Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpudNL schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:07:
[...]

Dat is allemaal in het topic terug te lezen ;) maar speciaal voor jou: 8 Mei (ja op een zondag) in de vodafone winkel besteld.
Helemaal super voor jou..........voor de mensen die nog steeds wachten met een pre-order is dit ongelooflijk balen. Voel me absoluut niet gewaardeerd als klant. Tuurlijk zal VF er ook weinig aan kunnen doen maar ik was in de veronderstelling dat pre-order bestellingen voorrang hadden........niet dus :( |:( :?

Oh, en nog meer goed nieuws }:| .......zie net op de KPN site dat daar de leverdatum van 3 juni veranderd is in 10 juni 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-07 20:49
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:13:
[...]

Helemaal super voor jou..........voor de mensen die nog steeds wachten met een pre-order is dit ongelooflijk balen. Voel me absoluut niet gewaardeerd als klant. Tuurlijk zal VF er ook weinig aan kunnen doen maar ik was in de veronderstelling dat pre-order bestellingen voorrang hadden........niet dus :( |:( :?

Oh, en nog meer goed nieuws }:| .......zie net op de KPN site dat daar de leverdatum van 3 juni veranderd is in 10 juni 7(8)7
De winkel waar ik was had geen pre-order bestellingen meer, die waren al opgehaald (rond 2 mei al). De voorraad in de winkel staat volledig los van de voorraad in webshop. Dat is wat ik zover weet.

Hoe dan ook is het allemaal best wel k*t geregeld, en ik leef met je mee..

Ook ik ben nog steeds wantrouwig.. eerst zien dan geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpudNL schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:19:
[...]

Ook ik ben nog steeds wantrouwig.. eerst zien dan geloven...
Ik hoop natuurlijk dat je straks gewoon het toestel in je handen hebt !!! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpudNL
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:39:
[...]

Ik hoop natuurlijk dat je straks gewoon het toestel in je handen hebt !!! :)
Heb hem in de handen. En voor de personen die het willen weten betreft het een Sharp scherm.

Ik hoop tot snel in het ervaringen en discussie topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 19:32
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:13:
[...]

Maar het is nog steeds krom dat een pre order later krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
Vroem schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:21:
[...]

Maar het is nog steeds krom dat een pre order later krijgt...
Dat er toch nog steeds zoveel mensen intrappen... Is toch al jaren hetzelfde liedje en pre-orderen heeft dan ook nauwelijks zin, in elk geval niet voor de telefoon markt. Ik pre-order niks meer, zo blijf je vrij om te kopen bij diegene die het goedkoopst is of als eerste kan leveren afhankelijk van je prioriteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:12
Zojuist men verlenging bij Vodafone toch maar gedaan. De telefonische medewerker vertelde mij eerlijk dat hij geen levertijd indicatie kon geven maar dat het niet storm liep op het toestel. Hij wist te vertellen dat ze half juni (1 a 2 weken dus) mogelijk een nieuwe levering kregen.

Geduldig wachten dus.

[ Voor 4% gewijzigd door DeadDevil6210 op 01-06-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:46:
[...]

Ik baal er ook flink van. Natuurlijk zal het ook voor een groot gedeelte liggen aan de levering van HTC maar leuk is anders.
Zojuist een mailtje van Vodafone dat de bestelling onderweg is, de levering is dus weer op gang misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 20:03
Hier ook gekregen vandaag..kreeg een belletje dat hij klaar lag,bij Vodafone osdorp!
Verder, Sharp scherm en 1.30 out of the box! 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etamboer schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:01:
[...]

Zojuist een mailtje van Vodafone dat de bestelling onderweg is, de levering is dus weer op gang misschien.
Mag ik vragen wanneer jij de pre-order geplaatst hebt ???? Hier namelijk nog steeds een pre-order die op
'wordt verwerkt' staat :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:26:
[...]

Mag ik vragen wanneer jij de pre-order geplaatst hebt ???? Hier namelijk nog steeds een pre-order die op
'wordt verwerkt' staat :(
Het was geen pre-order, volgens de dame aan de chat was hij leverbaar, met een levertijd van 5 dagen. Dit was op 21 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etamboer schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:58:
[...]
Het was geen pre-order, volgens de dame aan de chat was hij leverbaar, met een levertijd van 5 dagen. Dit was op 21 mei.
Daar word ik dan weer helemaal boos van !! Kun jij niks aan doen maar oh oh oh oh...........wat is de service van VF belabberd !!! |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Heb je al een track&trace ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:24:
[...]

Daar word ik dan weer helemaal boos van !! Kun jij niks aan doen maar oh oh oh oh...........wat is de service van VF belabberd !!! |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Kun je VF niet (weer) bellen en nieuwe order van maken zo waarna je de F&F cancelled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:24:
[...]

Jazeker, vanmiddag wordt hij bezorgd door PostNL.
Misschien klopt er iets niet met je order, ik zou maar eens bellen inderdaad.
Overigens heb ik sinds 21 mei ook 2 keer een mail gehad dat het toestel niet op voorraad was en dat ze over 5 dagen meer zouden weten over de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
etamboer schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:44:
[...]

Overigens heb ik sinds 21 mei ook 2 keer een mail gehad dat het toestel niet op voorraad was en dat ze over 5 dagen meer zouden weten over de levertijd.
Dat mailtje is geloof ik standaard... daarna kreeg ik ook niets... bellen.. tsja als er niets te melden is sturen we geen mail...

(heb toestel al gelukkig maar voor de Pre Orders is dit !@$!%!@#%#@!$%!@#)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etamboer schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:44:
[...]
Ik heb 1x een mail gehad dat het toestel nog niet op voorraad was en dat was op 27 april. Daarna.........niks meer.

Ik ga inderdaad maar weer eens bellen met het nummer van F&F. Misschien een rare vraag maar zou ik jouw bestelnummer morgen hebben (via pb ??). Dan kan ik aangeven dat jij je bestelling een maand later hebt geplaatst en jij het toestel vandaag ontvangt. Wil nu toch dolgraag weten wat er nu mis gaat bij VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zag ik tot mijn verbazing dat de status van mijn bestelling veranderd was, er staat nu 'in verzending' . Ik helemaal blij, maar voor de rest geen bericht van Vodafone, gelijk maar weer gebeld, m'n bestelling staat nu 'gereserveerd(?)' zodat ik 'm bij de volgende levering zal ontvangen. Wanneer dat is konden ze natuurlijk niet zeggen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:26:
Vandaag zag ik tot mijn verbazing dat de status van mijn bestelling veranderd was, er staat nu 'in verzending' . Ik helemaal blij, maar voor de rest geen bericht van Vodafone, gelijk maar weer gebeld, m'n bestelling staat nu 'gereserveerd(?)' zodat ik 'm bij de volgende levering zal ontvangen. Wanneer dat is konden ze natuurlijk niet zeggen.. :(
Nee, ze kunnen helemaal niks zeggen bij VF. Snap niet dat ze nog een klantenservice hebben >:) Mag ik vragen wanneer jij het toestel besteld hebt ???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:02:
[...]

Nee, ze kunnen helemaal niks zeggen bij VF. Snap niet dat ze nog een klantenservice hebben >:) Mag ik vragen wanneer jij het toestel besteld hebt ???
Sweet, ik denk dat ik je niet blij ga maken nu, maar ik heb vanmiddag mail gekregen van vodafone dat m'n bestelling verzonden is. :/ Ik kan 'm op dit moment nog niet tracken, maar het lijkt er op dat ik 'm binnenkort kan verwachten :)

Om antwoord te geven op je vraag:
Ik heb 'm op 12 Mei besteld toen ik m'n contract verlengde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:54:
[...]
Wil nu toch dolgraag weten wat er nu mis gaat bij VF.
Misschien hebben verlengingen voorrang? (Bij mij betreft het een verlenging, ik heb niet gecheckt of jij verlengt...)
Ik heb hem net binnen, als je mijn bestelnummer nog moet hebben hoor ik graag hoe, maar dat lijkt me niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etamboer schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:45:
[...]

Misschien hebben verlengingen voorrang? (Bij mij betreft het een verlenging, ik heb niet gecheckt of jij verlengt...)
Ik heb hem net binnen, als je mijn bestelnummer nog moet hebben hoor ik graag hoe, maar dat lijkt me niet echt nodig.
Ik heb mijn abonnement ook verlengd. Ik heb al gebeld en verteld dat iemand een maand na mij toestel besteld heeft en het toestel eerder heeft. Ze reageerden heel verbaasd en dat was toch bijna niet mogelijk. Nou......wel dus en wil graag weten wat er mis gaat maar volgens hun gaat er niks mis en moet ik gewoon wachten tot het toestel op voorraad is.

Met je ordernummer had ik willen aantonen dat er dus wel degelijk iets mis is met het systeem en dat ik graag wil weten waarom ik nu nog steeds aan het wachten ben.

Fijn dat je je toestel ontvangen hebt. Als het zo doorgaat blijf ik als enige over in dit draadje :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:27:
[...]

Sweet, ik denk dat ik je niet blij ga maken nu, maar ik heb vanmiddag mail gekregen van vodafone dat m'n bestelling verzonden is. :/ Ik kan 'm op dit moment nog niet tracken, maar het lijkt er op dat ik 'm binnenkort kan verwachten :)

Om antwoord te geven op je vraag:
Ik heb 'm op 12 Mei besteld toen ik m'n contract verlengde.
Je maakt mij inderdaad niet blij :( Zit eraan te denken om maar gewoon de hele boel te annuleren en dan te wachten tot 1 augustus......dan kan ik overstappen naar een andere provider want ik baal op dit moment aardig van VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 17:20
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:14:
[...]

Je maakt mij inderdaad niet blij :( Zit eraan te denken om maar gewoon de hele boel te annuleren en dan te wachten tot 1 augustus......dan kan ik overstappen naar een andere provider want ik baal op dit moment aardig van VF.
Ik zit ook nogsteeds te wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akbslayer schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:29:
[...]
Ik zit ook nogsteeds te wachten :(
Ik ben bang dat we het toestel voorlopig nog niet krijgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
Ik las gisteren het bericht van een tweaker die zijn toestel donderdag had besteld via htc.com en gisteren geleverd heeft gekregen.

Aangezien de voorraad in de winkels eigenlijk niet lijkt te veranderen, heb ik maar hetzelfde gedaan vandaag. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

je had hem ook op midimedia.nl kunnen bestellen. Daar hebben ze de grijze op voorraad, althans volgens de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Dat had ik ook gezien, maar die winkel vertrouw ik niet. Volgens de reviews blijkt het niet altijd zuivere koffie te zijn. Een van de reviews sprak over een duitse telefoon, met duitse software die niet verwijderd kon worden. Aangezien bij die HTC 10 ook een "DE" handleiding zit, ben ik bang dat het iets soortgelijks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

oké, goed om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger Beurskens
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 15:14
Hier idem, 26-5 de order geplaatst, verlenging via F&F van Vodafone.

Al 2x een mail gehad dat nog niet bekend is wanneer deze geleverd gaat worden......

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roger Beurskens schreef op zondag 05 juni 2016 @ 12:32:

Al 2x een mail gehad dat nog niet bekend is wanneer deze geleverd gaat worden......
Hier 21-4 de pre-order & verlenging.........en denk dat er nog een lange wachttijd zal zijn :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Ik vraag me erg af waar de probleem liggen met levering van de HTC 10 de silver en goude versie is bij sommige winkels voorradig maar de grey is gewoon weg overal uit verkocht.

Zou htc zo'n gigantische issues hebben in de productie? of hebben ze gewoon niet genoeg besteld?
Op internet is er niets te vinden over mogelijke leverings problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadDevil6210 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:50:
Ik vraag me erg af waar de probleem liggen met levering van de HTC 10 de silver en goude versie is bij sommige winkels voorradig maar de grey is gewoon weg overal uit verkocht.

Zou htc zo'n gigantische issues hebben in de productie? of hebben ze gewoon niet genoeg besteld?
Op internet is er niets te vinden over mogelijke leverings problemen.
Ik had ook al gekeken of er iets bekend was over leverings-problemen of problemen met de productie maar kan niks vinden. HTC NL bericht gedaan of Facebook & Twitter.......maar natuurlijk geen reactie. Net nog maar een keer HTC_NL via twitter een berichtje gedaan. Dit is echt zulke slechte service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:03:
[...]

Ik had ook al gekeken of er iets bekend was over leverings-problemen of problemen met de productie maar kan niks vinden. HTC NL bericht gedaan of Facebook & Twitter.......maar natuurlijk geen reactie. Net nog maar een keer HTC_NL via twitter een berichtje gedaan. Dit is echt zulke slechte service.
Ik heb zojuist ook een bericht gestuurd via twitter Ik zal het hier posten als ik toevallig een reactie zou krijgen maar mijn moed zit enig sinds laag maar wist vooraf al dat ik lang zou kunnen gaan wachten 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadDevil6210 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:23:
[...]

Ik heb zojuist ook een bericht gestuurd via twitter Ik zal het hier posten als ik toevallig een reactie zou krijgen maar mijn moed zit enig sinds laag maar wist vooraf al dat ik lang zou kunnen gaan wachten 8)7 |:(
Mijn vorige tweet naar HTC_NL was op 25 mei en daar heb ik ook nog geen reactie opgehad. Het gaat al niet al te best met HTC en ik denk dat ze door deze leverings problemen wel eens klanten kunnen kwijt raken. Niet echt slim van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIJ IS BINNEN! _/-\o_

't heeft allemaal even geduurd, maar nu ik 'm heb was het het wachten meer dan waard! Heb nu alleen wat problemen met TouchPal, gelijk maar even het google toetsenbord gedownload en nu kan ik weer swypen :)

Nu alleen nog m'n 'oude' htc M8 simlockvrij maken en die van de hand doen. Maar natuurlijk gaat dat ook niet zo makkelijk als verwacht, ik heb volgens VF namelijk geen geldige code om 'm te ontgrendelen :(. Vanmiddag maar even bij de locale shop langs.

Ik houd jullie berichten nauwlettend in de gaten en hoop dat jullie 'm ook binnenkort mogen ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:38:
HIJ IS BINNEN! _/-\o_

't heeft allemaal even geduurd, maar nu ik 'm heb was het het wachten meer dan waard! Heb nu alleen wat problemen met TouchPal, gelijk maar even het google toetsenbord gedownload en nu kan ik weer swypen :)

Nu alleen nog m'n 'oude' htc M8 simlockvrij maken en die van de hand doen. Maar natuurlijk gaat dat ook niet zo makkelijk als verwacht, ik heb volgens VF namelijk geen geldige code om 'm te ontgrendelen :(. Vanmiddag maar even bij de locale shop langs.

Ik houd jullie berichten nauwlettend in de gaten en hoop dat jullie 'm ook binnenkort mogen ontvangen!
Timm kijk op xdadeveloeprs.com daar vind je alle informatie om de M8 te de-branden en te unlocken ;)

Ik heb vorige week woensdag pas verlengd bij VF en kom van Apple af ben er een beetje klaar mee dat ik men peperdure 980 euro iPhone 6S plus 64GB al 4x heb mogen terug brengen omdat er iets mis mee is.
HTC nooit isseus mee gehad maar helaas was mijn vorige bedrijf inzee gegaan met iPhones. Nu ik daar weg ben en weer vrije keuze heb gelijk weer naar HTC :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Ik heb Inmiddels van HTC en Vodafone een reactie gekregen op men vraag beide komen sprekend overeen:

HTC:
Door qualiteits problemen met een bepaald onderdeel zijn we overgestapt naar slechts 1 leverancier waardoor er een tekort is voor de HTC 10. Deze zullen z.s.m. verholpen zijn en de productie meot half juni op orde zijn.

Vodafone:
Er komen onvoldoende toestellen binnen om iedereen te voorzien we krijgen iedere dinsdag & vrijdag mondjes maat toestellen binnen. De leverancier meld ons dat htc productie problemen heeft en deze z.s.m. zijn opgelost

Eigen conclusie:
Zou dit te maken hebben met het scherm? Of zou er wat anders loos zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
DeadDevil6210 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:50:
Ik heb Inmiddels van HTC en Vodafone een reactie gekregen op men vraag beide komen sprekend overeen:

HTC:
Door qualiteits problemen met een bepaald onderdeel zijn we overgestapt naar slechts 1 leverancier waardoor er een tekort is voor de HTC 10. Deze zullen z.s.m. verholpen zijn en de productie meot half juni op orde zijn.

Vodafone:
Er komen onvoldoende toestellen binnen om iedereen te voorzien we krijgen iedere dinsdag & vrijdag mondjes maat toestellen binnen. De leverancier meld ons dat htc productie problemen heeft en deze z.s.m. zijn opgelost

Eigen conclusie:
Mijn vermoeden gaat uit naar het oplaad problemen (kapotte chargers) en het beeldscherm waardoor ze nu met Sharp schermen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
SpudNL schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:58:
[...]

Mijn vermoeden gaat uit naar het oplaad problemen (kapotte chargers) en het beeldscherm waardoor ze nu met Sharp schermen werken.
Oplaad probleem? heb er hier wel een aantal over gehoor dat hun stekker defect raakt. Maar is het zo erg? En het scherm wat zijn precies die problemen? :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DeadDevil6210 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:05:
Oplaad probleem? heb er hier wel een aantal over gehoor dat hun stekker defect raakt. Maar is het zo erg?
Mensen met klachten zijn vaker op het internet te vinden heh, bedenk dat ook even ;)
En het scherm wat zijn precies die problemen? :|
Problemen is imo ook een te groot woord, er zijn twee displayleveranciers, daarin zitten wat verschillen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadDevil6210 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:50:

HTC:

Vodafone:

Eigen conclusie:
Erg benieuwd welk onderdeel dat dan wel niet is.

Mondjesmaat toestelling binnen krijgen is niet erg........als ze maar op volgorde van pre-order leveren maar dat is absoluut niet het geval.

En dat VF iedere dinsdag & vrijdag leveringen krijgt blijkt ook niet waar te zijn........krijgen dagelijks levering, volgens de laatste VF medewerkster die ik aan de telefoon had. Maar ja......je weet ook niet meer wat wel en niet waar is bij VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Hm. Ik ben nu wel benieuwd wat ik in huis ga krijgen. Heb via HTC zelf besteld afgelopen zaterdag, vandaag kreeg ik mail dat het op de bus ging. Daar lijken er iig geen problemen te zijn met voorraad. En daar komt nog bij dat vooral de Grey versie overal is uitverkocht. Zilver en goud is gewoon op voorraad dacht ik. Of zou die zoveel minder populair zijn?

Anders zou het een sterk verhaal zijn, uitgaande dat er behalve kleur, geen verschillen zouden moeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door LA-384 op 06-06-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Ik neem aan dat htc zijn eigen voorraad voortrekt op dat van resellers etc. ben benieuwd of je een sharp scherm hebt en goed functionerende oplader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-08 13:22
Zag gisteravond dat bij CB de zilveren ook weer op voorraad was (deze was daar ook uitverkocht). Heb m'n pre-order van de grey dus maar omgezet in een Silver. Moet eerlijk zeggen dat na een zwarte One X en een grijze M8 een ander kleurtje ook wel weer een keer verfrissend is. Ik kon de 10 morgen al laten leveren, maar mom praktische redenen kwam vrijdag beter uit. Hoop dus dat ik vrijdag a.s. ook in het bezit ben van de HTC10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of dit waar is maar heb net Vodafone maar weer eens gebeld. De telefoniste vertelde me dat Vodafone afgelopen vrijdag een levering van HTC 10 toestellen heeft ontvangen. Ze dacht ook dat ik deze week wel een toestel zou ontvangen maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar daar moest ik natuurlijk niet vanuit gaan. Nee hoor, dat doe ik al een aantal weken niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:55:
Geen idee of dit waar is maar heb net Vodafone maar weer eens gebeld. De telefoniste vertelde me dat Vodafone afgelopen vrijdag een levering van HTC 10 toestellen heeft ontvangen. Ze dacht ook dat ik deze week wel een toestel zou ontvangen maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar daar moest ik natuurlijk niet vanuit gaan. Nee hoor, dat doe ik al een aantal weken niet meer :)
Afgelopen vrijdag? dan zou je ondertussen toch wel een track & trace mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpudNL schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:37:
[...]
Afgelopen vrijdag? dan zou je ondertussen toch wel een track & trace mogen verwachten.
Inderdaad.......dat dacht ik dus ook. Over 2 weken wacht ik al 2 maanden op de telefoon. Tuurlijk moet daar nog een aantal weken vanaf omdat de HTC 10 nog niet leverbaar is maar vind het toch wel erg kwalijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
DeadDevil6210 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 07:39:
Ik neem aan dat htc zijn eigen voorraad voortrekt op dat van resellers etc. ben benieuwd of je een sharp scherm hebt en goed functionerende oplader :)
Ik kan het je morgenavond vertellen denk/hoop ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 13:12
Ik heb 2 juni een Grijze HTC 10 besteld bij Coolblue in combinatie met een KPN standaard 5GB abbo. Ik had graag de zilveren gehad met de zwarte voorkant. Helaas vind ik een witte voorkant niet mooi :'( en ik vind het ook ontzettend jammer dat ze deze niet uitbrengen in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

KoningSlakkie schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:18:
Ik heb 2 juni een Grijze HTC 10 besteld bij Coolblue in combinatie met een KPN standaard 5GB abbo. Ik had graag de zilveren gehad met de zwarte voorkant. Helaas vind ik een witte voorkant niet mooi :'( en ik vind het ook ontzettend jammer dat ze deze niet uitbrengen in Nederland.
Daarom wil ik de zilveren versie die in Nederland beschikbaar is ook niet. Ik vind de witte voorkant ook niet mooi.

Nog steeds niks gehoord van VF........dus, afwachten maar weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 19:15
Kpn van 10 naar 14 juni . Ook weer uitgesteld.

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almere schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:38:
Kpn van 10 naar 14 juni . Ook weer uitgesteld.
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

In Duitsland is precies hetzelfde aan de hand qua leveringen dus HTC heeft een probleem, zoals al reeds in dit topic vermeld is...Dus nog gewoon wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
[b]sweetpurfektion schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:45:
En dat VF iedere dinsdag & vrijdag leveringen krijgt blijkt ook niet waar te zijn........krijgen dagelijks levering, volgens de laatste VF medewerkster die ik aan de telefoon had. Maar ja......je weet ook niet meer wat wel en niet waar is bij VF.
VF krijgt iedere dag leveringen binnen, het is wat anders of daar 10's bijzitten.
Heb de mijne nu 1 1/2 week van VF met Sharp scherm en stock met FW 1.30.
Laatste wijst erop dat deze bijna direct uit de productie komt daar eerdere leveringen met oudere FW uitgeleverd werden.
Toestel is foutloos, snel en goede accuduur. Niks te klagen dus en zo hoort het ook.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Ik heb dinsdag mijn abonnement verlengd bij Vodafone direct (dus geen tussenspeler als Coolblue of Mobiel.nl). Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer deze binnenkomt. De Vodafone-medewerker sprak over 10 dagen maximaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpudNL
iamjustin schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:49:
Ik heb dinsdag mijn abonnement verlengd bij Vodafone direct (dus geen tussenspeler als Coolblue of Mobiel.nl). Ik zal jullie op de hoogte houden wanneer deze binnenkomt. De Vodafone-medewerker sprak over 10 dagen maximaal.
Ik wens je veel geluk! Bij Vodafone weten ze zelf niet wat ze kunnen verwachten qua levertijd, dus erg veel lef om te durven zeggen dat je maximaal 10 dagen moet wachten dunkt mij.

Er zijn hier nog een aantal die direct bij Vodafone een pre-order hebben gedaan en nog steeds wachten op de HTC 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffendebruijn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 17:53
De grijze HTC 10 is zojuist op voorraad gekomen bij Coolblue. Gelijk besteld, wordt nog gebeld. Ben benieuwd:)

Edit: zojuist gebeld, alles was goed en wordt morgen geleverd :Y

[ Voor 23% gewijzigd door steffendebruijn op 09-06-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iamjustin schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:49:
Ik heb een pre-order open staan van 21 april :X Ook gewoon direct bij VF via de F&F website.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

steffendebruijn schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:16:
De grijze HTC 10 is zojuist op voorraad gekomen bij Coolblue. Gelijk besteld, wordt nog gebeld. Ben benieuwd:)

Edit: zojuist gebeld, alles was goed en wordt morgen geleverd :Y
Me too. Heb een losse telefoon besteld en kan ik morgen na 16.00 uur ophalen bij een post nl punt. Neem aan dat ik daar geen telefoontje hoeft te krijgen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffendebruijn
GKW schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:02:
[...]

Me too. Heb een losse telefoon besteld en kan ik morgen na 16.00 uur ophalen bij een post nl punt. Neem aan dat ik daar geen telefoontje hoeft te krijgen, toch?
Nee die kan je dan gewoon ophalen. Ik had met abbo besteld dus ze moesten alles verifiëren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Htc 10 carbon grey net besteld bij coolblue i.c.m. kpn abonnement verlenging. 30min na bestelling al gebeld en wordt morgen ochtend al geleverd. En ben ook nog 69 euro goedkoper uit dan bij kpn zelf! Ik wacht met smart af en benieuwd naar welk type scherm er in zit enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
zo te horen is er weer een levering in nederland binnen. Zie via de price watch dat meerdere winkels nu voorraad lijken binnen te krijgen. Hopelijk vodafone dan ook eindelijk morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
zojuist bestelling bij coolblue geplaatst incl vodafone verlenging op het moment dat ik gebeld werd men online verlenging geannuleerd en kassa! morgen wordt ie bezorgd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:06
Thanks voor de coolbue tips hierboven want ik heb hem ook zojuist daar besteld. Hopelijk een waardige vervanger voor mijn m7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
nu om 21:50u is de voorraad uitverkocht. je hebt dus goed geluk gehad Neophyte_NL (hoop niet dat je echt de hardcore artiest bent dan wil ik je handtekening :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
nieuwe voorraad coolblue pas weer begin juli :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specialist89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 16:29
Net bericht gehad van Coolblue, krijg eindelijk mijn nieuwe 10 grey nadat de vorige defect was.
Alle versie zijn weer op voorraad zie ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Vandaag wordt ook mijn nieuwe HTC 10 Grey geleverd ik wacht met spanning af op kantoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
Net terug van Coolblue Amsterdam om mijn bestelling van gisteravond op te halen.

Helaas! Coolblue heeft de grijze 10 volgens de medewerker in kwestie helemaal niet binnengehad. Ze snapten ook niet hoe ik de bestelling in hun systeem heb kunnen plaatsen omdat de voorraad voor de grijze 10 van Coolblue in heel Nederland op -1 zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Volgens mij heb ik dan heel veel geluk gehad dat ik de mijne zo bij de Media Markt los heb gekocht en heb meegenomen... Wat een drama qua uitlevering zeg! Alleen HTC zelf schijnt snel te leveren, de rest krijgt mondjesmaat of niet.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffendebruijn
Neophyte_NL schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:02:
Net terug van Coolblue Amsterdam om mijn bestelling van gisteravond op te halen.

Helaas! Coolblue heeft de grijze 10 volgens de medewerker in kwestie helemaal niet binnengehad. Ze snapten ook niet hoe ik de bestelling in hun systeem heb kunnen plaatsen omdat de voorraad voor de grijze 10 van Coolblue in heel Nederland op -1 zou staan.
Op de site van Coolblue staat dat mijn bestelling is verzonden en heb in m'n mail een verzendbevestiging ontvangen. Lijkt me toch heel raar als er niks verzonden is. 8)7 Leverafspraak is vanmiddag dus ik wacht nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
Ik had ook nooit een verzendbevestiging ontvangen nu ik er over nadenk, alleen een orderbevestiging. Misschien hebben jullie meer mazzel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffendebruijn
Neophyte_NL schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:43:
Ik had ook nooit een verzendbevestiging ontvangen nu ik er over nadenk, alleen een orderbevestiging. Misschien heb jullie meer mazzel..
Vraag me ook af of je een verzendbevestiging krijgt als je hem ophaalt in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
steffendebruijn schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:38:
[...]

Op de site van Coolblue staat dat mijn bestelling is verzonden en heb in m'n mail een verzendbevestiging ontvangen. Lijkt me toch heel raar als er niks verzonden is. 8)7 Leverafspraak is vanmiddag dus ik wacht nog even af.
Ik heb de mijne inmiddels in men handen en raad eens hij is toch echt carbon grey :D oplader lijkt ook te functioneren maar man wat een veranderingen zeg sinds android 4.0 lekker de middag besteden aan verkenning. Ik zie jullie in het ervaringen topic! _/-\o_

Edit: Voor de geinteresseerde, Mijn htc 10 heeft het sharp display met tot nu toe functionerende oplader en deze wordt minimaal warm :)

[ Voor 10% gewijzigd door DeadDevil6210 op 10-06-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
Gefeliciteerd! Tot zo ver de illusie dat zelf ophalen bij CoolBlue sneller zou zijn dan laten bezorgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgerrit51
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 20:31
DeadDevil6210 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:02:
[...]

Ik heb de mijne inmiddels in men handen en raad eens hij is toch echt carbon grey :D oplader lijkt ook te functioneren maar man wat een veranderingen zeg sinds android 4.0 lekker de middag besteden aan verkenning. Ik zie jullie in het ervaringen topic! _/-\o_

Edit: Voor de geinteresseerde, Mijn htc 10 heeft het sharp display met tot nu toe functionerende oplader en deze wordt minimaal warm :)
Eindelijk heb ik ook de telefoon in mijn handen!! :) Ook bij mij is het een sharp display. Wel wordt de HTC 10 merkbaar warmer dan de HTC M8. Jij geeft aan dat de telefoon minimaal warm wordt? hoeveel graden moet ik dan aan denken ? :) Bij mij zie ik in DevCheck staan dat bij niet intensief gebruik (beetje surfen) de temperatuur van het geheel rond de 37 graden is.
Hebben jullie ook dat de homeknop aan de linker kant lichtjes ingedrukt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
rgerrit51 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:30:
[...]

Eindelijk heb ik ook de telefoon in mijn handen!! :) Ook bij mij is het een sharp display. Wel wordt de HTC 10 merkbaar warmer dan de HTC M8. Jij geeft aan dat de telefoon minimaal warm wordt? hoeveel graden moet ik dan aan denken ? :) Bij mij zie ik in DevCheck staan dat bij niet intensief gebruik (beetje surfen) de temperatuur van het geheel rond de 37 graden is.
Hebben jullie ook dat de homeknop aan de linker kant lichtjes ingedrukt kan worden?
Ik vergelijk de htc met men iPhone 6S plus die werd bij mijn dagelijks gebruik (bluetooth muziek + e-mail lezen interneten etc soms zo warm dat hij op het trein tafeltje moest afkoelen. De HTC heeft hier al punten verdient ik zie in devcheck temps rond de 40 a 45 bij gebruik. De homeknop zit bij mij stevig vast. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Ben je m aan het opladen nu? Ik merk dat hij met laden en gebruiken aan de Quickcharger behoorlijk warm wordt, maar in normaal bedrijf op de accu eigenlijk niet..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffendebruijn
Heb hem ook eindelijk in mijn handen! :D Met de warmte moet ik nog even kijken maar dat merk ik gauw genoeg. Ook bij mij zit er een sharp display in. Ik ben in ieder geval helemaal blij. Ben de komende avond wel zoet met het spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 19:15
Zojuist een nieuw abonnement van kpn afgesloten via coolblue.

De verlenging die ik via de kpn site had gedaan annuleer ik gewoon.

Goeie service van coolblue en goedkoper dan kpn.

Morgen komt mijn 10 eindelijk yippyyyyyeee

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPA80
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 21:52
11 mei de HTC 10 grey besteld bij Belsimpel. Eergister nog niet binnen. Toen maar gevraagd of ik anders niet de gouden kan krijgen. Die was wel op voorraad, 2 mailtjes verder en ik kon hem de volgende dag ophalen bij Postnl-afhaalpunt 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grttsml0301
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-04 10:36
Goedemorgen,

Zojuist via de HTC live chat gesproken met een medewerker...
Hij geeft aan dat deze week alle vestigingen van Mediamarkt Nederland de HTC 10 Zilver en Carbon grey weer op voorraad zullen hebben.
Dit betekent dus dat er weer een grote levering naar Nederland komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grttsml0301 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:23:
Goedemorgen,

Zojuist via de HTC live chat gesproken met een medewerker...
Hij geeft aan dat deze week alle vestigingen van Mediamarkt Nederland de HTC 10 Zilver en Carbon grey weer op voorraad zullen hebben.
Dit betekent dus dat er weer een grote levering naar Nederland komt! :)
Volgens medewerker van Vodafone kregen ze in week 24 of 25 weer een groot aantal HTC 10 toestellen binnen. Dat is deze week of volgende week. Zou ik dan eindelijk binnen twee weken het toestel in huis hebben ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:36:
[...]

Volgens medewerker van Vodafone kregen ze in week 24 of 25 weer een groot aantal HTC 10 toestellen binnen. Dat is deze week of volgende week. Zou ik dan eindelijk binnen twee weken het toestel in huis hebben ????
Wordt wel tijd zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Ik heb vorige week dinsdag m'n abonnement verlengd bij Vodafone. Daarbij gaven ze aan dat binnen 10 werkdagen mijn telefoon binnen zou zijn. Als ik eind deze week geen keiharde datum hoor, annuleer ik de troep en ga ik wel naar de concurrent toe. Ik heb 2 weken bedenktijd dus dat komt dan goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grttsml0301
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-04 10:36
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:36:
[...]

Ik denk het wel!
Mijn Htc 10 Carbon Gray heeft als verwachte leverdatum morgen.
Dit is bij Belsimpel.
Als zij hem morgen binnen hebben, zou ik hem vrijdag al kunnen hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Dit doen we niet in een topic

[ Voor 77% gewijzigd door Bullet NL op 15-06-2016 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackVeined
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10-2021
Zojuist gebeld met Vodafone betreft status levering HTC 10 carbon grey:

verwacht op 04-Jul-2016

Op 16-apr-2016 besteld via Vodafone Friends & Family... vodafakkers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
BlackVeined schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:55:
Zojuist gebeld met Vodafone betreft status levering HTC 10 carbon grey:

verwacht op 04-Jul-2016

Op 16-apr-2016 besteld via Vodafone Friends & Family... vodafakkers!
Holy |:( ik zit heel hard te twijfelen om mijn bestelling te annuleren en te wachten op de nieuwe one+3 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger Beurskens
Roger Beurskens schreef op zondag 05 juni 2016 @ 12:32:

10 dagen verder.... helemaal niks meer gehoord..... :(

PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor Bergshoeff
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 12:07
Op 30 mei besteld via verlenging(bestelnr 245000902) bij VF zelf.(stond al wel bij dat levering 1-2 wkn kon duren) Ook 2x melding gehad dat de levering uitgesteld was. Bestelling status staat nu nog steeds op "in behandeling". Zou netjes zijn van VF als ze wat meer zouden communiceren over wat er aan de hand is. Nu weet je niets... jammer. Desalnietemin gun ik HTC het succes *O* , en wacht geduldig af... mijn 3 jr oude M7 doet het nog steeds prima _/-\o_ (alleen de accu is wel op :X )

Google Pixel 3a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cor Bergshoeff schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:09:
Op 30 mei besteld via verlenging(bestelnr 245000902) bij VF zelf.(stond al wel bij dat levering 1-2 wkn kon duren) Ook 2x melding gehad dat de levering uitgesteld was. Bestelling status staat nu nog steeds op "in behandeling". Zou netjes zijn van VF als ze wat meer zouden communiceren over wat er aan de hand is. Nu weet je niets... jammer. Desalnietemin gun ik HTC het succes *O* , en wacht geduldig af... mijn 3 jr oude M7 doet het nog steeds prima _/-\o_ (alleen de accu is wel op :X )
Bedankt voor je ordernummer. Kan ik die de volgende keer doorgeven want volgens mij geloven ze mij niet bij VF dat mensen die na mij een pre-order hebben geplaatst het toestel al hebben.

Hou je ons op de hoogte wanneer je het toestel ontvangen hebt ?? Over 5 dagen is het voor mij 2 maanden geleden dat ik mijn pre-order geplaatst heb. Ik heb gebeld en gevraagd of er iets mis gaat met mijn bestelling maar alles staat goed in het systeem. Tja, kan wel zo zijn...........maar systeem van VF werkt niet helemaal goed.

Nog even bij de KPN gekeken en daar is de leverdatum inmiddels ook aangepast naar 30 juni. :-( De mensen die de carbon grey al in huis hebben mogen echt blij zijn want de levering is op dit moment echt ellende |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren inderdaad een lading HTC grey binnen gekomen bij belsimpel. Er is er nu 1 onderweg naar mijn huis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor Bergshoeff
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 12:07
Ik check net (weer) op MyVodafone, en de status staat nu op "De bestelling is verstuurd" !! :o :o
Zou het dan echt gelukt zijn!!!
Ik laat het jullie weten morgen. :)

Google Pixel 3a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger Beurskens
De mijne (voor mijn vrouw is ook zojuist verstuurd volgens het mailtje wat ik zojuist ontvangen heb van Vodafone.

Ter info, ordernummer 244884812, besteld op 26-5 via F&F
Als de post z'n werk goed doet zou die dus morgen binnen moeten komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narmolanya
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik heb zojuist ook een leveringsbevestiging ontvangen van Vodafone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
de mijne helaas niet :( ik heb al in april besteld. wat is jullie bestel datum @Cor, Roger en Narmolanya?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Narmolanya schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 18:53:
Ik heb zojuist ook een leveringsbevestiging ontvangen van Vodafone. :)
En wanneer heb jij je bestelling geplaatst ??? Mag ik misschien jouw ordernummer ook ?? Als je die hier niet wilt plaatsen dan mag je die mij ook in een pb sturen.

Ik moet zeggen dat ik nu toch wel kook van woede als ik lees dat zoveel mensen die, voor zover ik kan zien, na mij het toestel hebben besteld nu het toestel geleverd krijgen. Er zijn zeker al 5 mensen in dit draadje die na mij de HTC 10 besteld hebben en het toestal al in huis krijgen of nu geleverd krijgen.

Ik ga morgen maar eens bellen want ik vind dit echt niet kunnen. Ik zal mijn man ook eens even een mooi mailtje laten sturen met wat kracht-termen erin.....kijken of dat nog wat uitmaakt.

En nu maar weer even tot 10 tellen |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akbslayer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:06:
de mijne helaas niet :( ik heb al in april besteld. wat is jullie bestel datum @Cor, Roger en Narmolanya?
Hier ook nog niks. pre-order datum van mij is 21 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:09:
[...]

Hier ook nog niks. pre-order datum van mij is 21 april.
I know sweet, ik ook 8)7
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste