Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag GTA 5, Fallout 4 en Black Ops 3 spelen op bovengemiddelde kwaliteit. Ook wil ik veel retro games spelen zoals de Harry Potter-reeks enzovoorts. Het belangrijkste is dat hij nog minstens 5 jaar meegaat op prima kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700-900 euro inclusief windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een harde schijf liggen van 1 TB. Die kan ik wel gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel i5 6500 lijkt me prima
MSI GTX 970 4GB
Ik weet niet welk moederboard ik moet nemen
Samsung 250 GB SSD
Sharkoon red case (of gewoon een andere case waar alles in past)
Windows 7
DVD brander/lezer
8 GB RAM
Voeding weet ik ook niet
Tot nu toe heb ik dit, maar ik wil liever iets goedkoper:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een NVIDIA kaart zou fijn zijn, want die is toch wel het bekendst. Ook wil ik graag een intel skylake processor, want daar heb ik het meeste vertrouwen in dat die het nog lang volhouden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tot zover niet
Ga je overklokken?
Overklokken hoeft niet
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat meer willen weten over welk moederboard handig is en hoe veel voeding er nodig is. Ook zou ik willen weten of het heel veel uitmaakt of je windows 7 of 10 haalt. Windows 7 is namelijk stukken goedkoper. Voel je vrij een volledige build achter te laten. Alle vormen van advies worden gewaardeerd
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag GTA 5, Fallout 4 en Black Ops 3 spelen op bovengemiddelde kwaliteit. Ook wil ik veel retro games spelen zoals de Harry Potter-reeks enzovoorts. Het belangrijkste is dat hij nog minstens 5 jaar meegaat op prima kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700-900 euro inclusief windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een harde schijf liggen van 1 TB. Die kan ik wel gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel i5 6500 lijkt me prima
MSI GTX 970 4GB
Ik weet niet welk moederboard ik moet nemen
Samsung 250 GB SSD
Sharkoon red case (of gewoon een andere case waar alles in past)
Windows 7
DVD brander/lezer
8 GB RAM
Voeding weet ik ook niet
Tot nu toe heb ik dit, maar ik wil liever iets goedkoper:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 79,95 | € 79,95 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 349,- | € 349,- |
1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 30,95 | € 30,95 |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 51,48 | € 51,48 |
1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 28,95 | € 28,95 |
1 | LG GH24NSC0 Zwart | € 14,- | € 14,- |
1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,33 | € 86,33 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 937,56 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een NVIDIA kaart zou fijn zijn, want die is toch wel het bekendst. Ook wil ik graag een intel skylake processor, want daar heb ik het meeste vertrouwen in dat die het nog lang volhouden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tot zover niet
Ga je overklokken?
Overklokken hoeft niet
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat meer willen weten over welk moederboard handig is en hoe veel voeding er nodig is. Ook zou ik willen weten of het heel veel uitmaakt of je windows 7 of 10 haalt. Windows 7 is namelijk stukken goedkoper. Voel je vrij een volledige build achter te laten. Alle vormen van advies worden gewaardeerd
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 757535 op 08-04-2016 19:17 ]