Buitenlandse TV series zomer 2016 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 69.555 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg tof, zit op beiden met smart te wachten. Wel snel naar mijn idee, had gedacht dat het najaar series waren. Echt goede SF channel series (in zoverre je die goed kan noemen, maar ik vind ze heerlijk). Komt aardig in de buurt van Eureka qua kijkgenot bij mij.
Spike_wolf schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 00:04:
De juridische problemen zouden opgelost zijn en een "grote studio" zou binnenkort met een aankondiging komen!
Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat, al het gezeur dat hieraan vooraf ging kan niet veel goeds beloven ben ik bang.
De pilot was van hetzelfde niveau als wat een gemiddelde puber hier kan maken als hij een paar mobiele telefoontjes gebruikt om opnames te nemen, dus dat voorspeld veel goeds :D

Zonde dat ze zo'n goede serie, vergelijkbaar qua niveau met game of thrones zitten te verkrachten. Als de studio nog niet bekend is is dat volgens mij ook geen goed teken.

Kan HBO die serie niet kopen of Netflix? Dan heb ik er wel vertrouwen in. Netflix wil vast de strijd aan met game of thrones van HBO, nou hier is de kans toch? Verhaal is ook nog eens af en brandon sanderson vind het vast tof om mee te helpen (sanderson heeft het werk overgenomen van de overleden oorspronkelijke auteur).

Maar het liefst heb ik dat ze van al mijn lievelingsboeken afblijven....

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Toevallig net weer eens begonnen met het herlezen van die serie.
Volgens mij kan je er een prachtige tv serie van maken, maar je hebt dan wel een verdomd goede cast&crew nodig.
Ik hoop dat het net zo goed wordt als de Game of Thrones, maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn. Ik ga het in ieder geval wel eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NitroX infinity schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 00:36:
Seizoen 2 van zowel Killjoys als Dark Matter beginnen beiden op Vrijdag 1 Juli;

http://www.tvinsider.com/...atter-season-2-premieres/
*O* *O*

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Syfy heeft datums van Dark Matter en Killjoys seizoen2 bekend gemaakt. deze 2 series starten 1 juli.

http://seriable.com/killj...-season-2-premiere-dates/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:14
Uhm, de post boven je?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote: @Nigella_Lawson
Major excitement: new season of @masterchefau premieres tomorrow 7.30pm on TEN Afbeeldingslocatie: https://abs.twimg.com/emoji/v2/72x72/1f37e.png
*O*

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 30-04-2016 13:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

About time *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Zijn Killjoys en Dark Matter beter geworden na de eerste afleveringen dan? Anders toch maar op een luie avond weer een aflevering van die series kijken. Van Dark Matter heb ik de eerste twee eps gezien en die waren beroerd. Van Killjoys kwam ik niet verder dan de eerste ep. Die vond ik zwaar beneden peil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste afleveringen van zowel killjoys als dark matter vond ik goed. Het is syfy materiaal, voor syfy channel is het goed spul. Syfy is nooit heel moeilijk of diep doordacht, gewoon genieten op een rustig avondje.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Underground krijgt een Seizoen 2 !

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 18:59:
De eerste afleveringen van zowel killjoys als dark matter vond ik goed. Het is syfy materiaal, voor syfy channel is het goed spul. Syfy is nooit heel moeilijk of diep doordacht, gewoon genieten op een rustig avondje.
Dat vind ik dus weer niet. Juist dat oppervlakkige spreekt mij totaal niet aan. Beide series gekeken maar als seizoen 2 niet beter word qua acteren en verhaal dan drop ik ze beide. Jammer want er is al zo weinig science fiction op tv.

Dan word het weer wachten op The Expanse. Ook niet perfect maar kwalitatief beter en een stuk serieuzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

By syfy wordt het echt niet beter dan dit, dat is nog nooit gebeurd. Het ijn gewoon de b films onder de series. Ik kan daar zelf wel van genieten tussen andere series door,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan word het echt wel tijd dat je de oudere science fiction gaat kijken. Het niveau is echt wel een stuk beter geweest dan dit.

Ik mag toch hopen dat je Deep space nine, Star trek, Firefly, V, BG, etc niet gaan vergelijken met de bagger van tegenwoordig. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heb ik allemaal al gezien. Maar de syfy series vind ik altijd leuk, heerlijke pulp. Voor de rest kijk ik uit naar de nieuwe star trek en hoop ik op science fiction op een hoger niveau, maar dat zie ik de komende tijd niet echt komen.

dus ik neem maar genoegen met wat er is en deze twee series zijn niet heel slecht, het acteerwerk en allemaal is niet echt hoog, maar ik geniet er wel van.

Wel jammer dat bijna alle nieuwe series dit hele seizoen niet echt hoogdravend zijn, echt bizar veel bagger. Paar leuke nieuwe, maar voor de rest... man man man

Hopelijk is de nieuwe serie Marseille op netflix leuk, ik meen dat ik die vanaf vandaag kan kijken op netflix. Dat ziet eruit als een pareltje. Goed verhaal, goed acteerwerk, mooie (echt mooie) beelden van steden in Frankrijk, smullen denk ik.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 09:55:
Dan word het echt wel tijd dat je de oudere science fiction gaat kijken. Het niveau is echt wel een stuk beter geweest dan dit.

Ik mag toch hopen dat je Deep space nine, Star trek, Firefly, V, BG, etc niet gaan vergelijken met de bagger van tegenwoordig. :'(
Ga eens Lexx kijken, en dan voornamelijk seizoen 3 en 4 }) Dan waardeer je Killjoys en Dark Matter wel een beetje meer :+

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Eva Habermann :9 .... nou wil ik Wilde Engel gaan herkijken :P Al zal die denk ik net als andere Duitstalige series (Kommisar Rex bijv.) niet makkelijk te vinden zijn :/

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 01-05-2016 11:34 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 09:55:
Ik mag toch hopen dat je Deep space nine, Star trek, Firefly, V, BG, etc
Poeh, da's lang geleden .. moet opeens aan Blake's 7 denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

S01E01 van The Secret gezien. Een 4-delige miniserie van ITV met o.a. James Nesbitt. Schijnt gebaseerd te zijn op waargebeurde feiten. Is afgelopen vrijdag gestart maar vanochtend pas kunnen bekijken. Hele mooie 1e afl met een beklemmende sfeer. Helaas geen trailer van gevonden.

Residue gezien. Een 3-delige miniserie van Netflix die al weer van vorig jaar is maar zal toen op mijn nas terecht zijn gekomen en daarna vergeten O-) "Tegengekomen" tijdens een schoonmaakactie. Deze echter ook niet gezien op oudere topics dus wellicht nog relevant. Hele mooie sfeer en schitterend gefilmd. De regie en acteerprestaties zijn niet van het niveau die de betere Britse series kenmerken en eigenlijk lig ik qua tijd al ernstig overhoop met m'n huidige lopende series maar deze was zeker de moeite waard.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
The Secret ontging mij even. Ook die even kijken, dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Whow Residue heeft een 6,7 op IMDB en aangezien ze daar middelmatige content met 8'en belonen moet dit wel heel slecht zijn.

Ik heb trouwens wel een Netflix abonnement maar heb niets gezien van Residue binnen de app of binnen de afdeling met Netflix Originals, is dit wel echt van Netflix of meer Samen met Netflix? Als in iemand maakt het en zend het uit, Netflix heeft de rechten voor andere landen?

The Secret neem ik wel even mee :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:28:
Whow Residue heeft een 6,7 op IMDB en aangezien ze daar middelmatige content met 8'en belonen moet dit wel heel slecht zijn.
Ik vind de ratings van imdb.com altijd een lachertje, ik doe er echt nooit wat mee. Komt totaal niet overeen met mijn smaak. Een 2 op imdb.com kan bij mij betekenen dat ik het fantastisch vind, meeste zaken boven de 8.5 vind ik vaak echt helemaal niets. Dus tja, ik zou zeggen: kijk daar niet naar.

Ik heb hier trouwens wel Rewisidue op netflix staan. Althans seizoen 1 en dan 3 afleveringen. Ik heb de Nederlandse netflix trouwens, geen idee of het voor andere landen anders is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De nieuwe Masterchef Australia is begonnen *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Ik vind de ratings van imdb.com altijd een lachertje, ik doe er echt nooit wat mee. Komt totaal niet overeen met mijn smaak. Een 2 op imdb.com kan bij mij betekenen dat ik het fantastisch vind, meeste zaken boven de 8.5 vind ik vaak echt helemaal niets. Dus tja, ik zou zeggen: kijk daar niet naar.

Ik heb hier trouwens wel Rewisidue op netflix staan. Althans seizoen 1 en dan 3 afleveringen. Ik heb de Nederlandse netflix trouwens, geen idee of het voor andere landen anders is.
Nou ik ben het wel met je eens dat een goed cijfer op IMDB niet altijd wat zegt maar een laag cijfer (zeker onder de 5.5) zegt meestal wel iets. Als het vergevende publiek op imdb het al een (bv) 4.0 geeft dan moet het wel heel slecht zijn.

Series worden ook altijd hoger beoordeeld dan beduidend betere films. Vandaar dat een Serie met een 6,7 erg laag is.

De serie staat bij mij zelf wel op Netflix maar niet onder het kopje netflix originals, daar doelde ik eigenlijk op. Ik heb ten tijden van release ook geen reclame voor deze serie gezien eigenlijk wat ik vreemd vind voor een Netflix Original.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die serie ook gemist, vanavond maar even zien samen met marseille.
Edit: zie net dat marseille pas 5 mei begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mowa schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:20:
S01E01 van The Secret gezien. Een 4-delige miniserie van ITV met o.a. James Nesbitt. Schijnt gebaseerd te zijn op waargebeurde feiten. Is afgelopen vrijdag gestart maar vanochtend pas kunnen bekijken. Hele mooie 1e afl met een beklemmende sfeer. Helaas geen trailer van gevonden.

Residue gezien. Een 3-delige miniserie van Netflix die al weer van vorig jaar is maar zal toen op mijn nas terecht zijn gekomen en daarna vergeten O-) "Tegengekomen" tijdens een schoonmaakactie. Deze echter ook niet gezien op oudere topics dus wellicht nog relevant. Hele mooie sfeer en schitterend gefilmd. De regie en acteerprestaties zijn niet van het niveau die de betere Britse series kenmerken en eigenlijk lig ik qua tijd al ernstig overhoop met m'n huidige lopende series maar deze was zeker de moeite waard.

[video]
Zie ik daar Nymphadora? :o

What the hell, de "death dish" en (een variatie op) Zumbo's nachtmerrie in de audities van Masterchef Australia :o

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 01-05-2016 17:50 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, mijn downloadtool zegt dat masterchef nog unaired is... Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nou, wees blij :P Bij de bekende bron is er alleen een variant te vinden met halverwege een flinke glitch in de video, ergens rond de 42m, waarbij er wat video lijkt te ontbreken. Daardoor moet de audiotrack van het ene op het andere moment 66,1s (ruim 1 minuut ja :X ) eerder afgespeeld worden om weer synchroon te lopen 8)7

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:45:
Nou, wees blij :P Bij de bekende bron is er alleen een variant te vinden met halverwege een flinke glitch in de video, ergens rond de 42m, waarbij er wat video lijkt te ontbreken. Daardoor moet de audiotrack van het ene op het andere moment 66,1s (ruim 1 minuut ja :X ) eerder afgespeeld worden om weer synchroon te lopen 8)7
Ik heb gewoon een gerepareerde versie gedownload :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die is niet fixed, ookal beweert de filename van wel ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:54:
Die is niet fixed, ookal beweert de filename van wel ;)
Vandaar dat die enorme glitch weg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan heb je 41m49s gemist :P Het enige dat gefixed is, is het niet meer ruim een minuut achterlopen van de audio. Nu loopt het maar een fractie van een seconde verkeerd. Er ontbreekt echter toch een stuk beeld+geluid op dat tijdstip.

[ Voor 79% gewijzigd door Raven op 01-05-2016 22:02 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, gewoon alle 1u20m gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:45
Leuke topic, Marseille staat genoteerd.

Heb een zoekopdracht gedaan op de maffia-serie Gomorra maar kreeg geen hits. Seizoen 1 is door de VPRO uitgezonden. Seizoen 2 begint binnenkort op de Italiaanse TV. Ontzettend van kunnen genieten.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Dit is een topic om over buitenlandse tv-series te praten, niet over (de kwaliteit van) individuele (illegaal gedownloade) "edities" - en zeker niet om te vragen waar bepaalde zaken illegaal gedownload kunnen worden.

[ Voor 150% gewijzigd door Mx. Alba op 02-05-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
*knip* zie hierboven.

[ Voor 88% gewijzigd door Mx. Alba op 02-05-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 22:03:
[...]

Nope, gewoon alle 1u20m gezien :P
.... en toen werd ik wakker met in totaal 6 verschillende ep1's die klaar stonden, blijkbaar is er uiteindelijk toch een goeie voorbij gekomen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is ook een goede versie binnen, maar nu eerst game of thrones.

En net episode 1 van masterchef gekeken, oei wat een topper. Leukste "nieuwe" show van 2016 voor mij, puur genot. En wat een talent, onvoorstelbaar. Die Aziatische meiden, allemaal steengoed.

Gelijk episode 2 zien nu

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En mooi dat die van vorig jaar weer terug is :) , moest toen wegens gezondheidsredenen stoppen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:42:
En mooi dat die van vorig jaar weer terug is :) , moest toen wegens gezondheidsredenen stoppen.
En om nog een heftige reden ook :X

/me wacht ongeduldig op ep 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:42:
lekker ding ook :9
lekker koken en lekker om naar te kijken, wat een ellende die show, de 3 juryleden konden er ook van genieten met dat redelijk doorschijnende truitje en rode bh eronder, had ze vast met opzet gedaan :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Net met ep3 begonnen, damn, dat is nog eens een chocolate bar :9~ Die is volgens mij in vorige seizoenen wel eens langsgekomen. Kan het recept niet zo gauw vinden :/

edit: Hebbes! http://tenplay.com.au/cha...on-s-chocolate-peanut-bar

[ Voor 68% gewijzigd door Raven op 03-05-2016 15:16 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:10:
Net met ep3 begonnen, damn, dat is nog eens een chocolate bar :9~ Die is volgens mij in vorige seizoenen wel eens langsgekomen. Kan het recept niet zo gauw vinden :/
...
Niet handig om te kijken met een knorrende maag :/ :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://iprx.ten.com.au/ImageHandler.ashx?f=jpg&u=%2F%2Fimages.tenplay.com.au%2F%7E%2Fmedia%2FRecipes%2FImported+Images%2F7%2F3347-9FE05FFC.jpg
.... nope :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je verbrand je je hand aan caramel :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoe kijken jullie Masterchef ? Is er een streaming dienst die dit aanbiedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:05:
Kijk.nl

En anders vanaf mijn NAS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Exocet schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:05:
Op een manier die hier niet besproken mag worden O-) , moeten de Nederlandse zenders maar niet achterlopen :/ Of doel je op het daadwerkelijk kijken en niet verkrijgen? In dat geval: VLC Media Player :P

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 03-05-2016 17:00 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:59:
[...]

Op een manier die hier niet besproken mag worden O-) , moeten de Nederlandse zenders maar niet achterlopen :/ Of doel je op het daadwerkelijk kijken en niet verkrijgen? In dat geval: VLC Media Player :P
Ik hier XBMC + Sonarr :9~ :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeg niks meer, had al een edit van een admin te pakken van de week...

ik snap niet dat die gasten zo snel zoveel dingen tegelijk in die keuken kunnen, als je alleen al dat recept ziet wat Raven post, dat gaat geheid fout in mijn keuken. Maar ik ben ook niet een toetjesmens.

Dat meisje ook in aflevering 1 die met die hete suiker en een lepel ging zwaaien in de lucht, als ik dat doe zit het plafond en elke muur eronder :P
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:47:
Of je verbrand je je hand aan caramel :X :X :X
dat heb ik een keer gehad, volgens mij bjina het ergste waar je je aan kan verbranden, die troep blijft ook gewoon kleven en doorbranden aan je hand... :X

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2016 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:42:
ik snap niet dat die gasten zo snel zoveel dingen tegelijk in die keuken kunnen, als je alleen al dat recept ziet wat Raven post, dat gaat geheid fout in mijn keuken. Maar ik ben ook niet een toetjesmens.
Masterchef is niet voor iedereen weggelegd, je moet daar inderdaad veel tegelijk kunnen. Dat recept is trouwens nog simpel, heb je de laatste ronde van de finale van het vorige seizoen gezien? .... :X
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:42:
Dat meisje ook in aflevering 1 die met die hete suiker en een lepel ging zwaaien in de lucht, als ik dat doe zit het plafond en elke muur eronder :P
Same here :+ , gelukkig is er voor alles een howto video:

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 20:25
Ha, vahrevah - die heeft een briljant recept op youtube voor toddy chicken :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:57:
[...]
Masterchef is niet voor iedereen weggelegd, je moet daar inderdaad veel tegelijk kunnen. Dat recept is trouwens nog simpel, heb je de laatste ronde van de finale van het vorige seizoen gezien? .... :X
Denk het wel, moet ik even nakijken als ik thuis ben.

Ik heb zelf deze ooit gemaakt http://www.eatshowandtell...8-cake-masterchef-recipe/

Dat was eens, maar nooit weer. Damn, sta je meer dan 12 uur in de keuken, in de show moesten ze het in 4 uur doen 8)7 8)7 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2016 20:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat was die ronde van Heston waar ze 5 uur hadden voor de (zo uit mijn hoofd) 17 componenten en daarna nog een kwartier om het op te maken.
Afbeeldingslocatie: http://iprx.ten.com.au/ImageHandler.ashx?f=jpg&u=%2F%2Fimages.tenplay.com.au%2F~%2Fmedia%2FRecipes%2FImported+Images%2F8%2F3248-E203D3B0.jpgHij kwam toen met een of ander suikergoedje aanzetten waar ze een bolletje van moesten blazen.
http://tenplay.com.au/cha.../recipes/botrytis-cinerea ....

12 uur, damn :X

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 03-05-2016 20:51 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Vanavond pas tijd gehad om de 1e 3 afl van I Want My Wife Back te bekijken maar was me eerlijk gezegd ook ontschoten. Een 6-delige comedy/drama wat op de maandagavonden op BBC One wordt uitgezonden.
Errug leuk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Lekker die recepten van jullie, maar praat er alleen verder over als je je eigen creatie (foto) hier plaatst ;-)
anders laat ik hier mijn fotos zien van de eigen gemaakte nougat ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 15:34
zeroday schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:45:
Lekker die recepten van jullie, maar praat er alleen verder over als je je eigen creatie (foto) hier plaatst ;-)
anders laat ik hier mijn fotos zien van de eigen gemaakte nougat ;-)
Dan laat ik mijn foto's zien van m'n zelfgemaakte roer-ei. (Dat is toch wel het toppunt van wat ik kan koken :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
pfff, prutsers. Mijn vissticks en sate op stokje heersen!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterChef Australia 2016 is nu eindelijk begonnen oOo

Ik blijf die voorrondes altijd maar vervelend vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En Billie is terug :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashley ook, maar dan anders haha :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

die voorrondes vond ik nog wel meevallen. Alleen de muziek erbij is wel wat overdreven. Ik zat heerlijk relaxed op zolder met een pot bier en aflevering 2 te zien, man man man, je moet het geluid niet te hard zetten, lijkt wel een actiefilm 8)7

voor wie het interessant vind, vanaf 9 mei op 24 kitchen een dikke aanrader (althans als je iets wilt namaken, dus een andere insteek dan deze show): http://www.24kitchen.nl/zoals-alleen-oma-dat-kan

Fantastisch programma met Indische/Molukse etc. oma'tjes. Vorig seizoen heb ik bijna alles nagemaakt, elke kookfreak die ik ken is gek op dat programma. Heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 14:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vroeg me begin van seizoen 2 van The 100 nog af of ik nog verder zou kijken. Wat ben ik blij dat ik dat toch nog steeds die. Nu bezig met aflevering 3x5 en het blijft nog altijd spannend. Weinig fillers veel rode draad. Tof!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Jorgen schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:04:
Ik vroeg me begin van seizoen 2 van The 100 nog af of ik nog verder zou kijken. Wat ben ik blij dat ik dat toch nog steeds die. Nu bezig met aflevering 3x5 en het blijft nog altijd spannend. Weinig fillers veel rode draad. Tof!
The 100 is wel een blijvertje inderdaad. Begon in seizoen 1 als 'interessant verhaal' en daarmee was het ook gezegd. Maar ze hebben er wel wat moois van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Seizoen 2 vond ik erg goed, zoals velen dat hebben aangegeven. S03 vond ik dan weer weinig boeiend. Toch maar weer eens oppikken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Net eerste aflevering gezien van Marseille. Begint interessant, maar heeft wel de nodige clichés. Lijkt ook een beetje op de serie Boss met Kelsey Grammer. Iig interessant genoeg om het seizoen af te maken. Marseille is een mooi decor voor deze serie. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sarah Michelle Gellar to reprise role as Buffy The Pseudoscience Slayer on HBO
LOS ANGELES, CA – Sarah Michelle Gellar announced today that she would be reprising her iconic role as Buffy in a new 6-part mini series on HBO entitled Buffy the Pseudoscience Slayer.

Gellar has been a vocal supporter of vaccinations (and therefor presumably in the pockets of Big Pharma) for the last several years.

“I’ve always loved playing Buffy and I also loved my children not getting diseases,” said Gellar. “So this series is the perfect marriage of those two passions.”

The details of the series have not been fully released but The Science Post has learned that at least one of the story arcs will involve Buffy tracking down former doctor Andrew Wakefield in his abandoned doll factory lair and forcing him to justify his lies and child abuse.

“I can’t give anythign away, but let me just say that Buffy gets to take down some pretty horrible anti-vaccine, anti-autism zealots,” said Gellar. “For example, there is one episode called “Hungry Like The Avocado Wolfe”….I’ll just leave it at that.”

The series is currently finishing up filming and will air sometime in the Fall.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59

Martinspire

Awesomeness

Wait what? 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

Een van van favo's is weer gestart: Person Of Interest, S5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024

Nog een half uurtje wachten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
zeroday schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 20:34:
Een van van favo's is weer gestart: Person Of Interest, S5
Was weer prettig 😊 op naar de volgende aflevering. Jammer dat dit het laatste seizoen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Nu online

zeroday

There is no alternative!

zo herkenbaar en voorspelbaar, maar potdorie wat schrok ik .... 'Banshee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God in supernatural maakt eindelijk zijn entré.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Marco Pierre White-week in Masterchef Australia :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 21:52
Raven schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:22:
Marco Pierre White-week in Masterchef Australia :D
Oh weet nog de elimenation challenge van vorig jaar waar ze hem moesten kopieren. Oef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke lange aflevering ook deze week! Mijn favoriet is de aziatische broer (en niet zijn zus) en die kleine vrouw uit India, man man man, als je die thuis in de keuken hebt ben je elke week een kilo zwaarder.

Enige minpuntje is de zwaar overdreven muziek en dat je al doorhebt wie iets goeds of slechts maakt omdat je vooral die personen steeds in beeld ziet. Daardoor is het nog niet heel spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Xepos schreef op zondag 08 mei 2016 @ 20:56:
[...]

Oh weet nog de elimenation challenge van vorig jaar waar ze hem moesten kopieren. Oef.
Dat kopiëren moeten ze vandaag doen als ik het goed gezien heb :X

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond genoten van een uur durend interview met Marco Pierre White gekeken, zie YouTube: Marco Pierre White | Full Address and Q&A | Oxford Union

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweedebas
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:58
Toch wel mooi de hersenspinsels van de schrijver in Supernatural, maar nu toch maar een mooi eind er aan breien.

Het is in ieder geval geen voorspelbare serie, alle bochten waar ze zich in wringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Syfy is working on a series about Superman's home planet

http://www.theverge.com/2...series-pilot-ordered-syfy

Afbeeldingslocatie: https://cdn1.vox-cdn.com/thumbor/pCDX2CwlvSzx33jKGRXsnKlq4pY=/59x0:709x433/1280x854/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/49557907/krypton_art.0.0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50

The_Worst

Unox

Dat logo alleen al :X

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ach geen idee of 't officieel is. Laten we maar gewoon afwachten. (Ja okee, het is wel van SyFy :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
BattleBots: The Gears Awaken vandaag, voorproefje op het tweede seizoen van guilty pleasure Battlebots. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:44:
Ik heb gisteravond genoten van een uur durend interview met Marco Pierre White gekeken, zie YouTube: Marco Pierre White | Full Address and Q&A | Oxford Union
Bedankt voor de tip! Wat kan die man goed en boeiend vertellen zeg, 3 vragen en hij praat 3 kwartier 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha syfy toch, budget van een vissticks en opgenomen met een aardappel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat was weer een goed begin van BattleBots! :D
Ik kan niet wachten tot het weer echt van start gaat.

Ben wel heel benieuwd naar de quads/drones die dit jaar geïntroduceerd worden, je moet wel een heel briljant ontwerp hebben wil je ook maar enig effect willen hebben op de rest van de bots.
De eerste quad in deze special kon niet nuttelozer zijn, al hadden ze daar hun best op gedaan :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:34:
Bedankt voor de tip! Wat kan die man goed en boeiend vertellen zeg, 3 vragen en hij praat 3 kwartier 😀
Ach, mijn vrouw stel je geen vraag en die praat ook 3 kwartier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:44:
Ik was er stil van eigenlijk :$

en wist dat vrouwtje die naast Marco zit, dat ze een sticker onder de zool van haar schoen had? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Supergirl is gerenewed voor een 2e seizoen en verhuisd daarvoor naar The CW :D *O*
http://variety.com/2016/t...e-cw-season-2-1201773032/

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:23

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Spike_wolf schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:19:
Supergirl is gerenewed voor een 2e seizoen en verhuisd daarvoor naar The CW :D *O*
http://variety.com/2016/t...e-cw-season-2-1201773032/
Dat worden een shitload aan mogelijke crossovers :P. Flash + Arrow + Legends + Supergirl = een hele drukke crossover uitzending :P

Ben wel benieuwd wat er van de cast overblijft. CW is nou niet bepaald een kanaal met hoge budgets.

En was CW niet een kanaal voor jonge vrouwen? Ze hebben onderhand meer en betere scifi dan Syfy channel :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

wontcachme schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:28:
[...]

Dat worden een shitload aan mogelijke crossovers :P. Flash + Arrow + Legends + Supergirl = een hele drukke crossover uitzending :P

Ben wel benieuwd wat er van de cast overblijft. CW is nou niet bepaald een kanaal met hoge budgets.

En was CW niet een kanaal voor jonge vrouwen? Ze hebben onderhand meer en betere scifi dan Syfy channel :+
Legends mogen ze er buiten houden. Ik heb ook niet het gevoel dat die serie het lang gaat uithouden.
Maar meer Flash cross-overs zou ik niet erg vinden :) en interactie tussen Kara en Felicity kan ook wel heel leuk worden :D

Qua cast zal er niet heel veel veranderen denk ik. Ik ben er vrij zeker van dat Stephen Amell inmiddels per aflevering meer geld binnen sleept dan de hele core cast van Supergirl bij elkaar :P
En factor dan de goodwill in die ze opstrijken door de show door te laten gaan, ik denk dat de show ze meer waard is dan je in eerste instantie zou denken.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:23

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Spike_wolf schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:41:
Qua cast zal er niet heel veel veranderen denk ik.
Denk dat er wel een paar zullen verdwijnen. Ze hebben een best grote cast met redelijk wat dure? acteurs. Flockhart zal niet goedkoop zijn, die zus van Kara zal niet goedkoop zijn en de vrouw van Channing Tatum ook niet. Dat is alleen nog salarissen. De serie verhuist ook naar Canada dus mensen zullen ook moeten verhuizen.
Ik ben er vrij zeker van dat Stephen Amell inmiddels per aflevering meer geld binnen sleept dan de hele core cast van Supergirl bij elkaar :P
Hij zal wel een flink salaris hebben, maar denk dat Supergirl wat prijziger is. Simpelweg bekendere acteurs en meer acteurs per aflevering.

[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 12-05-2016 23:47 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

wontcachme schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:46:
[...]
Denk dat er wel een paar zullen verdwijnen. Ze hebben een best grote cast met redelijk wat dure? acteurs. Flockhart zal niet goedkoop zijn, die zus van Kara zal niet goedkoop zijn en de vrouw van Channing Tatum ook niet. Dat is alleen nog salarissen. De serie verhuist ook naar Canada dus mensen zullen ook moeten verhuizen.
[...]
Hij zal wel een flink salaris hebben, maar denk dat Supergirl wat prijziger is. Simpelweg bekendere acteurs en meer acteurs per aflevering.
De core zal zeker wel blijven, Calista zie ik ook in S2 niet verdwijnen, later wellicht, maar voorlopig is ze een te belangrijk punt in die wereld. Misschien dat haar aansturende rol wat Supergirl betreft over genomen wordt door Maxwell Lord, dat ze hem wat socialer maken en de inspirerende/aansturende kracht achter Supergirl wordt.

Lucy zal een flink salaris hebben, maar die mag ook wel verdwijnen die voegt niets toe en is tot nu toe meer irritant dan interessant geweest.

Chyler (de zus van Kara) zal inderdaad ook een wat hoger salaris hebben, maar ik denk niet extravagant hoog. Bij verhuizingen kan die wel lastig worden omdat die met een man en een stel koters zit die niet zomaar kunnen verhuizen, en ik zie haar ook niet maanden van huis zijn. Maar haar rol kunnen ze ook vrij eenvoudig een stuk terug brengen door haar regelmatig andere missies in de DEO te geven. En hoe het er nu uit ziet kunnen ze haar prima een groot deel van S2 helemaal weg laten zijn opzoek naar hun vader, terwijl Martian Manhunter weer de DEO gaat aansturen.

Tuurlijk zal er gesneden worden, Martian Manhunter zal wel minder vaak groen in beeld komen, en de minder belangrijke personages zullen verdwijnen of zelden terug komen, maar de core (Kara, Jimmy, Winn, Cat, Martian Manhunter) zie ik zeker wel blijven.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 21:52
Niemand anders die hier The Catch volgt?
Het wordt hier in Nederland weliswaar uitgezonden op de vrouwenzender TLC, maar het is eigenlijk super te doen. Het heeft eigenlijk wel een beetje White Collar vibe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik pak the catch wel mee, nog niet gezien trouwens. Ik loop nog steeds gigantisch achter met alles... de hele week heb ik geen serie gezien, zelfs game of thrones en banshee nog niet.

Dus ik ga vanmiddag even 2 x banshee kijken en 1 x game of thrones, 2 x behind the throne en zo kom ik de middag wel door :P
Die stem van die man is zo fantastisch, kan zo in game of thrones meespelen :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Veefje schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:51:
Net eerste aflevering gezien van Marseille. Begint interessant, maar heeft wel de nodige clichés. Lijkt ook een beetje op de serie Boss met Kelsey Grammer. Iig interessant genoeg om het seizoen af te maken. Marseille is een mooi decor voor deze serie. Aanrader.
Gisteravond aan begonnen. Mooi gefilmd en goede acteerprestaties maar wat is die Depardieu toch een lelijke vadsige gast geworden

En vanavond wordt ik sowieso naar me laptop/Xbox/gamepc verdreven want dan is dat songfestival.

[ Voor 8% gewijzigd door mowa op 14-05-2016 11:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:45
Doet idd denken aan Boss. Een tijdje terug alweer seizoen 1 van Hand of God gezien met Ron Perlman als een corrupte, psychotische rechter die ook aan Boss deed denken.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven zit ep 10 van The Five te kijken.

Damn, die Ally moet je niet kwaad krijgen, auw @ 21:23 :X

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 14-05-2016 20:19 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Boss ja, dat was een mooie serie alleen moet ik S2 nog eens kijken.

Battlebots smaakt weer naar meer. Die drone was inderdaad geen aanvulling en die laatste battle was wel heel erg de lamme tegen de blinde. Samantha Ponder is wel een verbetering tov Molly McGrath.

Supergirl toch maar kijken, vond de pilot destijds niet zo maar de crossover wel leuk. En nu naar CW zal dat wel meer worden. Legends ben ik wel aardig zat.

Kijk ook uit naar Preacher en ben alweer blij met TURN: Washingtons Spies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Raven schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 20:18:
* Raven zit ep 10 van The Five te kijken.

Damn, die Ally moet je niet kwaad krijgen, auw @ 21:23 :X
Ik moet nog kijken, alleen bestaat er geen ondertiteling van. M'n Engels is uitstekend, Alleen m'n gehoor niet en kan 's avonds niet harder zetten met baby op bed. Dus moet net zo lang uitstellen tot er ooit ondertiteling komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb je geen hoofdtelefoon met lange kabel?

edit: Oh wacht, dan kun je de babymonitor niet meer horen.

[ Voor 42% gewijzigd door Raven op 15-05-2016 17:34 ]

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.