Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GhubozZ schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:31:
[...]

O beter ik was idd aan het zoeken of het die 8bit ... etc. was of echt een 10-Bbit..

Baalde al een beetje dat ik net de UE55KS7000 voor 1399 gekocht had. (Niet dat je het verschil merkt)
Mag ik vragen van waar? Opzicht niet verkeerd €1399..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:26:
Pfff de ue55ks7000 was voor €1448 te koop bij PlasmaVisie :'( helaas niet meer op voorraad..
Net was je budget nog €1000 :+
Bel Apollo Almere eens op en vraag naar hun scherpste prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 11:45
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:37:
[...]

Mag ik vragen van waar? Opzicht niet verkeerd €1399..
Ik had hem via de chat bij plattetv.nl gekocht. (De weekend er op was wel een samsung actie)

TV was 1899. Ze boden mij voor 1599 euro aan + samsung actie van 200 euro terug.

En snel geleverd. Om 17 uur besteld de volgende dag om 07:30 in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ago schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:40:
[...]

Net was je budget nog €1000 :+
Bel Apollo Almere eens op en vraag naar hun scherpste prijs..
eheh klopt :) die 400/500euro kan ik wel kwijt dan..
100/120hz is alleen vanaf de KS7000 modellen beschikbaar. En niet bij de 6000series van €800/€1000..

Thnx zal even checken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:43:
[...]

eheh klopt :) die 400/500euro kan ik wel kwijt dan..
100/120hz is alleen vanaf de KS7000 modellen beschikbaar. En niet bij de 6000series van €800/€1000..

Thnx zal even checken!!
Hou ook aanbiedingensites als Pepper in de gaten mocht je geen haast hebben. Laatst kwam de rijpere zus van de 7000 (UE55KS8000) langs voor een prikkie bij 1Dayfly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:38:
[...]

dat zegt hij min of meer ook, via wifi komt er niks binnen, en via USB krijgt hij melding update failed.

dus zoals ik zei soms heeft een apparaat een bepaalde versie nodig voor hij kan updaten (als je er meerdere hebt gemist) dit kan ook de oorzaak zijn dat apps niet willen installeren omdat de software nog een te oude versie heeft.

ps. heb je wel de juiste update? voor jouw model?
Ja weet zeker dat ik de update heb voor mijn model. Ik heb nu 1152 erop staan. Maar kan die 1153 nergens vinden op google. Heb ook al een andere usb stick geprobeerd.

:edit:

Heb nu een utp kabeltje er naar toe gelegd en toen wou hij wel updaten en apps downloaden. Ben zeer te spreken over de beeld kwaliteit van de tv. Vooral youtube 4k met HDR.

Wat voor een hardeschijf of usb stick gebruiken jullie om films aftespelen? Ik heb een 1 terabyte schijf maar die wordt niet geladen wanneer ik hem bij sources aanklik.

[ Voor 19% gewijzigd door fukijama op 09-01-2017 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:09
cedras schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:08:
Mijn 43KU6400 schakelt te pas en te onpas uit. Ik heb nog geen oorzaak kunnen vinden. Iemand enig idee of dit vaker voorkomt en zo ja, hoe kan ik het verhelpen?
Werkt je draadloze ontvangst nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 22:05
AnthonyR schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:14:
[...]

Werkt je draadloze ontvangst nog?
Als ik Netflix kijk, moet bij bv wel vaak laden.
Maar als dat wegvalt, valt toch niet ineens de TV uit?

Daarnaast krijg ik vaak (ook te pas en te onpas) de melding dat de TV binnen een minuut uitgeschakeld wordt.
Snap ook niet waar dat vandaag komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
cedras schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:56:
[...]
Als ik Netflix kijk, moet bij bv wel vaak laden.
Maar als dat wegvalt, valt toch niet ineens de TV uit?

Daarnaast krijg ik vaak (ook te pas en te onpas) de melding dat de TV binnen een minuut uitgeschakeld wordt.
Snap ook niet waar dat vandaag komt.
Staat alles goed bij Systeem-Tijd ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Klok - deze functie is niet beschikbaar.
Slaaptimer - uit
Aan/uit-timer- uit
Timer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Nu online
cedras schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:07:
Klok - deze functie is niet beschikbaar.
Slaaptimer - uit
Aan/uit-timer- uit
Timer uit
Totale reset gedaaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
Inmiddels wel. Klok kan ik nu instellen.
Eens kijken of de reset helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

fukijama schreef op maandag 9 januari 2017 @ 16:35:
[...]

Ja weet zeker dat ik de update heb voor mijn model. Ik heb nu 1152 erop staan. Maar kan die 1153 nergens vinden op google. Heb ook al een andere usb stick geprobeerd.
1154 kan je ook downen van een Samsung site, die installeert op alle KS modellen met een USB stick.

Btw. voor de liefhebbers, zo kom je in het verborgen menu met de IR afstandsbediening: info-settings-mute-power
Niets veranderen, alléén op de 4 cursorpijltjes drukken!

[ Voor 18% gewijzigd door RAAF12 op 10-01-2017 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier de tv aangesloten via hdmi op de samsung ontvanger van ziggo
voordeel is wel maar 1 afstandbediening nodig om beide apparaten aan te sturen.
zet je de tv aan dan gaat de ontvanger ook automatishc aan, zet je tv aan dan gaat vervolgens ook automatisch de ontvanger uit.

en voor de mensen met de vraag waarom geen ci+ module in de tv
simpel nu kan ik ook opnemen via de samsun ontvanger en pip gebruiken. ( handig om te zien of de film begint )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nou 4K scherm met 100Hz overbodig? Ik zal een IP box gebruiken en weet bijna zeker dat ik niet hetzelfde beeldkwaliteit zal krijgen als een ziggo kastje.

Kwaliteit met IP box wordt minder waardoor je het verschil tussen 50/100/120Hz niet zal zien (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 23:48

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

RAAF12 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:06:
[...]

1154 kan je ook downen van een Samsung site, die installeert op alle KS modellen met een USB stick.

Btw. voor de liefhebbers, zo kom je in het verborgen menu met de IR afstandsbediening: info-settings-mute-power
Niets veranderen, alléén op de 4 cursorpijltjes drukken!
Nice! Zonet even zitten browsen in het servicemenu van mijn UE55KS8000, echt alleen de pijltjestoetsen gebruikt (6 button presses ofzo) maar nu is het beeld 180 graden gedraaid, ondersteboven dus. Ik kan het niemand aanbevelen, zoals je merkt...

Nog tips om het weer recht te zetten, anders dan Samsung bellen? :D

Ik ga Samsung bellen, voordat ik meer stuk maak. Dom menu. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 10-01-2017 13:44 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh nog een keer die procedure doorlopen of anders je tv omdraaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ
iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:30:
[...]

Nice! Zonet even zitten browsen in het servicemenu van mijn UE55KS8000, echt alleen de pijltjestoetsen gebruikt (6 button presses ofzo) maar nu is het beeld 180 graden gedraaid, ondersteboven dus. Ik kan het niemand aanbevelen, zoals je merkt...

Nog tips om het weer recht te zetten, anders dan Samsung bellen? :D
TV omdraaien :) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Samsung NL gebeld - Remote beheersessie wordt ingeplanned voor zometeen. Schijnt op afstand verholpen te kunnen worden zonder dat er een engineer ter plekke hoeft te komen. Tijdblok tussen 14:00 en 16:00u. Ben benieuwd. :)

Maar manmanman... wat een suffe actie van me. Andere bezitters die nieuwsgierig zijn en in het servicemenu willen gluren: You've been warned! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ
iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:57:
Samsung NL gebeld - Remote beheersessie wordt ingeplanned voor zometeen. Schijnt op afstand verholpen te kunnen worden zonder dat er een engineer ter plekke hoeft te komen. Tijdblok tussen 14:00 en 16:00u. Ben benieuwd. :)

Maar manmanman... wat een suffe actie van me. Andere bezitters die nieuwsgierig zijn en in het servicemenu willen gluren: You've been warned! :)
O dat is best tof! Gelukkig kunnen ze je helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moest dat ingepland worden, toen ik hier een vraag had over de tv hebben ze gelijk ingelogt en meegekeken
binnen 5min was alles gecheckt en uitgelegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:57:

wilde er ook in kijken, heb het toch maar niet gedaan. De gedachte dat als ik deze TV brick ik wel wat heb uit te leggen aan tweakers en samsung. als ik dit dan lees denk blij toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Kijken met up/down gaat prima. Ik drukte ook rechts/links. Dat laatste is een optie dieper gaan in het menu. Aanvankelijk drukte ik rechts (dieper) en dacht met links terug te gaan. Daarvoor moet je 'return' gebruiken, niet links. Het servicemenu uitkomen kan je niet, gewoon TV uitzetten als je klaar met kijken bent.

Pas de keer daarná aanzetten werd ik verrast met het Samsung SUHD logo ondersteboven... en de rest van de beelden ook. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:20:
Kijken met up/down gaat prima. Ik drukte ook rechts/links. Dat laatste is een optie dieper gaan in het menu. Aanvankelijk drukte ik rechts (dieper) en dacht met links terug te gaan. Daarvoor moet je 'return' gebruiken, niet links. Het servicemenu uitkomen kan je niet, gewoon TV uitzetten als je klaar met kijken bent.

Pas de keer daarná aanzetten werd ik verrast met het Samsung SUHD logo ondersteboven... en de rest van de beelden ook. |:(
ja ik sla deze sneak preview over, ik geloof het wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Vraagje: Is er bij deze KS-reeksen eigenlijk een optie om het automatisch dimmen of donkerder worden van het beeld uit te schakelen? Bij m'n J6200 kan dat enkel door naar de beeldstand Movie te gaan. Eco- en lichtsensor staan uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Gefixed... Na geweldige service van de telefonische Samsung helpdesk is het weer zoals het hoort. _/-\o_

Initiëel een factory reset gedaan via het servicemenu wat niet hielp, daarna wilde hij eigenlijk een monteur sturen. Toch nog even verder gekeken en een optie geflipt: echter toen was het beeld horizontaal gespiegeld :P

Na de optie helemaal uit te zetten was alles weer koek en ei en was het beeld weer zoals het hoort, de service engineer heeft me nog even vermanend toegesproken (terecht!) en het remote service request werd officieel afgesloten met een korte enquete op de TV zelf, waarmee ook in de TV zelf traceerbaar is voor een evt. volgende keer dat de laatste keer openen/veranderen van settings in het servicemenu door de supportafdeling van Samsung is gedaan.

Kortom: don't try to peek in the servicemenu at home, kids! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
1160.6 update is ota te installeren! Ks7000 hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:29:
Gefixed... Na geweldige service van de telefonische Samsung helpdesk is het weer zoals het hoort. _/-\o_

Initiëel een factory reset gedaan via het servicemenu wat niet hielp, daarna wilde hij eigenlijk een monteur sturen. Toch nog even verder gekeken en een optie geflipt: echter toen was het beeld horizontaal gespiegeld :P

Na de optie helemaal uit te zetten was alles weer koek en ei en was het beeld weer zoals het hoort, de service engineer heeft me nog even vermanend toegesproken (terecht!) en het remote service request werd officieel afgesloten met een korte enquete op de TV zelf, waarmee ook in de TV zelf traceerbaar is voor een evt. volgende keer dat de laatste keer openen/veranderen van settings in het servicemenu door de supportafdeling van Samsung is gedaan.

Kortom: don't try to peek in the servicemenu at home, kids! :F
Mooi dat het beeld weer goed gezet is. Ik merkte wel dat na het openen en het sluiten van het fabrieksmenu de beeldinstellingen weer op default staan en het Samsung lampje onderaan weer brand. Dat is eenvoudig uit te zetten. Heeft iemand dat aanstaan?
O ja, ik heb er niet in gepoked alles staat goed in het menu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Bij mij nog niet. Ik zie de update ook niet op de site van Samsung...
OcNewB schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:34:
1160.6 update is ota te installeren! Ks7000 hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:51
Heb ook mijn beoordeling van de 55KS9000 online geplaatst.

MIjn dank aan Tweakers en Samsung voor deze mooie actie.

productreview: Samsung UE55KS9000 Zwart review door dinandus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hoe doe ik een factory reset of in ieder geval al mijn instellingen en gegevens wissen op deKS8000?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Nu online
Ik zie op de Samsung site nog geen ruk over een Update (1160) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Nu online
Phusebox schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:39:
Hoe doe ik een factory reder of in ieder geval al mijn instellingen en gegevens wissen op deKS8000?
Systeem -Instellen starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
MilesD. schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:40:
Ik zie op de Samsung site nog geen ruk over een Update (1160) :+
Op de samsung site komt hij vaak later dan OtA. . Ik heb hem echt net kunnen installeren. Gewoon een nl model van plattetv. 1160.6 staat erbij. Paar x update proberen te forceren misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OcNewB schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:58:
[...]

Op de samsung site komt hij vaak later dan OtA. . Ik heb hem echt net kunnen installeren. Gewoon een nl model van plattetv. 1160.6 staat erbij. Paar x update proberen te forceren misschien?
welke TV ik heb net getest en nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Nu online
Op een of ander manier krijg ik nooit OTA updates..ik moet het altijd via USB downloaden...

En het is een NL model en update staat altijd op aan..

[ Voor 23% gewijzigd door MilesD. op 10-01-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:05:
[...]

welke TV ik heb net getest en nog niks
Ik heb de Samsung 55 inch KS7000.

Maar hetvreemde is, een vriend heeft exact dezelfde tv, uit dezelfde winkel en bij hem komt hij ook niet binnen, terwijl hij bij mij net klaarstond. Ik heb overigens wel "automatisch updaten" aan staan. Ik denk dat de server om de zoveel tijd checkt en als je tv dan "beschikbaar" is, dat hij dan de update naar je pusht. Ik hoef ook nooit wat te downloaden. En dat hij misschien later voor de tv's die dat niet aan hebben staan beschikbaar komt? Ik denk dat hij eind vd week wel op de NL site te vinden is.

[ Voor 11% gewijzigd door OcNewB op 10-01-2017 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpablo80
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-09 06:55
Ik heb automatisch updaten altijd uit staan, maar toch is de tv automatisch naar 1160 geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diazull37
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik krijg ook nooit ota updates.
Kan ik de laatste update van de US site plukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Wat is er veranderd in 1160?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer gecheckt maar nog geen update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
diazull37 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:33:
Ik krijg ook nooit ota updates.
Kan ik de laatste update van de US site plukken?
Nee dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Geen idee. Er schijnt wel iets met judder gefixt te zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donpablo80
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-09 06:55
Improved usability 1. Improved browser performance 2. Improved app performance 3. Improved stability 4. Improved usability of input devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:31
Is er egenlijk verschil in beeldkwaliteit tussen de 7000 en de 8000 serie? Uit de pricewatch maak ik op dat de 8000 wat extraatjes heeft zoals WiDi, 2 tuners, beter geluid, maar de core lijkt hetzelfde. Of zie ik iets over het hoofd?

Anders vind ik het prijsverschil nogal fors namelijk, dan ga ik misschien wel voor de 7000 als de btw-vrije dagen er zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:56
Darkwings schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:13:
Is er egenlijk verschil in beeldkwaliteit tussen de 7000 en de 8000 serie? Uit de pricewatch maak ik op dat de 8000 wat extraatjes heeft zoals WiDi, 2 tuners, beter geluid, maar de core lijkt hetzelfde. Of zie ik iets over het hoofd?

Anders vind ik het prijsverschil nogal fors namelijk, dan ga ik misschien wel voor de 7000 als de btw-vrije dagen er zijn :)
Beeld technisch zijn ze inderdaad hetzelfde!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
Major_ton schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:16:
[...]

Beeld technisch zijn ze inderdaad hetzelfde!
Top, bedankt! Weet je ook of de CPU gelijk is? Mijn topirritatie is een trage interface bij een tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ
RAAF12 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:54:
[...]

Mooi dat het beeld weer goed gezet is. Ik merkte wel dat na het openen en het sluiten van het fabrieksmenu de beeldinstellingen weer op default staan en het Samsung lampje onderaan weer brand. Dat is eenvoudig uit te zetten. Heeft iemand dat aanstaan?
O ja, ik heb er niet in gepoked alles staat goed in het menu ;)
Hoe zet je dat lampje uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ
Darkwings schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:37:
[...]

Top, bedankt! Weet je ook of de CPU gelijk is? Mijn topirritatie is een trage interface bij een tv.
Volgens http://www.rtings.com is KS8000 (Hier KS7000) de beste koop. De KS8000 (US: KS9000) heeft inderdaad: WiDi, 2 tuners, beter geluid en een andere voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Ik ben erg benieuwd of met de nieuwe update, ook de judder problemen minder zijn bij de KS7000. Als je gevoelig bent voor dit soort problemen, is dat echt heel vervelend. Mijn vriendin bijvoorbeeld, die ziet het weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
GhubozZ schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:54:
[...]

Ergens bij ECO-instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
De nieuwe update is te downloaden via de site:

http://www.samsung.com/nl/support/model/UE55KS7000SXXN

Vanavond maar eens even testen. Als iemand de nieuwe firmware heeft getest, hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwings
GhubozZ schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:01:
[...]

Volgens http://www.rtings.com is KS8000 (Hier KS7000) de beste koop. De KS8000 (US: KS9000) heeft inderdaad: WiDi, 2 tuners, beter geluid en een andere voet.
Ok, voor dat prijsverschil koop ik wel een losse soundbar dan 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilesD.
  • Nu online
yordy1985 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:14:
De nieuwe update is te downloaden via de site:

http://www.samsung.com/nl/support/model/UE55KS7000SXXN

Vanavond maar eens even testen. Als iemand de nieuwe firmware heeft getest, hoor ik dat graag!
Mooi vanavond via USB even instaleren... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Mijn review van de KS8000 staat ook online. Helaas de afgelopen week ziek in bed gelegen dus heb niet alles kunnen testen en uitwerken. Gelukkig die week ervoor al veel gedaan en start gemaakt aan de review:

productreview: Samsung UE55KS8000 Zwart review door Phusebox

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk uitgebreid review.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

@Ghubozz
inderdaad: WiDi, 2 tuners, beter geluid en een andere voet
En een ander front, de 7000 is onderaan de bezel zilver, de 8000 matzwart. De 8000 kan ook feller. En dan is er nog het 8bit+FRC verhaal :-)

[ Voor 54% gewijzigd door RAAF12 op 11-01-2017 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovanni76
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-06 18:19
Ik ben benieuwd of nieuwe Tv update alle Ps4 Pro zwart beeld problemen verhelpt.
Vanmorgen toevallig een half uur aan de lijn gehangen met Samsung. Ze hebben mijn tv overgenomen en van alles getest, maar helaas geen oplossing voor mijn zwart beeld bij "Automatische" resolutie op Ps4 Pro..moet wachten totdat er een update uitkomt die dit gaat fixen :? maybe 1160??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Giovanni76 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:34:
Ik ben benieuwd of nieuwe Tv update alle Ps4 Pro zwart beeld problemen verhelpt.
Vanmorgen toevallig een half uur aan de lijn gehangen met Samsung. Ze hebben mijn tv overgenomen en van alles getest, maar helaas geen oplossing voor mijn zwart beeld bij "Automatische" resolutie op Ps4 Pro..moet wachten totdat er een update uitkomt die dit gaat fixen :? maybe 1160??
Misschien een PS4 Pro probleem? Misschien moet die wel een update krijgen. Wat gebeurt er als je de setting van automatisch afhaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovanni76
harrytasker schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 21:24:
[...]

Misschien een PS4 Pro probleem? Misschien moet die wel een update krijgen. Wat gebeurt er als je de setting van automatisch afhaald?
Op 1080p en YUV420 is er niks aan de hand, maar zodra ik het op Automatisch of 2160 RGB (hoogste resolutie op Ps4 Pro), dan gaat ie gek doen. Dus om nu gewoon te kunnen gamen, heb ik het op YUV420 staan jammer genoeg. Voelt alsof ik niet maximale uit Ps4 Pro kan halen door dit in combi met mijn KS9500. Shame :X

Het is wel een bekend issue blijkbaar, maar nog geen oplossing voor. Moet tv update 1160 nog binnen halen trouwens..

[ Voor 9% gewijzigd door Giovanni76 op 11-01-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

GhubozZ schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:54:
[...]

Instellingen > Systeem > Expertinstellingen > Lichteffect

Simpel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:45
Giovanni76 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:39:
[...]

Op 1080p en YUV420 is er niks aan de hand, maar zodra ik het op Automatisch of 2160 RGB (hoogste resolutie op Ps4 Pro), dan gaat ie gek doen. Dus om nu gewoon te kunnen gamen, heb ik het op YUV420 staan jammer genoeg. Voelt alsof ik niet maximale uit Ps4 Pro kan halen door dit in combi met mijn KS9500. Shame :X

Het is wel een bekend issue blijkbaar, maar nog geen oplossing voor. Moet tv update 1160 nog binnen halen trouwens..
Ik er aardig wat onderzoek naar gedaan, het is min of meer de "schuld" van de PS4. De combi van 2160p, 60 Hz, HDR, 10 bit, full RGB (4:4:4 subsampling) vereist teveel bandbreedte waardoor je af te toe zwarte schermen krijgt. Dit geldt voor de huidige HDMI 2.0. Dit wordt opgelost door meer bandbreedte in HDMI 2.1, die officieel in het 2e kwartaal uitkomt, maar daar hebben we nu niks aan. Het enige wat je kan doen is Yuv420 aanzetten, dat is 4:2:0 subsampling. (de vraag is of je dit verschil gaat zien ook, tov 4:4:4) Andere optie is om iets van een lagere refreshrate in te schakelen, bijv 30 Hz, maar dat is geen optie voor een console.

Heb sinds gisteren ook 1160 draaien, leek erop dat 5.1 in oa Netflix niet meer werkt met optische uitgang naar m'n receiver. De geluidsettings staan nu wel op PCM, weet niet zeker of dat nou eigenlijk klopt - of dat deze op DD moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Komt het bij jullie ook vaak voor dat Netflix zich onnodig vaak aan moet melden/refreshen?

VB: De volgende dag doe ik mijn televisie aan en start Netflix om er door heen te browsen. Dat gaat even goed en daarna krijg ik een melding dat er iets niet geladen kan worden(weet de exacte melding niet zo). Dan kom ik in het profielenmenu en kies ik mijn profiel en dan wordt ik weer aangelogd en gaat het goed.

Heb een KS7000, maar vermoed dat dit een Tizen issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Reverb_ schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:27:
Komt het bij jullie ook vaak voor dat Netflix zich onnodig vaak aan moet melden/refreshen?

VB: De volgende dag doe ik mijn televisie aan en start Netflix om er door heen te browsen. Dat gaat even goed en daarna krijg ik een melding dat er iets niet geladen kan worden(weet de exacte melding niet zo). Dan kom ik in het profielenmenu en kies ik mijn profiel en dan wordt ik weer aangelogd en gaat het goed.

Ik had dit ook maar dat was wel een paar updates geleden. Is je tv uptodate?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
JackBol schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:56:
[...]

Ik had dit ook maar dat was wel een paar updates geleden. Is je tv uptodate?
Of het de nieuwste is weet ik niet. Zou ik thuis even moeten kijken. Maar hij is sowieso geupdate t/m de HDR Youtube update(1152)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:51
@Romius: ook gezien de HDMI 2.1 oplossingen, komt ook voor bij problemen met de SKY box dacht ik. Echter de nieuwe HDMI 2.1 is hardware matig, dus kunnen we alweer richting nieuwe tv?

Gedurende mijn testperiode regelmatig Netflix gekeken, ben altijd zonder problemen ingelogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:48
Reverb_ schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:27:

Ik moet altijd de volgende dag als ik Netflix start mijn profiel selecteren (who is watching Netflix). Is sinds 1154 zo bij mij. Ook is het zo dat wanneer ik een uurtje of zo netflix niet heb gebruikt hij bepaalde onderdelen niet kan laden en dan moet ik ook opnieuw aanmelden/refreschen.

Lijkt mij toch idd een Tizen bugje. Kan er persoonlijk niet wakker van liggen, is echt secondenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
dinandus schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:00:
@Romius: ook gezien de HDMI 2.1 oplossingen, komt ook voor bij problemen met de SKY box dacht ik. Echter de nieuwe HDMI 2.1 is hardware matig, dus kunnen we alweer richting nieuwe tv?

Gedurende mijn testperiode regelmatig Netflix gekeken, ben altijd zonder problemen ingelogt.
Jep, dat zal naar verwachting niet met een update worden geïmplementeerd. Weer 1 van die zaken die de verkoop van nieuwe apparatuur afdwingt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Romius schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:55:
[...]

Jep, dat zal naar verwachting niet met een update worden geïmplementeerd. Weer 1 van die zaken die de verkoop van nieuwe apparatuur afdwingt.
HDMI 2.1 heeft 2.5x meer bandbreedte dan HDMI 2.0.
Hoe zie je voor je dat dat met een update geïmplementeerd kan worden?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
JackBol schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:55:
[...]

HDMI 2.1 heeft 2.5x meer bandbreedte dan HDMI 2.0.
Hoe zie je voor je dat dat met een update geïmplementeerd kan worden?
Ik zeg ook nergens dat het met een update geïmplementeerd gaat worden, wel goed lezen he ;)

Het zou overigens voor de verandering weleens leuk zijn O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Romius op 12-01-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhubozZ
RAAF12 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:55:
@Ghubozz

[...]

En een ander front, de 7000 is onderaan de bezel zilver, de 8000 matzwart. De 8000 kan ook feller. En dan is er nog het 8bit+FRC verhaal :-)
Ik begreep van Samsung Nederland dat in de KS7000 wel de 10bit zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:12
GhubozZ schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:49:
[...]

Mijn Xbox one S geeft in game mode ook netjes aan 2160p 60 Hz 10 Bit aan dus die 10 bit klopt.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
GhubozZ schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:49:
[...]

Klopt idd. Samsung Nederland geeft aan dat er zeker weten 10-bit panelen in zitten. Er is ook maar 1 website die aangeeft dat er 8-bit + frc in zit. Alle andere review site geven 10-bit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Nu online
Dit kwam ik zojuist tegen ter info https://www.homecinemamag...en-hlg-hdr-naar-2016-tvs/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Wanneer ik op mijn KS7000 HDMI UHD Color voor HDMI1 (met daarop Samsung C7140 kastje van Ziggo) inschakel, krijg ik enkel sneeuw beeld. Ook na het uit- en aanzetten van de TV blijft het sneeuwbeeld. Zet ik HDMI UHD Color uit, dan komt het beeld weer terug. Ik begrijp dat de Samsung C7140 geen HDR doorgeeft, maar dit zou toch geen sneeuwbeeld op moeten leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
JBS schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:06:
Wanneer ik op mijn KS7000 HDMI UHD Color voor HDMI1 (met daarop Samsung C7140 kastje van Ziggo) inschakel, krijg ik enkel sneeuw beeld. Ook na het uit- en aanzetten van de TV blijft het sneeuwbeeld. Zet ik HDMI UHD Color uit, dan komt het beeld weer terug. Ik begrijp dat de Samsung C7140 geen HDR doorgeeft, maar dit zou toch geen sneeuwbeeld op moeten leveren?
Het heeft niet veel zin om uhd color in te schakelen voor het Ziggo tv kastje, dit is alleen nodig voor 4k en HDR. Maar ik heb zelf een Horizon, als ik UHD Color in schakel, krijg ik geen sneeuwbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovanni76
Romius schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:47:
[...]

Ik er aardig wat onderzoek naar gedaan, het is min of meer de "schuld" van de PS4. De combi van 2160p, 60 Hz, HDR, 10 bit, full RGB (4:4:4 subsampling) vereist teveel bandbreedte waardoor je af te toe zwarte schermen krijgt. Dit geldt voor de huidige HDMI 2.0. Dit wordt opgelost door meer bandbreedte in HDMI 2.1, die officieel in het 2e kwartaal uitkomt, maar daar hebben we nu niks aan. Het enige wat je kan doen is Yuv420 aanzetten, dat is 4:2:0 subsampling. (de vraag is of je dit verschil gaat zien ook, tov 4:4:4) Andere optie is om iets van een lagere refreshrate in te schakelen, bijv 30 Hz, maar dat is geen optie voor een console.

Heb sinds gisteren ook 1160 draaien, leek erop dat 5.1 in oa Netflix niet meer werkt met optische uitgang naar m'n receiver. De geluidsettings staan nu wel op PCM, weet niet zeker of dat nou eigenlijk klopt - of dat deze op DD moeten staan.
Thanks voor je reply op mijn Ps4 Pro issue.

Wat ik zelf vreemd vind, waarom heeft de ene tv er last van en een andere niet uit zelfde serie? Dus bijv dan zouden alle Ps4 Pro gebruikers in combi met een bijv KS8000 tv er last van moeten hebben toch? Dan zou je toch denken dat het niet aan bandbreedte kan liggen? Of zie ik het verkeerd?

Zijn er hier nog meer gebruikers van een Ps4 Pro en een KS tv die er ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giovanni76 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:09:
[...]

Wat ik zelf vreemd vind, waarom heeft de ene tv er last van en een andere niet uit zelfde serie? Dus bijv dan zouden alle Ps4 Pro gebruikers in combi met een bijv KS8000 tv er last van moeten hebben toch? Dan zou je toch denken dat het niet aan bandbreedte kan liggen? Of zie ik het verkeerd?

Zijn er hier nog meer gebruikers van een Ps4 Pro en een KS tv die er ook last van hebben?
het is natuurlijk mogelijk dat het bij bepaalde titels NET over het randje van de bandbreedte gaat en bij andere titels daaronder blijft. Hou eens bij bij welke games je het probleem hebt en welke games niet. Dan kan je kijken of dit overeenkomt met andere mensen met dit probleem.

en om dezelfde redenen zou het bij bepaalde titels in sommige gevallen kunnen gebeuren en bij andere titels heel vaak.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2017 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovanni76
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:28:
[...]

het is natuurlijk mogelijk dat het bij bepaalde titels NET over het randje van de bandbreedte gaat en bij andere titels daaronder blijft. Hou eens bij bij welke games je het probleem hebt en welke games niet. Dan kan je kijken of dit overeenkomt met andere mensen met dit probleem.

en om dezelfde redenen zou het bij bepaalde titels in sommige gevallen kunnen gebeuren en bij andere titels heel vaak.
Heel simpel, ik heb het al bij opstarten van mijn Ps4 Pro. Ook al zit er nog geen spel in :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Giovanni76 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:09:
[...]

Ik heb de 8000 en heb er ook last van. Heb ergens gelezen dat de PS4 op de achtergrond bij de instelling auto, vanzelf naar Yuv420 moet omschakelen wanneer nodig. Kennelijk werkt dat nog steeds niet lekker. Ik had het soms voor een paar uur niet en daarna elke 10 min, heb 'm dus maar vast op Yuv420 gezet, sindsdien geen zwarte schermen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovanni76
Romius schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:55:
[...]

Ik heb de 8000 en heb er ook last van. Heb ergens gelezen dat de PS4 op de achtergrond bij de instelling auto, vanzelf naar Yuv420 moet omschakelen wanneer nodig. Kennelijk werkt dat nog steeds niet lekker. Ik had het soms voor een paar uur niet en daarna elke 10 min, heb 'm dus maar vast op Yuv420 gezet, sindsdien geen zwarte schermen meer.
Je Tv zou juist bij Ps4 Pro "Automatische instelling" op 2160 RGB moeten springen en bij spellen met HDR, zou het naar YUV422 (en dus niet YUV420) moeten springen. Dus dat wij het beide nu op YUV420 hebben staan, is nog steeds een lagere resolutie dan Ps4 Pro max kan uitsturen..of we verschil merken daarvan? Geen idee, maar het voelt op dit moment niet "compleet" aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allen,

Even een vraagje. Ik denk toch om een KU 6 serie TV te kopen.
Wat is de laatste serie (hoogste) van de 6 series te koop zijn in Nederland.
De Samsung UE55KU6470 leek mij een goed toestel.

Tevens een vraag m.b.t. de afstandsbiedingen. Bij de meeste (nieuwe) smart tv's krijg je een smart remote afstandsbiedingen ik ben benieuwd ik ik bij de KU6470 ook krijg zo niet kan ik deze los kopen en gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 13:34
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:09:
Goedemorgen allen,

zijn in Nederland.
De Samsung UE55KU6470 leek mij een goed toestel.

Tevens een vraag m.b.t. de afstandsbiedingen. Bij de meeste (nieuwe) smart tv's krijg je een smart remote afstandsbiedingen ik ben benieuwd ik ik bij de KU6470 ook krijg zo niet kan ik deze los kopen en gebruiken?
ik heb bij deze tv een smart remote. kreeg een gewone en een smart remote
Accessoires

Remote Controller Model

TM1680A (*BE,NL,LU: TM1680A+TM1240A)

Batteries (for Remote Control)

Ja

Samsung Smart Control (Included)

Ja

Ultra Slim Wall Mount Support

N/A

Mini Wall Mount Support

Ja

Vesa Wall Mount Support

Ja

bron http://www.samsung.com/nl...ons/uhd-tv/UE55KU6470SXXN
bij Accessoires

[ Voor 28% gewijzigd door herian10 op 13-01-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Herian10 bedankt voor je terugkoppeling!

kan jij de smart remote als een 'muis' gebruiken. Zodat jij met een handbeweging een cursor op het scherm ziet bewegen...

hoe ervaar jij de 6470?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 13:34
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:27:
@Herian10 bedankt voor je terugkoppeling!

kan jij de smart remote als een 'muis' gebruiken. Zodat jij met een handbeweging een cursor op het scherm ziet bewegen...

hoe ervaar jij de 6470?
heb ff gekeken geen cursor scrollen gaat heel snel zit wel spraaksturing op
bediening gaat wel lekker snel
zit alles op wat ik denk nodig te hebben
beeld vind ik perfect lekker scherp hij zit hier aangesloten gewoon dig/analoog op de coax zonder media box [ziggo]
ff bij het installeren frequentie ingevoerd zette alle kanalen meteen goed neer
usb stick gaat ook perfect goed voor een film afspelen perfect beeld ook gewoon te bedienen via de afstand bediening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herian10 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:51:
[...]

heb ff gekeken geen cursor scrollen gaat heel snel zit wel spraaksturing op
bediening gaat wel lekker snel
zit alles op wat ik denk nodig te hebben
beeld vind ik perfect lekker scherp hij zit hier aangesloten gewoon dig/analoog op de coax zonder media box [ziggo]
ff bij het installeren frequentie ingevoerd zette alle kanalen meteen goed neer
usb stick gaat ook perfect goed voor een film afspelen perfect beeld ook gewoon te bedienen via de afstand bediening
Oh top!

Ik lees nu wel dat het een VA paneel is.. Ik had liever een IPS paneel (mocht je links in de hoek zitten heb je nog goed beeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:47
Wat is nu het verschil tussen de 6450 en 6470? Verschil tussen 6450 en 6400 is de voet en remotes, verder hetzelfde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:26:
[...]

Oh top!

Ik lees nu wel dat het een VA paneel is.. Ik had liever een IPS paneel (mocht je links in de hoek zitten heb je nog goed beeld).
Dat is waar, zelf zou ik meer waarde hechten aan het hoge contrast van een VA paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de pricewatch: Samsung UE55KS7000 Zilver, Zwart afzet tegen de pricewatch: Sony Bravia KD-55XD7005 Zwart, wat zijn dan overtuigende argumenten om voor de Samsung te gaan?

Als ik het goed begrijp dan hebben ze beide een lage input lag (Samsung nipt beter) en HDR10.

Wat rechtvaardigt het grote prijsverschil van (gemiddeld) een factor 2? Local dimming of nog wat extra zaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:34:
Als ik de pricewatch: Samsung UE55KS7000 Zilver, Zwart afzet tegen de pricewatch: Sony Bravia KD-55XD7005 Zwart, wat zijn dan overtuigende argumenten om voor de Samsung te gaan?

Als ik het goed begrijp dan hebben ze beide een lage input lag (Samsung nipt beter) en HDR10.

Wat rechtvaardigt het grote prijsverschil van (gemiddeld) een factor 2? Local dimming of nog wat extra zaken?
Samsung
heeft quantum dot technologie wat helpt met kleur weergave
100hz waar de sony 50 hz is dat is voor mij al genoeg
85 watt tov 112 watt voor de sony
local dimming

dat is al met al heel wat in mijn opinie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik lees nu ook dat de Sony behoorlijk last heeft van image retension.

http://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x700d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Nu online
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat na update 1160.6 het beeld er (nog) beter uitziet op de 8000 maar dat kan ik me ook 'inbeelden'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MilesD. schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 13:07:
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat na update 1160.6 het beeld er (nog) beter uitziet op de 8000 maar dat kan ik me ook 'inbeelden'..
ben hem nu aan het updaten via USB stick (online nog steeds niet beschikbaar) ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilankroon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:12
MilesD. schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 13:07:
Dat viel me ook op....
echter probleem met Netflix is nu weer terug.. Er flikkert linksboven een deel van de ondertitels mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaComania schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 19:21:
[...]

Dat viel me ook op....
echter probleem met Netflix is nu weer terug.. Er flikkert linksboven een deel van de ondertitels mee...
vreemd ik ben the blacklist aan het kijken nu met de update, en ik heb dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemdd
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-07 13:46
BaComania schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 19:21:
[...]

Dat viel me ook op....
Ja dat had ik ook weer. Na tv reset is dat weer verholpen. Wel erg irritant. Alle instellingen weg en opnieuw inloggen in Netflix met on screen keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilankroon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:12
hemdd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 07:58:
[...]

Ja dat had ik ook weer. Na tv reset is dat weer verholpen. Wel erg irritant. Alle instellingen weg en opnieuw inloggen in Netflix met on screen keyboard.
Klopt, na een reset moet ik alles, ook de kallibratie, opnieuw doen... jammer dat je die instellingen, samen met de logins niet kunt bewaren op een of ander manier,

Ik las ook dat het na een update altijd goed is om de tv te resetten?
Pagina: 1 ... 22 ... 60 Laatste