We dronken al jaaaaren 'sinas' van Spa. Spa & fruit... want dat is Spa... met Fruit.
Lekker, en relatief weinig suiker. Doorgaans de helft van wat er normaal in fris zit, aangevuld met aspartaam.
Een maandje geleden heeft Spa besloten de flessen kleiner te maken EN duurder
Ze kregen de stront aardig over zich heen op facbeook "ja nee uit onderzoek blijkt dat klanten dat willen."
Ach sodemieter toch op.
"En de nieuwe ingrediënten zijn duurder"
wut
verhip... er zit nu alleen nog maar echte suiker in, geen aspartaam.
En omdat suiker duurder is volgens Spa, is de drank duurder, en! bovendien nu 100% natuurlijk

Kortom:
- duurder
- vies geworden door hun "100% natuurlijk"
We zijn naarstig opzoek naar een nieuwe sinas, en ik vond zo Royal club. Ook relatief weinig suiker, maar van deze bittere bijsmaak moet je echt houden. Na een half glaasje houd ik het voor gezien.
Wie heeft er buiten Fanta of sisi nog tips voor een merk wat enigszins algemeen verkrijgbaar is, en geen tig gram suiker aan boord heeft.
Lekker, en relatief weinig suiker. Doorgaans de helft van wat er normaal in fris zit, aangevuld met aspartaam.
Een maandje geleden heeft Spa besloten de flessen kleiner te maken EN duurder
Ze kregen de stront aardig over zich heen op facbeook "ja nee uit onderzoek blijkt dat klanten dat willen."
Ach sodemieter toch op.
"En de nieuwe ingrediënten zijn duurder"
wut
verhip... er zit nu alleen nog maar echte suiker in, geen aspartaam.
En omdat suiker duurder is volgens Spa, is de drank duurder, en! bovendien nu 100% natuurlijk

Kortom:
- duurder
- vies geworden door hun "100% natuurlijk"
We zijn naarstig opzoek naar een nieuwe sinas, en ik vond zo Royal club. Ook relatief weinig suiker, maar van deze bittere bijsmaak moet je echt houden. Na een half glaasje houd ik het voor gezien.
Wie heeft er buiten Fanta of sisi nog tips voor een merk wat enigszins algemeen verkrijgbaar is, en geen tig gram suiker aan boord heeft.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.