Buitenlandse TV series zomer 2016 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 69.554 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
CRXDelSol schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:16:
[...]

Ik moet nog kijken, alleen bestaat er geen ondertiteling van. M'n Engels is uitstekend, Alleen m'n gehoor niet en kan 's avonds niet harder zetten met baby op bed. Dus moet net zo lang uitstellen tot er ooit ondertiteling komt.
Wennen ze wel aan, mijn hobbykamer ligt tegen de jongste zijn kamer ( al sinds geboorte )
Ik heb nog nooit een koptelefoon gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:32
Raven schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:33:
Heb je geen hoofdtelefoon met lange kabel?

edit: Oh wacht, dan kun je de babymonitor niet meer horen.
Ik heb sowieso helemaal niks met hoofdtelefoons, kijk liever gewoon zo. Dus subs zijn prettig puur ter ondersteuning, om bepaalde dialogen niet te missen.

(Wat betreft de babyfoon, die is gewoon met camera monitor en IR, dus die zie ik altijd wel. De kleine huilt vrijwel nooit, met camera kan je ook wat monitoren hoeveel hij nou slaapt, of dat ie in bed aan 't spelen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
FreshMaker schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:53:
[...]

Wennen ze wel aan, mijn hobbykamer ligt tegen de jongste zijn kamer ( al sinds geboorte )
Ik heb nog nooit een koptelefoon gebruikt
Mijn hobby kamer is in de garage (net nieuwe werkbank voor gebouwd en alles), de baby wordt niet zo snel wakker, maar voelt toch verkeerd om er geen rekening mee te houden. En dan heb ik m'n vriendin nog, die juist ALLES hoort. Zelfs als ik een M&M laat vallen op de grond terwijl ik m'n serie kijk en zij ligt al op bed. Die kan daar ook best om klagen soms, als ik een film kijken waar muziek of geluidseffecten echt een relevant onderdeel zijn van de scènes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

CRXDelSol schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:16:
[...]

Ik moet nog kijken, alleen bestaat er geen ondertiteling van. M'n Engels is uitstekend, Alleen m'n gehoor niet en kan 's avonds niet harder zetten met baby op bed. Dus moet net zo lang uitstellen tot er ooit ondertiteling komt.
Inmiddels zijn er ENG subs voor The Five te vinden voor de eerste 2 afleveringen. Aflevering 3 is bijna klaar. Ik zat ook op dit moment te wachten.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk... Die engelse subs wil ik ook graag namelijk. Maar een baby wordt niet wakker van geluid. Althans de kinderen die ik,heb niet toen ze jonger waren. Ik kon gewoon stofzuigen in de babykamer als ze sliepen.

Mijn vrouw hoort ook niks als ze slaapt mits er al geluid is als ze in slaap valt. Ze slaapt nu ook en ik kijk masterchef op redelijk volume omdat ik geen subs heb. Als ik echter de tv aandoe als ze al slaapt krijg ik meestal een boel gezeur :|

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:46:
Als ik echter de tv aandoe als ze al slaapt krijg ik meestal een boel gezeur :|
Hier net andersom ....
Deed de TV uit, omdat ze sliep, gelijk irritatie ;)

"Ik zit dat te kijken hoor' ... ;)
Ja schatje.... prima ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:46:
Eindelijk... Die engelse subs wil ik ook graag namelijk. Maar een baby wordt niet wakker van geluid. Althans de kinderen die ik,heb niet toen ze jonger waren. Ik kon gewoon stofzuigen in de babykamer als ze sliepen.

Mijn vrouw hoort ook niks als ze slaapt mits er al geluid is als ze in slaap valt. Ze slaapt nu ook en ik kijk masterchef op redelijk volume omdat ik geen subs heb. Als ik echter de tv aandoe als ze al slaapt krijg ik meestal een boel gezeur :|
Nee mijne ook niet, die vind stofzuigen heerlijk. Die is dan gewoon in trance, denk ook doordat toen hij net geboren was, in een wiegje tentoongesteld werd in de huiskamer, en we gewoon stofzuigden om het wiegje heen en alles. Bewust hebben we alles hetzelfde gedaan zoals we normaal zouden doen, kan op zijn slaapkamer ook gewoon alles wel doen. Vrouwlief is als des duivels als er in een film of serie een raket afgeschoten wordt en de bass een beetje open staat met daarbij dat ik 4 best luide torens heb staan.
FreshMaker schreef op zondag 15 mei 2016 @ 23:19:
[...]

Hier net andersom ....
Deed de TV uit, omdat ze sliep, gelijk irritatie ;)

"Ik zit dat te kijken hoor' ... ;)
Ja schatje.... prima ...
Haha! Geniaal hoe het TV kijken bij haar dan 'op pauze' is gezet tijdens het in slaap vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
jmk schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:20:
[...]

Inmiddels zijn er ENG subs voor The Five te vinden voor de eerste 2 afleveringen. Aflevering 3 is bijna klaar. Ik zat ook op dit moment te wachten.
Aflevering 3 sub is hier:

http://www.addic7ed.com/s...ve_%28UK%29/1/3/Episode_3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/The.Simpsons.S27E21.jpg :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/jhep10.jpg

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Sam Witwer als Mister Hyde in Once Upon a Time :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er is een oude bekende terug in Masterchef Australia :D, hij nam dit mee:moss(Klik voor recept O-) )

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 16-05-2016 17:38 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

Iemand iets gehoord of gezien van America 666 ? Zou op Syfy komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 15:44

zeroday

There is no alternative!

Eerste trailers van nieuwe TV series (seizoen 2016 / 2017) komen er ..
nieuwe thread?

zie hier ..

[YouTube: https://youtu.be/bsbVnrOkcr8]
ABP

[YouTube: https://youtu.be/1RmkAihHeJg]
Shots Fired

etc..

zie hier meer:
http://www.hollywoodrepor...ew-show-trailers-a-894643

[ Voor 54% gewijzigd door zeroday op 17-05-2016 10:50 ]

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:15

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
zeroday schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:48:
Eerste trailers van nieuwe TV series (seizoen 2016 / 2017) komen er ..
nieuwe thread?

zie hier ..

[video]
Nieuwe thread nog niet. Die zal komen rond eind juli/begin augustus. Eerst maar eens een stuk in het zomerseizoen zitten :P

Overigens vond ik dit wel een van de leukere nieuwe trailers die ik gezien heb. Ben benieuwd.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Sameen terug in Person of Interest *O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Spike_wolf schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:56:
Sameen terug in Person of Interest *O*
Deden ze goed ..
ik was even perplex.. hoe makkelijk de
spoiler:
karakters afgeknald werden, wat op zich kan op het einde van de serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een Ghostbusters referentie in 12 Monkeys :o :D

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 17-05-2016 13:45 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik las dat prison break ook met een sequel komt dit jaar.. was eigenlijk wel blij dat het voorbij was ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

1e immunity challenge in MasterChef Australia en meteen te pakken :D En ook 1 van de jongste deelnemers ever ook volgens mij die er ééntje wint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ehm, dit was de 2e immunity challenge toch?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:38:
Ehm, dit was de 2e immunity challenge toch?
Volgens mij heb ik een aflevering gemist :$

Desalniettemin, een knappe prestatie voor zo'n jonge deelneemster zoo vroeg in het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De ep van 10 mei ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat had ik inmiddels wel door ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg 4 verschillende door elkaar (van verschillende landen :P) dus af en toe ben ik het spoor ook bijster waar ik was gebleven _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_O-

Ik hou het bij AU, die blijft het leukst :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
DukeBox schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:48:
Ik las dat prison break ook met een sequel komt dit jaar.. was eigenlijk wel blij dat het voorbij was ;)
Ach, ik vind de trailer er wel vermakelijk uitzien. Wel een typisch verhaal om
spoiler:
Scofield zo min mogelijk 'spontaan' tot leven te wekken, maar met een heuse speurtocht, en jawel, hij zit in de gevangenis, waar hij uitgebroken moet worden.
And so it begins, again.

Hier de 2 minuten durende officiële trailer:

[YouTube: https://youtu.be/x9T-9fZn_oA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:54

The_Worst

Unox

Het einde van The Family :9~. Beetje naïef misschien maar ik zag dit niet aankomen. Jammer dat de serie geannuleerd is, heb er van genoten.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 18-05-2016 20:13 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat ziet er behoorlijk matig uit. Alleen maar kids erin ook.

Geen idee waar ik dat grietje ook al weer van ken maar weet nog wel dat ze daarin onwijs slecht acteerde.

Dit staat toch al in zijn geheel op Netflix trouwens? Heb er wel eens iemand over gehoord.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat was S1, dit is S2 :P , begint de 30e.

[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 18-05-2016 20:23 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:22:
Dat was S1, dit is S2 :P , begint de 30e.
Haha ze gaan er nog mee door ook :+

Ik weet het inmiddels weer. Ze zit (of zat) in Royal Pains, nu is dat verder niet echt een geweldige serie maar Willa is daar by far het slechts in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

... the F, zit die intern in Bones nu te checken of het lijk wel het hoekje om is? _O-
@7m26s

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 20-05-2016 11:17 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
Was een zware in Master Chef AU! 3 mensen in de elimination die ik allemaal wel mocht... Mooie opsteker voor Miles wel weer dat ze unaniem alles goed vonden aan zijn gerecht :)

Jammer dat Nidhi nu weg is ze had echt een smile waar je meteen vrolijk van wordt! Benieuwd naar de Nigella week... dat is altijd al een snoepje om naar te kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jaguar645 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:23:
Jammer dat Nidhi nu weg is ze had echt een smile waar je meteen vrolijk van wordt! Benieuwd naar de Nigella week... dat is altijd al een snoepje om naar te kijken :9
Jammer inderdaad, vooral nadat Marco aangaf elke week wel in een restaurant van haar te willen eten :D

Nigella is inderdaad leuk om naar te kijken O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Kunnen mensen zich nog mevrouw Strahovsky uit Chuck en Dexter herinneren? Ze heeft een bepaalde kledingkeuze uit Dexter (of het gebrek daaraan) meegenomen naar haar nieuwe film Manhattan Night en de camera posities ook wat aangepast O-) O-)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
wontcachme schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:34:
Kunnen mensen zich nog mevrouw Strahovsky uit Chuck en Dexter herinneren? Ze heeft een bepaalde kledingkeuze uit Dexter (of het gebrek daaraan) meegenomen naar haar nieuwe film Manhattan Night en de camera posities ook wat aangepast O-) O-)
Daar hadden ze 24 mee voort moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jaguar645 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:23:
Benieuwd naar de Nigella week...
Interesting ... zit dat in Masterchef of wordt het een aparte show ??

Ah : http://www.smh.com.au/ent...alia-20160517-gowrlc.html
vanaf welke episode ??

[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 20-05-2016 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:36:
[...]

Interesting ... zit dat in Masterchef of wordt het een aparte show ??

Ah : http://www.smh.com.au/ent...alia-20160517-gowrlc.html
vanaf welke episode ??
16, die aankomende zondag beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:05:
... the F, zit die intern in Bones nu te checken of het lijk wel het hoekje om is? _O-
@7m26s
Man man man, het was net de Playback show :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

wontcachme schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:34:
ik zie inderdaad 2 screencaps/gifs voorbij komen ;-) een hele berg .. voorbij komen ;-)

[ Voor 4% gewijzigd door zeroday op 21-05-2016 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:36:
[...]

Man man man, het was net de Playback show :X
Dat hadden ze wat beter mogen doen inderdaad, leek nergens op. Maar wel tof dat er mensen van Pentatonix mee deden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Spike_wolf op 21-05-2016 09:36 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs Lip Sync Battle doet het beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:57:
[...]

16, die aankomende zondag beschikbaar komt.
Mooi, ik geniet er veel van. Al vond ik de aflevering met dat toetje met die groene bal niet zo, dat soort shit is gewoon onmogelijk te maken thuis. Ja, het kan wel als ik een vat met stikstof en wat al niet meer heb 8)7

Geef mij maar de afleveringen met vlees enzo. Ik hoop dat Nigella veel Italiaans spul gaat maken en taarten, dat zou ook leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff, wat een nasty aflevering van Wynonna Earp :X :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:23
Maffia series uit Italië _/-\o_

Gomorra O+
Romanzo Criminale 8)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:42:
Dat die meid bij haar eigen borstkas naar binnen kon kijken was best geinig, toch? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:44:
[...]

Dat die meid bij haar eigen borstkas naar binnen kon kijken was best geinig, toch? :P
En die grote teen van Wynonna dan :X OUCH :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:46:
[...]

En die grote teen van Wynonna dan :X OUCH :X
Oh, dat was wel even ongemakkelijk inderdaad :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Damn. Dacht net ff de eerste ep van Submission te kijken. Nu weet ik dat Showtime naakt kan laten zien, maar dit is Spartacus^10 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:48:
[...]

Oh, dat was wel even ongemakkelijk inderdaad :X
Vind het wel een verrassende serie geworden, lekker in your face :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:56:
[...]

Vind het wel een verrassende serie geworden, lekker in your face :Y
Ik ben ook wel aangenaam verrassende inderdaad. Het is geen meesterwerk, maar zeker vermakelijk :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:48:
Damn. Dacht net ff de eerste ep van Submission te kijken. Nu weet ik dat Showtime naakt kan laten zien, maar dit is Spartacus^10 volgens mij.
* Raven zet Google aan 't werk...
No kidding :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 21:21:
[...]

* Raven zet Google aan 't werk...
No kidding :9
he he he ;-) .. net de film met Mevr. Chuck gezien. Verrassende aparte film ..
kerel van Royal Pains (die ultra rijke pief paf) speelt er ook in mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hop, die pak ik mee d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:42:
* Raven is net pas met die serie begonnen :$
Kijkt lekker weg, in more ways than one :+

Maar de rest van de eps moeten ff wachten, moet nog weer aan het studeren voor de CE's....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:01

Tijntje

Hello?!

Dit kun je bijna geen serie meer noemen :) dit is gewoon porna

[ Voor 9% gewijzigd door Tijntje op 22-05-2016 15:48 ]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel heerlijke meiden in die nieuwe porno serie, mooie vondst op het internet weer!
Zo zou van mij elke serie mogen zijn, dan nog wat geweld uit Banshee erbij, prima kijkvoer voor mij als man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nigella was weer fijn om te zien bij MasterChef, nu nog wat meer betrokken worden en dan hebben we een leuke week :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:19:
Nigella was weer fijn om te zien bij MasterChef, nu nog wat meer betrokken worden en dan hebben we een leuke week :Y
:Y *O*

Net mee begonnen, daarna maar weer verder met Wynonna Earp :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb de eerste twee ook klaar staan. Gaat het ook nog ergens over? Of is het puur Naakt en beweging?

(Kijk naar The Girlfriend experience. Blijft niets van over als je de sex door zou spoelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Donstil schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:15:
[...]

Ik heb de eerste twee ook klaar staan. Gaat het ook nog ergens over? Of is het puur Naakt en beweging?

(Kijk naar The Girlfriend experience. Blijft niets van over als je de sex door zou spoelen)
Ik heb niet meer verder kunnen kijken. Ergens maar een keertje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:19:
Nigella was weer fijn om te zien bij MasterChef,
Is die serie ondertiteld of zijn die Ozzies wel te verstaan ??
Met Nigella's Engels heb ik uiteraard geen moeite, maar die kangaroos ?

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 23-05-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:38
Voor mij is het even wachten tot juni en Dark Matter en Killjoys weer beginnen.
In de lijst met nieuwe series zie ik zo snel niet iets staan waar ik meteen warm voor loop (hoewel er volgens mij wel een paar prima series tussenstaan). Mijn lijst met series die ik volg is intussen geslonken tot minder dan 10, gedaald vanaf dik 50 een paar jaar terug. Een kwestie van minder series "oppikken" dan dat er gecanceld worden. Ik ben er wel gelukkig mee :)
Ik zal best een leuke serie hier en daar missen, maar wat niet weet, wat niet deert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Goner schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Zijn prima te verstaan, i.t.t. Masterchef Zuid-Afrika :X Er zitten geen subs bij overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 23-05-2016 09:59 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:29

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Goner schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Prima te doen, vaak beter zelfs dan echt platte britse lui :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die Australiers kan ik beter verstaan dan het BBC spul :P

Ik ga zo even zien, heb die van zondag en maandag nog staan hier, even smullen zo weer voor de buis. Vind het echt leuke kandidaten en de laatste wedstrijd (2 teams en allebei een 3 gangen menu maken) was echt fantastisch. En Anastasia is een ongelofelijk lekker ding, uit Belarus (wit rusland), lekker chickie. Alleen even een beugeltje in om de tandjes wat rechter te krijgen en hop, ze mag mijn keuken in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehehe, kersteten @MasterChef AU :+

/me zet kerstmuziek op _O-

Oh Whose Line is it Anyway (US) is ook weer van start gegaan *O*

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2016 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kersteten? _O-

Ik ben net voorbij het stukje waar Nigella overwoog iemand met een pan om de oren te slaan :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep 18 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ja, die ben ik dus ook aan het kijken :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jennifer Lawrence is gek _O-

(Te gast bij Jimmy Fallon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En leuk om naar te kijken :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:44:
Jennifer Lawrence is gek _O-

(Te gast bij Jimmy Fallon)
Joh :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die booger :')

Zo meteen James Corden en Ali G Sacha Baron Cohen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh nieuwe Poh & Co. *O*

Jullie zeggen ook niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 16:32:
Oeh nieuwe Poh & Co. *O*

Jullie zeggen ook niets :P
Nooit van gehoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is een tv-programma van een voormalig Masterchef deelneemster:Afbeeldingslocatie: http://forums.auscelebs.net/acnet-images/86826/poh-ling-yeow-627255.jpg

Bedankt voor de tip trouwens :D

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 26-05-2016 17:21 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Over MasterChef AU gesproken, name that cake 8)7

Maar iig wel een masterclass van Nigella *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:05
Waarschijnlijk heb ik er nooit van gehoord omdat ik van zulke programma's alleen maar honger krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heeft iemand Soundbreaking (Stories From The Cutting Edge Of Recorded Music) gezien ? M'n dochter viel laatst in een aflevering en was erg enthousiast ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:39:
Heeft iemand Soundbreaking (Stories From The Cutting Edge Of Recorded Music) gezien ? M'n dochter viel laatst in een aflevering en was erg enthousiast ...
Ja allang al :P

Mooie docureeks :Y

Maar goed je moet wel iets met muziek hebben (als in bespelen van apparatuur) anders is het boring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:00:
Waarschijnlijk heb ik er nooit van gehoord omdat ik van zulke programma's alleen maar honger krijg :P
dit valt reuze mee met kookprogramma's, het kan namelijk nog veel erger :P Ik ben een groot fan van fast food reviewers in Amerika / Canada, daar zitten wat grootheden van youtube zoals Ken Domic die iets van 5 keer per week daar voedsel kopen en reviewen, man daar krijg je pas trek van. Niet normaal, pizza's en bbq spul en wat al niet meer, ook ijs en frisdrank, man man man, dat kan ik niet zien zonder een snack in de hand.

Helemaal super is bbq pitmasters en man v. food (en ander werk van Adam Richman). Oei, dan krijg je echt trek. Niet normaal meer en dan ook af en toe challenges, heerlijk echt heerlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2016 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tremors S01E01 Feeding Frenzy
* Raven is benieuwd hoe de nieuwe serie eruit gaat zien :)

Ben nu de eerste serie en de films aan het herkijken *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

[...]

Gaat over een vrouw in een slechte relatie .. en gaat dan een boek lezen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:40:
[...]
dit valt reuze mee met kookprogramma's, het kan namelijk nog veel erger
We hebben nu de eerste Masterchef AU van Nigella Week gekeken, maar ik krijg daar geen honger van .. word alleen erg nerveus van dat gehol en gezweet.
Maar we houden vol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zeroday schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:40:
[...]

Gaat over een vrouw in een slechte relatie .. en gaat dan een boek lezen ;-)
Ik heb ze inmiddels gezien.
Gaat over dat idd maar dan afgewisseld met sex, beroerd acteerwerk, matige dialogen en slecht camera werk.

Vind het persoonlijk een enorme misser van Showtime. Normaal komt daar altijd wel kwaliteit van namelijk, nu maar hopen dat al het budget wat deze serie niet gekregen heeft als extraatje naar Ray Donovan is gegaan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 29-05-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

vandaag een hele berg 'mid-season' series toegevoegd aan Sonarr ..
volgens mij een hele berg 'bagger' ... maar goed, we geven het een kans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
[...]

Ongeveer hetzelfde, ander spectrum van de 'kamasutra'
Maar verder drijft het op de seksuele scene's

edit : spuit 11 .... :|

[ Voor 3% gewijzigd door FreshMaker op 29-05-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

FreshMaker schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:15:
[...]

Ongeveer hetzelfde, ander spectrum van de 'kamasutra'
Maar verder drijft het op de seksuele scene's

edit : spuit 11 .... :|
Girlfriend experience daar zit nog enigszins wat verhaal in, En de kleindochter van Elvis ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Morgen/vannacht beginnen Mistresses en Scream weer :D

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 30-05-2016 22:04 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zeroday schreef op maandag 30 mei 2016 @ 07:37:
[...]

Girlfriend experience daar zit nog enigszins wat verhaal in, En de kleindochter van Elvis ..
Nou dat mag je eigenlijk ook geen verhaal noemen hoor.

Wel een leuk feitje over Elvis trouwens. Ik wist niet dat dit zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha, het tosti-ijzer is weer terug bij MasterChef Australia :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Klote seizoenstops, vannacht helemaal niks binnengekomen :/

Gelukkig had ik naast alles van Tremors ook nog alles van The Crow klaar staan *O*
Afbeeldingslocatie: http://www.telegraph.co.uk/content/dam/film/The%20Crow/the-crow6-xlarge.jpg

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:08:
Klote seizoenstops, vannacht helemaal niks binnengekomen :/
person of interest
roots (eerste aflevering)
Turn
hunters
12 monkeys
en de webdl's van submission (kuch) zijn er ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:19:
[...]

person of interest
roots (eerste aflevering)
Turn
hunters
12 monkeys
en de webdl's van submission (kuch) zijn er ook.
Kortom, allemaal 3x niets :P

Gelukkig komt Orange is the New Black wel weer dichterbij :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
Precies maar weinig "goede simpele series". Ben nu al paar weken op zoek naar een serie zoals Castle, Rizzoli,bones, ... Gewoon Case of the Week om met de vriendin te volgen. Zij valt dan in slaap en dan kan ik kijken naar wat ik wil ;)
Heb nu eentje namelijk The Catch. Ik bedoel, de eerste aflevering is niet slecht. Hopelijk blijft het beetje goed.

Vind het aanbod aan nieuwe serie's sowieso beetje aan de magere kant maar kan evengoed een verkeerde indruk zijn

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.