Toon posts:

Bestellen bij Amazon.de

Pagina: 1
Acties:
  • 1.877 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

3 jaar geleden heb ik in een plaatselijke winkel een mooi pak gekocht van het merk matinique. Helaas is de pantalon na 3 jaar afgeschreven en ben ik opzoek naar hetzelfde broekje. Maar.. helemaal nergens binnen Nederland is dezelfde broek nog aan te komen. Het betreft het productnummer D33808004Z/, maat 46, kleur zwart.

Nu ben ik uiteraard verder gaan zoeken en heb ik exact dezelfde broek op amazon.de kunnen vinden. In plaats van 120 euro, hier voor 70 euro.. maar is er nog maar PRECIES 1 broek over als ik snel bestel.. hierbij dus de vraag; hoe betrouwbaar is dit? Ik vind het namelijk teveel geld om het erop te gokken. Het betreft de volgende website.

http://www.amazon.de/dp/B...YNII&childASIN=B005LLYNII

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dispatched from and sold by Amazon.
Dan gaat het direct via Amazon en heb je niet met een van de verkoopkanalen te maken. Dat is gewoon heel betrouwbaar. Ik bestel er met grote regelmaat. Gewoon doen dus.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-10 17:28
Je hebt nog nooit van Amazon gehoord..? :P
Overigens heeft Tweakers een heel systeem om winkels te beoordelen. Hier zijn de beoordelingen van tweakers over Amazon.de:
http://tweakers.net/shopr...azon-punt-de/shopreviews/

[ Voor 10% gewijzigd door Ample Energy op 20-04-2016 17:45 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Houd er wel rekening mee dat er inmiddels een aardig kleurverschil kan zitten tussen het gedragen jasje en een nieuwe pantalon!

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bekend met Amazon, maar de pagina wekt bij mij een nogal 'fake'-indruk. Het is overigens ook erg toevallig dat ze de broek die ik zoek nog exact 1 maal hebben.

Maar, gezien jullie reacties heb ik hem besteld! Binnen 2 tot 3 werkdagen hoort hij al binnen te zijn. Voor kleurverschil ben ik niet erg bang gezien ik het pak vaak zonder colbert droeg en deze pantalon al redelijk versleten was.. maar er ook in deze staat een mooi samenhorend pak lag.

Hartstikke bedankt voor jullie snelle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, amazon.de is inderdaad geen onbekende leverancier, en er zijn al genoeg topics over:
veiligheid amazon.de
Amazon.de: meervoudige bestelling. Doen of laten?
Monitor kopen op amazon.de
etc.

Dit is geen apart topic waard, ervaringen vind je door ze te zoeken. Vandaar een slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.