erg tof, zit op beiden met smart te wachten. Wel snel naar mijn idee, had gedacht dat het najaar series waren. Echt goede SF channel series (in zoverre je die goed kan noemen, maar ik vind ze heerlijk). Komt aardig in de buurt van Eureka qua kijkgenot bij mij.
Zonde dat ze zo'n goede serie, vergelijkbaar qua niveau met game of thrones zitten te verkrachten. Als de studio nog niet bekend is is dat volgens mij ook geen goed teken.
Kan HBO die serie niet kopen of Netflix? Dan heb ik er wel vertrouwen in. Netflix wil vast de strijd aan met game of thrones van HBO, nou hier is de kans toch? Verhaal is ook nog eens af en brandon sanderson vind het vast tof om mee te helpen (sanderson heeft het werk overgenomen van de overleden oorspronkelijke auteur).
Maar het liefst heb ik dat ze van al mijn lievelingsboeken afblijven....
De pilot was van hetzelfde niveau als wat een gemiddelde puber hier kan maken als hij een paar mobiele telefoontjes gebruikt om opnames te nemen, dus dat voorspeld veel goedsSpike_wolf schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 00:04:
De juridische problemen zouden opgelost zijn en een "grote studio" zou binnenkort met een aankondiging komen!
Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat, al het gezeur dat hieraan vooraf ging kan niet veel goeds beloven ben ik bang.
Zonde dat ze zo'n goede serie, vergelijkbaar qua niveau met game of thrones zitten te verkrachten. Als de studio nog niet bekend is is dat volgens mij ook geen goed teken.
Kan HBO die serie niet kopen of Netflix? Dan heb ik er wel vertrouwen in. Netflix wil vast de strijd aan met game of thrones van HBO, nou hier is de kans toch? Verhaal is ook nog eens af en brandon sanderson vind het vast tof om mee te helpen (sanderson heeft het werk overgenomen van de overleden oorspronkelijke auteur).
Maar het liefst heb ik dat ze van al mijn lievelingsboeken afblijven....
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2016 09:34 ]