Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers,

Allereerst wil ik even melden dat ik dit topic mogelijk verkeerd heb geplaatst, maar aangezien ik niet om een aankoopadvies vraag dacht ik dat mijn topic hier het beste kan. Ik heb ook al "Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3" gelezen: Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3

Maar ik heb alsnog een aantal vragen:

Zijn alle webshops die genoemd worden vertrouwbaar? Misschien is dit een best domme vraag want ja, waarom zijn ze anders vermeld?
En kunnen jullie mij dan vertellen welke webshop het beste is qua garantie, bezorging, prijzen etc.?
Ik heb nog nooit iets laten importeren dus ik heb hier nog niet veel verstand van.

En hoe zit het met software-updates? Is Xiaomi een merk dat vrij snel zijn software update? Of moet je hiervoor, net als bij Samsung, soms maanden wachten?

En tenslotte: Hoeveel GB opslag hebben de 32/64/128GB versies over voor eigen gebruik? Ik heb hier nog niks over kunnen vinden.

Ik ben mogelijk wat vergeten maar dan vul ik dat later aan en vermeld ik dat meteen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Allereerst. Verplicht leesvoer: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a. Daarin staan heel veel ervaringen over heel veel verschillende shops.
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 18:32:
Zijn alle webshops die genoemd worden betrouwbaar? Misschien is dit een best domme vraag want ja, waarom zijn ze anders vermeld?
En kunnen jullie mij dan vertellen welke webshop het beste is qua garantie, bezorging, prijzen etc.?
Ik heb nog nooit iets laten importeren dus ik heb hier nog niet veel verstand van.
Vermeld waar?

Over het algemeen is de verzending, garantie en bezorgkosten vanuit China vergelijkbaar bij elke shop. Verzending is gratis, garantie heb je niet tot nauwelijks en bezorgkosten zijn gratis. Echter heb je met een telefoon wel te maken met invoerrechten.
En hoe zit het met software-updates? Is Xiaomi een merk dat vrij snel zijn software update? Of moet je hiervoor, net als bij Samsung, soms maanden wachten?

En tenslotte: Hoeveel GB opslag hebben de 32/64/128GB versies over voor eigen gebruik? Ik heb hier nog niks over kunnen vinden.
Dit soort vragen kun je beter stellen in: [Xiaomi Mi 5] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Webwinkel: Top One via Alieexpress. Laten bezorgen via DHL (geen importkosten) en update/rom via Xiaomi.eu.

http://nl.aliexpress.com/...5/342812_32611770429.html

http://xiaomi.eu/community/

Nb: genoeg over te vinden hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:10

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)