Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:43
Xanion schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:22:
[...]

Accu is een slijtage artikel en valt daarom niet onder de 2 jaar garantie.
Ik denk niet dat Samsung daarmee weg komt na iets meer dan 1 jaar gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:31:
[...]

Ik denk niet dat Samsung daarmee weg komt na iets meer dan 1 jaar gebruik.
yep helaas wel Souski,

Wie zegt dat ik geen oplader van Blackberry gebruikt heb..?
of LG? Daar gaat je accu namelijk ook van naar de klote.

Dat een oplader dezelfde micro usb aansluiting heeft wil niet zeggen dat dat goed is om je toestel mee op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die willen weten hoe goed het bij KPN gaat ;)

http://forum.kpn.com/t5/M...evering/m-p/416316#M21489

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fusionmania schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:35:
[...]

Ik wel, hij komt vandaag binnen _/-\o_
Ik wil het niet weten !! :( |:( 8)7

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
Ik wil ze eerst alle drie naast elkaar zien. Zijn er ergens al demo-toestellen binnen? Liefst omgeving Groningen, Drachten of Sneek.

Ik heb al 3 keer met Coolblue aan de telefoon gezeten voor het verlengen van m'n abonnement, maar de release van de 10 kwam steeds later... :/

(ik weet dat er 4 zijn, of zelfs meer, maar niet in NL volgens mij)

[ Voor 13% gewijzigd door Veneficus op 12-05-2016 16:18 ]

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:20
Ik snap er geen fuck meer van, ik zie hier de meldingen dat bij VF eindelijk wordt uitgeleverd.
maar de mijne dus niet, dus ik bel net:
"nee meneer dat kan niet wat ze op tweakers zeggen as. maandag worden de toestellen pas uitgeleverd. dat staat zo in ons systeem"

(dit is voor mij echt mijn laatste keer via VF pre-order zooi |:(

[ Voor 11% gewijzigd door akbslayer op 12-05-2016 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
akbslayer schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:28:
Ik snap er geen fuck meer van, ik zie hier de meldingen dat bij VF eindelijk wordt uitgeleverd.
"nee meneer dat kan niet wat ze op tweakers zeggen as. maandag worden de toestellen pas uitgeleverd. dat staat zo in ons systeem"

Dat bericht kreeg ik dus ook gisteren in mijn voicemail dat ze pas maandag geleverd zouden worden een uur daarna kreeg ik een t&t code _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akbslayer schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:28:

Same here.........volgende keer geen pre-order meer want dan ben je echt niet als eerste aan de beurt. Iets wat ze wel beweren bij de klantenservice. Lever dan minder aan de winkels maar zorg eerst dat je de pre-orders de deur uit hebt. Of zeg ik nu iets stoms ????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:27:
Ik hoor net dat CoolBlue Aziatische geen nl toestellen leverd...

En dus hebben ze geen nl certicaten!?

Zou dat problemen kunnen geven?!????
Nou mag toch hopen van niet. Volgens mij kan een webshop zoals Coolblue dat echt niet maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:05:
[...]

Nou mag toch hopen van niet. Volgens mij kan een webshop zoals Coolblue dat echt niet maken...
Gechat met coolblue kpn lult onzin ze krijgen toestellen direct van htc nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:50
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:27:
Ik hoor net dat CoolBlue Aziatische geen nl toestellen leverd...

En dus hebben ze geen nl certicaten!?

Zou dat problemen kunnen geven?!????
Coolblue heeft waarschijnlijk gewoon betere afspraken met HTC NL waardoor ze eerder kunnen leveren. Coolblue was ook de eerste en een week of twee samen met Mobiel.nl de enige die via de website vermeld werd als leverancier. Inmiddels zijn er wel drie bij gekomen:
http://www.htc.com/nl/go/buy-htc-10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 19:32
In tegenstelling tot mijn M8 (ook VF) start de HTC 10 gewoon op zonder VF embleem. Heb nog geen programma's van VF gevonden (de update 2x uitgezet)... mss wel leuk om te weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:49

nIghtorius

Poef!

Leuk om te weten:

t-mobile gaat de HTC 10 niet aanbieden. Omdat HTC bij hun shop niet in trek is. (Ze hebben alleen de A9). Dat is best wel klote om eerlijk te zeggen. 1

Zit er over te denken om een online petitie te doen.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
nIghtorius schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 19:06:
Leuk om te weten:

t-mobile gaat de HTC 10 niet aanbieden. Omdat HTC bij hun shop niet in trek is. (Ze hebben alleen de A9). Dat is best wel klote om eerlijk te zeggen. 1

Zit er over te denken om een online petitie te doen.
Tele 2 ook niet, wordt voor mij toch wel erg prijzig in dat geval. Zat te denken aan Ben als laatste optie. Ik wil de maandelijkse kosten en eenmalige betaling een beetje spreiden, waardoor het neerkomt op 28 euro p/m en 330 in één keer. Scheelt echter bijna 100 euro met de S7 Edge als ik bij Tele 2 blijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
ZIjn er hier mensen met een HollandseNieuwe abo?

Als ik kijk bij Coolblue hiervoor en toestelbijdrage op 22zet en dan abo 300 zit je op
30,- per maand en voor het toestel 154
---
Zet je abo op 2000 dan kom je op
37,- per maand en voor het toestel 56

Echter mag je volgens de website van HollandseNieuwe iedere maand je abo aanpassen, ook omlaag, als ik het goed begrijp naar het goedkoopste abonnement.

Dus als ik afsluit op het 2000abonnement betaal ik de eerste maand 37, dan gelijk omlaag naar het 300 abo en ik betaal nog maar 30per maand. Maar dan heb ik wel 91euro extra korting gehad op het toestel.

Dat is dan toch een leuke manier om snel extra korting te krijgen of mis ik ergens het addertje?

Zie:
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=585952

[ Voor 15% gewijzigd door Xanion op 12-05-2016 22:10 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius

nIghtorius

Poef!

Xanion schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:09:
ZIjn er hier mensen met een HollandseNieuwe abo?

Als ik kijk bij Coolblue hiervoor en toestelbijdrage op 22zet en dan abo 300 zit je op
30,- per maand en voor het toestel 154
---
Zet je abo op 2000 dan kom je op
37,- per maand en voor het toestel 56

Echter mag je volgens de website van HollandseNieuwe iedere maand je abo aanpassen, ook omlaag, als ik het goed begrijp naar het goedkoopste abonnement.

Dus als ik afsluit op het 2000abonnement betaal ik de eerste maand 37, dan gelijk omlaag naar het 300 abo en ik betaal nog maar 30per maand. Maar dan heb ik wel 91euro extra korting gehad op het toestel.

Dat is dan toch een leuke manier om snel extra korting te krijgen of mis ik ergens het addertje?

Zie:
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=585952
Als je goed leest staat er "per maand volledige looptijd" -- Wat inhoudt als je de telefoon op die manier koopt/abonneert dat je je abbo de eerste 2 jaar niet kunt aanpassen.

Dus geen leuke manier om snel extra korting te krijgen. En ja. je hebt het addertje gemist.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
nIghtorius schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:31:
[...]

Als je goed leest staat er "per maand volledige looptijd" -- Wat inhoudt als je de telefoon op die manier koopt/abonneert dat je je abbo de eerste 2 jaar niet kunt aanpassen.

Dus geen leuke manier om snel extra korting te krijgen. En ja. je hebt het addertje gemist.
Van de site van PDAShop en HollandseNieuwe:

Voordelen van Internet, bellen en sms
  • Internetten, bellen en sms'en uit één bundel
  • Maandelijks kosteloos aan te passen
Internet, bellen en sms
Hollandsnieuwe maakt het makkelijk: één bundel waarmee je kunt bellen, sms'en en internetten. De bundel is maandelijks aan te passen, zowel naar boven als naar beneden. Zo pas je eenvoudig je abonnement aan aan je gebruik.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius

nIghtorius

Poef!

Xanion schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:46:
[...]

Van de site van PDAShop en HollandseNieuwe:

Voordelen van Internet, bellen en sms
  • Internetten, bellen en sms'en uit één bundel
  • Maandelijks kosteloos aan te passen
Internet, bellen en sms
Hollandsnieuwe maakt het makkelijk: één bundel waarmee je kunt bellen, sms'en en internetten. De bundel is maandelijks aan te passen, zowel naar boven als naar beneden. Zo pas je eenvoudig je abonnement aan aan je gebruik.
Ik denk dat dat geld voor een sim-only abonnement. Niet een 2 jarige abonnement met toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, zou vrijdag de 13e dan mijn lucky day zijn ?? Zie net dit op de Friends&Family site van VF. Ben ik de enige die via VF de HTC 10 nog niet ontvangen heeft ?? (zo voelt het namelijk wel ;) )

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5GjP9oyl.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-07 20:49
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:37:
Nou, zou vrijdag de 13e dan mijn lucky day zijn ?? Zie net dit op de Friends&Family site van VF. Ben ik de enige die via VF de HTC 10 nog niet ontvangen heeft ?? (zo voelt het namelijk wel ;) )

[afbeelding]
Nee hoor ik heb hem ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpudNL schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:08:
[...]
Nee hoor ik heb hem ook nog niet.
Ben erg benieuwd of we vandaag een t&t code krijgen van VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:31:
[...]

Ben erg benieuwd of we vandaag een t&t code krijgen van VF.
Ik heb de telefoon in de winkel besteld, dus voor mij sowieso geen t&t, ik krijg een smsje als mijn toestel klaar ligt om opgehaald te worden.

Edit: zo in de pauze maar weer eens een telefoontje er aan wagen.

[ Voor 9% gewijzigd door SpudNL op 13-05-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpudNL schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:33:
[...]
Ik heb de telefoon in de winkel besteld, dus voor mij sowieso geen t&t, ik krijg een smsje als mijn toestel klaar ligt om opgehaald te worden.
Jammer dat ze het toestel nog niet in de winkel hadden. Zal toch ook niet lang meer duren, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:34:
[...]

Jammer dat ze het toestel nog niet in de winkel hadden. Zal toch ook niet lang meer duren, lijkt mij.
Ik heb ze net gesproken, het filiaal waar ik hem besteld heb heeft nog niks binnen. Ze verwachten begin volgende week de bestelling binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Vodafone Doetinchem heeft in ieder geval minimaal één carbon gray op voorraad liggen, heb hem vanochtend al even in de hand gehad. Ik heb jammergenoeg geen behoefte aan een Vodafone abo, dus heb hem niet gekocht. Alle andere winkels die ik geprobeerd heb hadden hem niet en wisten ook niet wanneer ze hem gingen krijgen. KPN had er al twee gehad maar inmiddels weer verkocht.

Bij Coolblue is de Carbon Gray helaas ook uitverkocht, net nu ik besloten had om hem te kopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kreeg ik net te horen via de chat.....

'Ik heb hiervoor gisteren naar onze verkoop afdeling gebeld. Ze hebben me verteld dat wij de HTC 10 vanaf maandag gaan versturen.'

Snap niet dat ik nog contact met de klantenservice op neem. Is toch altijd frustrerend en maandag kunnen ze niet eens telefoons gaan versturen want dan is het een feestdag. De telefoon is op voorraad en dan snap ik niet dat ze tot dinsdag gaan wachten met versturen.....ik dacht dat ze dat op vrijdag ook deden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vroem
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:22:
Dit kreeg ik net te horen via de chat.....

'Ik heb hiervoor gisteren naar onze verkoop afdeling gebeld. Ze hebben me verteld dat wij de HTC 10 vanaf maandag gaan versturen.'

Snap niet dat ik nog contact met de klantenservice op neem. Is toch altijd frustrerend en maandag kunnen ze niet eens telefoons gaan versturen want dan is het een feestdag. De telefoon is op voorraad en dan snap ik niet dat ze tot dinsdag gaan wachten met versturen.....ik dacht dat ze dat op vrijdag ook deden.
Is echt balen voor je... is bij de klantenservice ook maar niet wie je spreekt...

(weet niet of het helpt maar is een heerlijk toestel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Eindelijk de grijze ergens op voorraad! Vanmiddag gelijk besteld en morgen hopelijk binnen (mobiel.nl). :)

https://www.mobiel.nl/htc-10

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vroem schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 17:26:
[...]

Is echt balen voor je... is bij de klantenservice ook maar niet wie je spreekt...

(weet niet of het helpt maar is een heerlijk toestel :P )
hahaha, tuurlijk helpt dat !! zit ik in ieder geval niet voor niks te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stap_henk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-12-2024
Afgelopen woensdag de 10 gehaald bij KPN in Hoorn, moest achter uit het magazijn komen maar ze hebben hem dus al wel! en de prijs die ze noemden (680) deed mij besluiten ter plekke het toestel mee te nemen terwijl ik eigenlijk alleen maar wilde kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Via mobiel.nl gister besteld en vandaag binnen. Ideaal.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Vrijdag een zwarte besteld bij Coolblue, inmiddels binnen en er zit een Sharp display in. In de vergelijkingen lijkt dat scherm er net wat mooier uit te zien. Waarschijnlijk bevat de huidige batch dus Sharp displays, dus dit zou een goed moment zijn om er daar één te bestellen mocht je ook graag een Sharp willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan ziet de status van je bestelling er zo uit........(ja, ik ben ingelogd). :( Mag ik al me al een beetje moedeloos voelen ???

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HFFSF5F.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:43:
En dan ziet de status van je bestelling er zo uit........(ja, ik ben ingelogd). :( Mag ik al me al een beetje moedeloos voelen ???

[afbeelding]
Dat ziet er nog erger uit dan de mijne, bij mij staat er bestelling wordt verwerkt.
Ik zal zometeen weer een belletje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akbslayer schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 07:55:
[...]

Dat ziet er nog erger uit dan de mijne, bij mij staat er bestelling wordt verwerkt.
Ik zal zometeen weer een belletje wagen.
En wat heb jij te horen gekregen ???? Mij is verteld dat de telefoon pas vanaf volgende week leverbaar is. Ik word hier zooooooooooooooooooo moe van !!! |:( :( 8)7 Telefoon staat op de F&F pagina gewoon op voorraad. Ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen. Pre-order annuleren en maar gewoon ergens anders een abonnement afsluiten ?? Ik ga eens kijken bij andere sites en eventueel ook andere provider want ik ben het echt goed zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:08:
[...]

En wat heb jij te horen gekregen ???? Mij is verteld dat de telefoon pas vanaf volgende week leverbaar is. Ik word hier zooooooooooooooooooo moe van !!! |:( :( 8)7 Telefoon staat op de F&F pagina gewoon op voorraad. Ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen. Pre-order annuleren en maar gewoon ergens anders een abonnement afsluiten ?? Ik ga eens kijken bij andere sites en eventueel ook andere provider want ik ben het echt goed zat.
Ik ga denk ik ook maar rondkijken, die medewerkers kunnen je niets vertellen.. alleen ja de HTC is bij ons nog niet binnen.
Waarna ik ging 'dreigen' met annulering. Maar daar kon ze niets mee.
Ik ben bang dat Vodafone veel te weinig toestellen heeft besteld of gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Ik denk dat het toestel veel populairder is geworden dan gedacht/geschat, normaal hoor je zoiets allang op voorraad te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:43
Dat zal wel meevallen... ze zullen er gewoon niet zoveel besteld hebben denk ik. HTC is nou eenmaal absoluut niet populair en de verkopen zijn al jaren maar een schim van de aantallen die Samsung, Sony of Apple wegzetten hier in NL. Ik zie in mijn kennissen/vriendenkring, maar ook zakelijk, nooit iemand met een HTC. Dat zijn zogezegd honderden mensen per jaar die hun smartphone op het bureau voor mijn neus leggen bij een meeting of privé en daar zit echt geen HTC bij...echt nooit.

Aan de andere kant; je hebt gelijk. Hij is populairder dan ingeschat. Als ze er 3 bestellen en er worden er 4 verkocht, dan hebben ze er te weinig ingekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levdbas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 11:43
Kappade schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:11:
Zie ik nou iets over het hoofd of kan je hem i.c.m. een 1 maand SIMYO abbo bestellen voor €644?

https://www.belsimpel.nl/...2&cntd=1#aanb_12325_22270

SIMYO sim eruit, eigen SIM erin en klaar voor €644?
Ja hier zit ik ook aan te denken. Iemand een idee of wij hier iets over het hoofd zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
levdbas schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:19:
[...]

Ja hier zit ik ook aan te denken. Iemand een idee of wij hier iets over het hoofd zien?
Ik ben aan het zoeken naar het addertje, maar die heb ik nog niet gevonden. Wel een leuke korting a 150 euro die je dan krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannochtend half 10 stond de bezorger voor de deur.

Hij wou het toestel niet geven omdat abbonement op me vriendin dr naam stond (die was ook thuis voor aannemen). En de bankpas op mijn naam.
Maar haar telefoonrekening word afgehouden van mijn rekening ofwel wat inmiddels onze rekening is.

Onzin dus want bestelling stond op mijn naam ook bij coolblue en abbo op haar naam zij is niet alleen aanwezig maar kon ook gewoon met die pas pinnen.

Ik woedend opbellen naar coolblue...

Appte me vriendin ondertussen dat die vent terugkwam om het toestel te geven omdat het om verlenging ging en dus geen verificatie via bank nodig is...

LUCKY MEEEEEEE vanaf 18:00 zal niemand me nog storen of ik word gek hahaha

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2016 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen stop met Vodafone en KPN annulleer gewoon lekker en verleng via coolblue ik kwam hier veel goedkoper door uit en heb het toestel al in bezit.... terwijl jullie nog zeker een week of meer moeten wachten terwijl coolblue alles op voorraad heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
levdbas schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:19:
Is volgens mij al vaker voorgekomen hier? Dat abbo is niet te verlagen binnen twee jaar dacht ik...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Het gaat om een maand abbo, vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:23
Kappade schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:23:
Het gaat om een maand abbo, vandaar mijn vraag :)
Lijkt me ook te mooi om waar te zijn. Zal het toestel simlock vrij zijn, zodat je na een maand je eigen sim in kan stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levdbas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 11:43
Het is inderdaad een maand abbo en uit nieuwsgierigheid toch gedaan. Ik ben heel benieuwd en hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

levdbas schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:25:
Het is inderdaad een maand abbo en uit nieuwsgierigheid toch gedaan. Ik ben heel benieuwd en hou jullie op de hoogte.
Ik ben ook nieuwsgierig dus ik wacht in spanning op jou bevindingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:48
Wenzel schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:08:
[...]

Lijkt me ook te mooi om waar te zijn. Zal het toestel simlock vrij zijn, zodat je na een maand je eigen sim in kan stoppen?
Mijn broertje heeft dit ook een keer gedaan met ben maandelijks opzegbaar.
En dit lukt zonder problemen.

Als je alles binnen hebt meteen opbellen en opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in een chat met VF gezegd dat ik interesse heb in de HTC 10 en hoelang het duurt voordat ik het toestel in huis heb als ik m bestel.....

'bianca: hoi hoi......vraagje. Als ik de HTC 10 vandaag bestel......wanneer heb ik m dan in huis ??
Tom: Hallo Bianca, ik kijk het heel even voor je na. Klein moment aub.
Tom: De site geeft aan dat die op voorraad is. In dat geval moet hij binnen maximaal 5 werkdagn in huis zijn. Meestal is die er dan al binnen 2 werkdagen
bianca: en hoe zeker is dat ?
Tom: de 5 werkdagen is de norm van vodafone. 2 werkdagen heeft geen garantie, maar uit ervaring blijkt dat het meestal zo lang duurt.'

Yeah right !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 00:04
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:09:
Net in een chat met VF gezegd dat ik interesse heb in de HTC 10 en hoelang het duurt voordat ik het toestel in huis heb als ik m bestel.....

'bianca: hoi hoi......vraagje. Als ik de HTC 10 vandaag bestel......wanneer heb ik m dan in huis ??
Tom: Hallo Bianca, ik kijk het heel even voor je na. Klein moment aub.
Tom: De site geeft aan dat die op voorraad is. In dat geval moet hij binnen maximaal 5 werkdagn in huis zijn. Meestal is die er dan al binnen 2 werkdagen
bianca: en hoe zeker is dat ?
Tom: de 5 werkdagen is de norm van vodafone. 2 werkdagen heeft geen garantie, maar uit ervaring blijkt dat het meestal zo lang duurt.'

Yeah right !!
Dat soort lui hebben daar helemaal geen inzage in. Die zitten in een callcenter achtig iets en kijken op de Vodafone website voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
Wat die Simyo prijs betreft, is dat nou een actie van Simyo of een actie van Belsimpel? Ik zit al een dikke 3 dagen te wachten tot de prijs van de HTC 10 daalt, maar dat wil maar niet gebeuren :(

Ik heb al een sim-only abbo bij Simyo, dus dacht; misschien kan ik ze zelf benaderen en kijken of ik dezelfde korting kan krijgen met een los toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

LA-384 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:50:
Wat die Simyo prijs betreft, is dat nou een actie van Simyo of een actie van Belsimpel? Ik zit al een dikke 3 dagen te wachten tot de prijs van de HTC 10 daalt, maar dat wil maar niet gebeuren :(

Ik heb al een sim-only abbo bij Simyo, dus dacht; misschien kan ik ze zelf benaderen en kijken of ik dezelfde korting kan krijgen met een los toestel.
Belsimpel levert het goedkoper, als je het na één maand kunt opzeggen ben je goedkoper uit en zit je nergens meer aan vast. De MB's kunnen verder omlaag, toestelprijs wordt niet lager dus check dat nog even. Scheelt weer iets toch, als je het toestel nu wilt hebben is dit de goedkoopste.

Heb al op veel sites gekeken, maar je komt met abo's tegenwoordig niet snel meer goedkoper uit bij een release :(

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

En deze dan?
http://www.eglobalcentral...&utm_campaign=followprice

660 Euro. Is echter geen Nederlands toestel. Ik weet niet of dit een probleem is voor de garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
  • Laatst online: 19:23
LA-384 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:50:

Ik heb ook sim-only bij Simyo. Dit is reactie van Belsimpel op mijn vraag:

Beste meneer ....,

Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.nl.

Wanneer je een maand abonnement afsluit is de opzegtermijn 1 maand. Je kan het abonnement annuleren door contact op te nemen met de betreffende provider. Je geeft aan dat je momenteel klant bent bij Simyo. Als je hetzelfde nummer wilt behouden en geen aansluitkosten wilt betalen kun je het beste kiezen voor een verlenging in combinatie met het toestel.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
Bedankt voor het delen van de reactie, maar het is kennelijk een beetje een standaard antwoord, want Simyo kent geen verleningsopties op belsimpel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
HTC 10 Carbon Grey besteld bij Mobiel.nl, ze verwachten hem eind deze maand of begin juni. Heeft iemand een idee wanneer een mobiel abonnement in gaat als je overstapt? Mijn abonnement bij Tele 2 loopt over een paar maanden af, dus ik neem aan dat die van Telfort dan in gaat? Ik heb bij het contract de einddatum aangegeven, maar er staat nergens expliciet vermeld dat dit dan ook aanlsuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Vrijdag besteld bij Vodafone, levering was gestart, levertijd 5 dagen. Vandaag (maandag) mail dat toestel niet op voorraad is, ik hoor binnen 5 dagen wanneer levering begint.....
Even achteraan gebeld, levering is wel gestart, maar alleen voor pre-orders, voorraad al weer op....
Toch populair toestel aan het worden kennelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij betekent voorraad bij Vodafone: 2 toestellen per week... ;)
Ik werd afgelopen vrijdag gebeld om te verlengen: "HTC 10, o ja dat duurt wel een weekje of drie"

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etamboer schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:38:
Vrijdag besteld bij Vodafone, levering was gestart, levertijd 5 dagen. Vandaag (maandag) mail dat toestel niet op voorraad is, ik hoor binnen 5 dagen wanneer levering begint.....
Even achteraan gebeld, levering is wel gestart, maar alleen voor pre-orders, voorraad al weer op....
Toch populair toestel aan het worden kennelijk.
Ik ga je hier zeker even volgen. Ben benieuwd wanneer jij het toestel krijgt. Ik heb een pre-order open staan van 21 april en de status van mijn bestelling staat nog steeds op 'wordt verwerkt'. Heb al zoveel verhalen/excuses gehoord waarom ik het toestel nog niet in mijn bezit heb en ik zal je eerlijk zeggen dat ik het deze maand niet meer zie gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:45:
[...]

Volgens mij betekent voorraad bij Vodafone: 2 toestellen per week... ;)
Ik werd afgelopen vrijdag gebeld om te verlengen: "HTC 10, o ja dat duurt wel een weekje of drie"
|:( 8)7 :( :X :? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:50:
[...]
Heb al zoveel verhalen/excuses gehoord waarom ik het toestel nog niet in mijn bezit heb en ik zal je eerlijk zeggen dat ik het deze maand niet meer zie gebeuren.
Leuk vooruitzicht :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal er ook flink van. Natuurlijk zal het ook voor een groot gedeelte liggen aan de levering van HTC maar leuk is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
I feel lucky... als er dan maar 2 binnen komen... en ik er een van heb gekrgen .... (sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
Vroem schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:19:
I feel lucky... als er dan maar 2 binnen komen... en ik er een van heb gekrgen .... (sorry)
En ik de andere.. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
Haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals velen van jullie heb ik dus de nieuwe HTC 10 bij Vodafone besteld :P Op 12 Mei heb ik 'm besteld en ik heb nu ondertussen 2x te horen gekregen 'wij hebben hem helaas niet op voorraad'. Ik vroeg me af, is het het misschien waard om bij Vodafone te klagen om wat extra's te regelen als compensatie o.i.d.? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:57:
Zoals velen van jullie heb ik dus de nieuwe HTC 10 bij Vodafone besteld :P Op 12 Mei heb ik 'm besteld en ik heb nu ondertussen 2x te horen gekregen 'wij hebben hem helaas niet op voorraad'. Ik vroeg me af, is het het misschien waard om bij Vodafone te klagen om wat extra's te regelen als compensatie o.i.d.? >:)
Je kunt het altijd proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:57:
je kan het proberen maar ik denk dat je net als ons gewoon moet wachten.
en ik heb ehm 21 april al besteld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akbslayer schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:13:
[...]

je kan het proberen maar ik denk dat je net als ons gewoon moet wachten.
en ik heb ehm 21 april al besteld |:(
Hier word ik niet vrolijk van.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het bovenstaande zo lees, heb ik blijkbaar geluk gehad.
Op 28 april mijn verlenging geregeld via https://www.vodafone.nl/familyfriends
En op 12 mei de telefoon in ontvangst kunnen nemen.
Ben dan toch benieuwd hoe jullie het toestel besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 02:42:
Als ik het bovenstaande zo lees, heb ik blijkbaar geluk gehad.
Op 28 april mijn verlenging geregeld via https://www.vodafone.nl/familyfriends
En op 12 mei de telefoon in ontvangst kunnen nemen.
Ben dan toch benieuwd hoe jullie het toestel besteld hebben.
Heel fijn voor jou maar ik baal zo gigantisch van VF !! 'Natuurlijk........levering gaat op volgorde van pre-order bestelling.' Blijkbaar niet dus !!! Ik wil graag VF bellen maar ben nu zo boos dat ik dat maar beter niet kan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:07
Die van mij (Grey) besteld bij VF zakelijk op datum launch.
Zou eerst op 10 en daarna op 12 mei binnen zijin maar tot op heden nog niets.
Op de website lees ik vandaag dat deze nu binnen 1 tot 2 weken leverbaar zou worden maar Coolblue heeft al aan bestellers laten weten dat deze pas weer in juli leverbaar wordt.
WTF is HTC nu weer mee bezig????

[ Voor 6% gewijzigd door snah001 op 24-05-2016 09:04 ]

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
snah001 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:03:
Die van mij (Grey) besteld bij VF zakelijk op datum launch.
Zou eerst op 10 en daarna op 12 mei binnen zijin maar tot op heden nog niets.
Op de website lees ik vandaag dat deze nu binnen 1 tot 2 weken leverbaar zou worden maar Coolblue heeft al aan bestellers laten weten dat deze pas weer in juli leverbaar wordt.
WTF is HTC nu weer mee bezig????
Gisteren iemand van Coolblue aan de telefoon gehad ivm verlenging abo. Die gaf aan dat de grijze varianten volop binnen komen deze week, wat ook op hun website staat. Hij zei overigens ook tegen mij dat de populariteit van de HTC 10 veel hoger was dan op voorhand ingeschat en er gewoon te weinig ingekocht was in de eerste batches. Of het klopt durf ik niet te zeggen, maar zo werd het tegen mij verteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specialist89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 16:29
Xanion schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:56:
[...]

Gisteren iemand van Coolblue aan de telefoon gehad ivm verlenging abo. Die gaf aan dat de grijze varianten volop binnen komen deze week, wat ook op hun website staat. Hij zei overigens ook tegen mij dat de populariteit van de HTC 10 veel hoger was dan op voorhand ingeschat en er gewoon te weinig ingekocht was in de eerste batches. Of het klopt durf ik niet te zeggen, maar zo werd het tegen mij verteld. :)
Reken er maar niet op, ze willen mijn abbo ontbinden omdat hij pas eind juli weer gaat binnenkomen..

Beste meneer

Hierbij kom ik graag terug op retour: 000000. Helaas is de leveringen van dit toestel uitzichtloos, we kunnen dus niet met zekerheid garanderen dat deze toestellen in juli binnenkomen.
Onze productspecialist heeft desondanks contact opgenomen met de leverancier, helaas heeft dit niet mogen baten.

Om deze reden adviseer ik u om akkoord te gaan met het shoptegoed, dan kunt u een toestel naar keuze uitzoeken zodat u niet hoeft wachten zonder concreet leverdatum.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 29% gewijzigd door Specialist89 op 24-05-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• byob
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-08 07:41
Iemand ervaring met de levertijden van BCC, op de site staat 5 tot 10 werkdagen, maar dat staat er volgens mij bij alle niet of moeilijk leverbare artikelen.

Interessant is wel het shoptegoed wat je erbij krijgt van € 50,00, wat als ik dat in mindering breng op de prijs er ook wel een mooi prijsje overblijft. Er zal vast nog wel iets anders mee aan te kopen zijn binnen de periode dat deze geldig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijd op de gewone VF website is inmiddels aangepast van 'binnenkort leverbaar' naar........

1 tot 2 weken levertijd
HTC 10 Grey

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

De grey is bijna nergens meer te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GKW schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:13:
De grey is bijna nergens meer te krijgen...
Was mij ook opgevallen. VF heeft alleen maar de grey dus heb ook niet echt de optie om te kiezen voor de zilveren versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is mij gisteren een bos bloemen belooft omdat ik al zolang op mijn toestel moet wachten. Je verwacht er niet zoveel van maar net ging de deurbel en........

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OH663H4l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CyML7HFl.jpg

De volgende keer ga ik voor korting !!! >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-08 13:22
Dat is dat toch wel weer netjes van VF. Ik heb zojuist maar even een pre-order geplaatst op de grey bij CB, dan ben ik bij de volgende levering in ieder geval op tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:45:
Er is mij gisteren een bos bloemen belooft omdat ik al zolang op mijn toestel moet wachten. Je verwacht er niet zoveel van maar net ging de deurbel en........

[afbeelding]

[afbeelding]

De volgende keer ga ik voor korting !!! >:)
Haha, zo'n bloemetje krijg je natuurlijk alleen als je via de webshop heb besteld, en niet als je het via de winkel doet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpudNL schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:50:
[...]

Haha, zo'n bloemetje krijg je natuurlijk alleen als je via de webshop heb besteld, en niet als je het via de winkel doet. |:(
Neem aan dat jouw bestelling ook gewoon in het systeem staat bij VF dus ik zou gewoon de klantenservice bellen. We verdienen allemaal een bloemetje van VF :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:03:
[...]

Neem aan dat jouw bestelling ook gewoon in het systeem staat bij VF dus ik zou gewoon de klantenservice bellen. We verdienen allemaal een bloemetje van VF :*)
Helaas, zelfs via de klantenservice kunnen ze mijn geen status geven van mijn bestelling. Dan moet ik doorverbonden worden met het filiaal. En je weet vast wel hoe vaak daar de telefoon opgenomen wordt.

Edit: hoe onaantrekkelijk willen ze het shoppen in een fysieke winkel maken?

[ Voor 7% gewijzigd door SpudNL op 26-05-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpudNL schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:05:
[...]
Helaas, zelfs via de klantenservice kunnen ze mijn geen status geven van mijn bestelling. Dan moet ik doorverbonden worden met het filiaal. En je weet vast wel hoe vaak daar de telefoon opgenomen wordt.

Edit: hoe onaantrekkelijk willen ze het shoppen in een fysieke winkel maken?
Dat is dan wel heel erg klant-onvriendelijk. Maar moet eerlijk zeggen dat ze mij ook vaak geen status kunnen geven van mijn bestelling.....ondanks dat ik via de F&F besteld heb.

Ik heb net nog even op de KPN site gekeken omdat ik wist dat daar 'Leverbaar vanaf 26 mei' stond maar tot mijn grote verbazing staat daar nu 'Leverbaar vanaf 3 juni'.

Het ziet er allemaal niet zo best uit voor de mensen die nog wachten op de HTC 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vroem
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:12:
[...]

Dat is dan wel heel erg klant-onvriendelijk. Maar moet eerlijk zeggen dat ze mij ook vaak geen status kunnen geven van mijn bestelling.....ondanks dat ik via de F&F besteld heb.

Ik heb net nog even op de KPN site gekeken omdat ik wist dat daar 'Leverbaar vanaf 26 mei' stond maar tot mijn grote verbazing staat daar nu 'Leverbaar vanaf 3 juni'.

Het ziet er allemaal niet zo best uit voor de mensen die nog wachten op de HTC 10.
Hij is het wachten wel waard.. (doekje voor het bloeden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:12
Net een chat met Vodafone Friend&Family gedaan ze geven aan nog voorraad te hebben van de grey zoals op de website wordt vermeld. Toch trek ik men twijfels als ik hier zo al die berichten lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadDevil6210 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:33:
Net een chat met Vodafone Friend&Family gedaan ze geven aan nog voorraad te hebben van de grey zoals op de website wordt vermeld. Toch trek ik men twijfels als ik hier zo al die berichten lees.
Op de F&F site zelf staat de HTC 10 ook gewoon 'op voorraad'. Vraag me af of dat niet een lokkertje is zodat VF klanten hun abonnement verlengen en daarna te horen krijgen dat ze problemen hebben met het leveren van het toestel. Erg misleidend !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:29:
[...]

Was mij ook opgevallen. VF heeft alleen maar de grey dus heb ook niet echt de optie om te kiezen voor de zilveren versie.
Gewoon verlengen via Coolblue, dan kan je alle 3 de kleuren kiezen. Heb ik ook gedaan, heb de zilveren variant inmiddels al 4 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPOXYWOXY schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:54:
[...]

Gewoon verlengen via Coolblue, dan kan je alle 3 de kleuren kiezen. Heb ik ook gedaan, heb de zilveren variant inmiddels al 4 weken :)
Jammer genoeg zijn de zilver & grey daar inmiddels ook 'pre-order' dus heeft op dit moment weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
  • Laatst online: 12-09 07:19
Coolblue gaf gisteren aan dat ze binnen 1 a 2 weken voorraad krijgen. Alleen jammer dat ze niet weten hoeveel en of de mijne daarbij zit..

fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:07
Afgelopen weekend eens bij 2 willekeurige Vodafone shops binnengelopen en gevraagd of ze de 10 op voorraad hadden.
Op beide plaatsen hetzelfde verhaal: ze hebben er nog nooit eentje ontvangen en ze weten alleen dat deze vanaf 12 mei leverbaar zou zijn. Konden ook niet zeggen wanneer er voorraad zou zijn.
Tsjonge, VF is toch geen kleine klant en die worden zo door HTC behandeld???

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet even met VF aan te telefoon gehangen, het enige wat ze kunnen vertellen op dit moment is dat de HTC 10 in backorder staat, maar dat ze nog geen idee hebben wanneer deze binnen komt. :( Dit is echt behoorlijk slecht van VF ondertussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat het nog lang gaat duren voordat we onze HTC 10 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:31:
Zonet even met VF aan te telefoon gehangen, het enige wat ze kunnen vertellen op dit moment is dat de HTC 10 in backorder staat, maar dat ze nog geen idee hebben wanneer deze binnen komt. :( Dit is echt behoorlijk slecht van VF ondertussen..
Vind het eigenlijk behoorlijk slecht van HTC. VF kan niet uitleveren als HTC niet levert. En ze zijn momenteel overal uitverkocht en de komende 2 weken nergens te verkrijgen, niet alleen bij VF.
Of HTC is bijna failliet en krijgen daarom nauwelijks nog productie faciliteiten toegewezen van leveranciers of de HTC 10 is zo enorm populair dat HTC er gewoon op volle capaciteit niet genoeg van gemaakt krijgt. Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
Woohoo, ik heb net het mailtje gekregen dat ik de telefoon op kan halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

SpudNL schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:40:
Woohoo, ik heb net het mailtje gekregen dat ik de telefoon op kan halen!
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
GKW schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:42:
[...]

Waar heb je hem besteld?
Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer heb je hem besteld? Dan kan de rest van ons teminste een inschatting maken van hoe lang we nog mogen wachten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:37:
[...]

Vind het eigenlijk behoorlijk slecht van HTC. VF kan niet uitleveren als HTC niet levert. En ze zijn momenteel overal uitverkocht en de komende 2 weken nergens te verkrijgen, niet alleen bij VF.
Of HTC is bijna failliet en krijgen daarom nauwelijks nog productie faciliteiten toegewezen van leveranciers of de HTC 10 is zo enorm populair dat HTC er gewoon op volle capaciteit niet genoeg van gemaakt krijgt. Geen idee.
Klopt, daar ligt de basis van het probleem ook. Maar toen ik m'n abonnement verlengde hadden ze bij Vodafone de belofte niet moeten maken dat ik 'm binnen 5 dagen thuis zou hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpudNL
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:59:
[...]

Wanneer heb je hem besteld? Dan kan de rest van ons teminste een inschatting maken van hoe lang we nog mogen wachten.. :P
Dat is allemaal in het topic terug te lezen ;) maar speciaal voor jou: 8 Mei (ja op een zondag) in de vodafone winkel besteld.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste