Mijn eerste auto

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort mijn rijbewijs. En uiteraard wil ik mijn eigen auto :)
Nu zit ik alleen met het grote dilemma, welke auto? Ik hoop dat er mensen zijn die mij hierbij willen helpen?

Het hoeft geen grote auto te zijn. Iets zoals een golfje ofzo is prima (Alleen ik hoorde dat golf nogal duur is)
Eigenlijk gewoon een auto die niet veel verbruikt, lage vaste lasten en liefst ook niet te duur in aankoop. Aux of bluethooth is wel een must have eigelijk. (ik hou ernogal van om mijn muziek heel hard te zetten). Verder heb ik het liefst ook 5 deurs. Voorderest heb ik eigelijk geen eisen.
Mijn budget ligt ergens tussen 0 & €4000,-

Beste antwoord (via Orion84 op 21-04-2016 08:56)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Velen gingen u voor: \[C-BBG] Eerste auto voor starter met klein budget
Leesvoer dus, en ik denk dat je vraag ook beter in dat topic past - nadat je het hebt doorgelezen :)
Aux en bluetooth: niet naar kijken. Als het ingebouwd is prima, maar losse radio inbouwen kan ook. In jouw budget is er toch vrijwel niks te krijgen wat al een strakke navi met BT heeft namelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door The Eagle op 20-04-2016 22:00 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Leesvoer dus, en ik denk dat je vraag ook beter in dat topic past - nadat je het hebt doorgelezen :)
Aux en bluetooth: niet naar kijken. Als het ingebouwd is prima, maar losse radio inbouwen kan ook. In jouw budget is er toch vrijwel niks te krijgen wat al een strakke navi met BT heeft namelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door The Eagle op 20-04-2016 22:00 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke top ! dankjewel !
The Eagle schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:59:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Mazda 2?

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat The Eagle zegt. Lees \[C-BBG] Eerste auto voor starter met klein budget eens door en als je daar wat inspiratie hebt opgedaan en nog met concrete vragen zit, dan kan je daar ook terecht. Dit topic doe ik op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.