No animals were harmed in the making of this comment.
Ik heb echt een hele goeie PC.
Nog niet eens voorbij de eerste 5 minuten.brute51 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:00:
Zijn we inmiddels al voorbij de pre-orders van het eerste uur?
En dan te bedenken dat nog geen 25% van de bestellingen in de eerste 10 min zit
[ Voor 12% gewijzigd door bjorntju op 08-04-2016 16:46 ]
Bij mij precies hetzelfde. Vannacht aangekomen in Brussel, sindsdien geen verandering. Ben bang dat we dit weekend nog even uit moeten zitten...RoeZ schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:57:
[...]
Hoe kan ik zien of ik express of economy heb? Mijn pakketje is al 3 dagen onderweg en ligt inmiddels al 12 uur niks te doen in brussel. Als dit economy is heb ik wellicht recht op vergoeding van verzendkosten zoals htc gemeld heeft op zijn blog
Anoniem: 120873
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 120873 op 09-04-2016 08:54 ]
Volgens mij heeft het 1e kwartier de Vive ondertussen binnen
Zelf zat ik rond de 7e minuut en heb 'm sinds woensdag

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Ik heb hem op :09 besteld. Nog niets gezien.jimz93 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 10:07:
[...]
Volgens mij heeft het 1e kwartier de Vive ondertussen binnen
Zelf zat ik rond de 7e minuut en heb 'm sinds woensdag
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Nope en iig 15k in minder dan de eerste tien minuten. Je plek in de rij hangt af van je confirmation email. Ergens tussen het moment dat je je order hebt geplaatst en die email heeft er een authorisatie plaatsgevonden voor je cc. Deze authorisatie is ke daadwerkelijke timestamp.brute51 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:58:
Is bekend hoeveel pre-orders er zijn gedaan en hoeveel daarvan in het eerste kwartier zijn gedaan?
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Er is nog niets bekend over wanneer de tweede wave wordt verwacht. Ik zit daar ook in met slechts een half uur besteltijd.brute51 schreef op zondag 10 april 2016 @ 10:26:
In mijn geval, ik heb met Paypal betaald en de bevestigingsmail is verstuurd op maandag 29 februari 2016 20:06:00. Met mijn vraag probeer ik een inschatting te maken hoeveel orders per dag verstuurd worden. Ik ben/was namelijk van plan om in deze week, de laatste week van mijn vakantie, met mijn Vive te spelen -- al is het maar een halve dag. Maar met een kleine 6000 zendingen per week (mijn eerste grove schatting) zal het wel zo'n beetje mei zijn voordat de mijne arriveert. HTC zelf zegt wel april trouwens (Product Name: VIVE Kit - April Shipment - Netherlands - Part 2).
Er is een grote groep uit "Part 1" die geen verzend-bericht hebben gekregen, dus zou het bijzonder zijn als iemand van "Part 2" deze al zou krijgen. Maar hoe het nu verloopt, zou het wel voor kunnen komen.
Edit: Zou je je limiet niet tijdelijk verhogen dan? Er hoeft maar een afschrijving te komen van 29 euro en je bent de klos als ze het willen afboeken. Ik ken je CC gebruik verder niet natuurlijk
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 120873 op 11-04-2016 08:28 ]
Ik heb een studenten CC, dus kan het limiet helaas niet verhogen. Hij wordt alleen gebruikt voor directe uitgaven, dus er zal niks onverwachts komenAnoniem: 120873 schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:09:
Welkom bij de club-der-ongeduldigen dan!
Edit: Zou je je limiet niet tijdelijk verhogen dan? Er hoeft maar een afschrijving te komen van 29 euro en je bent de klos als ze het willen afboeken. Ik ken je CC gebruik verder niet natuurlijk
Je kunt wel geld van je normale rekening naar de CC overmaken om het verhogen van de limiet te simuleren.Kiwi schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:37:
[...]
Ik heb een studenten CC, dus kan het limiet helaas niet verhogen. Hij wordt alleen gebruikt voor directe uitgaven, dus er zal niks onverwachts komen
Naar deze optie vroeg ik ergens vorig jaar bij de Rabobank en dit was voor mij met de Rabo BaseCard via Studentenpakket toen niet mogelijk.Overv schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:47:
[...]
Je kunt wel geld van je normale rekening naar de CC overmaken om het verhogen van de limiet te simuleren.
Ik weet niet meer precies wanneer maar er was wel iets gewijzigd in de type creditcards, heb alleen geen idee of er daardoor nu wel de mogelijkheid is om je saldo aan te vullen.
Zo ja dan hoor ik het trouwens graag, kan makkelijk via de Rabobank-chat maar ben nu zelf "aan het studeren" in de UB.
Bambu Lab P1S Combo
Thanks voor de tip! Zit zelf ook bij ING, en had hier inderdaad nog niet aan gedacht!Overv schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:47:
[...]
Je kunt wel geld van je normale rekening naar de CC overmaken om het verhogen van de limiet te simuleren.
OT: De levertijd maakt mij in principe niet heel veel uit, ergens eind Juni zou mooi uitkomen, dan ga ik waarschijnlijk ook een 490X o.i.d. kopen, voor die tijd zal ik er nog niet veel aan hebben vrees ik.
Ik heb hem in ieder geval maar besteld zodat ik hem niet straks in Juni bestel en vervolgens nog 2 maanden moet wachten
Hoe laat had jij besteld?
Nu heb ik het bezorgadres op mijn werk staan en ben ik ondertussen thuis, maar ik ga ervan uit (of hoop) dat ze toch morgen langskomen.

Ondertussen onderweg. Volgens DHL is hij morgen al binnen. :-)
Besteld om :09 met CC
En.. Nog niks van mijn CC afgeschreven.
[ Voor 15% gewijzigd door Megatronz op 11-04-2016 22:50 ]
Dat is een bekend geintje van DHL, alle paketten voor NL gaan eerst langs Brussels. Dan heb je ook nog DHL Parcel en DHL Express wat in feite twee aparte bedrijven zijn. Express heeft geen lokale afhaalpunten, Parcel weer wel. Voor Express is het soms handig om gewoon naar het lokale distributie centrum te rijden, maar die zitten niet altijd handig verdeeld. Bv. voor Nijmegen moet je naar Apeldoorn. Apeldoorn is ook op zaterdag open.DocB schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:34:
Pff, HTC doet zijn best, maar DHL faalt. Voor het weekend in Brussel, toen daar de UK, en nu weer terug naar Brussel. En nog blijven volhouden dat hij vandaag bezorgd wordt (in Utrecht).
Nu heb ik het bezorgadres op mijn werk staan en ben ik ondertussen thuis, maar ik ga ervan uit (of hoop) dat ze toch morgen langskomen.
[afbeelding]
Mijn laatste trauma met DHL was een AppleTV4. Verzending vanuit Nederland, via Brussels, terug naar Eindhoven en een levering 's avonds die gewoon niet gebeurde. Tenslotte zelf naar Apeldoorn gereden en het pakket laten opvissen uit het magazijn.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
https://www.reddit.com/r/...is_week_will_be_good_for/
Alle April zendingen zouden nog steeds deze maand geleverd moeten worden.

Goed advies, alles omm zo snel mogelijk te kunnen beginnen.DocB schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:55:
Nou hij is binnen hoor! Net op mijn werk (lekker veel ruimte) setup gedaan en met collega's twee uurtjes gespeeld. Setup was een eitje, alleen van tevoren even de controllers aangesloten en firmware update gedaan omdat ik had gelezen dat dat nodig was.
Volgens de optimistische track&trace zou die morgen (woensdag, eind van de dag) op de stoep moeten staan. Nice

Okmer™
i9 13900K | RTX 4090 | 64GB DDR5 @ 5600 | Z790 | 2TB M.2 | HP Reverb G2 | HTC Vive Pro
Aangezien de e-mail April Part 2 aangeeft mogen we hem ergens binnen de komende 2 weken wel verwachten, of in ieder geval de verzendbevestiging.Online JJ schreef op woensdag 13 april 2016 @ 00:14:
De Rift is 1,5 maand vertraagd, en van HTC hoor ik al dagen niets meer over mijn auto-cancel :07 CC order, welke ik 2 april opnieuw geplaatst heb met PP. Ik overweeg zowel de Rift als de Vive te annuleren. Wat een stelletje kneuzen, zelden zo'n slechte lancering meegemaakt, zulke bedrijven verdienen de hype en de inkomsten ervan niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Overv op 13-04-2016 02:45 ]
https://mobile.twitter.co...20057658548428800?lang=enOnline JJ schreef op woensdag 13 april 2016 @ 00:14:
De Rift is 1,5 maand vertraagd, en van HTC hoor ik al dagen niets meer over mijn auto-cancel :07 CC order, welke ik 2 april opnieuw geplaatst heb met PP. Ik overweeg zowel de Rift als de Vive te annuleren. Wat een stelletje kneuzen, zelden zo'n slechte lancering meegemaakt, zulke bedrijven verdienen de hype en de inkomsten ervan niet.
CC:09, nu eens zien wanneer ik het ding bij mij thuis kan verwachten
*edit* morgen aan het einde van de dag volgens de bijgewerkte tracking info. maar goed dat ik vrijdag vrij heb
[ Voor 31% gewijzigd door LazySod op 13-04-2016 13:29 ]
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
Uitspraken van HTC neem ik met een korreltje zout na mijn HTC support ervaringen (Chat, Mail, Tel US/UK/NL).

i9 13900K | RTX 4090 | 64GB DDR5 @ 5600 | Z790 | 2TB M.2 | HP Reverb G2 | HTC Vive Pro
Snap ik, wil ook geen valse hoop gevenOnline JJ schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:55:
[...]
Uitspraken van HTC neem ik met een korreltje zout na mijn HTC support ervaringen (Chat, Mail, Tel US/UK/NL).

XX:11 Paypal
Natuurlijk ben ik precies morgen tot laat aan het werk.....
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Vanmiddag meteen vrij gepakt om te spelen met me nieuwe toy

+ FOV voelt een stuk groter dan de Oculus Rift DK2.
+ Motion controllers zijn echt super!
+ Immersion is 100x groter Oculus Rift DK2. Probeerde hoofd door een gat in de vloer te steken (Budget Cuts)
- Ringen van de lenzen zijn wel redelijk goed te zien in donkere omgevingen met een fel object in beeld.
Okmer™
Blijkbaar. Pakketje was ook hier in de namiddag mooi afgeleverd.Phehistyr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:11:
Dus het gezanik met creditcards is nu gewoon opgelost?
Nee, waarschijnlijk zijn bijna alle herstelde orders naar de tweede helft van April opgeschoven. Toch wel bizar om te zien dat HTC dat niet gewoon durft toe te geven en blijft beloven dat mensen hun originele plek terug krijgen.Phehistyr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:11:
Dus het gezanik met creditcards is nu gewoon opgelost?
Dat is inderdaad wel vervelend. Maar ik vroeg me vooral (lekker egoistisch) af of nieuwe orders kans hebben op dezelfde problemen.RaCio schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:54:
[...]
Nee, waarschijnlijk zijn bijna alle herstelde orders naar de tweede helft van April opgeschoven. Toch wel bizar om te zien dat HTC dat niet gewoon durft toe te geven en blijft beloven dat mensen hun originele plek terug krijgen.
Nee, het lijkt erop dat Digital River met een reeks eerste orders een fout had gemaakt met het verwerken van de CC betalingen. Normaal gesproken zou het gewoon goed moeten gaan en ik heb in ieder geval op reddit geen meldingen meer gezien van nieuwe geweigerde betalingen.Phehistyr schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:04:
[...]
Dat is inderdaad wel vervelend. Maar ik vroeg me vooral (lekker egoistisch) af of nieuwe orders kans hebben op dezelfde problemen.
Iemand enig idee of ze in de avond bezorgen?
Edit: Waarschijnlijk iets te ongeduldig geweest: With delivery courier
[ Voor 32% gewijzigd door MkGrnd op 14-04-2016 16:51 ]
*edit* gisterenavond voor de tweede keer een key gekregen voor steam. Ik Neem aan dat het een fout is, op reddit waren ook al meerdere mensen met twee Keys. Heeft hier al iemand geprobeerd de tweede key te verzilveren?
[ Voor 30% gewijzigd door LazySod op 15-04-2016 12:49 ]
en waar zie je je ordertijdstip als je met CC betaald hebt?
[ Voor 52% gewijzigd door D-rez op 15-04-2016 13:04 ]
NopeD-rez schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:57:
Zou DHL op zaterdag leveren?
ik wil een andere pakjes bezorger.
Je mail. Hoe laat het bevestigingsmailtje is verzonden.D-rez schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:57:
Zou DHL op zaterdag leveren?
en waar zie je je ordertijdstip als je met CC betaald hebt?

Hebben jullie ook zo'n soort e-mail gekregen? Hoeveel tijd zat er tussen die e-mail en de DHL tracking e-mail?
[ Voor 41% gewijzigd door Overv op 16-04-2016 02:15 ]
[ Voor 4% gewijzigd door mrmoustache op 16-04-2016 10:04 ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Anoniem: 1322
Check je spam box. De mail wordt gemarkeerd als promotional.mrmoustache schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 09:51:
Helaas heb ik nog geen e-mail ontvangen (:28 PP, wave 2). Zal vast wel goed komen.
Inderdaad daar gekeken, maar helaas niets gevonden. Heb nog wel even opgevraagd op de HTC site welke wave ik zat, en ik krijg nog steeds een geautomatiseerd bericht terug dat ik in April part 2 zit.Anoniem: 1322 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:31:
[...]
Check je spam box. De mail wordt gemarkeerd als promotional.
Dat mailtje zal je ook wel blijven krijgen vermoed ik. Het zou me niets verbazen als ze honderden verzoeken per dag krijgen over de levertijd.mrmoustache schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 13:51:
[...]
Inderdaad daar gekeken, maar helaas niets gevonden. Heb nog wel even opgevraagd op de HTC site welke wave ik zat, en ik krijg nog steeds een geautomatiseerd bericht terug dat ik in April part 2 zit.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Wave 1 of 2?Seyaku schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:19:
Hmm :16 PP order, nog geen mail gehad...
Het geld is zojuist bij mij gereserveerd!Isniedood schreef op zondag 17 april 2016 @ 19:50:
+1:02 uur en ook ik heb die mail gehad. Ben heel benieuwd in welk tempo het gaat komende week

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
HTC NL weet niets van de Vive, die kunnen alleen alles forwarden naar HTC UK. Als ik jou was zou ik HTC UK bellen. Mijn order is op 2 april ook gecancelled door CC problemen. Ik heb zelf een reorder gedaan maar dan met PP.glashio schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:03:
Rabobank Nederland Afd. Creditkaarten belde mij net. Dat net een betaling als fraude is bestembeld door hun automatisch systeem. En dat dit onterecht was en dat ze het handmatig hebben gecorrigeerd en dat nu een twee verzoek/betaling geaccepteerd word. Benieuwd ofdat met order nu gecanceled isHTC Nederland was direkt na het telefoontje van de Rabobank in gesprek... hmmzzz geeft te denken.
Klopt... Ik heb direct na mijn post hier HTC UK gesproken, deze heeft me Order status erbij gehaald en er werd mij verteld dat ze een vervolg geven op mijn order en dat ik teruggebeld/gemaild ga worden om alsnog de betaling in orde te maken via 2de cc betaling of pp. Fingers CrossedOnline JJ schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:41:
[...]
HTC NL weet niets van de Vive, die kunnen alleen alles forwarden naar HTC UK. Als ik jou was zou ik HTC UK bellen. Mijn order is op 2 april ook gecancelled door CC problemen. Ik heb zelf een reorder gedaan maar dan met PP.

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik wens je veel succes alvast. Ik heb in een soortgelijk traject gezeten, en ik ben nooit teruggebeld en de support lijnen (email, twitter, tel) vertelde allemaal iets anders en geen van de antwoorden klopte. Ik ben maar zo eigenwijs geweest om zelf de nieuwe bestelling te plaatsen. Gelukkig kwam deze nieuwe bestelling op een van de plekken die geannuleerd was, dus bleef de planning beperkt tot wave 2 april. Er is al genoeg over geschreven op Reddit, en ik hoop dat ik de volgende generatie VR uit meer aanbieders kan kiezen dan HTC en Oculus, want beide partijen zijn niet in staat om een product launch uit te voeren.glashio schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:47:
[...]
Klopt... Ik heb direct na mijn post hier HTC UK gesproken, deze heeft me Order status erbij gehaald en er werd mij verteld dat ze een vervolg geven op mijn order en dat ik teruggebeld/gemaild ga worden om alsnog de betaling in orde te maken via 2de cc betaling of pp. Fingers Crossed
EDIT: en dan het goede nieuws, ik heb zojuist wel shipment info ontvangen...
[ Voor 3% gewijzigd door Online JJ op 18-04-2016 13:16 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Overv op 18-04-2016 14:42 ]
1 telefoontje en alles zonder problemen doorgezet
[ Voor 13% gewijzigd door Geops op 18-04-2016 14:52 ]