Gravity is a habit that is hard to shake off.
UPS zei dinsdagmiddag, hij was dinsdagochtend al binnen maar gelukkig was er iemand thuis. Heb er helaas nog geen gebruik van kunnen maken. Daarmaast moet ook nog een pricewatch: EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+ binnenkomen ter vervanging van een V&A aangeboden: EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB. De rest van mijn systeem is als het goed is ok. Vanavond unboxing en eerste tests, spannend!PuckStar schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:23:
[...]
Dan krijg je hem morgen of overmorgen.
Als je je inschrijft bij UPS My Choice kun je zien wanneer ze hem bezorgen (zelfs dagdeel staat erbij).
Zou erg mooi zijn. Mochten meer mensen dit bericht krijgen dan graag delenAzerion schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:39:
Gisteren de volgende verwachting ontvangen van Oculus:
Order NR: 613000026XXXXX
Estimated Ship Date
5/2/2016 - 5/12/2016
Vandaag de volgende e-mail:
Hi XXXX,
Your order has been processed and your Rift is almost on its way! Look for a shipping confirmation email with tracking information soon.
Please keep this email handy for reference. If you have any questions or concerns about your order, please contact Oculus Support.
The Oculus Team
Ik verwacht dus dat hij ergens deze week wordt verzonden en dat de schatting dus totaal niet klopt
Bedrag is nu inderdaad ook gereserveerd(Nog niet afgeschreven)TAA schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:22:
Er zijn op reddit meer meldingen van mei levering die het afgelopen uur afgeschreven zijn... Bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/...il_to_end_of_may_payment/
Hopelijk wordt hij inderdaad nog deze week verzonden
Zodat je niet overstapt naar het andere team.
Maar goed ken ook nog vertraging zijn met afhandeling.
Ik weet wel dat als je via cc betaalt er enige vertraging in zit met authorisatie vanuit de bank<>Oculus.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Hoeveelste minuut (04:XX UTC) heb je de pre-order geplaatst?Azerion schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:39:
Gisteren de volgende verwachting ontvangen van Oculus:
Order NR: 613000026XXXXX
Estimated Ship Date
5/2/2016 - 5/12/2016
Vandaag de volgende e-mail:
Hi XXXX,
Your order has been processed and your Rift is almost on its way! Look for a shipping confirmation email with tracking information soon.
Please keep this email handy for reference. If you have any questions or concerns about your order, please contact Oculus Support.
The Oculus Team
Ik verwacht dus dat hij ergens deze week wordt verzonden en dat de schatting dus totaal niet klopt
De bevestiging mail heb ik ontvangen op dit tijdstip, echter heb ik de bestelling gestart 1 minuut over en zal deze rond :09 hebben afgerond.UncleSam schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:38:
[...]
Hoeveelste minuut (04:XX UTC) heb je de pre-order geplaatst?
6 January 2016 at 17:09
6 januari om 17:09, dan zijn ze al redelijk rap. Denk een week of 2 a 3 en ze zullen op 7 januari zitten denk ik?Azerion schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:42:
[...]
De bevestiging mail heb ik ontvangen op dit tijdstip, echter heb ik de bestelling gestart 1 minuut over en zal deze rond :09 hebben afgerond.
6 January 2016 at 17:09
17:09 is 9 minuten nadat de pre order begon, veel mensen hadden problemen met het bereiken van de website op dat moment.Xtr3me4me schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:43:
[...]
6 januari om 17:09, dan zijn ze al redelijk rap. Denk een week of 2 a 3 en ze zullen op 7 januari zitten denk ik?
[ Voor 11% gewijzigd door Azerion op 13-04-2016 17:46 ]
Oh verrekt, lol is waar ookAzerion schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:46:
[...]
17:09 is 9 minuten nadat de pre order begon, veel mensen hadden problemen met het bereiken van de website op dat moment.

Zojuist verzend bevestiging binnen! levering verloopt dus voor mij even een halve maand eerder dan aangegevenUncleSam schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:14:
[...]
Zou erg mooi zijn. Mochten meer mensen dit bericht krijgen dan graag delen
Order Status
Shipped
https://docs.google.com/s...RLnaoAe3Tc/htmlview?pli=1
Lijkt erop dat ze een dag of 10 voor op schema liggen. En dat was ook hun bedoeling
w00t
UK zit al op +15 minuten.
[ Voor 7% gewijzigd door Tasminos op 13-04-2016 19:55 ]
Vannacht een mail ontvangen met
This is a notification that your order has been updated. If you didn't make this update, or you think this may be a mistake, please contact Oculus Support.
Alleen als ik dan ga kijken is er niks veranderd
Order x27xx en time 17:12
Legion 7i i9 3080 32gb
Hier hetzelfde, x29xx nummer, weet mijn tijd niet meer.markklok schreef op donderdag 14 april 2016 @ 05:21:
I sense movement !
Vannacht een mail ontvangen met
This is a notification that your order has been updated. If you didn't make this update, or you think this may be a mistake, please contact Oculus Support.
Alleen als ik dan ga kijken is er niks veranderd
Order x27xx en time 17:12
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ook dezelfde mail gekregen op 1 van mijn 2 pre-orders.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
xxxx29xxxx en +27 minuten krijg weer hoop. Wat was de verwachte levertijd die je in de laatste mail van ze kreeg?Arfman schreef op donderdag 14 april 2016 @ 07:41:
Ik had een 16:21 GMT timestamp bij mijn order, FYI.
Maar zo op het eerste oog is er bij mijn bestelling ook niets veranderd...
Ik schiet zo ook maar een melding in bij Oculus Support.
Bij nadere inspectie lijkt deze regel aangepast te zijn in mijn order:
Alienware: your order is being processed and your discount information will be available soon.
Is dat bij meer mensen zo of stond die regel al zo in de order?
Ik heb geen Alienware order geplaatst?!
[ Voor 27% gewijzigd door Leader98 op 14-04-2016 09:11 ]
In de shop staat dit:UncleSam schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:53:
[...]
xxxx29xxxx en +27 minuten krijg weer hoop. Wat was de verwachte levertijd die je in de laatste mail van ze kreeg?
Estimated Ship Date 5/16/2016 - 5/26/2016
Voor de lol nog maar een keer: 00:30:08 eta 23.05 - 02.06
meteen een support ticket aangemaakt want ook ik heb er geen besteld.
wil niet het risico lopen dat ik ineens gecharged wordt voor een rift ready pc die ik niet heb besteld -_-
XX275X
00:12:25 Estimated Ship Date 5/9/2016 - 5/19/2016
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik houd jou en de anderen vlak voor mij scherp in de gatenmarkklok schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:24:
Kan ik niet achterblijven (gezien wij NL' ers toch in een andere batch zitten)
XX275X
00:12:25 Estimated Ship Date 5/9/2016 - 5/19/2016
xx29-er, 17:15:16, estimated ship date 16/05 - 26/05
Hahaha al die hartverzakkingen. Kan me wel voorstellen dat je denkt..ohhh er gebeurt iets. En dan de dikke teleurstellingArfman schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:14:
Ik had wel een hartverzakking vanmorgen hoor. Een mailtje van Oculus over Rift Order Status en een mail van PayPal over een bestelling .. helaas was het dus die Alienware toestand en had mijn vrouw ook iets besteld via PayPal![]()

Kom nu wel tot de leuke verassing dat alles op je C: schijf moet
Zelf ook die melding gehad en support ticket gemaakt maar het blijft stil nog helaas...
Ineens komen 2000 support tickets binnen met dezelfde vraag. Ik denk dat ze hun handen vol hebben. Zeker met dit soort geintjes.ljt schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:38:
Iemand al reactie gehad van Oculus over de melding dat je order aangepast is en dat er nu iets van Alienware geprocessed wordt?
Zelf ook die melding gehad en support ticket gemaakt maar het blijft stil nog helaas...
----
Irritant!
Je houdt toch stiekem reddit in te gaten. Ik heb een 16:01 order met shipping window 16-5 / 26-5.
En je ziet steeds meer berichten dat mensen uit het 9-5 / 19-5 window nu worden behandeld.
Dacht even een paar weken relaxt te zijn. Niet dus. Volgende week kan ik dus al aan de beurt zijn
[ Voor 43% gewijzigd door FireStarter op 15-04-2016 09:43 ]
w00t
Troost je.. Ik heb een 9-5 / 19-5 indicatie maar heb nog niks gehoordFireStarter schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:41:
Irritant!
Je houdt toch stiekem reddit in te gaten. Ik heb een 16:01 order met shipping window 16-5 / 26-5.
En je ziet steeds meer berichten dat mensen uit het 9-5 / 19-5 window nu worden behandeld.
Dacht even een paar weken relaxt te zijn. Niet dus. Volgende week kan ik dus al aan de beurt zijn

Legion 7i i9 3080 32gb
Ja maar de kans dat dit binnen nu en 7 dagen gebeurd is heel groot voor joumarkklok schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:43:
[...]
Troost je.. Ik heb een 9-5 / 19-5 indicatie maar heb nog niks gehoord
w00t
Reddit oculus live blogArfman schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:59:
Waar zien jullie dat zo snel op reddit?
Unofficial Live Update Thread
Reddit reactie:
Dat laat ik mij mooi niet gebeuren. 900 euro overgemaakt naar Paypal, je weet maar nooit...I'm at 9:40 and got payment hold and got news that it's unlocked for the next batch.
How much time is there between batches?
Stupid paypal cant even tell me why they rejected the payment only that their security system rejected it. Oculus also cant provide me with that info.
[ Voor 43% gewijzigd door FireStarter op 15-04-2016 13:21 ]
w00t
Zie links in de TS. Mocht iemand andere handige links hebben dan hoor ik dat graag. Ook ik heb de alienware aanpassing naar proccessing. Vind het niet erg als ze een fout hebben gemaakt en per ongeluk een combi opsturen. Dan houd ik de Rift en stuur ik de PC wel terugArfman schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:59:
Waar zien jullie dat zo snel op reddit?
Edit: het lijkt er op dat ze door de voorraad heen zijn en dat de hardware shortage zijn tol eist. Sinds een tijdje al geen nieuwe shipping meldingen te zien op de diverse Reddit threads. Hoop dat ze snel de nieuwe productie beschikbaar hebben.
[ Voor 57% gewijzigd door Tasminos op 16-04-2016 18:04 ]
Light on reports from Redditors, but official word from Oculus on today's activity:
I know that [Asia Pacific] did some processing today (Sunday PDT which is their Monday morning). US/CA, and Europe will get some batches out this week as well.
/u/MacNugget
"Some batches" bah bah
[ Voor 4% gewijzigd door markklok op 18-04-2016 07:23 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
https://www.reddit.com/r/...ipping_megathread/d26p42p
Ben alvast maar begonnen mijn hoop op Touch levering begin Q3 bij te stellen naar eind Q1-2017...
We wachten rustig afUncleSam schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:25:
Van het weekend contact gehad met Oculus Rift Support. De aangegeven shipping date is een geschatte datum. Er bestaat een kans dat deze eerder geleverd gaan worden. Advies is om de billing informatie te controleren en ervoor te zorgen dat deze correct zijn. Echt toezeggingen krijg je natuurlijk niet. Maar het klinkt wel hoopvol.
De Touch controllers loopt parallel hieraan. In mijn ogen zal de productie minder complex zijn.TAA schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:09:
... en dan zijn de onderdelen weer op ...
Ben alvast maar begonnen mijn hoop op Touch levering begin Q3 bij te stellen naar eind Q1-2017...
w00t
https://docs.google.com/s...ref=2&pli=1#gid=694352863
Ene HoiHman met +16 minuten uit NL heeft op 8 april een trackingnummer gekregen. En ik ben de 3de NL-er na hem/haar op de lijst.
Sorry guys ben weer aan het dagdromen.

Dat kolommetje B geeft aanUncleSam schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:59:
Net voor de gein weer eens gekeken naar de Oculus Rift Pre order tracker spreadsheet:
Ene HoiHman met +16 minuten uit NL heeft op 8 april een trackingnummer gekregen. En ik ben de 3de NL-er na hem/haar op de lijst.![]()
"Confirmation email time relative to the start of preorders"
Geen kolom R : "Preorder_time relative to the start of preorders"
Mijne 16:01 Mrbrabo is hopelijk deze week aan de beurt.
edit: Als je kijkt naar lijn 1029, die persoon heeft een mail gekregen 0:10, maar zijn order was pas klaar 19:24.
[ Voor 58% gewijzigd door FireStarter op 18-04-2016 13:20 ]
w00t
Laat ik je dan maar snel uit je droom helpenUncleSam schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:59:
Net voor de gein weer eens gekeken naar de Oculus Rift Pre order tracker spreadsheet:
Ene HoiHman met +16 minuten uit NL heeft op 8 april een trackingnummer gekregen. En ik ben de 3de NL-er na hem/haar op de lijst.![]()
Ik ben "HoiHman" op Reddit. Ik heb GEEN tracking info ontvangen en dit ook niet ingegeven op het formulier.
Geen idee wie dat gedaan heeft wie het formulier heeft ingevuld en het lukt me niet om het te wijzigen.

Ik heb op 12 april de email gekregen voor levering 16/5 - 26/5
En mijn droom valt in duigen.Henkus schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:22:
[...]
Laat ik je dan maar snel uit je droom helpen![]()
Ik ben "HoiHman" op Reddit. Ik heb GEEN tracking info ontvangen en dit ook niet ingegeven op het formulier.
Geen idee wie dat gedaan heeft wie het formulier heeft ingevuld en het lukt me niet om het te wijzigen.![]()
Ik heb op 12 april de email gekregen voor levering 16/5 - 26/5

[ Voor 8% gewijzigd door Tasminos op 18-04-2016 13:44 ]
Ik heb natuurlijk wel eerst mijn order status gecontroleerd, maar die is nog steeds hetzelfde.
Als iemand mij op weg kan helpen hoe ik dat document kan wijzigen, graag
Anders moet je het nog eens invullen. Dan komt ie er net boven of onder.
w00t
Volgens mij is het formulier opnieuw invullen met dezelfde Reddit Username voldoende. Dat heeft bij namelijk wel geholpen.Henkus schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:45:
[...]
Ik heb natuurlijk wel eerst mijn order status gecontroleerd, maar die is nog steeds hetzelfde.
Als iemand mij op weg kan helpen hoe ik dat document kan wijzigen, graag
Bij het fabriceren van consumenten elektronica komen zoveel dingen kijken dat er zomaar 6 tot 9 maanden voorbij kunnen gaan voordat producten - goedgekeurd en wel - in grote getalen geproduceerd, verpakt en verzonden kunnen worden. Een release ergens in Q4 lijkt me dan ook het hoogste haalbare; volgende week is het gewoon alweer mei en komt de helft van Q2 alweer snel in zicht...FireStarter schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:06:
[...]
De Touch controllers loopt parallel hieraan. In mijn ogen zal de productie minder complex zijn.
Maar goed, underpromise en overdeliver dus Oculus verbaas me eens positief
Ik heb de URL niet gebookmarked en ik krijg alleen het formulier voor me, maar het lukt niet om te wijzigen.FireStarter schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:50:
Heb je tijdens het maken van je eerste entry die URL ook gebookmarked? Dat is de enige manier.
Anders moet je het nog eens invullen. Dan komt ie er net boven of onder.
Weet je het zeker dat het een ups pakket is van oculus?Baltar schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:45:
He he, nadat ik 10 dagen geleden de processing mail heb gekregen, krijg ik net een mail van UPS dat hij morgen geleverd wordt. Vreemd genoeg heb ik nog geen shipping mail van Oculus gehad, staat mijn (269xxx, 9min:15) order nog steeds op pre-order en is er nog niets afgeschreven van mijn creditcard
Jawel een gratizzz oculus rift
Legion 7i i9 3080 32gb
Wow 10 dagen wachten nadat je "processing mail" gekregen hebt.Baltar schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:45:
He he, nadat ik 10 dagen geleden de processing mail heb gekregen, krijg ik net een mail van UPS dat hij morgen geleverd wordt. Vreemd genoeg heb ik nog geen shipping mail van Oculus gehad, staat mijn (269xxx, 9min:15) order nog steeds op pre-order en is er nog niets afgeschreven van mijn creditcard
Dat is ook wel lang zeg.
Hello Marco,
Thanks again for your continued patience.
We are working on getting your shipping update corrected, and should have this resolved for you shortly. You do not need to take any action on your part.
Thank you again for your understanding, and looking forward to speaking with you soon!
Best wishes,
Benjamin
Oculus Support
In all honesty, this "Launch" is making the Titanic seem like a successful cruise.
Ik ging helemaal stuk

Whahahahahah OMGUncleSam schreef op maandag 18 april 2016 @ 23:10:
Deze op reddit moet ik met jullie delen:
In all honesty, this "Launch" is making the Titanic seem like a successful cruise.
Ik ging helemaal stuk

Net gekeken op mijn creditcard en nu dus wel afgeschreven.
Conclusie: er worden dus weer Rifts geleverd in Nederland.
Ik zie niks op reddit naar voren komen helaasBaltar schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:13:
En zojuist mijn Rift ontvangen. Nu stromen ook de mailtjes binnen (oa Eve:Valkrie en factuur).
Net gekeken op mijn creditcard en nu dus wel afgeschreven.
Conclusie: er worden dus weer Rifts geleverd in Nederland.
Gelukkig project cars op steam, anders zit online er ook niet echt in. Wel leuk dat je via de Oculus store wel tegen iedereen speelt met Rift.
Na een week spelen vind ik het toch een stuk leuker dan ik in eerste instantie dacht. Wordt er ook niet meer misselijk van.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Leuk om te horen!evilpin0 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:40:
Volgens mij je aardig de lul als je wat op de Oculus store koopt en online wilt. Heb nog geen enkele player gevonden om Blaze rush mee te spelen.
Gelukkig project cars op steam, anders zit online er ook niet echt in. Wel leuk dat je via de Oculus store wel tegen iedereen speelt met Rift.
Na een week spelen vind ik het toch een stuk leuker dan ik in eerste instantie dacht. Wordt er ook niet meer misselijk van.
Airmech Command al gespeeld? Als je Blazerush leuk vind is de kans dat je dat ook leuk vind.
Helaas echter bij AC ook vrijwel niemand online
We kunnen we afstemmen om samen AC te spelen?
Vraag prijs : € 1500,-

Er is inmiddels al 1000 en respectievelijk € 1200 geboden. Voor dat verschil wil ik nog wel een maandje wachten
Zojuist UPS My Choice geregeld. Nog ongeveer een maandje wachten volgens Oculus.
Ik begrijp dat het vervelend is vanwege al die verschuivingen naar voren. Maar dat is me echt niet het dubbele waard om het nu in huis te hebben. Sowieso marktplaats en ebay en dan zulke bedragen, vertrouw dat nooit.
edit: Blijkbaar dus een lenzen tekort. Verontrustender is het feit dat het probleem nog niet opgelost lijkt:
http://www.digitimes.com/news/a20160420PD207.html?chid=2
[ Voor 39% gewijzigd door Tasminos op 21-04-2016 15:25 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Het gaat nergens meer over en de reden is gewoon puur door componenten tekort en door hele slechte management.UncleSam schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:05:
Heb weer wat berichten op reddit door genomen. Afgelopen week geen Rifts verwerkt voor Europa en NL. Alleen een paar leveringen van orders die vorige week waren verwerkt. Ook ziet het er zelfs naar uit dat de mensen die een bundle bestellen de Oculus Rift eerder krijgen dan diegene die een pre-order hebben geplaatst op 6 januari. Wat een drama dit. Verder berichten op de HTC Vive bestellingen en leveringen topic. Mensen met +62 minuten krijgen een levering. Wat een drama dit.
Ze hebben het goed verprutst. Ben er zelf ook wel een beetje klaar mee, want dit gaat nergens meer over.
Ze blijven het maar uitstellen en uitstellen en nu weer dit. Ze moeten weten dat mensen het op een gegeven moment het niet meer pikken en meer en meer cancels gaan krijgen. En het ergste van alles is, geen enkel nieuws vanuit HQ. Geen enkele informatie naar de wachtende consument toe. Al dat PR geblaat maar zo slecht als ze zijn met informatie delen.
28 maart en we zijn alweer een maand verder met uitstrek tot maanden voor levering.
Laten we niet te hard van de toren blazen voordat ze weer "echt" gaan uitstellen.
Het gaat er meer om dat er geen nieuws uit het front komt. Tuurlijk hebben mensen vragen omtrent hun levering. Sommige mensen hebben al betaald en gebeurt gewoonweg niks en dan zijn ze al een week verder.Bullettooth schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:09:
Hoe gaat het met de eerder gestelde estimated arrival windows tot nu toe dan? Zijn ze die ook alweer aan het missen nu? Nee, ze hebben er tot nu toe alleen maar een paar eerder uitgeleverd dan aangegeven.
Laten we niet te hard van de toren blazen voordat ze weer "echt" gaan uitstellen.
Ze hebben maar een kleine levering gegeven aan de pre-orders die vorige week niet meegenomen waren in de batch en dat is het.
Het gaat er al enige tijd mondjesmaat uit de warehouses. Mensen vragen zich af waar hun spullen blijven die ze bestelt hebben, kan ze niks anders dan gelijk geven.
Niemand blaast hier van de hoogste toren. Alleen nu zien we weer massaal bundels eruit gaan, terwijl deze pas later in de order status te verkrijgen was. Maar goed, dat zou Oculus alleen maar meer pijn doen dan hun consumenten die het los hebben bestelt.
We kunnen en hebben niks anders te doen dan wachten en op een houtje bijten.
Waarschijnlijk waren de bundel voorraden allang gealloceerd, dus met die voorraden konden ze niet veel anders meer.
Dat laatste zou natuurlijk heel goed kunnen. Het is alleen dat zo ontzettend veel mensen hun rift al in huis konden hebben als ze ruimschoots(waar ze immers ook de tijd voor hadden) kunnen anticiperen op voorraden.Bullettooth schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:21:
Ik wacht persoonlijk gewoon even af. Heb een estimate van juni gekregen en ik zal ze ook gewoon de kans geven om uiterlijk dan te leveren. Als ze daarna nog niet kunnen leveren ga ik ook nog eens goed nadenken over wat te doen.
Waarschijnlijk waren de bundel voorraden allang gealloceerd, dus met die voorraden konden ze niet veel anders meer.
Helaas is het nu mosterd na de maaltijd. Alsnog doet het voor velen pijn aangezien ze jaren hierop hebben zitten wachten.

Misschien komt er nog een tegoed voor de oculus store bij of een korting bon voor de touch controllers ter compensatie.
Ik had persoonlijk liever 40 euro meer betaald en mijn rift al in huis gehad. Mijn shipping window is 16/5 - 26/5, maar het begint er op te lijken dat dit ook niet een keiharde datum is.
Net als velen, kan ik eigenlijk niets anders doen dan wachten. De rift is nou eenmaal de beste keuze van de 2 headsets.
Wie weet lukt het om volgende week eindelijk uit de 05: en 06: orders te komen en weten ze de afgegeven data waar te maken. En tot die tijd wachten, klagen, refreshen en nog veel meer wachten....
Als je naar Europa kijkt, dan zijn er al orders de deur uit gegaan rond 12m54s.TAA schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 08:03:
Ik had op dit moment liever een bevestiging van Palmer gehad dat de bundles die nu uitgeleverd worden geen effect hebben op de afgegeven shipping windows voor pre-orders. Best jammer als je nu leest dat mensen gisteren gewoon bij microsoft een pc+rift besteld en hebben die vervolgens 2 uur later al in het verzendproces zit.
Wie weet lukt het om volgende week eindelijk uit de 05: en 06: orders te komen en weten ze de afgegeven data waar te maken. En tot die tijd wachten, klagen, refreshen en nog veel meer wachten....
Zij hadden een 9-19 mei window gekregen.
Ik ga ervan uit dat andere eerdere orders ook zijn uitgeleverd maar niet geupdate misschien.
Of ze hadden cc/paypal issues.
Hopelijk gaat volgende week eindelijk een grote batch in Europa de deur uit in ons mooie Eindhoven FF.
[ Voor 8% gewijzigd door FireStarter op 24-04-2016 16:04 ]
w00t
Het kan nooit erger worden dan afgelopen...

Vraag over betaling... Mijn order staat nu op betaalmethode creditcard... Kan ik hem beter op paypal zetten of maakt dat geen fluit uit ?
Legion 7i i9 3080 32gb
Je kan beter je betaling laten staan, dit werd ook geadviseerd door Oculus om zo vlak voor de shipment date je betalingsmethode te veranderen.markklok schreef op maandag 25 april 2016 @ 07:40:
Nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
Het kan nooit erger worden dan afgelopen...![]()
![]()
Vraag over betaling... Mijn order staat nu op betaalmethode creditcard... Kan ik hem beter op paypal zetten of maakt dat geen fluit uit ?
Ik heb besteld op :81 (81 minuten na preorder), voor de personen rond deze tijd dus goed nieuws.
Dat betekend dat je rond 19:00 uur lokale tijd besteld hebt? Dan zou ik zelfs al in de buurt komen nu met de shipping. Welk ordernummer hangt er aan je order?in2duhCore schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:42:
Ik heb zojuist een shipping mail ontvangen (Checz republic).
Ik heb besteld op :81 (81 minuten na preorder), voor de personen rond deze tijd dus goed nieuws.
Nee, ik heb de order bevestiging ontvangen om 17.21 uur lokale tijd. Je kon vanaf 29 feb 16.00 uur lokale tijd preorderen.Bullettooth schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:48:
[...]
Dat betekend dat je rond 19:00 uur lokale tijd besteld hebt? Dan zou ik zelfs al in de buurt komen nu met de shipping. Welk ordernummer hangt er aan je order?
Ik denk dat het nu wel snel gaat, de grootste piek zat hem waarschijnlijk toch in de eerste 60 minuten na preorder. Nu komt de rest wel snel op gang, ik verwacht dat je snel een shipping date gaat krijgen.Bullettooth schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:57:
Oh ja, haha, beetje raar gelezen. Maar goed om te zien dat er wel weer zendingen doorkomen nu. Als er maar beweging in blijft zitten.
Maar we praten hier over de pre-order niet de pc bundles mag ik hopen.
Bedoel je niet de HTC Vive?in2duhCore schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:55:
[...]
Nee, ik heb de order bevestiging ontvangen om 17.21 uur lokale tijd. Je kon vanaf 29 feb 16.00 uur lokale tijd preorderen.

Pre orders voor de Oculus Rift zijn begonnen op 6 januari,-)
[ Voor 10% gewijzigd door Tasminos op 25-04-2016 10:10 ]
Ben bang van ook! Of hij heeft het over de PC bundles!UncleSam schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:10:
[...]
Bedoel je niet de HTC Vive?
Pre orders voor de Oculus Rift zijn begonnen op 6 januari,-)
Dit topic is gesloten.