Vreemd, net even geprobeerd hier met een galaxy s6, maar werkt hier zonder problemen.Anoniem: 860083 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:31:
Toch maar even hier proberen; Mijn UE55KS7000 wordt niet meer herkend door de Smart View app op mijn Galaxy S7 en Galaxy tab S. Voor de laatste firmware update van de tv deed het het nog, en nu zegt ie no tv found.De tv en telefoon/tablet zijn gewoon aangemeld op mijn Horizon wifi en werken verder naar behoren. Ik kan op internet maar weinig over dit probleem vinden. Op de Google Play store klagen wel veel mensen erover.
Iemand tips?
Terugzetten naar fabrieksinstellingen? Dat is sowieso goed na een major update. Geen problemen met een S6Iemand tips?
[ Voor 10% gewijzigd door RAAF12 op 15-03-2017 23:39 ]
Nu enkele maanden de 55KU6000 in bezit te hebben ben ik er erg blij mee, gekocht bij mediamarkt toen ze BTW actie hadden.
Mijne kwam met een VA paneel wat niet vaak voor komt, omdat ze normaal een IPS paneel hebben.
HDR ziet er uitstekend uit, kan die kleuren goed aan, geen color banding of wat dan ook.
Na wat onderzoek heb ik dynamisch contrast op medium gezet onder HDR instellingen en het doet wonderen!
Alle licht gevende objecten komen nu beter naar voren en het knoeit niet met de zwart waardes zolang ik hem op medium houd.
Mijne kwam met een VA paneel wat niet vaak voor komt, omdat ze normaal een IPS paneel hebben.
HDR ziet er uitstekend uit, kan die kleuren goed aan, geen color banding of wat dan ook.
Na wat onderzoek heb ik dynamisch contrast op medium gezet onder HDR instellingen en het doet wonderen!
Alle licht gevende objecten komen nu beter naar voren en het knoeit niet met de zwart waardes zolang ik hem op medium houd.
[ Voor 6% gewijzigd door Signex op 16-03-2017 12:57 ]
ik stoor me ook aan dit soort effecten, je praat erover alsof het zo goed als normaal is maar is dat wel echt zo? Kan toch niet waar zijn dat zwart wit wordt als er een beetje licht nodig is?ejtnaj schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:17:
Hoi alle Samsung eigenaren,
Ik heb net een UE49KU6400 gekocht. Fijne tv, ik was toe aan een upgrade boven mijn UE40ES5500 van vijf jaar geleden. Toch nog een klacht van iets dat mij is opgevallen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vinden jullie deze backlight bleed normaal? Zal ik deze terugsturen en vragen voor een nieuwe, of vertoont dit model altijd zo'n bleed? Ik heb mijn camera onderbelicht, en de backlight bleed ziet er erger uit als je kijkhoek groter wordt (voornamelijk als ik ga staan of ga liggen)...
Nog een:
[afbeelding]
Ik heb me tv net binnen. Helemaal happy thx voor de goede tip.Jackson6 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:36:
Voor de gein even geïnformeerd bij Audiovision.be, ze hebben deze week btw actie , de 55KS7000 bieden ze aan voor 989 euro. Erg goede prijs.
Alles werkt naar behoren. Super klantvriendelijk. Ze sturen zelfs op de dag van verzending nog een bericht dat het dan waarsch aankomt. Het gaat alleen via een vrachtauto. Dus kon de zending niet echt volgen.
Geen dank, ik informeerde eergister nog even toen deden ze die prijs voor de 49 inch versie, blijkbaar schommelt het nog wel eens.. Er was toen nog wel btw actie dus ik vond het een raar verhaal.zlpsycho schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:23:
[...]
Ik heb me tv net binnen. Helemaal happy thx voor de goede tip.
Alles werkt naar behoren. Super klantvriendelijk. Ze sturen zelfs op de dag van verzending nog een bericht dat het dan waarsch aankomt. Het gaat alleen via een vrachtauto. Dus kon de zending niet echt volgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Jackson6 op 16-03-2017 14:25 ]
Alles was op zij hij tegen mij, maar voor dezelfde prijs kon ik 1 van de volgende levering krijgen.Jackson6 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:24:
[...]
Geen dank, ik informeerde eergister nog even toen deden ze die prijs voor de 49 inch versie, blijkbaar schommelt het nog wel eens.. Er was toen nog wel btw actie dus ik vond het een raar verhaal.
Tja vaak wordt wel gezegd dat 'ja, dat krijg je met Edge-lit apparaten' maar volgens mij is dat een excuus voor slechte quality control. Ik heb het bedrijf gemaild met dit probleem, ik hoop een vervangend exemplaar te krijgen.p0nts schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:05:
[...]
ik stoor me ook aan dit soort effecten, je praat erover alsof het zo goed als normaal is maar is dat wel echt zo? Kan toch niet waar zijn dat zwart wit wordt als er een beetje licht nodig is?
Ik heb ook geen idee of het 'normaal' is. Was benieuwd wat anderen hiervan dachten...
Ik heb bij mijn huidige (inmiddels oude) TV me in het begin ontzettend gestoord aan de backlight bleed die er was en twijfelde of ik m terug moest sturen maar in normaal gebruik merk ik er niks van. Maar de bleed die jij hebt, met name die 2 lichtpunten aan de boven- en onderkant rechts zijn wel héél erg. Ik zou deze ook proberen om te ruilen.ejtnaj schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 18:35:
[...]
Tja vaak wordt wel gezegd dat 'ja, dat krijg je met Edge-lit apparaten' maar volgens mij is dat een excuus voor slechte quality control. Ik heb het bedrijf gemaild met dit probleem, ik hoop een vervangend exemplaar te krijgen.
Ik heb ook geen idee of het 'normaal' is. Was benieuwd wat anderen hiervan dachten...
Ik heb dus het zelfde probleem! Heb je al contact opgenomen met Samsung? Ik wel en foto's gestuurd maar zij zeggen niks te zien..... Ze willen een monteur langs sturen maar bij gebruikersschade, moet ik de monteur zelf bestalen. Bij mij kan het gebeurt zijn toen ik de tv op ging hangen. Het schijnt dat deze schermen heel gevoelig zijn, door de coating die er op zit. Ik vind het echt belachelijk maar kom er gewoon niet uit met Samsung. Ik heb mijzelf voorgenomen om geen Samsung tv meer te kopen. Ook de Motion handeling is drama! Dit was bij Sony velen malen beter alleen de input lag was erg hoog. Daarom ben ik overgestapt naar de KS7000.cypress3d schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:18:
[...]
Het zijn vlekken die je coating aantasten, je kunt poetsen hoe je wilt en zo voorzichtig als wat met of zonder wat water het gaat er gewoon niet af.
Heel duidelijk links bovenin te zien nu!
[afbeelding]
Ja ik heb ook al contact gehad met Samsung en zeggen ook niets te zien... belachelijk dat dit kan bij zo'n dure tv! Ook 1x Samsung voor mij en volgende keer mooi wat anders! Vlek zie je gelukkig niet tijdens tv kijken of gamen maar wel als je een zwart vlak ziet of de tv uitstaat.yordy1985 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:17:
[...]
Ik heb dus het zelfde probleem! Heb je al contact opgenomen met Samsung? Ik wel en foto's gestuurd maar zij zeggen niks te zien..... Ze willen een monteur langs sturen maar bij gebruikersschade, moet ik de monteur zelf bestalen. Bij mij kan het gebeurt zijn toen ik de tv op ging hangen. Het schijnt dat deze schermen heel gevoelig zijn, door de coating die er op zit. Ik vind het echt belachelijk maar kom er gewoon niet uit met Samsung. Ik heb mijzelf voorgenomen om geen Samsung tv meer te kopen. Ook de Motion handeling is drama! Dit was bij Sony velen malen beter alleen de input lag was erg hoog. Daarom ben ik overgestapt naar de KS7000.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Wat zie je dan als de tv uit is...cypress3d schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:42:
[...]
Ja ik heb ook al contact gehad met Samsung en zeggen ook niets te zien... belachelijk dat dit kan bij zo'n dure tv! Ook 1x Samsung voor mij en volgende keer mooi wat anders! Vlek zie je gelukkig niet tijdens tv kijken of gamen maar wel als je een zwart vlak ziet of de tv uitstaat.
De blauwe (olie) vlek...

Heb jij je scherm een keer met een natte doek of iets schoongemaakt? Ik merk op mijn KS tv dat er ergens een heel klein blauwe olie vlek zit en volgens mij is dat toen ontstaan bij het eerste keer uitpakken en neerzetten van mijn TV. Alsof er een speciale laag op je scherm zit die aangetast wordt door vocht of vettige vingers etc, waardoor het nu als een soort olie vlek wordt gezien.
Ik gebruik alleen dat blauwe schoonmaak doekje wat bij mijn tv zat.
Precies! ik heb exact hetzelfde maar vraag me echt af waarom je dit "grote" probleem/ergenis hier vrijwel nergens ziet terugkomen... Het is toch te belachelijk dat een coating zo slecht is... echt zwaar waardeloos afgewerkt die Samsung modellen.Giovanni76 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:29:
[...]
Heb jij je scherm een keer met een natte doek of iets schoongemaakt? Ik merk op mijn KS tv dat er ergens een heel klein blauwe olie vlek zit en volgens mij is dat toen ontstaan bij het eerste keer uitpakken en neerzetten van mijn TV. Alsof er een speciale laag op je scherm zit die aangetast wordt door vocht of vettige vingers etc, waardoor het nu als een soort olie vlek wordt gezien.
Dit probleem komt vaker voor en geven dan de consument de schuld ,dus terug mee naar de leverancier
Anoniem: 860083
Het heeft geholpen inderdaad. Wel sneu dat dit nodig is zeg. Een uur bezig geweest om alles weer in te stellen.RAAF12 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 23:38:
[...]
Terugzetten naar fabrieksinstellingen? Dat is sowieso goed na een major update. Geen problemen met een S6
Apart, Gisteren is mijn backplat gerepareerd door een monteur en het scherm zat werkelijk waar vol met dit soort olie achtige vlekken van vingers, maar een lichtvochtig microvezeldoekje verwijderde de vlekken probleemloos.. ziet er nu niets meer van... Misschien een slechte batch ?Giovanni76 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:29:
[...]
Lees ik hier nou alleen de probleem gevallen of zijn de 2016 modellen zoals de ks8000 gewoon slechte tv's met veel storingen en een brak besturing systeem waarbij alleen maar slechte updates worden uitgegeven?
Ik wil vandaag een nieuwe TV gaan halen, in combi met een ps4 pro. Ik kwam tot de conclusie dat de ks8000 een betaalbare tv is met HDR en 120 Hz paneel (voor de pro), maar ik lees toch wel erg veel problemen in dit topic
Ik wil vandaag een nieuwe TV gaan halen, in combi met een ps4 pro. Ik kwam tot de conclusie dat de ks8000 een betaalbare tv is met HDR en 120 Hz paneel (voor de pro), maar ik lees toch wel erg veel problemen in dit topic
Er zijn hier veel positieve gebruikers waaronder deze..Pindakaasman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:41:
Lees ik hier nou alleen de probleem gevallen of zijn de 2016 modellen zoals de ks8000 gewoon slechte tv's met veel storingen en een brak besturing systeem waarbij alleen maar slechte updates worden uitgegeven?
Ik denk dat je in dit topic bovengemiddeld veel "probleemgevallen" tegenkomt. Maar is dat niet altijd op internettopics? Ik zou het ook hier posten als ik problemen zou ervaren. Het overgrote merendeel waarbij het goed gaat hoor je altijd minder.
Om op je vraag terug te komen. De KS reeks zijn prima tv's, zolang alles naar behoren werkt. Heb zelf een PS4 Pro aan een KS8000 hangen en dat is een prima combinatie.
Alleen het hele HDR gebeuren vindt ik persoonlijk op dit moment enigszins overrated. Het kan zijn dat gameontwikkelaars het nog niet helemaal goed implementeren, maar zó veel verschil met non HDR games zie ik nou ook weer niet. Daarintegen zie ik HDR wel veel meer "poppen" bij bepaalde video's op The HDR Channel via YouTube.
Ook HDR content van Netflix verschilt enorm. Chef's Table Fance in HDR is prachtig en een meerwaarde, maar bijvoorbeeld de nieuwe Iron Fist serie is weer erg matig wat HDR betreft. Dat is mijn persoonlijke mening.
Om op je vraag terug te komen. De KS reeks zijn prima tv's, zolang alles naar behoren werkt. Heb zelf een PS4 Pro aan een KS8000 hangen en dat is een prima combinatie.
Alleen het hele HDR gebeuren vindt ik persoonlijk op dit moment enigszins overrated. Het kan zijn dat gameontwikkelaars het nog niet helemaal goed implementeren, maar zó veel verschil met non HDR games zie ik nou ook weer niet. Daarintegen zie ik HDR wel veel meer "poppen" bij bepaalde video's op The HDR Channel via YouTube.
Ook HDR content van Netflix verschilt enorm. Chef's Table Fance in HDR is prachtig en een meerwaarde, maar bijvoorbeeld de nieuwe Iron Fist serie is weer erg matig wat HDR betreft. Dat is mijn persoonlijke mening.
[ Voor 39% gewijzigd door DutchOwnage op 18-03-2017 10:00 ]
Ik dacht dat ik net een reactie plaatste, maar ik ben hem kwijt, dus nog maar een keer. Jij hebt dus nooit problemen met de software? zoals een vastlopende netflix? Want als ik zoveel geld uit geef en mijn netflix loopt vast wordt ik wel een soort van Boos. Ik ben serieus al meer dan 6 uur aan het lezen om een tv en een amp uit te zoeken, en kom eigenlijk alleen maar tot de conclusie dat ik mijn geld in mijn zak moet houden en op mijn 720p plasma moet blijven kijken.DutchOwnage schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:54:
Ik denk dat je in dit topic bovengemiddeld veel "probleemgevallen" tegenkomt. Maar is dat niet altijd op internettopics? Ik zou het ook hier posten als ik problemen zou ervaren. Het overgrote merendeel waarbij het goed gaat hoor je altijd minder.
Ook geen problemen met flets beeld, of backlight bleeding en of vastlopende Netflix?MilesD. schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:54:
[...]
Er zijn hier veel positieve gebruikers waaronder deze..
Jawel, ook mijn tv is niet perfect. Al betwijfel ik of dat aan de tv ligt of aan mijn (hele) oude router/ modem. Eens in de zoveel tijd verliest Netflix of YouTube of whatever de internetverbinding. Ik moet dan het zooitje even restarten en dan gaat t weer dagen goed.
Dat is op dit moment mijn enige "probleem". Ik ben zeer tevreden over de tv qua beeldkwaliteit maar ook qua gaming mede gezien de zeer lage input lag.
Wel ben ik net ook even naar mijn scherm gaan kijken en ook ik zag vrij veel vette vingerafdrukken/ olieachtig spul zitten. Wat ik op zich raar vind want ik woon alleen en ben zeer zuinig op mijn apparatuur. Een ietwat vochtig microvezeldoekje deed wat dat betreft wonderen. Maar wellicht dat je daar wel even rekening mee dient te houden...
Dat is op dit moment mijn enige "probleem". Ik ben zeer tevreden over de tv qua beeldkwaliteit maar ook qua gaming mede gezien de zeer lage input lag.
Wel ben ik net ook even naar mijn scherm gaan kijken en ook ik zag vrij veel vette vingerafdrukken/ olieachtig spul zitten. Wat ik op zich raar vind want ik woon alleen en ben zeer zuinig op mijn apparatuur. Een ietwat vochtig microvezeldoekje deed wat dat betreft wonderen. Maar wellicht dat je daar wel even rekening mee dient te houden...
[ Voor 29% gewijzigd door DutchOwnage op 18-03-2017 10:09 ]
Gebruik je een versterker of hangt je ps4 direct aan je ks8000?DutchOwnage schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:06:
Jawel, ook mijn tv is niet perfect. Al betwijfel ik of dat aan de tv ligt of aan mijn (hele) oude router/ modem. Eens in de zoveel tijd verliest Netflix of YouTube of whatever de internetverbinding. Ik moet dan het zooitje even restarten en dan gaat t weer dagen goed.
M'n PS4 hangt direct aan de tv. Heb er ook wel een surround system aanhangen maar die is gewoon via een van de HDMI poorten verbonden.
Dan weet ik niet wat voor doekje jij met water gebruikt hebt maar ik kan poetsen wat ik wil met een microvezel doekje en wat water maar die vlek gaat er niet uitDutchOwnage schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:06:
En?? Welke tv is het geworden?Pindakaasman schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:41:
KS serie hebben hier en daar problemen, maar ik denk dat dat bij bijvoorbeeld LG en Sony ook het geval zal zijn.
Ik heb een KS9500 gekocht speciaal voor mijn Ps4 Pro, maar in begin echt gezeik gehad met flikkerend beeld bij HDR gamen, maar bleek aan Samsung hun One ConnectBox kabel te liggen. Nieuwe ontvangen en probleem inmiddels opgelost. Dus kan nu eindelijk genieten van mijn KS tv en mijn Ps4Pro.
Vergeet niet om je backlight op max te zetten als je op je Pro gaat gamen met HDR games.
Ik ben vol spanning aan het wachten op een Software update die dit automatisch doet in game mode. Dat is enige issue nog..
[ Voor 11% gewijzigd door Giovanni76 op 18-03-2017 19:37 ]
Nu vraag ik me toch af, is dit normaal bij dit soort tv's?
http://m.imgur.com/a/oUwyB
Van ver af zie je het niet.
p0nts schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:59:
Hoe kan je dat nou niet zien van veraf?! Of is het weer zo'n overbelichte foto genomen met een mobieltje?
. Sowieso is ie niet van een loodrechte hoek genomen (de verticale kijkhoek bij LCD tv's is een stuk beroerder dan de horizontale)
Is het een KS7000 met dimming aan?

Is het een KS7000 met dimming aan?
[ Voor 28% gewijzigd door apis29 op 18-03-2017 20:43 ]
Heb je misschien de local dimming instelling op 'Hoog/Max' staan? Op de foto valt het in ieder geval wel erg op.p0nts schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:59:
Als ik 2 meter van het beeld zit zie ik dat licht effect wel, zit ik op de bank op 4 meter zie ik dat licht zo goed als niet.
Bedoelen jullie Smart LED? Die staat bij mij op high. Of is het een andere setting? Het is de ks7000
Bedoelen jullie Smart LED? Die staat bij mij op high. Of is het een andere setting? Het is de ks7000
Als je Smart led uit zet heb je dat een stuk minder. Smart led heb ik sowieso uitstaan, vooral wanneer ondertitels verschijnen licht het hele beeld op, super irritant.p0nts schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 23:34:
Als ik 2 meter van het beeld zit zie ik dat licht effect wel, zit ik op de bank op 4 meter zie ik dat licht zo goed als niet.
Bedankt voor de tipdonpablo80 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:55:
[...]
Als je Smart led uit zet heb je dat een stuk minder. Smart led heb ik sowieso uitstaan, vooral wanneer ondertitels verschijnen licht het hele beeld op, super irritant.
Heb jij het dat wanneer je een 'HDR ps4 pro game' afsluit 'het scherm' even zwart wordt? Dit heb ik bijvoorbeeld wel bij Horizon zero dawn. Als ik het spel afsluit, wordt mijn scherm even zwart.Giovanni76 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:32:
[...]
En?? Welke tv is het geworden?
KS serie hebben hier en daar problemen, maar ik denk dat dat bij bijvoorbeeld LG en Sony ook het geval zal zijn.
Ik heb een KS9500 gekocht speciaal voor mijn Ps4 Pro, maar in begin echt gezeik gehad met flikkerend beeld bij HDR gamen, maar bleek aan Samsung hun One ConnectBox kabel te liggen. Nieuwe ontvangen en probleem inmiddels opgelost. Dus kan nu eindelijk genieten van mijn KS tv en mijn Ps4Pro.
Vergeet niet om je backlight op max te zetten als je op je Pro gaat gamen met HDR games.
Ik ben vol spanning aan het wachten op een Software update die dit automatisch doet in game mode. Dat is enige issue nog..
Volgens mij niet. Maar zal volgende keer met afsluiten van Uncharted 4 erop letten en je laten weten.Oujdi1981 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:10:
[...]
Heb jij het dat wanneer je een 'HDR ps4 pro game' afsluit 'het scherm' even zwart wordt? Dit heb ik bijvoorbeeld wel bij Horizon zero dawn. Als ik het spel afsluit, wordt mijn scherm even zwart.
Ik hoop ook dat deze optie nog komt! Heb zelf de KU6000. Kun je ergens tips/verbeteringen doorgeven bij Samsung? Of zouden ze hier al mee bezig zijn?Giovanni76 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:32:
[...]
[...]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik weet dat op Samsung hun US community site er veel verzoeken zijn van mensen met Samsung tv's en een Ps4 (Pro) die ook vaste HDR settings in Game mode willen hebben, maar helaas nog geen bevestiging of/wanneer het komt.LuPo schreef op zondag 19 maart 2017 @ 21:04:
[...]
Ik hoop ook dat deze optie nog komt! Heb zelf de KU6000. Kun je ergens tips/verbeteringen doorgeven bij Samsung? Of zouden ze hier al mee bezig zijn?
Ik weet dat LG gebruikers hier in Europa het binnenkort wel krijgen.
Op dit zelfde Samsung forum wordt ook gesproken over issues met zwart beeld, flikkerende beeld, software update etc.
us.community.samsung.com/t5/TVs/Game-mode-UN65KS8000-HDR/m-p/41370#M4016
[ Voor 10% gewijzigd door Giovanni76 op 19-03-2017 21:31 ]
Dit lijkt mij niet goed, ik zou een service verzoek indienen met deze foto erbij.p0nts schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:59:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
bedankt, wetende dat dit met de instelling smart LED op high was, is je mening dan ongewijzigd? Ik zal vanavond weer is kijken hoe het is met smart LED uit.Jumpman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 23:35:
[...]
Dit lijkt mij niet goed, ik zou een service verzoek indienen met deze foto erbij.
Ik had smart LED namelijk altijd op high staan, deze moet echter pas op high als er HDR detected is.
[ Voor 12% gewijzigd door p0nts op 20-03-2017 07:26 ]
pricewatch: LG 55UH850V ZilverGiovanni76 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:32:
[...]
En?? Welke tv is het geworden?
Ik vond Samsung toch te duur, ik kon deze voor een mooie prijs meekrijgen.
Ondanks dat ik Oled wil vind ik dit een goede tweede keuze.
Welke prijs?Pindakaasman schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:32:
[...]
pricewatch: LG 55UH850V Zilver
Ik vond Samsung toch te duur, ik kon deze voor een mooie prijs meekrijgen.
Ondanks dat ik Oled wil vind ik dit een goede tweede keuze.
Mediamarkt prijs met een cammodule a 85 euro erbij.
Beste tweakers,
Ik ga binnenkort een 55KU6400 of 6500 kopen en die hebben dus geen koptelefoon uitgang. Ik heb een mooie speakerset over die ik graag wil aansluiten op de tv maar aangezien er dus geen audiojack uitgang opzit wil ik graag weten wat de mogelijkheden zijn.
Ik zou volgens mij een bluetooth receivertje pricewatch: Logitech Bluetooth Audio Adapter aan de boxen kunnen hangen en dan de televisie via bluetooth het geluid naar die speakers laten lopen of is er nog een betere oplossing?
Ik ga binnenkort een 55KU6400 of 6500 kopen en die hebben dus geen koptelefoon uitgang. Ik heb een mooie speakerset over die ik graag wil aansluiten op de tv maar aangezien er dus geen audiojack uitgang opzit wil ik graag weten wat de mogelijkheden zijn.
Ik zou volgens mij een bluetooth receivertje pricewatch: Logitech Bluetooth Audio Adapter aan de boxen kunnen hangen en dan de televisie via bluetooth het geluid naar die speakers laten lopen of is er nog een betere oplossing?
[ Voor 12% gewijzigd door Jackson6 op 20-03-2017 19:17 ]
Stereo of 5.1? Bij stereo kan je een toslink naar audio adapter kopen, wordt gevoed uit een USB port van de one connect box. Overal te koop oa. http://www.ebay.com/itm/O...t%3D6%26sd%3D310819914480
Fiber en voedingskabeltje zitten erbij geleverd.
Fiber en voedingskabeltje zitten erbij geleverd.
[ Voor 62% gewijzigd door RAAF12 op 20-03-2017 21:50 ]
Ik heb op mn afwasdoekje beetje vocht gedaan en de vlek was ook weg.cypress3d schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:14:
[...]
Dan weet ik niet wat voor doekje jij met water gebruikt hebt maar ik kan poetsen wat ik wil met een microvezel doekje en wat water maar die vlek gaat er niet uit
Ik deed het zelfs met een beetje condens van mijn adem. Ik vermijd het liefst puur vocht.
Heb ik ook. Denk een overschakeling van HDR naar normaal beeld.Oujdi1981 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:10:
[...]
Heb jij het dat wanneer je een 'HDR ps4 pro game' afsluit 'het scherm' even zwart wordt? Dit heb ik bijvoorbeeld wel bij Horizon zero dawn. Als ik het spel afsluit, wordt mijn scherm even zwart.
Ik heb precies hetzelfde probleem met de ku6400 en heb zo'n omvormkastje gekocht. Werkt perfect! Let alleen wel op dat je het geluid van de tv niet meer met de afstandsbediening kan regelen. Dit zal je dus op je speakers zelf moeten doen, als je daar een losse afstandsbediening voor hebt is het uiteraard geen probleem.Jackson6 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 19:14:
Beste tweakers,
Welke heb jij gekocht als ik vragen mag? Ja ik heb een afstandsbediening bij die speakers zitten.mjh93 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:43:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem met de ku6400 en heb zo'n omvormkastje gekocht. Werkt perfect! Let alleen wel op dat je het geluid van de tv niet meer met de afstandsbediening kan regelen. Dit zal je dus op je speakers zelf moeten doen, als je daar een losse afstandsbediening voor hebt is het uiteraard geen probleem.
Die van mij kan ik niet meer vinden, maar voor ongeveer hetzelfde geld alleen via aliexpres een vergelijkbare aanJackson6 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:44:
Welke heb jij gekocht als ik vragen mag? Ja ik heb een afstandsbediening bij die speakers zitten.
http://www.ebay.com/itm/O...t%3D6%26sd%3D310819914480
Ik zal wel even kijken, dat ding in die link heeft geen bluetooth geloof ikmjh93 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:49:
[...]
Die van mij kan ik niet meer vinden, maar voor ongeveer hetzelfde geld alleen via aliexpres een vergelijkbare aan
http://www.ebay.com/itm/O...t%3D6%26sd%3D310819914480
Of een losse remote control met motor volumepotmeter. Uiteraard ook te koop https://nl.aliexpress.com...a-8805-2fd86574eb74&tpp=1 als kit. Maar ze zijn er ook kant en klaar.mjh93 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:43:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem met de ku6400 en heb zo'n omvormkastje gekocht. Werkt perfect! Let alleen wel op dat je het geluid van de tv niet meer met de afstandsbediening kan regelen. Dit zal je dus op je speakers zelf moeten doen, als je daar een losse afstandsbediening voor hebt is het uiteraard geen probleem.
Qled's tv in Nederland..
www.homecinemamagazine.nl...ie-verschijnen-nederland/
denk dat het niet lang meer gaat duren voordat er een Samsung 2017 TV forum komt en wij passé zijn met onze "oude" Tv's
Iemand een 65KS9500 overkopen??
denk dat het niet lang meer gaat duren voordat er een Samsung 2017 TV forum komt en wij passé zijn met onze "oude" Tv's

[ Voor 8% gewijzigd door Giovanni76 op 21-03-2017 21:34 ]
Qled is vrij fel, niet echt mijn smaak, en als ik dan zie dat een 49 inch 2500 kost, tja ... jongens waar gaaat dat over??
Ik heb een UE55KU6000.
Wilde gisteravond mijn standaard vesa 40 CM tv beugel gebruiken. blijken de schroeven niet te passen.
Ik heb de schroeven zo uit mijn oude Philips TV gehaald en wilde het handeltje 1 op 1 overzetten.
Zijn er voor deze TV's andere schroeven nodig? of gewone M8?
Wilde gisteravond mijn standaard vesa 40 CM tv beugel gebruiken. blijken de schroeven niet te passen.
Ik heb de schroeven zo uit mijn oude Philips TV gehaald en wilde het handeltje 1 op 1 overzetten.
[ Voor 24% gewijzigd door nexhil op 22-03-2017 09:39 ]
dat topic is er natuurlijk al een paar maandjesGiovanni76 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 21:32:
Qled's tv in Nederland..
[UHD TV] Samsung 2017 QLED TV's
ps als dat toestel plat was geweest ipv gebogen dan had ik wel interesse, maar helaas is het enige 2016 model met FALD gebogen

[ Voor 11% gewijzigd door Arjant2 op 22-03-2017 09:19 ]
M8 bouten. En afstandshouders/ringen om het scherm zuiver vlak aan de wand te bevestigen.nexhil schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:00:
Ik heb een UE55KU6000.
Vraagje beste tweakers.
Ik zie dat de ue55ks7000 vandaag in de aanbieding is voor 1209.
Is hij voor dit prijs waard om te kopen?
https://www.tvreus.nl/samsung-ue55ks7000.html
[ Voor 15% gewijzigd door sakurakilla op 22-03-2017 17:51 ]
Oh thanks. Ik zal het via bookmark opslaan.Arjant2 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:18:
[...]
dat topic is er natuurlijk al een paar maandjes
[UHD TV] Samsung 2017 QLED TV's
ps als dat toestel plat was geweest ipv gebogen dan had ik wel interesse, maar helaas is het enige 2016 model met FALD gebogen
Ik kan hem plaatmaken voor je met een

Hahaha nee hoor. Ben tevreden over en kan wat jaartjes vooruit met een 65 inch..
Als je hem nu 'moet' kopen dan is het idd gewoon een goede prijs. Als dat niet zo is, dan is het ook weer niet een prijs die niet meer voorbij zal komen ... (In Belgie was ie tijdens de BTW dagen daar voor nog geen 1000 te krijgen maar er zijn geen BTW dagen meer in zicht dus op zo'n prijs zou ik maar niet gaan wachten)sakurakilla schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:50:
Vraagje beste tweakers.
Ik zie hier bijv. alweer een interessante actie voorbij komen Anoniem: 654914 in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" maar dan is de KS7000 nog steeds 1289.
[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 22-03-2017 23:44 ]
Mediamarkt doet idd niks meer qua prijs. Van de week nog contact gehad met oud collega's. Alle zaken die lager staan dan de MM gaan ze niet aan mee. Denk dat je dan idd op 1289 terecht komt.apis29 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:40:
[...]
Als je hem nu 'moet' kopen dan is het idd gewoon een goede prijs. Als dat niet zo is, dan is het ook weer niet een prijs die niet meer voorbij zal komen ... (In Belgie was ie tijdens de BTW dagen daar voor nog geen 1000 te krijgen maar er zijn geen BTW dagen meer in zicht dus op zo'n prijs zou ik maar niet gaan wachten)
Ik zie hier bijv. alweer een interessante actie voorbij komen Anoniem: 654914 in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" maar dan is de KS7000 nog steeds 1289.
Wij zitten hier al een tijdje te twijfelen. Willen graag een nieuwe TV. Oog voornamelijk gevallen op de Samsung KS7000, of 9000. Wat zijn nou echt de grote verschillen tussen de twee? Of is het het prijsverschil niet echt waard?
Op Tv reus zijn de tv's echt een heel stuk goedkoper. Nu lees ik op RADAR dat er best wat mensen zijn die hele slechte ervaringen met ze hebben. Slechte bezorging, en een nog slechtere klantenservice. TV's opsturen die eigenlijk al gebruikt zijn. Incompleet opsturen. Etc. Zijn er hier mensen die enige recente ervaringen met ze hebben? We wonen sowieso in een appartementengebouw, 8 hoog, en ze leveren blijkbaar alleen maar tot de begane grond..
Op Tv reus zijn de tv's echt een heel stuk goedkoper. Nu lees ik op RADAR dat er best wat mensen zijn die hele slechte ervaringen met ze hebben. Slechte bezorging, en een nog slechtere klantenservice. TV's opsturen die eigenlijk al gebruikt zijn. Incompleet opsturen. Etc. Zijn er hier mensen die enige recente ervaringen met ze hebben? We wonen sowieso in een appartementengebouw, 8 hoog, en ze leveren blijkbaar alleen maar tot de begane grond..
Weet niet of het al voorbij gekomen is,maar heb het perfecte reinigingsmiddel gevonden voor deze moth eye coating schermen.
Bij mij werkte dat water\doekje verhaal niet ,nu zijn al die vlekken en strepen verdwenen
http://www.philips.nl/c-p...ermreiniger/specificaties
Bij mij werkte dat water\doekje verhaal niet ,nu zijn al die vlekken en strepen verdwenen
http://www.philips.nl/c-p...ermreiniger/specificaties
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
7000 of 9000, de ene is vlak en de ander gekromd. Dat is al een groot verschil.Alwayshappyz schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:39:
Wij zitten hier al een tijdje te twijfelen. Willen graag een nieuwe TV. Oog voornamelijk gevallen op de Samsung KS7000, of 9000. Wat zijn nou echt de grote verschillen tussen de twee? Of is het het prijsverschil niet echt waard?
Zelf geen voorstander van gekromde toestellen omdat je er echt recht voor moet zitten voor het beste beeld.
Dat afleveren tot de begane grond lijkt me niet zo een probleem, neem aan dat als je 8 hoog woont dat je wel een lift hebt? Dus die sleep je zo zelf naar boven.
Zelf geen ervaring met TVReus.
De shopreviews hier op tweakers al gelezen?
Ze zijn nogal wisselend, de een is lyrisch, de ander is verschrikkelijk.
Zelfs iemand die wordt aangeklaagd omdat hij een 'negatieve' review had achter gelaten. Moet toch niet gekker worden. Ik had bij diverse TV's ook al gezien dat ze wel erg goedkoop waren, maar ik schrap ze zelf denk ik maar van mijn lijstje. En dan niet omdat er een negatieve review is over het wel of mogen retourneren, maar wel omtrent de reactie van tvreus.nl om diegene aan te klagen voor smaad en laster.
[ Voor 29% gewijzigd door Arjant2 op 23-03-2017 14:51 ]
Gelezen ja. Ook wel wat comments dat ze niet Europese modellen opsturen en ander gezeik. Ook veel positieve reacties, dus lastig te bepalen, maar ik wil geen problemen krijgen met garantie en apps die niet werken omdat het geen Europees/Nederlands model is. Nog maar even over nadenken in ieder geval.Arjant2 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:30:
[...]
7000 of 9000, de ene is vlak en de ander gekromd. Dat is al een groot verschil.
Zelf geen voorstander van gekromde toestellen omdat je er echt recht voor moet zitten voor het beste beeld.
Dat afleveren tot de begane grond lijkt me niet zo een probleem, neem aan dat als je 8 hoog woont dat je wel een lift hebt? Dus die sleep je zo zelf naar boven.
Zelf geen ervaring met TVReus.
De shopreviews hier op tweakers al gelezen?
Ze zijn nogal wisselend, de een is lyrisch, de ander is verschrikkelijk.
Zelfs iemand die wordt aangeklaagd omdat hij een 'negatieve' review had achter gelaten. Moet toch niet gekker worden. Ik had bij diverse TV's ook al gezien dat ze wel erg goedkoop waren, maar ik schrap ze zelf denk ik maar van mijn lijstje.
En ja, die reactie over smaad en laster viel me ook op. Las er elders ook eentje waar TVreus blijkbaar de politie op iemand af moest sturen, terwijl die customer in zijn recht stond. Nee dus.
[ Voor 7% gewijzigd door Alwayshappyz op 23-03-2017 14:53 ]
Als er een groot verschil zit tussen tvreus.nl en andere webshops kan je er vanuit gaan dat het in de meeste gevallen geen NL model is maar grijze import.
In principe moet je voor garantie bij de verkoper zijn, dus tvreus.nl maar daar wil je niet terechtkomen, webwinkels vallen tegenwoordig net zo snel om als dat ze opgericht worden.
Dus een NL/EU model lijkt me wel een voorwaarde, anders heb je inderdaad wel grote kans op problemen als je garantie moet claimen bij Samsung.
Zeker als er dit soort verhalen naar boven komen, over politie op mensen afsturen en mensen aanklagen voor laster/smaad dan heb je zomaar kans dat de webwinkel niet lang bestaat, dat gaat op een gegeven moment grote negatieve publiciteit geven.
In principe moet je voor garantie bij de verkoper zijn, dus tvreus.nl maar daar wil je niet terechtkomen, webwinkels vallen tegenwoordig net zo snel om als dat ze opgericht worden.
Dus een NL/EU model lijkt me wel een voorwaarde, anders heb je inderdaad wel grote kans op problemen als je garantie moet claimen bij Samsung.
Zeker als er dit soort verhalen naar boven komen, over politie op mensen afsturen en mensen aanklagen voor laster/smaad dan heb je zomaar kans dat de webwinkel niet lang bestaat, dat gaat op een gegeven moment grote negatieve publiciteit geven.
[ Voor 71% gewijzigd door Arjant2 op 23-03-2017 14:56 ]
Uiteindelijk bij Foka terecht gekomen. Daar een KS7000, NL model (XXN) voor 1399. Bij de BCC nog maar 100 euro duurder. Foka wordt goed aangeschreven, dus ga ik daar gewoon voor denk ik.
Bedankt voor het meedenken!
EDIT: Voor de ''zekerheid'' gewoon bij BCC besteld. Als 4k Blu ray Speler de Panasonic UB700. Investering, maar dan heb je ook wat ga ik van uit. Het 3D wat onze huidige combo heeft ga ik wel missen.
Bedankt voor het meedenken!
EDIT: Voor de ''zekerheid'' gewoon bij BCC besteld. Als 4k Blu ray Speler de Panasonic UB700. Investering, maar dan heb je ook wat ga ik van uit. Het 3D wat onze huidige combo heeft ga ik wel missen.
[ Voor 31% gewijzigd door Alwayshappyz op 23-03-2017 18:13 ]
Eens met negatieve publiciteit, maar de garantie van niet europese modellen niet. Samsung is erg coulant met deze modellen en ze worden zonder meer gemaakt onder garantie, het verschil zit hem in het aantal keer en de coulance regelingen. Na 3x reparatie wordt een niet EU model niet meer gratis gerepareerd. Ook is er voor defecten buiten de garantieperiode geen coulancemogelijkheid.Arjant2 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:52:
Als er een groot verschil zit tussen tvreus.nl en andere webshops kan je er vanuit gaan dat het in de meeste gevallen geen NL model is maar grijze import.
Dat je bij TV reus moet zijn klopt in theorie. In de praktijk neem je contact op met Samsung die de garantie afhandele.
Even een andere vraag. Hoe zit het met HDMI kabels? We hebben momenteel vier kabels in gebruik, maar geen idee of ze 4k compatible zijn. Ze worden gebruikt momenteel voor Xbox One, Wii U, Nintendo Switch en een 3d Blu ray player. Zou zonde zijn om een dure tv en 4k player te hebben, maar niet de juiste kabel te hebben.
Maakt niet uit, goedkope HDMI kabels van de Action zijn ook goed.
Voor je oude apparatuur zal het niet uitmaken, want die zullen gewoon op 1080p hun signaal blijven uitsturen. Alleen als je modernere apparatuur hebt die een uhd signaal geven, zul je een betere kabel moeten hebben. Wat betreft de kabels van de action: ik heb er hier een liggen (ongeopend) en volgens de verpakking is dat een hdmi 1.4 kabel die een signaal op 3840*2160*30hz kan doorsturen. Ik denk dat je voor 60hz en hdr een hdmi 2.0 kabel moet hebben.
Ik heb gewoon inderdaad de Action kabels aangesloten. En er gaat gewoon een 4K HDR signaal doorheenkladblokje schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:06:
Voor je oude apparatuur zal het niet uitmaken, want die zullen gewoon op 1080p hun signaal blijven uitsturen. Alleen als je modernere apparatuur hebt die een uhd signaal geven, zul je een betere kabel moeten hebben. Wat betreft de kabels van de action: ik heb er hier een liggen (ongeopend) en volgens de verpakking is dat een hdmi 1.4 kabel die een signaal op 3840*2160*30hz kan doorsturen. Ik denk dat je voor 60hz en hdr een hdmi 2.0 kabel moet hebben.
Zie verder ook geen rare dingen gebeuren.
Vorige week een Samsung UE49KS7500 gekocht bij BuyMi.nl. Via Plattetv.nl eerst gevraagd wat hun prijs is. Standaard antwoord was dat ik ben hen een NL model met dealergarantie en reparatie via Samsung Nederland zou krijgen en dat dit nou eenmaal extra kost. Korting op de TV was 150 euro.
Via Buymi.nl uiteindelijk een paar mails gekregen dat ook via hen garantie via Samsung liep en dat er een monteur van Samsung komt als er iets gebeurt binnen de garantieperiode. Geen verschil met anderen. Dit zwart op wit dus. TV daar gekocht en erg blij mee, toch 300 goedkoper dan via een MM of BCC.
Via Buymi.nl uiteindelijk een paar mails gekregen dat ook via hen garantie via Samsung liep en dat er een monteur van Samsung komt als er iets gebeurt binnen de garantieperiode. Geen verschil met anderen. Dit zwart op wit dus. TV daar gekocht en erg blij mee, toch 300 goedkoper dan via een MM of BCC.
zouden ze dat micro stutter nog eens gaan oplossen? Ik heb er alleen last van tijdens voetbalwedstrijden. Maar dat kijk ik geregeld. Erg irritant. Ik kan ook geen optie vinden om dit te beperken. KS7000
ik heb dezelfde 'irritatie', denk echter dat ze dit niet gaan oplossen/niet kunnen oplossen.TF schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:33:
zouden ze dat micro stutter nog eens gaan oplossen? Ik heb er alleen last van tijdens voetbalwedstrijden. Maar dat kijk ik geregeld. Erg irritant. Ik kan ook geen optie vinden om dit te beperken. KS7000
De tv is aangekomen en doet het goed. Kabels zijn wel dunned dan verwacht. Power cable en one connect cable. Nu hebben wij katten die nogal dol zijn op kabels, dus in het ergste geval..zijn die te vervangen en zo ja, waar kan je zulke kabels halen? Tv ophangen gaag niet hier, en zitten nog naar andere opties te kijken. Zou fijn zijn om te weten dat je niet meteen de hele tv kwijt bent als ze een kabel te pakken nemen..
Kan je one line kopen oa. http://www.samsungparts.c...s&SearchKey=one%20connect
De netkabel is standaard en is overal te koop. Ik dacht dat alleen marters kabels lekker vonden, er zijn ook kabelverzamelaars te koop die schuif je om de kabels.
De netkabel is standaard en is overal te koop. Ik dacht dat alleen marters kabels lekker vonden, er zijn ook kabelverzamelaars te koop die schuif je om de kabels.
[ Voor 25% gewijzigd door RAAF12 op 25-03-2017 18:38 ]
Ook last van met mijn KS7000. Als ik netflix de eerste keer opstart werkt de app nog prima. Ga ik even normaal TV kijken en start ik later weer Netflix op dan werkt de smart remote niet meer in Netflix.BaComania schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 11:10:
Ik heb ook na de update naar .65 dat Netflix continu vastloopt bij het starten ervan, zelfs na 3x de tv helemaal resetten moet ik de tv uit de stroom halen om Netflix te starten... Iemand zelfde / oplossing?
(55KS8000 met laatste software)
Ik weet niet of dit al gecommuniceerd is hier, Media Markt Den Haag heeft tv dagen.
Voor elke 100 euro krijg je 15 euro korting die je direct kan toepassen op je aankoop.
Bovendien passen ze de prijs ook aan als hij elders goedkoper is + de korting boven op. Dit kan niet via de website. Het moet dus echt in de winkel
Voor elke 100 euro krijg je 15 euro korting die je direct kan toepassen op je aankoop.
Bovendien passen ze de prijs ook aan als hij elders goedkoper is + de korting boven op. Dit kan niet via de website. Het moet dus echt in de winkel
Wow nice, tot wanneer is dit?sakurakilla schreef op zondag 26 maart 2017 @ 00:20:
Ik weet niet of dit al gecommuniceerd is hier, Media Markt Den Haag heeft tv dagen.
Ah jammer vandaag voor het laatst, geen tijd vandaag.
[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 26-03-2017 11:26 ]
TF schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:33:
Op de ks9000 exact t zelfde.niek87 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 16:03:
[...]
ik heb dezelfde 'irritatie', denk echter dat ze dit niet gaan oplossen/niet kunnen oplossen.
Maar het is niet alleen bij voetbal, het valt alleen meer op bij voetbal omdat dat snellere beelden zijn over het algemeen.
Hoe kijken jullie tv? Via ci+ of losse decoder?
[ Voor 33% gewijzigd door Arjant2 op 26-03-2017 13:33 ]
ci plus. Op internet is er ook veel heel veel geklaag over. Maar geen reacties vanuit Samsung.Arjant2 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 13:29:
[...]
[...]
Op de ks9000 exact t zelfde.
Maar het is niet alleen bij voetbal, het valt alleen meer op bij voetbal omdat dat snellere beelden zijn over het algemeen.
Hoe kijken jullie tv? Via ci+ of losse decoder?
Ziggo? Zoja welke regio?TF schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:23:
[...]
ci plus. Op internet is er ook veel heel veel geklaag over. Maar geen reacties vanuit Samsung.
Ik ben in overleg met samsung ivm problemen die ik heb met ci+ en het trage reageren op volumeknop op bepaalde zenders. Deze problemen kunnen daar ook mee te maken hebben. De trage reactie schijnt alleen in een bepaalde regio van ziggo op te treden.
Samsung heeft daarvan wat logs bij mij gemaakt en ze zijn nu in Korea aan t onderzoeken wat t probleem is, waarna ik waarschijnlijk een test firmware op mijn testtoestel krijg.
Met wat meer informatie kan ik wellicht dit probleem ook gelijk mee laten nemen.
[ Voor 28% gewijzigd door Arjant2 op 26-03-2017 22:16 ]
Voorheen met ziggo ook last van (CI) nu losse decoder kpn glas probleem opgelost....
Regio Utrecht voor mij, ook met een CI+ module.Arjant2 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:12:
[...]
Ziggo? Zoja welke regio?
Ik ben in overleg met samsung ivm problemen die ik heb met ci+ en het trage reageren op volumeknop op bepaalde zenders. Deze problemen kunnen daar ook mee te maken hebben. De trage reactie schijnt alleen in een bepaalde regio van ziggo op te treden.
Samsung heeft daarvan wat logs bij mij gemaakt en ze zijn nu in Korea aan t onderzoeken wat t probleem is, waarna ik waarschijnlijk een test firmware op mijn testtoestel krijg.
Met wat meer informatie kan ik wellicht dit probleem ook gelijk mee laten nemen.
Als jij rtl 7 op zet, hoe reageert je volumeknop dan op de afstandsbediening?niek87 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:52:
[...]
Regio Utrecht voor mij, ook met een CI+ module.
Merk je dat hij trager is dan op andere zenders, of soms gewoon niet reageert op de volumeknop?
Dit probleem heb ik ook. Maar met de samsung ju7000 tv van 2015. Heb zelf ook ziggo c+ module in Den Haag.Arjant2 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:54:
[...]
Als jij rtl 7 op zet, hoe reageert je volumeknop dan op de afstandsbediening?
Merk je dat hij trager is dan op andere zenders, of soms gewoon niet reageert op de volumeknop?
Dat klinkt als een goed idee. Je bent al aardig ver dus.Arjant2 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:12:
[...]
Ziggo? Zoja welke regio?
Ik woon in het oude multikabelgebied in west friesland tussen Hoorn en Enkhuizen.
Ci plus met inderdaad Ziggo. Merk het vooral bij voetbal. Een aantal keer per uur zeker.
Ik gebruik volume niet van de tv maar heb een sonos playbar. Ik wil best testen of ik ook problemen heb met het geluid (response)
Klopt, ik zit in het testpanel voor de KS9000, in samenwerking met tweakers en samsung, vandaar dat ik ook een wat makkelijkere ingang heb bij Samsung op het moment.TF schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:15:
[...]
Dat klinkt als een goed idee. Je bent al aardig ver dus.
Ik woon in het oude multikabelgebied in west friesland tussen Hoorn en Enkhuizen.
Ci plus met inderdaad Ziggo. Merk het vooral bij voetbal. Een aantal keer per uur zeker.
Ik gebruik volume niet van de tv maar heb een sonos playbar. Ik wil best testen of ik ook problemen heb met het geluid (response)
Als jij dat van het geluid kan testen, heel graag. Rtl 7 of RTL Z bijvoorbeeld zijn kanalen waar er problemen zijn.
Zijn er specifieke zaken waar ik op moet letten?Arjant2 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:45:
[...]
Klopt, ik zit in het testpanel voor de KS9000, in samenwerking met tweakers en samsung, vandaar dat ik ook een wat makkelijkere ingang heb bij Samsung op het moment.
Als jij dat van het geluid kan testen, heel graag. Rtl 7 of RTL Z bijvoorbeeld zijn kanalen waar er problemen zijn.
Nee gewoon het geluid een paar tandjes harder zetten.
bijvoorbeeld van 5 naar 15.... bij mij (en anderen) reageert de afstandsbediening dan niet goed, alsof hij maar 1 van de 3 of 4x klikken op de volumeknop registreert.
Beste even vergelijken met een andere zender, bijvoorbeeld Ned 1.
Ook als je hem in gedrukt houdt gaat hij in stappen omhoog, ipv dat hij snel oploopt.
bijvoorbeeld van 5 naar 15.... bij mij (en anderen) reageert de afstandsbediening dan niet goed, alsof hij maar 1 van de 3 of 4x klikken op de volumeknop registreert.
Ook als je hem in gedrukt houdt gaat hij in stappen omhoog, ipv dat hij snel oploopt.
[ Voor 25% gewijzigd door Arjant2 op 27-03-2017 15:49 ]
Ja! dat probleem heb ik ook. Nooit eerder gezien. Hij gaat in stappen ipv snel op die zendersArjant2 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:48:
Nee gewoon het geluid een paar tandjes harder zetten.
Ik stuur het door naar Samsung. Zou me niets verbazen als deze problemen gerelateerd zijn en dat het oplossen van het ene probleem, ook het andere oplost.
Waarvoor dank. Ik zal de boel hier in de gaten houdenArjant2 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 16:33:
Ik stuur het door naar Samsung. Zou me niets verbazen als deze problemen gerelateerd zijn en dat het oplossen van het ene probleem, ook het andere oplost.
Ik heb dit probleem nog niet voorbij zien komen in het forum en die is als volgt:
Ik heb 49" Samsung UE49KS7000 (inmiddels al weer keer laten resetten op afstand door samsung), maar bij het spelen van BF1 gaat de TV soms in 1x uit. Bij Fifa had ik voor de reset dat hij zo af en toe het beeld dubbel lied zien met paarse kleur, echter lijkt dat nu opgelost te zijn en vervangen door korte momentjes met haperingen (alsof de refresh rate te laag ligt). Ieamand anders dit probleem?
Ik heb 49" Samsung UE49KS7000 (inmiddels al weer keer laten resetten op afstand door samsung), maar bij het spelen van BF1 gaat de TV soms in 1x uit. Bij Fifa had ik voor de reset dat hij zo af en toe het beeld dubbel lied zien met paarse kleur, echter lijkt dat nu opgelost te zijn en vervangen door korte momentjes met haperingen (alsof de refresh rate te laag ligt). Ieamand anders dit probleem?
Zojuist de 55ks9000 besteld voor 1100 euro hier in Zweden. Kon de aanbieding niet laten liggen zeker niet nadat de oude plasma gisteren kaduuk ging. Ik ben zo benieuwd hoe het scherm er icm Horizon Zero Dawn eruit gaat zien.
Raden jullie tevens aan om dan de ps4 pro te nemen of is dit een beetje teveel van het goede?
Raden jullie tevens aan om dan de ps4 pro te nemen of is dit een beetje teveel van het goede?
Upside down
Doen. Krijg je geen spijt van icm HzDPollore schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:26:
Zojuist de 55ks9000 besteld voor 1100 euro hier in Zweden. Kon de aanbieding niet laten liggen zeker niet nadat de oude plasma gisteren kaduuk ging. Ik ben zo benieuwd hoe het scherm er icm Horizon Zero Dawn eruit gaat zien.
Ik heb dezelfde combi, maar dan de platte, de KS8000. Horizon Zero Dawn ziet er super uit op de PS4 Pro, Uncharted 4 ziet er ook fantastisch uit.Pollore schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:26: