Wop wop!!
Zonet Black Lagoon op goud gezet

Track #175 staat nog op gouden joker, maar dat wordt waarschijnlijk mijn platinum track.
Ik kan eindelijk gaan beginnen aan Stadium, iets waar ik al naar uitkijk sinds ik de Black Series startte
Een kort resumé van Valley:
173/174 waren extreem makkelijk, 171//172/177/179 waren oké.
175 (multilap): hele moeilijke lange jumps. 11 uur bezig, nog geen foutloze tijd gereden.
176: drift track met veel boost pads into corner. Eén hele vervelende jump door een hele nauwe doorgang.
178: halfpipe zijwaarste jumps. Wel leuke track though.
180: op veel plekker komt veel precisie kijken. Jumps na scherpe bochten en jumps na boost-bochten.
En een korte samenvatting van Lagoon:
Ik had bij de tracks #181 t/m #189 niet echt het idee dat het black tracks waren; ze waren allemaal best goed te doen en de meesten stonden met 1 tot 2 uurtjes op goud. Behalve #186, die kostte een uurtje of 4-5.
Ze lijken ook wel wat vergevingsgezinder te zijn dan Valley, een foutje hier en daar mag.
Maar ondanks dat ze relatief makkelijk aanvoelden had elke track toch ergens een lastig stuk verstopt zitten, ik denk dat dat ze Black maakt.
Track #190 was de enige Lagoon track die echt de naam "Black" zou mogen dragen, maar die was eigenlijk gewoon meer stom dan moeilijk:
Maar nu, op naar Stadium!
[
Voor 6% gewijzigd door
Superkiwi op 20-03-2017 18:06
]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"