Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
ik probeer al sinds juli mijn computer (samsung RC510 met windows 7) te upgraden naar windows 10. De update downloaden lukt maar het loopt vast bij het installeren: alles verloopt vlot en juist na dat ik een scherm gekregen heb waar op staat dat er 100% geconfigureerd is krijg ik een donkerblauw scherm met enkel het lichtblauwe logo van windows in het midden. Ik ben ten einde raad kan iemand mij helpen?

Ik heb de update al meerdere malen proberen the downloaden en te installeren maar zonder succes. Ik heb nog niets anders geprobeerd want ik weet niet wat anders te doen.

Dank met voorbaat _/-\o_

PS: fout is "C1900101"

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2016 09:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2 ?

Je geeft echt 0 informatie wat je zelf wel al hebt geprobeerd sinds juli 2015 (oftewel 8 maanden geleden) en wat niet. Waaronder bellen met 020-5001500 om je probleem mogelijk te verhelpen?

Ondanks dat je niet een hele lange historie hebt van het posten op GoT, misschien toch nog even de algemene voorwaarden en FAQ doorlezen? Dan hoop ik dat je zometeen nog even je startpost kan aanvullen met meer informatie zodat misschien meer mensen je willen/kunnen helpen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Ga eerst eens dat topic en het deel ervoor, [Windows10] Ervaringen & Discussie, goed doornemen. We verwachten hier altijd een zekere mate van eigen input en onderzoek. Zonder duidelijke informatie en omschrijven van stappen die je zelf al allemaal hebt ondernomen om je probleem aan te pakken gaat je topic op slot. Aangezien de W10 ervaringen topics duizenden posts bevat en CSL niet de juiste plek is om je vraag te stellen, gaat dit topic op slot.

Kom je er uiteindelijk nog niet uit, stel je vraag dan in Windows Clients.

Dit topic is gesloten.