'Laatst online' zoals het daar getoond wordt is puur de laatste keer op het forum. Deze DM is gestuurd vanuit de FP waardoor die tijd niet wordt aangepast.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Alsof alles hier op Tweakers logisch is
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Die functie had aangepast moeten worden toen FP en forum meer in elkaar gingen overlopen ja. Of ze moeten de tekst 'op forum' toevoegen. 
Goed gevonden hoor Frozen!
Goed gevonden hoor Frozen!
Maar DM's zitten technische gezien onder het forum (zie Sessie reset bij lezen dm-berichten), dus dan zou de laatst online tijd wel moeten updaten als je DM's stuurt...Dirk schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:22:
'Laatst online' zoals het daar getoond wordt is puur de laatste keer op het forum. Deze DM is gestuurd vanuit de FP waardoor die tijd niet wordt aangepast.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Nee, daar hebben we sessie-updates laatst uitgezet, dus wordt daar ook de laatste online-tijd niet geupdate._David_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:20:
[...]
Maar DM's zitten technische gezien onder het forum (zie Sessie reset bij lezen dm-berichten), dus dan zou de laatst online tijd wel moeten updaten als je DM's stuurt...
Intentionally left blank
crisp schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:56:
[...]
Nee, daar hebben we sessie-updates laatst uitgezet, dus wordt daar ook de laatste online-tijd niet geupdate.
Idee om dit soort dingen te melden in de iteratie .plan? Nu zit ik nog elke keer snel m'n standaard topics te lezen naardat ik m'n DM's heb gelezen zodat ik m'n positie niet kwijt raak
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Nu maak je me aan het twijfelen, want het is niets voor mij om dat dan niet in het topic te melden.. morgen even dubbelchecken_David_ schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:12:
[...]
Idee om dit soort dingen te melden in de iteratie .plan? Nu zit ik nog elke keer snel m'n standaard topics te lezen naardat ik m'n DM's heb gelezen zodat ik m'n positie niet kwijt raak
Intentionally left blank
Checked, ik had het inderdaad wel opgelostcrisp schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:16:
[...]
Nu maak je me aan het twijfelen, want het is niets voor mij om dat dan niet in het topic te melden.. morgen even dubbelchecken
Intentionally left blank
Mooi, kan ik in de toekomst tenminste wel m'n DM's snel lezen
Idd handig om te weten dat het geen issue meer is. Kan ik onze groep DM ook eens lezen zonder direct het forum door te moeten. Daarvoor hebben we nog Ik heb het even gehad met het Forum, Sessieduur open staan.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Pagina: 1