Dit is een demo model lijkt het.Pepper92 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:34:
Vanavond mijn 49KS7000 ontvangen. Prachtige televisie en prachtig beeld, maar wel wat punten die mij zorgen baren. Zo is linksonder vaak wat meer verlicht (als ik dit zo mag noemen). Deze is aanwezig onafhankelijk van de mate van backlight die ik instel, maar wel afhankelijk van de scene. Zet ik het scherm helderder en het licht uit, dan is er backlight bleeding over het hele scherm te zien (maar misschien is dit normaal???). Verder laat de achterkant linksonder ook iets los. Zie foto's:
(Dropbox links)
Light bleed links onder: Foto 1. Oogt als een heel klein gebied, maar goed heb het gezien en tijdens film/serie zie je het ook regelmatig.
Loszittende achterzijde linksonder: Foto 2
Backlight bleeding algeheel: Foto 3. Wel alleen zichtbaar als de rest van het scherm echt zwart is, zoals nu.
Wat denken jullie; acceptabel (gezien edge-lit led etc. etc.) of onaanvaardbaar?
Heb de shop natuurlijk al gemaild, maar goed, meer meningen zijn altijd handig.
Verder nog een vraagje: de tv had de WiFi van de webshop ingesteld staan, en aardig wat (voor)geïnstalleerde apps. Ook een paar Belgische apps (Belgische webshop). Is dat standaard?
Ik zou meteen foto's maken van de gebreken en de ingestelde Wi-Fi van de webshop, dit is echt niet acceptabel.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.