[Afhandeling] Groupon verkoop van namaak merkartikelen

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 54.461 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:01
Lijkt mij wel. Volgens mij i het gewoon chineese shit met het logo van sandisk, serienr. van een samsung. Het klink gewoon als slechte namaak. Ik ga er vanuit dat het kaartje ook de kwaliteit van een slechte namaak heeft. Niet gebruiken als de data je lief is dus.

Ik krijg op mijn (128GB) kaartje overigens exact dezelfde lees en schijfsnelheden write 17,8MB/s en read 26.5 MB/s.

[ Voor 18% gewijzigd door lithoijen op 08-05-2016 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:30
Ik checkte net even mijn bankrekening: Groupon heeft mij op 5 mei €3,99 teruggestort. Nu nog afwachten of onze Engelse vrienden daarnaast ook nog een nieuw (echt) kaartje op gaan sturen zoals mij toegezegd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:59

Mimiix

Professioneel Prutser

dennistd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 19:48:
Ik checkte net even mijn bankrekening: Groupon heeft mij op 5 mei €3,99 teruggestort. Nu nog afwachten of onze Engelse vrienden daarnaast ook nog een nieuw (echt) kaartje op gaan sturen zoals mij toegezegd is...
Dat is wel een beetje van twee walletjes eten hé? Je verwacht en geld en een nieuw kaartje...

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:30
Tja, dat ligt toch echt niet aan mij: Connectronics vroeg of ik een nieuw kaartje wou hebben of mijn geld terug. Zoals eerder in dit topic al gezegd heb ik daarop geantwoord dat ik geen vertrouwen heb in de echtheid van een nieuw kaartje en dus mijn geld terug wil.

Dat het antwoord daarop is dat ik mijn geld terugkrijg en dat ze daarnaast als tegemoetkoming voor alle gedoe ook nog een echt kaartje zullen opsturen, daar kan ik natuurlijk niets aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:59

Mimiix

Professioneel Prutser

dennistd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:58:
Tja, dat ligt toch echt niet aan mij: Connectronics vroeg of ik een nieuw kaartje wou hebben of mijn geld terug. Zoals eerder in dit topic al gezegd heb ik daarop geantwoord dat ik geen vertrouwen heb in de echtheid van een nieuw kaartje en dus mijn geld terug wil.

Dat het antwoord daarop is dat ik mijn geld terugkrijg en dat ze daarnaast als tegemoetkoming voor alle gedoe ook nog een echt kaartje zullen opsturen, daar kan ik natuurlijk niets aan doen...
Ahaa. That makes sense. Fair enough ;)

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 15:07
Voor de mensen die net als ik een fake 128GB kaartje hebben ontvangen (met een werkelijke capaciteit van 23,7GB) en op zoek zijn naar een echt exemplaar: bij Amazon is het kaartje in de aanbieding voor €33,55. Dit is slechts een paar euro meer dan waarvoor ik het heb gekocht bij Groupon (incl. 20 euro korting).

http://www.amazon.de/SanD.../B010Q57S62/?tag=pnl01-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een nep 32gb kaartje. Groupon schuift de schuld af op de leverancier en reageert al een week niet meer op onze mails en vriendelijke verzoeken om het geld terug te storten. De leverancier stelt een terugbetalingsverzoek bij Groupon te hebben neergelegd maar verder niks te kunnen doen. Ook stelt de leverancier niet bekend te staan als leverancier van vervalste producten of meer nepartikelen geleverd te hebben. Dus de bal ligt bij Groupon maar die negeren alles.

Ik heb Sandisk geïnformeerd en zal waarschijnlijk aangifte van oplichting en vervalsing doen tegen Groupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was het een oplossing door veelvuldig te mailen en via facebook en twitter constant te gaan spammen. Helaas is dit niet goed te praten maar als je echt je geld terug wilt wellicht toch een oplossing ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Moet ik me zorgen maken als ik nog nix heb ontvangen? SD-card nog niet binnen dus. bestelling 20 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
maartend schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:25:
Moet ik me zorgen maken als ik nog nix heb ontvangen? SD-card nog niet binnen dus. bestelling 20 april
Ik heb 21-4 besteld en ook nog niets binnen. Daarom ook nog geen stappen gezet. Natuurlijk zal ook die van mij fake zijn, maar het is een beetje gek om zonder iets ontvangen te hebben wel al een claim in te dienen bij PayPal etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:29:
Hier ook een nep 32gb kaartje. Groupon schuift de schuld af op de leverancier en reageert al een week niet meer op onze mails en vriendelijke verzoeken om het geld terug te storten. De leverancier stelt een terugbetalingsverzoek bij Groupon te hebben neergelegd maar verder niks te kunnen doen. Ook stelt de leverancier niet bekend te staan als leverancier van vervalste producten of meer nepartikelen geleverd te hebben. Dus de bal ligt bij Groupon maar die negeren alles.

Ik heb Sandisk geïnformeerd en zal waarschijnlijk aangifte van oplichting en vervalsing doen tegen Groupon.
Via chat contact opnemen nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Barns schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:28:
Ik heb 21-4 besteld en ook nog niets binnen. Daarom ook nog geen stappen gezet. Natuurlijk zal ook die van mij fake zijn, maar het is een beetje gek om zonder iets ontvangen te hebben wel al een claim in te dienen bij PayPal etc.
Het scheelt je behoorlijk wat tijd want de terugbetaling gaat ook niet binnen één dag gebeuren hoor.

Op de Paypal dispute wordt ook niet gereageerd. Het is één grote waardeloze bende daar.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:52

Rannasha

Does not compute.

Arnoud Engelfriet weegt ook in op deze zaak en concludeert dat Groupon in dit geval ook aansprakelijk is te stellen en dus niet zomaar alle klachten door mag verwijzen:
http://blog.iusmentis.com...ijk-deal-nep-sd-kaartjes/

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Ik heb de belofte dat ik een nieuw kaartje ga krijgen. Maar nu ben ik toch benieuwd, wat nou als die ook nep blijkt te zijn? Kan ik dan inderdaad Groupon verantwoordelijk houden? (128gb overigens)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:05
Ah eindelijk ook de 64GB variant ontvangen, helaas ook de nepperd. Dus dat wordt ook maar de administratieve molen in...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik heb ondertussen toezegging van groupon dat ik geld op me paypal terug krijg.
Tevens een 10 korting voucher bij groupon. Die had ik nl gebruikt.
Echter:

k zie ook dat u €10 euro korting heeft ontvangen. U ontvangt €10 aan Groupon credits. Deze zijn geldig tot 12 mei 2016.

"Credits kunt uw inzetten bij een volgende aankoop op groupon.nl en deze zijn 12 maanden geldig. Tijdens het afrekenen van een groupon kunt u aanvinken dat het totaalbedrag met credits verrekend moet worden."

Dus heb ik een voucher maar moet die besteden voor de 13e van mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens meer de link naar de chat vinden en doe verder niet aan sociale media dus zal inderdaad moeten blijven spammen per mail.

Wel sneu dit, kan me niet voorstellen dat de opbrengst echt opweegt tegen de potentiële claims van Sandisk, onderzoek door OM, enz voor die paar euro die ze per kaartje bij elkaar scammen. Zoveel zullen ze er toch ook niet verkopen. Mogelijk onderschat ik de aantallen maar de mensen die nu zijn genaaid door Groupon zullen sowieso niet snel een grotere bestelling plaatsen na deze ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnepooh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 10:16
Bij mij nam Connenctronics UK gister contact met me op. Na wat omslachtige communicatie (ze reageerden wel vrij snel) kreeg ik vanochtend het bericht dat mij een nieuwe kaart wordt opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:49
BlackMonkey schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:40:
[...]

Heb ze ook, kan aan de buitenkant niet echt vaststellen dat ze nep zijn. Wel twijfel ik wat over het geluid, kun jij ze eens met de echte (waar je het zeker van weet) vergelijken?
Ze klinken naar mijn mening ook hetzelfde, goede deal dus!

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Barns schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:28:
[...]

Zelf op 22 april besteld maar ook nog altijd niets ontvangen. Ik wacht op bezorgmoment en zal dan direct contact opnemen met Groupon, want dat hebben ze nu al 7 keer aangegeven. Pas als ik het kaartje ontvangen heb kan ik de retourprocedure starten, geven hun aan. Tot die tijd wacht ik in spanning af en check ik elke dag de brievenbus.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
lanoisseforP schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:51:
[...]

Zelf op 22 april besteld maar ook nog altijd niets ontvangen. Ik wacht op bezorgmoment en zal dan direct contact opnemen met Groupon, want dat hebben ze nu al 7 keer aangegeven. Pas als ik het kaartje ontvangen heb kan ik de retourprocedure starten, geven hun aan. Tot die tijd wacht ik in spanning af en check ik elke dag de brievenbus.
Hier hetzelfde, 20 april de 64GB versie besteld en tot op heden nog niks ontvangen.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winnepooh
Ik had/heb hem ook nog niet ontvangen (ben pas eind van de week weer thuis), maar inmiddels wel geregeld dat ik een nieuwe kaart ontvang.

Dit is het adres waar ik contact mee heb gehad (zij e-mailden mij plots gister):
connectronicsuk@gmx.com

Misschien als je daar een mailtje naar stuurt, inclusief je ordernummer, dat je al wat kan regelen. Zij gaven mij een keuze tussen refund of een nieuwe kaart.
Overigens zeiden ze ook: "Please note it is not fake but we can refund you if you no longer want it please confirm your voucher code." :w

[ Voor 60% gewijzigd door winnepooh op 10-05-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Mr. Jummy schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:54:
[...]

Hier hetzelfde, 20 april de 64GB versie besteld en tot op heden nog niks ontvangen.
Ik heb dus precies hetzelfde, 22 april uit Ilford verzonden en daarna niets meer te zien. Vorige week met Groupon gechat en die zeiden dat er problemen waren met de verzending. A.s. woensdag moet ik opnieuw contact opnemen als ik niets in huis heb. Misschien komt 'ie vandaag (iemand ontving zijn 64GB kaartje gisteren) en anders opnieuw contact opnemen, zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:26
MasterStig schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:53:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde, 22 april uit Ilford verzonden en daarna niets meer te zien. Vorige week met Groupon gechat en die zeiden dat ik er problemen waren met de verzending. A.s. woensdag moet ik opnieuw contact opnemen als ik niets in huis heb. Misschien komt 'ie vandaag (iemand ontving zijn 64GB kaartje gisteren) en anders opnieuw contact opnemen, zucht...
Hier ook nog niks. 64GB 22 april "verzonden" uit Ilford.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08 12:23
wilbert11 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:58:
[...]

Hier hetzelfde. Overigens vind ik die opmerking van "problemen bij verzending" opmerkelijk. Ik had binnen 24 uur gereageerd dat ik de bestelling wou annuleren, en toen was het al opgestuurd.
Dat lijkt me niet een zuivere zaak.

Allicht dat ze de boel wat vertragen om gewoon originele kaarten te versturen? Duurt in ieder geval erg lang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
  • Nu online
Twisted-D schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:55:
[...]

Hier hetzelfde. Overigens vind ik die opmerking van "problemen bij verzending" opmerkelijk. Ik had binnen 24 uur gereageerd dat ik de bestelling wou annuleren, en toen was het al opgestuurd.
Dat lijkt me niet een zuivere zaak.

Allicht dat ze de boel wat vertragen om gewoon originele kaarten te versturen? Duurt in ieder geval erg lang zo.
Ik dacht ook aan originele exemplaren, maar die vrijdag 22 april was er nog niet aan het licht dat de kaartjes nep waren (bij ons dan!) dus kleine kans dat ze de neppers vervangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:01
Mevius schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:34:
[...]

Ze klinken naar mijn mening ook hetzelfde, goede deal dus!
Top, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 20:42

nlboy

Alles kitz?

Net e-mails gestuurd naar Connectronics UK en zij reageren inderdaad vrij snel. Zij gaan het geld terugstorten. :) Even afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:26
wilbert11 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:58:
[...]

De microsd is binnen. En jawel ook een neppert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalds100
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 10:04
Hier ook een neppert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeftyZZ
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 02:18
Vandaag mijn 128GB kaartje binnengekregen. Nep, contact gehad met Sandisk en geverifieerd dat het inderdaad een namaak kaartje betreft.

Inmiddels na wat e-mails met Connectronics afgesproken dat er een vervangende kaart verzonden wordt en de neppe hoeft niet retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Ook vandaag de 64GB binnen gekregen, ook nep. Ik heb eerst GroupOn gemaild aangezien ik het gevoel heb dat ze zich er veel te makkelijk vanaf maken.

Edit: En ik heb reactie terug waarop ze totaal niet inhoudelijk ingaan op mijn mail."Wat erg en neem maar contact op met Connenctronics UK".
Treurig, erg treurig.

[ Voor 36% gewijzigd door Twisted-D op 10-05-2016 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
  • Nu online
Hebben de mensen die gekozen hebben voor een vervangende SanDisk micro-SD al iets van een leveringsstatus o.i.d. vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De neppe zojuist ontvangen, geld had ik al vorige week terug gekregen van Groupon. De neppe kaartje meteen de prullenbak in geflikkerd. Ondertussen via Amazon een nieuwe gekocht en ontvangen, die wel echt is. Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:06
Ik zie op mijn account staan dat de kaart gerestitueerd zou moeten zijn maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen op mijn PayPal account. Ook loopt daar nog steeds de claim om een refund, helaas nog zonder enige reactie van Groupon.

Connectronics heeft mij ook aangeboden om een nieuw kaartje op te sturen, inmiddels ook via hen om een refund gevraagd. Ach ja, we wachten maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Dynaw schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:22:
Ik zie op mijn account staan dat de kaart gerestitueerd zou moeten zijn maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen op mijn PayPal account. Ook loopt daar nog steeds de claim om een refund, helaas nog zonder enige reactie van Groupon.

Connectronics heeft mij ook aangeboden om een nieuw kaartje op te sturen, inmiddels ook via hen om een refund gevraagd. Ach ja, we wachten maar af.
Hier idem.
Echter groupon heeft toegezegd het terug te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
  • Nu online
Ik heb maar vijf euro voor een 64GB kaartje betaald dus twijfel of ik niet gewoon de gok moet wagen. Ik weet dat er mensen zijn die om een replacement gevraagd hebben en vroeg me af of ze al iets ontvangen hebben aan mails/tastbaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-09 11:59

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Topicstarter
Hoe zit het met de lui die een Beats By Dre oordopjesset gekocht hebben? Al iets ontvangen?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
LyP0 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:41:
Ik vraag omdat ik zelf nu met 3 defecte kaartjes zit, pas gekocht. toevallig allemaal het zelfde serienr. en allemaal gestopt rond het zelfde aantal gemaakte foto's
Kaartjes zijn waarschijnlijk niet defect, maar kleiner dan ze beweren.
Maak een partitie die net binnen de werkelijke grootte past en je kunt ze nog ergens gebruiken.
Beter nog: haal je geld terug bij de verkoper!

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:54
Family Guy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:36:
Hoe zit het met de lui die een Beats By Dre oordopjesset gekocht hebben? Al iets ontvangen?
Hier paar dagen terug ontvangen. Geen ervaring met dit merk maar ze klinken prima voor 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Topicstarter
Bierbroeder schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:56:
[...]

Hier paar dagen terug ontvangen. Geen ervaring met dit merk maar ze klinken prima voor 15 euro.
Hmm, ik heb nog niets ontvangen. Ergens kunnen ontdekken dat ze fake zijn? (verkeerde spelling etc.?)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:46
onetime schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:45:
[...]

Kaartjes zijn waarschijnlijk niet defect, maar kleiner dan ze beweren.
Maak een partitie die net binnen de werkelijke grootte past en je kunt ze nog ergens gebruiken.
Beter nog: haal je geld terug bij de verkoper!
Als je het topic had gelezen, had je gezien dat dit in dit geval niet zo is :+
er zijn genoeg tests gedaan met verschillende tools om dat uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Whoops
Ik heb een bevestiging van de dealaanbieder ontvangen, dat u een terugbetaling mag ontvangen. U heeft de bestelling succesvol geretourneerd. Echter zie ik dat u het aankoopbedrag heeft ingetrokken bij de bank. Dit is ten strengste verboden. Indien dit in de toekomst herhaalt, dan zijn wij genoodzaakt strenge maatregelen te treffen.

Ik vertrouw erop dat ik u voldoende heb geinformeerd over de terugbetaling.
Heb een geschil geopend bij Paypal, en diezelfde dag ofzo ook bij de verkopende partij mijn geld teruggevraagd. Nu zien zij dat natuurlijk als dubbel geld terugeisen. Totaal niet mijn bedoeling natuurlijk. Heb er maar even achteraan gemaild wat nu te doen... :')

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
  • Nu online
Heeft iemand al een replacement ontvangen? Connectronics beweert dat veel mensen die voor een replacement zijn gegaan al een vervanger in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08

robhof

Lembongan view

MasterStig schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:55:
Hebben de mensen die gekozen hebben voor een vervangende SanDisk micro-SD al iets van een leveringsstatus o.i.d. vernomen?
Nee, nog niet. Nepkaartje begin deze week ontvangen en direct melding gemaakt bij Connectronix. Daarop een korte, tikkeltje onvriendelijke reactie gekregen waarin ze aangaven dat ze ervan op de hoogte waren en er al een nieuwe was opgestuurd.

Ik wacht het af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:39

Wuursj

want worst is al bezet

Pff bij mij geeft de leverancier aan dat ze weten dat er enkele neppe zijn verstuurd maar dat de meeste echt waren. Lijkt niet echt in lijn met de ervaringen in dit topic. Of ik wat foto's en aankomst data wil doorsturen.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Laatst online: 16-09 16:54
Family Guy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:57:
[...]

Hmm, ik heb nog niets ontvangen. Ergens kunnen ontdekken dat ze fake zijn? (verkeerde spelling etc.?)
Zat weinig bij alleen een hoesje met verschillende opzetdopjes. Ook zat er een label van HTC om de kabel ik verwacht dat het de dopjes zijn die je normaal bij een telefoon krijgt.
Dus ze lijken mij echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hier nog geen 64GB kaartje ontvangen, ben benieuwd of ze nu direct een originele op hebben gestuurd. Lijkt me niet dat ze overal eerst een fake kaartje naartoe sturen om te kijken of het lukt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:44
janvanduschoten schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:47:
Hier nog geen 64GB kaartje ontvangen, ben benieuwd of ze nu direct een originele op hebben gestuurd. Lijkt me niet dat ze overal eerst een fake kaartje naartoe sturen om te kijken of het lukt.
Volgens mij is dat anders toch echt precies wat ze in eerste instantie gedaan hebben. Geloof er geen zak van dat dit slechts bij enkelen en per ongeluk zo is gelopen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
Ik heb net mijn 64GB kaartje ontvangen. Het ziet er in ieder geval beter uit dan de verpakking gepost door grote_oever eerder. Zal na het werk nog even bij SanDisk een check laten doen.
grote_oever schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:36:
Voor de mensen die willen weten hoe de verpakking/kaart eruit ziet:

[afbeelding]

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s1gHXnd.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cMP7UNa.png

[ Voor 7% gewijzigd door Barns op 11-05-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Maverick schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:32:
[...]

Volgens mij is dat anders toch echt precies wat ze in eerste instantie gedaan hebben. Geloof er geen zak van dat dit slechts bij enkelen en per ongeluk zo is gelopen.
Ja, ik bedoel meer dat ze nu toch voldoende tijd hebben gehad om vervangende kaartjes te regelen en de juiste op te sturen. In eerste instantie idd wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeFoRcE schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:14:
Whoops

[...]

Heb een geschil geopend bij Paypal, en diezelfde dag ofzo ook bij de verkopende partij mijn geld teruggevraagd. Nu zien zij dat natuurlijk als dubbel geld terugeisen. Totaal niet mijn bedoeling natuurlijk. Heb er maar even achteraan gemaild wat nu te doen... :')
Terugmailen dat als zij voortaan geen strafbare namaak aanbieden om vervolgens nergens op te reageren, dat soort preventieve maatregelen niet nodig zijn en dat je hun houding van harte openbaart als blijk van totaal gebrek aan realiteitszin over zaken doen.

Wat een lef... Het over verboden hebben terwijl je overduidelijk veelvuldig namaak verhandelt. De dag dat de ACM deze toko aanpakt gaat hier de vlag uit :N

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 17:22
Barns schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:40:
Ik heb net mijn 64GB kaartje ontvangen. Het ziet er in ieder geval beter uit dan de verpakking gepost door grote_oever eerder. Zal na het werk nog even bij SanDisk een check laten doen.

[...]
\

Kan nergens een plek vinden waar ze met deze verpakking verkocht worden, zal wel fake zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:10:
[...]

Terugmailen dat als zij voortaan geen strafbare namaak aanbieden om vervolgens nergens op te reageren, dat soort preventieve maatregelen niet nodig zijn en dat je hun houding van harte openbaart als blijk van totaal gebrek aan realiteitszin over zaken doen.

Wat een lef... Het over verboden hebben terwijl je overduidelijk veelvuldig namaak verhandelt. De dag dat de ACM deze toko aanpakt gaat hier de vlag uit :N
Precies, het is echt ronduit belachelijk. Mijn vertrouwen zijn ze iig kwijt. Ik koop/kom er nooit weer.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Het wordt nu ook een beetje een principe kwestie. Ik had gisteren een redelijk uitvoerige mail gestuurd naar Groupon. Daar gingen ze verder niet op in en verwezen ze me door naar Connectronics. Daar heb ik direct weer op gereageerd dat ik dat niet wenste te doen en dat Groupon verantwoordelijk is om het probleem op te lossen. Daarbij verwijzend naar de blog van Arnoud Engelfriet.
Voorlopig nog geen antwoord op gehad op mijn laatste mail.

Ik zie het voor deze week nog even aan. Allicht dat ik dan maar een geschil aanmaak bij mijn creditcard-maatschappij.
Het gedrag van GroupOn zint mij totaal niet. Ik zal er ook niet weer iets bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc662 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:32:
[...]

\

Kan nergens een plek vinden waar ze met deze verpakking verkocht worden, zal wel fake zijn.
Is een model (2015) volgens google..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 20:28

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Waar kun je die check doen?SanDisk gesproken via een uiterst trage chatverbinding. Ik heb volgens mijSanDisk ook een nep-artikel.

Daarom maar een mail gestuurd naar de aanbieder (niet Groupon, want die doet toch niets) met een vraag voor refund... :F

En opeens doet in mijn account de link naar de bestelling van de SDcard het ook niet meer... raar hoor...

Afbeeldingslocatie: http://i32.photobucket.com/albums/d2/bvzwolle/Groupon%20Rotzooi/Groupon_zpsegt3whss.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i32.photobucket.com/albums/d2/bvzwolle/Groupon%20Rotzooi/IMG_20160511_163106_zps6tqz4ohx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i32.photobucket.com/albums/d2/bvzwolle/Groupon%20Rotzooi/IMG_20160511_163055_zpsadyzsyeu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i32.photobucket.com/albums/d2/bvzwolle/Groupon%20Rotzooi/IMG_20160511_163040_zpsovxomook.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i32.photobucket.com/albums/d2/bvzwolle/Groupon%20Rotzooi/IMG_20160511_163034_zpspsdjy3lo.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door BvZwolle op 11-05-2016 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
In tegenstelling tot alle ervaringen met groupon hierboven: ik heb begin vorige week een mail gestuurd naar Groupon over het feit dat het om een nepkaartje gaat. Kreeg zojuist een email dat ik mijn geld terug zal krijgen.

Moet er wel bij opmerken dat ik besteld heb met de €10 kortingscode. Kaartje hoef ik overigens niet terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:06
BvZwolle schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:19:
[...]

Waar kun je die check doen?SanDisk gesproken via een uiterst trage chatverbinding. Ik heb volgens mijSanDisk ook een nep-artikel.

Daarom maar een mail gestuurd naar de aanbieder (niet Groupon, want die doet toch niets) met een vraag voor refund... :F

En opeens doet in mijn account de link naar de bestelling van de SDcard het ook niet meer... raar hoor...
Dat probleem heb ik ook ja, echter heeft hij het ook nooit gedaan. Lijkt me meer een fout op de website dan wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:05:
[...]Als je het topic had gelezen, had je gezien dat dit in dit geval niet zo is :+
er zijn genoeg tests gedaan met verschillende tools om dat uit te sluiten.
Lees even terug waar ik reageerde; niet het algemene verhaal in dit topic. Wel een bestaande "oude scam"
En zie:
"KoenCows maandag 09 mei 2016 15:08": "Voor de mensen die net als ik een fake 128GB kaartje hebben ontvangen (met een werkelijke capaciteit van 23,7GB"

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Waar en hoe laat je die check doen?
Heb die van mij vandaag ook eindelijk ontvangen en het ziet er gelikt uit. Maar haal niets uit de verpakking en laat het lekker zo zitten. Ga zometeen een mail sturen naar connectronicsuk1@gmail.com dat ik een volledige refund wil ontvangen.

Edit:
Vanmorgen eindelijk bericht bericht ontvangen van het bedrijf, waarbij ik het aangegeven dat ik een refund wil hebben. Nu komen hun dus met deze melding:

Please note that we are sure that we made no errors at sending your order if you purchased on 22nd April. Please confirm what speed is printed on the packaging and send me the images of that too.

Ze willen dus dat ik het kaartje ga testen, heb daar eigenlijk geen zin in
Waar kan ik laten checken bij SanDisk of dit kaartje daadwerkelijk echt is of gewoon goedkope Chinese rotzooi?

[ Voor 28% gewijzigd door lanoisseforP op 12-05-2016 11:33 . Reden: Toevoeging ]

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Beste meneer *****,

Bedankt voor uw reactie. Niet fijn te vernemen dat u geen contact wenst op te nemen met de aanbieder.

Ik heb dit verder voor u nagevraagd en de desbetreffende afdeling heeft mij doorgegeven dat ze bij deze besloten hebben het aankoopbedrag van de deal: "Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 64GB" aan u terug te betalen.

In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 4.99 euro.

Wij vragen u vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Heeft u met een creditcard betaald? Dan kan het maximaal 30 dagen duren voordat uw creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt. Deze terugbetaling is zichtbaar op uw maandelijkse credit card afrekening.

Mijn excuses voor het ongemak en ik vertrouw erop dat u de terugbetaling zo spoedig ontvangt.
Haha dat voelt toch even goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Die mail had ik ook. Mijn antwoord daarop was dat ik met PayPal betaald heb en ze dus mijn refund via PayPal mogen doen. Ga die niet ook nog eens mijn bankgegevens etc sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnepooh
janvanduschoten schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:47:
Hier ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:24
Ik kreeg het volgende bericht van Paypal:
"Vanwege de unieke omstandigheden rondom deze kwestie betaalt PayPal u terug zonder extra kosten voor uw verkoper."
Het voelt voor mij niet goed dat Groupon nu buiten schot blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik wil gewoon een origineel 64 GB kaarje, ik hoef geen refund. Ik kan zo'n kaartje prima gebruiken, dus ik ben benieuwd wat ze opgestuurd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Heb nu na meer dan 10 werkdagen nog steeds mijn betaling niet teruggestort gekregen via PayPal... Heb m'n geschil maar geupgrade naar een claim.

Kreeg vandaag de volgende e-mail:
Hallo beste klant,
Kan je je nieuwe Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 16GB aanbevelen?
Heb je even de tijd om ons te vertellen of je Sandisk Ultra Android microSDHC Class 10 - 16GB kan aanbevelen aan andere Groupon­-klanten.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:22
lanoisseforP schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:02:
[...]

Waar en hoe laat je die check doen?
Heb die van mij vandaag ook eindelijk ontvangen en het ziet er gelikt uit. Maar haal niets uit de verpakking en laat het lekker zo zitten. Ga zometeen een mail sturen naar connectronicsuk1@gmail.com dat ik een volledige refund wil ontvangen.

Edit:
Vanmorgen eindelijk bericht bericht ontvangen van het bedrijf, waarbij ik het aangegeven dat ik een refund wil hebben. Nu komen hun dus met deze melding:

Please note that we are sure that we made no errors at sending your order if you purchased on 22nd April. Please confirm what speed is printed on the packaging and send me the images of that too.

Ze willen dus dat ik het kaartje ga testen, heb daar eigenlijk geen zin in
Waar kan ik laten checken bij SanDisk of dit kaartje daadwerkelijk echt is of gewoon goedkope Chinese rotzooi?
De latere batch (van de 22e) lijken ze inderdaad echte te hebben verstuurd, zoals ook te zien is bij de poster hierboven.
Mijn 32GB kaartjes hebben ze nieuwe voor opgestuurd, maar de 64GB deden ze (nog) niet omdat deze gewoon echt zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
Die van mij was ook van de latere batch en dat was toch echt een imitatie (64GB).

[ Voor 4% gewijzigd door Twisted-D op 12-05-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Ik heb een vervanger van 64GB gekregen, 80MB leessnelheid... Schrijfsnelheid lijkt wel wat laag, maar volgens mij zijn die van microSD kaarten sowieso niet zo bizar hoog?

http://puu.sh/oPfgJ/68b60b7d75.png

https://www.dropbox.com/s...%2016%2031%2006.jpeg?dl=0

https://www.dropbox.com/s...%2016%2031%2022.jpeg?dl=0

https://www.dropbox.com/s...%2016%2031%2034.jpeg?dl=0

[ Voor 12% gewijzigd door iFlames op 12-05-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Hier even een wtf momentje, heb net een nieuwe kaart ontvangen zonder daar ooit om gevraagd te hebben. Deze ziet er al minder fake uit, maar zo maar eens checken wat deze zegt als ik de snelheid test.

Edit : dit lijkt qua looks wel beter, maar de snelheid is om te janken. H2testw geeft een read en write van ietsje meer dan 1MBps....

[ Voor 25% gewijzigd door mark-k op 12-05-2016 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
Ik heb naar Sandisk gemaild met het serienummer van mijn nieuwe kaart en die is echt!

Sandisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
iFlames schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:32:
Ik heb een vervanger van 64GB gekregen, 80MB leessnelheid... Schrijfsnelheid lijkt wel wat laag, maar volgens mij zijn die van microSD kaarten sowieso niet zo bizar hoog?

http://puu.sh/oPfgJ/68b60b7d75.png

https://www.dropbox.com/s...%2016%2031%2006.jpeg?dl=0

https://www.dropbox.com/s...%2016%2031%2022.jpeg?dl=0

https://www.dropbox.com/s...%2016%2031%2034.jpeg?dl=0
Je ziet bij jou ook duidelijk verschil in de verpakking. Kijk bijvoorbeeld ook eens naar het logo van het schaartje bij de stippellijn. Compleet anders (en nepper) bij de neppe variant. Bovendien geen sandiskmemorv.com verwijzing meer etc.
iFlames schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 18:43:
Ik heb naar Sandisk gemaild met het serienummer van mijn nieuwe kaart en die is echt!

[afbeelding]
Hoe ziet jouw verpakking er uit? 64GB of 32GB en besteldatum?

Ik heb dus 21-04 besteld en mijn verpakking ziet er tot nu toe ook goed 'echt' uit (nog niet getest of bij SanDisk uitgezet). Zie ook mijn eerdere post: http://gathering.tweakers...message/46806261#46806261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zojuist ff gekeken bij Groupon, m'n kaartje is nog niet eens verzonden.... Ook nog geen enkele reactie van Groupon gehad, niets. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iFlames
Barns schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 19:42:
[...]

Je ziet bij jou ook duidelijk verschil in de verpakking. Kijk bijvoorbeeld ook eens naar het logo van het schaartje bij de stippellijn. Compleet anders (en nepper) bij de neppe variant. Bovendien geen sandiskmemorv.com verwijzing meer etc.

[...]

Hoe ziet jouw verpakking er uit? 64GB of 32GB en besteldatum?

Ik heb dus 21-04 besteld en mijn verpakking ziet er tot nu toe ook goed 'echt' uit (nog niet getest of bij SanDisk uitgezet). Zie ook mijn eerdere post: http://gathering.tweakers...message/46806261#46806261
Dat is mijn verpakking..? Links de eerdere, rechts de vervanging, beide 64GB.

Vervanger hebben ze 3 mei gestuurd. Ik denk dat die van jou ook echt is, ziet er hetzelfde uit als die van mij.

[ Voor 4% gewijzigd door iFlames op 12-05-2016 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
iFlames schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:27:
[...]

Dat is mijn verpakking..? Links de eerdere, rechts de vervanging, beide 64GB.

Vervanger hebben ze 3 mei gestuurd. Ik denk dat die van jou ook echt is, ziet er hetzelfde uit als die van mij.
je vervanging van 3 mei al binnen en ik zit nog op die van 22 april te wachten... 8)7
Bestelling van de 13e kreeg ik ook pas vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
  • Laatst online: 17-09 20:13
Mijn klacht (Namaak 64GB) is keurig afgehandeld door Groupon, wel ruim 2 wekem geduurd.
Ik heb 5 euro paypal en 20 euro credit (1jaar geldig) teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnepooh
Zojuist een kaartje door de bus gekregen, gelijk even bij Sandisk navragen of deze echt is. Zat trouwens een priority sticker op de envelop, dus denk dat dit de 'nieuwe' batch is.

EDIT:
Oh, eronder zit een sticker met 21/04/2016. Vraag me dus af of dit de nieuwe batch is :P

http://imgur.com/opXjrbM
http://imgur.com/zJAXCpc
-------------
Sandisk heeft bevestigd dat deze echt is

[ Voor 36% gewijzigd door winnepooh op 13-05-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katip2000
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-07 18:35
Ik heb ook een vervangend kaart gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
Net mijn vervangende kaartje binnen. Deze is wel echt. Goed opgelost door connectronics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Tc662 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:29:
Net mijn vervangende kaartje binnen. Deze is wel echt. Goed opgelost door connectronics.
Goed opgelost?
Ze hadden sowieso nooit de neppe mogen opsturen (zelfst toen het algemeen bekend was dat het nep kaarten waren gingen ze de neppe versturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

(jarig!)
"blij met de uitkomst" denk ik ;)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
Eek2nd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:45:
[...]

Goed opgelost?
Ze hadden sowieso nooit de neppe mogen opsturen (zelfst toen het algemeen bekend was dat het nep kaarten waren gingen ze de neppe versturen)
Uiteraard had het nooit mogen gebeuren, maar een fout is menselijk. Na contact met connectronics hierover is er direct actie ondernomen en dus een echt SD kaartje gestuurd. Ik vind dit een nette oplossing. Ik vraag me ook af of ze echt door zijn gegaan met het versturen van neppers nadat dit onder hun aandacht is gekomen. Kan dat niet zo snel uit dit topic halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Voor degenen die een vervangende kaart hebben ontvangen: hebben jullie de oude kaart moeten terug sturen? Bij mij doen ze erg moeilijk, ben al een week met hun bezig (ze reageren 1x per dag op mijn mail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
flam schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 17:20:
Voor degenen die een vervangende kaart hebben ontvangen: hebben jullie de oude kaart moeten terug sturen? Bij mij doen ze erg moeilijk, ben al een week met hun bezig (ze reageren 1x per dag op mijn mail).
Nee, ze hebben bij mij daar niet eens om gevraagd. (32gb kaartje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik kreeg vandaag mijn 64 GB binnen. 22 april bestelling. Geen tijd om goed te bekijken maar als je zo kijkt geloof ik acuut dat hij echt zou zijn. Verpakking goed, alles recht, opdruk lijkt echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hier ook de 64 gb binnen, straks eens kijken of het een originele is. Ziet er wel heel erg origineel uit moet ik zeggen dus verwacht van wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 08:20
Wat bijzonder dat jullie allemaal replies krijgen. Van die Engelse oplichterstoko geen antwoord op de twee emails. En die waren kort en helder.

Groupon is ook al zo responsief, maar dan met afschuifreacties met uiteindelijk het doorzetten intern waarna er weer gewacht mag worden.

Die knaken zullen me worst wezen (effectief 1.99 voor een SD kaartje wat waarschijnlijk nog werkt ook), maar <Mega Mindy Mode>als ik ergens niet tegen kan dan zijn het wel oplichters</Mega Mindy Mode>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Rukapul schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:12:
Wat bijzonder dat jullie allemaal replies krijgen. Van die Engelse oplichterstoko geen antwoord op de twee emails. En die waren kort en helder.

Groupon is ook al zo responsief, maar dan met afschuifreacties met uiteindelijk het doorzetten intern waarna er weer gewacht mag worden.

Die knaken zullen me worst wezen (effectief 1.99 voor een SD kaartje wat waarschijnlijk nog werkt ook), maar <Mega Mindy Mode>als ik ergens niet tegen kan dan zijn het wel oplichters</Mega Mindy Mode>.
Ik heb geen mail gestuurd maar dan ook geen enkele reactie of wat dan ook vanuit Groupon of de verzender. Zo eens m'n kaartje testen als ik het programma in dit topic heb gevonden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 08:20
Ik heb heel dat ding niet uitgepakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Heb de resend sneller dan de originele bestelling, de resend is in ieder geval een originele SanDisk.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hier ook een originele, prima read & write.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thund3r|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-07 14:44
Heb via de chat van Groupon melding gemaakt en daar werd eerst doorverwezen naar de leverancier, maar na verder doorzeuren is er nu toch beloofd dat ze het zelf voor me gaan afhandelen. Er is zelfs een "spoedmelding" van gemaakt, maar er kon via de chat niet precies worden aangegeven hoe lang dat het zou duren voordat ik reactie zou krijgen. Ik vroeg ook of er andere klachten waren binnen gekomen maar dat wist degene van de chat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Laatst online: 17-09 13:06
Inmiddels heb ik het geld terug via paypal. Dus voor mij is het afgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Inmiddels hier van paypal goedkeuring van de claim gekregen.
Niks over of groupon er niks van merkt maar dat ze het geld bij hen gaan innen zoals het hoort.

Van groupon 10 euro voucher gekregen.
En mijn 64gb zit in mijn dashcam.
3 x volgeschreven en nog geen fouten kunnen ontdekken.
Wel lage read en writes.

Gaat de prullenbak in ivm onbetrouwbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Family Guy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:57:
[...]

Zelf ook nog wachtende. Mail gestuurd en ze sturen me door naar de juiste afdeling? Beetje van kast naar muur en dat bij de eerste mail :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nu heb ik de mijne binnen. Echter vetrek ik zo naar het buitenland (als in morgen) en ben vandaag de gehele dag weg.
Hoe check ik het snelst of mijn 64 GB fake is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy

Family Guy

Topicstarter
weszz schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 08:13:
[...]

Zelf ook nog wachtende. Mail gestuurd en ze sturen me door naar de juiste afdeling? Beetje van kast naar muur en dat bij de eerste mail :+
Ik heb mijn oordopjes de donderdag binnen gekregen; nog niets kunnen ontdekken waaruit blijkt dat ze nep zouden zijn. Inderdaad een HTC-labeltje, en niet meer dan een opbergtasje+oordopjes+rubbertjes krijg je. Zal wel het product zijn dat bij telefoons meegeleverd wordt; wel legit.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Ook m'n 64 GB kaartje binnen nu. Zelfde verpakking als eerder hier voorbij gekomen (met de achterzijde van een camera erop afgebeeld).
Straks maar eens testen, maar deze zou dus echt moeten zijn als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Laatst online: 07:44
Ben benieuwd, heb ook bij connectronics aangegeven dat mijn kaartje nep is en dat ik graag een passende oplossing zou willen. Ze sturen nu een nieuwe op...

Snelle communicatie van hun kant (binnen paar uur na eerste mail richting hun). Wel weinig tekst, in dire mails: "please confirm date of purchase", "please confirm adress", "replacement dispatched". Maar blijf in twijfel, waarom wordt een gmail adres gebruikt? maar aan de andere kant, als t een echte scam zou zijn waarom reactie geven nadat betaald is en zelfs replacements sturen?
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.