[Multi] Trackmania Turbo

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-04 15:16
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:09:
Zonder twijfel, deze track (#84) is de meest irritante van de eerste 84 tracks en dan vooral het stuk binnen.
Ik heb 'm na veel pogingen op groen gekregen maar mijn sectortijden bekijkend wist ik dat ie sneller kon, dus ben ik de track blijven doen totdat ik 'm uiteindelijk ook sneller hád. In de laatste bocht toch nog 0.6 sec verloren verdomme :-(
Hij kan dus nóg sneller. Be my guest, ik ben helemaal klaar met deze track :X

[video]

FYI: De volledige Trackmaster tijden lijst.
handig voor in de OP ;)
Jep, die track is echt ruk...

Thanks voor de link! heb hem in TS gezet!

Een handtekening?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05
Als we het toch over zaadtracks hebben, track #89 is ook een hele smerige.
Je moet zo vaak kleine correcties uitvoeren maar daar heb je de tijd en ruimte niet voor.
Nog 0.21 voor groen, maar dat doen we morgen wel ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Superkiwi op 07-06-2016 20:59 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
@dvdkiwi: jij bent wel erg goed bezig zeg. Heb je tot nu toe alles groen?

Ik ben gisteren begonnen in de rode series en ben momenteel bij 123, heb tot nu toe alles goud en 12 trackmaster medals. Heb het idee dat Canyon Grand Drift nog wel gaat, ik vrees alleen enigszins voor Down & Dirty Valley en Rollercoaster Lagoon.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik merk dat ik de Dirty Valley steeds beter onder controle kan houden, daar ben ik niet zo bang voor.
Alhoewel, die buggy is een aardige stuiterbal soms...
De Rollercoaster Lagoon, dat is wat ik moeilijk vind, omdat het autootje zo direct is.
dvd-linden schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:19:
@dvdkiwi: jij bent wel erg goed bezig zeg. Heb je tot nu toe alles groen?
Haha thanks! Ik doe mijn best.
Alles (92 tracks gedaan nu) staat op groen ja ;)

De tracks beginnen wel steeds irritanter te worden nu :(

[ Voor 82% gewijzigd door Superkiwi op 26-04-2016 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:25:
Ik merk dat ik de Dirty Valley steeds beter onder controle kan houden, daar ben ik niet zo bang voor.
Alhoewel, die buggy is een aardige stuiterbal soms...
De Rollercoaster Lagoon, dat is wat ik moeilijk vind, omdat het autootje zo direct is
Ik vind die wagen van Dirt Valley soms erg lastig om onder controle te houden. Die van Rollercoaster Lagoon stuurt inderdaad heel direct, maar daardoor kan je de rollercoasters wel lekker met dat wagentje nemen vind ik. Ben benieuwd wat je van 97 gaat vinden btw ;).
Haha thanks! Ik doe mijn best.
Alles (92 tracks gedaan nu) staat op groen ja ;)

De tracks beginnen wel steeds irritanter te worden nu :(
Knap hoor! Vind die trackmaster tijden soms toch wel erg moeilijk. Ik ben nu bij 125, dat is ook een vervelend ding zeg (en nog multilap ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvd-linden schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:20:
[...]
Ben benieuwd wat je van 97 gaat vinden btw ;).
[...]
Praat me er niet van... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Haha, dat is echt een lastige hè! Vooral die laatste jump vond ik heel vervelend..., maar heb het idee dat je daar ook een beetje geluk bij moet hebben.

Heb net goud gehaald op 125, ook echt een lastige baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
dvd-linden schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:20:
[...]
Ben benieuwd wat je van 97 gaat vinden btw ;).
[...]
Dit is wat ik er van vind:

34e wereldwijd :P

Hij had iéts sneller gekund, maar dan moet je in één keer in het doel landen...
Ik vind het best een leuke track; 96 vind ik vele malen vervelender.
Buiten die vind ik de blauwe Valley serie best vermakelijk :)

*edit
Wauw, track #100 :( :(
De eerste track waarbij ik denk: Zouden de makers deze zelf ook wel eens gespeeld hebben???
Tot nu toe de enige echte baggertrack in de game; gatverdamme :r
Ik zit ze echt keihard te vervloeken nu dat ze zulke onzin erin hebben gestopt :(

19e wereldwijd op #93 :P En dat met een vrij rommelig einde...
99 trackmasters op de eerste 100 tracks, track #100 wil maar niet lukken :/

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 01-05-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:16:
[...]

Dit is wat ik er van vind:

[video]
34e wereldwijd :P

Hij had iéts sneller gekund, maar dan moet je in één keer in het doel landen...
Ik vind het best een leuke track; 96 vind ik vele malen vervelender.
Buiten die vind ik de blauwe Valley serie best vermakelijk :)

*edit
Wauw, track #100 :( :(
De eerste track waarbij ik denk: Zouden de makers deze zelf ook wel eens gespeeld hebben???
Tot nu toe de enige echte baggertrack in de game; gatverdamme :r
Ik zit ze echt keihard te vervloeken nu dat ze zulke onzin erin hebben gestopt :(

19e wereldwijd op #93 :P En dat met een vrij rommelig einde...
99 trackmasters op de eerste 100 tracks, track #100 wil maar niet lukken :/
Knap dat je 97 zo snel hebt gereden zeg!

Heb je de trackmaster medal voor track 100 ondertussen al behaald? Met die track ben ik ook een tijdje bezig geweest, maar dan gewoon voor goud. Ben ondertussen bij 136 en geloof mij maar dat er nog wel meer "leuke" aan zitten te komen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nee nog steeds niet :(
Heb een 1.36.xxx staan (= goud) waar ik een 1.31.2xx moet hebben.
Was al ruim 3 uur bezig om alleen goud te halen, vergeleken met de andere tracks is dat balachelijk lang.
Die 5 seconden zijn er wel af te rijden, maar 3 perfecte ronden achter elkaar is vrijwel onmogelijk op die track.
Gelukkig ben ik niet de enige die deze track de moeilijkste van de eerste 100 vind, meer mensen zijn het met me eens :)
Maar ik blijf proberen, deze komt er wel >:)

Ik geloof je graag dat er nog meer leuke tracks bij zitten; dit zijn de blue series pas :9
Heb toevallig een keer de video van track #200 gezien (normaliter wil ik nog geen tracks zien die ik nog niet gereden heb, maar deze kwam voorbij in het nieuwsoverzicht)... woot :D

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 03-05-2016 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 00:24:
Nee nog steeds niet :(
Heb een 1.36.xxx staan (= goud) waar ik een 1.31.2xx moet hebben.
Was al ruim 3 uur bezig om alleen goud te halen, vergeleken met de andere tracks is dat balachelijk lang.
Die 5 seconden zijn er wel af te rijden, maar 3 perfecte ronden achter elkaar is vrijwel onmogelijk op die track.
Gelukkig ben ik niet de enige die deze track de moeilijkste van de eerste 100 vind, meer mensen zijn het met me eens :)
Maar ik blijf proberen, deze komt er wel >:)

Ik geloof je graag dat er nog meer leuke tracks bij zitten; dit zijn de blue series pas :9
Heb toevallig een keer de video van track #200 gezien (normaliter wil ik nog geen tracks zien die ik nog niet gereden heb, maar deze kwam voorbij in het nieuwsoverzicht)... woot :D
Wow, 3 uur is wel lang zeg. Gelukkig heb ik er tot nu toe max. 1,5 uur over gedaan om een track op goud te krijgen (en dan zit ik me af en toe al behoorlijk te irriteren). Hoop voor je dat je die 5 seconden snel eraf krijgt, maar dat zal op een gegeven moment vast wel lukken inderdaad.

Ik ben heel erg benieuwd naar de black series, maar eerst nog maar de red series volledig op goud afronden. Dat is al lastig genoeg. Heb er overigens nog geen 1 van de black series gezien, omdat ik ook zelf verrast wil worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Een freaking 10 uur (!!!) later en eindelijk ging alles een keer zoals het moest :X
En niet zo maar een beetje van mijn tijd afgereden, maar gelijk ook 23e wereldwijd 8)7
(ter referentie, deze tijd is bijna 3 seconden onder trackmaster en ruim 14 seconden onder goud)
O, en het was tevens mijn 100e trackmaster, op de eerste 100 tracks :*)

Nu heb ik geen stem meer over; ik ga even afkoelen alvorens ik aan de Lagoon begin :7

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 01-06-2016 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
@dvdkiwi: Gefeliciteerd man!

Heeft wel heel wat uurtjes en geschreeuw gekost dus haha. Wel lekker dat je dan een dikke tijd hebt gereden.

[ Voor 3% gewijzigd door dvd-linden op 05-05-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Thanks dude :)
Ik wist dat een goede tijd mogelijk moest zijn; ik had een 2.33.05 staan en zat daar tot 3 keer toe al meer dan 4,5 seconden onder. Totdat het elke keer in de laatste ronde, twee keer zelfs in de laatste bocht, fout ging en er uiteindelijk bij één poging slechts een halve seconde af ging |:(
Omdat er echt elke ronde wel iéts fout ging zou ik al blij zijn als ik precies de trackmastertijd zou halen, sneller was leuk maar zou toch niet gaan lukken.
Maar opeens ging het goed, ging het tweede rondje ook goed en warempel genoeg ging de laatste ronde óók goed :D
Dat gaf, na een sessie van ruim 4 uur, een enorme opluchting :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:04:
Dat gaf, na een sessie van ruim 4 uur, een enorme opluchting :X
Jouw geduld is bewonderenswaardig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
ralph075 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 16:25:
[...]

Jouw geduld is bewonderenswaardig _/-\o_
Haha thanks :P
Maar dit ga ik niet té vaak doen hoor; zó veel geduld heb ik ook weer niet ;)

Gisteren begonnen met de Lagoon tracks in de blue series; zijn lastige tracks om te masteren!

[ Voor 185% gewijzigd door Superkiwi op 16-05-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
We zijn weer even bezig geweest:
*plaatje verwijderd*
Op zich vielen de Blue Series reuze mee. Of ik begin het spelletje door te krijgen, dat kan ook ;)
Ik heb de meeste tracks op volgorde gemasterd maar een enkeling even bewaard tot later.
Van de Canyon tracks was 84 erg lastig, de rest was oké.
De Valley tracks waren ook makkelijker dan ik dacht, buiten die verdraaide multilap #100.
De Stadium tracks waren allemaal verrassend simpel. Ook de multilaps waren niet zozeer moeilijk, eerder irritant.
De Lagoon maps daarentegen... oi oi wat zaten daar een paar lastige tussen!
#109 is vergelijkbaar met #66 (die op het strand), maar dan een paar keer moeilijker. Die kostte me al een uurtje of 2-3.
Maar de multilaps die sloegen alles. Damn wat waren die beide ontzettend moeilijk om te masteren :/
#110 kostte me een uurtje of 3-4, maar met #105 ben ik gewoon 9 uur en 3 kwartier (!!!) bezig geweest.
Het rollercoastergedeelte op die track vereist concentratie, maar het zijn vooral de stukken op het zand waar je je tijd maakt of breekt.
Ik was zo blij om de trackmaster te zien oppoppen net :D

Nu begin ik lekker op het gemak aan de Red Series en ga in eerste instantie enkel voor goud.
Buiten track #100 vond ik goud over het algemeen erg goed te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 07-06-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 11:29
oh oh alles groen :x
Ik pas 2.
Snap gelijk waarom ik 55-0 tegen je achter sta :P
Ben wel benieuwd hoe je staat tegen alainduckers, die heb ik toch wel meestal op nr1 staan als ghost klopt dat?

Hoeveel pogingen/tijd heb je nodig om een track in het groen te krijgen?

[ Voor 16% gewijzigd door Sinned123 op 22-05-2016 20:27 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Tegen Alain sta ik negatief denk ik, maar dat komt omdat hij voor de beste tijd speelt en ik stop zodra ik groen heb. Daarnaast rijdt ie een stuk beter dan ik > ervaring uit vorige Trackmania's denk ik.

Hoeveel pogingen het kost scheelt echt per track; sommige tracks heb ik heel snel door en zet ik in 5 pogingen op groen, anderen hebben 50 pogingen nodig en weer anderen hebben 600 tot 800 restarts nodig om op groen te krijgen (#100 en #105 bijvoorbeeld kostten me 10 uur, dan is 600 tot 800 restarts nog aan de zuinige kant). En dat is allemaal persoonlijk, wellicht dat jij weer moeite hebt met andere tracks en de tracks die ik moeilijk vind met gemak haalt.
Het is ook niet zo dat de tracks in de Green Series allemaal makkelijker te masteren zijn dan die in de Blue Series; bij de Green Series en zelfs bij de White Series zitten tracks die moeilijker zijn dan de Blue Series.
Track #147 bijvoorbeeld had ik binnen 5 pogingen op groen.

Het is vooral een kwestie van niet opgeven. Op een gegeven moment ga je zien waar je winst kunt halen en ga je steeds betere tijden rijden waardoor je langzaam maar zeker steeds meer naar groen toe kruipt. Als je dan eindelijk een poging hebt waarin alles goed gaat en je die trackmaster voorbij ziet komen geeft het wel een euforisch gevoel. De verhoogde hartslag komt er gratis bij ;)

* editje
#143, 17e wereldwijd :D
Mijn beste resultaat tot nu toe. Maar wat is die houten vloer kak zeg...

[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 07-06-2016 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:53:

* editje
#143, 17e wereldwijd :D
Mijn beste resultaat tot nu toe. Maar wat is die houten vloer kak zeg...
Ik heb hem er ook maar weer eens ingedaan en ben verder gegaan bij track 140. Ben nu bij 143, maar die houten vloer van 142 was ook al best vervelend. Ben dus benieuwd hoe die houten vloer van 143 gaat zijn, als jij zegt dat die zo klote is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat is persoonlijk he ;)
Ik vind houten vloeren, vooral als je op de vloer verschillende richtingen op moet sturen, erg lastig.
En laat het bij #143 nou nog in een houten halfpipe zijn ook :X

Jij schiet ook al dan! Alles goud tot zover?

Gisteren 3 uur bezig geweest met #134, een track waarbij geluk een hele grote rol speelt als je de trackmaster tijd wilt halen.
Ik moest 0.41sec winnen maar had echt geen clou waar ik dat moest doen :/ :/
Totdat ik plots een super rondje reed en een 11e tijd op de global leaderboards neerzette, mijn beste resultaat tot dusver :*) Misschien komt er ooit nog wel een top 10 tijd ;)
Nog 18 13 tracks in de Red Series om op groen te zetten, maar ze worden wel serieus moeilijk, wat zich prima vertaalt in de tijd die ik nodig heb per track.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 07-06-2016 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
@dvdkiwi:

Ik moet zeggen dat ik gelukkig nog redelijk snel goud heb behaald op track 143. Het klopt dat die houten halfpipe best tergend is, vooral ook met het uitkomen ervan. En ik ben zelf ook geen fan van die houten vloeren hoor, het lijkt soms echt alsof je op ijs rijdt.

En ja, ik ben nu bij 144 en tot nu toe alles goud en t/m 43 trackmaster. Alleen trackmaster doe ik denk ik maar t/m 50 zodat ik de trackmaster trophy heb en verder probeer ik ze alle 200 op goud te krijgen. We zijn niet allemaal zulke die-hards :P.

Btw, ik denk dat die top 10 notering op de global leaderboard vast nog wel zal komen hoor ;). Overigens zeg je dat je geen idee had waar je die paar tienden nog vandaan moest toveren, maar soms komt het puur en alleen doordat je een bocht of een ronde net wat sneller rijdt waardoor je op andere delen van de track weer net wat meer snelheid hebt.
Ik heb het ook al zo vaak meegemaakt dat ik dacht dat ik een bocht onder controle had totdat ik een deel daarvoor net wat beter deed waardoor ik met meer snelheid op die bocht, waarvan ik dacht dat ik die onder controle had, afkwam en daardoor die bocht toch net weer iets anders moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Lekker bezig dvd-linden! :*)
Als je alles goud hebt tot nu toe dan zijn de Red Stadium tracks ook niet zo lastig.
Geen neiging om toch alle White, Green en wellicht Blue tracks op groen te zetten? >:)

Goud is tot nu toe overal goed te doen vind ik; ik baseer mijn mening dan ook meestal op het halen van de Trackmaster tijd. En dan ga je je wellicht aan wat andere zaken irriteren.

De Red Lagoon zijn over het algemeen best goed te doen op Trackmaster, maar #148 was brutal!
Alles wat ik haat aan deze game zit in die track :X

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 07-06-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Thanks!

Ik ben gisteren gestopt bij track 149, wat een vervelende en stomme baan vind ik dat zeg. Vooral dat stuk dat je omhoog moet rijden, dat gaat echt voor geen meter. En over 145 heb ik ook wel een tijdje gedaan, vond die 4 loopings elk rondje echt flink irritant.
Ben blij als ik met de stadium tracks kan beginnen, die liggen me over het algemeen toch net wat beter.

En nee, die neiging heb ik niet haha. Ik vind het echt een leuke game, maar dat kost me gewoon teveel tijd en er is ook nog zoveel ander leuks om te spelen dat je toch je tijd moet verdelen.

Maar jij bent ook goed bezig zeg! Bijna de Red Series volledig trackmaster dus? En ook al 321e van de wereld. Als je zover bent gekomen dan zullen de black series ook vast wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Net bezig geweest om #149 te masteren en ik snap precies wat je bedoelt met het "omhoog rijden".
De truc is om een soort van S-bocht te maken: je komt aan, op het "engine off" gedeelte stuur je scherp naar links en gelijk daarna stuur je een klein beetje naar rechts. Soort s-je wat je maakt dus.
Als je dat goed doet wijst je neus de juiste kant op en hoef je nauwelijks bij te sturen.
*bijsturen tijdens het omhoog rijden resulteert 9 van de 10 keer in een restart*
Zodra je de dikke witte pijlen op de muur tegenkomt (na de 3e keer gele pijlen) weet je dat je boven bent en kun je langzaam naar rechts sturen.
Hier hoe ik het gedaan heb (trackmastertijd is 42.27):

Bovenaan verlies ik wel tijd doordat ik op de plaat schuif (te snel naar rechts gestuurd), maar dat is niet zo erg. De laatste jump had ik wat geluk bij het neerkomen.
Er was één poging waar ik niet tegen die plaat schoof en ook de laatste jump schitterend nam.....
maar ik landde (op 4 wielen, dat wel) tegen de paal van de finish :X

Zover ben ik nu:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13316970_802395833231113_3141339003483320358_o.jpg

De resterende Red tracks heb ik (nog) geen zin in, dus ik ga een begin aan de Black Series maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Het was uiteindelijk nog redelijk snel gelukt toen ik het de volgende dag opnieuw probeerde. Soms moet je ook echt gewoon de controller weg leggen en de volgende dag oppakken.
Blijf het overigens een stomme baan vinden en dat komt vooral door dat gedeelte, maar in ieder geval bedankt voor de uitleg.

Wel lullig, maar zo herkenbaar, wat je vertelt over die landing. Soms rijd je echt perfect, maar dan maak je de meest simpele fout waardoor alles in 1 keer verneukt is.

Ik ben nu overigens ook bij 161. Heb alles op goud, dus nu enkel de black series nog. Hoe staat die bij jou ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Eerste track gedaan, kon niet wachten.
Wow. Gewoon Wow :D
Een uur en tien minuten over goud...

Ik hoop dat ik nog even warm moet draaien, anders belooft het nog wat :X
Heb trouwens het idee dat ze iets met de rankings gedaan hebben, maar ik weet niet wat.

[ Voor 68% gewijzigd door Superkiwi op 09-06-2016 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Pfff, wat een klote track was 161 zeg. Ik heb er volgens mij ruim 1,5 uur over gedaan om die op goud te halen zeg. Gelukkig deed ik over 162 dan maar weer 7 minuutjes en die had ik meteen trackmaster :D.

Ben nu bij 163, maar wat een vervelende looping zit er in die baan zeg.

Heb jij 162 al gedaan? En vond je 161 wel leuk?

[ Voor 6% gewijzigd door dvd-linden op 09-06-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
161: Een uur en 10 min over goud.
162: 20 minuutjes. Maar de finish is lucky :( En die wallride is lastig, kostte me de trackmaster.
163: Uur over goud gedaan. Looping is kut. Beetje van rechts aankomen en proberen links in te duiken.
Zijkant raken is funest. Laatste drift is trouwens ook ontzettend klote, kostte me ook de trackmaster denk ik.

Tot nu toe vind ik het niet leuk nee ;)
Wat wel een voordeel aan de Black Series is: er zijn minder multilaps :)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 09-06-2016 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Hoe herkenbaar zeg. Ik ben nu ook bij 164, maar ook dat vind ik weer een behoorlijk lastige baan. Wat me vooral opvalt is dat de banen nu best lang zijn en een foutje zo gemaakt is. Je kan dus 1 minuut top rijden, waarin je een aantal seconden voorsprong opbouwt, maar 1 stom foutje op het einde en je kan weer opnieuw beginnen. Hier had ik vooral last van op baan 161. Ik had een aantal keer meer dan 3 seconden voorsprong op de gold medal, maar dan verpestte ik het weer bij de laatste versnelling/jump.
Overigens ben ik er nu wel over uit dat ik Canyon Grand Drift en Down & Dirty Valley de meest vervelende wagens vind. Ik irriteer me momenteel soms mateloos aan de wagen van Canyon Grand Drift. Dat ding raakt zo snel in een drift en staat soms zo instabiel op zijn wielen. Erg irritant!

Het is mij overigens nog niet opgevallen dat er minder multilaps zijn. Ik zal er de volgende keer dat ik speel ff op letten; het zou in ieder geval weer iets schelen, maar aan de andere kant is elke baan nu een flinke opgave 8)7.

Ben je nog steeds van plan om alles trackmaster te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Voor nu ben ik er wel even redelijk klaar mee, maar wel ga ik de resterende Red Tracks nog trackmaster doen.
Hoe de Black Series nu gaan ga ik daar eerst maar gewoon voor goud ;)
Al is het wel zo dat ik er bij het begin van de Red Series net zo over dacht, dus wie weet ;)

De tracks lijken inderdaad een stuk langer :D
Ze zijn in de loop van de game al langer en langer geworden, maar nu ze de minuut overschrijden voelt het opeens wel héél lang he?
En het is niet zo dat de tracks nu op hun moeilijkst zijn, ik zou het eerder "op hun irritantst" willen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Ja, klopt. Vooral track 161, juist omdat die zo lang was ging ik er elke poging wel weer iets fout. En het klopt dat sommige niet eens super moeilijk zijn, maar dat er wel hele irritante stukken tussen zitten.

Ben jij alweer wat opgeschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb enkel de eerste 3 gedaan, verder geen tijd gehad.
Hopelijk van de week weer een paar baantjes doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Veel succes met 164 :D.

Ik heb het dit weekend ook niet veel gespeeld. Heb wel op de eerste 50 tracks nu een trackmaster medal behaald, dus daar ben ik nu klaar mee. Enkel nog de laatste 37 black tracks op gold zetten. Maar 164 lukt me tot nu toe echt niet, heb het gisteren nog ff kort geprobeerd, maar wat een pleuris baan is dat zeg met die stenen overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Hallo, vraagje:

Ik wil met mijn vrienden splitscreen time trial spelen. Dus met een bepaalde in te stellen gegeven tijdsperiode, de beste tijd neerzetten, terwijl iedereen ook weer kan starten vanaf het begin als hij crasht.

Is dit mogelijk, voor TM:Turbo op PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:25
Ik speel deze game sinds 3 weken ook.. Erg vermakelijk en regelmatig zo frustrerend dat je liever zou stoppen, maar dat kan ik dan toch niet ;)

Zit nu op track 87, de meeste heb ik op zilver, paar op goud :) Probeer wel om zo hoog mogelijk te eindigen, maar na een stuk of 30-40 keer ga ik even een andere of online proberen..

Kan ik ook toegevoegd worden aan de lijst?
PSN: Mr_Zippey

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Mr_Zippey.png

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nais, welkom bij de club :)
Verslavend doch frustrerend spelletje, niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 09:34
mr_zippey schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:45:
Ik speel deze game sinds 3 weken ook.. Erg vermakelijk en regelmatig zo frustrerend dat je liever zou stoppen, maar dat kan ik dan toch niet ;)

Zit nu op track 87, de meeste heb ik op zilver, paar op goud :) Probeer wel om zo hoog mogelijk te eindigen, maar na een stuk of 30-40 keer ga ik even een andere of online proberen..

Kan ik ook toegevoegd worden aan de lijst?
PSN: Mr_Zippey

[afbeelding]
Bij deze ben je toegevoegd. Zelf even wat minder actief geweest. Vooral door andere games. Maar ga er binnenkort weer mee verder :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:25
Is inderdaad zeer verslavend ;) maar zat gisteren niet helemaal in m'n vibe ofzo.. Amper 1 fatsoenlijk rondje kunnen rondmaken op 90.. uiteindelijk na 1,5 uur en brons toch maar weer een paar eerdere op goud gezet..

Het is ook erg wisselend, sommige zonder al te veel moeite op zilver/goud en andere zijn zo frusti, Grrrr!!

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Even een tussenstapje gemaakt en Assassins Creed Syndicate en Uncharted 4 platinum gespeeld dus nu weer volop tijd voor Trackmania :)
Ik wil nu eindelijk de resterende 35 tracks eens op goud gaan zetten.
Gisteren vol goede moed verder gegaan bij 164 maar het is weer euh.... wennen. Wennen aan de bullshit die ze bij de black series erin gestopt hebben :/
Dit gaat nog wel even duren als het zo door gaat; Canyon is niet echt leuk meer, eerder strontvervelend :-(
Ik kan niet wachten om deze 10 op goud te hebben zodat ik Valley unlock maar vrees dat me daar hetzelfde staat te wachten.
Leuk spelletje dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Ik heb precies hetzelfde. Heb het nu een tijdje niet aangeraakt, dus als ik het binnenkort weer eens ga spelen zal het wel weer ff wennen zijn. En dan meteen verder bij 164 waar ik, net als jij, gebleven ben.

Zou ook heel blij zijn als ik Canyon en Valley gedaan heb, want Rollercoaster en International liggen mij over het algemeen veel beter. Dus ik heb in mijn hoofd zitten dat als ik voorbij 180 ben ik het sowieso moet gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Succes! :)
164 en 165 zijn gisteren gelukt.
164 is vooral irritant door de stenen die midden op de weg liggen en het zandige, gladde middenstuk.
De multilap 165 was vooral snel, érg snel. Boostpad na boostpad na boostpad :D
Dat icm hele scherpe driftbochten en jumps maakten 'm toch best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Maar heb je langer over 164 of langer over 165 gedaan? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar, want 164 vond ik zo'n kut baan en kijk er ook echt niet naar uit om die te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Man man man. Jullie hebben het over wennen na dagen niet gespeeld hebben. Ik ben bij groen set 2 en kan al niks meer met die wagen terwijl ik al een dag of drie speel. :)

Heb nu iets van 20 groene medals en bijna alles op goud van de eerste 40. Multilaterale zijn poepje.

Heb wel net iets handigs ontdekt. De top 5 van de wereld toevoegen als friend. Heb je tenminste fatsoenlijke ghosts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Mooie progressie maak je!
Set 2 als in Dirt Valley? Bij die wagen is de truc om slechts hele kleine stuurbewegingen te maken.
Als je dat lukt kan je er ontzettend snel en precies mee rijden ;)

Ik rij graag enkel tegen mijn eigen ghost, als er een (hele) snelle ghost voor me rijdt ga ik daar teveel op focussen.
dvd-linden schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:56:
Maar heb je langer over 164 of langer over 165 gedaan?
164 sowieso.
Maar wacht maar af jij... >:)
167 is hel, pure hel.
5 uur, zoveel tijd kostte me het om goud te halen, op 0.01 seconde :D
Moeilijkste track tot dusver.
O, 169 is ook niet leuk. Madness. Madness zeg ik je!

*edit*
Hell yeah!!!
Geen Canyon meer voor mij oOo

[ Voor 108% gewijzigd door Superkiwi op 23-02-2017 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Na bijna 3 maanden de game toch maar weer eens opgepakt. Tijd om even in te komen is er niet want ik zit midden in de Black Series.
Ben nu ongeveer 2 uur bezig met #176 en brons lukt me nog nét.
Langzaam begin ik het weer een beetje door te krijgen maar makkelijk is het niet ;)
Toch wel weer leuk dit, hoe frustrerend het soms ook kan zijn :)
Ik lees dat Lagoon en Stadium een stuk vergeeflijker zijn dan Valley en kan dan ook niet wachten tot ik Black Valley klaar heb.

*edit*
6(!) uur later en ik heb met enige moeite zilver gehaald op #176. Er zit een jump in dwars door een hoogspanningsmast die ik 99 van de 100 keer gewoon niet haal... krijg de wagen niet goed uitgelijnd na de drift.
Dus maar even verder gegaan met #177, die was wel wat simpeler: binnen 20 minuten op goud.
Daarna #178, die zou best moeilijk moeten zijn maar dat valt wel mee imo. Zit nu 1 seconde van goud af dus die halen we wel. Maar wat een ontzettend gave track is dat!
Die gaat vandaag zeker op goud :)

[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 01-11-2016 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:15:
Na bijna 3 maanden de game toch maar weer eens opgepakt. Tijd om even in te komen is er niet want ik zit midden in de Black Series.
Ben nu ongeveer 2 uur bezig met #176 en brons lukt me nog nét.
Langzaam begin ik het weer een beetje door te krijgen maar makkelijk is het niet ;)
Toch wel weer leuk dit, hoe frustrerend het soms ook kan zijn :)
Ik lees dat Lagoon en Stadium een stuk vergeeflijker zijn dan Valley en kan dan ook niet wachten tot ik Black Valley klaar heb.

*edit*
6(!) uur later en ik heb met enige moeite zilver gehaald op #176. Er zit een jump in dwars door een hoogspanningsmast die ik 99 van de 100 keer gewoon niet haal... krijg de wagen niet goed uitgelijnd na de drift.
Dus maar even verder gegaan met #177, die was wel wat simpeler: binnen 20 minuten op goud.
Daarna #178, die zou best moeilijk moeten zijn maar dat valt wel mee imo. Zit nu 1 seconde van goud af dus die halen we wel. Maar wat een ontzettend gave track is dat!
Die gaat vandaag zeker op goud :)
En hoe staat het er nu voor? Nog wat gehaald de afgelopen dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gisteren geen tijd gehad ;(
Vandaag gaan we dus #178 op goud zetten, hopelijk zijn #179 en #180 net zo leuk.
#175 en #176 staan op respectievelijk zilver (joker) en zilver, die kunnen nog wel eens wat tijd in beslag gaan nemen.
Hoe staat het met jouw progressie, Black Canyon al klaar? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Ik heb het al een hele tijd niet meer gespeeld, dus volgens mij zit ik nog ergens halverwege Canyon vast. Ga het de komende maanden ook niet spelen denk ik; eerst maar eens mijn backlog op de PS3 goed wegwerken.

Waarschijnlijk pak ik het op geen gegeven moment wel weer een keer goed op en probeer ik Black helemaal weg te werken in niet al te lange tijd (als dat lukt uiteraard).

Vind het wel leuk om jouw progressie een beetje te volgen. Ga je er nog steeds voor om alles trackmaster te krijgen of ben je al blij als je hem platinum haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Er staan nog 6 rode tracks op goud die eigenlijk ook op groen moeten, dan staat alles t/m rood op groen.
Black ga ik enkel voor goud; Trackmasters ga ik niet eens proberen, daar zijn de tracks té vervelend voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Dat zou ook al heel netjes zijn hoor! Alleen wel jammer, als je dan t/m rood alles op groen hebt staan en enkel de zwarte serie niet. Ben het wel met je eens dat sommige tracks meer vervelend zijn dan dat ze daadwerkelijk om skills vragen. Dat is wel een beetje jammer van die laatste serie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
8 uur verder en #178 is eindelijk goud :)
Een van de laatste pogingen reed ik precies de gouden tijd maar kwam enkele duizendsten tekort denk ik, ik kreeg geen goud. Aaargh!

#179 leek me de eerste paar pogingen heel lastig te gaan worden -het is ook een lange track met 2:07 voor goud- maar met een 3 kwartier had ik die gelukkig.

Nu enkel nog #175, #176 en #180 op goud en Valley is ook klaar. Probleem is alleen dat het alle 3 zo'n beetje de lastigste banen zijn in de Black Valley series :P
In de eerste twee van die drie zit nu al zeker 10 uur per stuk en ik haal nét aan zilver. In één sessie 3x zilver halen voor de gold joker lukt nog niet. Beetje gek word ik ervan.
Try harder!
*edit*
Bij #176 kwam ik opeens in een flow waarbij ik een aantal pogingen achter elkaar tussentijden had die goud zouden moeten opleveren. Uurtje later ein-de-lijk goud gehaald!!
Zij het met een cheeky respawn uit veiligheidsoverwegingen ;) Niet erg, na 10-12 uur op die track.

[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 20-11-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-06 16:54
Ik las dat er een ps4 pro patch uit is voor dit spel, mooie reden om het weer eens op te pakken :)

Heeft iemand hier die al getest?

Weten jullie of je track competion gekoppeld is aan je ubi account of aan je playstation?
In het tweede geval ben ik bang dat ik opnieuw mag beginnen, heb geen saves mee genomen naar nieuwe playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als je PS+ hebt worden je saves toch automatisch meegenomen in de cloud?
Anders gewoon even de game aanslingeren, dan zie je het snel genoeg.
Succes, hoop voor je dat je save nog terug kunt halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 09:34
Dat moet je dan wel aanzetten. Standaard staat dit uit.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-06 16:54
We gaan het zien vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan ook Trackmania aangeschaft bij de Media Markt voor een bedrag van 19.-. Moet hem nog binnen krijgen, maar denk dat ik hier ook enkele uren plezier aan ga beleven. Eigenlijk altijd alleen maar op de PC gespeeld en nu dus de eerste keer op een PS4. Heb wat filmpjes bekeken en was eigenlijk bang dat ik niet snel zou kunnen resetten. Maar dit gaat eigenlijk allemaal zonder laadschermen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:19
Bij bol.com ook gekocht voor €17,99 (PS4).

Welke baan is het makkelijkst om trackmaster te halen? :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Superkiwi
#14 ;)
Daar krijgt vrijwel iedereen de eerste Trackmaster medaille.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
dvdkiwi schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:46:
#14 ;)
Daar krijgt vrijwel iedereen de eerste Trackmaster medaille.
Klopt. Gelukt. :) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
*knip*

[ Voor 130% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2017 17:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Track #180 dus... na 7(!!) uur en ongeveer een 1,000 (!!) restarts heb ik 'm eindelijk op goud. Hartkloppingen, zweethandjes, alles!
Die allelaatste boost-90gradenbocht-boost-jump ging nog bijna fout :D
Maar toen mijn strontbuggy eenmaal op de weg landde wist ik dat het kat in het bakkie was.

Nu enkel #175 nog op goud zetten. Er zit al 10 uur in die track dus ik hoop op een fortuinlijke run ;)
*een uurtje geprobeerd en 3x zilveren tijd gereden, incl eindelijk weer eens een pb. Wel nog 8 seconden nodig voor goud, maar ik heb in ieder geval die gouden joker staan.

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2017 13:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Wop wop!!
Zonet Black Lagoon op goud gezet :)
Track #175 staat nog op gouden joker, maar dat wordt waarschijnlijk mijn platinum track.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/17434590_980962832041078_2562133156372809059_o.jpg?oh=5df5b21859c39dc565774712d9aeb8fe&oe=59670AEB

Ik kan eindelijk gaan beginnen aan Stadium, iets waar ik al naar uitkijk sinds ik de Black Series startte :9

Een kort resumé van Valley:
173/174 waren extreem makkelijk, 171//172/177/179 waren oké.
175 (multilap): hele moeilijke lange jumps. 11 uur bezig, nog geen foutloze tijd gereden.
176: drift track met veel boost pads into corner. Eén hele vervelende jump door een hele nauwe doorgang.
178: halfpipe zijwaarste jumps. Wel leuke track though.
180: op veel plekker komt veel precisie kijken. Jumps na scherpe bochten en jumps na boost-bochten.

En een korte samenvatting van Lagoon:
Ik had bij de tracks #181 t/m #189 niet echt het idee dat het black tracks waren; ze waren allemaal best goed te doen en de meesten stonden met 1 tot 2 uurtjes op goud. Behalve #186, die kostte een uurtje of 4-5.
Ze lijken ook wel wat vergevingsgezinder te zijn dan Valley, een foutje hier en daar mag.
Maar ondanks dat ze relatief makkelijk aanvoelden had elke track toch ergens een lastig stuk verstopt zitten, ik denk dat dat ze Black maakt.

Track #190 was de enige Lagoon track die echt de naam "Black" zou mogen dragen, maar die was eigenlijk gewoon meer stom dan moeilijk:

Maar nu, op naar Stadium! :*) oOo

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2017 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
@dvdkiwi Op dat ver****te strand stuurt het ook zo moeilijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Klopt, maar als je het zand eenmaal door hebt is het op zich wel te doen om er hard overheen te gaan.
Maar dan moet je wel de ruimte hebben en hoe verder je in de game geraakt, hoe minder ruimte ze je geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
@dvdkiwi Mwah, ik vind meer de physics niet echt lekker. Het is een arcade racer oké. Maar het was elke keer echt weer even wennen als je van ondergrond switcht. Ik vond het een leuke game maar heb hem lekker weggedaan nadat ik alles t/m Red op silver had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Nog 10 te gaan dus? (en 175)
Netjes, heel erg netjes! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Trackmania Nations ook welkom hier? :9 Laatste deel van dat topic linkte me naar Turbo.

Anyways, Nations gedownload afgelopen weekend. Direct top 3 in de eerste 5 races, blijft een leuk spel.

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Uiteraard is Nations hier welkom!
Al denk ik dat je hier niet veel (buiten Alain misschien) pc spelers gaat vinden ;)
ralph075 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:47:
[...]
Nog 10 te gaan dus? (en 175)
Netjes, heel erg netjes! _/-\o_
Nog 10 te gaan ja! En #175.
Vanmiddag een beginnetje maken met Stadium.

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 25-03-2017 16:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
MEGA UPDATE :D

#191 t/m #198 waren niet zo heel lastig om op goud te zetten. #197 en #198 waren knotsgek; heerlijk!
Voordat ik aan de laatste twee tracks begon wilde ik toch eerst die vervelende multilap #175 halen.
Deze map verdiende het gewoon niet om de platinum-track te worden :-(
Na een ontzettende 17(!) uur heb ik het ein-de-lijk voor elkaar gekregen oOo

Wat deze track zo moeilijk maakt? Voornamelijk de twee jumps.
De eerste is een 500m jump waarbij je een vrij smal weggetje hebt om op te landen. Om het lastig te maken ligt er vlak voor de jump een obstakel op de weg wat het uitlijnen voor de jump-boostpad extra moeilijk maakt.
De tweede is een 400m jump waarbij je bij voorkeur op de linkerhelft van de (iets minder smalle) weg moet landen omdat er aan de rechterkant een obstakel op de weg ligt. En dat terwijl je met mach10 aan komt vliegen. Om deze jump extra lastig te maken ligt er voor de jump een tweetal boostpads in een soort van S-bochtje.
Er zit nog een derde jump in maar die nam ik extra voorzichtig. Dat is gelukkig maar een korte jump, die overigens wél vaak fout is gegaan door de 90 graden bocht ervoor.
En dat alles dan 3x 8)7

Ik hoop dat jullie het geluk wat meer aan jullie zijde hebben wanneer jullie deze track gaan doen.

Vanavond dus enkel nog #199 en #200 en het zit erop :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2017 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-06 20:57
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:04:
MEGA UPDATE :D

#191 t/m #198 waren niet zo heel lastig om op goud te zetten. #197 en #198 waren knotsgek; heerlijk!
Voordat ik aan de laatste twee tracks begon wilde ik toch eerst die vervelende multilap #175 halen.
Deze map verdiende het gewoon niet om de platinum-track te worden :-(
Na een ontzettende 17(!) uur heb ik het ein-de-lijk voor elkaar gekregen oOo

[video]

Wat deze track zo moeilijk maakt? Voornamelijk de twee jumps.
De eerste is een 500m jump waarbij je een vrij smal weggetje hebt om op te landen. Om het lastig te maken ligt er vlak voor de jump een obstakel op de weg wat het uitlijnen voor de jump-boostpad extra moeilijk maakt.
De tweede is een 400m jump waarbij je bij voorkeur op de linkerhelft van de (iets minder smalle) weg moet landen omdat er aan de rechterkant een obstakel op de weg ligt. En dat terwijl je met mach10 aan komt vliegen. Om deze jump extra lastig te maken ligt er voor de jump een tweetal boostpads in een soort van S-bochtje.
Er zit nog een derde jump in maar die nam ik extra voorzichtig. Dat is gelukkig maar een korte jump, die overigens wél vaak fout is gegaan door de 90 graden bocht ervoor.
En dat alles dan 3x 8)7

Ik hoop dat jullie het geluk wat meer aan jullie zijde hebben wanneer jullie deze track gaan doen.

Vanavond dus enkel nog #199 en #200 en het zit erop :*)
Respect kiwi _/-\o_
Ben zelf nog niet verder ermee gegaan maar dat komt ook omdat ik f1 en wrc 6 heb gekocht. Daarnaast eindelijk de laatste dlc van driveclub om ook bikes op 100% te kunnen zetten. Druk druk druk.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik ken het; er zijn zoveel leuke games dat je niet alle tijd in TM wil steken.
Al met al heb ik er ook een jaar over gedaan (met flinke pauzes).

Het is gebeurd!!

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/17390438_988500727953955_6919452688334748007_o.jpg?oh=0dc319560f4c009a9d2430328ad6802b&oe=595DD3A4
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/17545284_988502734620421_1673086987648274900_o.jpg?oh=c869df6b949492437647429c5a0dda30&oe=599A53A3

Track #200 kostte me nog ruim 2 uur, maar het was het waard.
Of ik de resterende tracks nog op groen ga zetten? De rode misschien wel, de zwarte.... dat denk ik niet.
Heb er nu meer dan 300 uur in zitten en ik ben bang dat ik met het masteren van de Black Series het dubbele kwijt ga zijn ;)

Voor de liefhebber, track #200:

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 27-03-2017 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
respect!!!!!!

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Respect. De tijd die jij in #175 hebt gestopt was mijn complete game-tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hahaha
Ja je bent dedicated of niet he :P
Moet zeggen dat ik ook wel helemaal klaar was met die track. En ik verlies nog 8 seconden in de laatste ronde ook, dus ik weet dat het sneller kan...

Thanks dudes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-06 19:52

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-06 20:57
Congrats kiwi!

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:33

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

kiwi, geweldig! Ik ben onlangs pas begonnen. Het is hartstikke leuk, knotsgek en vaak gewoon supermoeilijk / extreem frustrerend. Dat jij dan alles op goud en groen hebt gezet, is gewoon superknap! Hulde. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nog een speler erbij, leuk :)
Het is vooral een kwestie van geduld hebben, doorzetten en de verschillende autootjes en ondergronden doorkrijgen. Als je dat eenmaal voor elkaar hebt dan zul je zien dat het steeds beter gaat ;)

Heel veel plezier en succes! Blijf je de progressie hier posten? Vind ik altijd leuk om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:06
Na een beetje genoeg te hebben van GT, driveclub, NFS en the crew de demo van Trackmania gedownload voor de ps4.

ik was gelijke helemaal om! lekker veel arcade....

zojuist gelijk via marktplaats mij eigen schijfje gekocht!

Zitten er trouwens DLC codes bij?

(had ik namelijk met een gebruikte Crew Wildrun waarbij het gehele wildrun gedeelte niet werkte omdat je hiervoor de dlc code nodig had die uiteraard al gebruikt was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Er is geen DLC voor Turbo ;)
Veel plezier! Laat je niet foppen door de simpelheid in het begin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op zaterdag 9 juli 2016 @ 08:52:
164 sowieso.
Maar wacht maar af jij... >:)
167 is hel, pure hel.
5 uur, zoveel tijd kostte me het om goud te halen, op 0.01 seconde :D
Moeilijkste track tot dusver.
O, 169 is ook niet leuk. Madness. Madness zeg ik je!
Ik heb de game van de week weer eens opgepakt. Ik was bij 164 gebleven en ik heb die track nu zowaar in een minuutje of 20 gehaald. 165 was ook te doen, 166 ook en over 167 heb ik volgens mij maximaal 40 minuten gedaan. Dus ben blij dat het voor mij niet de pure hel is geweest die het voor jou wel was :D haha.

Ik ben nu bij 169 gebleven, denk dat ik die tot nu toe zo'n 45 minuten gespeeld heb en zit nog een kleine 10 seconden van de gouden tijd af. Hier moet ik wel aan toevoegen dat ik nog geen run heb gereden die voor mijn gevoel lekker ging. 1 keer kwam ik in de buurt maar toen ging de laatste looping mis waarbij ik mezelf terugzette naar het laatste checkpoint wat waarschijnlijk zo'n 5-10 sec kost. Als ik die foutloos had gereden was ik denk ik al heel dicht in de buurt gekomen van de gouden tijd. Dus binnenkort eens proberen om ook dat stuk goed te rijden en dan hoop ik er niet extreem lang over te doen om hem te halen. Vind het overigens wel echt een vervelende klote track btw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat doe je netjes :D
Hoop voor je dat je Canyon snel afrondt, dan kun je lekker aan Valley beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Ik hoop het ook. 169 zie ik nog wel echt even tegenop en 170 is weer een multilap, dus even afwachten wat ik daarvan kan verwachten. Daarna komt het verschrikkelijke Valley en mocht ik daar doorheen komen dan ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat ik hem platinum ga halen.

Maar goed, eerst inderdaad maar Canyon afronden. Ben ook al blij als ik die achter de rug heb :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Na Valley valt het best wel mee inderdaad; Lagoon is vergelijkbaar met de Red Series en Stadium is een easy race naar de finish.
Ga je ook nog een beetje voor trackmasters? Nu je Black Canyon eenmaal gedaan hebt zou Red Canyon een heel stuk trager en simpeler moeten aanvoelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Om Lagoon en Stadium maak ik me niet zoveel zorgen. Vooral bij Lagoon zit er inderdaad nog wel eens een vervelende track tussen, maar die twee vind ik sowieso beter te doen. En wat ik van jou gelezen heb had jij die twee ook een stuk sneller klaar dan de eerste twee. Dus eerst Canyon maar afronden en dan aan het o zo leuke Valley beginnen haha.

Uhm, nee die trackmasters boeien me eigenlijk niet. Ik heb er nu 52 en mocht er nog 1 bij komen dan is dat mooi meegenomen, maar meer ook niet. Heb totaal geen intrinsieke motivatie om die te halen en aangezien er geen trophy meer aan vasthangt voor mij geloof ik dat wel. Als ze nou DLC uit zouden brengen met 50 nieuwe tracks bijvoorbeeld en een trophy die motiveert om meer trackmasters te halen dan zou het een ander verhaal zijn. Doe jij dat nog wel dan? Of ben je volledig klaar met de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik ben nu net aan Dark Souls III begonnen, wellicht dat ik de Black Series nog op groen probeer te zetten als ik daar klaar mee ben. Lagoon en Stadium heb ik op zich wel zin in, maar Canyon en Valley... not so much :X
Dus we zien wel ;)

Succes met Valley alvast!
Doe je je runs hier posten? Vind ik leuk om te zien d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13:42

Hegeman

Weet van alles wat

Gisteren voor €15,- de game ook opgepikt in de store.

Vroeger TM Nations grijs gespeeld op de computer. Ik ben wel benieuwd, ik heb de eerste 10 campaign tracks gespeeld. Ik kan nu alleen nog maar kiezen uit canyon, worden de andere segmenten beschikbaar naarmate ik meer tracks voltooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Als je de eerste 10 tracks hebt gespeeld zou nu toch wel duidelijk moeten zijn hoe het unlocksysteem werkt.
Kijk eens op het grote campaign-overzicht in het hoofdmenu, daar staat precies aan welke voorwaarden je moet voldoen om tracks te unlocken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Nou, gisteren 169 gehaald. Viel uiteindelijk nog mee en niet super lang over gedaan, ondanks dat het echt wel een pittige baan is met vooral een erg vervelende looping op het einde (waar ik ook niet bepaald vlekkeloos doorheen ga):

Gisteravond ook aan de slag gegaan met 170, maar ondanks dat ik er al zo'n 1,5 uur ingestoken heb, heb ik helaas nog geen gouden medaille behaald. In mijn laatste poging strandde ik op 0,16 seconde, wat tevens mijn beste poging was. Ik vind het echt een pokkebaan btw, met een paar vervelende jumps en twee van die hele vervelende loopings achter elkaar aan het einde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat is een behoorlijk net rondje :)
Nu #170 nog even halen en je kunt lekker gaan ontspannen met Valley :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Ja, heerlijk ontspannen met Valley. Ik kijk er echt naar uit ja :D.

Update:

Gisteren 170 gehaald, maar denk dat ik in totaal wel minstens 2,5 uur met die baan bezig geweest ben. Zal zelfs tegen de 3 uur zitten. Had een paar goede runs waarbij ik voor de laatste twee loopings 4 à 5 seconden voorsprong op mijn PR had (welke 0,16 sec. te langzaam was), maar telkens verneukte ik het of in de eerste looping al en als dat niet gebeurde nekte de tweede looping me wel. Echt tergend. Gelukkig ben ik nu klaar met Canyon en heb ik gisteren ook meteen 171 gehaald. Dit was geen erg moeilijke baan wat betekent dat ik nog maar 9 Valley banen over heb :D.

Zal tegen of in het weekend even wat filmpjes op mijn Youtube kanaal zetten en hier plaatsen.

Laatste update:

172 was toch niet zo'n makkelijk baantje vond ik. Raar baantje met een hoop sprongen en een vervelende boost op het einde. Heel goed opletten op steentjes en takken in ieder geval. Heb hem gehaald, maar heb er toch wel ff over gedaan (1,5 uur denk ik). Helaas was mijn opname niet goed en was ik zo slim om het filmpje ervan te verwijderen haha. Dus helaas, deze video heb ik niet meer en heb momenteel niet de motivatie om 172 opnieuw te halen voor een video :P.

Vervolgens verder gegaan met 173 en 174 welke ik denk ik allebei in totaal een half uur tijd gehaald heb. Beter waren alle Valley banen zo haha. Nu dus bij 175 aangekomen, heb hem twee keer geprobeerd, maar ben er even klaar mee voor vandaag. Erg vervelende baan met een hoop jumps en boosts waarbij je erg goed gepositioneerd moet zijn. Nou goed, we gaan het wel zien. In ieder geval nog maar 6 Valley banen over :D.

[ Voor 123% gewijzigd door dvd-linden op 10-05-2017 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 11:28
Paar dagen geleden ook aangeschaft voor 15 euro. Eerste 10 tracks met een gold medal afgerond en zelfs 2 daarvan in het groen. Vind het echt tof om al die bochten en jumps aan elkaar te rijgen :D

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@dvd-linden Op zich zijn de eerste paar Valley banen prima te doen ja, enkel #175, #178 en #180 zijn, hoewel ik ze erg tof vond, behoorlijk lastig. Je gaat er in elk geval lekker doorheen!
Maar niet meer je video's weggooien he ;)

@aDutchCow Wacht maar jij, you ain't seen nothing yet :P
Welk platform speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:27:
@dvd-linden Op zich zijn de eerste paar Valley banen prima te doen ja, enkel #175, #178 en #180 zijn, hoewel ik ze erg tof vond, behoorlijk lastig. Je gaat er in elk geval lekker doorheen!
Maar niet meer je video's weggooien he ;)
Eigenlijk komt het omdat er maar 15 minuten opgenomen kan worden en ik me op een gegeven moment zo ga irriteren aan zo'n baan (helemaal als ik weet dat ik hem kan halen, maar steeds domme dingen doe waardoor ik het verpest) waardoor ik helemaal niet meer met het opnemen bezig ben. Vervolgens is zo'n opname afgelopen en ben ik alweer opnieuw begonnen en druk ik dus te laat op het share knopje in de veronderstelling dat het niet uitmaakt omdat ik de baan waarschijnlijk toch niet ineens zal halen. Wat blijkt dus, ik haal hem ineens haha. Daardoor miste dus de eerste 2 seconden wat voor mij hetzelfde is als dat de hele opname verpest is (ja, dat ligt misschien aan mij). Hierdoor had ik er al de pest in en was ik dus niet zo aan het opletten met het verwijderen van video's waardoor deze ook ineens mee ging; lekker lomp inderdaad 8)7. Maar goed, 173 en 174 staan er wel weer op hoor :D. Je ziet ze vanzelf wel verschijnen dit weekend als het goed is.

Overigens kijk ik nog niet echt uit naar 175. Heb geen tijd meer gehad om te spelen en moet voor die baan echt even gaan zitten. Hoop wel dat ik hem wat sneller dan jou haal 8). Jij had over die 17 uur gedaan is het niet?

Ik heb trouwens jouw run van 175 even bekeken, maar jij ging behoorlijk lekker de eerste rondjes. Alleen in je laatste rondje ging het wat minder waarbij je zelfs even terug moest dmv driehoekje zag ik. Anders had je echt een goede tijd neer kunnen zetten volgens mij.

[ Voor 8% gewijzigd door dvd-linden op 12-05-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
dvd-linden schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:18:
[...]
Eigenlijk komt het omdat er maar 15 minuten opgenomen kan worden
Maar wat nu als je de record tijd op 30 minuten zet? Of 45? Of zelfs 60?
Kan dat? Ja, dat kan!
:P

Ik druk nooit van tevoren op de opneemknop. Pas als ik iets leuks gedaan heb druk ik 1x op de share knop, het menu komt naar voren en ik druk op vierkantje (=save video). Zo sla ik het laatste uur gemaplay op waarbij mijn leuke actie altijd aan het eind van de opgenomen clip staat.
Veel handiger dan van tevoren het opnemen handmatig te moeten starten, want je weet immers van tevoren niet wat er gaat gebeuren ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:20:
[...]

Maar wat nu als je de record tijd op 30 minuten zet? Of 45? Of zelfs 60?
Kan dat? Ja, dat kan!
:P
Ow, serieus. |:(

Dan is dat het eerste dat ik ga veranderen zodra ik mijn PS weer aanzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat is zeker aan te raden; werkt zo veel handiger!

#175 heeft me inderdaad 17 uur gekost, met afstand de meeste uren van alle 200 banen.
En dat komt voornamelijk door de 2 hele lange jumps waar je aan het eind op de juiste weghelft moet landen en de snelle boost-secties met slappe bochten. Sturen onder invloed van boost heb ik nooit leuk gevonden.
Hoop voor je dat jij er sneller doorheen bent :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 11:28
dvdkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:27:

@aDutchCow Wacht maar jij, you ain't seen nothing yet :P
Welk platform speel je?
Haha dat klopt zeker, maar het is een goed gevoel om net ergens die paar honderdste van af te schaven :P
Speel op PS4 trouwens!

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Pagina: 1 2 3 4 Laatste