23:15:
Vandaag mijn TV abbo opgezegd. We kijken bijna nooit meer TV en betaalden ruim 80 euro per maand bij ziggo.
Waarom niet reeds eerder het abonnement aanpassen?

• emil_406
PcDealer schreef op donderdag 7 september 2017 @ 18:08:
[...]

Waarom niet reeds eerder het abonnement aanpassen?
Geen idee. Tot een jaar geleden keken we wel redelijk veel tv. Echter de laatste tijd is er zoveel rommel op tv. En het blijkt dat we zelf willen bepalen wat we wanneer kijken. Inmideels heb in naast knippr ook een nlziet proefabonnement afgesloten. Het blijkt namelijk dat ik ondanks een internet only abbo bij ziggo ook gebruik mag blijven maken van de ziggo go app. Live tv kan ik daarmee dan kijken.

Terugkijken kan dan via nlziet. Dat werkt beter dan knippr, ik kan voor en achteruit spoelen en ik heb geen reclame.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

emil_406 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 21:03:
[...]

Geen idee. Tot een jaar geleden keken we wel redelijk veel tv.
Overigens zou er volgens mij een nieuw jaarcontract ingaan bij een wijziging...

• emil_406
PcDealer schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:05:
[...]

Overigens zou er volgens mij een nieuw jaarcontract ingaan bij een wijziging...
Nee, daar heb ik expliciet naar gevraagd. Het contract blijft maandelijks opzegbaar.

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
sinds een tweetal maanden kijk ik Tv via KNIPPR.
Via de iPad (mini) geen enkel probleem. Behalve dan dat ik het laden van de TV-gids iets te traag vind gaan.

Via mijn TV heb ik soms haperend beeld. Dit kan mijns inziens aan twee zaken liggen:
1. Mijn TV box is te oud het is namelijk een MXQ S805 met android 4.4
2. De android app van KNIPPR is nog niet helemaal 'optimaal'

(de TV-box werkt via WiFi, maar om die mogelijkheid uit te sluiten heb ik het ook getest met een kabel, en daar heb ik hetzelfde probleem) Netflix werkt overigens wel soepel op deze TV box

Voordat ik over ga tot aanschaf van een recentere TV box, graag jullie ideeën hierover. Zijn er mensen met een recentere TV box waar KNIPPR wel goed werkt zonder haperingen?

• emil_406
Ik heb definitief gekozen voor NLziet. Ik kijk zelden live TV en met NLziet kan ik een jaar lang reclamevrij terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 17:34
ik heb een dringende vraag: aanstaande maandag begint The Walking Dead weer op Fox, en ik overweeg KNIPPR of KPN play aan te schaffen. Echter, ik lees op een aantal plekken dat KPN geen Fox levert. Maar op hun website zie ik wel Fox staan bij het aanbod. Hoe zit dit? FOX wordt wel met zwarte letters geschreven, bij Knippr met oranje letters. Is dit een andere zender?
KPN heeft wel mijn voorkeur boven Knippr, omdat ik hier zou moeten kunnen opnemen, bij Knippr kan dat kennelijk niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Hermanleen op 20-10-2017 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Hermanleen schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:25:
ik heb een dringende vraag: aanstaande maandag begint The Walking Dead weer op Fox, en ik overweeg KNIPPR of KPN play aan te schaffen. Echter, ik lees op een aantal plekken dat KPN geen Fox levert. Maar op hun website zie ik wel Fox staan bij het aanbod. Hoe zit dit? FOX wordt wel met zwarte letters geschreven, bij Knippr met oranje letters. Is dit een andere zender?
KPN heeft wel mijn voorkeur boven Knippr, omdat ik hier zou moeten kunnen opnemen, bij Knippr kan dat kennelijk niet.
Ik zie hem maandag om 22:00 staan in de gids bij knippr, waarom geen knippr veel programma's zijn 7 dagen terug te kijken en bij fox mag je gelukkig vrij heen en weer spoelen.

[ Voor 63% gewijzigd door [RNMC] Viper op 20-10-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 06:11
Is de Chromecast support nog steeds bagger?

Ik las op het forum van knippr alleen maar gezeik dat het niet werkt, die thread loopt al een jaar ofzo.

Aangezien er geen Android TV app is moet Chromecast wel goed werken, zonder uitvallen en bufferen en dat soort geintjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 10:42
Ik had er praktisch geen problemen mee. Eens in de 15 keer dat ie even moest bufferen tussentijds, wat wel een beetje irritant was maar ook weer geen onoverkoombaar probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
NLziet biedt vanaf vandaag live tv voor alle abonnees. Daarmee is het voor mij een beter alternatief dan Knippr. Kijk toch alleen maar NL tv (als ik uberhaupt al wat kijk).

Daarnaast is er een Android TV box onderweg uit china, zodat ik toch weer "iets met een afstandbediening" heb.
Pagina: 1 2 3 Laatste