• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hmm Amazon prime video op de ks8000 ondersteund geen HDR en geen 4K? Dat mag toch wel onderhand komen dacht ik zo...

Ik heb ook de hele tijd dat Kodi eruit klapt of minimaliseert. Voorheen nooit problemen mee gehad. Draait ook gewoon op 1080p dus niet dat het de resolutie is die hij niet aankan.

[ Voor 44% gewijzigd door Phusebox op 29-12-2016 19:54 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Giovanni76
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-06 18:19
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:30:
[...]

ja mijn oude hing al heb dat gewoon even omgehangen was zo gebeurd hoor.

ik heb deze 9 gedownload. echter zijn er 2 die hij niet ziet beide ENCM format de andere 7 speelt hij zonder problemen af en ze zien er gruwelijk mooi uit.

je kan op die site ook andere demos kiezen, maar die 9 waren de enige met 10 bit en HDR
Klopt. Die 2 die je niet kon afspelen werken alleen op Panasonic tv's. Staat ook in beschrijving. Rest zijn wel super mooi en ik gebruik ze zelf als demo materiaal :)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:59
Even iets tussendoor, vandaag oriënterend gekeken naar de UE55KS700.
Echter kwam ik er achter dat het maar net (of net niet) gaat passen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XqY3DacJgjMTc86ZSg6QVid2/thumb.jpg

De hoogte tussen het TV meubel en de kast daarboven is 77 cm, echter is de TV wat hoger.
Nu zou ik de nieuwe TV wat verder naar voren kunnen zetten, gezien de huidige ook al wat verder naar staat (kwam ik later pas achter).

Denken jullie dat dit gaat passen, en er een beetje uitziet?

Huis staat te koop, wil niets verspijkeren... >:)

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46
Protax schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:09:
Even iets tussendoor, vandaag oriënterend gekeken naar de UE55KS700.
Echter kwam ik er achter dat het maar net (of net niet) gaat passen.

[afbeelding]

De hoogte tussen het TV meubel en de kast daarboven is 77 cm, echter is de TV wat hoger.
Nu zou ik de nieuwe TV wat verder naar voren kunnen zetten, gezien de huidige ook al wat verder naar staat (kwam ik later pas achter).

Denken jullie dat dit gaat passen, en er een beetje uitziet?

Huis staat te koop, wil niets verspijkeren... >:)
Imo gaat het er niet uit zien. Hoe gaan die bovenste kastjes open?

• Phusebox
Als je toch gaat verhuizen, who cares dat het dan een paar maanden minder mooi uitziet?

• Giovanni76
Giovanni76 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 08:51:

- ik heb een Horizon box en die gaat automatisch aan bij aanzetten van mijn Samsung KS tv.

Ik kan kanalen up/down, Volume up/down etc via Samsung's Smart Remote, alleen lukt het mij niet om mijn Horizon box uit te zetten middels mijn Smart remote.

Lukt het jullie wel? En zo ja, hoe?
Niemand een idee op mijn bovenstaande vraag? ;(

• Protax
Neefdave schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:12:
[...]

Imo gaat het er niet uit zien. Hoe gaan die bovenste kastjes open?
Is een brede deur die naar beneden open klapt, standaard IKEA kastje :)
Zit alleen verankerd in de muur, niet echt handig om dit nog even te verplaatsen.

Had mezelf voorgenomen een nieuwe TV te kopen als we een ander huis hebben, maar goed heb nog 0 kijkers gehad... :X

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:14:
Als je toch gaat verhuizen, who cares dat het dan een paar maanden minder mooi uitziet?
true maar huizen verkopen niet altijd even snel zeg maar, dus het zou ook stuk langer kunnen duren.

wat hij ook kan doen is hem met muurbeugel aan de muur hangen dat past makkelijk ik heb de 55 inch KS8000 denk dat die even hoog is en die is 70,5 CM hoog zonder voet. zodra je huis hebt verkocht vul je de gaten op (tenzij nieuwe bewoner ook muurbeugel wil) en klaar

• Protax
Phusebox schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:14:
Dat is waar, echter gebruik dat kastje er boven best veel.
Stel die klep ramt tegen de tv aan... Dat soort dingen ;)

• Protax
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:17:
[...]

true maar huizen verkopen niet altijd even snel zeg maar, dus het zou ook stuk langer kunnen duren.

wat hij ook kan doen is hem met muurbeugel aan de muur hangen dat past makkelijk ik heb de 55 inch KS8000 denk dat die even hoog is en die is 70,5 CM hoog zonder voet. zodra je huis hebt verkocht vul je de gaten op (tenzij nieuwe bewoner ook muurbeugel wil) en klaar
Muur erachter is hol, zitten hier en daar wat houten latten van een oud kozijn.
Denk dat ik van de muur af moet blijven, anders haal ik straks teveel op mijn hals :P

• Pindope
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-08 10:51
Ik heb de samsung ue55ks7000 een week geleden aangeschaft, maar omg wat mooi. Hier geen probleem nog met de backplate.
Ik heb hem inmiddels aan de muur hangen met een one for All wm4211 beugel (op advies van een mede tweaker). Hou wel rekening dat je m8 x50 moet halen en dat busjes gebruik.
Verder ben ik benieuwd naar wat settings van gebruikers. Ik heb zelf op YouTube gekeken maar daar kwam ik niet echt verder mee het beeld werd te donker en dof.
Dus graag jullie settings! Motion aan of uit enz..

Ook het gamen op de ps4 pro is een belevenis. Ik ben tot noch toe zeer tevreden.
Mijn vorige tv was Panasonic plasma 42inch.

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:37
Phusebox schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:23:
Hmm Amazon prime video op de ks8000 ondersteund geen HDR en geen 4K? Dat mag toch wel onderhand komen dacht ik zo...

Ik heb ook de hele tijd dat Kodi eruit klapt of minimaliseert. Voorheen nooit problemen mee gehad. Draait ook gewoon op 1080p dus niet dat het de resolutie is die hij niet aankan.
Heb je wel de nieuwste software erop staan? Versie 1154?
Vandaag een ks9000 opgesteld thuis voor een review en ondersteunt zowel 4K en HDR bij Amazon.
vreemde is dat op de tv de taal in Duits is, en al paar aflevering Man in The High Caste gekeken op mn UBD player in originele taal Engels, echter zonder HDR, wel 4K. Kan de taal ook niet omstellen? Iemand idee hoe ik
toch Engelse taal dr op krijg? Meerwaarde van de HDR zie wel duidelijk.

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Protax schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:16:
Had mezelf voorgenomen een nieuwe TV te kopen als we een ander huis hebben, maar goed heb nog 0 kijkers gehad... :X
Wij geven wel wat stylingtips om meer kijkers te trekken, welk adres op funda? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
ago schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:10:
[...]

Wij geven wel wat stylingtips om meer kijkers te trekken, welk adres op funda? >:)
Haha, daat deel ik hier maar niet... Volgens de makelaar zag alles er prima uit en hij was erg enthousiast!
Maar goed, nog 0 kijkers in 3 maanden.
Ben eigenwijs geweest, vraagprijs staat net wat te hoog :)

Ontopic, ik ga de TV morgen maar halen... Dan staat het maar even wat minder mooi :)

• ago

ago

Ga flyeren in de buurt en bied aan dat men gratis een half uur mag gamen op je nieuwe tv ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
ago schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:15:
Ga flyeren in de buurt en bied aan dat men gratis een half uur mag gamen op je nieuwe tv ;)
Lol, nou dan nemen ze die tv direct mee in de buurt waar ik woon.
Denk dat ik blij mag zijn als ik me boxershort mag houden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:25:
[...]

De expert in Nuenen, bij Eindhoven.

Maar als het goed is geldt dit voor alle vestigingen.
€300,- retour van Samsung en 20% korting van expert geloof ik.
Bedankt voor de tip. Net de UE65KS7000 gehaald bij Expert. Goede prijs, €2019 incl. de cashback van Samsung

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:45
Hebben er meer last van dat de youtube app weer niet lekker werkt met onthouden van inlog? Na de 1154 update werkte het weer, maar laatste paar dagen is het weer raak.

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Misschien is het interessant als de uitverkoren testers van de KS8000 en KS9000 ons laten meegenieten van hun testervaringen?

• Phusebox
dinandus schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:05:
[...]

Heb je wel de nieuwste software erop staan? Versie 1154?
Vandaag een ks9000 opgesteld thuis voor een review en ondersteunt zowel 4K en HDR bij Amazon.
vreemde is dat op de tv de taal in Duits is, en al paar aflevering Man in The High Caste gekeken op mn UBD player in originele taal Engels, echter zonder HDR, wel 4K. Kan de taal ook niet omstellen? Iemand idee hoe ik
toch Engelse taal dr op krijg? Meerwaarde van de HDR zie wel duidelijk.
Jep ik heb gecheckt op updates. Amazon blijft stug 1080p aangeven. Netflix biedt ook weinig soelaas want die kwaliteit is om te huilen en hij haalt nooit 4K en meer 720p zo te zien. Kan niet aan mijn netwerk liggen, is bekabeld aangesloten en haal 200 Mbps.

Wat ik wel zwaar irritant vind is dat de tv geen enkele instelling qua beeld onthoudt. Als HDR aan is geweest lijkt het alsof ik alles weer kwijt ben wanneer ie teruggaat naar standaard tv. Ook geen mogelijkheid om zelf presets te maken en daar tussen te wisselen.

Vind het aantal opties en mogelijkheden erg karig voor een dergelijk geprijsde tv.

Oh ja en dat afdekklepje aan de achterkant? Past niet. Soms klikt het vast en paar minuten later valt ie weer eraf. Zelfde geld voor dat plaatje op de voet waar je de kabel doorheen kunt leiden. Dat zwakke magneetje moet die op zijn plek houden?

• Pindope
Romius schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:44:
Hebben er meer last van dat de youtube app weer niet lekker werkt met onthouden van inlog? Na de 1154 update werkte het weer, maar laatste paar dagen is het weer raak.
Je moet even de Fabrieksinstelling resetten.. Was bij mij ook

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 15:18
Phusebox schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:28:
[...]

Ik heb het op de ks8000 ook dat het beeld af en toe wegvalt met gewoon xbox one op 1080p. Vorige tv met zelfde kabels had nergens last van.
Ik heb mijn HDMI-premium kabels vandaag vervangen door andere HDMI-Premium kabels en de storingen/uitval is weg 8)7

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• tvernee
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-12-2024
Heb inmiddels de UE49KS7000 bijna 2 weken in gebruik en ik ben tot nu toe zeer tevreden. Nu ik sinds vandaag ook de upgrade naar de PS4 pro heb gemaakt heb ik toch een aantal vragen aangaande de HDR functionaliteit.

Ik heb bijv. het spel Uncharted 4, welke in de beeld instellingen de HDR optie biedt. Op mijn reguliere PS4 herkende het spel mijn tv en stond het ook al aan. Echter had ik toen op de tv de HDR+ modus aanstaan (omdat deze bijv. bij FIFA17 mooier beeld gaf t.o.v. de reguliere beeld instellingen, voornamelijk de kleur van het gras oogt hiermee realistischer en de reclame borden zijn retescherp).

Wat ik nu niet begrijp is of ik nou die HDR+ modus op de tv aan moet hebben om van HDR gebruik te kunnen maken. Deze modus is namelijk per HDMI kanaal in te stellen en aangezien ik mijn PS4 pro op een lege HDMI poort heb aangesloten stond deze modus nog uit. Als ik dan bijv. Uncharted 4 opstart dan krijg ik bovenin beeld op de tv de melding dat er een HDR video wordt gestart (zonder dus de HDR+ modus op de tv aangezet te hebben voor deze HDMI poort).

Toch zie ik duidelijk verandering in de kleuren en kwaliteit als ik deze HDR+ modus aanzet.

Is er iemand die mij kan uitleggen hoe het nou precies in elkaar zit en welke optie de mooiste (native) kwaliteit biedt?

Dezelfde vraagstukken heb ik ook met YouTube en Netflix, waarbij ik nu dus niet weet of ik het maximale eruit haal qua beeldkwaliteit.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Nooit gebruiken voor het gamen, je inputlag is dan vrij hoog. En als je gewoon scherpe beeld wilt hebben dan moet je de sharpness hoger zetten.

[ Voor 40% gewijzigd door Koning-Admiraal op 29-12-2016 23:10 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Verwijderd

Diederik-Jan schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:09:
Nooit gebruiken voor het gamen, je inputlag is dan vrij hoog. En als je gewoon scherpe beeld wilt hebben dan moet je de sharpness hoger zetten.
dat valt mee met deze Samsung lijn, heb in een review waar ze dit getest hebben de resultaten gezien. 20 ms normaal en 20,8 ms met HDR

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:11:
[...]

dat valt mee met deze Samsung lijn, heb in een review waar ze dit getest hebben de resultaten gezien. 20 ms normaal en 20,8 ms met HDR
Ja maar hij gebruikt geen HDR.

• strel0k
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 22:13
strel0k schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:53:
Hoi, ben momenteel aan het kijken voor de UE65KS7000 en kwam de volgende websites tegen:
https://www.buymi.nl/tv-s...hd-smart-tv-wi-fi-zilver/
https://www.plasmavisie.nl/samsung-ue65ks7000

Ben zelf nog erg sceptisch over de prijzen en ook omdat ze geen cashback aanbieden.
Bedankt voor alle reacties, ben uiteindelijk op expert.nl gekomen (20% korting op alle samsung tv's) en heb daar een ue60ks7000 gekocht voor €1840. Voelt een stuk beter (en goedkoper) nadat ik diverse reacties over buymi/plasmavisie dergelijke websites heb gelezen.

• ralphkeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:45
Gebruikt er iemand een Logitech Harmony om de KS7000 te bedienen???
Druk ik op mijn activiteit Kodi, blijft die balk met aansl. Keuzes en Netflix etc. onderin beeld staan en moet ik eerst naar mijn Samsung tv op de Logitech om op OK te drukken, wil ik na film kijken weer tv kijken heb ik precies hetzelfde.

Als ik de Logitech instel kan ik voor de Samsung input kiezen HDMI of Smarthub ofzo.

Verwijderd

ralphkeb schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:20:
Gebruikt er iemand een Logitech Harmony om de KS7000 te bedienen???
Druk ik op mijn activiteit Kodi, blijft die balk met aansl. Keuzes en Netflix etc. onderin beeld staan en moet ik eerst naar mijn Samsung tv op de Logitech om op OK te drukken, wil ik na film kijken weer tv kijken heb ik precies hetzelfde.

Als ik de Logitech instel kan ik voor de Samsung input kiezen HDMI of Smarthub ofzo.
ja ik, maar heb de TV net moet hem nog instellen. morgen vroeg op dus dat gaat hem vandaag niet worden.
return knop op de logitech ?

• tvernee
Diederik-Jan schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:09:
Oké dus als ik de HDR+ modus niet gebruik, dan regelt de tv zelf de native HDR functionaliteit wanneer deze beschikbaar is (dus bijv. bij Uncharted 4)?

Geldt dit dan ook voor YouTube en Netflix?

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

tvernee schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:26:
[...]

Oké dus als ik de HDR+ modus niet gebruik, dan regelt de tv zelf de native HDR functionaliteit wanneer deze beschikbaar is (dus bijv. bij Uncharted 4)?

Geldt dit dan ook voor YouTube en Netflix?
Zo zit het wel in elkaar ja.

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 23:23:
[...]

met toslink kan dat niet volgens mij, via HDMI gaat het via CEC die geeft een signaal aan de versterker en die gaat dan naar andere output. Dat kan je wel uitschakelen. gewoon op de TV die optie opzoeken en uitzetten.

zelf gebruik ik ook een toslink (oude receiver zonder HDMI) en werk met een logitech harmony die kan je wel instellen zodat hij alles automatisch doet, werkt super :Y

edit: als je HDMI hebt waarom dan het geluid via toslink?
Vanavond weer geprobeerd, maar kom er niet uit.
De tv is aangesloten via toslink voor tv audio op de Marantz.

Maar er is ook een hdmiverbinding tussen de tv en Marantz om te schakelen tussen de tv en beamer voor een film of zo.

Dus als ik de Marantz op tv audio zet schakelt hij blijkbaar naar het hdmi kanaal wat erg hinderlijk is tijdens het tv kijken.

Verwijderd

ncornelisse schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:33:
[...]

Maar er is ook een hdmiverbinding tussen de tv en Marantz om te schakelen tussen de tv en beamer voor een film of zo.

Dus als ik de Marantz op tv audio zet schakelt hij blijkbaar naar het hdmi kanaal wat erg hinderlijk is tijdens het tv kijken.
tja... ik denk ook dat die optie alleen is voor mensen zoals ik die geen receiver hebben met HDMI. zou het zelf gewoon via HDMI laten lopen. Sorry maar meer kan ik er niet van maken.

• tvernee
Oké bedankt. Net even een HDR video in Netflix getest en daar geeft de tv dan geen melding van een HDR video, dus nu weet ik niet of de tv het wel doet.

Overigens stuitte ik daar helaas op een probleem met de ondertiteling. Bijna bij iedere zin flitst een deel van de ondertiteling even voorbij in de linker boven hoek alvorens deze onderaan verschijnt. Dit heb ik met meerdere video's getest op Netflix.

Ik zit op software versie 1154; is dit toevallig een herkenbaar probleem?

Er viel me vd week bij GTA5 op de reguliere PS4 ook al iets vreemds op dat de straatnamen rechts onderin beeld "blurry" zijn en dus een soort trippend en trillend effect achterlaat (alsof er meerdere lagen van dezelfde tekst over elkaar heen geprojecteerd worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Phusebox schreef op donderdag 29 december 2016 @ 22:08:
[...]

Oh ja en dat afdekklepje aan de achterkant? Past niet. Soms klikt het vast en paar minuten later valt ie weer eraf. Zelfde geld voor dat plaatje op de voet waar je de kabel doorheen kunt leiden. Dat zwakke magneetje moet die op zijn plek houden?
Dat afdekplaatje past goed, alleen moet je de kabels netjes, zonder spanning, door de opening naar buiten geleiden. Magneet? Dat is volgens mij gewoon een plakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik HDR eigenlijk niet echt kan waarnemen. Althans niet dat ik kan zeggen dat het echt iets toevoegt. Enige dat ik ervaar bij HDR dat het beeld veel te fel is, onkijkbaar fel zelfs 's avonds.

Bij normaal beeld heb ik de backlight op 4 of 5 staan en eco modus aan op laag. Bij HDR springt ie dan vanzelf naar 15 geloof ik.

Verser lijkt het alsof de tv een persoonlijkheidsstoornis heeft. Krijg regelmatig de melding dat ie een nieuw apparaat heeft gevonden dat ik dan moet instellen, terwijl er niks nieuws is aangesloten en mooier is dan nog dat geen enkel apparaat werkt bij het instellen.

Dan het volgende, als ik zelf de receiver handmatig instel krijg ik de ene keer dat volume icoontje van Samsung links in beeld als ik volume verander naar de volgende keer dat ik hem aanzet krijg ik dat weer niet.

Dit is echt totaal onwerkbaar zeker voor mijn vrouw die gewoon tv wil kijken en niet steeds 5 minuten alles opnieuw instellen.
RAAF12 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 01:42:
[...]

Dat afdekplaatje past goed, alleen moet je de kabels netjes, zonder spanning, door de opening naar buiten geleiden. Magneet? Dat is volgens mij gewoon een plakker.
Zonder kabels blijft ie al niet zitten.

[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 30-12-2016 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Balen zeg, kan ie nog terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb een review exemplaar dat na 2 weken sowieso terug gaat, maar tot nu toe is er niets in mij dat zegt deze tv zou ik nu zelf kopen nadat ik hem in de huiskamer heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:36:
[...]

Ik heb een review exemplaar dat na 2 weken sowieso terug gaat, maar tot nu toe is er niets in mij dat zegt deze tv zou ik nu zelf kopen nadat ik hem in de huiskamer heb gehad.
heb jij de KS8000 of de KS9000? ik heb de KS8000 en de beeldkwaliteit is echt super. moet wel enorm wennen aan de menus en remote. Heb hem gisterenmiddag pas gekregen dus is nog te vroeg om echt wat te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:52:
[...]

heb jij de KS8000 of de KS9000? ik heb de KS8000 en de beeldkwaliteit is echt super. moet wel enorm wennen aan de menus en remote. Heb hem gisterenmiddag pas gekregen dus is nog te vroeg om echt wat te zeggen.
De 8000. Beeld is super bij 4K in goede bitrate maar bij alle andere bronnen vind ik het resultaat erg wisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:04:
[...]

De 8000. Beeld is super bij 4K in goede bitrate maar bij alle andere bronnen vind ik het resultaat erg wisselend.
heb 1080i, 1080p en UHD beelden gezien en was van alles onder de indruk toegegeven 1080i was maar een kort stukje en slechter dan full HD kijk ik eigenlijk niet al ga ik dat natuurlijk voor de test wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:27
tvernee schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:44:
[...]

Oké bedankt. Net even een HDR video in Netflix getest en daar geeft de tv dan geen melding van een HDR video, dus nu weet ik niet of de tv het wel doet.
Netflix geeft idd geen melding over HDR, in tegenstelling tot bijv. Amazon en PS4 HDR games. Maar het is overduidelijk te merken als Netflix HDR content afspeelt want je backlight springt dan naar 20 als je de tv in Movie of Standard mode hebt staan. Volgens mij is dit al vaker besproken in dit topic.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 30-12-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:06:
[...]

heb 1080i, 1080p en UHD beelden gezien en was van alles onder de indruk toegegeven 1080i was maar een kort stukje en slechter dan full HD kijk ik eigenlijk niet al ga ik dat natuurlijk voor de test wel doen
80% van wat ik kijk is 720p, maar het zit niet zozeer in de scherpte maar in schaduw detail en vooral het feit dat alles heel vaal is qua kleur tenzij het dus 4K HDR is. Alle 1080p content ziet er ook flets uit, en als je wat probeert in te stellen wordt het weer veel te donker.
DutchOwnage schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:07:
[...]

Netflix geeft idd geen melding over HDR, in tegenstelling tot bijv. Amazon en PS4 HDR games. Maar het is overduidelijk te merken als Netflix HDR content afspeelt want je backlight springt dan naar 20 als je de tv in Movie of Standard mode hebt staan. Volgens mij is dit al vaker besproken in dit topic.
Ehm Netflix zegt bij mij wel 4K HDR, Amazon zegt alleen 1080p al zou het 4K HDR moeten zijn. Overigens werkt Netflix vrijwel nooit op 4K ook al is ie bekabeld aangesloten op een 200 Mbps lijn.

Die backlight die automatisch op max of hoog springt is echt mega irritant overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:11:
[...]

[...]

Ehm Netflix zegt bij mij wel 4K HDR, Amazon zegt alleen 1080p al zou het 4K HDR moeten zijn. Overigens werkt Netflix vrijwel nooit op 4K ook al is ie bekabeld aangesloten op een 200 Mbps lijn.

Die backlight die automatisch op max of hoog springt is echt mega irritant overigens.
Netflix zegt het wel, de tv geeft alleen geen HDR melding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DutchOwnage schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:13:
[...]

Netflix zegt het wel, de tv geeft alleen geen HDR melding ;)
Ik heb nog nooit een HDR melding gezien... Je merkt het alleen omdat je naar je zonnebril grijpt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Dat is toch wat ik zeg 8)7 :P

Overigens is 4K Netflix niet te vergelijken met 4K YouTube, de laatste is vele malen beter vindt ik persoonlijk. Ook bijv. The Grand Tour op Amazon in 4K HDR is vele malen beter.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 30-12-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DutchOwnage schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:19:

Overigens is 4K Netflix niet te vergelijken met 4K YouTube, de laatste is vele malen beter vindt ik persoonlijk. Ook bijv. The Grand Tour op Amazon in 4K HDR is vele malen beter.
Ik bedoel nog nooit een HDR melding whatsoever, niet bij Youtube, niet bij Netflix, niet bij Amazon nergens. Helaas heb ik geen andere devices die 4K HDR ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvernee
DutchOwnage schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:07:
[...]

Ok net even getest; als de beeldmodus op standard staat dan springt de backlight van 13 naar 18 als ik HDR content op Netflix afspeel. Echter gebruik ik de beeldmodus natural en daar staat de backlight zelfs al op 20, vandaar dat ik waarschijnlijk weinig verschil merk met HDR content. Of past de tv nog andere instellingen aan bij HDR content?
Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:11:

[...]

DutchOwnage schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:19:

Het valt mij inderdaad ook op dat 4K content op Netflix niet oogt als 4K en als je dit gaat vergelijken met 4K content op YouTube dan is dit inderdaad een wereld van verschil (helaas). Je zou dus kunnen zeggen dat Netflix onterecht de term 4K gebruikt? Want ik zie echt nauwelijks verschil met Full HD wat ik op mijn vorige tv had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
@Phusebox:

Ook niet bij The Grand Tour op Amazon? Dat is vreemd hier geeft de tv de melding wel.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 30-12-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DutchOwnage schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:25:
@Phusebox:

Ook niet bij The Grand Tour op Amazon? Dat is vreemd hier geeft de tv de melding wel.
The Grand Tour zegt ook 1080p onderaan in het scherm als ik op pauze druk, krijg hem niet naar 4K.
tvernee schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:25:
[...]

Ok net even getest; als de beeldmodus op standard staat dan springt de backlight van 13 naar 18 als ik HDR content op Netflix afspeel. Echter gebruik ik de beeldmodus natural en daar staat de backlight zelfs al op 20, vandaar dat ik waarschijnlijk weinig verschil merk met HDR content. Of past de tv nog andere instellingen aan bij HDR content?
[...]
Wauw jij hebt je backlight op 13 tot 20 staan? Kijk je tv buiten in de zon? Ik vind 8 al veel te fel. Vanochtend zelfs naar 3 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvernee
Herkennen jullie die ondertiteling problemen niet op Netflix? Sinds gisteren zie ik de ondertiteling kort voorbij flitsen in de linker boven hoek, alvorens deze onderaan verschijnt. Het gebeurt bijna letterlijk met iedere zin en oogt heel irritant.

Nog even een andere vraag; ik had in het begin de HDMI UHD Color voor iedere HDMI poort aangezet (dit is een soort upscaling naar UHD toch?), kan ik dit voor mijn PS4 pro nu beter uitzetten? Niet ieder spel ondersteunt natuurlijk nog de UHD kwaliteit, maar ik heb ook geen zin om steeds per spel te switchen tussen allerlei instellingen (bijv. ook de HDR+ modus zoals ik al eerder heb vermeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvernee
Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:30:
[...]

Wauw jij hebt je backlight op 13 tot 20 staan? Kijk je tv buiten in de zon? Ik vind 8 al veel te fel. Vanochtend zelfs naar 3 gezet.
Haha nou ik moet je eerlijk bekennen dat het beeld soms wel wat te fel oogt ja (voornamelijk 's avonds). Ik heb me een keer laten vertellen dat relatief jonge mensen felheid en scherpte automatisch associëren met betere kwaliteit, dus misschien heb ik het daarom wel zo staan :)

Zonder dollen; ik ben nog steeds op zoek naar de ideale beeld instellingen, heb al een aantal instructie video's uitgeprobeerd, maar deze mensen geven allemaal de voorkeur aan het gelige beeld (wat je bijv. bij de film modus al te zien krijgt). Ik vond de natural modus het mooiste ogen van de 4 standaard beeld opties die je krijgt, maar qua finetuning kan ik zeker nog wat tips gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ondertiteling probleem met Netflix herken ik niet.

HDMI UHD Color moet je aan laten staan op je PS4 Pro HMDI poort. Alleen als dat aanstaat krijg je HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
tvernee schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:30:
Herkennen jullie die ondertiteling problemen niet op Netflix? Sinds gisteren zie ik de ondertiteling kort voorbij flitsen in de linker boven hoek, alvorens deze onderaan verschijnt. Het gebeurt bijna letterlijk met iedere zin en oogt heel irritant.
Enige probleem dat ik met de ondertiteling heb is dat het voor slechtzienden is gemaakt, wat een belachelijk groot font en geen optie om iets in te stellen... Kan het bijna zonder bril lezen en ik heb een sterkte van -7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvernee
DutchOwnage schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:35:
Ondertiteling probleem met Netflix herken ik niet.

HDMI UHD Color moet je aan laten staan op je PS4 Pro HMDI poort. Alleen als dat aanstaat krijg je HDR.
Ok bedankt, waarschijnlijk kan ik dan gewoon voor alle HDMI poorten HDMI UHD Color aan laten staan toch? Zolang het geen verslechtering van de kwaliteit oplevert, dan kan het alleen maar beter worden lijkt me.

Ik heb zojuist (voor de 2e keer al in 2 weken...) de smart hub gereset en zowaar zijn de ondertiteling problemen op Netflix verdwenen. Vorige week had ik al problemen met de Netflix app dat ik geen keuze kon maken in het account selecteren scherm, waardoor ik dus de app zelf niet meer in kon komen.

Als ik op internet zoek op de 1154 software update dan levert deze wereldwijd diverse problemen op (o.a. met Netflix en YouTube), in Amerika is 1155 al uit maar in Europa blijkbaar nog niet. Ik hoop van harte dat ik niet 1x per week de smart hub moet resetten om fatsoenlijk gebruik te kunnen maken van mijn tv, want dan is de pret snel over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
ncornelisse schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:33:
[...]

In tv menu bij audio instellingen kun je voor geluid toslink zetten, neem aan dat je dat al hebt gedaan?
Verder de CEC op zowel de sammy als de marantz uitschakelen, mag de tv niet meer automatisch via de HDMI schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:22:
[...]

Ik bedoel nog nooit een HDR melding whatsoever, niet bij Youtube, niet bij Netflix, niet bij Amazon nergens. Helaas heb ik geen andere devices die 4K HDR ondersteunen.
Heb je alle firmware updates geinstalleerd (i.e. 1154)?
Anders denk ik dat je een defect model hebt.

Mijn KS7000 schakelt TGT op Amazon direct naar 4K HDR.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dYr7oQd.jpg

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JackBol schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:32:
[...]

Heb je alle firmware updates geinstalleerd (i.e. 1154)?
Anders denk ik dat je een defect model hebt.

Mijn KS7000 schakelt TGT op Amazon direct naar 4K HDR.

[afbeelding]
Jep heb gewoon de nieuwste versie firmware. Ik zie ook in Amazon nergens iets staan van 4K of HDR bij die show. Bij mij zegt ie dus op die plek 1080p.

Of moet je soms zoals bij andere merken een trucje doen en de Amerikaanse versie van Amazon Prime installeren ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 30-12-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:42:
[...]

Jep heb gewoon de nieuwste versie firmware. Ik zie ook in Amazon nergens iets staan van 4K of HDR bij die show. Bij mij zegt ie dus op die plek 1080p.

Of moet je soms zoals bij andere merken een trucje doen en de Amerikaanse versie van Amazon Prime installeren ofzo?
Ik heb gewoon een Nederlandse prime account van primevideo.nl.
En de Amazon video app uit de ingebouwde appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
dinandus schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:45:
[...]

In tv menu bij audio instellingen kun je voor geluid toslink zetten, neem aan dat je dat al hebt gedaan?
Verder de CEC op zowel de sammy als de marantz uitschakelen, mag de tv niet meer automatisch via de HDMI schakelen.
Ja alle opties geprobeerd.
Op mijn vorige tv, Samsung F7000 werkte het wel goed en met de overgang naar de deze tv niets veranderd in de settings aan de Marantz zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
tvernee schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:34:
[...]

Haha nou ik moet je eerlijk bekennen dat het beeld soms wel wat te fel oogt ja (voornamelijk 's avonds). Ik heb me een keer laten vertellen dat relatief jonge mensen felheid en scherpte automatisch associëren met betere kwaliteit, dus misschien heb ik het daarom wel zo staan :)

Zonder dollen; ik ben nog steeds op zoek naar de ideale beeld instellingen, heb al een aantal instructie video's uitgeprobeerd, maar deze mensen geven allemaal de voorkeur aan het gelige beeld (wat je bijv. bij de film modus al te zien krijgt). Ik vond de natural modus het mooiste ogen van de 4 standaard beeld opties die je krijgt, maar qua finetuning kan ik zeker nog wat tips gebruiken :)
Ik verschiet er wel van dat jullie de backlight/achtergrondverlichting zo laag hebben staan. Zelf heb ik een 40J6200 (oké, het is natuurlijk een veel mindere reeks dan de KS-series) en de backlight staat hier op het max. 20/20 en dat vind ik nog te weinig. Qua helderheid(piek) scoort dit toestel maar 261/ en de KS-reeksen kunnen veel hoger. Maar dat je dat verschil toch zo duidelijk kan waarnemen... leuk om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Benieuwd hoe de nieuwe 2017 modellen eruit gaan zien. Topic kan zo langzamerhand wel geopend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rsca777 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:39:
[...]

Ik verschiet er wel van dat jullie de backlight/achtergrondverlichting zo laag hebben staan. Zelf heb ik een 40J6200 (oké, het is natuurlijk een veel mindere reeks dan de KS-series) en de backlight staat hier op het max. 20/20 en dat vind ik nog te weinig. Qua helderheid(piek) scoort dit toestel maar 261/ en de KS-reeksen kunnen veel hoger. Maar dat je dat verschil toch zo duidelijk kan waarnemen... leuk om te weten.
Mijn eigen tv (de Samsung is een tijdelijke review exemplaar) heeft ook een piek van 250-300, en zelfs die heb ik op 20/100 staan qua backlight.
Diederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:54:
Benieuwd hoe de nieuwe 2017 modellen eruit gaan zien. Topic kan zo langzamerhand wel geopend worden.
Samsung stelt de nieuwe tv's op 4 januari voor dus om een topic te openen voor die tijd lijkt me vrij zinloos.

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 30-12-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
Diederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:54:
hier is al iets te vinden over de 2017 modellen..

http://www.trustedreviews...rs-dates-schedule-preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de informatie is nu nog minimaal en meeste zijn geruchten danwel dingen die verwacht worden. na de CES dus op 5 januari zal er meer duidelijkheid komen. zelf heb ik al enorm gegoogled op de nvidia shield waar naar verwachting een nieuwe versie van gaat komen. Ook ben ik enorm benieuwd naar de Samsung QLED TVs maar heb de zoektocht opgegeven, wacht wel tot de CES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 09:50
het is idd koffiedik kijken. en ik heb nog wel even de tijd voor ik een tv koop (oktober ongeveer). hopelijk dat voor mij de philips wat gaat worden. oled samen met ambilight..

shield hou ik ook in de gaten, heb net een tablet k1 gekocht en is wel lekker snel..

we gaan het allemaal zien volgend jaar.. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:11:
Samsung stelt de nieuwe tv's op 4 januari voor dus om een topic te openen voor die tijd lijkt me vrij zinloos.
Wat is er mis met een paar dagen de spanning opbouwen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:10
ago schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:04:
[...]

Wat is er mis met een paar dagen de spanning opbouwen? ;)
Wat let je ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Zo hij staat! :) Wat een mooie TV, nu uitvogelen hoe alles werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:22:
[...]

Staat even bovenin beeld, twee hokjes 4K en HDR.

Op Youtube is een HDR kanaal met allerlei filmpies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Protax schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:02:
Zo hij staat! :) Wat een mooie TV, nu uitvogelen hoe alles werkt!
Welk model?

Ik vind die schuine metalen rand wel mooi en slim om de rand minder dik te laten lijken maar wat me stoort is dat die rand daardoor ook naar voren toe reflecteert en is toch jammer dat je steeds zo'n opgelicht randje ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Phusebox schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:26:
[...]

Welk model?

Ik vind die schuine metalen rand wel mooi en slim om de rand minder dik te laten lijken maar wat me stoort is dat die rand daardoor ook naar voren toe reflecteert en is toch jammer dat je steeds zo'n opgelicht randje ziet.
De UE55KS700, heb ook de bijbehorende soundbar erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAAF12 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:21:
[...]

Staat even bovenin beeld, twee hokjes 4K en HDR.

Op Youtube is een HDR kanaal met allerlei filmpies.
ik zie het ook niet hoor, geen 4K en geen HDR maar als ik tijdens het filmpje naar settings kijk zie ik wel dat HDR werkt. het ziet er ook allemaal super mooi uit maar geen twee hokjes. waar zou dat moeten staan rechts boven of links boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Meestal rechtsboven in beeld 1 a 2 seconde.
YouTube: The HDR Channel
Moment dat ie omschakelt op HDR zie je dat gelijk in het beeld, dat wordt feller verlicht.

[ Voor 77% gewijzigd door RAAF12 op 30-12-2016 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik krijg the Grand Tour toch echt niet op 4K HDR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RWxl2xhejftiBykbtdCGUQsw/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ok, alles is aangesloten / Logitech Harmony geconfigureerd (draait als een zonnetje).

Nu de vraag, zijn er zaken die ik direct moet aanpassen?

Enige wat ik nu nog niet aan de gang krijg, is het geluid harder / zachter zetten via de Harmony (maar moet die Soundbar denk ik nog even toevoegen, dacht dat dit wel via HDMI / Optisch zou werken).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindope
Ik heb een logitech harmony 350 waar ik nu alles regel waaronder mijn Samsung tv... Heeft iemand ervaring met de harmony ultimate one? Die heb ik namelijk nog nieuw in de doos. Welke is beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Waarom moet hier alles zo duur zijn. Een bezoekje over het kanaal en je krijgt de 49 inch mee voor onder de €999 euro. Samsung Nederland gooi die adviesprijzen eens omlaag en stop met prijsafspraken!
www.prcdirect.co.uk/samsu...4k-led-tv.html?source=wbg

[ Voor 16% gewijzigd door Koning-Admiraal op 30-12-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Diederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:22:
Waarom moet hier alles zo duur zijn. Een bezoekje over het kanaal en je krijgt de 49 inch mee voor onder de €999 euro. Samsung Nederland gooi die adviesprijzen eens omlaag en stop met prijsafspraken!
Prijsafspraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Nederlandse Samsung dealers mogen van Samsung niet op het internet adverteren met prijzen onder de €1499, euro voor de 49 inch, ook al zouden ze dat willen. Tenzij je buitenlandse modellen verkoopt. LG doet exact hetzelfde met hun OLED modellen. Telefonisch of in de winkel is veel meer bespreekbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Koning-Admiraal op 30-12-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Vraagje van mijn kant, iemand die ervaring heeft met de insight App op een samsung hier?
Blijft op het openenings scherm hangen, al geprobeerd te vernieuwen maar lukt ook niet.
jammer daar zij schitterende 4K-HDR programma's hebben, keek ze voorheen in 4K op de schotel, zijn ze gaan coderen, en het HD+ sat kanaal is leuk maar kan niet tippen in de hoogwaardige 4K van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
de goedkoopste in de pricewatch is maar 139 euro duurder, dus zoveel duurder is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

bvbal79 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:53:
[...]

de goedkoopste in de pricewatch is maar 139 euro duurder, dus zoveel duurder is het allemaal niet.
Met als nadeel dat het geen Benelux modellen zijn. Gekloot met de firmware en Samsung die geen service wilt verlenen bij defecten. Voor zulke kleine verschillen kun je beter wachten op een prijsdaling van een Nederlands toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Diederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:56:
[...]

Met als nadeel dat het geen Benelux modellen zijn. Gekloot met de firmware en Samsung die geen service wilt verlenen bij defecten. Voor zulke kleine verschillen kun je beter wachten op een prijsdaling van een Nederlands toestel.
Tja, wie zegt dat die UK site UK modellen verkoopt. Wordt dan een beetje appels met peren vergelijken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik heb vandaag een Nederlandse TV gekocht, voor de prijs onder de goedkoopste op het internet (via een tip hier op het forum).
Je moet dan alleen niet bij de BCC's / Mediamarkt etc. binnenlopen, daar ga je dat gewoon niet krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

bvbal79 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:58:
[...]

Tja, wie zegt dat die UK site UK modellen verkoopt. Wordt dan een beetje appels met peren vergelijken zo.
Dit zijn Samsung dealers, allemaal na te gaan op de Samsung website, net zoals Curry's en John Lewis dat is, met vergelijkbare prijzen. Grote bedrijven in de UK. Dus nee, geen appels met peren vergelijking.

[ Voor 4% gewijzigd door Koning-Admiraal op 30-12-2016 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Protax schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:58:
Ik heb vandaag een Nederlandse TV gekocht, voor de prijs onder de goedkoopste op het internet (via een tip hier op het forum).
Je moet dan alleen niet bij de BCC's / Mediamarkt etc. binnenlopen, daar ga je dat gewoon niet krijgen :)
Goed,... een Nederlandse TV...je moet alleen niet bij de BCC's/Mediamarkt binnenlopen....

Wat verwacht je van ons als reactie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Diederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:59:
[...]

Dit zijn Samsung dealers, allemaal na te gaan op de Samsung website, net zoals Curry's en John Lewis dat is, met vergelijkbare prijzen. Grote bedrijven in de UK. Dus nee, geen appels met peren vergelijking.
Ah ok. Tja, daarom kijk ik ook niet naar buitenlandse prijzen. De Benzine is ook in Belgie en Duitsland goedkoper helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
bvbal79 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:00:
[...]

Goed,... een Nederlandse TV...je moet alleen niet bij de BCC's/Mediamarkt binnenlopen....

Wat verwacht je van ons als reactie? :)
Ik bedoel daarmee te zeggen, dat je beter moet zoeken.
Een lokale elektro winkel om de hoek geeft vaker meer korting.

Ik ga hier niet vertellen wat ik exact heb betaald, en wat voor truuk ze precies uithalen.
Maar ik heb ook gewoon recht op de cashback actie!

Ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Protax schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:03:
[...]

Ik bedoel daarmee te zeggen, dat je beter moet zoeken.
Een lokale elektro winkel om de hoek geeft vaker meer korting.

Ik ga hier niet vertellen wat ik exact heb betaald, en wat voor truuk ze precies uithalen.
Maar ik heb ook gewoon recht op de cashback actie!

Ideaal :)
Wat zijn we behulpzaam naar elkaar toe met de kerstdagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
bvbal79 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:04:
[...]

Wat zijn we behulpzaam naar elkaar toe met de kerstdagen :)
Ik heb beloofd dat ik wat reclame zou maken, ik zou zeggen contact (bellen!) deze mannen eens:

http://www.radiovonburg.nl

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Die is vrij bekend hoor. Niks nieuws. Verkopen de 49 inch voor 1199, en de 55 voor ongeveer 1350 met cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngv
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-06 23:51

ngv

Ik heb vandaag een 65KS8000 opgehaald bij Radiovonburg. Netjes geholpen en zeer voordelige prijs gehad. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giovanni76
Diederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:02:
[...]

Nederlandse Samsung dealers mogen van Samsung niet op het internet adverteren met prijzen onder de €1499, euro voor de 49 inch, ook al zouden ze dat willen. Tenzij je buitenlandse modellen verkoopt. LG doet exact hetzelfde met hun OLED modellen. Telefonisch of in de winkel is veel meer bespreekbaar.
Klopt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
ngv schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:17:
Ik heb vandaag een 65KS8000 opgehaald bij Radiovonburg. Netjes geholpen en zeer voordelige prijs gehad. Aanrader!
Wat was de prijs?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Zolang de klant koopt zal het Samsung worst wezen. In O Europe, Spanje ect zijn de prijzen ook lager, komt door de armere bevolking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dinandus schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:03:
Vraagje van mijn kant, iemand die ervaring heeft met de insight App op een samsung hier?
Blijft op het openenings scherm hangen, al geprobeerd te vernieuwen maar lukt ook niet.
jammer daar zij schitterende 4K-HDR programma's hebben, keek ze voorheen in 4K op de schotel, zijn ze gaan coderen, en het HD+ sat kanaal is leuk maar kan niet tippen in de hoogwaardige 4K van ze.
Hier op een ks8000 doet ie ook niks behalve het start scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
Protax schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:43:
Ok, alles is aangesloten / Logitech Harmony geconfigureerd (draait als een zonnetje).

Nu de vraag, zijn er zaken die ik direct moet aanpassen?

Enige wat ik nu nog niet aan de gang krijg, is het geluid harder / zachter zetten via de Harmony (maar moet die Soundbar denk ik nog even toevoegen, dacht dat dit wel via HDMI / Optisch zou werken).

:)
Hoe heb je alles aangesloten? Ik heb mijn KPN decoder en receiver op de tv aangesloten, mediaplayer en blu-ray op de receiver.
In de Harmony software heb ik voor decoder HDMI als input gekozen en de receiver HDMI 2, maar elke keer als ik wissel tussen "film kijken" en "tv kijken" krijg ik die Samsung balk onderaan te zien die niet weggaat?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Oh ja ook een tip zet je beeldformaat op aangepast ipv 16:9 want deze ouderwetse tv meent aan overscan te moeten doen. Alsof we nog in de vorige eeuw leven.

Netflix opstarten duurt ook wel een eeuwigheid vaak zeg. 20-30 sec komt regelmatig voor.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 31-12-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
Phusebox schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 08:07:
Oh ja ook een tip zet je beeldformaat op aangepast ipv 16:9 want deze ouderwetse tv meent aan overscan te moeten doen. Alsof we nog in de vorige eeuw leven.

Netflix opstarten duurt ook wel een eeuwigheid vaak zeg. 20-30 sec komt regelmatig voor.
Beeldformaat moet je gewoon op 16:9 laten staan, maar iets daaronder staat Aanp. aan scherm, die moet je wel aan zetten zodat je source correct full getoont wordt ;)
Pagina: 1 ... 19 ... 60 Laatste