het vreemde is dat na een herstart of 2 het bij mij niet meer werkt.DeDooieVent schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:43[/message]:
[...]
Ik heb wel in het bios gezien dat je de functietoetsen als functietoetsen kan instellen, maarja dat kan ook met Fn+Esc...
edit:
net getest
http://www.askvg.com/forc...r-using-windows-registry/
dit werkt toch gewoon? Ik heb deze tweak uitgevoerd, restart en NumLock staat gewoon aan op value = 2
ik zal het eens in de gaten houden, al boot ik niet zo heel regelmatigharryvos schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 08:01:
[...]
het vreemde is dat na een herstart of 2 het bij mij niet meer werkt.
De standaard config besteld voor 837 euro (Zomer korting en VIP code) ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Ik kom van een Macbook model 2011 waarvan ik het touchpad toch wel heel fijn vind werken. Wel gelijk nu 8 gig ram bij bestellen en een SSD om naast de HDD erin te stoppen.
HOI.
Wanneer heb jij hem besteld?Bananenspin schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:12:
De standaard config besteld voor 837 euro (Zomer korting en VIP code) ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Ik kom van een Macbook model 2011 waarvan ik het touchpad toch wel heel fijn vind werken. Wel gelijk nu 8 gig ram bij bestellen en een SSD om naast de HDD erin te stoppen.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Net voordat ik het bericht poste
HOI.
Bij mij gaat het mis als ik uitcheck. Zowel bij iDEAL als bij creditcard. Hoe heb jij betaald?
Ook met ideal. Ik heb denk ik geluk gehad want heb nog later DM's gehad van mensen die het ook niet voor mekaar kregen. Ik heb (geloof)uit dit topic de link gevolgd naar de laptop of een ander topic. Gelijk toegevoegd aan de mand. Eerst de 7% gedaan en daarna de VIP. Vervolgens gelijk besteld (wel de chat nog even open gehad) en met ideal betaald. En voor dit alles nog de Engelse website perongeluk bezocht. Ik denk niet dat dit verschil maakt maar wie weet dat waren mijn stappen... succesmhr-zip schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 00:12:
[...]
Bij mij gaat het mis als ik uitcheck. Zowel bij iDEAL als bij creditcard. Hoe heb jij betaald?
HOI.
Bij deze ben je met afstand mijn favoriete tweakerBananenspin schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 01:54:
[...]
Ook met ideal. Ik heb denk ik geluk gehad want heb nog later DM's gehad van mensen die het ook niet voor mekaar kregen. Ik heb (geloof)uit dit topic de link gevolgd naar de laptop of een ander topic. Gelijk toegevoegd aan de mand. Eerst de 7% gedaan en daarna de VIP. Vervolgens gelijk besteld (wel de chat nog even open gehad) en met ideal betaald. En voor dit alles nog de Engelse website perongeluk bezocht. Ik denk niet dat dit verschil maakt maar wie weet dat waren mijn stappen... succes
Gisteren geprobeerd, lukt niet. Nu het zelfde als jij, lukte het wel. Hij pakte ook allebei de codes in 1 keer, ipv gisteren toen ik ze moest verwijderen en weer toevoegen.
Haha nou bedankt, ik wacht de jaarlijkse award show wel af dan.mhr-zip schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 07:05:
[...]
Bij deze ben je met afstand mijn favoriete tweaker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren geprobeerd, lukt niet. Nu het zelfde als jij, lukte het wel. Hij pakte ook allebei de codes in 1 keer, ipv gisteren toen ik ze moest verwijderen en weer toevoegen.
Wat is het dat nu wel werkte? Heb je precies gevolgd dat ik deed?
HOI.
Weet iemand of bij de UHD versie het scherm ook anti glare is?
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-7559-laptop
Zit er eigenlijk een displayport op de Dell Inspiron 15-7559?
nee UHD versie is een touchscreen dus geen anti glareDoDo schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:39:
Weet iemand of bij de UHD versie het scherm ook anti glare is?
FHD heeft HDMI verder nietsmhr-zip schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 19:21:
Zit er eigenlijk een displayport op de Dell Inspiron 15-7559?
ja... wat USB, LAN, Cardreader, sound dit dat
maar qua grafische uitvoer alleen HDMI
Sinds gisteren ben ik ook een trotse eigenaar van de dell 7559.
Voorlopig voldoet het aan mijn verwachtingen, behalve de touchpad. Itt mijn oude dell studio xps 13 wordt hier geen aparte programma bijgeleverd waar je de instellingen kan wijzigen. Het vreemde is dat ik de cursor speed niet kan wijzigen in de Windows instellingen, het maakt niet uit of ik het op 1 of 10 zet, het blijft op dezelfde snelheid bewegen. Weten jullie nog wat ik kan proberen?
Voorlopig voldoet het aan mijn verwachtingen, behalve de touchpad. Itt mijn oude dell studio xps 13 wordt hier geen aparte programma bijgeleverd waar je de instellingen kan wijzigen. Het vreemde is dat ik de cursor speed niet kan wijzigen in de Windows instellingen, het maakt niet uit of ik het op 1 of 10 zet, het blijft op dezelfde snelheid bewegen. Weten jullie nog wat ik kan proberen?
Wazaa?
Probeer eens in het scherm waar je dit wijzigt onderaan op Advanced te drukken en daar dan in 1 van de tabjes de windows mouse speed te veranderen dit helpt wel.
Ik heb hem nu ook een paar dagen en ben er best tevreden mee alleen snap ik niet dat er geen vorige gesture is voor de touchpad? Dit mis ik echt enorm van mijn macbook om makkelijk te browsen. Is dit niet mogelijk ook niet met third-party software?
Ik heb hem nu ook een paar dagen en ben er best tevreden mee alleen snap ik niet dat er geen vorige gesture is voor de touchpad? Dit mis ik echt enorm van mijn macbook om makkelijk te browsen. Is dit niet mogelijk ook niet met third-party software?
HOI.
Je kan inderdaad via advanced settings de gevoeligheid veranderen, maar dan verander je het gelijk ook voor de muis. Niet echt handig bedacht.
Even rondneuzen of er idd een third party software is om dit in te stellen.
Ik heb er een gevonden. Download de Elantech drivers.
http://dellwindowsreinsta...om/dell-touchpad-drivers/
Hiermee heb je wat meer opties en kan je ieg de gevoeligheid instellen. Maar ik zie geen optie voor om terug te gaan naar de vorige pagina.
Hiermee heb je wat meer opties en kan je ieg de gevoeligheid instellen. Maar ik zie geen optie voor om terug te gaan naar de vorige pagina.
[ Voor 37% gewijzigd door Cloudy op 02-07-2016 21:29 ]
Wazaa?
Ah ja klopt verder had ik niets kunnen vinden, heb er nog geen muis aan gehangen.Cloudy schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 20:20:
Je kan inderdaad via advanced settings de gevoeligheid veranderen, maar dan verander je het gelijk ook voor de muis. Niet echt handig bedacht.
En ja ik had al gezocht naar software maar niets tegen gekomen.. wel software dat scrollen emuleert maar niets voor previous of next in bepaalde programma's. Nice find maar ook dat voegt helaas niets toe
HOI.
Ik wil een verse win 10 installatie doen, maar hoe kan ik zien welke drivers ik nodig heb?
Alle hardware werkt volgens mij (staat niks onbekends bij apparaatbeheer). Ik heb alle drivers van de site gedownload, maar sommige wil hij wel installeren, sommige niet.
Bij audio en netwerk kom ik er nog wel uit. Maar niet bij bijvoorbeeld mijn Chipset.
Alle hardware werkt volgens mij (staat niks onbekends bij apparaatbeheer). Ik heb alle drivers van de site gedownload, maar sommige wil hij wel installeren, sommige niet.
Bij audio en netwerk kom ik er nog wel uit. Maar niet bij bijvoorbeeld mijn Chipset.
ik gebruik altijd driverbooster free voor zulke dingen
Heeft een van jullie al ervaring met de demontage van de koeler? Ik zie dat de CPU best warm wordt (tot 85 graden) en misschien maakt de CPU niet goed contact met de heatpipe. Ook kan het verwisselen van de koelpasta best veel winst opleveren.
Ik heb de klep even opgemaakt maar ik zie niet 1 2 3 hoe die heatpipe losgemaakt kunnen worden. Vandaar mijn vraag of dit zinvol is, voordat ik een dagdeel aan het klooien ben voor niets.
Ik heb de klep even opgemaakt maar ik zie niet 1 2 3 hoe die heatpipe losgemaakt kunnen worden. Vandaar mijn vraag of dit zinvol is, voordat ik een dagdeel aan het klooien ben voor niets.
Wazaa?
mocht je het doen, maak dan een fotoverslag met temps voor en na...Cloudy schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:57:
Heeft een van jullie al ervaring met de demontage van de koeler? Ik zie dat de CPU best warm wordt (tot 85 graden) en misschien maakt de CPU niet goed contact met de heatpipe. Ook kan het verwisselen van de koelpasta best veel winst opleveren.
alsjeblieft

Hier ook eentje binnen, verzending duurde wel langer dan geadverteerd. (verzending vanaf China.) De 2-4 dagen waarmee geadverteerd wordt is de tijd die het duurt voordat ze gaan verzenden, dan begint de verzending dus pas.
999 euro model besteld en uitgebreid naar 16GB RAM en 250GB 850 evo M.2 erbij geplaatst en daar windows op gezet, zeker een waardige upgrade voor mijn 2011 asus n55sf. Na een dagje gebruikt te hebben is het enige wat mij tegenvalt de kleuren/contrast van het scherm (helderheid is net voldoende) en de reactiesnelheid van het touchpad.
SSD upgrade is uiteraard aan iedereen aan te raden, de SSHD is traag als een malle voor Windows. Deze ga ik nu inzetten als data schijf en extra schijf voor het draaien van virtuele machines. (bijv 1 server draaien op de SSHD en 3 op de SSD.)
De batterijduur is wel zalig, imho voor mij de grootste selling point van deze laptop i.c.m. de prijs.
Extra ingebouwde componenten:
SSD: pricewatch: Samsung 850 EVO M.2 250GB
RAM: pricewatch: Crucial CT102464BF160B
999 euro model besteld en uitgebreid naar 16GB RAM en 250GB 850 evo M.2 erbij geplaatst en daar windows op gezet, zeker een waardige upgrade voor mijn 2011 asus n55sf. Na een dagje gebruikt te hebben is het enige wat mij tegenvalt de kleuren/contrast van het scherm (helderheid is net voldoende) en de reactiesnelheid van het touchpad.
SSD upgrade is uiteraard aan iedereen aan te raden, de SSHD is traag als een malle voor Windows. Deze ga ik nu inzetten als data schijf en extra schijf voor het draaien van virtuele machines. (bijv 1 server draaien op de SSHD en 3 op de SSD.)
De batterijduur is wel zalig, imho voor mij de grootste selling point van deze laptop i.c.m. de prijs.
Extra ingebouwde componenten:
SSD: pricewatch: Samsung 850 EVO M.2 250GB
RAM: pricewatch: Crucial CT102464BF160B
[ Voor 4% gewijzigd door jer123c op 23-07-2016 14:23 ]
Ik ben al meer dan een half jaar aan het wachten op een prijsdaling..
Heeft er iemand een idee waarom dat niet gebeurt?
Je zou denken dat een laptop na bijna een jaar wel in waarde zou dalen.
Heeft er iemand een idee waarom dat niet gebeurt?
Je zou denken dat een laptop na bijna een jaar wel in waarde zou dalen.
volgens hun website is hij 2.5cm dik, maar nu is nergens te vinden of dit met of zonder de "pootjes" gerekend is. Weet iemand hoe hoog die is als je vanaf de tafel meet?
2.2cm met scherm opengeklapt. 2.9cm met scherm dichtgeklapt.cgers schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:31:
volgens hun website is hij 2.5cm dik, maar nu is nergens te vinden of dit met of zonder de "pootjes" gerekend is. Weet iemand hoe hoog die is als je vanaf de tafel meet?
They made me do it.
Ondertussen kom ik erachter dat m'n XPS15 uit 2011 bij bepaalde taken het wel heel zwaar heeft.
Full hd videobewerking en bijv. een spel als Doom is teveel van het goede voor een I5 2410 en Geforce 525.
Nu zat ik eerst naar de opvolger van deze XPS15 te kijken, maar wat een prijzen.
Dan is de Inspiron een betere keus.
Iemand ervaring met bijv. Doom op de Insprion 15-7000? Draait dat lekker op full hd?
Full hd videobewerking en bijv. een spel als Doom is teveel van het goede voor een I5 2410 en Geforce 525.
Nu zat ik eerst naar de opvolger van deze XPS15 te kijken, maar wat een prijzen.
Iemand ervaring met bijv. Doom op de Insprion 15-7000? Draait dat lekker op full hd?
Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
Wil je een beetje gamen dan zou ik nu voor een laptop met een GTX 1060 gaan (even snel als een GTX 980M). Al te vinden in laptops van € 1300,00.wezep schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:05:
Ondertussen kom ik erachter dat m'n XPS15 uit 2011 bij bepaalde taken het wel heel zwaar heeft.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Snel even gezocht, maar de goedkoopste die ik via de pricewatch tegenkom is bijna 1700 euro.Jumpman schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:12:
[...]
Wil je een beetje gamen dan zou ik nu voor een laptop met een GTX 1060 gaan (even snel als een GTX 980M). Al te vinden in laptops van € 1300,00.
Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT
Klopt, maar dat is niet de goedkoopste, in de Pricewatch staan lang niet alle webshops en winkels.wezep schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:01:
[...]
Snel even gezocht, maar de goedkoopste die ik via de pricewatch tegenkom is bijna 1700 euro.
Link: https://www.laptopplus.nl...ICj1cO1gs8CFeYK0wod9akFww.
Deze komt als je er zelf 8GB en een goedkope SSD in zet op € 1300,00. En heeft dan een Intel Core i7 6700, GTX 1060 en een 1920 x1080 pixels IPS scherm.
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 21-09-2016 21:37 ]
Deze??? Welke bedoel je?
In een Inspiron 15-7559 kan een M.2 (SATA) harddisk.
Past zo'n hardeschijf ook in een Inspiron 15 3558?
Laptop is binnen, kan geen M2 harddisk in. Laptop is wel lastiger harddisk te vervangen dan bij de 15-7559:
YouTube: Dell Inspiron 3558 Disassembly and Reassembly
Past zo'n hardeschijf ook in een Inspiron 15 3558?
Laptop is binnen, kan geen M2 harddisk in. Laptop is wel lastiger harddisk te vervangen dan bij de 15-7559:
YouTube: Dell Inspiron 3558 Disassembly and Reassembly
[ Voor 51% gewijzigd door mhr-zip op 25-09-2016 21:25 ]
Sorry, bedoelde onderstaande.wezep schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:18:
Deze??? Welke bedoel je?
Link: https://www.laptopplus.nl...ICj1cO1gs8CFeYK0wod9akFww.
21 september deze Dell besteld met een verwachte leverdatum van 17 oktober.
Kijk ik net op de website van Dell, is de order geannuleerd.
Geen mail of andere communicatie van Dell ontvangen.
Nu zie ik vervolgens dat er een nieuw type uit is.
Naam nog steeds hetzelfde, maar uiterlijk anders:
Kijk ik net op de website van Dell, is de order geannuleerd.
Geen mail of andere communicatie van Dell ontvangen.
Nu zie ik vervolgens dat er een nieuw type uit is.
Naam nog steeds hetzelfde, maar uiterlijk anders:

De vraag is welke uitvoering ik nu ga kiezen.
Ik had voor 900 euro (100 euro korting) de I7 6700HQ met 8Gb en 1Tb HD.
Was dan van plan om zelf een SSD erbij te plaatsen.
Nu wordt de goedkoopste geleverd met I5 6300HQ.
Wel een quad core, maar iets minder snel.
Wel zit er dan gelijk een 256Gb SSD bij.
Hoop wel dat ze een M2 plaatsen, zodat ik makkelijk een 2,5"schijf kan plaatsen voor opslag.
Voor 200 euro meer krijg je de I7 6700HQ, 16Gb en een combinatie van 128Gb SSD en 1Tb HD.
Wat zouden jullie doen?
Ik had voor 900 euro (100 euro korting) de I7 6700HQ met 8Gb en 1Tb HD.
Was dan van plan om zelf een SSD erbij te plaatsen.
Nu wordt de goedkoopste geleverd met I5 6300HQ.
Wel een quad core, maar iets minder snel.
Wel zit er dan gelijk een 256Gb SSD bij.
Hoop wel dat ze een M2 plaatsen, zodat ik makkelijk een 2,5"schijf kan plaatsen voor opslag.
Voor 200 euro meer krijg je de I7 6700HQ, 16Gb en een combinatie van 128Gb SSD en 1Tb HD.
Wat zouden jullie doen?
Wat is er veranderd in het nieuwe 7556 model t.o.v. van de 7559 afgezien van de specs en uiterlijk die op Dell.nl staan vermeld? 899 euro + 100 euro korting lijkt me een goeie deal! Zeker nu er standaard een SSD in zit
Verschil zit sowieso in het geheugen. Nu ddr4 ipv ddr3.Arsene schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 09:23:
Wat is er veranderd in het nieuwe 7556 model t.o.v. van de 7559 afgezien van de specs en uiterlijk die op Dell.nl staan vermeld? 899 euro + 100 euro korting lijkt me een goeie deal! Zeker nu er standaard een SSD in zit
Verder staat in de handleiding het volgende over de ssd:
Eén M.2-station (SATA of PCIe/ NVMe)
Dus misschien een NVMe ssd ipv sata.
Morgen weten we meer: dan komt de mijne bezorgd

laat ons weten wat je er van vindf. fotos worden altijd op prijs gesteldwezep schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:55:
[...]
Verschil zit sowieso in het geheugen. Nu ddr4 ipv ddr3.
Verder staat in de handleiding het volgende over de ssd:
Eén M.2-station (SATA of PCIe/ NVMe)
Dus misschien een NVMe ssd ipv sata.
Morgen weten we meer: dan komt de mijne bezorgd
Ik ben ook benieuwd naar de veranderingen. Zelf inmiddels een Dell XPS 15 9550 (i7-6700HQ/GTX960M2GB/16GB/512GB/84Wh/1080p) besteld, omdat deze heel eventjes €1125,52 was.
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de 7566 en de 7556?
De goedkoopste versie van de 7000 series in mijn winkelwagen wordt vermeld als de 7556, maar volgens men hoort dat de 7566 te zijn?? Beiden zijn nieuwe versies volgens mij?
De goedkoopste versie van de 7000 series in mijn winkelwagen wordt vermeld als de 7556, maar volgens men hoort dat de 7566 te zijn?? Beiden zijn nieuwe versies volgens mij?
[ Voor 9% gewijzigd door Arsene op 24-10-2016 09:16 ]
Sinds maandag heb ik de Inspiron 15 7566 binnen.Arsene schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:34:
[...]
laat ons weten wat je er van vindf. fotos worden altijd op prijs gesteld
Ik heb de goedkoopste uitvoering gekozen.
Dus de i5, 8gb,256gb ssd.
Min oude laptop was een xps15 l502x uit 2011.
Eerste indruk: prima bouwkwaliteit. Stukje lichter dan de xps15.
Accu gaat erg lang mee en de laptop is bij normaal gebruik niet te horen.
Scherm is wennen. Is een mat TN scherm en is duidelijk minder dan de xps15.
Games (Doom in dit geval) is een wereld van verschil.
De xps15 had een geforce525 aan boord en de 960m is andere koek.
Kon op de xps15 in 1366*768 met lage kwaliteit net spelen.
Nu is full HD medium geen enkel probleem. Tot 60fps.
Vandaag wel een ander vervelend dingetje tegengekomen.
Ik heb dus de uitvoering met alleen ssd besteld, aangezien ik nog een 640gb sata schijf heb liggen.
Onderkant gaat makkelijk open, maar vervolgens geen mogelijkheid om de schijf te monteren.
Geen brackets en sata kabel aanwezig.
Wel een connector op het moederbord.
Heb gelijk Dell gemaild: of deze onderdelen los te krijgen zijn.
Had ik nu maar 1 model duurder gekocht....
[ Voor 3% gewijzigd door wezep op 08-11-2016 13:11 ]
Ik ben op zoek naar de Dell Inspiron 15 7559 alleen zie ik dat deze niet meer verkrijgbaar is bij Dell.com. Ik vrees dat deze is vervangen door de nieuwe Gaming series. Op Amazon.co.uk is hij nog wel beschikbaar via externe verkopers. Is het aan te raden om deze via Amazon.co.uk te kopen?
Ik heb deze laptop nu een aantal maanden en er gaan echt op een rap tempo dingen stuk. Mn laptop is al een paar keer volledig vast gelopen. Kon hem in deze staat ook niet uitzetten door de aanknop in te houden. http://en.community.dell..../laptop/f/3518/t/19988908
Een tweede ding is het scherm. Het scherm wijkt echt flink af. Ook na calibratie. Maar dit went en ik zie het eigenlijk niet echt meer. Maar er is iets ergers aan de hand. Het scherm maakt geen verbinding meer wanneer het scherm verder dan 80% open wordt geklapt. Hij gaat op zwart en ik zie een aantal rare lijnen verschijnen. Het scherm terug bewegen fixt het probleem weer. Dan een derde ding. Het touchpad reageert bijna niet meer op klikken. Ik moet echt heel hard duwen om het te laten reageren dus ik werk vaak met een lichte tap ipv klik. Tap met 2 vingers werkt voor right-click. Ik weet niet of ik de enige ben. Maar ik ga hem terug laten sturen en vraag om een replacement of refund.
Een tweede ding is het scherm. Het scherm wijkt echt flink af. Ook na calibratie. Maar dit went en ik zie het eigenlijk niet echt meer. Maar er is iets ergers aan de hand. Het scherm maakt geen verbinding meer wanneer het scherm verder dan 80% open wordt geklapt. Hij gaat op zwart en ik zie een aantal rare lijnen verschijnen. Het scherm terug bewegen fixt het probleem weer. Dan een derde ding. Het touchpad reageert bijna niet meer op klikken. Ik moet echt heel hard duwen om het te laten reageren dus ik werk vaak met een lichte tap ipv klik. Tap met 2 vingers werkt voor right-click. Ik weet niet of ik de enige ben. Maar ik ga hem terug laten sturen en vraag om een replacement of refund.
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Zie dat de 7566 uitvoering nu duurder is gemaakt: 999 euro ipv 899 euro voor de goedkoopste uitvoering.
Ddr4 en thermal verbeteringen. Daarnaast ook ssd in instapmodel. Weliswaar met i5 maar toch.wezep schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:11:
Zie dat de 7566 uitvoering nu duurder is gemaakt: 999 euro ipv 899 euro voor de goedkoopste uitvoering.
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Ik vergelijk de prijs niet met de oude 7559, maar met de eerste 7566.bjvdven schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:35:
[...]
Ddr4 en thermal verbeteringen. Daarnaast ook ssd in instapmodel. Weliswaar met i5 maar toch.
Het instapmodel heb ik nog kunnen kopen voor zo'n 790 euro (incl 12% Dell korting).
Ik zag het ook inderdaad. Tot 26 oktober was er een kortingsactie van €100,- waarbij van van 899 naar 799 ging. Die had ik net gemist, dus ik denk even afwachten. Nu dus ineens duurder ipv korting. Ik heb Dell nog gebeld, maar degene die ik sprak zei dat ze geen verkoopafdeling meer hebben dus ze niks kan doen aan prijzen....wezep schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:11:
Zijn er nog Tweakers die deze laptop dailyen met de nodige upgrades? Mijn scherm is helaas kapot gegaan en dan POST hij niet meer zonder extern scherm aangesloten te hebben. Heb nu een 120hz IPS scherm besteld.
Ben benieuwd of het gaat werken
Ben benieuwd of het gaat werken