Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3
Besteld:18 maart
Pre-order Authorization:27april
Pre-order bundle code: 5mei
Shipping confirmation: 5mei
Bezorging: 7 mei 's ochtends vroeg
Kreeg net een mailtje binnen van DHL Czech Republic dat er een pakketje onderweg is.
Staat erbij dat mijn Vive vandaag wordt verzonden en morgen zal arriveren.
Het vreemde is dat mijn order op de Vive Order history pagina nog steeds op processing staat.
Maar de tijden.
Besteld: 20 Mei
Verzonden: 30 Mei
Bezorging: 31 Mei
Edit: Bundle code ontvangen op 30 mei
Edit2: Heb hem gisteren mogen ontvangen, helaas nog niet veel tijd gehad.
[ Voor 14% gewijzigd door D4jackal op 01-06-2016 15:49 ]
Besteld: 17 Mei
Verzonden: 28 Mei
Bezorging: 30 Mei
Besteld: 22 mei
verzonden: 30 mei
Bezorging: hopelijk overmorgen ;-)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Update: 1 juni rond 10 uur al bij de buren geleverd. Die zetten hem vervolgens goed in het zicht buiten op de kliko neer

[ Voor 52% gewijzigd door Reinhard op 01-06-2016 13:35 ]
Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3
En intussen begint de Vive te verschijnen op de laatste
HW survey van Steamstats (0,09%). Bij dit soort minieme percentages is het oppassen. Maar het is wel duidelijk dat de aantallen beginnen op te lopen.
En het wordt tijd dat Valve ook eens gaat afstappen van Flash. Het is inmiddel 2016
Owners: 56,307 ± 5,846
Players in the last 2 weeks: 25,608 ± 3,943 (45.48%)
Players total: 48,195 ± 5,409 (85.59%)
Peak concurrent players yesterday: 137
YouTube stats: 703,786 views and 4,519 comments for videos uploaded last week, 7 new videos uploaded yesterday.
Playtime in the last 2 weeks: 01:24 (average) 00:53 (median)
Playtime total: 02:19 (average) 01:27 (median)
[ Voor 23% gewijzigd door CapTVK op 03-06-2016 21:12 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Vandaag, 4 juni is hij aangemeld bij DHL in Praag
Hoop hem dus rond dinsdag te zien verschijnen!
Verwachte levering staat nu op maandag eind van de dag. Dat wordt een middagje vrijnemen
[ Voor 22% gewijzigd door Bakko op 04-06-2016 14:40 ]
Gisteren de vive besteld en hoop hem komende week ergens binnen te krijgen.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Echt supersnel dit.
EDIT: en binnen! Ruimte vrijgemaakt, aangesloten, kijken of het werkte (en ja, alles werkt) en nu maar eens even proberen met wat software, alhoewel het eigenlijk te warm is.
[ Voor 45% gewijzigd door __Tripps__ op 06-06-2016 11:54 ]
Ik zat namelijk gisteren met mijn vinger op de "Kopen" knop, maar wacht nog even. Ben pas na de 10de weer in Nederland.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
The first casualty in war is always the truth...
Nice! Die van mij ligt nog in Amsterdam, moet naar Delft. Er komt nog een update op de tracking site als ie onderweg is toch? Bij mij staat ie nog op: Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE__Tripps__ schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:43:
2 juni besteld, nu heeft de DHL koerier 'm in zijn busje zitten, onderweg naar m'n huis.
Echt supersnel dit.
EDIT: en binnen! Ruimte vrijgemaakt, aangesloten, kijken of het werkte (en ja, alles werkt) en nu maar eens even proberen met wat software, alhoewel het eigenlijk te warm is.
Ze zeggen nog steeds 'by the end of the day', dus daar hou ik het maar op. Het is nog maar begin van de middag natuurlijk maar de tijd gaat erg traag zo
Edit2: Jeetje nog steeds niet. Zit al de hele dag te wachten, maar hij komt nog wel. Voel me als een kind op pakjesavond, zo lang lijkt het allemaal te duren

[ Voor 9% gewijzigd door Bakko op 06-06-2016 19:00 ]
Kom naar het discussietopic en zie dat er al een aantal volwaardige spellen zijn.Jumpiefox schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:19:
Zijn er al echt "volwaardige" games die je ermee kunt spelen die niet zo Nintendo-achtig minigame aanvoelen? Een fps/rpg ofzo die volledig in FR te spelen is. Heb lopen googlen maar 90% van de VR games zijn echt een soort van mini games met graphics die 10 jaar oud zijn.
Het zijn er nog maar een paar dozijn, maar de markt bestaat ook nog maar een maand uit een paar honderdduizend mensen.
En fijn om te horen dat HTC door de backlog heen is/lijkt en nu direct uit voorraad kan leveren. (tja, als je bijna geen telefoons meer maakt, kan je je fabrieken en logistiek makkelijk omzetten voor het maken van Vives.
[ Voor 14% gewijzigd door Flumble op 06-06-2016 13:50 ]
Heb die van mij afgelopen zaterdag besteld, tot zover nog niks.Eraknelo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:40:
Mijne zojuist besteld, zal even een update geven over shipping/tijden, etc.
WeekendWessel2000 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:18:
[...]
Heb die van mij afgelopen zaterdag besteld, tot zover nog niks.
Volgens mij wordt het voor Europa allemaal in Ierland geregeld, en vanuit Tsjechië verzonden dus.
Ik heb hem binnen! Samenvatting van mijn bestelling:
Besteld: woensdag 1 juni 's avonds
Verzonden: zaterdag 4 juni
Aangekomen: maandag 6 juni 19:30 uur (mensen van DHL maken lange dagen...)
Awesome! Thx voor de update. Kan niet wachten.Bakko schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:01:
[...]
Ik heb hem binnen! Samenvatting van mijn bestelling:
Besteld: woensdag 1 juni 's avonds
Verzonden: zaterdag 4 juni
Aangekomen: maandag 6 juni 19:30 uur (mensen van DHL maken lange dagen...)
Gisteren een nieuwsbericht gelezen met betrekking tot de levertijd, dat deze momenteel 72 uur is. Dit gaan ze bij mij echter nog niet redden. Ik heb nog geen update mail gehad.
[ Voor 45% gewijzigd door Intruder op 08-06-2016 12:12 ]
Besteld ma. 6e
Confirmation wo. 8e
Estimated delivery:
Friday, June 10, 2016
By End of Day
Die mensen zijn snel jonguh.

Edit:
Ze hebben hem naar voren geplaatst!
Scheduled Delivery:
Today by End of Day
[ Voor 71% gewijzigd door Rene-Sackers op 09-06-2016 10:34 ]
2 juni besteld
10 juni levering
Op dit moment lijkt dat wel een redelijke verwachtingTwhomp schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 06:30:
Boem, ook op de knop geramd. Het is nu 9 juni, dus ik kan m volgende week verwachten?
Edit:
Holy shit, hij is er al!
Ma. 6e besteld
Wo. 8e shipped
Do. 9e binnen

[ Voor 21% gewijzigd door Rene-Sackers op 09-06-2016 12:17 ]
edit: mail vanmorgen, komt vandaag
[ Voor 24% gewijzigd door hoberion op 10-06-2016 07:44 ]
Job simulator maakt nog altijd sprongetjes omhoog en omlaag maar deze vrijdag komt ie inmiddels boven 60.000 uit. Eens zien hoe snel het blijft gaan nu de levertijden steeds korter worden.
Owners: 61,555 ± 6,252
Players in the last 2 weeks: 22,459 ± 3,777 (36.49%)
Players total: 51,573 ± 5,723 (83.78%)
Peak concurrent players yesterday: 124
YouTube stats: 4,589,403 views and 23,817 comments for videos uploaded last week, 12 new videos uploaded yesterday.
Playtime in the last 2 weeks: 01:34 (average) 00:56 (median)
Playtime total: 02:25 (average) 01:28 (median)
Ik hoop dat het inderdaad maandag is, want dinsdag en donderdag kan ik niet thuis zijn. Er zal vast een tweede poging gedaan worden door DHL, mocht het de eerste keer niet lukken.
Ben benieuwd!
ik was zelf gisteren ook niet thuis en bij mij is de vive bij de buren afgeleverd. wel zonder handdekening, vond ik wel raar.Pastafarian schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:57:
9 juni (gister) in de nacht besteld, vandaag verstuurd, maandagavond zou hij aan moeten komen. Niet verkeerd.
Ik hoop dat het inderdaad maandag is, want dinsdag en donderdag kan ik niet thuis zijn. Er zal vast een tweede poging gedaan worden door DHL, mocht het de eerste keer niet lukken.
Ben benieuwd!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
9 juni besteld
10 juni verwerkt, betaald, geshipped
13 juni binnen

Precies hetzelfde hier. Niet verkeerd.Twhomp schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:12:
Update:
9 juni besteld
10 juni verwerkt, betaald, geshipped
13 juni binnen
Anoniem: 559662
Gisteren om 11:13 de bevestiging gekregen, maar helaas nog geen shipping mail
Computer games don't affect kids: I mean, if Pac-Man would have affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, eating magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ik ook zelfde dag en tijdstip. Verwacht vandaag een mail rond een uur of 3/4.Cajus schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:08:
Zaterdagmiddag 11-6 besteld, betaald met PayPal en meteen de bevestiging ontvangen. Order staat 'In Proces'. Tot op heden nog geen mail met een statusverandering (zoals verzonden oid)
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Tip: controleer wel even of je de email met de Steam key gekregen hebt voor de spellen.
[ Voor 3% gewijzigd door Pastafarian op 15-06-2016 18:37 ]
Veel plezier ermee!
Bij mij staat de order bij HTC nog steeds op 'In Process', geen verandering dus sinds de bestelling van afgelopen zaterdag. Misschien komt DHL vanavond nog
Edit: shipping confirmation binnen, DHL komt morgen
[ Voor 7% gewijzigd door Cajus op 15-06-2016 23:10 ]
Computer games don't affect kids: I mean, if Pac-Man would have affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, eating magic pills and listening to repetitive electronic music.
update : Schipping mail ontvangen maar geen steam key
update : en de mail met de key is ook binnen.
[ Voor 27% gewijzigd door steenbok op 15-06-2016 23:29 ]
Gisteravond kwam (rond 23:30) de mail met Steam key inderdaad binnen, nadat ik de Vive had.Pastafarian schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:37:
@ gerwim & Swanfield
Tip: controleer wel even of je de email met de Steam key gekregen hebt voor de spellen.
Anoniem: 559662
Orderstatus staat nog steeds 'In Process'
Wachten is moeilijk !
Edit: Vorige week vrijdag de confirmation e-mail gekregen om 21:36, vandaag is de levering
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 559662 op 20-06-2016 12:59 ]
Deze week een stapje terug met Job Simulator. Weer onder de 60K.
Owners: 57,247 ± 5,902
Players in the last 2 weeks: 19,295 ± 3,427 (33.7%)
Players total: 46,244 ± 5,305 (80.78%)
Peak concurrent players yesterday: 139
YouTube stats: 7,468,954 views and 27,628 comments for videos uploaded last week, 14 new videos uploaded yesterday.
Playtime in the last 2 weeks: 01:12 (average) 00:48 (median)
Playtime total: 02:21 (average) 01:26 (median)
zojuist de shipping confirmation en steamkey binnen gekregen en verwacht bezorgmoment is morgen einde dag. sweet!
Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!
https://www.caseking.de/h...-2x-tracker-gavr-001.html
update: Nog steeds "in process" en zie ook dat ik niet eens een bevestigings mail heb ontvangen. Vage zooi. Zit ook niet in mijn spam box oid want die hebben wij niet op de zaak.
[ Voor 41% gewijzigd door westergas op 23-06-2016 10:28 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Owners: 70,473 ± 7,084
Players in the last 2 weeks: 17,898 ± 3,570 (25.4%)
Players total: 56,117 ± 6,322 (79.63%)
Peak concurrent players yesterday: 186
YouTube stats: 3,186,168 views and 18,725 comments for videos uploaded last week, over 50 new videos uploaded yesterday
Playtime in the last 2 weeks: 01:19 (average) 00:54 (median)
Playtime total: 02:04 (average) 01:25 (median)
999 € dan kan je hem beter bij HTC zelf bestellen. PffRockGoosex schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:54:
Vive nu ook te bestellen bij Azerty
https://azerty.nl/0-4976-943334/htc-vive.html
Nog steeds "in process"westergas schreef op zondag 26 juni 2016 @ 11:43:
Mijn order nog steeds in process vanaf de 21e. Ik ga hem annuleren en bij Caseking bestellen ofzo want dit schiet niet op.
Email word niet beantwoord, tweet ook niet. Live chat is "unavailable"
Een paar dagen geleden was hij nog € 929.Flyerken schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:26:
[...]
999 € dan kan je hem beter bij HTC zelf bestellen. Pff
Edit : CapTVK was me al voor.
[ Voor 7% gewijzigd door RockGoosex op 27-06-2016 17:21 ]
Ik heb de livechat geprobeerd, maar krijg er niks uit... Order "in process" en een ETA kunnen ze niet geven...westergas schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:50:
[...]
Nog steeds "in process"![]()
Email word niet beantwoord, tweet ook niet. Live chat is "unavailable"
Ik heb de livechat ook aan de praat gekregen gisteren (pun intendedwizkid_niels schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:58:
[...]
Ik heb de livechat geprobeerd, maar krijg er niks uit... Order "in process" en een ETA kunnen ze niet geven...
update: Hij is binnen
Ik heb nét het SMSje gehad vanuit DHL, verwachte levering morgen. Kon gelukkig aangeven dat ze in de avond komen bezorgen. Als alles goed gaat kan ik dus morgenavond aan de slag
Verwachte leverdatum is vrijdag maar tracking geeft al aan dat hij in amsterdam is dus ik verwacht hem wel vandaag of morgen!
Edit: Net update gekregen! Hij ligt in de auto van de koerier!!!
Edit2: Hij is binnen!
[ Voor 36% gewijzigd door Elohsa op 06-07-2016 16:32 ]
Let daar even op voordat jullie de boel gaan proberen aan te sluiten!
https://www.youtube.com/@droommotor
[quote]
Owners: 73,716 ± 6,898
Players in the last 2 weeks: 21,811 ± 3,752 (29.59%)
Players total: 62,727 ± 6,363 (85.09%)
Peak concurrent players yesterday: 129
YouTube stats: 4,947,580 views and 27,269 comments for videos uploaded last week, 10 new videos uploaded yesterday.
Playtime in the last 2 weeks: 01:30 (average) 00:44 (median)
Playtime total: 02:35 (average) 01:29 (median)
[quote]
Anoniem: 221772
Woensdag 6 Juli de vive besteld bij HTC, het ging niet helemaal soepel om het maar zo te zeggen:
Account aangemaakt bij HTC OK! Simpel
Vive Besteld en gekozen om met CC te betalen via Paypal.
Uw bestelling is niet gelukt.
Ok Nog een keer geprobeerd te bestellen met CC via Paypal.
Weer "uw bestelling is niet gelukt"
Geen E-mails niks, geen activiteit op mijn CC of Paypal.
Derde keer besteld met CC maar niet via Paypal.
Wel een bevestiging op de site gekregen maar geen e-mail.
Dan blijkt dat alle 3 de orders wel gewoon bestaan bij HTC, dus de eerste 2 gecancelled, blijkt dat je niet eerst een account aan moet maken bij htc maar dit tijdens het bestellings process moet doen, dus ik kan nergens inloggen om mijn order te annuleren.
Maar goed, toch de 2 orders kunnen annuleren.
Nu krijg ik vandaag een mail binnen dat de order die wel in Process stond, ook niet geleverd kan worden, en nu probeer ik via de helpdesk toch de betaling er door te krijgen.
Wat een ramp, werkelijk niets op de sites van HTC of digital river werken fatsoenlijk.

Het enige dat ik mee kan geven is dan een tip voor volgende bestellers (met een paypalrekening): betaal het met 'contant' geld op je paypalrekening.
Dat ging i.i.g. tijdens de "pre-order"-fase vloeiend: bedrag werd direct afgeschreven en een mailbevestiging van de order kwam ook binnen een minuut.
Bij mij niet...Flumble schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:54:
Tja, da's kut.![]()
Het enige dat ik mee kan geven is dan een tip voor volgende bestellers (met een paypalrekening): betaal het met 'contant' geld op je paypalrekening.
Dat ging i.i.g. tijdens de "pre-order"-fase vloeiend: bedrag werd direct afgeschreven en een mailbevestiging van de order kwam ook binnen een minuut.
Ik probeerde het ook eerst via cc op paypal te betalen wat niet lukt.
Daarna via ideal 1000 euro op mn paypal gezet.
Ook dat accepteerde hij niet.
Later maar rechtstreeks via CC gedaan wat wel werkte.
Net als LordHorusNL stonden er opeens 2 orders.
Ik vermoed dat mn 2de poging met al geld op paypal een melding gaf maar toch werkte.
Maar aangezien ik het via een account deed kon ik hem eenvoudig cancellen.
Verder is wel alles super soepel gegaan.
Maandag order geplaatst.
Woensdag was ie binnen.
Afgelopen maandag bij caseking besteld, en donderdag stond GLS als voor de deur. Zelfde dag ook via email activeringscode van job simulator en de rest ontvangen. Niet slecht, en goedkoper dan bij HTC zelf bestellen.Flyerken schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:22:
Voor degene die nog aan het kijken zijn. Bij Caseking.de kan je de vive ook bestellen. Daar is hij blijkbaar op voorraad en verzendkosten zijn een stuk lager als bij HTC zelf.
https://www.caseking.de/h...-2x-tracker-gavr-001.html
Ook niet via PayPal betaald dus heb ook geen buyers protection. Gelukkig heb ik de 3 games al wel binnen!
Anoniem: 221772
Na een week heen en weer bellen met HTC om mijn order verstuurd te krijgen zonder succes, heb ik hem lekker geanuleerd en gelijk bij Casekings besteld.
Geen gezeik, gelijk betaald en nog goedkoper ook.
Nooit meer Bij HTC bestellen voor mij, had het idee dat de helpdesk medewerkers ergens in Marocco zitten of zo, geen van alle kon fatsoenlijk nederlands spreken en ik kwam geen stap verder.
Jup, bij HTC besteld. Hoewel er bij HTC zelf zo te zien niks verkeerd ging. Mijn adres etc. kloppen op al de bevestigingen. Lijkt er eerder op dat de DHL Express bezorger er geen zin in had en hem ergens ander heeft afgegeven terwijl ik gewoon thuis was. Andere optie is dat ze 'm bij een ander huis hebben afgegeven omdat ze bijna hetzelfde nummer hebben (1 zonder toevoeging en 1 met toevoeging)Anoniem: 221772 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:42:
Heb je hem hij HTC besteld?
Na een week heen en weer bellen met HTC om mijn order verstuurd te krijgen zonder succes, heb ik hem lekker geanuleerd en gelijk bij Casekings besteld.
Geen gezeik, gelijk betaald en nog goedkoper ook.
Nooit meer Bij HTC bestellen voor mij, had het idee dat de helpdesk medewerkers ergens in Marocco zitten of zo, geen van alle kon fatsoenlijk nederlands spreken en ik kwam geen stap verder.
Edit: De bezorger heeft 'm per ongeluk bij Azerty afgeleverd omdat zij toevallig net een grote bestelling binnen hebben gekregen en hij dacht dat de mijne er ook bij hoorde.. Ik krijg 'm nu vandaag of morgenochtend binnen gelukkig.
[ Voor 11% gewijzigd door alders40 op 13-07-2016 14:46 . Reden: Reden voor leveren verkeerde adres toegevoegd ]
Wat voor zeik is dat nu weer. Azerty besteld er X, ontvangt er X+1. Dus als zij tracking hebben moeten ze ook weten welke EAN nummer ze ontvangen hebben. 1 artikel van die levering is voor jou.alders40 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:27:
Om de mijne te traceren heeft Azerty een uniek EAN nummer nodig die ik uiteraard niet heb. Weet iemand een telefoonnummer die ik kan bellen? Alvast bedankt.
De EAN nummers die bij de HTC Vive staan zijn deze (pricewatch) 4718487687572 of 4718487689507
Niettemin is dit DHL express hun schuld, dus best aankloppen bij hen, zodat zij er 1 ophalen voor jou bij azerty en leveren bij jou thuis.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ik weet het, vind dit ook echt heel raar. DHL zegt precies hetzelfde, maar Azerty wil dit niet om vage redenen.. Ze hebben de doos en de bril gescheiden en het enig nummer dat op de doos en de bril staat is het EAN nummer (unieke streepjescode). Plan is nu om ook HTC zelf contact te laten opnemen met Azerty terwijl DHL ze ook nog blijft pushen.Soggney schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:50:
[...]
Wat voor zeik is dat nu weer. Azerty besteld er X, ontvangt er X+1. Dus als zij tracking hebben moeten ze ook weten welke EAN nummer ze ontvangen hebben. 1 artikel van die levering is voor jou.
De EAN nummers die bij de HTC Vive staan zijn deze (pricewatch) 4718487687572 of 4718487689507
Niettemin is dit DHL express hun schuld, dus best aankloppen bij hen, zodat zij er 1 ophalen voor jou bij azerty en leveren bij jou thuis.
Dit alles heeft mijn mening over zowel DHL als Azerty wel flink veranderd
[ Voor 7% gewijzigd door alders40 op 14-07-2016 15:06 . Reden: Extra info EAN nummer toegevoegd ]
Ik ben benieuwd wanneer er voor de Vive en Oculus officiele cijfers worden bekend gemaakt. Op een gegeven moeten moeten ze wel iets bekend gaan maken over de aantallen.
Owners: 82,140 ± 7,191
Players in the last 2 weeks: 22,927 ± 3,799 (27.91%)
Players total: 70,759 ± 6,674 (86.14%)
Peak concurrent players yesterday: 122
YouTube stats: 1,504,420 views and 6,691 comments for videos uploaded last week, 5 new videos uploaded yesterday.
Playtime in the last 2 weeks: 01:14 (average) 00:37 (median)
Playtime total: 02:28 (average) 01:23 (median)
Owners: 84,179 ± 7,492
Players in the last 2 wveeks: 14,670 ± 3,128 (17.43%)
Players total: 72,128 ± 6,935 (85.68%)
Peak concurrent players yesterday: 120
Playtime in the last 2 weeks: 01:33 (average) 00:46 (median)
Playtime total: 03:18 (average) 01:28 (median)
Alleen klopt dat niet, we zijn 100K waarschijnlijk al een poosje gepasseerd*. Niet iedereen (bedrijven) zit op steam (of private profile) of gebruikt überhaupt de codes,
Niettemin, 100K+ in minder dan een half jaar is een mooie prestatie voor wat nog een early-adaptor PC product is.
Owners: 93,540 ± 7,822
Players in the last 2 weeks: 21,929 ± 3,787 (23.44%)
Players total: 78,978 ± 7,187 (84.43%)
Peak concurrent players yesterday: 133
YouTube stats: 1,822,181 views and 5,146 comments for videos uploaded last week, 9 new videos uploaded yesterday.
Playtime in the last 2 weeks: 01:25 (average) 00:32 (median)
Playtime total: 02:29 (average) 01:25 (median)
*Zelf ben ik meer geïnteresseerd in serienummers in combinatie met datum.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik moet wel zeggen dat ik verbaasd was dat het uit Tsjechië verzonden werd.
edit:
Vrijdag was het in Praag
Zaterdagochtend was het in Leipzig
Zaterdag middag was het in A'dam
En zojuist is het hier aangekomen

[ Voor 17% gewijzigd door Drumatiko op 08-08-2016 13:12 ]
Owners: 100,917 ± 7,918
Players in the last 2 weeks: 17,416 ± 3,289 (17.26%)
Players total: 85,780 ± 7,300 (85%)
Peak concurrent players yesterday: 107
YouTube stats: 759,291 views and 3,386 comments for videos uploaded last week, 7 new videos uploaded yesterday.
Playtime in the last 2 weeks: 01:11 (average) 00:34 (median)
Playtime total: 02:46 (average) 01:35 (median)
http://www.ibood.com/nl/n...virtual-reality-bril.html
Mogelijk de doorslag om m toch te kopen voor sommige (799.95 ex 5.95 verzending)
Ja ik had hem net gemistNepGangster schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:28:
Hij komt ook tijdens de 'hunt' van iBood voorbij;
http://www.ibood.com/nl/n...virtual-reality-bril.html
Mogelijk de doorslag om m toch te kopen voor sommige (799.95 ex 5.95 verzending)
Zover ik kan zien heb ik niks in me mail, ook niks in de doos.
Of moet ik een andere actie doen ofzo?
Als je hem besteld bij een retailer/webstore krijg je als het goed is de code via hen doorgestuurd. Al contact gehad met iBood?Sloebie schreef op zondag 11 september 2016 @ 02:02:
Ik heb mn VIve via Ibood besteld, maar krijg je dan geen 3 games erbij?
Zover ik kan zien heb ik niks in me mail, ook niks in de doos.
Of moet ik een andere actie doen ofzo?
Thanks
Eindelijk antwoord gehad:CapTVK schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:35:
[...]
Als je hem besteld bij een retailer/webstore krijg je als het goed is de code via hen doorgestuurd. Al contact gehad met iBood?
"Hierbij komen we terug op de mailwisseling betreft jouw bestelling.
De logistieke afdeling heeft aangegeven dat de specificaties als volgt zijn:
VR bril
Platform: PC
Resolutie: 2160x1200
Refresh rate: 90Hz
Functies: Accelerometer, Camera, Gyroscoop, Verstelbare lenzen
Aansluitingen: HDMI, USB 2.0, USB 3.0
In de doos: Vive Virtual Reality Bril, twee draadloze controllers, een Vive Link Box, oordopjes en twee Vive-basisstations
Er zitten dus geen codes bij voor games. "
Beetje jammer, dit verklaart wel meteen waarom ie ruim 100 euro goedkoper was.
434365
Uiteindelijk €943,- betaald, inclusief verzending
Hoe lang heb je gewacht? Mijn HTC Vive had ik besteld op 13 Oktober en had hem de volgende dag binnen. 22 Oktober had ik maar even een mailtje gestuurd wanneer ik de codes kon verwachten. Ze konden niet zeggen wanneer maar ik zou ze zo spoedig mogelijk krijgen. Nog altijd niets ontvangenbreagor schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:29:
heb de mijne via Coolbleu besteld......de code voor de games liet echter op zich wachten....na een mailtje had ik ze echter direct binnen...dus krijg je ze aanvankelijk ook niet: stuur ze even een mail...het is de moeite waard, vooral call of the starseed is erg leuk
Denk dat het zo'n 3 a 4 weken was voordat ik ongeduldig werd en ze mailde, had daarna wel dezelfde dag nog de codes binnen.Mender schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:42:
[...]
Hoe lang heb je gewacht? Mijn HTC Vive had ik besteld op 13 Oktober en had hem de volgende dag binnen. 22 Oktober had ik maar even een mailtje gestuurd wanneer ik de codes kon verwachten. Ze konden niet zeggen wanneer maar ik zou ze zo spoedig mogelijk krijgen. Nog altijd niets ontvangen
Ik heb 'm in de sale voor 799 euro inclusief verzendkosten besteld. Ik had verwacht dat het daardoor drukken zou zijn qua leveringen en levertijd (omdat meer mensen bestellen), maar dat lijkt vooralsnog niet het geval!
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Even vraagje omdat ik betere ervaringen heb met DHL dan UPS...
Bambu Lab P1S Combo
Mijn tracking code is toch echt van UPS...MacorgaZ schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:47:
UPS? DHL toch?
Even vraagje omdat ik betere ervaringen heb met DHL dan UPS...
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Oh oke, zag in dit topic dat met de launch alles via DHL ging dus vandaar ging ik daar van uit.Luuk1983 schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:01:
[...]
Mijn tracking code is toch echt van UPS...
Heb hem nog niet besteld trouwens
Bambu Lab P1S Combo
Zoals het er nu naar uitziet komt de Vive morgenavond binnen. Dat is inderdaad 2-3 business days! NetjesMacorgaZ schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:20:
[...]
Oh oke, zag in dit topic dat met de launch alles via DHL ging dus vandaar ging ik daar van uit.
Heb hem nog niet besteld trouwensmaar was toevallig dat ik het las.