Onlangs heb ik dit spel gekocht als tussendoortje, ik moet zeggen dat het wel lekker speelt en ik geloof best dat sommige tracks frustrerend kunnen zijn
De eerste 10 tracks zitten er al op al moet ik er eens goed voor gaan zitten om überhaupt gold te krijgen voor sommige tracks
Nou, net weer verdergegaan met Trackmania; track 175 om precies te zijn. Nu ruim 1,5 uur gespeeld en nog niet gehaald. Mijn tijd staat op 04:04:44 waar die op 03:54:01 moet komen om goud te halen. Nog ruim 10 seconden eraf dus. In principe te doen, want als ik een goed rondje rijd zonder fouten heb ik na 1 rondje rijden op mijn snelste tijd al zo'n 10 seconden te pakken. Ik kan dan ook wel stellen dat mijn snelste tijd tot nu toe alles behalve vlekkeloos was. Maar goed, probeer maar eens 3 foutloze rondjes te rijden, dat blijft erg lastig bij deze baan met al die jumps en turbo's.
Update:
Ik heb 175 & 176 erop zitten. Uiteindelijk nog iets van een uurtje met 175 bezig geweest, dus ik denk dat ik in totaal zo'n 2,5-3 uur met die track bezig ben geweest. Ik ging het in laatste rondje nog een paar keer bijna in de fout (waarschijnlijk zenuwen), maar gelukkig bleef ik goed genoeg rijden en ging ik een paar seconden onder de tijd. Vervolgens verder gegaan met 176 wat een redelijk snelle baan is met inderdaad een vervelende mast waar je precies tussendoor zit. Heb met flink zitten ergeren aan de baan, maar op een gegeven moment had ik een paar goede runs waardoor ik eerst nog maar zo'n 2 seconden boven de goud tijd zat en vervolgens weer zo'n 3 à 4 seconden onder die tijd dook waardoor ik heb goud heb behaald. Denk dat ik met die baan iets langer dan 1,5 uur bezig ben geweest. Nog maar 4 Valley banen en dan zit die er, gelukkig, op
.
Nieuwe update:
177 heb ik gisteren in zo'n 20 minuten gehaald; ik denk een minuutje of 25 om preciezer te zijn. Best een leuke track en niet al te moeilijk, dus dat was een meevallertje. Vervolgens verder gegaan met 178 en wat een lastige track is dat zeg. Ik denk dat ik hem persoonlijk nog moeilijker vond dan 175; ben er dan ook een kleine 3 uur mee bezig geweest, maar zojuist viel alles ineens op zijn plaats en had ik zowaar nog een snelle tijd ook. Er zitten een paar jumps en turbo's in die heel lastig zijn en heel precies uitgekiend moeten worden. Erg, erg lastige track in ieder geval. 179 had ik vervolgens binnen de 20 minuten gehaald; dat is een lange track, maar niet al te moeilijk. Nu verder met 180 en dan zit Valley erop
.
Yes! Valley is klaar
. Wat was 180 een verschrikkelijke baan zeg; er komt ook zeker een stukje geluk bij kijken, want wat een obstakels en precisie komt er bij die baan kijken zeg. Zoals dvdkiwi al eerder schreef, de boost-90 graden bocht-boost-jump aan het einde is echt tergend. Heb er uiteindelijk zo'n 2 uur en 3 kwartier over gedaan, maar in al die tijd heb ik meerdere runs gereden die snel genoeg waren, maar waarbij die laatste bocht met boosts mij nekte. Dus wat ben ik blij dat dit erop zit zeg! Binnenkort maar verder met Lagoon en Stadium en hopen dat ik daar niet al te lang meer mee bezig ben.
Update:
Ik heb 175 & 176 erop zitten. Uiteindelijk nog iets van een uurtje met 175 bezig geweest, dus ik denk dat ik in totaal zo'n 2,5-3 uur met die track bezig ben geweest. Ik ging het in laatste rondje nog een paar keer bijna in de fout (waarschijnlijk zenuwen), maar gelukkig bleef ik goed genoeg rijden en ging ik een paar seconden onder de tijd. Vervolgens verder gegaan met 176 wat een redelijk snelle baan is met inderdaad een vervelende mast waar je precies tussendoor zit. Heb met flink zitten ergeren aan de baan, maar op een gegeven moment had ik een paar goede runs waardoor ik eerst nog maar zo'n 2 seconden boven de goud tijd zat en vervolgens weer zo'n 3 à 4 seconden onder die tijd dook waardoor ik heb goud heb behaald. Denk dat ik met die baan iets langer dan 1,5 uur bezig ben geweest. Nog maar 4 Valley banen en dan zit die er, gelukkig, op
Nieuwe update:
177 heb ik gisteren in zo'n 20 minuten gehaald; ik denk een minuutje of 25 om preciezer te zijn. Best een leuke track en niet al te moeilijk, dus dat was een meevallertje. Vervolgens verder gegaan met 178 en wat een lastige track is dat zeg. Ik denk dat ik hem persoonlijk nog moeilijker vond dan 175; ben er dan ook een kleine 3 uur mee bezig geweest, maar zojuist viel alles ineens op zijn plaats en had ik zowaar nog een snelle tijd ook. Er zitten een paar jumps en turbo's in die heel lastig zijn en heel precies uitgekiend moeten worden. Erg, erg lastige track in ieder geval. 179 had ik vervolgens binnen de 20 minuten gehaald; dat is een lange track, maar niet al te moeilijk. Nu verder met 180 en dan zit Valley erop
Yes! Valley is klaar

[ Voor 74% gewijzigd door dvd-linden op 30-07-2017 21:12 ]
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Nou, er is een opvolger van dvdkiwi hoor!!

Vandaag heb ik 199 en 200 gehaald en daarmee is Trackmania voor mij ook zo goed als afgerond. De platinum heb ik nog niet, aangezien ik nog twee trophies moet waar een tweede controller voor nodig is; die moet ik dus nog even lenen van een vriend. Zodra ik die heb gehaald zal ik het screenshot met daarop de platinum trophy uiteraard nog even plaatsen.
Om nog even uit te weiden over hoe ik Lagoon en Stadium heb ervaren: Lagoon vond ik erg goed te doen, misschien nog wel makkelijker dan Stadium. Bij Lagoon is er, op 190 na, geen enkele track waar ik super lang over gedaan heb. Ik had deze 10 tracks dan ook lastiger verwacht en dus was het voor mij een absolute meevaller. Ik moet wel zeggen dat 190 wel echt een pittige track is, maar dat is dan eigenlijk ook de enige waar ik best een tijd mee zoet ben geweest. Ik vind dit overigens niet erg, want je rijdt de Black Series en dan mag er best een pittige track tussen zitten.
Stadium vond ik best een beetje lastig in het begin; 191 en 192 zijn tracks waar je je echt goed voor moet concentreren en die absoluut niet simpel zijn. Ik was na het behalen van deze tracks dus ook een tikje gevreesd voor wat nog zou gaan komen. 193 t/m 195 vloog ik echter doorheen. Gemiddeld zo'n 5 tot 15 minuten over gedaan per baan. 196 was een tergend vervelende track met een heel vervelend einde. 197 t/m 199 waren weer goed te doen en 200 was ook wel weer een pittig trackje met een vergelijkbaar einde als 196. Concluderend kan ik zeggen dat Stadium wel goed te doen was, ondanks dat er een paar lastige tracks/stukken tussen zaten.
Mochten hier mensen zijn die ook nog voor de platinum willen gaan dan zou ik het volgende advies mee willen geven: zodra je voorbij Canyon en Valley bent heb je het moeilijkste gedeelte gehad. Ondanks dat er in Lagoon en Stadium ook af en toe nog wel wat lastige stukken zitten is hier goed doorheen te komen. Canyon heeft af en toe ontzettend snelle en moeilijke stukken en vooral Valley heeft, buiten de soms lastige besturing van de auto, knotsgekke tracks waar ook een tikkeltje geluk bij komt kijken in mijn ogen. Maar het is het absoluut waard om door te zetten, want als je Trackmania leuk vindt dan is het absoluut aan te raden om iedere baan te rijden. (Ondanks dat je daarvoor wel een portie doorzettingsvermogen voor nodig hebt, je je af en toe flink zal ergeren en je met teleurstellingen om moet kunnen gaan.)

Vandaag heb ik 199 en 200 gehaald en daarmee is Trackmania voor mij ook zo goed als afgerond. De platinum heb ik nog niet, aangezien ik nog twee trophies moet waar een tweede controller voor nodig is; die moet ik dus nog even lenen van een vriend. Zodra ik die heb gehaald zal ik het screenshot met daarop de platinum trophy uiteraard nog even plaatsen.
Om nog even uit te weiden over hoe ik Lagoon en Stadium heb ervaren: Lagoon vond ik erg goed te doen, misschien nog wel makkelijker dan Stadium. Bij Lagoon is er, op 190 na, geen enkele track waar ik super lang over gedaan heb. Ik had deze 10 tracks dan ook lastiger verwacht en dus was het voor mij een absolute meevaller. Ik moet wel zeggen dat 190 wel echt een pittige track is, maar dat is dan eigenlijk ook de enige waar ik best een tijd mee zoet ben geweest. Ik vind dit overigens niet erg, want je rijdt de Black Series en dan mag er best een pittige track tussen zitten.
Stadium vond ik best een beetje lastig in het begin; 191 en 192 zijn tracks waar je je echt goed voor moet concentreren en die absoluut niet simpel zijn. Ik was na het behalen van deze tracks dus ook een tikje gevreesd voor wat nog zou gaan komen. 193 t/m 195 vloog ik echter doorheen. Gemiddeld zo'n 5 tot 15 minuten over gedaan per baan. 196 was een tergend vervelende track met een heel vervelend einde. 197 t/m 199 waren weer goed te doen en 200 was ook wel weer een pittig trackje met een vergelijkbaar einde als 196. Concluderend kan ik zeggen dat Stadium wel goed te doen was, ondanks dat er een paar lastige tracks/stukken tussen zaten.
Mochten hier mensen zijn die ook nog voor de platinum willen gaan dan zou ik het volgende advies mee willen geven: zodra je voorbij Canyon en Valley bent heb je het moeilijkste gedeelte gehad. Ondanks dat er in Lagoon en Stadium ook af en toe nog wel wat lastige stukken zitten is hier goed doorheen te komen. Canyon heeft af en toe ontzettend snelle en moeilijke stukken en vooral Valley heeft, buiten de soms lastige besturing van de auto, knotsgekke tracks waar ook een tikkeltje geluk bij komt kijken in mijn ogen. Maar het is het absoluut waard om door te zetten, want als je Trackmania leuk vindt dan is het absoluut aan te raden om iedere baan te rijden. (Ondanks dat je daarvoor wel een portie doorzettingsvermogen voor nodig hebt, je je af en toe flink zal ergeren en je met teleurstellingen om moet kunnen gaan.)
Diepe buiging voor jou
Nu even die tweede controller fixen en de platinum in ontvangst nemen
En misschien nog een beetje groen halen hier en daar haha.
Heel netjes gedaan. Geen filmpjes van de laatste runs?
Nu even die tweede controller fixen en de platinum in ontvangst nemen
En misschien nog een beetje groen halen hier en daar haha.
Heel netjes gedaan. Geen filmpjes van de laatste runs?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Thanks! Alhoewel ik wel hoop dat ik hier ook weer een opvolger krijg hoor. Zou het wel mooi vinden als er nog meer mensen hier zijn die de game gaan voltooien. De game is het absoluut waard!
Zeker. Ik ga vanavond Game of Thrones bij een vriend krijgen, dus als ik er dan aan denk zal ik bij hem een controller meenemen en die laatste twee trophies even fixen.
De groene laat ik zitten trouwens haha. 52 van de 200 vind ik een prachtig aantal
. Ik zal later nog wel wat filmpjes posten; van 175, 176, 178, 180, 190 en 200. Dat zijn wel de banen die het waard zijn om te posten denk ik.
Zeker. Ik ga vanavond Game of Thrones bij een vriend krijgen, dus als ik er dan aan denk zal ik bij hem een controller meenemen en die laatste twee trophies even fixen.
De groene laat ik zitten trouwens haha. 52 van de 200 vind ik een prachtig aantal
Heel knap!
Door jullie geïnspireerd maar eens gaan kijken waar ik gebleven was.. bij baan 70 pas.
Vanavond wel 70 T/m 84 gehaald 😊 En inmiddels al een uur langer op dan ik wilde.. verslavend spel.
Door jullie geïnspireerd maar eens gaan kijken waar ik gebleven was.. bij baan 70 pas.
Vanavond wel 70 T/m 84 gehaald 😊 En inmiddels al een uur langer op dan ik wilde.. verslavend spel.
Nou, bij deze alvast 175, 176 en 178. De andere video's upload ik later nog wel, maar ben benieuwd wat mensen hiervan vinden.
• Track 175: Echt een hele lastige track, juist omdat het een multilap is en er een aantal hele lange en moeilijke jumps inzitten. En o wee als je niet helemaal juist wilt landen, dan word je genadeloos hard afgestraft. Tevens zitten er een aantal hele lastige turbopads op lastige plekken. Ben wel even bezig geweest met deze track, maar gelukkig niet de 17 uur van dvdkiwi
.
• Track 176: Ook geen makkelijke track, maar ik vond hem voor de Valley Black Series goed te doen. Zeker, je bereikt soms hele hoge snelheden en dat gecombineerd met scherpe bochten is even oefenen. Ook is de jump door de toren behoorlijk lastig, maar toch had ik die redelijk snel onder de knie gelukkig. Best een leuke track en uiteindelijk goed te doen.
• Track 178: Een van de moeilijkste tracks van de game wat mij betreft. Vind het echt net een kermisattractie met al die gekke sprongen, jumps en landingen. Echt een hele, hele lastige track waar je volgens mij ook een klein beetje geluk bij moet hebben.
• Track 175: Echt een hele lastige track, juist omdat het een multilap is en er een aantal hele lange en moeilijke jumps inzitten. En o wee als je niet helemaal juist wilt landen, dan word je genadeloos hard afgestraft. Tevens zitten er een aantal hele lastige turbopads op lastige plekken. Ben wel even bezig geweest met deze track, maar gelukkig niet de 17 uur van dvdkiwi
• Track 176: Ook geen makkelijke track, maar ik vond hem voor de Valley Black Series goed te doen. Zeker, je bereikt soms hele hoge snelheden en dat gecombineerd met scherpe bochten is even oefenen. Ook is de jump door de toren behoorlijk lastig, maar toch had ik die redelijk snel onder de knie gelukkig. Best een leuke track en uiteindelijk goed te doen.
• Track 178: Een van de moeilijkste tracks van de game wat mij betreft. Vind het echt net een kermisattractie met al die gekke sprongen, jumps en landingen. Echt een hele, hele lastige track waar je volgens mij ook een klein beetje geluk bij moet hebben.
Impressive!!
Nette rondjes
Nette rondjes
Ik moest nog twee trophies halen waar een tweede controller voor nodig was om de platinum trophy te behalen. Nou heb ik dat afgelopen zondag gedaan, dus bij deze nog even het bewijs dat ook ik Trackmania Turbo op platinum heb gezet:

dvd-linden schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:38:
Ik moest nog twee trophies halen waar een tweede controller voor nodig was om de platinum trophy te behalen. Nou heb ik dat afgelopen zondag gedaan, dus bij deze nog even het bewijs dat ook ik Trackmania Turbo op platinum heb gezet:
[afbeelding]
Respect voor jullie beide op het behalen van de platinum. Zelf zie ik niet voor mij om goud voor alles te kunnen halen. Wel ben ik van plan om op zijn minst ook baan 200 te zien. Zij het dan via jokers en dus voor silver te gaan rijden.
Inmiddels in blue statium wat mij nog redelijk goed af gaat, maar ik hou mijn hart vast voor de rode challenges.
Inmiddels in blue statium wat mij nog redelijk goed af gaat, maar ik hou mijn hart vast voor de rode challenges.
Hallo allemaal,
Sinds begin november ben ik ook in het bezit van Trackmania Turbo. Hij was gratis deze maand bij games for gold.
Vroeger Trackmania United Forever helemaal plat gespeeld op de PC dus vond dit zeker een poging waard. En zeker ook een leuk spel.
Maar hier komt de maar, Ik heb (bijna) iedere track aan het begin lag, dit duurt ongeveer 1 minuut lang, wat toch wel erg klote is als je maar 5 minuten hebt bij elke online track.
Zijn er meer mensen hier die hier last van hebben? (Op de Xbox One dus
)
Het bederft het speelplezier toch wel wat
Sinds begin november ben ik ook in het bezit van Trackmania Turbo. Hij was gratis deze maand bij games for gold.
Vroeger Trackmania United Forever helemaal plat gespeeld op de PC dus vond dit zeker een poging waard. En zeker ook een leuk spel.
Maar hier komt de maar, Ik heb (bijna) iedere track aan het begin lag, dit duurt ongeveer 1 minuut lang, wat toch wel erg klote is als je maar 5 minuten hebt bij elke online track.
Zijn er meer mensen hier die hier last van hebben? (Op de Xbox One dus
Het bederft het speelplezier toch wel wat

Ik speel alleen offline.
Inmiddels bij baan 130 aan gekomen (nu zilver), ik ga rustig door tot ik er ben
De eerste 129 dus minimaal goud, alles zonder jokers.
Wat gebeurd er als ik wel een joker inzet? Telt het dan als goud? Voor de platinum trofee?
Voelt wel een beetje als vals spelen dan.
Inmiddels bij baan 130 aan gekomen (nu zilver), ik ga rustig door tot ik er ben
De eerste 129 dus minimaal goud, alles zonder jokers.
Wat gebeurd er als ik wel een joker inzet? Telt het dan als goud? Voor de platinum trofee?
Voelt wel een beetje als vals spelen dan.
Een gouden joker telt inderdaad als goud en is handig voor het unlocken van banen.
Je kunt zo alle Black Series unlocken met alleen maar zilveren tijden.
Voor de gouden en platinum trophy telt echter alleen écht goud
Lekker bezig, hou ons op de hoogte!
Je kunt zo alle Black Series unlocken met alleen maar zilveren tijden.
Voor de gouden en platinum trophy telt echter alleen écht goud
Lekker bezig, hou ons op de hoogte!
Ook eens begonnen met de game maar jezus ik vind de begin banen al lastig haha!
Beland bij de eerste multilap. 20 min geprobeerd maar die gold medal ghost auto houd ik echt niet bij. Kan die ook uit? Ik focus me er teveel op denk ik. Al is t wel handig om te zien waar je faalt.
Maar man dit is pittig. Je moet t echt bijhouden merk ik. Vorige week de eerste banen gereden en vandaag die multi lap geprobeerd, maar t is net of ik weer voor t eerst speel.
Volgens mij zorgt deze game voor heel wat gevloek. Of ik ben niet goed in racegames
Beland bij de eerste multilap. 20 min geprobeerd maar die gold medal ghost auto houd ik echt niet bij. Kan die ook uit? Ik focus me er teveel op denk ik. Al is t wel handig om te zien waar je faalt.
Maar man dit is pittig. Je moet t echt bijhouden merk ik. Vorige week de eerste banen gereden en vandaag die multi lap geprobeerd, maar t is net of ik weer voor t eerst speel.
Volgens mij zorgt deze game voor heel wat gevloek. Of ik ben niet goed in racegames
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
In de categorie stomme vragen waar ik het antwoord al van vermoed: Is het mogelijk om de laatste serie van 40 tracks te halen zonder de overige tracks allemaal op goud te halen? Ik ben een casual gamer en vind het zeer vermakelijk, maar overal goud (laat staan trackmaster) op alle tracks lijkt me echt onhaalbaar. Ben vaak blij als ik zilver heb, en die pak ik soms met jokers. Zou echter die laatste 40 tracks toch wel willen spelen. Gelukkig heb ik track 120 t/m 160 nog om te doen. Valt me overigens wel op dat er érg weinig mensen deze mode proberen te voltooien, heb bij mijn laatste trophy (medal in 111 t/m 120) gezien dat er nog geen procent van de spelers dit voltooid heeft?
Je kan jokers gebruiken om tracks alsnog te completen en daarmee een volgende serie vrij te spelen.Brammos85 schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 16:21:
Is het mogelijk om de laatste serie van 40 tracks te halen zonder de overige tracks allemaal op goud te halen?
Ja, ik weet het, maar dat betekent iedere track minstens 3 keer op zilver halen, dat zie ik nu niet bepaald gebeuren. Hoe dan ook, eerst uberhaupt maar eens die laatste 40 rode tracks door zien te komenralph075 schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:12:
[...]
Je kan jokers gebruiken om tracks alsnog te completen en daarmee een volgende serie vrij te spelen.
Als het goed is kun je die black series ook buiten de campain spelen, ik zal even kijken voor je hoe precies...
*gevonden!
Multiplayer > arcade > official campain tracks.
Alle campain tracks zijn in die modus unlocked en solo te spelen
Als de gouden ghost je teveel afleidt zou ik gewoon de bronzen ghost selecteren, die is vaak zo traag dat je die vrijwel nooit in je scherm ziet
*gevonden!
Multiplayer > arcade > official campain tracks.
Alle campain tracks zijn in die modus unlocked en solo te spelen
Je eerste poging kun je zonder ghost doen als je voor "drive alone" kiest ipv een medal als doeltijd. Zodra je één keer over de finish bent gegaan blijf je je eigen ghost zien. Die kun je inderdaad helaas niet uitzetten.Scrisissszzz schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:00:
(...) maar die gold medal ghost auto houd ik echt niet bij. Kan die ook uit? Ik focus me er teveel op denk ik.
Als de gouden ghost je teveel afleidt zou ik gewoon de bronzen ghost selecteren, die is vaak zo traag dat je die vrijwel nooit in je scherm ziet
[ Voor 93% gewijzigd door Superkiwi op 25-04-2018 16:24 ]
Paar weken geleden uit verveling de eerste gratis versie (TM Nations Forever) weer gedownload na het een aantal jaar niet gespeeld te hebben. Blijkbaar hebben ze daar dus de een freezone gemaakt voor multiplayer waardoor je na vijf maps verplicht een race moet spectaten.
Vervolgens heb ik Celebrat10n TrackMania Complete Pack gekocht die TM United en de drie delen van TM2 bevat. Geactiveerd op Steam en kwam er toen achter dat TM Turbo nog een andere versie was...
Game dus toegevoegd aan mijn wishlist van Steam.
Twee dagen terug melding gekregen dat er een aanbieding was met 70% korting.
Meteen game gekocht en gedownload.
Eerste paar tracks van de white series vloog ik doorheen en vaak al in eerste poging meteen gouden medal. Sommige tracks merkte ik dat ik redelijk eenvoudig nog mijn eigen PB kon verbeteren en dat dus ook gedaan. Hierdoor ook al 5 groene medals behaald.
Enige probleem waar ik nu dus een beetje mee zit is dat ik met keyboard speel. Sommige dirt tracks in Valley, zoals 15, 17 en 20 gaan een stuk moeilijker omdat ik geen kleine correcties kan maken. Indrukken van pijltje links/rechts overcompenseerd best wel heftig waardoor ik crash.
EDIT Na 2,5h racen
Vervolgens heb ik Celebrat10n TrackMania Complete Pack gekocht die TM United en de drie delen van TM2 bevat. Geactiveerd op Steam en kwam er toen achter dat TM Turbo nog een andere versie was...

Twee dagen terug melding gekregen dat er een aanbieding was met 70% korting.
Eerste paar tracks van de white series vloog ik doorheen en vaak al in eerste poging meteen gouden medal. Sommige tracks merkte ik dat ik redelijk eenvoudig nog mijn eigen PB kon verbeteren en dat dus ook gedaan. Hierdoor ook al 5 groene medals behaald.
Enige probleem waar ik nu dus een beetje mee zit is dat ik met keyboard speel. Sommige dirt tracks in Valley, zoals 15, 17 en 20 gaan een stuk moeilijker omdat ik geen kleine correcties kan maken. Indrukken van pijltje links/rechts overcompenseerd best wel heftig waardoor ik crash.

EDIT Na 2,5h racen

[ Voor 7% gewijzigd door bal130 op 22-08-2018 15:33 ]
Waarom hang je geen Xbox controller aan de pc? Dat gamet voor een hoop games toch veel fijnerbal130 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:31:
Enige probleem waar ik nu dus een beetje mee zit is dat ik met keyboard speel.
Nette progressie trouwens; volgende week alle 200 goud dus
Omdat ik voor de rest alleen maar FPS games speel op PC.dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:19:
[...]
Waarom hang je geen Xbox controller aan de pc? Dat gamet voor een hoop games toch veel fijner
Maar misschien toch maar eens kijken voor een gamepad, wie weet komt van het een het ander.

Zoiets dus? pricewatch: Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) + kabel voor Windows...
bal130 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:31:
Enige probleem waar ik nu dus een beetje mee zit is dat ik met keyboard speel.
Dit spel speelt inderdaad wel makkelijker met een controller..dvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:19:
[...]
Waarom hang je geen Xbox controller aan de pc? Dat gamet voor een hoop games toch veel fijner
Gebruik zelf m'n PS4 controller nog wel eens op de pc, die werkt i.c.m. DS4Windows en kabel ook prima
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Anoniem: 337891
Je kunt de oude One controller kopen voor 40. https://www.budgetgaming....s+controller+(zwart).htmlbal130 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:51:
[...]
Omdat ik voor de rest alleen maar FPS games speel op PC.![]()
Maar misschien toch maar eens kijken voor een gamepad, wie weet komt van het een het ander.![]()
Zoiets dus? pricewatch: Microsoft Xbox One draadloze controller (V2) + kabel voor Windows...
Ik moet ook weer eens de track op. Het is alleen zo lastig wennen weer als je lang niet meer gespeeld heb. Ben ergens halverwege met alles goud maar dan zijn het best pittige racejes.
Al te laat, had degene die ik linkte al besteld. Gister en deze ochtend dus geoefend met controller. Races die dus niet lukte wel gehaald maar het is toch flink aanpassen en nog oefenen.Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:34:
[...]
Je kunt de oude One controller kopen voor 40. https://www.budgetgaming....s+controller+(zwart).html
Ik moet ook weer eens de track op. Het is alleen zo lastig wennen weer als je lang niet meer gespeeld heb. Ben ergens halverwege met alles goud maar dan zijn het best pittige racejes.
Tot nu toe het langste op #66 gezeten om goud te halen. Voor de rest heb ik nu dus goud of beter t/m 80.
Ik heb 79 en 80 ook nog eens met keyboard geprobeerd, 79 deed ik in eerste poging met keyboard meteen seconde vanaf (race van ~35s). #80 een keer of 5 opnieuw begonnen door stomme crashes en ging ik van 2:03 naar 1:58 en TM-medal.
Het is al een tijd geleden dat ik deze game gespeeld heb, maar ik weet nog precies welke vervelende strandtrack dit isbal130 schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:21:
[...]
Tot nu toe het langste op #66 gezeten om goud te halen.
Wat heb ik dat zand vervloekt zeg...
Niet dusdvdkiwi schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 19:19:
In de blue series wel op dezelfde track als @dvd-linden een trackmaster medal gehaald.
Lekker bezig hoor!bal130 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:27:
[...]
Niet dus![]()
In de blue series wel op dezelfde track als @dvd-linden een trackmaster medal gehaald.![]()
[afbeelding]
Met die trackmaster medals heb ik me overigens nooit echt beziggehouden. Buiten dan de eerste 50 trackmaster halen zodat ik die trophy binnenharkte. En ja, ik weet dat dvdkiwi eigenlijk adviseerde om voor de trackmaster medals te gaan, maar dat heb ik lekker genegeerd
Na meer dan een jaar de game weer eens opgepakt 
Zit de laatste tijd wat streams te kijken en het ging toch weer kriebelen. Vanavond begonnen aan #135 en na 2 uur bijna 5 seconden van mijn goud tijd af kunnen krijgen.
Nog steeds 2.8 seconden van trackmaster af maar ik weet waar ik die tijd moet halen; voornamelijk bij de eerste drift vlak na de start (en dus met voldoende snelheid het 'engine off' gedeelte in) en in het zandgedeelte op het einde.
Zit de laatste tijd wat streams te kijken en het ging toch weer kriebelen. Vanavond begonnen aan #135 en na 2 uur bijna 5 seconden van mijn goud tijd af kunnen krijgen.
Nog steeds 2.8 seconden van trackmaster af maar ik weet waar ik die tijd moet halen; voornamelijk bij de eerste drift vlak na de start (en dus met voldoende snelheid het 'engine off' gedeelte in) en in het zandgedeelte op het einde.
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2019 10:22 ]
Eens kijken of ik hier nog welkom ben met mijn recente aanschaf van Trackmania Turbo (PS4)
.
Ben sinds 4 januari aan het spelen, ben nu bij track 155 (Red Series, Stadium). Alles daarvoor op goud gezet, waarvan toevallig 3 op groen. Erg vermakelijk spel, wel onvergeeflijk en ontzettend frustrerend af en toe
.
Ben sinds 4 januari aan het spelen, ben nu bij track 155 (Red Series, Stadium). Alles daarvoor op goud gezet, waarvan toevallig 3 op groen. Erg vermakelijk spel, wel onvergeeflijk en ontzettend frustrerend af en toe

Uiteraard!DUBWiSE schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:37:
Eens kijken of ik hier nog welkom ben met mijn recente aanschaf van Trackmania Turbo (PS4).
Nette progressie heb je gemaakt, benieuwd hoe je de Black Series gaat ervaren
Thanks! Heb de afgelopen dagen tijdens het spelen mee zitten lezen met jouw reacties hier (en die van @dvd-linden), hulde voor je toewijding!dvdkiwi schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:55:
[...]
Uiteraard!![]()
Nette progressie heb je gemaakt, benieuwd hoe je de Black Series gaat ervaren
Ben erg benieuwd naar de Black Series. Ondertussen tot en met 158 op goud gezet, nog 2 te gaan dus!
Je bent sowieso al ver gekomen, dus laat de Black Series je niet tegenhouden om de platinum trophy te behalen. Zeker, sommige tracks in de Black Series zijn echt niet leuk (totdat je ze haalt, dan is het ineens wel leuk), maar al met al is het wel te doen. Mits je er de tijd voor neemt en het juiste doorzettingsvermogen hebt.DUBWiSE schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 19:21:
[...]
Thanks! Heb de afgelopen dagen tijdens het spelen mee zitten lezen met jouw reacties hier (en die van @dvd-linden), hulde voor je toewijding!Mijn eigen doel is wat bescheidener: ik wil de platinum trophy halen, dus dat betekent 200x goud en 50 trackmasters.
Ben erg benieuwd naar de Black Series. Ondertussen tot en met 158 op goud gezet, nog 2 te gaan dus!
Heel veel succes ermee iig!
Zo, de eerste acht tracks van de Black Series (Canyon dus) op goud gezet dit weekend. Zitten inderdaad een aantal vervelende tracks tussen, maar het is te doen. Kwestie van geduld hebben, blijven proberen, beetje bij beetje progressie boeken en af en toe gewoon even de controller wegleggen
Zie nu pas dat er een topic is voor TMT, en wil toch ook even mijn voortgang delen.
Mijn buurman en ik spelen al ongeveer een jaartje op de PS4 en hebben recentelijk eindelijk alles groen gereden. We zijn ook daadwerkelijk gestart met de Super Solo Campaign maar we hebben pas 5 banen STM gehaald, meestal d.m.v. een shortcut. Omdat dit wel erg moeilijk bleek zijn we nu aan het proberen alle banen 1 van NL te rijden, waarbij we besloten hebben terug te werken vanaf baan 200
We staan ondertussen 25e van de wereld, 1 van NL.
Als mensen benieuwd zijn naar onze ghosts, stuur even een vriendschapsverzoek, dan krijg je ze
Mocht je benieuwd zijn hoe veel tijd je nu in het spel moet steken om alles groen te rijden, we hebben ongeveer 1300-1400 uur in het spel zitten tot nu toe
Mijn buurman en ik spelen al ongeveer een jaartje op de PS4 en hebben recentelijk eindelijk alles groen gereden. We zijn ook daadwerkelijk gestart met de Super Solo Campaign maar we hebben pas 5 banen STM gehaald, meestal d.m.v. een shortcut. Omdat dit wel erg moeilijk bleek zijn we nu aan het proberen alle banen 1 van NL te rijden, waarbij we besloten hebben terug te werken vanaf baan 200
We staan ondertussen 25e van de wereld, 1 van NL.
Als mensen benieuwd zijn naar onze ghosts, stuur even een vriendschapsverzoek, dan krijg je ze
Mocht je benieuwd zijn hoe veel tijd je nu in het spel moet steken om alles groen te rijden, we hebben ongeveer 1300-1400 uur in het spel zitten tot nu toe

Hathor schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:25:
(...) en hebben recentelijk eindelijk alles groen gereden.
[Afbeelding]
Netjes hoor!
Ik ben ondertussen bij track #175 aanbeland, die ik tot nu op zilver heb gezet (in een half uur/drie kwartier).
De laatste twee Canyon tracks vond ik wel pittig, zeker #169. Blij dat ik nu van die grote loopings af ben
. Wat betreft Valley vond ik #172 het meest lastig tot nu toe. #173 was dan weer extreem simpel, die haalde ik bij de tweede poging goud
.
Zolang ik zie dat ik voortgang boek op een track blijft het leuk. Lang doorgaan op een track heeft weinig zin, vaak rijd in de eerste minuten van de volgende sessie al een betere tijd dan het laatste half uur van de sessie ervoor
. Vanavond toch drie keer goud weten te halen, dat is me ook al even niet meer gebeurd. Ook leuk om te zien hoe weinig mensen er in je provincie overblijven die een track hebben gereden.
Ik heb in mijn hoofd dat het na Valley allemaal wel mee gaat vallen, ik ben benieuwd
.
De laatste twee Canyon tracks vond ik wel pittig, zeker #169. Blij dat ik nu van die grote loopings af ben
Zolang ik zie dat ik voortgang boek op een track blijft het leuk. Lang doorgaan op een track heeft weinig zin, vaak rijd in de eerste minuten van de volgende sessie al een betere tijd dan het laatste half uur van de sessie ervoor

Ik heb in mijn hoofd dat het na Valley allemaal wel mee gaat vallen, ik ben benieuwd

[ Voor 5% gewijzigd door DUBWiSE op 12-02-2019 22:30 ]
Na valley wordt het gewoon simpel uitrijden tot aan de finish 
Er zitten enkele tricky tracks bij maar lang niet zo moeilijk als canyon en valley imo.
#175.... daar heb ik denk zo'n 10 uur over gedaan haha. Klote jumps
Er zitten enkele tricky tracks bij maar lang niet zo moeilijk als canyon en valley imo.
#175.... daar heb ik denk zo'n 10 uur over gedaan haha. Klote jumps
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 12-02-2019 22:28 ]
Zo, nu bij track #180 aanbeland. In het weekend op zilver gezet, gisterenavond acht seconden van mijn tijd af gereden na een uur spelen, maar nog steeds tien seconden onder goud. Eerste deel van die track is erg vervelend, na de dubbele jump over het water gaat het wel.
#175 heb ik wel even over gedaan, evenals #176, #178 en #179. #177 was dan weer erg makkelijk.
#175 heb ik wel even over gedaan, evenals #176, #178 en #179. #177 was dan weer erg makkelijk.
De gouden tijd bij #180 komt niet zo heel erg ruim; ik heb daar goud gehaald met enkele foutjes én een checkpoint restart:
Wel een machtig mooie track! Na deze mag je lekker ontspannen door Lagoon en Stadium heen
Wel een machtig mooie track! Na deze mag je lekker ontspannen door Lagoon en Stadium heen
Hallo!
Nieuw op dit forum met de volgende vraag:
Ik heb issues met Trackmania online spelen op PS4.
Ik heb via de PC een ubisoft account aangemaakt, maar als ik me online wil aanmelden nadat ik in Trackmania zit (room browser bij 'online racing'), word ik door TrackMania gedirigeerd naar het 'create your account now' formulier. Dus via de controller naar 'meld je aan bij ubisoft' werkt eenvoudigweg niet.
What to do?
Nieuw op dit forum met de volgende vraag:
Ik heb issues met Trackmania online spelen op PS4.
Ik heb via de PC een ubisoft account aangemaakt, maar als ik me online wil aanmelden nadat ik in Trackmania zit (room browser bij 'online racing'), word ik door TrackMania gedirigeerd naar het 'create your account now' formulier. Dus via de controller naar 'meld je aan bij ubisoft' werkt eenvoudigweg niet.
What to do?
Had er zelf geen problemen mee, juiste username en ww en alles werkte. Ook op de Ubisoft support site geen verdere info voor je kunnen vinden. Misschien even een ticket aanmaken bij Ubi?
Wellicht op je pc inloggen bij Ubi met je PSN credentials? Om je PSN ID aan je Ubi account te koppelen.
Ondertussen bij track #184 aanbeland. Track #180 heeft me zo'n vijf uur gekost, daarna ging het vrij vlot.
Ben nu eerst op vakantie, pak het eind maart weer op!
Ondertussen bij track #184 aanbeland. Track #180 heeft me zo'n vijf uur gekost, daarna ging het vrij vlot.
Ben nu eerst op vakantie, pak het eind maart weer op!
Even een update van mijn kant, we zijn bezig geweest om op stadium alles 1e van Nederland te rijden maar blijven op enkele vervelende banen steken. #33
We hebben nu ongeveer 50% van de stadium banen op 1 NL staan en zo'n 42% op 2 NL. Ondertussen wel terug naar de valley auto omdat het wel erg lastig werd op stadium.
Zijn ook begonnen om wat goede runs op te nemen dus zal binnenkort eens wat van onze runs delen. Dit geeft natuurlijk een vertekend beeld want de 1001 pogingen waarbij het niet lukte zie je niet dus zo goed als die filmpjes lijken zijn we eigenlijk niet, gewoon een hoop uren er in steken, dan gaat er vanzelf 1 goed

We hebben nu ongeveer 50% van de stadium banen op 1 NL staan en zo'n 42% op 2 NL. Ondertussen wel terug naar de valley auto omdat het wel erg lastig werd op stadium.
Zijn ook begonnen om wat goede runs op te nemen dus zal binnenkort eens wat van onze runs delen. Dit geeft natuurlijk een vertekend beeld want de 1001 pogingen waarbij het niet lukte zie je niet dus zo goed als die filmpjes lijken zijn we eigenlijk niet, gewoon een hoop uren er in steken, dan gaat er vanzelf 1 goed
Hierbij 3 video's welke we hebben geupload en een redelijke tijd hebben neergezet.
# 112
# 192
# 200
# 112
# 192
# 200
Netjes!!
Verbazingwekkend dat er nog steeds slechts 1585 mensen een tijd hebben neergezet bij #200,
blijkt maar weer dat het echt niet zo simpel is
Verbazingwekkend dat er nog steeds slechts 1585 mensen een tijd hebben neergezet bij #200,
Het is natuurlijk ook wel een game waarbij de gemiddelde speler snel afhaakt. Een maat van mij heeft de game destijds bijvoorbeeld gekocht (en eerlijk is eerlijk, daardoor kwam Trackmania ook bij mij op de radar) en die is volgens mij niet eens verder gekomen dan een baan of 40/50, waarvan ik er dan ook nog eens een behoorlijk aantal heb gehaald. Maar 1585 is wel bizar weinig inderdaad!dvdkiwi schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:36:
Netjes!!
@Hathor Zeer nette runs inderdaad!
dvdkiwi schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:36:
Netjes!!
Laatste weken heb ik weer geprobeerd verder te komen met TrackMania, maar baan 200 ga ik echt niet halen.dvd-linden schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:41:
[...]
Maar 1585 is wel bizar weinig inderdaad!
Hiervoor had ik tot en met Blue series alles minimaal op zilver (zonder jokers). In de Red series heb ik Canyon en Valley op zilver weten te krijgen (mbv jokers), maar in Lagoon blijf ik steken bij banen 148-150. Als ik alle Red series al weet vrij te spelen en af te ronden, dan weet ik nu al dat ik de Black series niet vrij gespeeld ga krijgen (want dan moet ik alle voorgaande eerst op goud zien te krijgen).
Voor het laatste stukje ben ik echt niet goed genoeg of ik heb er het geduld en de tijd niet voor. Het is maar hoe je het benadert
Maar des te meer respect voor de 1585 die dat wel gehaald hebben!
Geen idee of jullie deze runs graag zien, zo ja blijf ik ze lekker posten zo nu en dan 
We hebben baan 17 Super Trackmaster gereden. De 7e in het totaal die we hebben, maar de meeste zijn gereden met behulp van shortcuts wat het natuurlijk een stuk makkelijker maakt. Deze is echter gewoon de perfecte STM lijn gereden.
We hebben baan 17 Super Trackmaster gereden. De 7e in het totaal die we hebben, maar de meeste zijn gereden met behulp van shortcuts wat het natuurlijk een stuk makkelijker maakt. Deze is echter gewoon de perfecte STM lijn gereden.
Is alweer even geleden dat ik wat gepost heb maar we zijn nog steeds druk bezig. 17 STM's ondertussen. Wordt niet makkelijker helaas.
Onderstaande ben ik overigens wel heel erg trots op 😎
Onderstaande ben ik overigens wel heel erg trots op 😎
Ik zag het gisteren al voorbij komen op de stream van Riolu 
Voor nu ga ik er vanuit dat dit pc only is, even afwachten wanneer (en óf) deze naar de console komt.
Heb wel weer zin in een nieuwe Trackmania!
*de nieuwe Trackmania zonet even zitten kijken via Twitch, het nieuwe grafische stijltje bevalt me wel.
@dvd-linden Volgens Riolu zijn er vooralsnog geen plannen om de game ook op console uit te brengen, het hangt van de verkoopcijfers af zei hij. Erg jammer, het had een instabuy geweest.
Voor nu ga ik er vanuit dat dit pc only is, even afwachten wanneer (en óf) deze naar de console komt.
*de nieuwe Trackmania zonet even zitten kijken via Twitch, het nieuwe grafische stijltje bevalt me wel.
@dvd-linden Volgens Riolu zijn er vooralsnog geen plannen om de game ook op console uit te brengen, het hangt van de verkoopcijfers af zei hij. Erg jammer, het had een instabuy geweest.
[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 03-07-2020 15:35 ]
Zonde als hij inderdaad helemaal niet naar de console zal gaan komen. Voor mij zou het waarschijnlijk ook wel een instabuy geweest zijn, alhoewel ik wel wat twijfels heb over het (business)model dat ze voor deze game gekozen hebben. Buiten dat zou ik mezelf ook wel weer lekker willen verliezen (en zo nu en dan pijnigen haha) in een nieuwe Trackmania.dvdkiwi schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 13:27:
Ik zag het gisteren al voorbij komen op de stream van Riolu
Zijn er nog mensen die de nieuwe trackmania spelen ?
Heb de gratis versie gedownload en bevalt mij best goed.
Laatst gedownload, ook de gratis versie, en ik vind'm best leuk. Alleen wel jammer dat de interface mijn framerate tot niveau 'onspeelbaar' omlaag haalt. Het gaat even goed, na een tijdje spelen begint rechts in beeld een tooltip over het laten zien van de score te knipperen en dan is m'n framerate om zeep. Als ik dan met * de interface uitzet kan ik prima rijden, maar dan zie ik mijn tussentijden weer niet. Ik wacht dus maar even op een patch ofzosoccerroos schreef op maandag 6 juli 2020 @ 14:59:
Zijn er nog mensen die de nieuwe trackmania spelen ?
Dat de game net uit is en alleen maar 'Trackmania' heet maakt het Googlen van dit soort dingen ook niet makkelijker natuurlijk. Ik kom allemaal posts uit 2011 tegen
[ Voor 11% gewijzigd door Wormaap op 06-07-2020 15:26 ]
Ticking away, the moments that make up a dull day
Heb de gratis versie gedownload en het bevalt me best wel. Sinds de oude Trackmania Nations zijn er echt super veel verschillende baan elementen bijgekomen. Vooral het ijs is even wennen
. Ben nu nog bezig met de summer solo banen.
Maar als ik het goed begrijp kun je met de gratis versie niet naar "servers" om met andere live te racen zoals bij de oude Trackmania Nations? Want het lijkt erop dat de clubs dat moeten voorstellen. Wel jammer want ik ben niet zo'n fan van een abbonement op een game te nemen.
Voor nu vermaak ik me nog wel met de solo banen met ghost mede-spelers
Maar als ik het goed begrijp kun je met de gratis versie niet naar "servers" om met andere live te racen zoals bij de oude Trackmania Nations? Want het lijkt erop dat de clubs dat moeten voorstellen. Wel jammer want ik ben niet zo'n fan van een abbonement op een game te nemen.

...
ik ben bezig met de trainingenBasti504 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 21:30:
Heb de gratis versie gedownload en het bevalt me best wel. Sinds de oude Trackmania Nations zijn er echt super veel verschillende baan elementen bijgekomen. Vooral het ijs is even wennen. Ben nu nog bezig met de summer solo banen.
PS Op het ijs rijden is vreselijk.
ja dat ijs hadden ze wel weg mogen laten van mij

Ben volgens mij de enige in Nederland die nog Trackmania Turbo speelt, maar ik blijf het leuk tijdverdrijf vinden. Recentelijk 2 wereld records gereden op banen #13 en #97 en die wil ik natuurlijk toch even delen 
Op baan 97 was het een overall wereld record dus ook sneller dan iedereen op de PC en Xbox. Op baan 13 alleen iedereen op de PS4 voorbij gereden.
Totale hoeveelheid STM's welke we gereden hebben staat ondertussen op 49
Op baan 97 was het een overall wereld record dus ook sneller dan iedereen op de PC en Xbox. Op baan 13 alleen iedereen op de PS4 voorbij gereden.
Totale hoeveelheid STM's welke we gereden hebben staat ondertussen op 49
Gisteravond Trackmania Turbo weer is geïnstalleerd, helaas toen ik online wou openen kreeg ik een foutmelding..
Iemand enig idee? Leeft dit spel sowieso nog wel?
Iemand enig idee? Leeft dit spel sowieso nog wel?