Morgen maar weer eens bellen. Wedden dat de toestellen weer op zijn en dat ze het heel vervelend vinden dat er blijkbaar iets misgaat. Grrrrrrrrr
Vind het vervelend om te zeggen, maar ik heb het toestel pas 3 weken geleden besteld, op 29 mei via telefonische verlenging. Zou als ik jullie was zeker weer even bellen morgen.akbslayer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:06:
de mijne helaas nietik heb al in april besteld. wat is jullie bestel datum @Cor, Roger en Narmolanya?
Zoals gezegd, heb ik op 26 mei besteld.
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
Verwijderd
Jij kan er ook niks aan doenNarmolanya schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:53:
[...]
Vind het vervelend om te zeggen, maar ik heb het toestel pas 3 weken geleden besteld, op 29 mei via telefonische verlenging. Zou als ik jullie was zeker weer even bellen morgen.
Heb VF via Facebook een aardig boos berichtje gestuurd en dan krijg je dit terug......
'Hoi Biancka, ik moet eerlijk vermelden dat HTC inderdaad problemen heeft met de levering van het toestel. Dus die signalen kloppen.
Ik kan daarom geen beloftes doen maar ik kijk graag na of al jouw gegevens correct in ons systeem staan. Het zou inderdaad niet handig zijn als je zit te wachten omdat er ergens iets verkeerd staat. Kun je ons een privébericht sturen met daarin je naam, adres, klantnummer, 06-nummer, ordernummer geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer? ^Astrid"
Tuurlijk, vooral geen beloftes doen !!! Heb mijn gegevens doorgegeven en ben benieuwd wat het excuus nu weer is.
En wat als je naar een andere provider gaat? Of het toestel los koopt en gaat voor sim only? Ik zou hier zeker mee dreigen en als het een optie is, vervolgens ook doen. Het is toch van de zotte dat jij al bijna 2 maanden op je toestel zit te wachten, terwijl anderen het binnen een paar weken hebben, via hetzelfde vodafone.
@sweetpurfection Ik heb de mijne via een zakelijke verlenging op 29 mei besteld.
Hopelijk komt jou 10 ook snel. sterkte.
Cor
Hopelijk komt jou 10 ook snel. sterkte.
Cor
Google Pixel 3a
Verwijderd
Helemaal met je eens. Gisteravond mijn gegevens doorgegeven via FB en vandaag maar afwachten wat nu weer het excuus is.LA-384 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:07:
En wat als je naar een andere provider gaat? Of het toestel los koopt en gaat voor sim only? Ik zou hier zeker mee dreigen en als het een optie is, vervolgens ook doen. Het is toch van de zotte dat jij al bijna 2 maanden op je toestel zit te wachten, terwijl anderen het binnen een paar weken hebben, via hetzelfde vodafone.
Ik heb gekozen voor een vervroegde verlenging. Ik mag per 1 augustus pas overstappen naar een andere provider maar dat schiet al aardig op dus als ik niet snel wat hoor........dan ga ik ook zeker overstappen naar een andere provider. Denk alleen dat elke provider wel problemen heeft met levering van de HTC 10 dus of ik er veel mee opschiet. Afwachten maar weer.
Daarom dat ik dus ook mijn bestelling bij VF heb geannuleerd. De manier van leveren klopt geen drol van. Ik heb de OnePlus 3 maar gekocht en ga nu een simonly bij tele2 afsluiten. Ben wel klaar met VF.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:07:
[...]
En wanneer heb jij je bestelling geplaatst ??? Mag ik misschien jouw ordernummer ook ?? Als je die hier niet wilt plaatsen dan mag je die mij ook in een pb sturen.
Ik moet zeggen dat ik nu toch wel kook van woede als ik lees dat zoveel mensen die, voor zover ik kan zien, na mij het toestel hebben besteld nu het toestel geleverd krijgen. Er zijn zeker al 5 mensen in dit draadje die na mij de HTC 10 besteld hebben en het toestal al in huis krijgen of nu geleverd krijgen.
Ik ga morgen maar eens bellen want ik vind dit echt niet kunnen. Ik zal mijn man ook eens even een mooi mailtje laten sturen met wat kracht-termen erin.....kijken of dat nog wat uitmaakt.
En nu maar weer even tot 10 tellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had echt allang mijn order geannuleerd, dat je het geduld nog kan opbrengenVerwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:39:
[...]
Helemaal met je eens. Gisteravond mijn gegevens doorgegeven via FB en vandaag maar afwachten wat nu weer het excuus is.
Ik heb gekozen voor een vervroegde verlenging. Ik mag per 1 augustus pas overstappen naar een andere provider maar dat schiet al aardig op dus als ik niet snel wat hoor........dan ga ik ook zeker overstappen naar een andere provider. Denk alleen dat elke provider wel problemen heeft met levering van de HTC 10 dus of ik er veel mee opschiet. Afwachten maar weer.
Verwijderd
Voornamelijk omdat ik toch groot HTC fan ben en ik uiteindelijk toch de HTC 10 wil hebben. Kan ook een goede deal krijgen bij VF en ik zie het niet zitten om ineens zo'n groot bedrag neer te leggen voor een mobiele telefoon. Dus ja.......dan moet je geduld hebben.Southern Sun schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:45:
[...]
Ik had echt allang mijn order geannuleerd, dat je het geduld nog kan opbrengen
Ik heb nog niks gehoord van VF via Facebook.
Verwijderd
Ik kan maar beter niet meer met de klantenservice bellen. Niet goed voor mijn bloeddruk. Ze doen op geen enkele manier moeite om dit probleem op te lossen. Enige wat ze aanbieden is dat ik mijn pre-order annuleer en dan naar de dichtsbijzijnde VF ga om daar mijn abonnement te verlengen en te hopen dat ze daar het toestel dan wel op voorraad hebben. Oh, dan raak ik alleen wel mijn F&F voordeel kwijt. WTF !!!
iemand zei het al eerder.........vodafakkers !!!!!
iemand zei het al eerder.........vodafakkers !!!!!
Sorry dames/heren die nog wachten, maar ik heb vandaag een pakketje van Vodafone ontvangen. Vanavond e.e.a. maar eens gaan bekijken.
Google Pixel 3a
Verwijderd
Fijn dat jij het toestel al hebt ontvangen, Cor !!
Ik kreeg het standaard antwoord van VF via Facebook. Daar maar weer op gereageerd en toen kreeg ik dit....
'Jammer dat je er zo over denkt! Helaas kunnen we niets doen om de levering te versnellen. Wel willen we uiteraard kijken naar een compensatie vanwege het lange wachten. Laat ons weten als je het toestel ontvangen hebt. Dan weten we hoe lang de vertraging van de levering uiteindelijk geduurd heeft en wat we hier qua compensatie tegenover kunnen stellen. Namens Vodafone excuses voor het ongemak, en ik hoop natuurlijk dat je het toestel nu snel ontvangt. Groetjes, ^Jackie"
Als ik 24 juni nog geen bevestiging van levering heb ontvangen dan ga ik mijn pre-order annuleren en dan stap ik per 1 augustus over naar KPN. Ik weet dat ze daar ook leveringsproblemen hebben maar hoop toch echt dat die 1 augustus opgelost zijn.
Ik kreeg het standaard antwoord van VF via Facebook. Daar maar weer op gereageerd en toen kreeg ik dit....
'Jammer dat je er zo over denkt! Helaas kunnen we niets doen om de levering te versnellen. Wel willen we uiteraard kijken naar een compensatie vanwege het lange wachten. Laat ons weten als je het toestel ontvangen hebt. Dan weten we hoe lang de vertraging van de levering uiteindelijk geduurd heeft en wat we hier qua compensatie tegenover kunnen stellen. Namens Vodafone excuses voor het ongemak, en ik hoop natuurlijk dat je het toestel nu snel ontvangt. Groetjes, ^Jackie"
Als ik 24 juni nog geen bevestiging van levering heb ontvangen dan ga ik mijn pre-order annuleren en dan stap ik per 1 augustus over naar KPN. Ik weet dat ze daar ook leveringsproblemen hebben maar hoop toch echt dat die 1 augustus opgelost zijn.
De onze is inderdaad gisteren netjes per post afgeleverd.
Ik hoop dat de jouwe ook spoedig komt.
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
Verwijderd
Ik hoop het ook maar ik zie het niet gebeuren. Er gaat echt iets goed mis met de pre-orders die eind april geplaatst zijnRoger Beurskens schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 09:41:
De onze is inderdaad gisteren netjes per post afgeleverd.
Ja, tis echt een drama.. Zelfs binnendoor krijg ik dezelfde antwoorden als wat jij krijgt ( ben zelf VF medewerker )
echt onvoorstelbaar, je zou onderhand gewoon een nieuwe order inschieten ( ik kan je wel een F&F code fixen daarvoor)
echt onvoorstelbaar, je zou onderhand gewoon een nieuwe order inschieten ( ik kan je wel een F&F code fixen daarvoor)
Verwijderd
Ik ben bang dat het daar te laat voor is. Als ik volgende week vrijdag niks gehoord heb op mijn klacht of mijn leveringscode niet heb...........dan annuleer ik mijn pre-order en ga ik overstappen naar de KPN. Dan heb ik langer dan 2 maanden gewacht en mijn geduld is echt op. En dan gaat hiet niet over de levering.....maar meer hoe ik behandeld word en dat er voor mijn gevoel niks gedaan word om het probleem op te lossen. Dus ja.......binnenkort is het toch echt bye bye Vodafone.Roger Beurskens schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:23:
Ja, tis echt een drama.. Zelfs binnendoor krijg ik dezelfde antwoorden als wat jij krijgt ( ben zelf VF medewerker )
Verwijderd
En groot gelijk heb je! Als een van de eerste mensen een pre-order plaatsen en vervolgens op deze manier behandeld worden. VF kan maar beter met een goede compensatie / schadevergoeding komen!Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2016 @ 08:46:
[...]
Ik ben bang dat het daar te laat voor is. Als ik volgende week vrijdag niks gehoord heb op mijn klacht of mijn leveringscode niet heb...........dan annuleer ik mijn pre-order en ga ik overstappen naar de KPN. Dan heb ik langer dan 2 maanden gewacht en mijn geduld is echt op. En dan gaat hiet niet over de levering.....maar meer hoe ik behandeld word en dat er voor mijn gevoel niks gedaan word om het probleem op te lossen. Dus ja.......binnenkort is het toch echt bye bye Vodafone.
Dit topic staat in mijn bookmarks puur voor jouw avontuur met de HTC 10Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:40:
Nieuwe week, nieuwe kansen. Al is dit voor VF de laatste kans
Ik ben nu ook benieuwd geworden of het gaat lukken. Helemaal nu we een Vodafone-spion in ons midden hebben
Ik kon het geduld niet opbrengen. Toen ik de tweede keer weer kreeg te horen dat mijn telefoon verzet zou worden, heb ik direct mijn bestelling geannuleerd. Even later kwam de OP3 uit en die heb ik toen besteld. Nu nog zoeken naar een goede simonly.
Verwijderd
hahaha, ik overheers dit topic wel met mijn VF HTC 10 avontuuriamjustin schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:32:
[...]
Dit topic staat in mijn bookmarks puur voor jouw avontuur met de HTC 10
Ik ben nu ook benieuwd geworden of het gaat lukken. Helemaal nu we een Vodafone-spion in ons midden hebben
Ik kon het geduld niet opbrengen. Toen ik de tweede keer weer kreeg te horen dat mijn telefoon verzet zou worden, heb ik direct mijn bestelling geannuleerd. Even later kwam de OP3 uit en die heb ik toen besteld. Nu nog zoeken naar een goede simonly.
Trouwens nog geen antwoord gehad op mijn klacht
Ik volg hier ook nog steeds hoor.. Heb hem al wel een tijdje maar ben benieuwd hoe het afloopt...Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:14:
[...]
hahaha, ik overheers dit topic wel met mijn VF HTC 10 avontuurAvontuur komt bijna een einde aan.......al is mijn man het er nog niet helemaal mee eens. Ah, ze hebben nog 4 dagen bij VF
Zelfde bootje hier, tot nu toe weinig toe te voegen aan je verhaal.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:14:
[...]
hahaha, ik overheers dit topic wel met mijn VF HTC 10 avontuurAvontuur komt bijna een einde aan.......al is mijn man het er nog niet helemaal mee eens. Ah, ze hebben nog 4 dagen bij VF
Ik ga woensdag weer aan de telefoon hangen met VF.
Ondertussen ben ik het goed zat
Verwijderd
Ben erg benieuwd wat je woensdag te horen krijgt. Het kan niet anders dat er iets misgaat met onze pre-orders.........maar ja, bij VF zeggen ze dat alles goed in de computer staat. Ik geloof er niks van !!akbslayer schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 00:01:
[...]
Zelfde bootje hier, tot nu toe weinig toe te voegen aan je verhaal.
Ik ga woensdag weer aan de telefoon hangen met VF.
Ondertussen ben ik het goed zat
Ik ga niet meer bellen. Ik word alleen maar boos aan de telefoon omdat ze gewoon helemaal niks voor je doen. Niet goed voor mijn bloeddruk
Verwijderd
Ik krijg net dit mailtje van VF....
"Bedankt voor uw e-mail.
Heel vervelend om te horen dat u enige complicaties heeft opgelopen tijdens het plaatsen van uw bestelling. Ik zie inderdaad dat het toestel niet op voorraad is. Ik wil u graag onze excuses aanbieden voor dit ongemak. Ik adviseer u contact op te nemen met onze afdeling betalingen te bereiken via het nummer 1201. mijn collega's van de afdeling betalingen gaan samen met u kijken naar een passende oplossing. Ik wil u nogmaals onze excuses aanbieden voor dit ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via nummer 1201.
Met vriendelijke groet,
Vodafone klantenservice"
Geloof je zelf dat ze een passende oplossing gaan vinden ?!?!?
"Bedankt voor uw e-mail.
Heel vervelend om te horen dat u enige complicaties heeft opgelopen tijdens het plaatsen van uw bestelling. Ik zie inderdaad dat het toestel niet op voorraad is. Ik wil u graag onze excuses aanbieden voor dit ongemak. Ik adviseer u contact op te nemen met onze afdeling betalingen te bereiken via het nummer 1201. mijn collega's van de afdeling betalingen gaan samen met u kijken naar een passende oplossing. Ik wil u nogmaals onze excuses aanbieden voor dit ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via nummer 1201.
Met vriendelijke groet,
Vodafone klantenservice"
Enige complicaties? De opvolger komt al bijna uit.... compensatie??Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:12:
Ik krijg net dit mailtje van VF....
"Bedankt voor uw e-mail.
Met vriendelijke groet,
Vodafone klantenservice"
Ik baal ervan dat Hi.nl er niet meer is.. al sinds het begin klant, prijzen onderhandelbaar voor vaste klanten en stuk goedkoper dan KPN.
Vooral het KPN netwerk is altijd prettig geweest.
Nu een mooie verlenging scoren icm HTC 10.. wat een uitdaging. KPN wilt niks aan de prijzen doen..
Een vergelijkbaar abonnement is minimaal 10 euro duurder p.m. dan ik nu betaal via Hi.
Mensen met tips? Het liefst blijf ik bij KPN. Bestellen via een ander kanaal zoals Coolblue?
Nu een mooie verlenging scoren icm HTC 10.. wat een uitdaging. KPN wilt niks aan de prijzen doen..
Een vergelijkbaar abonnement is minimaal 10 euro duurder p.m. dan ik nu betaal via Hi.
Mensen met tips? Het liefst blijf ik bij KPN. Bestellen via een ander kanaal zoals Coolblue?
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Dat ja. Kwam ook van Hi af dus zat met hetzelfde, maar via Coolblue kun je lagere prijzen vinden dan bij KPN zelf.Elm0wer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:50:
Bestellen via een ander kanaal zoals Coolblue?
Verwijderd
Ik kan je jammer genoeg niet helpen. Ik zit eraan te denken om over te stappen naar KPN. Wij zijn al klant bij KPN dus ik krijg een leuke korting op de maandelijkse kosten. Als je die korting niet krijgt dan is KPN inderdaad erg duur.Elm0wer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 17:50:
Ik baal ervan dat Hi.nl er niet meer is.. al sinds het begin klant, prijzen onderhandelbaar voor vaste klanten en stuk goedkoper dan KPN.
Misschien handig om eens naar een KPN winkel te gaan en te onderhandelen over eventuele korting ??
Ik heb dezelfde ervaring met het abo van mijn vriendin. Wij wilden beide een HTC10 en zij heeft (nog) een abo van Hi/KPN. Haar toestel was € 100 duurder en haar abo ook nog eens € 6,- per maand duurder (bij een vergelijkbaar abonnement van T-Mobile). Toen zij werd gebeld door een medewerker van KPN en we dit voorlegde wist de medewerker al genoeg. Probeerde hij het eerst nog goed te praten met het beste netwerk van NL blablabla..., maar toen ik aangaf met T-Mobile ook nooit problemen te ondervinden werd er geen moeite meer gedaan. Onderhandelen over je abo i.c.m. een HTC10 lijkt bij KPN niet echt mogelijk. Dus nu nog twee maandjes wachten tot het abonnement is afgelopen en dat komt hier de tweede HTC10 in huis, zonder KPN abo.
Onderhandelen doen ze gewoon niet aan. Bij Hi had ik vreemd genoeg een vaste medewerker die altijd hielp.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:47:
[...]
Ik kan je jammer genoeg niet helpen. Ik zit eraan te denken om over te stappen naar KPN. Wij zijn al klant bij KPN dus ik krijg een leuke korting op de maandelijkse kosten. Als je die korting niet krijgt dan is KPN inderdaad erg duur.
Misschien handig om eens naar een KPN winkel te gaan en te onderhandelen over eventuele korting ??
Hi was niet voor niets zo populair onder de jongeren. Een goede prijs voor een goede kwaliteit.
KPN is gewoonweg te duur en wil niet voor een vergelijkbaar abonnement 25% meer betalen dan nu..
Nu maar op zoek naar een andere provider..
Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..
Verwijderd
Jammer. Mijn overstap van Vodafone naar KPN is een feit. Net alles geregeld. Vodafone vond het zo jammer mij te verliezen als klant....yeah right ! Dan hadden ze maar beter hun best moeten doen.Elm0wer schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:52:
[...]
Onderhandelen doen ze gewoon niet aan. Bij Hi had ik vreemd genoeg een vaste medewerker die altijd hielp.
Hi was niet voor niets zo populair onder de jongeren. Een goede prijs voor een goede kwaliteit.
KPN is gewoonweg te duur en wil niet voor een vergelijkbaar abonnement 25% meer betalen dan nu..
Nu maar op zoek naar een andere provider..
Ik ga nu bij KPN 44 euro per maand betalen voor het 'Vooral Internet Standaard' abonnement. Daarbij krijg ik ook nog dubbel zoveel data omdat we al klant zijn bij KPN en we gaan minder betalen voor ons tv abonnement. Dus bij ons is het eigenlijk win/win. Enige is dat ik wel €133.23 moet bijbetalen voor toestel, aansluitkosten & thuiskopieheffing.
Dat is mooi geregeld. Het gaat mij voornamelijk om de prijs over de gehele looptijd.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:18:
[...]
Jammer. Mijn overstap van Vodafone naar KPN is een feit. Net alles geregeld. Vodafone vond het zo jammer mij te verliezen als klant....yeah right ! Dan hadden ze maar beter hun best moeten doen.
Ik ga nu bij KPN 44 euro per maand betalen voor het 'Vooral Internet Standaard' abonnement. Daarbij krijg ik ook nog dubbel zoveel data omdat we al klant zijn bij KPN en we gaan minder betalen voor ons tv abonnement. Dus bij ons is het eigenlijk win/win. Enige is dat ik wel €133.23 moet bijbetalen voor toestel, aansluitkosten & thuiskopieheffing.
De mogelijkheid die ik nu aan KPN heb voorgesteld is om meer voor het toestel te betalen, zodat maandbedrag (sterker) daalt.
Uiteindelijk wil je de kosten voor de gehele looptijd zo laag mogelijk hebben..
Ik betaal nu bij Vodafone 47 euro per maand met eenmalig 96 euro bijbetaling voor de HTC 10; onbeperkt bellen en SMS, 5 GB data (eerste drie maanden onbeperkt incl. Netflix). Goedkoper en uitgebreider dan mijn vorige abonnement...
Verwijderd
Dit is ook niet verkeerd !! Ik denk dat 5gb ook genoeg geweest was voor mij maar als KPN toch de data verdubbeld.........tja, daar hoor je mij dan niet overetamboer schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:36:
Ik betaal nu bij Vodafone 47 euro per maand met eenmalig 96 euro bijbetaling voor de HTC 10; onbeperkt bellen en SMS, 5 GB data (eerste drie maanden onbeperkt incl. Netflix). Goedkoper en uitgebreider dan mijn vorige abonnement...
Voor de liefhebbers. De Carbon grey is vanaf gisteren weer op voorraad bij CB..
Verwijderd
Net de HTC10 pagina bij KPN bekeken en daar is de leverdatum veranderd naar 28 juni !! Ben erg benieuwd of ik vandaag wat te horen krijg. Op de Vodafone site staat dat de telefoon '5 dagen levertijd' heeft.
Geen idee voor wie ik dit post....heb het gevoel dat ik de enige ben die nog zit te wachten op de HTC 10 !!
Jullie zijn alweer bijna toe aan een nieuwe telefoon
Geen idee voor wie ik dit post....heb het gevoel dat ik de enige ben die nog zit te wachten op de HTC 10 !!
Haha, we leven met je mee hoor! En als je hem straks heb ben je de ellende zo weer vergeten ;-)
Gr, Cor
Gr, Cor
Google Pixel 3a
Verwijderd
Heel fijn dat je meeleeftCor Bergshoeff schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:08:
Haha, we leven met je mee hoor! En als je hem straks heb ben je de ellende zo weer vergeten ;-)
Gr, Cor

Ik zal duimen voor je.... ben hier nog steeds voor de gezelligheid....Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:04:
Net de HTC10 pagina bij KPN bekeken en daar is de leverdatum veranderd naar 28 juni !! Ben erg benieuwd of ik vandaag wat te horen krijg. Op de Vodafone site staat dat de telefoon '5 dagen levertijd' heeft.
Geen idee voor wie ik dit post....heb het gevoel dat ik de enige ben die nog zit te wachten op de HTC 10 !!Jullie zijn alweer bijna toe aan een nieuwe telefoon
Verwijderd
Daar is ook wat voor te zeggenVroem schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:14:
[...]
Ik zal duimen voor je.... ben hier nog steeds voor de gezelligheid....

Ik blijf nog even hangen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:10:
[...]
Heel fijn dat je meeleeftIk zal zo blij zijn als ik dit draadje kan 'verlaten' !
Vandaag eindelijk gebeld, kreeg het zelfde riedeltje als altijd dus ik heb gemeld dat ik het na 2,5 maand helemaal zat ben en wil annuleren.
toen kreeg ik een aanbod wat ik niet kon afslaan met de melding dat ik zeker binnen een week of 2 mijn toestel wel zou krijgen.
dus ik wacht het nog wel even af, anders is het alsnog zo opgezegd

Verwijderd
Nee, kan ik me niet voorstellen. Dit word mijn, even tellen, 5e HTC toestel en tot nu toe altijd tevreden geweest
Verwijderd
Fijn dat ze jou een goed aanbod hebben gedaan. Is bij mij niet eens ter sprake gekomen dus ja.......keuze om te annuleren was op een gegeven moment snel gemaakt. Ik kreeg vorige week nog te horen dat er zeker weten 4 juli een grote levering van HTC 10 toestellen komt bij VF. Nu maar duimen dat jij daar een toestel van gaat ontvangen.....ik blijf nog even hangen in dit draadje om te zien hoe het bij jouw aflooptakbslayer schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 00:15:
[...]
Ik blijf nog even hangen.
Vandaag eindelijk gebeld, kreeg het zelfde riedeltje als altijd dus ik heb gemeld dat ik het na 2,5 maand helemaal zat ben en wil annuleren.
toen kreeg ik een aanbod wat ik niet kon afslaan met de melding dat ik zeker binnen een week of 2 mijn toestel wel zou krijgen.
dus ik wacht het nog wel even af, anders is het alsnog zo opgezegd
Weer die willekeur bij VF... zo vreemd...Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:30:
[...]
Fijn dat ze jou een goed aanbod hebben gedaan. Is bij mij niet eens ter sprake gekomen dus ja.......keuze om te annuleren was op een gegeven moment snel gemaakt. Ik kreeg vorige week nog te horen dat er zeker weten 4 juli een grote levering van HTC 10 toestellen komt bij VF. Nu maar duimen dat jij daar een toestel van gaat ontvangen.....ik blijf nog even hangen in dit draadje om te zien hoe het bij jouw afloopt
met een klein gelukje dat ik thuis was, staat er net een postbode met een pakketje voor me voor de deur, JAAAAAAAAAAAAAAA hij is er!!!!Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:30:
[...]
Fijn dat ze jou een goed aanbod hebben gedaan. Is bij mij niet eens ter sprake gekomen dus ja.......keuze om te annuleren was op een gegeven moment snel gemaakt. Ik kreeg vorige week nog te horen dat er zeker weten 4 juli een grote levering van HTC 10 toestellen komt bij VF. Nu maar duimen dat jij daar een toestel van gaat ontvangen.....ik blijf nog even hangen in dit draadje om te zien hoe het bij jouw afloopt
Ze kunnen het wel bij VF
Verwijderd
Dat is geweldig nieuws !! Je had helemaal geen bericht gehad vooraf dat je de telefoon vandaag zou ontvangen ????akbslayer schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:43:
[...]
met een klein gelukje dat ik thuis was, staat er net een postbode met een pakketje voor me voor de deur, JAAAAAAAAAAAAAAA hij is er!!!!
Ze kunnen het wel bij VF![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie je wel in het ervaringen & discussie draadje
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:52:
omdat mijn id-kaart niet meer geldig is.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nop ik wist van niks ik was ook verbaast dat ik een spoedpakketje kreeg.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:37:
[...]
Dat is geweldig nieuws !! Je had helemaal geen bericht gehad vooraf dat je de telefoon vandaag zou ontvangen ????
Ik zie je wel in het ervaringen & discussie draadje! Ik ben gebeld en bij mij kan de bezorger ook elk moment langskomen.
Hopelijk heb jij hem morgen binnen

Ik heb de mijne inmiddels via de batch nieuwe toestellen van afgelopen zondag bij CB binnengekregen.
Interessant voor mogelijke andere kopers: de laatste levering van CB betreft de HTC 10 met Tianma paneel (althans dat paneel heeft de mijne).
Interessant voor mogelijke andere kopers: de laatste levering van CB betreft de HTC 10 met Tianma paneel (althans dat paneel heeft de mijne).
Die opmerking triggert me wel. Een van de redenen waarom ik de 10 van m'n shortlist had geschrapt was omdat de zilverkleurige met het zwarte front, de enige kleurcombinatie waarin ik dit toestel zou willen, niet in NL geleverd wordt. Als ik op de HTC site kijk zie ik echter dat ook daar alleen de drie standaard kleuren zijn te bestellen (waarvan dus twee een wit front hebben, welk marketinggenie daar achter heeft gezeten....CLB schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:39:
[...]
Via HTC zelf zou ik ook niet gelijk doen, mits je een aparte kleur wilt hebben, [...]

Dus mis ik iets, of is de zilver/zwarte variant op een andere manier rechtstreeks bij HTC te bestellen?
De grijze is/was daar een tijd lang beschikbaar en niet via andere toko's...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bedankt voor jullie antwoorden op mijn vragen heren.
En , als ik het eerlijk moet zeggen heb ik ook het liefst de 10 met zilveren achter kant en zwarte voor kant, maar ja die is niet te leveren hier in Nederland. Zouden ze die nog ff houden en dan straks als een extra verkopen.?
En , als ik het eerlijk moet zeggen heb ik ook het liefst de 10 met zilveren achter kant en zwarte voor kant, maar ja die is niet te leveren hier in Nederland. Zouden ze die nog ff houden en dan straks als een extra verkopen.?
Bij HTC Deutschland is de 10 overigens gewoon 699,00... waarom worden wij eigenlijk in NL weer een poot uitgedraaid?
inmiddels 2 weken (!!!) verder en nog steeds is HTC niet over de brug gekomen met mijn volledige refund. Ze hebben tot a.s maandag om te reageren op mijn Claim die ik via PayPal heb ingediend. Ze hebben nog geen enkele reactie gegeven.CLB schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:39:
[...]
[...]
Coolblue is een webwinkel waar je u tegen zegt, maar dat kun je ook in de shopreviews vinden natuurlijk.
Mediamarkt ben ik niet zo van, zou ik pas iets kopen als ik € 200 bonnen heb ofzo. Via HTC zelf zou ik ook niet gelijk doen, mits je een aparte kleur wilt hebben, alhoewel Geert z'n ervaringen hier met HTC zelf niet goed zijn. Ligt er ook weer aan waar je een leuke prijs kunt bedingen als los toestel of inclusief abbo enzo.
Na 4 juli gaat Paypal een beslissing nemen, bij 0 reactie vanuit HTC zal Paypal direct mijn €771 (incl verzending) terugstorten op mijn PayPal account.
En ik zou inderdaad mooi via CoolBlue bestellen en zeer zeker NIET direct via htc.com/nl!!!
Verwijderd
Vandaag is dan eindelijk de dag........tussen 18.00 en 21.00 komt mijn HTC10. Wat zal ik balen als mijn man in de file tercht komt !!!akbslayer schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:38:
[...]
Nop ik wist van niks ik was ook verbaast dat ik een spoedpakketje kreeg.
Hopelijk heb jij hem morgen binnen

Ik heb een voorgevoelVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:13:
[...]Wat zal ik balen als mijn man in de file tercht komt !!!![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Nou, ik zal je zeggen.....mijn man belde mij om 15.30 op dat hij onderweg was naar huis, bleek een file te staan op de A1 en die moest hij eigenlijk hebben. Hij kon nog net andere route kiezen en dus was hij op tijd thuis.
Ja, het is eindelijk zover.....ik heb mijn HTC 10 !!! Ben 1 van de eerste in dit draadje die het toestel besteld heeft en ik krijg m volgens mij als laatste, of niet ??
Telefoon ligt aan de oplader en kan niet wachten tot ik aan de slag kan met instellen/installeren
Heeel veeel plezier met je "10" ;-)
Google Pixel 3a
Verwijderd
Dank je wel !!!Cor Bergshoeff schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:09:
Heeel veeel plezier met je "10" ;-)
Veel plezier ermee, het is een fijn toestel, het wachten waard zullen we maar zeggen ;-)
Have fun sweetpurfektion..!! Ik vrees voor mezelf dat ik nu dit topic kan verwijderen uit m'n bookmarks
Gister ook trotse eigenaar geworden van zwarte HTC 10!
Heb hem in een KPN winkel gekocht, want ik kwam erachter dat hij daar €680 kost (los dus, zonder abonnement), in plaats van €750 bij de meeste andere betrouwbare partijen.
KPN verkoopt geen losse toestellen via hun site, dus als je hem ook nog zoekt voor dit prijsje weet je waar je even langs moet springen.

Heb hem in een KPN winkel gekocht, want ik kwam erachter dat hij daar €680 kost (los dus, zonder abonnement), in plaats van €750 bij de meeste andere betrouwbare partijen.
KPN verkoopt geen losse toestellen via hun site, dus als je hem ook nog zoekt voor dit prijsje weet je waar je even langs moet springen.
@ oscarwashere .
Hé , maar dat is mooi werk . Waar is die kpn winkel die jij bedoelt. Regio Arnhem?
Gr. Gerrya
Hé , maar dat is mooi werk . Waar is die kpn winkel die jij bedoelt. Regio Arnhem?
Gr. Gerrya
De KPN winkel waar ik hem vandaan had zat in Beverwijk, eenmaal in de winkel stond een prijs van €744 aangegeven. Maar op de site staat (nog steeds) €680, dus als je dat even vermeld bij jouw dichtstbijzijnde KPN winkel zullen ze hem ongetwijfeld voor die prijs meegeven.Gerrya schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 21:19:
@ oscarwashere .
Gr. Gerrya
Zie hier een screenshot van de KPN site met de prijs. Een tegenargument van de verkoper zou kunnen zijn dat deze prijs bij een abonnement is, maar dit is niet waar. Er staat namelijk duidelijk 'ter waarde van', en niet 'prijs bij abonnement' of 'toestelprijs bij dit abonnement' of zoiets dergelijks. Bovendien blijft de prijs hetzelfde wanneer je het abonnement aanpast.
In 5 tellen gevonden voor je, hier: https://www.amazon.de/Tec...=8-3&keywords=usb-c+qc3.0oscarwashere schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:28:
Het valt mij op dat het erg lastig is een goede USB-C snellader te vinden op internet, vergelijkbaar aan de meegeleverde van HTC. Iemand tips?
Deze blijft wel heel, zelf goede ervaringen met Anker laders.
[ Voor 6% gewijzigd door Clubbtraxx op 03-07-2016 21:48 ]
Bedankt. Ik had deze inderdaad gezien, maar bestel liever in Nederland, waar ik dus niet echt een geschikte adapter kon vinden.Clubbtraxx schreef op zondag 03 juli 2016 @ 21:46:
[...]
In 5 tellen gevonden voor je, hier: https://www.amazon.de/Tec...=8-3&keywords=usb-c+qc3.0
Deze blijft wel heel, zelf goede ervaringen met Anker laders.
@ oscarwashere.@ oscarwashere schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:27:
[...]
De KPN winkel waar ik hem vandaan had zat in Beverwijk, eenmaal in de winkel stond een prijs van €744 aangegeven. Maar op de site staat (nog steeds) €680, dus als je dat even vermeld bij jouw dichtstbijzijnde KPN winkel zullen ze hem ongetwijfeld voor die prijs meegeven.
Zie hier een screenshot van de KPN site met de prijs. Een tegenargument van de verkoper zou kunnen zijn dat deze prijs bij een abonnement is, maar dit is niet waar. Er staat namelijk duidelijk 'ter waarde van', en niet 'prijs bij abonnement' of 'toestelprijs bij dit abonnement' of zoiets dergelijks. Bovendien blijft de prijs hetzelfde wanneer je het abonnement aanpast.
Ik had nog ff een vraagje.
Staat er dan op de telefoon ( HTC10) dan nog info of dergelijke apps of zo op de telefoon,
Dus is hij wel helemaal kaal.
Alvast bedankt voor je reactie.
Gr. Gerrya
Zover ik weet verkoopt kpn alleen unbranded toestellen. Je zult hooguit een pop-up krijgen of je hun apps wel of niet wil installeren.Gerrya schreef op maandag 04 juli 2016 @ 20:46:
[...]
@ oscarwashere.
Staat er dan op de telefoon ( HTC10) dan nog info of dergelijke apps of zo op de telefoon,
Gr. Gerrya
Hij is gewoon simlock- en providertroep vrij, net als wanneer je hem ergens anders los zou kopen. Dit is overigens ook gewoon zo wanneer je hem wel bij een abonnement zou aanschaffen.Gerrya schreef op maandag 04 juli 2016 @ 20:46:
[...]
@ oscarwashere.
Gr. Gerrya
Oké, bedankt voor jullie antwoorden , ik wil hem namelijk wel graag hebben , maar dan niet met al dat gezeur en zo apps.
Wie heeft trouwens moeite met het scherpstellen bij foto's?
Stel je staat voor een raam en je wilt een object voor het raam scherp hebben, dan blijft het object donker.
Bij mijn HTC m8 kon je op het scherm drukken en focuste hij daarop.. ook qua lichtopbrengst..
Stel je staat voor een raam en je wilt een object voor het raam scherp hebben, dan blijft het object donker.
Bij mijn HTC m8 kon je op het scherm drukken en focuste hij daarop.. ook qua lichtopbrengst..
Door een eerder bericht over de prijs bij de KPN winkel vorige week daar gekeken, maar was niet op voorraad, vanmiddag nog een keer langs geweest en ja hoor is op voorraad. Vraag hem wat dat kost, hij kijkt op een scherm in de winkel, € 680. Dus direct de prijs zoals op de site bij de abonnementen staat. Scant het doosje staat het voor € 660 in het systeem. Heb jij geluk zegt die man.
Dus idd los toestel bij KPN winkel is op dit moment best aantrekkelijk geprijsd.
Dus idd los toestel bij KPN winkel is op dit moment best aantrekkelijk geprijsd.
Dit topic is specifiek voor levertijden en prijzen. Je kan je vraag beter in dit topic stellen.Elm0wer schreef op zondag 10 juli 2016 @ 12:12:
Wie heeft trouwens moeite met het scherpstellen bij foto's?
Avond mensen,
Ik ben van plan om de HTC 10 vanuit Engeland te halen, kan iemand mij vertellen of ik dan garantie heb en hoe dat werkt ?
Thanks
Ik ben van plan om de HTC 10 vanuit Engeland te halen, kan iemand mij vertellen of ik dan garantie heb en hoe dat werkt ?
Thanks
Vodafone is ook wel echt een rampbedrijf om contact mee te hebben 
Is er een manier om te achterhalen welke Vodafone winkel een HTC 10 heeft liggen? Er moet er toch wel 1 zijn. Mijn bestelde HTC 10 bij Belcompany lijkt niet te komen. Als ik vrijdag geen HTC 10 heb, zal ik de S7 moeten halen (ga op reis en heb zakelijk 2 apps nodig die niet op mijn Lumia draaien).
Is er een manier om te achterhalen welke Vodafone winkel een HTC 10 heeft liggen? Er moet er toch wel 1 zijn. Mijn bestelde HTC 10 bij Belcompany lijkt niet te komen. Als ik vrijdag geen HTC 10 heb, zal ik de S7 moeten halen (ga op reis en heb zakelijk 2 apps nodig die niet op mijn Lumia draaien).
De meeste mediamarkt winkels waar ik kom (zuid Limburg) hebben hem gewoon liggen. Daar kun je ook gewoon een vf abo bij afsluiten.PWM schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:43:
Vodafone is ook wel echt een rampbedrijf om contact mee te hebben
Vf lijkt het toestel tot nu toe bewust niet in voorraad te houden zoals eerder al geschreven werd hier. Die bestellen hem pas als er orders binnenkomen.
Ik moet helaas bij een Vodafone of Belcompany verlengen wegens zakelijke afspraken. Ben bang dat het deze week een S7 word
Inderdaad of doe het via Coolblue. Zelf ook gedaan en was de volgende dag in huis.Nephalem schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:28:
[...]
De meeste mediamarkt winkels waar ik kom (zuid Limburg) hebben hem gewoon liggen. Daar kun je ook gewoon een vf abo bij afsluiten.
Vf lijkt het toestel tot nu toe bewust niet in voorraad te houden zoals eerder al geschreven werd hier. Die bestellen hem pas als er orders binnenkomen.
Net geprobeerd, maar helaas om bovengenoemde reden.SPOXYWOXY schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:47:
[...]
Inderdaad of doe het via Coolblue. Zelf ook gedaan en was de volgende dag in huis.
VF belde net: Backorder tot eind augustus...
Gefeliciteerd met je S7 dan denk ik. Ook een heerlijk apparaat, mijn vrouw heeft hem. Ik ben nog even aan het wachten tot de aangekondigde prijsverlaging van de 10 is doorgevoerdPWM schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:50:
[...]
Net geprobeerd, maar helaas om bovengenoemde reden.
VF belde net: Backorder tot eind augustus...
Helaas inderdaad. De S7 Edge ligt nu naast je. Had me verheugd op de HTC, de accessoires lagen al thuis. Maar eind augustus werd me wat te gortig.
[Hallo iedereen.
Ik had hier op het forum een paar berichten geplaatst en antwoord gekregen over de HTC 10.
Omdat ik niet iemand ben die zomaar iets ga kopen en eerst graag zoveel mogelijk info wil, wou ik jullie toch even laten weten dat ik afgelopen vrijdag toch de knoop heb door gehakt om hem toch maar te kopen.
Ik heb hem bij de kon in Arnhem gehaald en nu dat ik er ruim 1 dag mee aan het spelen ben ben ik er erg blij mee.
Hij is inderdaad erg snel en bijzonder mooi, en er zitten erg veel opties op.
Natuurlijk zijn er veel opties die nergens op slaan maar het is vaak wel leuk om het te hebben en er mee te spelen.
Ook de opties bij het toetsenbord zijn erg leuk.
Maar vooral wat mij opvalt dat hij erg snel is, en daar ben ik wel blij mee.
Hiervoor had ik de HTC M8 en heb ik ruim 1 jaar in mijn bezit gehad en ik was hier al bijzonder gelukkig mee.
Nu hoop ik dat ik van deze HTC 10 veel plezier van zal hebben.
Zo nu weten jullie alweer een heleboel van mij en de telefoon s en misschien hoor ik nog wel van jullie.
Groetjes van Gerrya
quote]oscarwashere schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:56:
[...]
Hij is gewoon simlock- en providertroep vrij, net als wanneer je hem ergens anders los zou kopen. Dit is overigens ook gewoon zo wanneer je hem wel bij een abonnement zou aanschaffen.
[/quote]
Ik had hier op het forum een paar berichten geplaatst en antwoord gekregen over de HTC 10.
Omdat ik niet iemand ben die zomaar iets ga kopen en eerst graag zoveel mogelijk info wil, wou ik jullie toch even laten weten dat ik afgelopen vrijdag toch de knoop heb door gehakt om hem toch maar te kopen.
Ik heb hem bij de kon in Arnhem gehaald en nu dat ik er ruim 1 dag mee aan het spelen ben ben ik er erg blij mee.
Hij is inderdaad erg snel en bijzonder mooi, en er zitten erg veel opties op.
Natuurlijk zijn er veel opties die nergens op slaan maar het is vaak wel leuk om het te hebben en er mee te spelen.
Ook de opties bij het toetsenbord zijn erg leuk.
Maar vooral wat mij opvalt dat hij erg snel is, en daar ben ik wel blij mee.
Hiervoor had ik de HTC M8 en heb ik ruim 1 jaar in mijn bezit gehad en ik was hier al bijzonder gelukkig mee.
Nu hoop ik dat ik van deze HTC 10 veel plezier van zal hebben.
Zo nu weten jullie alweer een heleboel van mij en de telefoon s en misschien hoor ik nog wel van jullie.
Groetjes van Gerrya
quote]oscarwashere schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:56:
[...]
Hij is gewoon simlock- en providertroep vrij, net als wanneer je hem ergens anders los zou kopen. Dit is overigens ook gewoon zo wanneer je hem wel bij een abonnement zou aanschaffen.
[/quote]
Dus je kan het toestel legit voor 656,- kopen bij kpn?
Want dat is goedkoper dan hun abonnement.
Wat een faalstrategie van HTC in Europa zeg, alweer een mooi aanbod in de US:
http://www.gsmarena.com/b...ory_credit-blog-19836.php
Maar in Europa steevast 749 euro vragen en geen enkele actie..
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Mee eens, daarom ga ik volgend jaar maar eens kijken of het nog wel een HTC wordt hier.Laguna schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:24:
Zeker nu ze hun sense homescreen naar andere toestellen gaat uitbrengen en geen boomsound meer bieden is de meerwaarde voor mij min of meer weg voor bedragen van dik boven de 700 euro.
Ik vraag me overigens af of ze nog wel een toestel uit gaan brengen volgend jaar, met dit soort verkoopcijfers lijkt me dat niet.
[ Voor 17% gewijzigd door netblade op 09-08-2016 08:34 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ze gaan sowieso nog de komende tijd de Nexus toestellen maken. Misschien dat daar de hoge prijs ook iets mee te maken. Kan me voorstellen dat ze dit toestel bij release boven de Nexus toestellen willen positioneren. Maar goed hoort eigenlijk niet thuis in dit topic volgens mij.netblade schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:31:
[...]
Mee eens, daarom ga ik volgend jaar maar eens kijken of het nog wel een HTC wordt hier.
Zeker nu ze hun sense homescreen naar andere toestellen gaat uitbrengen en geen boomsound meer bieden is de meerwaarde voor mij min of meer weg voor bedragen van dik boven de 700 euro.
Ik vraag me overigens af of ze nog wel een toestel uit gaan brengen volgend jaar, met dit soort verkoopcijfers lijkt me dat niet.
Ik snap de verkoopstrategie van HTC ook niet. In de UK kun je een HTC 10 voor maar €550 kopen via de officiële website.
http://www.htc.com/uk/go/...n&utm_campaign=htc10event
Dat scheelt gewoon €200 tov de officiële prijs in Nederland! Is er überhaupt wel eens een actie geweest van HTC in de Benelux met de 10?
http://www.htc.com/uk/go/...n&utm_campaign=htc10event
Dat scheelt gewoon €200 tov de officiële prijs in Nederland! Is er überhaupt wel eens een actie geweest van HTC in de Benelux met de 10?
Kpn verkoopt de telefoon los voor 656,- maar maakt hier geen reclame voor. Logisch want daar kost het toestel in combinatie met conract meer.En dat is alleen voor zakelijke klanten.Laguna schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 08:24:
[ Voor 3% gewijzigd door Brandtair op 13-08-2016 20:39 ]
Jup, ben nog steeds erg tevreden met het toestel. Tijdje terug op een feestje ('s avonds dus) trouwens ook erg positief verrast door de kwaliteit van de front facing camera: mooi plaatje zonder de neppe foefjes die Samsung er overheen legt in dit soort situaties.Brandtair schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:15:
Dus je kan het toestel legit voor 656,- kopen bij kpn?
Tot 14 september €100 korting op de HTC 10 met de code HTC100 in de officiële HTC webwinkel. De prijs komt dan op €649 en scheelt een paar tientjes met de laagste prijs in de pricewatch.
in Duitsland via amazon.de inmiddels verkrijgbaar voor circa 599,00 excl verzending (staat alleen niet bij om welke processorversie het gaat) https://www.amazon.de/dp/...0DEQ&childASIN=B01E610DEQAquaSheep schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 17:10:
Tot 14 september €100 korting op de HTC 10 met de code HTC100 in de officiële HTC webwinkel. De prijs komt dan op €649 en scheelt een paar tientjes met de laagste prijs in de pricewatch.
op htc Duitsland nu 699 incl jbl oordoppen twv 200,00 (moet je wel een postadres in Duitsland hebben)
http://www.htc.com/de/go/buy-htc-10/
[ Voor 16% gewijzigd door passie2010 op 28-08-2016 19:28 ]