Buitenlandse TV series zomer 2016 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 69.501 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:45

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Killjoys heb ik een halve aflevering volgehouden, maar toch maar uitgezet. Dark Matter denk ik 5 en toen bleef het vaag. Jammer want die vond ik in 1e instantie met afstand de leukste van de 2. Op de één of andere manier kon het me na Falling Skies eigenlijk niet zo boeien met de SF van dit moment. The Expanse heb ik ook uitgezet. Extant moet ik nog eens proberen. Wat wel leuk was, was die 3-delige miniserie over die mensen aan boord van dat generatie-schip: Ascension.

Een fijne nieuwe SF-serie kan ik wel gebruiken. Hopen dat de nieuwe Star Trek niet te lang meer op zich laat wachten en een leuke serie wordt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Dark matter seizoen 2 gaat opeens een stuk in kwaliteit van de verhaallijn omhoog zeg, geen idee of dit zo blijft, maar ik vond het een erg leuke seizoensstart. Wel even lastig omdat ik de verhaallijn wat kwijt was, maar het is nu een soort sf versie van prison break en dat vind ik wel tof.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 02-07-2016 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-07 19:06
Ja, dat is altijd het probleem, weer in het verhaal komen. Ik bewaar tegenwoordig de laatste aflevering van het vorige seizoen :-)
Eerste het laatste deel van Dark Matter dan maar bekijken, want ik kan me het einde niet meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

durian schreef op zondag 03 juli 2016 @ 09:10:
Ja, dat is altijd het probleem, weer in het verhaal komen. Ik bewaar tegenwoordig de laatste aflevering van het vorige seizoen :-)
Eerste het laatste deel van Dark Matter dan maar bekijken, want ik kan me het einde niet meer herinneren.
Ik ga hem ook weer even meepakken, paar dingen kan ik dan plaatsen wat nu niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kristen Bell O+ komt weer op de buis:

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Raven schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:47:
Kristen Bell O+ komt weer op de buis:
[video]
*O* altijd goed.

Alleen is dit geen zomerserie meer te noemen (komt ergens eind september uit) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zit net Masterchef AU te kijken, zeggen ze ineens dat Theresa geacteerd heeft. * Raven kijkt op IMDB
Heeft ze blijkbaar o.a. meegedaan aan Supernatural, The Flash en Space: Above and Beyond :o

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 04-07-2016 14:33 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Raven schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:31:
Zit net Masterchef AU te kijken, zeggen ze ineens dat Theresa geacteerd heeft. * Raven kijkt op IMDB
Heeft ze blijkbaar o.a. meegedaan aan Supernatural, The Flash en Space: Above and Beyond :o
Leuk om te weten :)
Hier de imdb link trouwens nog:
http://www.imdb.com/name/nm0939358/?ref_=fn_al_nm_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:01
Anoniem: 738905 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:50:
Dark matter seizoen 2 gaat opeens een stuk in kwaliteit van de verhaallijn omhoog zeg, geen idee of dit zo blijft, maar ik vond het een erg leuke seizoensstart. Wel even lastig omdat ik de verhaallijn wat kwijt was, maar het is nu een soort sf versie van prison break en dat vind ik wel tof.
Wel grappig dat het zich een beetje in de Amanda Tapping/stargate universe afspeelt :P Zij is de producer, zag ik in beeld. De serie is ontwikkeld door de stargate mensen en ik zie nu ook iemand voorbij komen die in Sanctuary heeft meegespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens imdb is ze director en geen producer, ik weet zelf trouwens niet het verschil. Ze werkt er in iedergeval in mee, leuk!

Het heeft wel in een groot aantal episodes een stargate feel. Zou wel tof zijn als dit ook jaren blijft, het bevalt me prima en het niveau is redelijk hoog voor de scifi channel.
Op haar website kan je veel stukjes video van haar acteerwerk zien. Gelukkig kan ze beter koken, het is niet echt heel hoogstaand wat ik net allemaal zag :D

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 04-07-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Anoniem: 738905 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:49:
Volgens imdb is ze director en geen producer, ik weet zelf trouwens niet het verschil. Ze werkt er in iedergeval in mee, leuk!

Het heeft wel in een groot aantal episodes een stargate feel. Zou wel tof zijn als dit ook jaren blijft, het bevalt me prima en het niveau is redelijk hoog voor de scifi channel.
ohja, verkeerd onthouden.

Intussen alweer een stargate acteur gespot: Mike Dopud
Blijft leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
sambalbaj schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:22:
Tweede aflevering is inderdaad beter. Nog geen topserie, maar ik kijk nog wel even verder.

Preacher na een half uur uitgezet, flauwekul en ongein. Vond het helemaal niets.
Ik moest ook even doorzetten bij Preacher, maar na aflevering 3 begon ik eigenlijk wel fan te worden.

Wat mij ook steeds meer opvalt is dat er naast de zwarte humor ook prachtige shots in zitten. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de briljante vechtscene in de aflevering van gisteren _/-\o_

Het wordt nu, ondanks de wat vreemde mythologie, ook wat serieuzer. De situaties die Jesse veroorzaakt met "The Voice" zijn echt behoorlijk f*cked up!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een mysterybox in een mysterybox in een mysterybox. Wait, whut?! :? _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 12-07 13:01

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 19894 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:03:
[...]

*O* altijd goed.

Alleen is dit geen zomerserie meer te noemen (komt ergens eind september uit) :+
Gezien het veranderende weerbeeld en verplaatsing van de seizoenen door de klimaatveranderingen zou het zomaar kunnen dat het in September prachtig weer is ;p-)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-07 19:42

The_Worst

Unox

Containment :'(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is vrijwillig Dr. Phil aan 't kijken :o

Afbeeldingslocatie: https://media.tumblr.com/tumblr_lfy4prQSeB1qb0i8b.gif

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het gifje? Xander van Buffy die de Snoopy dance doet, als hint waarom ik Dr. Phil zit te kijken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 06-07-2016 14:37 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:37:
Het gifje? Xander van Buffy die de Snoopy dance doet, als hint waarom ik Dr. Phil zit te kijken :P
Toch niet die ep dat Nicky van stage wegloopt midden in het interview? Dat is gewoon depressing :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die ja, maar er was nog een vervolg ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:20:
Die ja, maar er was nog een vervolg ;)
Die van december vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep. Daar is ie niet weggelopen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:57:
Jep. Daar is ie niet weggelopen.
Mooi, heb ik de "goede" gedownload :P

Blijft kut om te zien hoor dat hij zooo de puinpoeier is ingegaan :/

(Ik wist het al heel lang, maar goed, zien is wat anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er zijn er maar 2, dus kon niet missen :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah normaliter ga ik een met een enorme boog (pas op: zwenkt uit :+ ) om Dr. Phil heen (ik mag hem zeg maar niet) dus weet ik veel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 18:09:
Jah normaliter ga ik een met een enorme boog (pas op: zwenkt uit :+ ) om Dr. Phil heen (ik mag hem zeg maar niet) dus weet ik veel :P
Same here... Overigens is dit dan weer geweldig:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OPnI06QrP2g] _/-\o_ _O-

[ Voor 51% gewijzigd door Raven op 06-07-2016 18:20 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 18:20:
[...]

Same here... Overigens is dit dan weer geweldig:
[video] _/-\o_ _O-
Dat stukje wat ze gejat hebben van War Of the Worlds (meteen achter Phil en O Neill's scenes) _O-

oja lekker offtopic :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 06-07-2016 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-07 16:46
Zojuist begonnen met The Night Of van HBO.
Interessante pilot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:06:
[...]

Toch niet die ep dat Nicky van stage wegloopt midden in het interview? Dat is gewoon depressing :/
Wtf you talkin' about Willis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

https://twitter.com/StephenKing/status/751161586660892672

Zelfs Stephen King vind Braindead goed _O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:18

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Het is ook prima vermakelijk :D En zoals het nu lijkt gewoon 1 seizoen en ze maken het af. Wat cool is! Dat zou fijn zijn want weet niet of dit genoeg begrepen wordt om een 2e seizoen te krijgen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stephen king verkoopt wel vaak zichzelf, bijvoorbeeld bij boeken van andere auteurs waarop staat dat hij het fantastisch vind, dus dat zou het kunnen zijn, maar het kan ook zijn eigen mening zijn natuurlijk. Afgaande op de boeken waarop staat dat hij ze fantasisch vind kom ik tot de conclusie dat hij geen smaak heeft :P

Ik lees wel dat zijn dark tower serie bijna klaar is, zou die in het najaar uitgezonden worden? Daar kijk ik wel naar uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 08-07-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
ik lees weinig over hunters. Da's vast een serie van niks, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Kwalitatief zelfde niveau als Killjoys, Dark matter, Containment, etc....

Niet bijzonder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Containment ken ik nog niet, de andere twee wel. Die vind ik op zich wel aardig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

je bedoelt :

Ik vind het niet bijzonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Anoniem: 738905 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:25:
[...]

je bedoelt :

Je kan er moeilijk over gaan doen maar kom nu alsjeblieft niet zeggen dat bovenstaande series kwalitatief hoogstaande series zijn.

Dat zijn ze namelijk echt niet als je met een beetje reële blik ernaar kijkt. Laag budget, b-acteurs, slappe verhaallijn, middelmatig in beeld gebracht. Prima kijkvoer allemaal maar echt geen hoog niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Anoniem: 738905 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:25:
[...]

je bedoelt :

De "Ik vind" regel wordt overschat in zulke situaties, als het acteer werk matig is, het script ondermaats en de manier van filmen om te huilen dan mag je zeggen dat het matig is. Iemand die het dan wel goed vind heeft niet een andere smaak maar heeft er gewoon geen verstand van :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Dark matter vind ik een ruim voldoende, inderdaad wel b niveau acteurs, gilmwerk etc, maar het verhaal is wel sterk en goed doordacht en dat is voor het scifi kanaal wel bijzonder (al was eureka bijvoorbeeld ook vermakelijk met een goed script, althans meestal).

Hunters heeft mijn inziens niet het niveau van dark matter trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Daarnet de eerste aflevering van Outcast gezien. Als je fan bent van Supernatural met een snufje Exorcist, dan moet je dit ook wel interessant vinden :Y

Al zal je voor de grappen dan juist weer richting Preacher moeten gaan, want Outcast is heel wat serieuzer.

Leuk knikje naar het (TV-)verleden is de "I want to believe"-poster op de kamer van Kyle :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
[Serie] Preacher

Er was blijkbaar nog geen topic voor, bij deze dan maar. Kan niet wachten op de nieuwe aflevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Voor de liefhebbers van historische kostuumdrama's ; Poldark (BBC) begint blijkbaar weer in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Anoniem: 93986 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:31:
Dat zijn ze namelijk echt niet als je met een beetje reële blik ernaar kijkt. Laag budget, b-acteurs, slappe verhaallijn, middelmatig in beeld gebracht. Prima kijkvoer allemaal maar echt geen hoog niveau.
Is idd geen hoog niveau, maar da's universeel voor SF :)
Over de verhaallijn ben ik het niet met je eens: Zowel Killjoys als Dark Matter hebben een prima eigen verhaal, met nog genoeg ruimte om de komende tijd geen rare fratsen uit te hoeven halen om maar nieuwe afleveringen te kunnen schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 11:59
Raymond schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:45:
ik lees weinig over hunters. Da's vast een serie van niks, neem ik aan?
Is ook alweer gecanceled na een seizoen dus zegt genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Raven schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:00:
Dark Matter seizoen 2 en Killjoys seizoen 2 zijn begonnen :)
Dark Matter opzich wel grappig, maar om nu de hoop te hebben het Stargate is :+

Helaas, wel goed om weg te kijken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ach ja, Star Gate. Het was fantastisch en ineens was het over. Er gaan al jaren geruchten vanuit MGM om de series (Universe en Atlantis) een goed einde te geven met een of meer films, net zoals ze met SG-1 gedaan hebben. Andere geruchten hebben het over 3 (!) nieuwe films, maar dan wel een reboot. Eventueel voortbordurend op de originele film van Roland Emmerich en niet op de series. Ik juich meer SG van harte toe, maar hoop dat ze de fans eerst een net einde van SG-A en SG-U gunnen. Hier hopen we al jaren op, maar of het er echt nog een keertje van komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik vond het al heel wat dat SG-1 nog 2 films kreeg na de serie om e.e.a. af te ronden. Maar over films na Atlantis en Universe heb ik al lange tijd niets meer gehoord :/ , wel over een reboot van het origineel.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Precies. Als het gaat om het netjes afronden van franchises, dan hebben ze dat bij SG-1 prima gedaan, maar bij SG-A en SG-U toch behoorlijk gefaald. De cliffhanger van Atlantis staat me niet meer bij, maar die van Universe wel. Ongelooflijk jammer dat ze het hierbij hebben gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik vond de cliffhanger van SG:A prima meevallen. Ze waren met de hele stad volgens mij naar de Aarde gevlogen. Prima open einde, zonder cliffhanger.

SG:U was idd een flinke cliffhanger, waarbij de schrijver op zijn website nog wel wat mogelijke opties heeft aangegeven. Maar dat vond ik persoonlijk allemaal maar niks :)

SG:A gaat in boeken verder en dat geeft eigenlijk wel een prima vervolg eraan.

Ik hoop eigenlijk dat wanneer ze de franchise nieuw leven in willen blazen, ze dan een soort spin-off oid gaan starten en niet proberen al bekende series proberen opnieuw op te pakken. Al die acteurs zijn intussen 10 jaar ouder enzo. Dat krijgt nooit meer de oude sfeer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Jorgen schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:35:
Ach ja, Star Gate. Het was fantastisch en ineens was het over. Er gaan al jaren geruchten vanuit MGM om de series (Universe en Atlantis) een goed einde te geven met een of meer films, net zoals ze met SG-1 gedaan hebben. Andere geruchten hebben het over 3 (!) nieuwe films, maar dan wel een reboot. Eventueel voortbordurend op de originele film van Roland Emmerich en niet op de series. Ik juich meer SG van harte toe, maar hoop dat ze de fans eerst een net einde van SG-A en SG-U gunnen. Hier hopen we al jaren op, maar of het er echt nog een keertje van komt?
SG-U is 5 en -A is 7 jaar van het scherm. Ik geloof er niets van dat een studio daar nu nog geld in gaat stoppen. Als een film, dan hooguit een reboot of een vervolg waar in een deelzin wat wordt geroepen over A/U. Een nieuwe serie zou leuk zijn. Een nieuwe Star Trek-serie is al in de maak in ieder geval dus er is in deze markt nog ruimte voor zoiets :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raymond schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:10:
:o ...... doel je op Wikipedia: List of Stargate literature SGA-16 en verder? :?

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond
Vanaf Homecoming idd. Staat er in die tabel blijkbaar ook netjes bij: "post-season 5". Ze noemen dat de legacy-series (naam van de "serie" boeken). En ze hebben dat eigenlijk als een zesde seizoen ingevuld. Ik heb me er prima mee kunnen vermaken :)

En op dit moment komt er een soort drieluik uit van korte e-books, die wat zijdelingse avonturen beschrijven. Eerste deel is net een weekje uit, de andere volgen de komende maanden.

Ik vind dit wel prima eigenlijk, zo volg ik ook nog steeds Star Trek (alles behalve The Original Series, daar heb ik niet zoveel mee, want nooit gevolgd op TV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38

Martinspire

Awesomeness

F_J_K schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:49:
[...]

SG-U is 5 en -A is 7 jaar van het scherm. Ik geloof er niets van dat een studio daar nu nog geld in gaat stoppen. Als een film, dan hooguit een reboot of een vervolg waar in een deelzin wat wordt geroepen over A/U. Een nieuwe serie zou leuk zijn. Een nieuwe Star Trek-serie is al in de maak in ieder geval dus er is in deze markt nog ruimte voor zoiets :)
Eens. Ze waren imo ook veel te ver doorgeslagen met het verhaal. De basis was prima en de eerste seizoenen ook wel. Daarna werd het wat te gek en toen ze bij SG1 ineens spaceships kregen was het ineens een hele andere serie (waar ze ook nog eens niet het budget voor hadden).

Reboot of gewoon een nieuwe insteek lijkt me ook beter. En dan niet die melodrama van een Universe maar weer iets wat meer science dan fiction is, zonder ook al die onnodige tienerdrama erdoorheen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Raymond schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:10:
Ik vond de cliffhanger van SG:A prima meevallen. Ze waren met de hele stad volgens mij naar de Aarde gevlogen. Prima open einde, zonder cliffhanger.

SG:U was idd een flinke cliffhanger, waarbij de schrijver op zijn website nog wel wat mogelijke opties heeft aangegeven. Maar dat vond ik persoonlijk allemaal maar niks :)

Ik hoop eigenlijk dat wanneer ze de franchise nieuw leven in willen blazen, ze dan een soort spin-off oid gaan starten en niet proberen al bekende series proberen opnieuw op te pakken. Al die acteurs zijn intussen 10 jaar ouder enzo. Dat krijgt nooit meer de oude sfeer terug.
Zijn dat officiële boeken? Dan moet ik die maar eens gaan lezen. Ik wist niet dat die er waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

F_J_K schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:49:
[...]

Er is altijd ruimte voor goede SF. :) Maar ik ben bang dat je gelijk hebt. Die geruchten zijn er al jaren, maar er is nooit vervolg aan gegeven zover ik weet. De kans op een reboot of spin-off lijkt me ook vele malen groter.

Vind de SF die er nu te zien is allemaal niet zo bijzonder. Falling Skies was met afstand het beste, maar dat was uiteindelijk niet echt een ruimte-epos.Als er wat moois, nieuws komt van Star Gate, Star Wars of Star Trek, dan zit ik op de eerste rijd :) Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe Star Trek serie. Hoop dat die het oude gevoel van wekelijks een portie SF kijken weer terug weet te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Jorgen schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:35:
[...]

Zijn dat officiële boeken? Dan moet ik die maar eens gaan lezen. Ik wist niet dat die er waren.
Yep, linkje naar het eerste boek: http://www.stargatenovels...s_Legacy_Homecoming.shtml

Is echt een soort seizoen 6. Het start vanaf aarde en gaat dan weer verder. Ik zal geen (zo weinig mogelijk :P ) spoilers weggeven, maar alle bekende karakters komen wel weer aan bod: Ford, dr Weir enzovoorts. Sommigen krijgen in de boeken een wat grotere rol dan in de serie (Lt Hocken, Amelia Banks), maar da's eigenlijk ook wel leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:23

nwagenaar

God, root. What's the differen

Jorgen schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:42:
[...]

Er is altijd ruimte voor goede SF. :) Maar ik ben bang dat je gelijk hebt. Die geruchten zijn er al jaren, maar er is nooit vervolg aan gegeven zover ik weet. De kans op een reboot of spin-off lijkt me ook vele malen groter.
Goede SF is één ding, maar ruimte is een kwestie van interpretatie zolang de Nielsen Ratings leidend zijn in het maken of door laten gaan van een serie (SF of niet).

Nieuwe SF series op de reguliere US kanalen houden het vaak niet lang uit - franchies als ST en SG uitgezonderd - omdat mensen in de US liever gaan voor makkelijke pulp en reality series.

Gelukkig hebben we SyFy als kanaal of streamingdiensten als Amazon en Netflix om deze niche te vullen. In ons geval hebben we van SyFy Dark Matter, Killjoys, The Expanse en 12 Monkeys in 2015 toch leuke SF series gekregen die allemaal een tweede seizoen hebben gekregen. Man in the high castle van Amazon was fenominaal (IMHO).

Overigen verwacht ik dat SG ook een reboot gaat worden en ik heb hoge verwachtingen van de aangekondigde Star Trek serie (januari 2017 op CBS), SS-GB (BBC) en Westworld (HBO).

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Even helpen: wat is SS-GB?

SyFy heeft een behoorlijk grote afwisseling in slechte; redelijke en goede programma's de laatste tijd. Ik ben wel erg blij dat die zender er is.

[ Voor 74% gewijzigd door Jorgen op 12-07-2016 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-07 19:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Aha, ik dacht dat het een afkorting was van een serienaam, maar deze afkorting is daadwerkelijk de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jorgen schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:56:
Aha, ik dacht dat het een afkorting was van een serienaam, maar deze afkorting is daadwerkelijk de naam :)
With ^ :P

Lol, er zit een bekende schrijfster in R&I O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Jorgen schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 16:56:
Is een verfilming van dit boek: Len Deighton - SS-GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stranger Things lijkt begonnen te zijn, ep's 1+2 komen hier al binnen. Later maar eens kijken of 't wat is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 15-07-2016 14:03 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:42:
Stranger Things lijkt begonnen te zijn, ep's 1+2 komen hier al binnen. Later maar eens kijken of 't wat is :)
De rest loopt ook binnen. Zal mij benieuwen, het concept staat mij wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Raven schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:42:
Ja die kwamen hier ook binnen, als ik de Netflix app open :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

iemand die Animal Kingdom volgt ?

Vind de serie erg lekker wegkijken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een vage serie die Stranger Things.. Gek genoeg blijf ik wel kijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-07 23:08
zeroday schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:15:
iemand die Animal Kingdom volgt ?

Vind de serie erg lekker wegkijken !
Staat bij mij in de wachtrij.. Dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:42:
Wat een vage serie die Stranger Things.. Gek genoeg blijf ik wel kijken :X
Zo vaag is hij toch niet? Goonies meer poltergeist in de jaren 80, wynona ryder en andere acteurs spelen wereldrollen, voor mij de beste serie van de afgelopen drie jaar, hij staat in mijn top 10 net als lost, game of thrones en de x-files.

Tip: als je het niet in 1 keer kan kijken, kijk dan 1 tm 3, daarna 4 en 5 en dan in 1 ruk 6 tm 8.

Ik heb hier zo van genoten, wat een parel is dit. De beste netflix show tot nu toe. En dat van de tweelingbroers Duffer die net van school komen, bizar. Leuk intervieuw hier: http://www.vulture.com/20...ona-ryder-kid-actors.html

Wat een genot dat deze gasten opgestaan zijn, die gaan ons de komende jaren heel veel mooie series geven. Als dit een voorproefje is weet ik niet wat er gaat komen, bizar.

Winona Ryder is trouwens oscarwaardig in deze serie, verder heel veel invloeden van it, evil death, poltergeist, goonies etc. Ik hoop dat er nog een toffe special komt over dit meesterwerk zodat ik details die ik nu genist heb kan ontdekken.

Ja, ik ben hier heel lyrisch over, ik vind dit zoooo goed.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 15-07-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:17:
[...]

...

Winona Ryder is trouwens oscarwaardig in deze serie...
Emmy :P

Het is geen film he.

En vaag is niet per definitie slecht ;) Hangt gewoon zo'n apart sfeertje wat ik bij Twin Peaks ook altijd voelde.

De muziek is trouwens fantastisch _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 15-07-2016 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mijn vrouw kon je voor een tv serie een oscar krijgen, maar een emmy dus! Zo leer je ook nog eens wat.

Mijn kinderen kwamen trouwens om 21:30 klagen dat ze niet konden slapen doordat ik netflix keek in de slaapkamer. Muziek en ook geluidseffecten bevielen mij ook goed :p

Toevallig laatst goonies weer eens gedownload, die cast met kinderen is gewoon een 1 op 1 copy met een kleine willy wonka (uit die film) erbij, echt grappig. Wat een lol moeten die gasten gehad hebben toen ze dit bedachten, lijkt me toch een heerlijk beroep als je dit kan maken.

Na een dip de afgelopen tijd met veel nieuwe series lijkt er nu een nieuwe periode aangebroken te zijn met veel moois, hoop dat de mainstream zenders in het najaar ook leuk materiaal gaan brengen, anders zie ik ze het wel verliezen op den duur van hulu, netflix en amazon (en hbo natuurlijk).

Nu nog een tv serie over de gremlins en al mijn wensen zijn vervuld (als straks ook weer star trek en de jonge nieuwe mcguyver op tv is). Heeeeeerlijk.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 15-07-2016 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:22:
Volgens mijn vrouw kon je voor een tv serie een oscar krijgen, maar een emmy dus! Zo leer je ook nog eens wat.

Mijn kinderen kwamen trouwens om 21:30 klagen dat ze niet konden slapen doordat ik netflix keek in de slaapkamer. Muziek en ook geluidseffecten bevielen mij ook goed :p
...
Die scene met die fietsen, instant E.T. flashback! Helaas gingen ze niet vliegen maar gebeurde er iets anders -O- _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ep 8 had net zo goed een David Cronenberg of een Alien: 1, 2 of 3 film kunnen zijn! _O_ sheesh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga van de week stranger things nog een keer kijken, heeeerlijke show was dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:01:
Ik ga van de week stranger things nog een keer kijken, heeeerlijke show was dat zeg.
Vraag me af of er een vervolg komt :?

If so, minder kinderen graag. Dat was best wel een stoorpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zijn jullie er nu al doorheen? :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:34:
Zijn jullie er nu al doorheen? :o
Het waren maar 8 eps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:34:

Ik vond het niet storend, maar een vervolg mag inderdaad wel met wat minder. Als dat nu speelt in de jaren 90 ofzo heb je weer een toffe setting en is iedereen 10 jaar ouder en probleem opgelost :D

Ben alleen bang dat je zo'n highschool setting krijgt en daar zit ik niet echt op te wachten.

Wie speelde trouwens de moeder van Nancy en Mike? Ik kan haar niet terugvinden. Dat was toch niet Cara Buono? Of had ze opeens bruin haar en krullen? Edit: mmm ,volgens imdb heeft ze alle kleuren haar en wat al niet meer gehad, lekker ding vond ik het, leek ook erg op haar dochter in de serie trouwens, meestal lijken de kinderen niet zo op de ouders. Zag je trouwens ook bij Winona en haar kinderen, vooral in episode 8 aan het einde was het goed te zien dat ze de acteurs zo uitgezocht hebben dat het naar mijn idee ook echt kinderen zouden kunnen zijn van de ouders.

[ Voor 117% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 16-07-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen idee, maar Nancy leek wel wat op Robin Tunney, dat viel mij dan weer op :F

Teveel The Craft gekeken denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tunney is 40+ en dat andere meisje 18- volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:27:
Tunney is 40+ en dat andere meisje 18- volgens mij :P
Tunny was iets jonger ten tijde van The Craft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-07 12:31
[...]

Het is nog niet officieel, maar de makers zeggen van wel. Bron: http://screencrush.com/ne...-season-2-matthew-modine/
http://screencrush.com/ne...r-things-season-2-sequel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, een "hellmouth" in Killjoys :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 132566

Suits is ook weer begonnen met S06E01...meesterlijke serie! :9~

1 Dag in de lik en al gelijk genaaid, die Mike- sneu voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:06:
Geen idee, maar Nancy leek wel wat op Robin Tunney, dat viel mij dan weer op :F

Teveel The Craft gekeken denk ik :+
Ik moet telkens aan Crystal Reed O+ denken :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

[...]

Goede serie en die kinderen maakten het juist. (my 2 cents)
Ook vandaag in 1 ruk gekeken.
Goede serie ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ben nog aan het kijken naar Stranger Things, maar.. wat een geweldige mix van ET, Close Encounters, Twilight Zone en A Nightmare on Elm Street O+

Uiteindelijk zijn het dit soort series/films die er voor zorgen dat ik nog steeds netjes voor m'n Netflix-account blijf betalen ipv dat ik het via een torrent binnenhaal :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Stranger Things topic:

[Serie] Stranger Things

Let op! Spoiler tags zijn niet nodig, dus lezen op eigen risico :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

vandaag gestart met Guilt ..
het valt me niet eens tegen ;-)
ik zit op ep4 en ik heb nog geen flauw idee wie het gedaan zou kunnen hebben ;-) het plot kan nog alle kanten op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeroday schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:06:
vandaag gestart met Guilt ..
het valt me niet eens tegen ;-)
ik zit op ep4 en ik heb nog geen flauw idee wie het gedaan zou kunnen hebben ;-) het plot kan nog alle kanten op ;)
Kijk het ook, prima sofar. En wat een smerige spelletjes worden er gespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132566

Spacey23 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 03:59:
Stranger Things topic:

[Serie] Stranger Things

Let op! Spoiler tags zijn niet nodig, dus lezen op eigen risico :)
Ik zit net te kijken...WOW wat een serie...! :D

AANRADER....!!! verder zeg ik niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Ik vond de kinderen juist wel leuk. Echt zo'n heerlijk '80s gevoel (inclusief de muziek :) ). Ik denk juist dat Stranger Things zonder kinderen niet de kwaliteit zou hebben die de serie nu wel heeft.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Inmiddels heeft ST op IMDB een 9.2 en op RT een audience score van 97%. Gaat wel goedkomen met dat vervolg :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dear god, is dat niet de "female Zumbo"? :X
#MasterchefAustralia

Afbeeldingslocatie: https://d3lp4xedbqa8a5.cloudfront.net/s3/digital-cougar-assets/tv-week-logie-awards/2016/07/18/23073/Christy-Tania-s-Mistique.jpgOh my :o

[ Voor 75% gewijzigd door Raven op 18-07-2016 14:43 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:33:
Dear god, is dat niet de "female Zumbo"? :X
#MasterchefAustralia

[afbeelding]Oh my :o
Dat is niet het orgineel he :P
Oh wacht ik keek niet goed :F

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 18-07-2016 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verward door de aanpassingen van de deelnemers? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:52:
Verward door de aanpassingen van de deelnemers? :P
Kennelijk, ik dacht die van Mimi te zien _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Welke aanpassingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Niet iedereen kreeg alle componenten uit de vormpjes, dat blauwe halfbolvormige ding (bijna) bovenop bijv. en er was er een die de chocolade top niet had en uiteindelijk 2 van die blauwe halfbolvormige op elkaar had gezet en daar de chocoladestokjes (of hoe je ze wilt noemen) erin had gestoken.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.