[Keynote] 'Let Us Loop You In' 21 maart 2016

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 19.153 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:46

The Chosen One

Zie signature!

2GB valt me juist tegen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 20:59
fsfikke schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:40:
[...]

Vroeger was de wisselkoers anders. Dus allemaal sentimenteel gezwets over oude prijzen :)
Als je het naar guldens rekent is het nog meer!

Maar ja, ik weet ook wel dat de prijs deels afhangt van macro-economische factoren. Just sayin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:03:
iPad Pro en iPhone SE hebben beiden 2GB RAM http://www.macrumors.com/...ad-pro-iphone-se-2gb-ram/

Héél fijn en toekomstbestendig :)
Voor de iPhone wel, de iPad niet want de iPad Air 2 en Mini 4 hebben ook al 2GB. De grotere iPad Pro heeft er dan weer 4GB naast ook USB3.0. Die kleine iPad Pro is dus niet gek veel meer dan een iPad Air 2 met up to date hardware, die 4 speakers maar bovenal de Pencil support en 256GB opslag optie. Het gat tussen de Air 2/Mini 4 en de iPad Pro 9.7" is niet erg groot. De Air 2 laat hier zien dat ie destijds wel heel erg toekomstbestendig is gebouwd :) Anyway, ik denk dat voor velen die iPad Pro interessanter is vanwege die Pencil support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

ppl schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:24:
[...]

Voor de iPhone wel, de iPad niet want de iPad Air 2 en Mini 4 hebben ook al 2GB. De grotere iPad Pro heeft er dan weer 4GB naast ook USB3.0. Die kleine iPad Pro is dus niet gek veel meer dan een iPad Air 2 met up to date hardware, die 4 speakers maar bovenal de Pencil support en 256GB opslag optie. Het gat tussen de Air 2/Mini 4 en de iPad Pro 9.7" is niet erg groot. De Air 2 laat hier zien dat ie destijds wel heel erg toekomstbestendig is gebouwd :) Anyway, ik denk dat voor velen die iPad Pro interessanter is vanwege die Pencil support.
De Pro 12.9 heeft 4GB, misschien krijgt de Pro 9.7 256GB 4Gb RAM? Maar de A9X is een geknepen http://www.macrumors.com/...pad-pro-a9x-underclocked/ versie tov de Pro 12.9.. :(

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 19:59
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:27:
[...]

Alleen de 128GB Pro 12.9 heeft 4GB, misschien krijgt de Pro 9.7 256GB 4Gb RAM? Maar de A9X is een geknepen http://www.macrumors.com/...pad-pro-a9x-underclocked/ versie tov de Pro 12.9.. :(
Ja, dus gewoon een schamele upgrade, maar wel even bijna 200 euro extra vragen vanwege de Pro-tag. Ik zou me serieus doodschamen wanneer ik zoiets aan de wereld moest uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

NotSoSteady schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:29:
[...]
Ja, dus gewoon een schamele upgrade, maar wel even bijna 200 euro extra vragen vanwege de Pro-tag. Ik zou me serieus doodschamen wanneer ik zoiets aan de wereld moest uitleggen.
Ineens is die Air 2 64GB voor € 539,- best interessant ja..

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 19:59
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:27:
[...]

Alleen de 128GB Pro 12.9 heeft 4GB, misschien krijgt de Pro 9.7 256GB 4Gb RAM? Maar de A9X is een geknepen http://www.macrumors.com/...pad-pro-a9x-underclocked/ versie tov de Pro 12.9.. :(
Iedere 12,9-inch iPad Pro heeft 4GB aan werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:42
Zo jammer dat de iPad nog steeds meer weg heeft van een grote iPhone dan van een handige mini Macbook.
Kan maar niet wennen aan iOS op bijna 10".

Als ze ooit besluiten om OSX erop te zetten ipv iOS, ben ik de eerste die er een koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
kx22 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 00:05:
Zo jammer dat de iPad nog steeds meer weg heeft van een grote iPhone dan van een handige mini Macbook.
Kan maar niet wennen aan iOS op bijna 10".

Als ze ooit besluiten om OSX erop te zetten ipv iOS, ben ik de eerste die er een koopt.
Als geld geen probleem is kan je altijd nog voor een Modbook gaan.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:06
-Sander- schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:47:
[...]

Probleem zal de camera en flitser zijn die anders zijn in de hoes.
Klopt helemaal. Toevallig gistermiddag nog een stukje hierover op Macrumors gelezen :)

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Nu snap ik het! Apple recyclet EN Apple maakt een nieuwe telefoon in een oude behuizing :) De iPhone Scrap yard Edition. Heeft deze nou ook de rammelende powerknop?

Nu serieus en positief!
Ik vind het goed dat Apple dit model gemaakt heeft. Er zijn zat mensen die deze maat telefoon willen hebben! Past lekker in de broekzak en ik blijf het ook een mooi, slank model vinden.

[ Voor 39% gewijzigd door Dancing_Animal op 25-03-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De keynote is inmiddels ruim afgelopen, en het meeste daarover is al besproken, dus topic kan wel op slot :) We gaan verder in de relevante topics.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.

Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.