Buitenlandse TV series zomer 2016 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 69.332 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

hoeveel afleveringen van die masterchef komen er nog? Ik wil nu weleens weten wie er wint, het wordt wel wat langdradig zo met maar 1 afvaller per week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Anoniem: 738905 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:13:
hoeveel afleveringen van die masterchef komen er nog? Ik wil nu weleens weten wie er wint, het wordt wel wat langdradig zo met maar 1 afvaller per week...
De finale is de 26e te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alleen moeten we nu op zoek naar een andere plek voor Masterchef Australia aangezien de gebruikelijke (tijdelijk?) foetsie is. Heb net voor het eerst in jaren Google maar eens gebruikt :P (Mijn andere bron, voor de rest, is altijd laat met Masterchef dat niet US is....)

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 21-07-2016 17:13 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:12:
Alleen moeten we nu op zoek naar een andere plek voor Masterchef Australia aangezien de gebruikelijke (tijdelijk?) foetsie is. Heb net voor het eerst in jaren Google maar eens gebruikt :P (Mijn andere bron, voor de rest, is altijd laat met Masterchef dat niet US is....)
dit [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4 in combi met dit [Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill , al heb je aan die laatste voor deze serie niet veel, maar voor de rest prima!
Ah, gelukkig. Dan zet ik nog even door. Begint wat een blok aan mijn been te worden omdat ik bang ben hier de uitslag te lezen en ik loop alweer 2 afleveringen achter.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 21-07-2016 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:12:
Geen last van, kwam redelijk op tijd binnen (altijd tussen 13:00 - 16:00 uur) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 738905 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:17:
[...]

dit [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4 in combi met dit [Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Bill , al heb je aan die laatste voor deze serie niet veel, maar voor de rest prima!
Ik ben torrents gewent :P Voor de Masterchef Australia ep van vandaag voor de verandering een standaard download in de browser. Met dank aan Google :)
Anoniem: 19894 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:21:
[...]

Geen last van, kwam redelijk op tijd binnen (altijd tussen 13:00 - 16:00 uur) :P
Hier nog niets, heb voor de verandering een megaupload achtig iets gebruikt. Inmiddels aan het kijken :)

Jimmy Kimmel 2016 07 19
Kristen Bell :D _O- O+

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 21-07-2016 18:13 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:24:
[...]

...
Jimmy Kimmel 2016 07 19
Kristen Bell :D _O- O+
Oeh, straks even kijken, helemaal vergeten :$ Loopt nu binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Damn, wat een seizoenseinde bij Bones :X

Ben ik de enige die voor het einde al door had wie aan al die kenmerken voldeed? :P

[ Voor 52% gewijzigd door Raven op 22-07-2016 14:35 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 06:41
Super Syfy Heeft Wynonna Earp vernieuwd met geen 13 eps maar 10.

http://tvline.com/2016/07...ed-shorter-season-2-syfy/

[ Voor 9% gewijzigd door devil-strike op 24-07-2016 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:51

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Het topic voor de 2016-2017 Winterseries heb ik aangemaakt en is hier te vinden:

Buitenlandse TV Series 2016-2017

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zo de Masterchef Australia finale maar eens kijken :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 15:49:
Zo de Masterchef Australia finale maar eens kijken :D
De uitslag weet ik al, maar nog niet gezien, stomme twitter ook :P :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik volg niets Masterchef-gerelateerd op Twitter :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, ik zie dat de uitslag er is, ik ga even een paar dagen dit topic verlaten totdat ik het gezien heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

#MasterchefAustralia
Afbeeldingslocatie: http://www.smh.com.au/content/dam/images/g/q/e/e/d/3/image.related.articleLeadwide.620x349.gqee44.png/1469536828790.jpg
:o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat was met recht een thriller :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y

* Raven zit te wachten tot het recept online wordt gezet.
Ik wil dat wel eens lezen :P

Gary: Heston, Ashley, how did they go?
Heston: Incredibly well, any professional chef having a go at that would've thought about turning around and walking straight out of that door." :P

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 26-07-2016 17:45 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik van het lezen alleen al gek word 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leesvoer: http://tenplay.com.au/cha...hef/recipes/verjus-in-egg

* Raven wacht tot Krusher https://i.makeagif.com/media/9-01-2015/_i8RXT.gif doet :P

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 26-07-2016 18:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/9-01-2015/_i8RXT.gif

Sheesh. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

't is hier niet de hk, dus ik dacht, laat ik er maar een linkje van maken ipv img tags te gebruiken :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Één ding scheelt in Australië, ze wegen in grammen en liters oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind dat masterchef toch niet zo heel fantastisch, het duurt veel te lang, veel hangt van toeval af (groepsopdrachten), aan het eind gaan er afleveringen lang niemand uit en is er maar 1 keer per week een keuze moment, 63 afleveringen voor iets wat meer tot zijn recht komt in 30 afleveringen. De mystery box challenges vind ik matig omdat ze in 9 van de 10 gevallen maar 1 ingrediënt hoefden te gebruiken ipv 3 of nog meer. En tot slot kan iemand winnen die gewoon zwakker is dan de koning van deze serie.

En verder elke aflevering dezelfde muziek, als je meer episodes op een dag kijkt is het wel storend.

Helaas is er niet veel beters, jammer dat het zo'n typisch Amerikaans concept is, ik denk dat die Australiërs een betere show hadden neergezet als ze niet aan de randvoorwaarden vastzaten.

Maar het is wel de beste masterchef, deze uit Australië. Die uit Amerika kijk ik nu ook weleens, maar man man man, dat haalt het bij verre niet bij de Australische.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 26-07-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En gek genoeg is voor mij dit seizoen weer omgevlogen.

Oh en het is geen Amerikaans concept, het is van oorsprong een Brits programma (wat helemaal een draak van een programma is, daar zit totaal geen tempo in.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wauw. Ik dacht soms even dat ik naar iets met Craig Ferguson zat te kijken :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is Poh and Co aan het kijken :)

Ep's 6 en 7 zijn er, 4 en 5 niet :S

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:16
Aargh, ik kan even niets herinneren. Ik volg op dit moment twee sci-fi series, namelijk dark matter en killjoys. Ik zou zweren dat één van die twee vorige week een cliffhanger had, dat ze aankondigden naar de aarde te moeten. Maar nu ik de eps van deze week bekijk, zie ik daar niks van terugkomen :?
Nog even de laatste paar minuten van de laatste eps teruggekeken en niks geen verwijzing gezien. Ben ik nou in de war met een andere serie, of heb ik het nu niet goed onthouden?
Ik kan me helaas niet meer herinneren, anders gaf ik wel een duidelijkere verwijzing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Raymond schreef op zondag 31 juli 2016 @ 00:35:
Aargh, ik kan even niets herinneren. Ik volg op dit moment twee sci-fi series, namelijk dark matter en killjoys. Ik zou zweren dat één van die twee vorige week een cliffhanger had, dat ze aankondigden naar de aarde te moeten. Maar nu ik de eps van deze week bekijk, zie ik daar niks van terugkomen :?
Nog even de laatste paar minuten van de laatste eps teruggekeken en niks geen verwijzing gezien. Ben ik nou in de war met een andere serie, of heb ik het nu niet goed onthouden?
Ik kan me helaas niet meer herinneren, anders gaf ik wel een duidelijkere verwijzing :P
Dat was Dark Matter:
Meanwhile, Five has drawn a sketch of the large tower that overlooked the alley in which she and Two did battle in last week's episode. What is this dark, despairing place in Two's past, where "something bad" happened to her? Two, accompanied by Nyx, takes the sketch to the space station's Transfer Transit 2.0 hub, where the receptionist runs it through the database and discovers that it's a headquarters for Dwarf Star Technologies, the company run by Two's creator, Alexander Rook. It's also located on Terra Prime … otherwise known as Earth. Hmm! Might this be the location of a future adventure …?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweedebas
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 21:42
Haha, ik heb precies hetzelfde, ik kijk de afleveringen ook niet meer direct na elkaar maar met een dag ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ah, thanks!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Die seksscene in Braindead, heb me rot gelachen _O- 7(8)7 _O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rizzoli & Isles

Kent: Do you mind if I break her a wee bite off? See if she's hungry?
Angela: Oh no, not that one.
Kent: Why not?
Angela: Duck a l'orange

_O-

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-05 13:55

zeroday

There is no alternative!

vooruit .. voor de fans van 'Stranger Things'

https://soundcloud.com/dj...e-stranger-things-mixtape

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Masterchef US ..... :| , wat een manier om te gaan....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 00:47

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is het misschien een idee om ook de leukste/beste/nieuwe animatieseries te vermelden?
Mijn dochter is gek van Sofia het prinsesje en zo af en toe vind ik nieuwe tekenfilmseries.
Het leukste vind ik persoonlijk de dingen van Disney (Sofia, Lion Guard) en Dreamworks (Dragons), maar er zitten meer pareltjes tussen. Als je zoekt naar animatieseries kom je al gauw manga/anime of hysterische dingen tegen die ik persoonlijk niet geschikt vind. Het gaat mij er vooral om dat het geschikt is voor jonge kinderen of het hele gezin. Veel valt dan al af.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor je dochter zoek je zaken in het Nederlands lijkt mij? Dan kan je beter netflix nemen dan iets zelf downloaden. Eigenlijk komen alleen films in het Nederlands op een gegeven moment voorbij op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sofia wordt in het Engels gekeken. Nederlands ben ik het nog niet tegengekomen. Verder kijkt ze wel Nijntje via YouTube en Sesamstraat via de NPO-app. Ik vind het niet zo erg als het niet perse Nederlands gesproken is, daar kan je altijd nog zelf naar zoeken. Maar tips zoals we elk TV-seizoen hier in deze topics hebben, lijken mij wel een fijne toevoeging. Nu vind ik vooral van die gare lijstjes op internet met allerlei manga of schreeuw-dingen. Ik neem aan dat Netflix en de grote Amerikaanse netwerken ook nieuwe tekenfilms hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Ik zal er over nadenken, maar ik weet niet of ik dit zal doen. Er zullen niet veel mensen zijn die die series zoeken hier op GoT en het gaat veel werk opleveren voor een heel kleine doelgroep (no pun intended :P)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Inderdaad. Wat mij betreft is dat gewoon een compleet losstaand genre. Net als Anime en Manga. Zit ik ook niet op te wachten. Zou mijn inziens gewoon in een apart topic thuishoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jorgen schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:38:
Sofia wordt in het Engels gekeken. Nederlands ben ik het nog niet tegengekomen. Verder kijkt ze wel Nijntje via YouTube en Sesamstraat via de NPO-app.
Oh, dan is het snel opgelost, neem nu een gratis maandabonnement op netflix (1e maand gratis), maak een account voor jezelf en een account voor je dochter (kids profiel) en zet haar voor de tv (met bijv. een chromecast om netflix daarop te zien of op de tablet) en zie:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/297nv6.png

Het aanbod voor kinderen in de leeftijd van jouw dochter is fenomenaal op netflix, en alles in het Nederlands en ze kan het allemaal zelf bedienen als ze op haar profiel zit. Mijn dochter kijkt er ook al naar sinds ze 2 is.

Netflix heeft trouwens alles van disney, ook allemaal in het Nederlands. Scheelt je bakken met tijd en het kdis profiel werkt echt heel leuk, met iconen voor alle bekende tekenfilmfiguren, ze ontdekken zelf ook veel nieuws, echt tof is dat.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 07-08-2016 12:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Anoniem: 93986 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:58:
Inderdaad. Wat mij betreft is dat gewoon een compleet losstaand genre. Net als Anime en Manga. Zit ik ook niet op te wachten. Zou mijn inziens gewoon in een apart topic thuishoren.
Ja of Australische master cheff :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind dat manga idee wel goed eigenlijk, ik stel een merge voor met dit topic Het Anime en Manga topic (deel 24)

Dat zou fenomenaal zijn. Eigenlijk moet ook het boekentopic erbij en het pizzabaktopic zou ik hier ook graag mergen, dan heb ik al mijn favoriete topics in 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

wontcachme schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:49:
Ik zal er over nadenken, maar ik weet niet of ik dit zal doen. Er zullen niet veel mensen zijn die die series zoeken hier op GoT en het gaat veel werk opleveren voor een heel kleine doelgroep (no pun intended :P)
Haha, dat begrijp ik wel ja. Kleine doelgroep... gniffel

V.w.b. een losstaand topic, is mij dat ook helemaal prima. Heb alleen zelf geen idee waar ik moet kijken, vandaar. Je krijgt vaak van die halve opsommingen met wat iemand persoonlijk leuk vindt.

@Hobbykok; bedankt voor de Netflix-tip. Dat gaat hem nu even niet worden, maar het is goed om te weten dat het daar zo prima functioneert en Nederlands gesproken is.

[ Voor 36% gewijzigd door Jorgen op 07-08-2016 13:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Donstil schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

Van mij en Raven ben je voorlopig verlost, tot volgend jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

Precies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wanneer het nieuwe seizoen start maak ik tegen die tijd wel een topic aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:56:
[...]

Wanneer het nieuwe seizoen start maak ik tegen die tijd wel een topic aan.
_/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Concept had ik al klaar, maar toen was het huidige seizoen al over 8)7

Naja scheelt weer werk, hoef alleen wat plaatjes te vervangen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 19-05 13:55

zeroday

There is no alternative!

Jorgen schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:38:
Sofia wordt in het Engels gekeken. Nederlands ben ik het nog niet tegengekomen. Verder kijkt ze wel Nijntje via YouTube en Sesamstraat via de NPO-app. Ik vind het niet zo erg als het niet perse Nederlands gesproken is, daar kan je altijd nog zelf naar zoeken. Maar tips zoals we elk TV-seizoen hier in deze topics hebben, lijken mij wel een fijne toevoeging. Nu vind ik vooral van die gare lijstjes op internet met allerlei manga of schreeuw-dingen. Ik neem aan dat Netflix en de grote Amerikaanse netwerken ook nieuwe tekenfilms hebben.
neem de telekids app ..
geweldig !
allerlei series voor allerlei leeftijden ..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naast de telekids app heb je die ook van zeppelin, die had in het verleden wel als nadeel dat hij alle filmpjes die je keek ook opsloeg en die kon je alleen verwijderen als je de app verwijderde en weer installeerde, maar ik hoor mijn kinderen er niet meer over, dus ik denk dat dat opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En dat was S2 van Scream, ben benieuwd of er nog een S3 komt :), gezien het einde hoop ik van wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 17-08-2016 21:23 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Van de week heb ik
maar weer eens herkeken, net klaar mee.

Jammer dat er maar 2 seizoenen van zijn :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-05 09:17
Raven schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:21:
Van de week heb ik
[video]maar weer eens herkeken, net klaar mee.

Jammer dat er maar 2 seizoenen van zijn :/
Ik heb ook lang gewacht op een hopelijk seizoen 3. Zojuist 'Into the Blue' weer gekeken :9~ :9~ :9~ Jessica Alba blijft toch de leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ellen Page O+ is weer op de buis :)

Gaycation S01 Special Orlando

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat gaycation wel leuk? De trailer lijkt me wel wat, maar ik denk dat het een boel ellendige verhalen is? Of valt dat mee?

Ik vind Ellen Page trouwens niet echt tof, dus daar moet ik het niet van hebben. Maar in de trailer zit die chinese jongen van de tv series heroes?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 27-08-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het verschilt, zitten wel wat niet al te positieve verhalen in, maar dat is ook de bedoeling: Laten zien hoe er met LGBT's wordt omgegaan in bepaalde landen.

... Ehm, ik heb volgens mij geen gezichten uit Heroes gezien, althans, dacht van niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 28-08-2016 16:34 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:34:
Het verschilt, zitten wel wat niet al te positieve verhalen in, maar dat is ook de bedoeling: Laten zien hoe er met LGBT's wordt omgegaan in bepaalde landen.

... Ehm, ik heb volgens mij geen gezichten uit Heroes gezien, althans, dacht van niet.
Deze trailer: http://www.imdb.com/video/imdb/vi3812341017?ref_=tt_ov_vi

En dan op 16 seconden, dat lijkt me wel heel veel op Wikipedia: Masi Oka ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als ik het zo eens bekijk, dan is-ie dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nope, is 'm niet :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jammer, in combi met een vriend die een jurk aandoet was het wel erg grappig geweest :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 06:41
Zowel Dark Matter als Killjoys krijgen seizoen 3 :)

Bron: http://tvline.com/2016/09...wed-season-3-dark-matter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Cool, ik volg beide series en vind ze prima wegkijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:44
We zijn begonnen aan The Tomorrow People. Leuke serie, ook zo complex... Ik weet nog steeds niet wie wel/niet te vertrouwen is. Erg jammer dat er geen seizoen 2 van komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
tweakerdennis schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:54:
We zijn begonnen aan The Tomorrow People. Leuke serie, ook zo complex... Ik weet nog steeds niet wie wel/niet te vertrouwen is. Erg jammer dat er geen seizoen 2 van komt :(
Die heb ik ook gekeken, op zich kijkt het wel leuk weg, maar toen ik ineens hoorde dat ie gecancelled was heeft het een nare nasmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
tweakerdennis schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:54:
Is The 4400 dan niet wat voor jou? Series als Powers en Heroes, enzo.

Misschien dan de serie Timeless gaan volgen van NBC. Begint deze maand als het goed is. Of Frequency van The CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Veefje schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:16:
[...]

Is The 4400 dan niet wat voor jou? Series als Powers en Heroes, enzo.

Misschien dan de serie Timeless gaan volgen van NBC. Begint deze maand als het goed is. Of Frequency van The CW.
Poeh, als er iets slecht was, dan was het Powers wel :X

Binnenkort begint trouwens ook een nieuwe serie van een van de Nolan-broertjes: Westworld. Dat gaat waarschijnlijk wel erg tof worden als je van scifi houdt :) (in de richting van robots en AI, waarmee Nolan met Person of Interest al heeft laten zien erg interessante dingen te kunnen doen).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Stukfruit schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:56:
[...]

Poeh, als er iets slecht was, dan was het Powers wel :X

Binnenkort begint trouwens ook een nieuwe serie van een van de Nolan-broertjes: Westworld. Dat gaat waarschijnlijk wel erg tof worden als je van scifi houdt :) (in de richting van robots en AI, waarmee Nolan met Person of Interest al heeft laten zien erg interessante dingen te kunnen doen).
Ja, dat Powers slecht is hoor ik van velen. Heb de serie zelf niet gezien. Maar goed, ik probeer vaak mensen te wijzen op soortgelijke series. Of ik de desbetreffende serie zelf goed vindt, doet er dan minder toe.

Westworld, daar kijkt bijna elke serieliefhebber wel maar uit, denk ik. Daar wordt zoveel van verwacht, dat de serie bijna alleen maar kan tegenvallen. Ik hoop het natuurlijk niet, want er spelen een aantal fantastische acteurs in en ook Nolan is natuurlijk geen koekebakker. We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Veefje schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:13:
[...]

Ja, dat Powers slecht is hoor ik van velen. Heb de serie zelf niet gezien. Maar goed, ik probeer vaak mensen te wijzen op soortgelijke series. Of ik de desbetreffende serie zelf goed vindt, doet er dan minder toe.

Westworld, daar kijkt bijna elke serieliefhebber wel maar uit, denk ik. Daar wordt zoveel van verwacht, dat de serie bijna alleen maar kan tegenvallen. Ik hoop het natuurlijk niet, want er spelen een aantal fantastische acteurs in en ook Nolan is natuurlijk geen koekebakker. We zullen het zien.
Ach, van HBO verwacht ik gewoon dat het dik in orde is. Is het niet fantastisch, dan is het wel gewoon goed. Game of Thrones was ook over the top gehyped, maar zo gigantisch fantastisch is het nu ook weer niet, het is gewoon een goede serie, punt.

Zal met 'Westworld' wel niet anders zijn.

Wat betreft Powers, ik heb 1 aflevering gezien, en de tweede geprobeerd, maar m'n tegen stonden al zo krom na de eerste aflevering, dat het zeer deed. Echt een bagger. Ik hoopte iets als 'Heroes', maar heroes was gewoon goed en vernieuwend, toen. Dingen als Daredevil en Gotham enz vind ik dan wel weer erg goed. En straks een serie van 'The Punisher'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xoniq schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:20:
Ach, van HBO verwacht ik gewoon dat het dik in orde is. Is het niet fantastisch, dan is het wel gewoon goed. Game of Thrones was ook over the top gehyped, maar zo gigantisch fantastisch is het nu ook weer niet, het is gewoon een goede serie, punt.
Nou, daar ben ik het helemaal niet mee eens. Als er 1 serie is die echt een meesterwerk is, dan is het game of thrones wel en zou ik een 10 geven. Series als Lost en prison break seizoen 1 zou ik een 9 geven en veel andere series een 8 of lager. Goed is bij mij een 8, maar ik heb onlangs een examen voor het werk gedaan en daar was goed weer het hoogste cijfer, dus tja, het is ook maar hoe je het bekijkt, maar ik kan mij geen serie bedenken die ik beter vind dan game of thrones. Zelfs Banshee zou ik iets lager inschatten, een 9.8 ipv een 10 (als ik het laatste seizoen van Banshee even vergeet want dat was prut).

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 03-09-2016 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Anoniem: 738905 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:42:
[...]

Nou, daar ben ik het helemaal niet mee eens. Als er 1 serie is die echt een meesterwerk is, dan is het game of thrones wel en zou ik een 10 geven. Series als Lost en prison break seizoen 1 zou ik een 9 geven en veel andere series een 8 of lager. Goed is bij mij een 8, maar ik heb onlangs een examen voor het werk gedaan en daar was goed weer het hoogste cijfer, dus tja, het is ook maar hoe je het bekijkt, maar ik kan mij geen serie bedenken die ik beter vind dan game of thrones. Zelfs Banshee zou ik iets lager inschatten, een 9.8 ipv een 10 (als ik het laatste seizoen van Banshee even vergeet want dat was prut).
Tja, het blijft altijd maar subjectief. Er zijn meerdere series die hoger worden aangeschreven (op basis van recensies en waar tvcritici deze series plaatsen in gesprekken over de beste series aller tijden) dan Game of Thrones, zoals The Wire, The Sopranos, Breaking Bad, Mad Men en The Shield, maar ook daar kan en mag een ieder anders over denken. Banshee is een van mijn favoriete series van de laatste jaren, maar ik zou een 9.8 persoonlijk ook niet geven. Zeker na dat hele matige 4e seizoen.

En dan is het ook nog de vraag of Banshee beter is dan series als Justified, Friday Night Lights, Six Feet Under, Fargo, The Americans en Deadwood. Dat zijn toch series die over meerdere seizoenen een hoger niveau hebben gehaald dan een serie als Banshee. Nogmaals, ik draag Banshee een heel warm hart toe. Maar kwalitatief is het toch een treetje lager dan die series.

Het is altijd moeilijk onderscheid te maken tussen series die we persoonlijk goed vinden en hoe die series zich kwalitatief verhouden tot andere series. In de begin jaren zag ik mensen om me heen ook helemaal los gaan over Suits. Wat ook een hele aangename serie is, maar de beste serie van het moment (zoals zij dat toen zeiden) of een van de betere series op tv: nou nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik vind Game of Thrones helemaal niets en geef dat dus een matige 5 :P Niet omdat ik problemen heb met de serie zelf of de productiewaarde (het ziet er allemaal prachtig uit), maar 100% omdat het mij niet kan boeien.

Wat dat betreft beoordeel ik tv-series hetzelfde als films. Transformers deel zoveel krijgt ondanks de prachtige sfx een 4, terwijl een budgetfilmpje van 5 miljoen met hopeloze love story een stuk hoger kan beoordelen.

Maar goed, dat zou iedereen moeten doen, toch? Je geeft tenslotte je eigen mening... :)

Oh en hierbij een trailer voor "Channel Zero". Met een vage omschrijving over dat het iets met nachtmerries te maken gaat hebben. Zou deze maand op tv (Syfy) moeten komen:

[ Voor 18% gewijzigd door Stukfruit op 03-09-2016 21:10 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anoniem: 738905 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 18:42:
[...]

Perfectie bestaat niet dus "de 10" valt eigenlijk al af, het is geen examen, 100% goed/perfect is ik dit geval helemaal niet mogelijk.

Online is een beetje het probleem dat "iedereen" maar kan stemmen maar je hebt een hele grote groep mensen (online) welke helemaal niet zien wat echt goed is en alleen maar kijken naar het feit of ze iets leuk vinden.

Iets leuk vinden heeft echter 100% met smaak te maken maar of iets goed is juist helemaal niet.

Of iets echt goed is is namelijk gewoon te meten.
Dingen als goed acteerwerk, geloofwaardig script (ook in een niet geloofwaardige setting), filmografie en muziek keuze zijn allemaal dingen die iets goed maken maar niet smaak gebonden hoeven te zijn.

Daar gaat het vaak fout. Mensen zeggen "Dat is echt goed" maar bedoelen "Dat vond ik echt leuk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op zondag 04 september 2016 @ 00:57:
[...]

Online is een beetje het probleem dat "iedereen" maar kan stemmen maar je hebt een hele grote groep mensen (online) welke helemaal niet zien wat echt goed is en alleen maar kijken naar het feit of ze iets leuk vinden.
Je onderscheid nu de groep mensen die niet inzien dat iets 'echt goed' is, en de mensen die dat wel vinden. Als jij een serie echt goed vind en je komt met argumenten om het te ondersteunen, kan ik het bij wijze van weer niet goed vinden om mijn eigen argumenten, de verschilt per persoon. Net als veel mensen GoT echt goed vinden, betekend niet dat de mensen ie het niet goed vinden tot een andere (mindere) groep horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
xoniq schreef op zondag 04 september 2016 @ 01:15:
[...]

Je onderscheid nu de groep mensen die niet inzien dat iets 'echt goed' is, en de mensen die dat wel vinden. Als jij een serie echt goed vind en je komt met argumenten om het te ondersteunen, kan ik het bij wijze van weer niet goed vinden om mijn eigen argumenten, de verschilt per persoon. Net als veel mensen GoT echt goed vinden, betekend niet dat de mensen ie het niet goed vinden tot een andere (mindere) groep horen.
Nee dat is nou net wat ik bedoel.
Echt goed is juist wel te meten en dat verschilt niet per persoon.

Als je van een slecht geacteerde scène (om maar een voorbeeld te noemen) vind dat het goed is dan betekend dat niet dat je een andere smaak hebt dat betekend dan dat je er geen verstand van hebt :+

Er wordt te vaak voor meetbare dingen "ik vindt" gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
"Ik vindt" zie je nooit, "ik vind" daarintegen ;)

Ben het verder met jou eens. Veel is gewoon meetbaar en als iemand vindt dat er beter wordt geacteerd in een GTST dan in een Breaking Bad dan mag je dat omschrijven als jouw mening, maar dan mogen mensen ook gerust zeggen dat jij er geen kaas van hebt gegeten.

Het is dus wel meetbaar en zelfs bij een 1 en zelfde acteur kun je het verschil goed zien. Het budget en de mensen om de acteurs heen kunnen er zelfs voor zorgen dat diezelfde acteur het niveau niet altijd haalt. Dat mensen dit niet zien ligt toch echt aan hun zelf.

Een rating geven is echter wel lastig. Game Of Thrones kan mij gestolen worden. Het is niet mijn genre. Echter zou ik het ook nooit een onvoldoende geven. Hiervoor zijn er te veel criteria die gewoon dik in orde zijn. Cijfers geven is dus gewoon erg lastig.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:49
Raymond schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:23:
Cool, ik volg beide series en vind ze prima wegkijken :)
Klopt Dark Matter is heerlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@xoniq, Donstil en spacey: Dit zijn altijd interessante discussies. Kwaliteit is meetbaar, maar toch zul je ook in wat nou precies kwaliteit is van mening verschillen. Niet iedereen vindt bijvoorbeeld dezelfde acteurs even goed of is even gecharmeerd van het werk van bepaalde regisseurs. Het is dan moeilijk te zeggen dat iemand er geen kaas van heeft gegeten. Een redelijk aantal prominente tv-critici in Amerika vindt bijvoorbeeld House of Cards een zeer tegenvallende serie. Maar een groot deel van het publiek (kijk naar de rating op Netflix) vindt het een geweldige serie. Daar zullen ook kijkers tussen zitten die wel een goede idee hebben over wat nou kwaliteit is. Het is dan moeilijk te zeggen dat degenen die HoC niet goed vinden er geen kaas van hebben gegeten.

Het gaat denk ik om je eigen mening in perspectief kunnen plaatsen. Ik heb een aantal favoriete series die zich niet best tot de betere series verhouden. Dat moet je ook kunnen zien als volger. Dat onderscheid kunnen velen niet maken. Een goed voorbeeld zijn series als Suits en The Walking Dead, series die populair zijn bij de massa. Het zijn aardige series wanneer ze erop zitten, maar er is genoeg op aan te merken.

En het gaat ook om beseffen dat het hebben van een mening automatisch betekent dat we dus ook van mening kunnen verschillen. Ook over 'topseries'. Zelfs als je je mening heel gedetailleerd en onderbouwd kunt formuleren, blijft het gewoon een mening en geen feit. Daar gaan veel mensen de fout in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

razerBE schreef op zondag 04 september 2016 @ 03:54:
[...]

Klopt Dark Matter is heerlijk :9
De serie of... :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:38

Martinspire

Awesomeness

Ik dacht dat dit het "Buitenlandse TV series zomer 2016" topic was en niet het "Waardeer Buitenlandse TV series zomer 2016 en bespreek een waarderingssysteem meer dan de series zelf" topic was :?

Of krijgen we dit nu omdat de zomer bijna afgelopen is en alle series zo'n beetje aan het einde komen?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aangezien volgens mij gisteren 1 september de meteorologische herfst begonnen is loopt dit topic wel ten einde.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 04-09-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En het 2015-2016 topic dan? Ik heb hier nu 3 series-topics open :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

we hadden toch altijd een voorjaar, een zomer en een najaar topic? Of was er ook elke jaar al een jaartopic? Maar ik vind het best, van mij mogen het wel 20 topics worden omdat ik alles interessant vind :P

Waar is trouwens het najaar 2016 topic? Of ben ik te vroeg?

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 04-09-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905 schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:03:
...

Waar is trouwens het najaar 2016 topic? Of ben ik te vroeg?
Dat is Buitenlandse TV Series 2016-2017

Verwarrend he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 04 september 2016 @ 11:32:
Ik dacht dat dit het "Buitenlandse TV series zomer 2016" topic was en niet het "Waardeer Buitenlandse TV series zomer 2016 en bespreek een waarderingssysteem meer dan de series zelf" topic was :?
Moet je dat wieltje op je muis gebruiken, scrol je er zo langs.

Mensen praten in het leven wel eens over dingen die je zelf niet interesseren hè, dat hoort er nou een maal bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 04-09-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:49
Wat denk je zelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jodelle, de droid of die ander? :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Het zomer topic voor 2017 is geopend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:11

Mx. Alba

hen/die/zij

Tied veur 'n slotje...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.