[Multi] Trackmania Turbo

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-04 15:16
soccerroos schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:32:
Ik probeer nu baan 1 op TM te krijgen maar vind het erg lastig. voornamelijk de laatste bocht lukt mij niet goed. Als het goed is moet je na de sprong link aanhouden dan de eerste bocht driften en de 2e bocht ook ?
Of heeft iemand anders nog een tip ?
Je kan het beste de filmpje kijken die in de TS staan onder: trackmaster medals!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-05 19:06
soccerroos schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:32:
Ik probeer nu baan 1 op TM te krijgen maar vind het erg lastig. voornamelijk de laatste bocht lukt mij niet goed. Als het goed is moet je na de sprong link aanhouden dan de eerste bocht driften en de 2e bocht ook ?
Of heeft iemand anders nog een tip ?
Die twee bochten moet je driften inderdaad, de eerste bocht (voor de sprong) het liefst juist zonder te driften (maar ook zonder je gas los te laten!)..

Verder is het vooral veel doen.

Die baan heb ik veel gedaan in Arcade mode met wat vrienden, op een gegeven moment zaten alle ghosts in ons potje onder de TM tijd, en allemaal namen ze die twee bochten best verschillend. Dus er is niet echt een perfecte manier voor die bochten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 14:42
Trackmaster platinum is inderdaad alle andere tophies halen. Net zoals bij elke andere game.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
tellavist schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:44:
[...]

Je kan het beste de filmpje kijken die in de TS staan onder: trackmaster medals!
Heb ook al filmpjes bekeken maar de laatste bocht lukt mij niet eerst moet je naar rechts en daarna gelijk na links. En daar verlies ik mega veel tijd. Moet je voor de bocht de rem gebruiken ? of kan die ook anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
soccerroos schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:01:
[...]

Heb ook al filmpjes bekeken maar de laatste bocht lukt mij niet eerst moet je naar rechts en daarna gelijk na links. En daar verlies ik mega veel tijd. Moet je voor de bocht de rem gebruiken ? of kan die ook anders ?
Nope, niet de rem gebruiken in die bocht!
Gewoon vol gas gaan!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
soccerroos schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:01:
[...]

Volgens mij moet je daar toch echt je rem even aan tikken idd. Vanuit de bocht naar rechts naar links sturen dan ga je uit de drift. Even tikkie op de rem en dan ga je met een drift die bocht in.

Zo heb ik dat in ieder geval vanochtend met track 2 ook gedaan. Vergelijkbare bochten op het einde.

[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 12-04-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dat heb ik opgemaakt uit de trophy beschrijvingen die ik vanaf de PS4 trophy-lijst heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:07
De eerste bocht na de jump hoef je de rem niet aan te tikken, als je net op het einde van het zand instuurt gaat je auto al driften ;)
De lijn die je drift is belangrijker: je gaat er wijd in en probeert zo dicht mogelijk aan de binnenkant de bocht uit te komen. Daarna stuur om en de tweede bocht licht driftend nemen, ook aan de binnenkant.
Zie hier hoe ik deze lijn gedrift heb.
Hetzelfde geldt voor track 2 en verder: je kan driften tot je een ons weegt, als je lijn niet goed is ga je géén trackmaster halen.
Dat is altijd zo ;)
Platinum krijg je als je alle andere trophies binnen haalt, dus 50 trackmasters is genoeg.
"Who's the trackmaster? You!" is gewoon de naam van de platinum trophy d:)b
jongf7 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:54:
Mag ik jou toevoegen op PSN dvdkiwi?
@jongf7: tuurlijk, voeg maar toe :)

[ Voor 69% gewijzigd door Superkiwi op 12-04-2016 12:44 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
33,05 gereden nu :P, wel met het toetsenbord. Met toetsenbord is het iets makkelijker om te remmen omdat ik een controller heb waarbij 3 gas geven is en 1 remmen. ( rondje blokje op ps4 controller )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04 20:05
dvdkiwi schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:38:
Potver ik denk ik maak een begin aan de multilaps, maar nu weet ik weer waarom ik goud goed genoeg vond. 3 Rondes waarin iets fout kán gaan, en altijd eentje waarin ook echt iets fout gáát :/
Track 5 mis ik slechts 0.1 sec, maar één verkeerde drift en je kan restarten.
Doe mij maar gewoon het formule autootje, daarbij ben je niet afhankelijk van drifts of iets dergelijke.

*edit1:
poging later en ik rij er 0.5 sec af 8)7
Op naar track #10!
*edit2:
Verdomd moeilijk dit!
*edit3:
Track #10 ook klaar :P
*edit4 :
Serieus, fuck die buggy en die plassen :(
Zo'n fakking kutplasje kan je gewoon een volle seconde kosten :D
Als dat de baan is die ik denk dat het is (met die 2 plassen vlak na elkaar) dan moet je aan de linkerkant het bruggetje over. Als je aan de linkerkant het water in gaat rem je het minst af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hahaha nee dat is 'm nog niet ;)
Dit is nog track 20, de zandbaan met slechts 1 plasje net voor start/finish.
Ik ga je tip wel meenemen!

Afijn, 6 pogingen later...
Wat foutjes gemaakt en in de laatste ronde meer dan een halve seconde goed moeten maken, maar hij staat!

Track #30 vind ik serieus vele malen moeilijker, ik kan echt niks met die magneetbanen.
En ik wil mijn ghost uit kunnen zetten, als die 0.02 sec voor mij zit blokkeert ie het zicht :/
Woot! Rij ik de baan een keer perfect, kom ik 0.02 sec tekort voor trackmaster :X

[ Voor 80% gewijzigd door Superkiwi op 12-04-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
2 uurtjes geprobeerd TM te halen op de eerste 10 banen, bij 2 gelukt ( 1 en 3 ) maar die andere krijg ik maar niet sneller :P

Iemand tip voor baan 8 ? je moet in de lucht of remmen of gas los laten volgens mij, maar heb het nog niet kunnen ontdekken.

[ Voor 33% gewijzigd door soccerroos op 12-04-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Meer tijd in elke baan stoppen ;)
In 2 uurtjes doe ik tussen de 2 á 4 banen, iets meer dan 10 minuten per baan voor trackmaster is veel te weinig. Tenzij je tellavist heet.
Blijf eens een uur op 1 baan hangen, ik weet zeker dat je dan een snellere tijd neerzet :)

Bij baan 8 even je gas los in de lucht, dan rem je iets af en knal je niet tegen het beton ;)
Zorg dat je precies aan het begin van de eerste boostpad (op de helling) weer landt.

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 12-04-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:04:
In 2 uurtjes doe ik tussen de 2 á 4 banen, iets meer dan 10 minuten per baan voor trackmaster is veel te weinig. Tenzij je tellavist heet.
Blijf eens een uur op 1 baan hangen, ik weet zeker dat je dan een snellere tijd neerzet :)

Bij baan 8 even je gas los in de lucht, dan rem je iets af en knal je niet tegen het beton ;)
Zorg dat je precies aan het begin van de eerste boostpad (op de helling) weer landt.
Dit inderdaad. Baan 2 heeft mij ook 40 minuten gekocht om een snelheidswinst van 5 tienden te boeken. Dit was net genoeg voor Trackmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:04:

Dit is herkenbaar!
Ik doe gemiddeld ook een half uur over een baan voor trackmaster denk ik. en dat zal alleen maar meer worden! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
soccerroos schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:33:
33,05 gereden nu :P, wel met het toetsenbord. Met toetsenbord is het iets makkelijker om te remmen omdat ik een controller heb waarbij 3 gas geven is en 1 remmen. ( rondje blokje op ps4 controller )
Goed bezig, ga ik jouw ghost gebruiken tegen de tijd dat ik ook trackmasters wil halen :)

Wat de controller betreft, als het goed is kun je dat aanpassen door met de muis naar boven in het scherm te gaan dan komt er een balk naar beneden waar je opties kunt aanklikken en vervolgens kan je je controller configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Dacht nu toch wel de master te halen op baan 22 met 24,91 maar moet blijkbaar 0,13 vanaf nog.

Edit: 24,86 zit ik nu op 3e van Limburg.

[ Voor 19% gewijzigd door soccerroos op 12-04-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Ik heb #2 eindelijk gehaald. Zat alweer een uur op 35:60 is 35:58 genoeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2riWco5Km1DYl3kc3FcQB1sp/thumb.jpg

Zo, die is binnen!
Alle eerste 50 tracks heb ik nu de trackmaster medaille gehaald.

Nu ga ik eerst even lekker gouden medailles scoren om wat hoger op de leaderboards te komen. Trackmasters komen later wel weer! :)

*O*

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Lekkerrr!! 8)
Ik zou de volgende serie ook gewoon groen proberen te halen; als ik het kan moet jou het zéker lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:38:
Lekkerrr!! 8)
Ik zou de volgende serie ook gewoon groen proberen te halen; als ik het kan moet jou het zéker lukken ;)
I know maar het duurt zo lang voor je alles op groen hebt. Wil eerst ff alles op goud. (Ik haal soms perongeluk alsnog trackmaster trouwens haha.

Daarna komen alle trackmasters (en jullie tijden }) )wel weer.
Ander's loop ik zo achter qua aantal medailles. :+

Even serieus baan nummer 57. Wat is daar leuk aan? Die loopings kom je amper door met die kut kever. Ik snap niet helemaal waarom ze dat in het spel hebben gestopt. Het is helemaal niet leuk namelijk. Je kan niet eens vol gas die dingen door zonder tegen de zijkanten op te beuken.

Is er een tactiek voor die dingen?
ik doe nu maar een beetje gas los soms, vind het echter maar raar dat je niet vol gas die dingen door kunt. Dat is trackmania toch? Snelheid en precisie? Die loopings zijn gewoon lomp er doorheen en maar kijken waar je uit komt.

Echt geen bal aan.

*Edit*
Oh... wel gewoon trackmaster gehaald perongeluk :+ alsnog echt geen bout aan...

[ Voor 11% gewijzigd door tellavist op 12-04-2016 21:35 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:13
t mac schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:46:
Ik heb #2 eindelijk gehaald. Zat alweer een uur op 35:60 is 35:58 genoeg :p
Ik ben er net een 3 kwartier mee aan het stoeien geweest, moet nog ergens 2 tiende zien te vinden. Lijkt erop dat ik het in die laatste links / rechts drift bochten laat liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
tellavist schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:22:
[...]
Even serieus baan nummer 57. Wat is daar leuk aan? Die loopings kom je amper door met die kut kever.
Toen ik die serie keer op keer opnieuw deed viel het me op dat de kever in loopings altijd dezelfde kant op trekt. Als je dat weet is het vrij eenvoudig te corrigeren.
De strandbuggy trekt ook elke keer dezelfde kant op lijkt het, maar dan wel wat heftiger dan de kever.
Maar ook dat is redelijk goed op te vangen als je het door hebt.
Toen ik het dat eenmaal doorhad waren loopings opeens niet zoń probleem meer, al gaat het soms toch nog mis.
Over houten loopings ga ik het maar niet hebben, daarin glij je écht elke kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Baan 49 is interessant, bij deze baan als je start en je houd de rem in kun je zomaar 0,12 sec sneller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Baan 9 op trackmaster. Dit had ik niet verwacht want vindt dat echt een kut baan lol. Gelukkig stond de trackmaster daar niet heel strak.

Baan 10 moet ook te doen zijn. Na de eerste ronde lig ik vaak 0.2 sec voor op tellavist. Maar na de derde ronde sta ik er toch 1.4 seconde achter :D Blijven oefenen en consequenter worden :)

Vanavond komt er een maatje langs om Trackmania te spelen. Zal wel vooral split screen worden denk ik. M'n PS plus is verlopen en wilde die pas weer activeren als ik het nodig had. Ik vond de online MP van TRackmania nou niet echt een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
JSchut schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:33:
Baan 10 moet ook te doen zijn. Na de eerste ronde lig ik vaak 0.2 sec voor op tellavist. Maar na de derde ronde sta ik er toch 1.4 seconde achter :D Blijven oefenen en consequenter worden :)
Track #10 heb ik ook voor je, mocht je het handig vinden ;)
Belangrijk is dat je bocht 2 niet drift, dat kost tijd. Bocht 3 drift je heel dicht langs de binnenkant en nadat je uit die bocht komt pak je de laatste bocht ook heel dicht aan de binnenkant.
Gewoon niet te wijd gaan en je haalt 'm wel, zo is het mij ook gelukt.

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 13-04-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
dvdkiwi schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:08:
[...]

Track #10 heb ik ook voor je, mocht je het handig vinden ;)
Belangrijk is dat je bocht 2 niet drift, dat kost tijd. Bocht 3 drift je heel dicht langs de binnenkant en nadat je uit die bocht komt pak je de laatste bocht ook heel dicht aan de binnenkant.
Gewoon niet te wijd gaan en je haalt 'm wel, zo is het mij ook gelukt.
Bocht drie ook niet driften in de eerste ronde. Daar loop ik op jullie uit :)

Maar inderdaad dat is wat ik probeer maar ben nog niet consequent genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Bocht 3 drift ik ook niet in de eerste ronde.
Als je uitloopt classificeer ik je hierbij officieel als cheater :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
dvdkiwi schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:19:
Bocht 3 drift ik ook niet in de eerste ronde.
Als je uitloopt classificeer ik je hierbij officieel als cheater :+
Haha ik rij tegen tellavist. Die drift daar wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hahaha, de noob :P

*edit
@hieronder: je kan ook alleen de eerste regel quoten he, als het toch enkel daarover gaat ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Superkiwi op 13-04-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
JSchut schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:33:
Baan 9 op trackmaster. Dit had ik niet verwacht want vindt dat echt een kut baan lol. Gelukkig stond de trackmaster daar niet heel strak.

Vanavond komt er een maatje langs om Trackmania te spelen. Zal wel vooral split screen worden denk ik. M'n PS plus is verlopen en wilde die pas weer activeren als ik het nodig had. Ik vond de online MP van TRackmania nou niet echt een must.
Baan 9 heb ik gisteren 27,42 gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
soccerroos schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:36:
[...]

Baan 9 heb ik gisteren 27,42 gereden.
Ik weet het niet meer. Dacht dat ik iets van 27.55 had gereden. De ronde was verre van perfect. Ook nog een muurtje geschampt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
Zou iemand met kunnen adden in de OP?

Uplay = Pixelbox

ik wissel nog wat af tussen controller en TOBO. Ben er nog niet uit wat ik het fijnste vind. Tot nu toe nog alles makkelijk op goud kunnen halen, maar 1 trackmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Rudolf schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:55:
Zou iemand met kunnen adden in de OP?

Uplay = Pixelbox

ik wissel nog wat af tussen controller en TOBO. Ben er nog niet uit wat ik het fijnste vind. Tot nu toe nog alles makkelijk op goud kunnen halen, maar 1 trackmaster.
Toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Stelletje fanatiekelingen.... :P

Zelf inmiddels tot baan 96 gekomen... met alles minimaal op zilver. Nu van vooraf aan alles rustig op goud aan het zetten, ben tot en met 61 op goud (op baan 5 en 10 na nog geen gouden multilaps, die heb ik nog even op zilver gelaten). Probeer elke dag een paar tracks te verbeteren, langzaam maar gestaag ;)

Trackmasters probeer ik ook nog wel, maar ik weet niet hoe lang ik daar lol aan ga beleven... ik moet er wel plezier in blijven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
ralph075 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:01:
Stelletje fanatiekelingen.... :P

Zelf inmiddels tot baan 96 gekomen... met alles minimaal op zilver. Nu van vooraf aan alles rustig op goud aan het zetten, ben tot en met 61 op goud (op baan 5 en 10 na nog geen gouden multilaps, die heb ik nog even op zilver gelaten). Probeer elke dag een paar tracks te verbeteren, langzaam maar gestaag ;)

Trackmasters probeer ik ook nog wel, maar ik weet niet hoe lang ik daar lol aan ga beleven... ik moet er wel plezier in blijven hebben.
Ik wil wel graag de trophy van 50 trackmasters. En aangezien de eerste tracks het makkelijkst zijn wil ik er daar zoveel mogelijk halen. Als ik die heb ga ik waarschijnlijk ook over op goud :)
Ik verwacht ook zeker niet alle eerste 40 tracks op trackmaster te krijgen. Maar de 50 totaal moet me toch wel lukken. In de latere levels kan ik de frustratie niet aan denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat was mijn idee initieel ook, proberen de trophy op de eerste tracks te halen (want is makkelijker) en daarna gewoon alles op goud zetten.
Ondertussen de trophy 20 trackmasters geleden al gehaald maar ik blijf ermee bezig, het is té leuk om niet te doen.
Van de green series moet ik nog 7 multilaps en 3 normale tracks op tm, dus die serie gaat ook wel op groen denk ik >:)
Bij de blue series dan toch maar enkel voor goud gaan. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Vind Multi levels echt vreselijk, zo lastig om 3 perfecte rondes te rijden.

Edit: toch nog gelukt om goud te halen op baan 50.
Heb nu alles goud tot baan 50 en 11 ervan op groen.

[ Voor 41% gewijzigd door soccerroos op 13-04-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ik snap werkelijk niet hoe jullie het doen om alles op TM te krijgen. Ik vind goud eerst voldoende.
Heb nu 2 tracks op TrackMaster gereden denk ik..

Gisteren een half uur bezig geweest een TM te halen op een van de eerste 10 tracks, maar steeds 0:00:10 of iets minder tekort...

Goud is prima, goud is goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Krullebol.nl schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:23:
Ik snap werkelijk niet hoe jullie het doen om alles op TM te krijgen. Ik vind goud eerst voldoende.
Heb nu 2 tracks op TrackMaster gereden denk ik..

Gisteren een half uur bezig geweest een TM te halen op een van de eerste 10 tracks, maar steeds 0:00:10 of iets minder tekort...

Goud is prima, goud is goed :)
En groen is beter :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Begonnen met baan 55 voor goud, gaat een zware dobber worden.
Moet hem nog 13,98 sec sneller rijden.

Update: nog maar 2.55 sec.
Update 2 nog maar 2.52 :P
Na bijna 2 uur eindelijk goud :P

[ Voor 84% gewijzigd door soccerroos op 13-04-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Bij track #50 mis ik iets, ik zie niet hoe ik daar een seconde per rondje ga winnen :/

[ Voor 162% gewijzigd door Superkiwi op 13-04-2016 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
dvdkiwi schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:43:
Bij track #50 mis ik iets, ik zie niet hoe ik daar een seconde per rondje ga winnen :/
is dat niet de track waar je gelijk een loping hebt ?
Volgens mij moet je schuin springen bij de schans zodat je daar gelijk links kunt. mocht je het niet weten. Ik heb er zelf 1.40.10 gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
dvdkiwi schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:43:
Heb je mijn ghost niet aan staan? :+

3 belanrijke punten op die baan:
hoe je de looping uitkomt. (zo min mogenlijk driften)
De drift na de looping (die moet zo snel mogenlijk niet zo strak mogelijk)
de chicane voor het 'engines off' gedeelte. Daar valt of staat eigenlijk je tijd mee. die moet je rete strak kunnen nemen.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Dacht ik op baan 56 ( 32.20 ) net geen goud te halen, blijkt dat ik groen gehaald heb :D
Dat terwijl ik op het laatst nog ging slingeren.

Zucht baan 57 lukt niet ga ik op youtube kijken krijg je dit.

[ Voor 31% gewijzigd door soccerroos op 13-04-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
soccerroos schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:41:
Dacht ik op baan 56 ( 32.20 ) net geen goud te halen, blijkt dat ik groen gehaald heb :D
Dat terwijl ik op het laatst nog ging slingeren.

[video]
Succes ermee :+

Aan het eerste gedeelte heb je wel degelijk wat.
Die looping daar is gewoon echt een rot ding :/

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
soccerroos schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:41:
[video]
Wat een cheater mazzelaar! :+ Dat lukt geen 2x achter elkaar, vermoed ik.
Ook zonder cheat is ie goud te rijden, heb ik gisteravond gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door ralph075 op 13-04-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Goud heb ik net gehaald, dus dat vind ik voldoende.

Op na de volgende missie multi level 60.
Moet hem nog 8 sec sneller maar is zandlevel met veel bochten en obstakels.

[ Voor 58% gewijzigd door soccerroos op 13-04-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Zo dan, onderstaande gozer uit Zuid-Holland doet in 2 uurtjes de eerste serie van 10 banen in de Black series, waarvan de helft ook nog als Trackmaster.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
soccerroos schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:25:
[...]
Ik heb er zelf 1.40.10 gereden
Ik heb een 1.33.97 staan, maar dat is nog niet snel genoeg ;)
tellavist schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:26:
[...]
Heb je mijn ghost niet aan staan? :+
Jawel, maar een drift beëindigen en dan perfect uitgelijnd staan voor de chicane is lastig, zo'n beetje het moeilijkste van heel die track imo. Die chicane zelf is redelijk simpel.

Ben nu al 3 uur met deze track bezig en heb de neiging om mijn controller door de tv te gooien :(
Als ik deze heb ben ik er wel helemaal klaar mee voor vandaag. Gatverdamme.

Zo, 4 uur verder en ik heb 'm nét aan gehaald. Eindelijk :')
Op het einde nog bijna tellavist gepakt, maar de laatste jump+chicane ging niet goed genoeg.

Van alle 72 trackmasters tot nu toe was dit zonder twijfel de moeilijkste en wellicht ook de meest irritante.
Het leuke is dat iemand anders er waarschijnlijk helemaal niet zo'n moeite mee gaat hebben ;)

[ Voor 117% gewijzigd door Superkiwi op 13-04-2016 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Baan 60 nu ook goud. vond het een lastige track.
Edit nu alles tot 65 goud. word wel steeds lastiger :P

[ Voor 36% gewijzigd door soccerroos op 13-04-2016 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Gister 10-11-12-13-14 op trackmaster.

De multilaps 15 20 laat ik lekker zitten. Ik zal ze op goud zetten en daar blijft het bij. Al red ik goud nog niet eens op track 20. Wat een kut baan met die kut containers....

2 andere banen laat ik ook voor wat ze zijn in de 11-20 range. Ik heb gewoon een hekel aan die zandbak rotzooi.

Nu nog verder met 21-30. Daar had ik er al 2 op trackmaster maar daar kunnen er nog wel wat bij.
Totaal staat nu op 29 van de 40 trackmasters.

Nog wel even snel een begin gemaakt aan de 41-50 serie. Track 41 zonder problemen op goud in een paar minuten. Maar trackmaster staat daar weer erg strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Leuk spel :-) Vooral de trackeditor is fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Begonnen aan baan 66, maar is zandlevel valt niet op te rijden met die smalle paden en water ernaast.

Edit: toch nog redelijk snel houd gehaald.

[ Voor 56% gewijzigd door soccerroos op 14-04-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
lol ik keek vanmorgen even op de Trackmania Reddit pagina. Wat een negativiteit zeg. Ik vermaak me zelf prima.

Ik kan alleen nog geen servers vinden die custom maps draaien. Zien die er nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ik begin me eerlijk gezegd steeds minder te vermaken...

Soms vraag ik me echt af waarom de developers bepaalde tracks gebouwd hebben. Track 66 bijvoorbeeld. Wat is daar de lol van?

Hey jongens laten we de auto met de meeste grip pakken en dan op het strand gaan rijden?! Leuk? Fack nee natuurlijk niet... waarom zou je in godsnaam dirt tracks bouwen met de auto die het meeste grip heeft op het asfalt?! Zelfde als die loopings van hout. Wtf is daar leuk aan?!

Er zitten echt pareltjes van tracks tussen hoor. Maar soms heb ik het idee dat ze zelf gewoon de random track generator aangeknalt hebben en hup weer een track erbij...

Ik rij ze zonder al te veel moeite uit hoor. Maar het haalt de lol er wel een beetje af voor mij...

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:59

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ga online rijden? Kun je je tenminste meten met echte tegenstanders, en heb je ook meer afwisseling in de banen. Sommige servers zijn niet te doen, en andere servers liggen jou meer. Prima toch?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Zijn er al leuke servers? Ik vind nog weinig. Op ps4 bestaat denk ik niet zoiets als een dedicated of stand alone server? Onafhankelijk of je zelf speelt of niet?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Heb nu alles tot baan 80 goud :P

Word nu wel steeds lastiger om goud te halen.
Wat is baan 84 een *** baan, super smal en veel scherpe bochten.

[ Voor 28% gewijzigd door soccerroos op 14-04-2016 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Zojuist track 90 op trackmaster gezet :)
Leuke track vind ik dat.
Sta 17e van de wereld op die baan. Best netjes al zeg ik het zelf! :)

Baan 84 is inderdaad een schijt track.

Heb nu alles op goud tot aan 90.
Op naar de 200 xD

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Weer vooraan begonnen, nadat ik 96 voorlopig heb opgegeven. 1 en 3 op trackmaster gezet, met hulp van de ghost van kiwi (dank, kiwi!). Baan 2 zit nu 2,5 uur in, maar die laatste 0,07 seconden (aangenomen dat kiwi daar trackmaster is) willen er maar niet af... :(

Wel een verslavend spel! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
ralph075 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:44:
(aangenomen dat kiwi daar trackmaster is)
De eerste 50 tracks heb ik trackmaster staan, die ghosts kun je dus gewoon najagen ;)
Van track 51 t/m 80 staat alles op trackmaster behalve de multilaps en track 68, 69 & 74, maar daar wordt de komende dagen aan gewerkt ;)
Als je zeker wilt weten of je mijn ghost kan gebruiken voor trackmaster kun je altijd even in mijn trackmaster playlist kijken. Ze staan op volgorde, wel zo handig. Zodra ik nieuwe trackmasters heb gehaald zet ik ze erbij ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 14-04-2016 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 14 april 2016 @ 20:21:
[...]

De eerste 50 tracks heb ik trackmaster staan, die ghosts kun je dus gewoon najagen ;)
Was ook een redelijk veilige aanname, wist dat ik op je kon rekenen :D

Mooi lijstje, die playlist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-05 19:06
Ndat ik dvdkiwi had toegevoegd om achter zijn Ghosts aan te kunnen na een langere periode gister het spel weer eens opgestart. Het was mijn plan wat TM te gaan halen, omdat ik al heel lang vast zit bij track 66 (probeer alles goud voor ik door ga). Maar nu met 10 minuutjes gelukt baan 66 te halen ineens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Gisteren ook eindelijk een paar Trackmasters gehaald met behulp van een paar Tweakers.. en ook eindelijk een paar tracks van Kiwi verbeterd >:)

Ik heb een track (2 of 3 geloof ik) nog staan waar ik nog 4 honderdste moet verbeteren en dan zou ik op trackmaster zitten, maar wat een drama is dat haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Vanochtend even snel track 20 op goud gezet. Wat een klote zooi om tussen die containers door te rijden. Uiteindelijk lukt dat redelijk consequent. Maar dat water voor de finish is echt super random. Ik rij achter andermans ghosts aan om te testen. Exact hetzelfde punt erin met zo goed als de zelfde snelheid. De ene keer haal ik de ghost ineens in en bij een volgende poging wordt ik ineens heel erg afgeremd. Nee sorry dan gaat de lol er af.

29 Trackmasters so far. De tijden van 21-30 staan ook wel behoorlijk strak. Ik moet op baan 22 nog 2 tiende zien te pakken. Maar het lukt me maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-05 14:07
Is het ook mogelijk om in splitscreen online te gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Denk het niet, ben de optie nog niet tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Baan 84 is echt rot moet er nog 0,43 van afrijden, maar baan lukt mij niet zonder 1x ergens tegen aan te knallen.
Edit toch nog gelukt na 1 uur spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door soccerroos op 15-04-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Potdikke zat toch echt even te kloten op track 97 op goud te zetten. Holy moly wat een track zeg. Ben blij als ik zo weer rollercoaster lagoon in mag :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik wil ook verder, maar ik wil de green series ook allemaal op groen.
Rotspel! >:)
Krullebol.nl schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:31:
[...]
Gisteren ook eindelijk een paar Trackmasters gehaald met behulp van een paar Tweakers.. en ook eindelijk een paar tracks van Kiwi verbeterd >:)
Haha lekker hoor!
Zodra ik groen heb is het goed genoeg, mijn tijden zijn niet onbereikbaar of iets hoor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 15-04-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
dvdkiwi schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:06:
Ik wil ook verder, maar ik wil de green series ook allemaal op groen.
Rotspel! >:)

[...]

Haha lekker hoor!
Zodra ik groen heb is het goed genoeg, mijn tijden zijn niet onbereikbaar of iets hoor ;)
Voor is groen ook genoeg, maar ik zag eerder in een lijstje dat ik nog geen tijd beter had dan jij, en nu wel.. :*) Verder is het puur toeval dat ik je voorbijgestiefeld ben...

Ik moet wel zeggen dat jullie tijden, ook JSchut en Bosluis bijvoorbeeld soms erg strak staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Bijna 2 uur met track #55 bezig geweest maar hij staat op groen :)
Alles wat fout kón gaan ging wel een keer fout. And then some...
De laatste paar pogingen moest er nog 0.7 sec af, wat te doen was want ik reed op een gegeven moment 1.1 sec voor mijn ghost, nét voor de laatste bocht. Na de laatste bocht niet meer > botsing :X
Hij kan nog iets sneller, maar dat laat ik aan jullie ;)
Ik ga vanavond track #60 proberen te masteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Krullebol.nl schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:31:
[...]

Voor is groen ook genoeg, maar ik zag eerder in een lijstje dat ik nog geen tijd beter had dan jij, en nu wel.. :*) Verder is het puur toeval dat ik je voorbijgestiefeld ben...

Ik moet wel zeggen dat jullie tijden, ook JSchut en Bosluis bijvoorbeeld soms erg strak staan
Die Bosluis staat op een van de eerste tracks bovenaan (Ook boven kiwi en tellavist) en ik kon dat niet uitstaan. Heeft me een uur gekost. Maar kreeg de luis niet verdreven. Grrrr. Super strakke tijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Zo track #109 is me een draak van een track hé -O-
Heeft me zeker een half uur gekost om alleen maar op goud te zetten. Moet er niet aan denken daar groen te halen. Dat gaat lang duren kan ik u vertellen. Brrr.

Ik wil de blueseries vandaag het liefst op goud hebben. >:)

*Edit
Gelukt! :+
Meeste moeite had ik toch echt met track #109.

Eerst alles op goud zetten en platinum trophy halen. Daarna gaan we weer tijden verbeteren!

[ Voor 22% gewijzigd door tellavist op 15-04-2016 17:25 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Wat is 86 voor rot baan, 2x had ik goud kunnen halen maar sprong ik bij de laatste sprong naast de baan :(

Edit nu wel goud gehaald :D

[ Voor 12% gewijzigd door soccerroos op 15-04-2016 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gelukkig, ik ben even klaar met de Valley buggy; vandaag de multilaps 55 en 60 op groen gezet :)
60 kan nog een stuk sneller maar die mogen jullie ook hebben ;)
Eén tikje teveel sturen op het losse zand en je kunt zomaar een halve seconde verliezen, heel lastig.

*edit*
Track #65 ook op groen gezet. Nog maar 5 trackmasters te gaan in de Green Series :)

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 15-04-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Eindelijk eens Duckers voorbij en meteen eerste van NH op 11# :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 628110

Kiwi zei het me gisteren ook al, dat ik zijn ghost kon gebruiken voor TM, maar ik gebruik altijd mn eigen ghost(die krijg je standaard al na wat racks) want ik vind 2 ghost tegelijk juist rete irritant en leid me af, of mis ik een optie om dat uit te zetten, call me blind , ik zie het nergens B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Die optie is er ook niet (behalve als je voor het eerst een track rijdt), ook is er geen mogelijkheid om de HUD uit te zetten.
Ik denk dat dat nog wel komt in een update.

[ Voor 84% gewijzigd door Superkiwi op 16-04-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Je kan kiezen om 'solo' te racen, dat doe ik ook wel als de ghost mij afleid. Maar ik speel op de pc, wellicht dat dat een speciefieke optie daarvoor Is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
EDIT schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 11:45:
Je kan kiezen om 'solo' te racen, dat doe ik ook wel als de ghost mij afleid. Maar ik speel op de pc, wellicht dat dat een speciefieke optie daarvoor Is?
Kan alleen als je nog geen medaille hebt volgens mij. Want bij mij moet ik rijden tegen mijn eigen recor.

Ongelooflijk week geleden lukte het mij na veel proberen om zilver te halen op baan 90.
En nu rij ik een slechte tijd knal veel tegen de muur aan en heb alsnog goud op baan 90.
Overig ben ik wel teruggegaan naar toetsenbord.

[ Voor 23% gewijzigd door soccerroos op 16-04-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als je dacht dat trackmaster medailles al moeilijk waren, lees dan dit eens:

Together with a handful of other professional players, we have collaborated with Nadeo and Ubisoft to record super-hard-to-beat times on the 200 campaign tracks in TrackMania Turbo. Apart from the regular Bronze/Silver/Gold/Author Time medals (which are now called TrackMaster medals), there are now extra medal times called the "Super TrackMaster Medals" driven by us which you can hunt for! If you feel comfortable enough on the 200 campaign tracks and if you've beaten the regular TrackMaster medals everywhere, you can go and attempt to beat our times - good luck, have fun!

Dat wordt dus toch proberen om alle 200 trackmasters te halen :D >:) :X
Al is het maar om ergens één Super trackmaster te halen.
Als je wilt weten hoe Super Trackmasters eruit zien: zo dus. Ziek! :D

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 16-04-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Snap er niets van van die Super trackmaster. als ik de filmpjes zie vliegen ze tekens voorbij de finish maar krijgen ze geen medaille.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat is niet zo gek, dat gebeurt bij jou en mij ook pas nádat je over de finish bent gekomen ;)
Dus net nadat de filmpjes ophouden.

Nog wat info:

"To explain the STM's: A handful of well-known players among the TM community have been "hired" by Nadeo to time attack the campaign tracks over a given timespan during the development phase and our personal best times making the Super TrackMaster Medal in the game. That one can only be obtained in the "Super Solo" mode, which is unlocked by beating all 200 regular TrackMaster times in the campaign. There are Super Bronze/Silver/Gold medals to be obtained as well as a Super TrackMaster; even Super Bronze is harder than normal TrackMaster.
The Super TrackMaster times are set by top players, while the normal TrackMaster times are set by Nadeo staff ("the track author")."

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 16-04-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Wat is baan 92 een lastige track. blokken staan op een lompe plek en als dat goed gaat knal je wel tegen een plant op, en mocht dat goed gaan hebben we nog altijd kleine stenen waardoor je van de baan vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ligt het aan mij of staat de tijd voor track #69 héél scherp?
Verder dan een 33.30 kom ik niet, terwijl ik 33.25 nodig heb :/

*3 uur en een dikke 600 restarts later heb ik één keer een voorsprong van 0.06 gehad, totdat ik 10 meter voor de finish de zijkant schampte 8)7 Dat gaat 'm niet meer worden vandaag.
Van de eerste 80 tracks staat deze in mijn top3 van moeilijkste trackmasters.
Als iemand op ps4 nou even die track op trackmaster zet dan weet ik waar ik tijd moet halen ;)

WOOOOT!!!!!
Een kleine 4 uur over gedaan, één na laatste sector 0.05 sec voor, laatste sector 0.00 sec voor,
op de finish 0.01 sec voor en dat bleek genoeg :P
Slordige laatste sector maar hij staat. Ik ben blij verdomme.

[ Voor 80% gewijzigd door Superkiwi op 17-04-2016 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Track 95 is mij ook een lastige baan zeg, moet hem nog 6sec sneller voor goud terwijl ik nergens een grote fout maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Ik was even begonnen aan Mad Max. Maar na een half uurtje uitgezet om toch maar weer Trackmania op te starten :D Gister dus toch nog even tijd gevonden. Tot en met 49 op goud met totaal 34 trackmasters (30 in de 1-40 serie en 4 in de 41-49 serie). Dikke respect voor sommige van jullie trackmasters mannen. Daar ga ik never nooit niet aankomen. Bij een paar mis ik maar 1 10e maar ik krijg het niet voor elkaar.

Nu Multilap 50. Opzich makkelijke track. Ik krijg alleen de laatste bocht niet goed voor elkaar. Ik rij ongeveer een seconde voor op de gouden tijd maar dan haalt hij me altijd in bij het engine off gedeelte en rij ik zo een seconde achter. Toch maar eens filmpjes kijken. Gok dat Kiwi hem ook wel geupload heeft :P

Gouden tijden vallen tot nu toe erg mee.

Komende twee weken weinig tijd helaas. Drukke week en daarna een weekje op vakantie.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 18-04-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als je mijn filmpje bekijkt voor track #50, kijk dan vooral hoe de ghost van tellavist dat stuk ingaat.
Andere lijn, riskanter imo (moeilijker te controleren na de jump), maar wel sneller.

Wooop oOo
Ik was al heel erg content dat ik alle tracks in de white series op groen heb gezet, nooit gedacht dat dat bij de green series ook zou gaan lukken :D
Persoonlijk succesje dit d:)b

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/13055147_778586405612056_2028725535191707466_o.jpg

Vanavond kan ik lekker relaxt een begin aan de blue series maken :)
Nu groen op zich best aardig ging lijkt het plan voor blauw me duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
dvdkiwi schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:44:
Als je mijn filmpje bekijkt voor track #50, kijk dan vooral hoe de ghost van tellavist dat stuk ingaat.
Andere lijn, riskanter imo (moeilijker te controleren na de jump), maar wel sneller.

Wooop oOo
Ik was al heel erg content dat ik alle tracks in de white series op groen heb gezet, nooit gedacht dat dat bij de green series ook zou gaan lukken :D
Persoonlijk succesje dit d:)b

[afbeelding]

Vanavond kan ik lekker relaxt een begin aan de blue series maken :)
Nu groen op zich best aardig ging lijkt het plan voor blauw me duidelijk ;)
Hear hear!!
Hulde! :) *O* :Y

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Track 50 ook op goud. De laatste bocht eindelijk onder controle :)

Nu even een Trackmania pauze van 2 weekjes (gedwongen :P) Kunnen we weer met frisse moed opzoek naar groene medailles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik ga een poging doen op baan 95, moet hem nog 6,8 sec sneller krijgen.
Wat een lastige baan is dit zeg, moet hem nog dikke 2 sec beter en ban alweer dik 1 uur bezig.

[ Voor 40% gewijzigd door soccerroos op 19-04-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Blue Series begon goed:
Track #81 en 82 elk binnen 7 pogingen op groen :)
Track #83 op goud, hele toffe track. Groen is haalbaar.
Toen track #84... gat-ver-damme. Wat een poeptrack :/
Uiteindelijk wel op goud gezet maar groen is nog ver weg.

JSchut zei het ook al, maar ik vind de gouden tijden ook erg meevallen trouwens.
Er is zelfs ruimte voor enkele kleine foutjes.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2016 05:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Knal ik tegen de laatste bocht op in rondje 3 anders had ik goud. wat een rotbaan 95
Gehaald, op de kop over de finish :9~

[ Voor 19% gewijzigd door soccerroos op 19-04-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieVeenman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

Wie speelt het allemaal op PC? Voeg mij even toe op Uplay: DieVeenman

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
DieVeenman schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:52:
Wie speelt het allemaal op PC? Voeg mij even toe op Uplay: DieVeenman
ik speel op pc en ben soccerroos89

Overig krijg ik echt een hekel aan die valley banen. vooral na 95 worden ze echt lastig.

[ Voor 17% gewijzigd door soccerroos op 20-04-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Gisteren 1,5 uur bezig geweest om track 97 goud te halen, wat een pleurisbaan is dat zeg. 100 vind ik tot nu toe ook niet bepaald gemakkelijk, dus ga vanavond proberen om die goud te halen. Tot nu toe alles goud (en 3 trackmaster medailles), dus opzich gaat het best lekker.

Zijn er mensen die al in de black series zijn, ben wel benieuwd hoe moeilijk die zijn aangezien de blue series nu al redelijk lastig beginnen te worden. Ben ook heel nieuwsgierig of ik ze allemaal goud kan gaan halen (mocht dat lukken dan komen de trackmaster medailles wellicht nog).

Ik speel het overigens op PS4, nickname is dvd-linden.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieVeenman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

soccerroos schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:15:
[...]

ik speel op pc en ben soccerroos89

Overig krijg ik echt een hekel aan die valley banen. vooral na 95 worden ze echt lastig.
Valley banen zijn gewoon lekker makkelijk (al moet ik wel verklappen dat ik in de campaign nog niet voorbij 46 ben O-))

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zonder twijfel, deze track (#84) is de meest irritante van de eerste 84 tracks en dan vooral het stuk binnen.
Ik heb 'm na veel pogingen op groen gekregen maar mijn sectortijden bekijkend wist ik dat ie sneller kon, dus ben ik de track blijven doen totdat ik 'm uiteindelijk ook sneller hád. In de laatste bocht toch nog 0.6 sec verloren verdomme :-(
Hij kan dus nóg sneller. Be my guest, ik ben helemaal klaar met deze track :X

FYI: De volledige Trackmaster tijden lijst.
handig voor in de OP ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 23-04-2016 11:59 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste