[Keynote] 'Let Us Loop You In' 21 maart 2016

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 19.155 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Denk dat dat een apart event gaat worden met een nieuw design voor de mac(book)s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyLooterKing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:45
Ik heb net ook de laatste build maar binnengehaald via iTunes van iOS 9.2.1 (13D20). Hierbij ging alleen mijn vrije ruimte van 60,6GB naar 49,9GB op mijn iPhone. Weet iemand hoe je dit zonder compleet leeghalen kan opschonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13
bitshady schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:42:
Denk dat dat een apart event gaat worden met een nieuw design voor de mac(book)s
Mwa. Kan ook een silent update worden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
SavageBrother schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:39:
[...]

Tja, als je 'em nu koopt die Air 2, denk je de 4 jaar dan te halen? Wat wijst 't verleden uit?
De reden dat ik een andere tablet wil (heb nu een Nexus 9) is dat ik een tablet met 4G en meer geheugen wil. Ik heb aan 32GB voldoende omdat ik geen foto's of filmpjes op mijn tablet zet. Effectief heeft de Nexus 9 maar 11GB en dat is te krap (RealRacing vraagt al 3,5GB). Zou die N9 32GB en 4G hebben dan zou er voorlopig geen nieuwe komen. Koop ik nu een tablet met voldoende opslag en 4G dan moet ie zeker 4 jaar mee kunnen gaan zonder dat ie te traag wordt of dat ik bepaalde apps niet meer binnen kan halen omdat mijn OS niet voldoet zoals nu op mijn iPad 1 die ook bijna geen apps meer kan installeren omdat ie op iOS 5 staat.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:59
bitshady schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:42:
Dat ontwerp is 3 jaren geleden toch nog geüpdatet? Wacht daarom nog maar vier jaar, voordat Ive weet iets "bijzonders" heeft bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:13
OSX 10.11.4 is nu al wel beschikbaar, 9.3 zal wel snel volgen :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
MartyLooterKing schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:42:
Ik heb net ook de laatste build maar binnengehaald via iTunes van iOS 9.2.1 (13D20). Hierbij ging alleen mijn vrije ruimte van 60,6GB naar 49,9GB op mijn iPhone. Weet iemand hoe je dit zonder compleet leeghalen kan opschonen?
probeer eens "settings", "general", "storage & icloud usage", de optie "manage storage" onder storage.
Als er in die lijst nog iets van update staat die selecteren en dan kan je die eventueel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25
De nieuwe iPad Pro 4G heeft een ingebouwde Apple SIM.
Hoe gaat dat met abonnementen?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

rimave schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:48:
Het lijkt me niet nuttig om na 8 minuten je post te gaan reposten. ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13
iPad Air 2
16GB €439,00
64GB €539,00

iPad Pro
32GB: € 689,00
128GB: € 869,00

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 21-03-2016 19:51 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 19:59
In Nederland zal er wel een model met simkaartslot verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:50

swv

Apple SIM bestaat al een tijdje. Niet interessant http://www.apple.com/nl/ipad/apple-sim/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:13
9.3 is nu beschikbaar! 310 MB voor iPhone 6s.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 20:59
Holy *** ****... 128GB 9.7" iPad Pro voor € 869... Okay... Heb nu wel een twijfelmomentje. €869 is wel heel veel voor een iPad.

[ Voor 41% gewijzigd door Amps op 21-03-2016 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:38
Erulezz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:46:
OSX 10.11.4 is nu al wel beschikbaar, 9.3 zal wel snel volgen :)
OSX 10.11.14 is nog niet aangeboden als update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

Vraagje…Vanaf 31 maart leverbaar de SE…Kan ik hem dan de 31e halen in Duitsland of 1 april? Of is het eerst alleen online?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Amps schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:54:
Holy *** ****... 128GB 9.7" iPad Pro voor € 869... Okay... Heb nu wel een twijfelmomentje. €869 is wel heel veel voor een iPad.
Met cloud storage heb ik gemerkt dat ik steeds minder device storage nodig heb :)

[ Voor 6% gewijzigd door bitpixl op 21-03-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
pdavie2311 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:57:
Vraagje…Vanaf 31 maart leverbaar de SE…Kan ik hem dan de 31e halen in Duitsland of 1 april? Of is het eerst alleen online?
Je kunt hem waarschijnlijk dus 24e voorbestellen en de 31e ophalen in Duitsland.(zie voorgaande jaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:57
Erulezz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:54:
9.3 is nu beschikbaar! 310 MB voor iPhone 6s.
Vanaf de beta is ie hier 1,5gb op de 6s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Bij anandtech wordt de SE neergezet met 2 GB geheugen.

http://www.anandtech.com/...apple-announces-iphone-se

Nou, duidelijk.
* Delerium bestelt er 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:35

The Chosen One

Zie signature!

210g lichter dan mijn ipad 4 dus. Natuurlijk niet waar je voor upgrade maar toch persoonlijk geinig om te zien. ;p

Hoeveel RAM zit er nu in? Dat kan ik nog niet ergens vinden.
Wel beetje vreemd dat er een uitsteeksel op zit door de camera maar heb er gelukkig geen last van. Heb altijd een smart cover "opgerolt / gedriehoekt" als steun.

[ Voor 31% gewijzigd door The Chosen One op 21-03-2016 20:03 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

OK! Twijfel echt om mijn 6s van de hand te doen en dan de se te halen..heb nog tot de 24e om te beslissen..;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ios 9.3 is uit > let the server burn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

De iPhone SE zou geen 4G+ hebben dus wel iets om rekening mee te houden. Je hebt dan 4G tot 150 Mbit in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:32

PBP

The Chosen One schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:02:
210g lichter dan mijn ipad 4 dus. Natuurlijk niet waar je voor upgrade maar toch persoonlijk geinig om te zien. ;p

Hoeveel RAM zit er nu in? Dat kan ik nog niet ergens vinden.
Apple maakt dat nooit zelf bekend. Maar ga maar uit van 4gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
sww89 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:02:
De iPhone SE zou geen 4G+ hebben dus wel iets om rekening mee te houden. Je hebt dan 4G tot 150 Mbit in Nederland.
Eigenlijk is de SE sowieso een soort 6s lite, heeft eigenlijk alleen de Camera en de CPU van een iPhone 6s (misschien 2 GB ram), rest is allemaal minder.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Donstil schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:04:
[...]

Eigenlijk is de SE sowieso een soort 6s lite, heeft eigenlijk alleen de Camera en de CPU van een iPhone 6s (misschien 2 GB ram), rest is allemaal minder.
Bij nader inzien is een 6s zo slecht nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Lees veel twijfelachtige reacties over het halen van de SE (t.o.v. 6S). Is dat niet heel simpel?
Wil je (bijna) het zelfde, alleen compacter? Go SE.

Ik ben vanaf een 5s naar de 6s gestapt, was even wennen, maar ben nu zeer content met 't scherm. Ja, behendigheid is iets minder met een groter toestel, so be it voor mij.

Ik houd m'n 6s'je ben er nog steeds erg blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Novarion schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:09:
Lees veel twijfelachtige reacties over het halen van de SE (t.o.v. 6S). Is dat niet heel simpel?
Wil je (bijna) het zelfde, alleen compacter? Go SE.
Het is inderdaad heel simpel zelf te bepalen of het wat voor je is. Er zitten hier alleen wat mensen met zand in hun vagina :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Mwahh het gaat er om dat het niet simpelweg een 6s met kleiner scherm is maar de SE ook in andere dingen zijn mindere moet erkennen. Een beetje wat de 5c was maar dan zonder belachelijke kleurtjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:07
sww89 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:15:
Mwahh het gaat er om dat het niet simpelweg een 6s met kleiner scherm is maar de SE ook in andere dingen zijn mindere moet erkennen. Een beetje wat de 5c was maar dan zonder belachelijke kleurtjes ;)
Valt reuze mee. En dat alles voor maar liefst €260 minder (=35% tov van 6s)!
3D Touch, zelden gebruikt op mijn 6s, alleen om te proberen.
5MP front facing camera, ja dat is een gemis.
Groter scherm; daar kies je bewust voor als je voor de SE gaat, is dus geen issue.
Touch ID sensor, ja die van de 6s is bizar snel, maar die van de iPhone 6 en 5s waren prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Jup dus het is gewoon een goede iPhone voor een goede iPhoneprijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Misschien dat ze hem daarom er ook uit laten zien als een iPhone 5s, omdat het meer een 5s is met nieuwe Camera en CPU. Dan een 6s in een 5s behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
sww89 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:21:
Jup dus het is gewoon een goede iPhone voor een goede iPhone-onwaardige-prijs :)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyLooterKing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:45
bitshady schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:47:
[...]

probeer eens "settings", "general", "storage & icloud usage", de optie "manage storage" onder storage.
Als er in die lijst nog iets van update staat die selecteren en dan kan je die eventueel verwijderen.
Helaas stond daar geen "update"-sectie bij. De telefoon rebooten bleek behoorlijk wat ruimte terug te geven. Nu na iOS 9.3 heb ik weer 58,21GB vrij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ik weet nog dat de iPhone 3GS en 4 nog onder de €600 kostte. Dat waren nog acceptabele en goede prijzen. De iPhone 5c kon daar met moeite onder blijven. De SE wordt nu dus een regelrechte topper. Dan heeft Apple vanaf nu hoge verkoopaantallen in september en maart. Aandeelhouders ook tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
sww89 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:39:
[...]

Ik weet nog dat de iPhone 3GS en 4 nog onder de €600 kostte. Dat waren nog acceptabele en goede prijzen. De iPhone 5c kon daar met moeite onder blijven. De SE wordt nu dus een regelrechte topper. Dan heeft Apple vanaf nu hoge verkoopaantallen in september en maart. Aandeelhouders ook tevreden.
Niet als de verkopen van de SE ten koste gaan van de verkopen van de grotere toestellen. Het werkt alleen als je er veel nieuwe klanten mee binnenhaalt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Update van 9.3 zie ik zelf alleen OTA, niet via iTunes zichtbaar.
Ook blijft ie behoorlijk lang op 45min staan.

Server overkill :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

sww89 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:39:
[...]

Dat in het buitenland de prijzen uiteenlopen maakt het een beetje lastig vergelijken. Ik heb voor m'n iPhone 2G destijds bij Apple US $399 betaald, de SE is ook $399, met oneindig veel meer functies natuurlijk. Vind ik schappelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Verrassend http://www.apple.com/nl/s...3-camera-adapter?fnode=37
De Lightning-naar-USB-3-camera-adapter ondersteunt standaardfotostructuren, zoals JPEG en RAW, en ook SD- en HD-videostructuren, waaronder H.264 en MPEG-4. De 12,9-inch iPad Pro zet gegevens over met USB 3-snelheden. De 9,7-inch iPad Pro maakt gebruik van USB 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
fsfikke schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:44:
[...]

Dat in het buitenland de prijzen uiteenlopen maakt het een beetje lastig vergelijken. Ik heb voor m'n iPhone 2G destijds bij Apple US $399 betaald, de SE is ook $399, met oneindig veel meer functies natuurlijk. Vind ik schappelijke prijzen.
Ja na de prijsverlaging toch? Ik heb er gewoon $599,- voor betaald kan ik me herinneren.
Ach ik liep toen met een Nokia Comunicator welke ook gewoon richting de €999,- gingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 21-03-2016 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

USB 2 snelheid voor de Pro 9.7.. persoonlijk zal ik het niet veel gaan gebruiken, maar zeker weten dat diegeen die dat wel willen USB 2 een no-go kan zijn, jammer Apple!

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
Had 'm een paar dagen nadat Geohot de jailbreak had aangekondigd gekocht. $599 toen, 2 weken later was ie opeens $399, toen was ik alweer thuis. Geld nog wel teruggehad van Apple na telefonisch janken :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:55:
Had 'm een paar dagen nadat Geohot de jailbreak had aangekondigd gekocht. $599 toen, 2 weken later was ie opeens $399, toen was ik alweer thuis. Geld nog wel teruggehad van Apple na telefonisch janken :D
Ik heb dat toen nooit gedaan, had hem natuurlijk mee naar Nederland genomen dus dacht als ik nu bel dan gaan ze zeuren over de AT&T activatie en het daarom maar zo gehouden.

Ik heb niet lang gelopen met de eerste iPhone eigenlijk, ik had een Nokia 9500 toen de iPhone kwam dus dat was een leuke upgrade. Alleen vrij snel na de iPhone kwam Nokia met de E90 welke voor toen gewoon een stuk meer kon. Ik ben pas echt overgestapt met de 3G.

Opa verteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ah, was toen ook weer in NL, maar voor $200 wilde ik wel ff bellen ;)
Eerst zeiden ze dat je naar de winkel moest komen, maar na doordrammen en aangeven dat VISA zei dat ze dat prima zonder langskomen konden terugboeken deden ze het toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

GerardVanAfoort schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:55:
[...]

USB 2 snelheid voor de Pro 9.7.. persoonlijk zal ik het niet veel gaan gebruiken, maar zeker weten dat diegeen die dat wel willen USB 2 een no-go kan zijn, jammer Apple!
Het kan verschil maken als je die volle 256GB versie moet leegtrekken maar het zal verder weinig de ervaring verpesten.

De 9.7" heeft weer TrueTone. Ik vraag mij alleen af hoe wenselijk dat is. Als je dat wilt gebruiken werkt Night Shift toch net zo goed? Of begrijp ik het niet goed en moet ik een demonstratie bijwonen :p?

Edit: lijkt me alleen maar onwenselijk als je ontwerper bent.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2001025597.jpeg

[ Voor 8% gewijzigd door swv op 21-03-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Lekker Ventje schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:41:
[...]

Niet als de verkopen van de SE ten koste gaan van de verkopen van de grotere toestellen. Het werkt alleen als je er veel nieuwe klanten mee binnenhaalt.
De SE zal absoluut wat ten koste gaan van de verkopen van de 6S. Als ik op dit moment een nieuw toestel zou moeten kopen zou ik ook de keuze moeten maken tussen een SE of een 6S+. De 6S zou dan voor mij niet de gulden middenweg, maar juist vlees noch vis zijn. In vergelijking tot mijn oude iPhone 5 is de iPhone 6 die ik nu heb namelijk eigenlijk net te groot om comfortabel in mijn broekzak te hebben, net te groot om met 1 hand te gebruiken, maar te klein om mijn iPad overbodig te maken. De afweging voor mij zou dus als volgt zijn:

64GB iPhone SE (589 EUR) : past in broekzak, is met 1 hand goed te bedienen, prima camera. Maar: typt (nog) minder fijn dan iPhone 6/6S, heeft een minder goed scherm, geen Force Touch (meh), en een minder goede front cam (again, meh). Voor langduriger iOS gebruik houd ik de iPad Air 2 erbij, en het echte werk blij ik op de MacBook Pro doen.

64GB iPhone 6S+ (969 EUR): past niet in broekzak, is niet met 1 hand te bedienen, typt wel een stuk comfortabeler dan kleinere iPhones, en vervangt per direct mijn iPad Air 2. Het echte werk blij ik op de MacBook Pro doen.

Een 6S+ is goedkoper dan een SE en een iPad Air 2. Echter, mijn iPad gebruik ik erg weinig, en ik weet ook nog niet of ik mijn iPad Air vervang als hij afgeschreven is. Het is een leuke gadget maar absoluut niet onmisbaar. Ik ben dus beslist geen iOS power user, en doe het meeste werk sowieso op een Mac. In die context is een iPhone SE ineens een veel slimmere aankoop. Hij is 40% goedkoper dan de 6S+ en 32% goedkoper dan de 6S zonder dat het in de praktijk een veel minder goed toestel is.

Even buiten mijn persoonlijke context gezien, zijn er nog redelijk wat mensen die nog steeds met een iPhone 5/5S lopen omdat ze de nieuwere iPhones te groot en/of te duur vinden. Daar verdient Apple nu dus weinig/geen geld aan. Andere mensen hebben hun heil gezocht bij bijvoorbeeld Sony of Motorola, die wel 4" telefoons maken van behoorlijke kwaliteit. Android nemen ze dan maar voor lief. Ook daar verdient Apple geen geld aan.

Het zijn o.a. die 2 groepen die voor Apple en de aandeelhouders erg interessant zijn om terug te winnen en over te halen om een SE te kopen.

En kijkend naar prijs/specs kan de iPhone SE nog wel eens een hitje worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:38
Iemand die weet of de iPad Pro ook direct in Nederland te koop zal zijn net zoals ze in Duitsland direct te koop zijn? Ik zie op de duitse site dat hij te pre-orderen is op de 24ste, maar op de nederlandse site zie ik nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Een week later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Jammer dat de camera van de kleine iPad pro uitsteekt. Niet zo handig als je hem zonder hoes plat wilt neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

sww89 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:02:
[...]
[afbeelding]
Volgens mij was de consensus in dit topic juist dat de iPad 'Pro' voor 99.99% toch alleen maar door simpele huis tuin en keuken miepjes gebruikt gaat worden. Dus dan lijkt me dat ook geen probleem meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieee schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:09:
[...]

De SE zal absoluut wat ten koste gaan van de verkopen van de 6S. Als ik op dit moment een nieuw toestel zou moeten kopen zou ik ook de keuze moeten maken tussen een SE of een 6S+. De 6S zou dan voor mij niet de gulden middenweg, maar juist vlees noch vis zijn. In vergelijking tot mijn oude iPhone 5 is de iPhone 6 die ik nu heb namelijk eigenlijk net te groot om comfortabel in mijn broekzak te hebben, net te groot om met 1 hand te gebruiken, maar te klein om mijn iPad overbodig te maken. De afweging voor mij zou dus als volgt zijn:

64GB iPhone SE (589 EUR) : past in broekzak, is met 1 hand goed te bedienen, prima camera. Maar: typt (nog) minder fijn dan iPhone 6/6S, heeft een minder goed scherm, geen Force Touch (meh), en een minder goede front cam (again, meh). Voor langduriger iOS gebruik houd ik de iPad Air 2 erbij, en het echte werk blij ik op de MacBook Pro doen.

64GB iPhone 6S+ (969 EUR): past niet in broekzak, is niet met 1 hand te bedienen, typt wel een stuk comfortabeler dan kleinere iPhones, en vervangt per direct mijn iPad Air 2. Het echte werk blij ik op de MacBook Pro doen.

Een 6S+ is goedkoper dan een SE en een iPad Air 2. Echter, mijn iPad gebruik ik erg weinig, en ik weet ook nog niet of ik mijn iPad Air vervang als hij afgeschreven is. Het is een leuke gadget maar absoluut niet onmisbaar. Ik ben dus beslist geen iOS power user, en doe het meeste werk sowieso op een Mac. In die context is een iPhone SE ineens een veel slimmere aankoop. Hij is 40% goedkoper dan de 6S+ en 32% goedkoper dan de 6S zonder dat het in de praktijk een veel minder goed toestel is.

Even buiten mijn persoonlijke context gezien, zijn er nog redelijk wat mensen die nog steeds met een iPhone 5/5S lopen omdat ze de nieuwere iPhones te groot en/of te duur vinden. Daar verdient Apple nu dus weinig/geen geld aan. Andere mensen hebben hun heil gezocht bij bijvoorbeeld Sony of Motorola, die wel 4" telefoons maken van behoorlijke kwaliteit. Android nemen ze dan maar voor lief. Ook daar verdient Apple geen geld aan.

Het zijn o.a. die 2 groepen die voor Apple en de aandeelhouders erg interessant zijn om terug te winnen en over te halen om een SE te kopen.

En kijkend naar prijs/specs kan de iPhone SE nog wel eens een hitje worden.
Ongetwijfeld dat het een hit gaat worden, vooral in de landen India en China. Daarnaast ook in het zakelijke leven is de SE een aantrekkelijke telefoon. Een 5C was gewoon crap.
Ik persoonlijk vind het formaat van de 6 toch veel prettiger dan een 5 en pas bij mij prima in de broekzak,,daarnaast heb ik een iPad mini, want een 6 vind ik weer niet comfortabel genoeg om op de bank thuis op te browsen. Zal vooral kwestie van voorkeur zijn en waarvoor mensen het willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:04:
[...]

Ongetwijfeld dat het een hit gaat worden, vooral in de landen India en China. Daarnaast ook in het zakelijke leven is de SE een aantrekkelijke telefoon. Een 5C was gewoon crap.
Ik persoonlijk vind het formaat van de 6 toch veel prettiger dan een 5 en pas bij mij prima in de broekzak,,daarnaast heb ik een iPad mini, want een 6 vind ik weer niet comfortabel genoeg om op de bank thuis op te browsen. Zal vooral kwestie van voorkeur zijn en waarvoor mensen het willen gebruiken.
Strict genomen past mijn iPhone 6 wel in m'n broekzak, maar comfortabel wil ik het niet noemen. En dat was het met de iPhone 5 die daarvoor had wel. ;)

Maar verder is het uiteraard een kwestie van voorkeur. Ik ben op zich prima tevreden met mijn iPhone 6, maar als ik op dit moment een nieuw toestel zou moeten kopen zou ik heel serieus de SE overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:02:
[...]

Het kan verschil maken als je die volle 256GB versie moet leegtrekken maar het zal verder weinig de ervaring verpesten.

De 9.7" heeft weer TrueTone. Ik vraag mij alleen af hoe wenselijk dat is. Als je dat wilt gebruiken werkt Night Shift toch net zo goed? Of begrijp ik het niet goed en moet ik een demonstratie bijwonen :p?

[afbeelding]
Dat zogenaamd mee kleurende scherm lijkt me super lelijk eerlijk gezegd. Je hebt idd (bijna) nooit de app voor je zoals de developer hem ontwikkeld heeft.

Het is als al die beeld hulp op je tv, heel snel uitzetten en nooit meer aan terug denken.
Dancing_Animal schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:57:
Jammer dat de camera van de kleine iPad pro uitsteekt. Niet zo handig als je hem zonder hoes plat wilt neerleggen.
Het is daarmee wel een uitstekende camera :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Die hoezen voor de kleine iPad pro... een voorkant (materiaal onbekend) kost €59 en een achterkant (siliconen) €79! Dat is samen €139 om je iPad volledig te beschermen. Die achterkant moet je wel kopen als je het apparaat plat wilt neerleggen (door de camera die uitsteekt). Bij de air2 kost een volledige lederen case 'maar' €89.
Wat een stelletje fuckers daar bij Apple.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Dancing_Animal schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:29:
Die hoezen voor de kleine iPad pro... een voorkant (materiaal onbekend) kost €59 en een achterkant (siliconen) €79! Dat is samen €139 om je iPad volledig te beschermen. Die achterkant moet je wel kopen als je het apparaat plat wilt neerleggen (door de camera die uitsteekt). Bij de air2 kost een volledige lederen case 'maar' €89.
Afbeeldingslocatie: http://www.clasohlson.com/medias/sys_master/8872648114206.jpg
Gebruik ik al 4 jaar op een iPad 3 en werkt perfect in combo met de smartcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:34
Whieee schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:08:
[...]

Strict genomen past mijn iPhone 6 wel in m'n broekzak, maar comfortabel wil ik het niet noemen. En dat was het met de iPhone 5 die daarvoor had wel. ;)

Maar verder is het uiteraard een kwestie van voorkeur. Ik ben op zich prima tevreden met mijn iPhone 6, maar als ik op dit moment een nieuw toestel zou moeten kopen zou ik heel serieus de SE overwegen.
Of je draagt hele strakke broeken met kleine zakken of je hebt maat 27 spijkerbroek?
Ik heb maat 29/30 en totaal geen last. Ben ook niet eentje die zijn broek tot de helft van zijn spleet laat zakken.

Ik vind de 6 nog beter in de broek zitten dan de dikkere 5. Vooral met die hoekige vormen vond ik het minder fijn dan de nu rondere vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Tortelli schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:34:
[...]

[afbeelding]
Yep, ik ook :)
Meteen probleem met die uitstekende lens opgelost voor de pro, straks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Tortelli schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:34:
[...]

[afbeelding]
Nice.
matthijst schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:53:
[...]

Yep, ik ook :)
Meteen probleem met die uitstekende lens opgelost voor de pro, straks 8)
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Live photo's werken op de iPhone SE door een "long press" te doen op het scherm. Is dat iets wat ze nu met 9.3 ook aan de iPhone 6 hebben toegevoegd?

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:21
Fietsbel schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 01:11:
Live photo's werken op de iPhone SE door een "long press" te doen op het scherm. Is dat iets wat ze nu met 9.3 ook aan de iPhone 6 hebben toegevoegd?
Dit was al zo, in elk geval in iOS 9.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsess
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:06
Dancing_Animal schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:29:
Kijkend naar de volledige afmeting van de nieuwe Pro, zullen in theorie hoezen en cases die voor de Air 2 zijn gemaakt naadloos moeten passen op de Pro 9,7. Als iemand dat in de praktijk zou kunnen bevestigen, dan is de keus snel gemaakt, en ga ik zelf gewoon lekker voor die lederen smartcase à 89 EUR :)

Datzelfde trucje hadden ze ook al uitgehaald met de Mini 4. Omdat de cases en covers van de eerdere Mini's niet meer op de 4 passen, was men verplicht (als je perse iets van Apple wilde hebben) een twee-ledige bescherming te kopen voor dik 120 EUR.

Ben het met je eens dat Apple op die manier wel weer flink geld weet binnen te harken en de consument op die manier uit te kleden om een beetje bescherming te kopen voor hun iPad. En toch zijn er mensen die dat dus ook gewoon doen... 8)7

::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 13:53
Heeft iemand een idee wat een iPhone SE ongeveer gaat kosten in Duitsland? Is dat vaak goedkoper, duurder of gelijk aan de Nederlandse prijzen? Zo'n SE zie ik vanwege zijn formaat wel zitten (heb nu een iPhone 5) en vind de 6 echt te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
NielsD91 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:45:
Heeft iemand een idee wat een iPhone SE ongeveer gaat kosten in Duitsland? Is dat vaak goedkoper, duurder of gelijk aan de Nederlandse prijzen? Zo'n SE zie ik vanwege zijn formaat wel zitten (heb nu een iPhone 5) en vind de 6 echt te groot.
Vreemd genoeg zijn de prijzen opeens hetzelfde:
http://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-se
http://www.apple.com/de/shop/buy-iphone/iphone-se

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
Ah, dan heeft naar Duitsland rijden weinig zin. Dan maar een losse halen in ons eigen kikkerlandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
GVd ik wilde gewoon een kleine iPhone 6 :(

Nu kan ik eigenlijk mn 5s gewoon blijven gebruiken..

Gemiste kans van Apple.. ik denk niet dat deze zo hard gaat aanslaan als dat ze een mini 6 hadden gemaakt..

Nja hopen op de 7 dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
poor Leno schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:51:
GVd ik wilde gewoon een kleine iPhone 6 :(

Nu kan ik eigenlijk mn 5s gewoon blijven gebruiken..

Gemiste kans van Apple.. ik denk niet dat deze zo hard gaat aanslaan als dat ze een mini 6 hadden gemaakt..

Nja hopen op de 7 dan..
Dit kun je toch gewoon zien als een mini 6? Zelfde capaciteiten, maar dan kleiner scherm, alleen andere naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
NielsD91 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:52:
[...]

Dit kun je toch gewoon zien als een mini 6? Zelfde capaciteiten, maar dan kleiner scherm, alleen andere naam.
Ik bedoelde ook meer qua looks.. het 5 design heb ik nu wel gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
NielsD91 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:50:
[...]

Ah, dan heeft naar Duitsland rijden weinig zin. Dan maar een losse halen in ons eigen kikkerlandje.
Weekje eerder.

5SE als een mini-6 leek me ook een stuk mooier; irritant die zijkanten van de 5/5S.

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 22-03-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Mijn SE gaat in een TwelveSouth BookBook (waarschijnlijk dezelfde case als voor de 5/5s). Vindt het design geslaagd.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsD91
Ah ja, dat maakt mij niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:26

Exirion

Gadgetfetisjist

poor Leno schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:13:
Veel mensen vinden het design van de 6 helemaal niet zo geslaagd. Het zou mij niet verbazen dat als de SE aanslaat, Apple de 7 weer hoekiger gaat ontwerpen. Hoewel het wel kortdag is als dat ding in september op de markt moet komen. Hoe dan ook zijn veel mensen, waaronder ik zelf, juist gecharmeerd van de SE.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22

-Sander-

///M Powerrrrrr

xsess schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:02:
[...]

Kijkend naar de volledige afmeting van de nieuwe Pro, zullen in theorie hoezen en cases die voor de Air 2 zijn gemaakt naadloos moeten passen op de Pro 9,7. Als iemand dat in de praktijk zou kunnen bevestigen, dan is de keus snel gemaakt, en ga ik zelf gewoon lekker voor die lederen smartcase à 89 EUR
Probleem zal de camera en flitser zijn die anders zijn in de hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
De 7 lijkt voorlopig gewoon een 6S te worden met wat andere banden voor de antenne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
matthijst schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:47:
De 7 lijkt voorlopig gewoon een 6S te worden met wat andere banden voor de antenne :)
En een A10 chip. Eind van het jaar samen met een iPad Pro 12.9 met een A10X en de verbeteringen (camera, scherm etc) van de iPad Pro 9.7.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:30
poor Leno schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:13:
[...]

dat hele designvraagstuk is volgens mij iets persoonlijks.

Ik heb er zelf totaal geen moeite mee. Vond het 1,5 jaar terug alleen niet de moeite waard om een wat "oudere"5s te kopen dus toen voor de 6 gekozen.

Mocht toen de SE er zijn geweest dan had ik eerder die gekozen. Ligt persoonlijk wat makkelijker in de hand dat de grote 6.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

Ik vind het hoekigere design van de 5 (en nu de SE) ook nog steeds mooier dan het ronde van de 6, dus wat dat betreft vind ik de keuze nog niet zo gek. Maar denk dat ik mijn iPhone 5 voorlopig toch nog niet ga inruilen voor een nieuwere, eigenlijk draait die nog wel prima.

Mijn iPad 3 moet wel echt vervangen worden maar ik zit wat dat betreft zwaar te twijfelen of het een Air 2 of de 9.7 pro gaat worden. Enerzijds boeien de meeste pro features (pen, toetsenbord) me totaal niet, anderzijds wil ik wel graag een actueel model, aangezien ik er weer jaren mee zal doen. En de stereo speakers vind ik ook wel een waardevolle toevoeging, het geluid van de Air 2 is matig op zijn best. Alleen zit ik een beetje tegen de in mijn ogen hoge meerprijs van de Pro tov de Air 2 aan te hikken, ben er nog niet helemaal uit of ik het dat waard vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Ik heb toch het idee dat de meeste iPad gebruikers het geluid via koptelefoon tot zich nemen.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:05

nexhil

BAM!

Mijn eerste iPad (1) met 64 Gb koste geloof ik ook 799

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Donstil schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:26:

[...]

Het is daarmee wel een uitstekende camera :+
Dat wordt gezellig op concerten!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bRaiaOm.jpg
Opzich wel normale prijzen, maar ben het wel met je eens. Ik had €750 voor een Pro met 128 nog wel gedaan.

Nu de Air 2 64Gb €540 kost, is iig voor mij de keuze snel gemaakt. Kijken of ik 'm vanmiddag voor die pijrs al meekrijg bij de lokale appelboer...

[ Voor 21% gewijzigd door SqueakyClean op 22-03-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Dacht ik dat de 5s eindelijk eens betaalbaar ging worden, hebben ze hem gewoon vervangen door de se en blijft een instapmodel nog altijd onbetaalbaar... Geen enkele winkel die de 5s in korting gaat aanbieden..

[ Voor 5% gewijzigd door Hyloba op 22-03-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:46
SqueakyClean schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:43:
[...]

[afbeelding]

[...]

Opzich wel normale prijzen, maar ben het wel met je eens. Ik had €750 voor een Pro met 128 nog wel gedaan.

Nu de Air 2 64Gb €540 kost, is iig voor mij de keuze snel gemaakt. Kijken of ik 'm vanmiddag voor die pijrs al meekrijg bij de lokale appelboer...
Wat is daar opzich wel normaal aan dan? Ik vind het werkelijk absurd..! Let wel: koop je de pro dan wil je m waarschijnlijk als productief apparaat aanschaffen. Dan moet er dus die typecover en de penicil bij! Ik kan deze Prijs voor een 9,7 inch tablet voor de prijs van een XPS niet goedpraten. Dat is dus 869+180+110=1160 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Hyloba schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:26:
Dacht ik dat de 5s eindelijk eens betaalbaar ging worden, hebben ze hem gewoon vervangen door de se en blijft een instapmodel nog altijd onbetaalbaar... Geen enkele winkel die de 5s in korting gaat aanbieden..
Zo duur is 373 euro toch niet? Behoorlijk instap naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 02-06 12:29
tja.. Ik vind het onbetaalbaar wel meevallen. Je krijgt wel een veel nieuwere binnenkant dan een 5s.

En wat betreft de hoop op een budget toestel, gaat niet gebeuren. Apple is premium met bijpassende premium prijzen. Wil je goedkoop, dan moet je de keuze maken of een tweedehands premium, of een nieuwe telefoon van een of andere koreaanse of chinese partij. Maar Apple gaat de onderkant van de markt niet bedienen. Ze verdienen nu eenmaal meer aan de bovenkant ;)

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

SavageBrother schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:32:
Ik heb toch het idee dat de meeste iPad gebruikers het geluid via koptelefoon tot zich nemen.
Nee nooit. Ben zelfs nog tevreden met het geluid van een iPad 3, let wel met een goede case anders is het geluid minder vol of whatever..

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:05
Ik vind de SE 16gb eigenlijk erg goedkoop (voor Apple begrippen). Als je kijkt naar de 5S 16gb bij de release. Die koste 699 euro, dan is de SE die in alle opzichten (op design na) een grote stap in verbetering. Het verschil is 210 euro.

Kijk je zelfs naar het verschil bij de release van de SE 64gb 589 euro en de 5S 64gb 899 euro dan is het verschil nog groter namelijk dus 310 euro.

zelf heb ik liever een grotere telefoon. werk nu al 1,5 jaar met 6+, maar voor die mensen die liever een kleinere mobiel willen is het toch een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

€ 489,- voor een device met gegarandeerd lange ondersteuning/updates vindt ik niet onbetaalbaar. Ik durf zelfs te stellen dat dit een van beste bang for the bucks iPhone toestellen is van de afgelopen jaren!

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Koptelefoon? Bijna nooit, meestal voor me monitor staand (en dus geluid aan rechterkant) voor Dota 2 streams e.d. of "plat" (met smart cover) op me bureau voor games/apps.

4 speakers zijn zeer welkom. Alleen zo jammer van die 256GB prijs. ;o

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wouter lucassen schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Wat is daar opzich wel normaal aan dan? Ik vind het werkelijk absurd..! Let wel: koop je de pro dan wil je m waarschijnlijk als productief apparaat aanschaffen. Dan moet er dus die typecover en de penicil bij! Ik kan deze Prijs voor een 9,7 inch tablet voor de prijs van een XPS niet goedpraten. Dat is dus 869+180+110=1160 euro.
Normaal als in normale Apple prijzen. Ik vind het uiteindelijk te duur al zal het apparaat het echt wel waard zijn. Maar voor huis-tuin-en-keuken gebruik is de Pro veel te veel.

Als ik artistiek aangelegd zou zijn, zou het een ander verhaal zijn. Tekenen, foto's, filmen - werkt als een tierelier, is nauwkeurig en gebruiksvriendelijk.

Maar als desktop vervanger of laptop vervanger zie ik 'm toch niet. Kwa kracht lukt het ze wellicht nog wel, maar het geslote ecosysteem maakt dit erg moeilijk. Nog los van andere randvoorwaarden als filemanagement.

Ik ben wel een heel grote fan van het geslote ecosysteem. Erg veilig en het werkt fantastisch. Maar om mijn werk te doen, heb ik veel liever een laptop. Je blijft mobiel met alle desktop capaciteiten.

Tenzij ik een talentvolle artiest was, hè...! Voor artiesten is dit fantastisch! Alleen verdienen de meeste geen Apple geld, hè...

M'n Air 2 64Gb zit iig in m'n tas. Ik kan weer 5 jaar vooruit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22

-Sander-

///M Powerrrrrr

SqueakyClean schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:47:
[...]

M'n Air 2 64Gb zit iig in m'n tas. Ik kan weer 5 jaar vooruit! 8)
Voor 539? Waar heb je die voor die prijs gehaald? Ik zie hem nog nergens bijgewerkt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

-Sander- schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:02:
[...]

Voor 539? Waar heb je die voor die prijs gehaald? Ik zie hem nog nergens bijgewerkt namelijk.
Ik ben gewoon bij Amac langs gegaan.
Beetje geklooi, maar geen probleem verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Is de ipad pro nu ook 1 week later in Nederland net zoals de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

kx22 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:51:
[...]

Of je draagt hele strakke broeken met kleine zakken of je hebt maat 27 spijkerbroek?
Ik heb maat 29/30 en totaal geen last. Ben ook niet eentje die zijn broek tot de helft van zijn spleet laat zakken.

Ik vind de 6 nog beter in de broek zitten dan de dikkere 5. Vooral met die hoekige vormen vond ik het minder fijn dan de nu rondere vorm.
Hele strakke broeken -> nope. Zelfs een regular Levi's 501 krijg ik niet verder dan m'n knieën opgetrokken :+
Maat 27 -> nope. Mijn spijkerbroeken hebben doorgaans een breedtemaat 33-34 en lengte 36.

Ik heb echter behoorlijk wat spiermassa op mijn bovenbenen waardoor zelfs 'relaxed fit' jeans nog behoorlijk strak zitten. De iPhone 5 was dan met name door het wat smallere formaat prettiger in de broekzak dan de bredere iPhone 6. Zeker als ik met de fiets ergens heen ga stop ik mijn iPhone eigenlijk per definitie in mijn jaszak omdat het in mijn broekzak simpelweg gaat klemmen. En dan heb ik het nog niet over bend-gate gehad ;)

Verder is het natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke voorkeur. De ene persoon stopt probleemloos een iPhone 6S+ in z'n broekzak, de ander vond de iPhone 5 al veel te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 10-09 20:59
SqueakyClean schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:43:
[...]

[afbeelding]

[...]

Idd, €750 zou veel aannemelijker zijn. In Hong Kong is dat model omgerekend €677. Wat worden we hard genaaid zeg.. :p "Vroeger" waren Apple producten altijd met een koers van $1 = €1.

Achja, dan maar een premium betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Amps schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:33:
[...]

Idd, €750 zou veel aannemelijker zijn. In Hong Kong is dat model omgerekend €677. Wat worden we hard genaaid zeg.. :p "Vroeger" waren Apple producten altijd met een koers van $1 = €1.

Achja, dan maar een premium betalen...
Vroeger was de wisselkoers anders. Dus allemaal sentimenteel gezwets over oude prijzen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Mja me vorige smart cover betaalde ik 40 euro voor, nu kost die 60 euro. Das toch een beste wisselkoers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
fsfikke schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:40:
[...]

Vroeger was de wisselkoers anders. Dus allemaal sentimenteel gezwets over oude prijzen :)
Ze zouden eigenlijk al die zeur figuren de Amerikaanse prijs moeten laten betalen maar dan ook de Amerikaanse voorwaarden geven, jaartje minder garantie enz.

Komen ze er vanzelf op terug, we hebben het hier zo slecht niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Geen MacBooks tijdens de keynote. Maar.. http://www.iculture.nl/ni...-macbooks-juni-juli-2016/

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

iPad Pro en iPhone SE hebben beiden 2GB RAM http://www.macrumors.com/...ad-pro-iphone-se-2gb-ram/

Héél fijn en toekomstbestendig :)

NRG

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.

Hou het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.