Evo-lution vs NextGenGamer

Pagina: 1
Acties:
  • 567 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik wil graag een oproep doen tot verwijderen van de feedback van NextGenGamer.

Deze jongeman en ik hadden een overeenkomst over een CPU-koeler die hij aanbood.
Na duidelijke afspraken te hebben gemaakt, hoor ik 6 dagen niks meer van hem.
Zelfs niet na een aantal DM's van mijn kant. Daarna geeft hij als excuus op dat het (privé) omstandigheden zijn. Ik citeer:
'er zijn wat dingen voor gevallen die voorrang hebben.
heb momenteel effe nergens geen tijd voor sorry voor de late reactie en succes met verder zoeken'.

Dus meneer kapt de deal af. Dat heeft hij mij dan echt te laat doorgegeven. Ik heb hem feedback gegeven op zijn communicatie en afspraken nakomen wat ik waardeloos achtte. Nu probeert hij mij een hak te zetten door mij wraak -(zeer slechte) feedback terug te geven. Daar ben ik het niet mee eens. Hij zit in de fout niet ik. Ik ben ook rustig gebleven zoals afgesproken maar ik wil dit probleempje wel de wereld uit hebben. ;)

Evo-lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 14:07
Geen overeenkomst = geen beoordeling heb ik hier vaak genoeg voorbij zien komen. Daarbij.. Deze persoon geeft in de beoordeling aan dat er iemand uit zijn familie is overleden, lijkt me niet zo gek dan dat hij niet reageert. Deze persoon zit niet per se fout, hij is niet verplicht om spullen te verkopen binnen jouw tijdskader. Dat jij haast hebt, betekent niet dat meneer zich daar maar aan moet aanpassen. Eerlijk gezegd.. Ik vind je best wel respectloos. There, I said it.

Edit: en ja, communicatie is misschien niet optimaal, maar feit blijft: geen overeenkomst is geen beoordeling.

[ Voor 11% gewijzigd door Ottie93 op 26-04-2016 09:08 ]

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ottie93 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:02:
Geen overeenkomst = geen beoordeling heb ik hier vaak genoeg voorbij zien komen. Daarbij.. Deze persoon geeft in de beoordeling aan dat er iemand uit zijn familie is overleden, lijkt me niet zo gek dan dat hij niet reageert. Deze persoon zit niet per se fout, hij is niet verplicht om spullen te verkopen binnen jouw tijdskader. Dat jij haast hebt, betekent niet dat meneer zich daar maar aan moet aanpassen. Eerlijk gezegd.. Ik vind je best wel respectloos. There, I said it.

Edit: en ja, communicatie is misschien niet optimaal, maar feit blijft: geen overeenkomst is geen beoordeling.
Dus uit 'er zijn wat dingen voor gevallen die voorrang hebben.
heb momenteel effe nergens geen tijd voor sorry voor de late reactie en succes met verder zoeken'. had Evo moeten opmaken dat er iemand overleden was?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:06

NSG

Je weet niks!

Wat een gezeur man. Niet alleen van de TS, maar ook van een andere 'koper' die op zijn profiel reageert. De ene persoon is nou eenmaal veel gevoeliger als er een naaste is overleden. Ik vind het al heel wat dat de 'verkoper' een week later inlogt op Tweakers om een berichtje te sturen met een korte situatieomschrijving. Aan het aantal V&A beoordelingen van de TS te zien zal het wel een belangrijk deel van je leven zijn en zal jij in een soortgelijke situatie eerder en op een andere manier richting een koper reageren. Maar een ander heeft misschien wel tientallen andere zaken waar hij/zij eerder aan denkt en daarmee 'voorang' geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
hexta schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:39:
[...]

Dus uit 'er zijn wat dingen voor gevallen die voorrang hebben.
heb momenteel effe nergens geen tijd voor sorry voor de late reactie en succes met verder zoeken'. had Evo moeten opmaken dat er iemand overleden was?
Nee, maar is hij verplicht dat te vertellen? Is iets heel persoonlijks, waar ik me bij kan voorstellen dat je het niet zomaar gaat bespreken met iemand die je via Tweakers hebt ontmoet.

Er viel me net nog iets in over TS:
Tom970G1 VS Evo-lution

Dit is al de tweede keer dat hij klaagt over iemand anders en een beoordeling achterlaat, terwijl hij ondertussen zou moeten weten dat een beoordeling niet gegeven mag worden als er geen overeenkomst is.

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ottie93 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:00:
[...]

Nee, maar is hij verplicht dat te vertellen? Is iets heel persoonlijks, waar ik me bij kan voorstellen dat je het niet zomaar gaat bespreken met iemand die je via Tweakers hebt ontmoet.
Nee, dat hoeft hij niet te vertellen, maar dan is dit;
Ottie93 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:02:
Deze persoon geeft in de beoordeling aan dat er iemand uit zijn familie is overleden, lijkt me niet zo gek dan dat hij niet reageert.

Eerlijk gezegd.. Ik vind je best wel respectloos. There, I said it.
Natuurlijk gewoon gelul in de ruimte. Dat kon TS namelijk niet weten voor hij een beoordeling terug kreeg.

[ Voor 5% gewijzigd door hexta op 26-04-2016 10:06 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
Die opmerking gaat niet over de beoordelingen, maar over het feit dat hij hier op het forum zijn beklag komt doen terwijl hij na die beoordeling wel wist dat er iemand overleden was. Je kunt dan toch een bericht sturen: "gecondoleerd met je verlies, excuses, zullen we de mods vragen of ze de beoordelingen weg willen halen?"

Lijkt me stukken vriendelijker dan hoe het nu weer gebracht wordt, maarja, wie ben ik.

Het is niet ons topic, dus ik laat het verder aan de mods over ;) Die beoordelingen worden toch weggehaald, omdat er geen overeenkomst is.

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 11:20

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.