Kan niet meer artikelen van Frontpage niet modereren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:07
Geachte Tweakers,

Ik wilde op reactie modereren, maar ik kon klikken wat ik wil en ik kon niet modereren.

En toen zag ik dit:
moderatie

Ik kan het ook niet aanvinken.

Kunnen jullie me helpen?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-10 22:50
Foto staat in een beveiligde Fotoalbum-map ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Inderdaad, die foto kunnen we niet bekijken. Ik zie dat je modstatus op 'uit' staat - dat is een actie van een PowerMod en daar moet je mail van hebben ontvangen op het emailadres dat bij je account hoort.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:59

Tribits

Onkruid vergaat niet

En verder maak je waarschijnlijk betere kans op een vlotte afhandeling bij het Modstatus klachtenloket.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/7b3504337b66b0940634e395d4fcf30f.png

Toevallig flink zitten meningsmodden?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
D4NG3R schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:47:
[afbeelding]

Toevallig flink zitten meningsmodden?
Misschien, maar ik vind jammer dat mijn inzet voor reageren in Frontpage nu stuk lager is toen het nog aan was.
iBugged schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:16:
Foto staat in een beveiligde Fotoalbum-map ;)
Aangepast :D

[ Voor 20% gewijzigd door Dutchredgaming op 18-03-2016 19:09 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

In de mail die je hebt gehad staat sowieso uitleg. Lees die door, doe ermee wat je wil, en reageer erop of meld je in Modstatus klachtenloket om een verzoek te doen je rechten terug te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je hebt op Vrijdag 19 februari om 21:38 mail gehad hierover op je gmail adres, eens in je spamfolder kijken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 18:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dutchredgaming schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:08:
[...]

Misschien, maar ik vind jammer dat mijn inzet voor reageren in Frontpage nu stuk lager is toen het nog aan was.
Dan had je niet moeten meningmodden....

Daarnaast kan je gewoon reageren hoor, ook al heb je geen modrechten meer. :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
gambieter schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:11:
Je hebt op Vrijdag 19 februari om 21:38 mail gehad hierover op je gmail adres, eens in je spamfolder kijken?
Ik heb het gevonden en gelezen. Ik heb soms verkeerd +2 en +3 gegeven door misschien te snel lezen en mening. Ik heb hiervan geleerd en als ik nog een kans krijg wil ik het verkomen.

Mijn excuses voor de fouten die ik heb gemaakt in het verleden.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je kunt je het beste melden in het Modstatus klachtenloket topic. Je hebt op 19 februari een e-mail ontvangen dat de moderatie mogelijkheid voor jou is uitgeschakeld nadat je de eerdere e-mail op 7 januari met een waarschuwing en voorbeelden van mismoderaties hebt genegeerd.

Ik zie dat jouw moderatiestatus op dit moment (sinds gisteren) weer op "Actief" staat. Het vriendelijke verzoek je in het vervolg aan de richtlijnen zoals omschreven in de Moderatie FAQ te houden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XVI
  • Niet online

XVI

Dutchredgaming schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 20:04:
[...]

Ik heb het gevonden en gelezen. Ik heb soms verkeerd +2 en +3 gegeven door misschien te snel lezen en mening. Ik heb hiervan geleerd en als ik nog een kans krijg wil ik het verkomen.

Mijn excuses voor de fouten die ik heb gemaakt in het verleden.
Trek het je niet aan.
Het modsysteem is lokt dit soort dingen uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

XVI schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 18:15:
[...]

Trek het je niet aan.
Het modsysteem is lokt dit soort dingen uit.
Tuurlijk joh. Blame the system. :')

Niemand verplicht je te modereren, doe je dat wel dan heb je je aan een aantal richtlijnen en regels te houden. Kies je er voor om dat niet te doen dan volgen er dit soort sancties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XVI
  • Niet online

XVI

D4NG3R schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 18:24:
[...]

Tuurlijk joh. Blame the system. :')

Niemand verplicht je te modereren, doe je dat wel dan heb je je aan een aantal richtlijnen en regels te houden. Kies je er voor om dat niet te doen dan volgen er dit soort sancties.
Onzin. Als de verkeerssituatie zo is dat er elke week doden vallen waar dat bij een vergelijkbare situatie ergens anders niet het geval is dan komt dat toch echt mede door de verkeerssituatie.
Tweakers is de enige site die ik ken met zo'n raar systeem en ik heb ook nog nooit van een andere site gehoord die de gebruikers mailt (!) wanneer er verkeerd (!) gemodereerd (!) wordt en een speciaal gedeelte op het forum voor mismoderaties zegt ook wel iets (heb geen onderzoek gedaan voor deze stellingen dus wees vrij om me wat bij te brengen).
Het systeem zal vast een functie vervullen maar het geeft ook een hoop problemen. Om dat volledig aan de gebruiker te wijten is unfair.
Misschien niet van toepassing in dit geval maar wel in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

XVI schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 23:52:
[...]

Onzin. Als de verkeerssituatie zo is dat er elke week doden vallen waar dat bij een vergelijkbare situatie ergens anders niet het geval is dan komt dat toch echt mede door de verkeerssituatie.
Vind ik een rare vergelijking, maar laat ik daar niet op focussen.
Tweakers is de enige site die ik ken met zo'n raar systeem en ik heb ook nog nooit van een andere site gehoord die de gebruikers mailt (!) wanneer er verkeerd (!) gemodereerd (!) wordt en een speciaal gedeelte op het forum voor mismoderaties zegt ook wel iets (heb geen onderzoek gedaan voor deze stellingen dus wees vrij om me wat bij te brengen).
Het systeem is in die zin 'raar' dat het 'anders' is dan op andere websites omdat we een duidelijk doel hebben: Kwalitatieve en informatieve reacties belonen en vindbaar maken. Dit in tegenstelling tot vele andere +/- systeem waar mening zowat de enige leidraad is voor een plus (één) of min.
Als je het Tweakers-systeem gebruikt om reacties op mening te beoordelen dan kun je inderdaad waarschuwingen krijgen dat dat niet is waar het systeem voor bedoeld is en als je daar niet naar luistert kan je moderatiestatus ingetrokken worden. Het forum Frontpagemoderatie is een plek waar gediscussieerd kan worden over hoe hoog de kwaliteit van een bepaalde reactie is (;)). of eigenlijk hoe de richtlijnen die bestaan geïnterpreteerd moeten worden, en om zo veel mogelijk reacties op de juiste score te krijgen. Ook komt er wel eens iemand langs die zich afvraagt waarom zijn reactie niet score X heeft en vervolgens kan daar uitgelegd worden waarom wel/niet en kan de schrijver van de reactie daar bij volgende reacties rekening mee gehouden worden. In een perfect systeem zou het forum niet veel gebruikt horen worden voor verkeerde scores, maar goed, het systeem is niet perfect en zal dat nooit worden.
Het systeem zal vast een functie vervullen maar het geeft ook een hoop problemen. Om dat volledig aan de gebruiker te wijten is unfair.
Het is in ieder geval handig om op de hoogte te zijn van de functie van het systeem voordat je verkondigt dat het niet werkt en raar is. Dat ligt voor een deel gewoon aan jou als gebruiker. Lees dus vooral de Tweakers Moderatie FAQ eens door :)
Maar het helpt het systeem niet mee dat platte likesystemen tegenwoordig overal gebruikt worden, dat zorgt er wel voor dat niet iedereen het systeem even goed gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

[...]
Opnieuw; het is makkelijk om het systeem de schuld te geven, als jij je in een onoverzichtelijke of misschien zelfs gevaarlijke verkeerssituatie bevind pas je je daar op aan.
Tweakers heeft een van de betere reactiesystemen, de kwaliteit van reacties is veelal niet alleen ontopic maar ook nog eens nuttig. Mensen posten graag handige/relevante linkjes, het is op dat moment niet leuk als je overspoeld word door offtopic/irrelevante reacties welke ook nog eens omhoog worden gemeningsmod en daardoor bovenaan de lijst verschijnen.
Oh dat zeker, maar om te beweren dat de fout compleet bij het systeem ligt? Nee. Het overgrote deel van de users met modrechten weet deze (binnen een marge) prima toe te passen.

Afbeeldingslocatie: http://www.demotivation.us/media/demotivators/thumb/demotivation.us_We-often-blame-the-system-Even-if-we-started-the-disaster_13079960361.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XVI
  • Niet online

XVI

Ik ben het niet met jullie eens, laten we het daar op houden. Veel plezier met de stijve frontpagereacties en het modereren ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[...]
In tegenstelling tot op veel andere sites is het moderatiesysteem bij Tweakers geen populariteitsverkiezing of "mee eens" / "mee oneens" systeem. Het doel van het moderatiesysteem is het verhogen en op pijl houden van de kwaliteit van de reacties. Dankzij het moderatiesysteem kun je bijvoorbeeld sorteren op kwaliteit van de reacties en is het mogelijk om mindere of ongewenste reacties uit te filteren. Het is een zeer krachtig systeem dat over de lijn goed werkt maar wat net als alle andere mogelijke systemen ook zijn eigen uitdagingen kent. Uiteindelijk is het moderatiesysteem dus voor alle users.
Om dat volledig aan de gebruiker te wijten is unfair.
Dat gebeurt ook zeker niet. Het is echt niet zo dat mensen doorgaans worden aangesproken op een enkele mindere moderatie wanneer de rest van de moderaties er prima uit ziet. In geval van overduidelijke mismoderaties of zelfs moderatiemisbruik is dit anders. Daar worden mensen inderdaad op aangesproken en hier is het ook mogelijk dat moderatierechten worden uitgeschakeld.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

botoo

💀 too old to die young

XVI schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:34:
Ik ben het niet met jullie eens . . .
-1!!! ;)

Eén van de dingen die fout zijn met het moderatiesysteem is dat iedereen er op los mag modereren en dat resulteert in veel meningmodden en ook veel onwetenden die er een like/dislike idee op nahouden. Het zou simpelweg beter zijn om degenen die willen modereren dat aan te laten vragen, kunnen ze gelijk duidelijk gemaakt krijgen wat er met de T.net moderaties beoogt wordt (sortering op inhoudelijke kwaliteit). Een user mist in feite niets als 'ie niet kan modereren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1