Toon posts:

Nieuwe monitor 34 inch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...

Ik wil een nieuwe computer halen en een nieuwe monitor.
Ik wil een 34 inch monitor (wide 2560 x 1080)
Zelf speel ik geen zware games , ik speel alleen runescape.
Ik wil op 2 accounts tegelijk kunnen spelen op max settings. (allebei helft van de scherm)
Moet ik nog ergens op letten bij aanschaf van mijn computer/monitor/videokaart?

Zelf heb ik al rondgekeken op internet.
En ik ben dit tegengekomen:

Nvidia GeForce GTX 960 (4 GB)
LG 34UM57-P (mediamarkt)

Dankjewel :)

Alle reacties

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:22
Sowieso zal dit topic verplaatst worden naar het Aankoopadvies-forum, maar daar zul je ook dit topic zien: 'Welke monitor moet ik kopen?' met veel informatie over waar je op moet letten bij aanschaf van een monitor en 'Welke videokaart?' voor je videokaart.

Dat gezegd hebbende. Wat is je budget? Waarom ben je op die videokaart met dat scherm uitgekomen? En sta je er bijvoorbeeld voor open om juist twee monitoren te nemen? Dan kun je net zo makkelijk twee accounts tegelijk draaien en heb je wat meer flexibiliteit.

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-02 11:13
Als je toch al voor 34" gaat wil ik je toch aanraden om ook de resolutie omhoog te doen naar 3440x1440. Dat is de meest voorkomende resolutie op dat formaat, maar is wel iets duurder. Ik heb zelf de LG 34UM95-P staan, het enige verschil tussen dat en de veel goedkopere LG 34UM95C is zo te zien dat de laatste geen Thunderbolt aansluitingen heeft. Zolang je geen Mac gebruikt moet dat dus wel goedkomen :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:54

br00ky

Moderator Harde Waren