Amazon.de: meervoudige bestelling. Doen of laten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor383
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10 00:13
Ik wil ivm verzendkosten meerdere aankopen combineren.
randvoorwaarden:
Ik bestel alléén artikelen "verkocht en geleverd door amazon".
Ik bestel alléén artikelen "op voorraad". (eh. duh!)

Ik kan me vaag herinneren dat gecombineerde bestellingen bij amazon (.de?) problematisch kon uitpakken. (Ik bedoel niet dat de verzending moet wachten tot het traagste artikel de bestelling compleet maakt. ) maar kan er niets over vinden. Ik ben benieuwd naar mensen die dit kunnen bevestigen cq ontkennen.

Graag vermelden als het gaat om gedeeltelijk "door derden" geleverde cq verzonden artikelen.

Danke schön! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Werkte prima hier de laatste keer.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb voor de Xbox diverse dingen besteld die door amazon geleverd werken, daar kreeg ik het wel gewoon in delen geleverd. 1x de controller en daarna pas de lader+headset, zat een 2 weken tussen.

Bestelling erna bleef echter weer de headset wachten tot USB decoder op voorraad was, lijkt dan beetje random gaat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor383
@SinergyX,

Was bij bestelling al duidelijk dat er gesplitst moest worden of kon je gewoon met één keer verzendkosten toe? (cq gratis bij hoger dan €29,00 o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De USB decoder zou pas 1 november uitgeleverd worden, headset was gewoon regulier op voorraad.
Bestelling heb ik de 19de gedaan, headset ging 21 oktober onderweg en de decoder de 1ste november, voor beide geen verzendkosten, totaal van de bestelling was boven de 29 euro.

Zwischensumme: EUR 14,65
Verpackung & Versand: EUR 0,00

Zwischensumme: EUR 25,20
Verpackung & Versand: EUR 0,00

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor383
Ok zeer duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl570
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09-2024
Het is zo dat in principe als je niet bijbetaalt voor snellere deellevering, Amazon wacht tot dat alles in voorraad is om het dan samen te versturen.
MAAR: Amazon heeft meerdere distributiecentra. Als je andere item uit een ander distributiecentrum komt, wordt dat wel al apart verzonden, zonder extra kosten.
Pagina: 1