Tom970G1 VS Evo-lution

Pagina: 1
Acties:
  • 498 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Beste,

Ik vraag via deze weg om verwijdering van Tom970G1 zijn feedback op mij, omdat hij zegt dat hij niet weet waar hij voor geboden heeft. Zijn bod was zo laag op twee GTX 760-ers, dat ik hem daarop aansprak.
Ik geef hem mijn antwoord: 'of hij wel lekker is' ? en meneertje gaat vervolgens een slechte feedback
schrijven :?

Deze knul houdt zich niet aan de regels en zit mij te provoceren. Gewoon verwijderen. Dit kan echt niet. :(

Met groet, Evo-lution

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En waarom plaats je dan zelf een scheld-feedback? Klagen over de regels vereist wel dat je niet zelf uit de band springt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom970G1
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 07-07 16:38
Beste mensen,

Ik heb inderdaad een wat laag bod uitgebracht op zijn 2 videokaarten. Mijn fout. Wat ik erg onprofessioneel vind van Evo-lution is om op dit bod te reageren met het antwoord "ben je wel in orde?". Hij had ook kunnen uitleggen waarom het te laag was, of wat simpelweg de richtprijs was. Ik vind het bizar dat je zo op een bod reageert. De advertentie was ook nog onder "n.o.t.k.". Evo-lution heeft erg negatief richting mij gecommuniceerd naar mijn mening. Hier geef ik hem een (negatieve) beoordeling voor, geheel naar mijn ervaring met deze man.

Tevens kan ik uit de opbouw van deze klachtpost alleen maar bevestiging vinden voor mijn beoordeling.

Groeten,
Tom

[ Voor 4% gewijzigd door Tom970G1 op 12-04-2016 00:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 14:07
Volgens mij is die beoordeling niet meer dan verdiend, als ik het zo lees. Ik heb absoluut niet het idee dat Tom970 bewust zo laag geboden heeft, iedereen maakt fouten. Jouw reactie daarop vind ik veel erger Evo-Lution. Om dan je eigen woorden te gebruiken: Dit kan echt niet. :(

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zielig dit! Allemaal de hand boven zijn hoofd houden. Totdat jullie zelf een keer tegen zo'n kerel aanlopen die duidelijk de boel loopt te provoceren. Volgens mij is het een vrij land, als ik zo wil reageren uit puur ongeloof en gebrek aan respect vanuit zijn kant, dan doe ik dat. Punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.