Buitenlandse TV series zomer 2016 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 69.556 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Voor de liefhebbers van goede Britse detectives is gisteren S05 van Scott & Bailey op ITV gestart.
S04 is op NPO1 door KRO/NCRV uitgezonden, waarvan gisteravond toevallig de laatste 2 afl te zien waren.
Ik hou sowieso KRO/NCRV in de gaten voor herhalingen van verschillende goede detectives.

Donstil schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:45:
[...]

Ik ga het een kans geven. Al is het alleen al voor Natalie Zea, wat een prachtige vrouw blijft dat zeg.
Idd een prachtige vrouw en acteert in mijn beleving ook zeer overtuigend. Afl 2 heeft me overtuigd om deze serie (voorlopig) te bijven volgen.
CRXDelSol schreef op donderdag 14 april 2016 @ 01:08:
[...]

Ik vind het idee wel weer een beetje vernieuwend na de laatste periodes. Ik geef het een kans.
Ben zeer benieuwd, morgen naast Scott &Bailey S05E01 en andere series ff checken.Gisteravond en vanavond voetbal.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

720 is best genoeg, ik pak hem nu even handmatig mee. Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:34
Er komt een serie van de gelijknamige film 'The Mist' van Stephen King.

http://deadline.com/2016/...-series-spike-1201737493/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu hopen dat ze the dark tower van King gaan verserie-en en IT zou ik ook tof vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

http://www.ew.com/article...a-and-matthew-mcconaughey

Schijnbaar geen serie maar een film.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

S04 van Orphan Black is gestart. Heb nog zoveel om te bekijken/in te halen van deze week dat het weer vierkante oogjes wordt.

[ Voor 34% gewijzigd door mowa op 15-04-2016 09:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mowa schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:53:
S04 van Orphan Black is gestart. Heb nog zoveel om te bekijken/in te halen van deze week dat het weer vierkante oogjes wordt.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Bones is ook weer begonnen en 2* Greys Anatomy vandaag :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel jammer, hij stond een jaar of wat terug hier nog vermeld als toekomstige serie. Ik heb persoonlijk liever een serie dan een film, zeker voor een serie als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 21:00

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

HIer ook nog veel te kijken (van afgelopen week) en veel weer veel zin Orphan Black. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me kijkt nog steeds Wynonna Earp

Het is niet bijzonder goed ofzo maar het heeft iets wat mij laat kijken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Same here, het is zeker niet briljant, maar de manier waarop het Wynonna personage neerzet wordt heeft wel wat. Het zusje heeft ook wel haar charme, maar die black badge bossman is gruwelijk irritant, die komt veel te arrogant en emo over.
Doc Holliday bevalt me qua uiterlijk en manier van doen ook wel, hoewel zijn personage tot nu toe kant noch wal raakt.

Verder mogen ze ook wat aan die demonen doen, de manier waarop die neergezet worden is niet om aan te zien, ze gedragen zich allemaal als methheads die niet kunnen acteren, je hebt bij ze allemaal het idee alsof je naar een stel amateurs in een youtube video zit te kijken :X

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zusje van Wynonna is pas irritant!!! Net Dawn (Buffy The Vampire Slayer)... Grrrr Argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Vond Wynonna Earp vrij slecht. Het is duidelijk dat de serie gaat voor vermaak, guilty pleasure. Maar het is daar weer niet leuk genoeg voor om al het slechte door de vingers te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond The Five gezien. Een prachtige nieuwe 10-delige thriller van Sky 1. De 1e 2 afl zijn reeds beschikbaar. Weer zo'n schitterende Britse serie.

[YouTube: https://youtu.be/DXrCOes2hhA]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mooi, een serie van Harlan Coben, die pak ik gelijk even mee. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
mowa schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:01:
Gisteravond The Five gezien. Een prachtige nieuwe 10-delige thriller van Sky 1. De 1e 2 afl zijn reeds beschikbaar. Weer zo'n schitterende Britse serie.

[video]
Had em ook aan geslingerd, maar die kleine zat er door heen te brabbelen. Zonder subs is het dan vrij lastig te verstaan. Vanavond maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:53:
Had em ook aan geslingerd, maar die kleine zat er door heen te brabbelen. Zonder subs is het dan vrij lastig te verstaan. Vanavond maar weer proberen.
Zou daar nog subs voor komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50

The_Worst

Unox

[video]
"Leuk, even kijken op de link voor meer informatie": 'A mystery series created by author Harlan Coben.' _O-

Tot nu toe tevreden met jouw suggesties dus maar even toevoegen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:46:
[...]

Zou daar nog subs voor komen?
Ik ga uit van wel. Is van het Britse Sky en meestal zijn daar wel subs van te vinden. Althans, ik kijk via Kodi. Misschien moeilijk te vinden als je download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:47:
[...]

Ik ga uit van wel. Is van het Britse Sky en meestal zijn daar wel subs van te vinden. Althans, ik kijk via Kodi. Misschien moeilijk te vinden als je download.
Kan kodi ze al vinden?

De groter subtitlesites kennen deze titel nog niet, ik wacht wel even af en anders maar zonder subs. Maar dat UK accent vind ik lastig te volgen als het geluid niet hard kan (en ik heb kinderen, dus dat werkt niet echt omdat de tv niet heel hard kan als ze slapen en ls ze wakker zijn maken ze meestal kabaal), maar dat weet je zelf ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:45:
[...]

Kan kodi ze al vinden?

De groter subtitlesites kennen deze titel nog niet, ik wacht wel even af en anders maar zonder subs. Maar dat UK accent vind ik lastig te volgen als het geluid niet hard kan (en ik heb kinderen, dus dat werkt niet echt omdat de tv niet heel hard kan als ze slapen en ls ze wakker zijn maken ze meestal kabaal), maar dat weet je zelf ook :D
Hahaha, idd. Nu je het zegt, ik heb het niet meer geprobeerd. Dus ik denk dat je waarschijnlijk gelijk hebt. Met Stan Lee's Lucky Man duurde het meestal een een dag of anderhalf voordat ik subs kon vinden op Kodi.

Nog twee Britse series die recent zijn begonnen.

Marcella: van de maker van het Scandinavische The Bridge.

Undercover: Drama series in which a defence lawyer tries to finally uncover the truth of an old miscarriage of justice, while her husband goes to any lengths to conceal the truth about his own past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Veefje schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:48:
[...]
Met Stan Lee's Lucky Man duurde het meestal een een dag of anderhalf voordat ik subs kon vinden op Kodi.
KODI zal toch wel dezelfde bronnen gebruiken als andere tools ?
En inderdaad, Lucky Man en andere Sky series als Strike Back, Yonderland duurden altijd even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:42
Jammer dat ik geen manier weet om aan Life or Debt te komen. ziet er leuk uit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:57

Tijntje

Hello?!

RenaldoN schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:15:
Jammer dat ik geen manier weet om aan Life or Debt te komen. ziet er leuk uit namelijk.
Bedoel je deze http://www.imdb.com/media/rm1957895680/tt5440878
Die zie ik namelijk wel voor bij komen op een torrent tracker.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[video]
Net ep1 gezien, inderdaad weer zo'n schitterende Britse serie :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoeveel episodes kijken jullie gemiddeld per dag om een beetje bij te blijven? Zelf kom ik meestal niet verder dan een episode of 3, 4 ,5 in de week namelijk. Mijn backlog groeit en groeit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Orpan Black is ook weer begonnen. :) Gisteravond weer van genoten, lekker die sfeer. Blijft een geweldige serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:21

DukeBox

loves wheat smoothies

Jorgen schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:28:
Hoeveel episodes kijken jullie gemiddeld per dag om een beetje bij te blijven? Zelf kom ik meestal niet verder dan een episode of 3, 4 ,5 in de week namelijk. Mijn backlog groeit en groeit dus.
Sommige series speel ik op 110% tot 125% af, beetje afhankelijk of het verhaal en de dialogen het toelaten... zo kijk ik er al snel een stuk of 5 a 6 (van normaal ~45 min) per dag. Heb ook veel scriptjes gemaakt die precies de lente van de intro die vaak tussendoor komt skipt en automatisch stukken zonder dialoog versnelt al gaat dat laatste niet altijd goed.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Dat is het lot van een serieliefhebber. Je kunt niet alles zien en zult uiteindelijk keuzes moeten maken. Gewoon de mindere series sneller laten vallen. Zo red ik het nog een beetje. Ik loop eigenlijk ook altijd achter qua series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 á 5 per dag ofzo, het wil ook nog verschillen afhankelijk van de programmering. Meestal kijk ik doordeweeks uitsluitend in de avonduren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heel erg afwisselend. Ligt er voornamelijk aan of mijn vriendin mee kijkt, als dat zo is gaat het wat sneller.

Ik ben rond 19:00 klaar met eten/huishoudelijke taken/sporten enz en ga om 23:30 naar bed.

Oftewel als ik ergens echt inzit en er niets tussendoor komt is 6 afleveringen van 45 minuten wel te doen.

Maar het is idd ook wat Meneer Vevie zeg. Keuzes maken, matige series snel laten vallen enz. Ik heb nu nog iets van 50 series in Sonarr staan maar vroeger waren dat er geregeld richting de 80a100. Ik heb dan ook een heel systeem voor mezelf ontwikkeld ( :+ )

Ik categoriseer series in 4 categorieën.
1. Series die ik op dag van uitkomt direct moet zien en dus elke week 1 aflevering van kijk.
2. Series die ik wel per aflevering kijk maar soms pas een paar dagen na release.
3. Series waarvan ik eerst het hele seizoen opspaar omdat ze niet goed genoeg zijn om elke week te kijken (Vaak de cable dingen, THE Blacklist "niveau" zeg maar)
4. Series die me na 3 afleveringen nog niet pakken en daardoor uit Sonarr verwijderd worden.

Doe ik dat niet dan is er geen houden aan en wordt mijn backlog een onoverzichtelijk boeltje.
Goner schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:23:
[...]

KODI zal toch wel dezelfde bronnen gebruiken als andere tools ?
En inderdaad, Lucky Man en andere Sky series als Strike Back, Yonderland duurden altijd even.
Natuurlijk, Kodi kijkt ook gewoon op de bekende website/fora.
Zelf ben ik een groot van van http://addic7ed.com btw.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 17-04-2016 20:57 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 tot 3 in de week momenteel, er komt meer bij dan eraf gaat. Ik lees momenteel weer wat boeken en moet 3 avonden in de week werken tot laat. Meestal haal ik wel 4 episodes en soms 5. Dus tja, er komt meer bij dan eraf gaat en dat al jaar in jaar uit. Momenteel kan ik ook alleen na 21:30 pas beginnen omdat de tv daarvoor bezet is. Met pijn en moeite kan ik,net formule 1 ren mijn voetbalclupje live zien overdag...

Die 4 of 5 is ook per week trouwens, 5 op een dag lukt mij nooit.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heel wisselend hier dus, maar verschillende mensen die toch 4 tot 6 afleveringen per dag halen. Dat haal ik alleen als ik een week of meer alleen thuis ben. Anders echt niet.

Misschien moet ik mijn series ook meer verdelen in categorieën en sneller de knoop doorhakken om iets weg te gooien, of überhaupt niet meer aan te beginnen. Met zoveel moois om nog te zien, is dat soms wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 15:56
Ik redt niet meer dan 2 afleveringen per dag, behalve op zondag. Dan wilde ik voorheen nog weleens binge-watchen. Maar vanwege erg drukke baan (60 uur per week is vrij normaal) en het voordeel dat ik niet veel series leuk genoeg vind om te blijven kijken, heb ik het aantal te volgen series behoorlijk omlaag weten te brengen.

Blindspot is eigenlijk de enige serie die ik nog op de voet volg.
Legends of Tomorrow vind ik een leuk tussendoortje.
Mr. Robot vind ik erg goed, maar ik moet in de juiste stemming zijn om die serie te te kijken.
Shades of Blue kijk ik als ik daar zin in heb, maar daar heb ik totaal geen haast mee.

Arrow ben ik mee gestopt na 2 seizoenen, Colony heb ik na 2 afleveringen al laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

AcidBurn schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:39:
Blindspot is eigenlijk de enige serie die ik nog op de voet volg.
Die probeer ik ook bij te houden, want met 23 eps. wordt de achterstand dan snel heel groot. Verder volg ik Fear the Walking Dead.
Samen met m'n vriendin Broadchurch S02 eindelijk aan het inhalen en we zullen Orphan Black ook wel gaan volgen. Kijken samen ook veel BBC voor allerlei documentaires en af en toe een serie, bijv. Night Manager.
Dus kom niet verder dan een stuk of 4 a 5 per week. Massieve backlog ... Vikings, Homeland ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

[video]
Gister ook gekeken, goede serie

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:31

[video]
Undercover: Drama series in which a defence lawyer tries to finally uncover the truth of an old miscarriage of justice, while her husband goes to any lengths to conceal the truth about his own past.
Toegevoegd, ziet erg goed uit. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Gisteren Containment gestart op The CW:

[YouTube: http://youtu.be/qE983cTD4Mg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zie ik daar nu Vala / Officer Sun? :o

edit: IMDB: Containment (TV Series 2016– ) Jep :) en zag net nog een bekend gezicht: Chloe van Stargate Universe.

[ Voor 70% gewijzigd door Raven op 20-04-2016 12:40 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Nog twee Britse series die recent zijn begonnen.
Had ik al in trakt gezet op "de stapel", red het niet qua tijd.
Raven schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:25:
Idd, zij trok ook mijn aandacht. :P Daarom iets meer gezien dan de 1e 10 minuten voordat ik dat weer te horen krijg :+ maar vond het helaas echt bedroevend slecht.

En ja, erg tegenstrijdig. Iets veelbelovends in de wachtlijst zetten en iets wat beroerd is gaan kijken. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door mowa op 20-04-2016 16:36 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:25:

edit: IMDB: Containment (TV Series 2016– ) Jep :) en zag net nog een bekend gezicht: Chloe van Stargate Universe.
Claudia en Elyse *O*

De trailer ziet er interessant uit, die komt op de to-wach list. Ik ben benieuwd :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:01:
[...]

Die probeer ik ook bij te houden, want met 23 eps. wordt de achterstand dan snel heel groot. Verder volg ik Fear the Walking Dead.
Ach, achterstand... ik heb alle seizoenen van the walking the dead nog liggen en ook fear the walking dead :D

die containment doet het wel goed met de engelse subs, die waren er redelijk gelijk met de hdtv versie. Heerlijk zeg, dat mag vaker gebeuren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2016 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sarah Michelle Gellar looks badder than ever in the Cruel Intentions reboot
Fans of Cruel Intentions, watch out - Kathryn Merteuil is back.

Sarah Michelle Gellar has reprised her role as mean girl extraordinaire in the Cruel Intentions sequel. She's currently filming the pilot for the TV series that extends the story of the 1999 teen classic.

The actress has shared some production snaps on Instagram. Kathryn looks as evil as she did in back then with a diamond version of her iconic rosary around her neck.

The series picks up 15 years after the film - Kathryn is now married to a wealthy man and still engaging in the power games of the N.Y.C. elite. With her 'brother' Sebastian long dead, she will once again face off with Annette - originally played by Reese Witherspoon.

Keep scrolling for more behind-the-scenes pics.

SMG with Sebastian’s gorgeous Jaguar. We know Reese drives it away at the end, so how does SMG get it back? Uh-oh, we smell a major plot line.

This side-by-side with the movie’s original director. Also, please remember SMG was 22-years-old in the top snap!

There was always a theory Annette was pregnant with Sebastian’s baby at the end of the film. Well, that baby is now a teeanger and ready to pick up where his hedonistic father left off.

Actor Taylor John Smith is playing mini-Bash and this snap is giving us major Ryan Phillippe vibes.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 19:12
Veefje schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:13:
Gisteren Containment gestart op The CW:

[video]
Aan de trailer te zien lijkt dit sterk op een Amerikaanse remake van vlaamse TV serie Cordon.
Persoonlijk vond ik dit een erg goede serie, mede dankzij het Antwerpse decor :)B

[ Voor 9% gewijzigd door Obruut op 21-04-2016 15:38 . Reden: linkje naar IMDb aangepast ]

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Obruut schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:25:
[...]

Aan de trailer te zien lijkt dit sterk op een Amerikaanse remake van vlaamse TV serie Cordon.
[video]Persoonlijk vond ik dit een erg goede serie, mede dankzij het Antwerpse decor :)B
Yep, het is ook een remake van Cordon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Er komt een zevende seizoen van Game of Thrones in 2017!!!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het was toch al bekend dat ze zeven tv seizoenen zouden maken?

Vind dat van Veep en Sillicon valley beter nieuws trouwens. Vooral Veep is fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Donstil schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:19:
[...]

Oh dat wist ik niet. Ik weet wel dat ze al door hun boeken heen zijn maar nu nog wel series schrijven. Misschien dat ze er eens een einde aan maken dacht ik. Dus na 7 seizoenen in het voorbij, EInde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jmk schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:21:
[...]

Oh dat wist ik niet. Ik weet wel dat ze al door hun boeken heen zijn maar nu nog wel series schrijven. Misschien dat ze er eens een einde aan maken dacht ik. Dus na 7 seizoenen in het voorbij, EInde?
Ik had eens gelezen dat de makers van de serie het einde van het verhaal al weten. Dit zodat mocht de schrijver overlijden (Die ziet er zeg maar niet heel gezond uit) de tv serie toch afgemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:35
Donstil schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:19:
[...]

Vind dat van Veep en Sillicon valley beter nieuws trouwens. Vooral Veep is fantastisch.
Zeven? je bedoelt 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:21:
Waarom zou HBO haar grootste geldkoe gaan slachten na 7 seizoenen? Zolang de kijkcijfers goed blijven zouden ze gek zijn als ze dat deden. Volgens Wikipedia: Game of Thrones loopt het aantal kijkers per seizoen nog op met elk seizoen bijna 25% meer kijkers.

Ik lees veel fantasty en dat zijn geregeld reeksen van 12+ boeken, helaas is RR Martin wel de traagste schrijver die er bestaat, afschuwelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2016 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:37:
[...]

Waarom zou HBO haar grootste geldkoe gaan slachten na 7 seizoenen? Zolang de kijkcijfers goed blijven zouden ze gek zijn als ze dat deden. Volgens Wikipedia: Game of Thrones loopt het aantal kijkers per seizoen nog op met elk seizoen bijna 25% meer kijkers.

Ik lees veel fantasty en dat zijn geregeld reeksen van 12+ boeken, helaas is RR Martin wel de traagste schrijver die er bestaat, afschuwelijk.
Precies dit. Er verschenen de laatste tijd berichten dat de makers erover nadenken om nog twee korte seizoenen te doen en dan te stoppen. Maar HBO gaat hier dus alles aan doen om dit te voorkomen. Net als AMC in no wat The Walking Dead gaat stoppen. Sinds GOT heeft HBO geen kaskraker van een serie meer afgeleverd. True Detective is beiden seizoen een succes geweest, alleen het tweede seizoen is kritisch gezien toch heel wat slechter ontvangen. Als ik CEO Lombardo van HBO was zou ik iig alles aan doen om de serie door te laten lopen. Of dat de kwaliteit ten goede zal komen, is vaak de vraag. Maar ze moeten eigenlijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:25

Spooksel

Spooksel!

Gisteren ff de pilot gekeken van die serie Containment. 't Kon me nog niet echt super boeien eigenlijk, is het eigenlijk de bedoeling dat dit een mini-series wordt met een vast aantal afleveringen of is het hopen op kijkcijfers meerdere seizoenen?

Zul je natuurlijk weer zien dat het gecancelled wordt na 1 seizoen en dat SBS/Veronica het daarna aankoopt als 'the next hottest thing in the USA'... zoals wel vaker in het verleden. /fail :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 16:36

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op zondag 17 april 2016 @ 19:11:
[...]

Dat is het lot van een serieliefhebber. Je kunt niet alles zien en zult uiteindelijk keuzes moeten maken. Gewoon de mindere series sneller laten vallen. Zo red ik het nog een beetje. Ik loop eigenlijk ook altijd achter qua series.
ik kijk meestal 2 tot 3 series per dag. De laatste paar dagen 1 max 2 ..
heeft ook te maken dat er een berg series zijn waarvan ik me nog afvraag of ik de serie überhaubt wil zien (bijv. The Detour)

Gisteren The Americans en Underground .. dat was het wel
Dag daarvoor alleen Outsiders

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Donstil schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:37:
[...]
Ik had eens gelezen dat de makers van de serie het einde van het verhaal al weten. Dit zodat mocht de schrijver overlijden (Die ziet er zeg maar niet heel gezond uit) de tv serie toch afgemaakt kan worden.
Nah, voor iemand van 67 ziet-ie er nog goed uit hoor :+
Maar inderdaad, GRRM heeft ze blijkbaar verteld hoe het in grote lijnen verdergaat, zodat ze er een mooi eind aan kunnen breien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een einde aan game of thrones komt hoop ik op een goede spinoff. Dat is heel goed gelukt met Stargate SG-1 naar Stargate Atlantis (althans, ik vermaakte mij daar zeer goed mee). Ik zou het wel tof vinden als dat bij Game of Thrones ook zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alleen had Atlantis een nogal open einde. Er zouden toen volgens mij nog 1 of 2 films komen (als vervolg op Atlantis), maar dat was blijkbaar niet het geval.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 22-04-2016 20:08 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:23

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Raven schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:08:
Alleen had Atlantis een nogal open einde. Er zouden toen volgens mij nog 1 of 2 films komen (als vervolg op Atlantis), maar dat was blijkbaar niet het geval.
Om alvast aan de jaarlijkse quota te komen: Weet je wat een open eind had? Las Vegas.

:+ :+ :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

:D

Als je SG1 en SGA leuk vindt, moet je SG Universe ook eens kijken. Andere setting, zelfde universum. Ik vond het een erg toffe serie. Wel het zelfde euvel als Atlantis: geen einde. En het klopt, er zouden films komen om het af te sluiten, maar daar is het nooit van gekomen. MGM had / heeft wel (nieuwe / andere) plannen voor films, maar daarbij zou het gaan om een reboot van de originele Stargate film en vervolgen daarop. Ik stem echter voor het eerst netjes afronden van de bestaande franchise; en vele mensen met mij. Ik geloof alleen niet dat het daar nog van gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59

Martinspire

Awesomeness

Jorgen schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 23:31:

Als je SG1 en SGA leuk vindt, moet je SG Universe ook eens kijken. Andere setting, zelfde universum. Ik vond het een erg toffe serie. Wel het zelfde euvel als Atlantis: geen einde. En het klopt, er zouden films komen om het af te sluiten, maar daar is het nooit van gekomen. MGM had / heeft wel (nieuwe / andere) plannen voor films, maar daarbij zou het gaan om een reboot van de originele Stargate film en vervolgen daarop. Ik stem echter voor het eerst netjes afronden van de bestaande franchise; en vele mensen met mij. Ik geloof alleen niet dat het daar nog van gaat komen.
Universe is heel anders en niet direct een garantie dat iemand die het een leuk vond, de ander ook leuk vond. Ik vond het zelf namelijk nogal een waardeloze serie. Vooral juist omdat het weinig meer met Stargate te maken had en vooral veel soap bevatte.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat is ook zo, maar dat geldt voor wel meer vervolgen / spin-offs. Ja, het is niet SG1 / SGA met elke keer een nieuwe missen met een andere vijand op een andere planeet. Dit is meer een survivalserie met een hoop interpersoonlijk gedoe. Dat maakte het voor mij juist een sterke serie. Ieder zijn smaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:51:
[...]

Om alvast aan de jaarlijkse quota te komen: Weet je wat een open eind had? Las Vegas.

:+ :+ :+ :+
_O-
Jorgen schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 23:31:

Al gezien, vandaar dat ik ook Elyse/Chloe herkende in Containment :+

En laat ik
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Stargate.Universe.S02E15_snapshot_07.39_%5B2011.04.05_11.14.05%5D.jpgniet vergeten _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rodney McKay, zo te zien? Hilarisch en irritant tegelijk. Leuke rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y * Raven mompelt iets over citroenen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch knap dat jullie van mijn game of thrones opmerking komen op las vegas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:30
Dat lukt altijd hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59

Martinspire

Awesomeness

Dat is toch zo'n theorie? In x aantal stappen uitkomen op Las Vegas?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:12

Arethusa

Niet die server

Rodney McKay, alleen daarom het kijken van Stargate Atlantis waard.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:14
Voor mensen die graag naar survival shows kijken;

The Island With Bear Grylls seizoen 3 en Alone seizoen 2 zijn begonnen.

The island is al bij aflevering 4 en van Alone is aflevering 1 op donderdag uitgezonden (en er is ook een pre-season ep getiteld 'surviving the cut).'

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NitroX infinity schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:55:
Voor mensen die graag naar survival shows kijken;

The Island With Bear Grylls seizoen 3 en Alone seizoen 2 zijn begonnen.

The island is al bij aflevering 4 en van Alone is aflevering 1 op donderdag uitgezonden (en er is ook een pre-season ep getiteld 'surviving the cut).'
Alone is toch die serie waar ze meerdere personen volgen welke survivalen op de eilanden rond Vancouver/Victoria Island?

Ik was in 2015 een paar weken op en rond de plekken waar ze het opgenomen hebben dus heb erg genoten van het eerste seizoen, Speelt seizoen 2 zich ook weer daar af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ja en ja :) De deelnemers starten uiteraard wel op andere plekken dan in s1.

En voor seizoen 3 willen ze uitwijken naar Latijns Amerika

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Is Rogue seizoen 4 gestopt? M'n sickbeard meld maar 2 afleveringen, thetvdb.com helpt me ook niet echt.
Is deze serie gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook veel gedoe met rogue, maar had opeens episode 3 en 4 binnen van de week. Aflevering 3 is wel een hdtv, de andere een web-dl. Ik had aflevering 1 en 2 zelf meegepakt met spotnet, maar 3 en 4 kwamen met sickrage op een gegeven moment binnen. In sickrage staat de airdate wel op never, maar hij download ze kennelijk toch 8)7

Ik krijg er alleen geen subs meer voor binnen, dus ik moet eens zien wat er nu mee aan de hand is.

Ik zie net dat ik ook wat mis van seizoen 3? Zucht... die serie kost mij iets teveel tijd om binnen te harken. Van de week maar even alles nalopen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Coenen schreef op zondag 24 april 2016 @ 16:51:
Is Rogue seizoen 4 gestopt? M'n sickbeard meld maar 2 afleveringen, thetvdb.com helpt me ook niet echt.
Is deze serie gestopt?
Seizoen 4 ? ik heb hier S3 als laatste en er moet nog een aflevering komen, en ik mis alleen afl. 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rogue seizoen 4 loopt nu idd.
Seizoen 3 was alleen niet al te best dus hoop op verbetering.

Hier zijn de eerste vier afleveringen gewoon binnen gekomen in 1080p trouwens. Wel wat later dan "de volgende dag"

Edit: ik zie nu ineens dat Rogue seizoen 4 uit sonarr verdwenen is. Laatst ook al met Banshee. Iemand is met de database aan het rommelen oid.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 24-04-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, dat containment. Het blik standaard typetjes is opengetrokken, zwanger meisje dat wil weglopen, juf met kinderen, man met relatieproblemen, brrrrrr... Ik trok het na de introductie van de hoofdpersonen al niet meer.

Ik hou hem wel even in de gaten, maar het komt niet vaak voor dat ik een pilot al na 10 minuten niet meer trek. Verbaasd mij altijd hoe de Engelsen (BBC e.d.) zulke realistische rollen bedenken en de Amerikanen hiervoor gaan.

Verder las ik net dat Famke Janssen een spinoff van the blacklist gaat doen: http://tvseriesfinale.com...anssen-spin-off-released/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:41:
Man man man, dat containment. Het blik standaard typetjes is opengetrokken, zwanger meisje dat wil weglopen, juf met kinderen, man met relatieproblemen, brrrrrr... Ik trok het na de introductie van de hoofdpersonen al niet meer.

Ik hou hem wel even in de gaten, maar het komt niet vaak voor dat ik een pilot al na 10 minuten niet meer trek. Verbaasd mij altijd hoe de Engelsen (BBC e.d.) zulke realistische rollen bedenken en de Amerikanen hiervoor gaan.

Verder las ik net dat Famke Janssen een spinoff van the blacklist gaat doen: http://tvseriesfinale.com...anssen-spin-off-released/
Nou we doen hier wel te veel alsof alles van de Engelse de heilige graal is, ook de Engelse schieten geregeld onwijs naast het doel als je het mij vraagt.

Verder komt er natuurlijk wel wat rotzooi van de Amerikaanse cabel netwerken dat is waar maar ze maken met elkaar natuurlijk ook een stuk meer content dan dat de Engelse doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Donstil schreef op zondag 24 april 2016 @ 22:23:
[...]

Nou we doen hier wel te veel alsof alles van de Engelse de heilige graal is, ook de Engelse schieten geregeld onwijs naast het doel als je het mij vraagt.

Verder komt er natuurlijk wel wat rotzooi van de Amerikaanse cabel netwerken dat is waar maar ze maken met elkaar natuurlijk ook een stuk meer content dan dat de Engelse doen.
veel rotzooi momenteel ..
en ik volg nu minder dan een half jaar geleden, maar krijg wel meer binnen ..
ik wacht momenteel om te zien of bepaalde series een vervolg krijgen. Ik zit er niet vaak naast met mijn persoonlijke smaak ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:41:

Dan zal je wel genoten hebben van Lotte Verbeek in The Blacklist ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op maandag 25 april 2016 @ 07:41:
[...]

Dan zal je wel genoten hebben van Lotte Verbeek in The Blacklist ;-)
the blacklist staat nog op mijn to watch list die wat lang is. Enige wat ik nu kan bijhouden is lucifer, banshee en game of thrones, voor de rest loop ik heel heel erg ver achter. Maar dan heb ik wat voor als ik oud ben ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Einde van S1 Lucifer was fijn. Op naar S2 volgend jaar :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem zo bekijken, jammer dat er maar 13 episodes in seizoen 1 zitten... Wel mooi dat hij doorgaat. Ik vond hem trouwens heel sterk acteren in episode 12, fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er mag wel meer vuur terug in Lucifer. De pilot was echt geweldig. De rest van het seizoen kabbelde maar wat rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een mooie cliffhanger, geen open einde en een jaar wachten. Begrijp alleen niet waar hij nu zo bang voor is... Hoop ook op meer pit en meer geld voor special effects. Die rode ogen ken ik nu wel. En de hel ziet er ook uit alsof het in de achtertuin van iemand gefilmd was...

Ben alleen bang dat het straks een soort case of the week wordt met de broers die iemand gaan zoeken en dan dit einde als rode draad. En van die shows heb ik er al genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Meet the New Jack Bauer:
De nieuwe Jack Bauer
(Corey Hawkins)

Bron: ’24: Legacy’ and ‘Star’ get series orders at FOX for 2016-17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Die is al een tijdje bekend.
Hij heet dan ook geen Jack Bauer, maar krijgt enkel dezelfde type rol als hoofdrol.
Ik weet nog niet wat ik hiermee moet. 24 was een verdomt goede serie. Deze is bij mij opgevolgd door Homeland. Maar de 'nieuwe' 24, ik weet het niet. Uiteraard ga ik het een kans geven, maar ik verwacht er niet teveel van. Ze hadden na nummer 9 gewoon een nieuw seizoen met Kiefer Sutherland moeten doen, nu Bauer opgepakt is door de Russen. Had wel even netjes afgerond mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de link van 24:Legacy staat dit:

Kiefer Sutherland won’t be on camera but is also and EP.

Begrijpt iemand wat daar staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:21:
Bij de link van 24:Legacy staat dit:

Kiefer Sutherland won’t be on camera but is also and EP.

Begrijpt iemand wat daar staat?
Executive producer.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.. the F, een DeLorean opgetuigd als die in BttF in Heartbeat :o , en Doc Brown outfit :P

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 28-04-2016 11:27 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Corey Hawkins is trouwens Heath in The Walking Dead. 24 Legacy is nu officieel besteld voor het aankomende televisieseizoen, dat betekent dus dat zijn lot in TWD wel duidelijk is. Die wordt samen met Tara over de klip gejaagd in seizoen 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mr. V, wil je de TWD-spoilers nog even voor je houden qua personele bezetting? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Jorgen schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:28:
[...]

Mr. V, wil je de TWD-spoilers nog even voor je houden qua personele bezetting? ;)
Excusez, señor. Aangezien er hier over 24 werd gesproken en de foto al gepost werd van Corey Hawkins, dacht ik dat mensen hem wel zouden herkennen van TWD. Ik weet trouwens niet wat er met Heath gaat gebeuren in TWD. Het is alleen in deze tijd moeilijk om een series regular te zijn in een tijdrovende netwerkserie en recurring te zijn in een andere serie. Dat is over het algemeen niet te doen. Zie de actrice van FTWD en haar rol in The 100, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

OK. :)

Ik had Lexa / Alicia nog niet herkend als dezelfde actrice en ik volg beide series. (Loop met The 100 alleen een seizoen achter.) Hetzelfde geldt voor "Heath" en de nieuwe hoofdrol in 24.

Laten we hopen dat niet iemand per ongeluk TWD S07 gaat verklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Jorgen schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:51:
OK. :)

Ik had Lexa / Alicia nog niet herkend als dezelfde actrice en ik volg beide series. (Loop met The 100 alleen een seizoen achter.) Hetzelfde geldt voor "Heath" en de nieuwe hoofdrol in 24.

Laten we hopen dat niet iemand per ongeluk TWD S07 gaat verklappen.
Duurt nog tot oktober voor TWD S07 begint dus tijd zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Jorgen schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:51:
Ik had Lexa / Alicia nog niet herkend als dezelfde actrice en ik volg beide series.
Dit schoot mij ook ineens te binnen afgelopen aflevering van FTWD. Ineens herken je d'r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Idifix schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:19:
[...]

Duurt nog tot oktober voor TWD S07 begint dus tijd zat ;)
Dat zal tegenvallen. In het TWD topic is het eerste bericht van de sets en aanwezige acteurs al binnen. Op dat moment heb ik dus besloten om dat topic niet meer te volgen totdat episode 1 geweest is.
CRXDelSol schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:51:
[...]

Dit schoot mij ook ineens te binnen afgelopen aflevering van FTWD. Ineens herken je d'r.
Nu heeft Lexa natuurlijk ook van die zwarte vegen in d'r snoet, dus dat maakt het al lastiger. Maar inderdaad, ineens zie je dat het 1 en dezelfde actrice is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Jorgen schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:13:
[...]

Nu heeft Lexa natuurlijk ook van die zwarte vegen in d'r snoet, dus dat maakt het al lastiger. Maar inderdaad, ineens zie je dat het 1 en dezelfde actrice is.
Ik denk dat dat komt omdat ze in The 100 wat 'ouder' gemaakt is en volwassener neergezet wordt; terwijl ze in FTWD een tiener dochter moet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Even een oude koe uit de sloot trekken:
Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 18:01:
Damn, dat is een verhaal... waarom heeft uberhaupt iemand dit uitgezonden? Ik vermoed dat ze gewoon een reclameblok van 20 minuten gekocht hebben en daarin de pilot gezet hebben :P
Weten we nog ongeveer hoe deze soap in elkaar stak?
Dat gedrocht van een pilot dat door een "studio" in elkaar gedraaid was om rechten te behouden die ze volgens McDougal helemaal niet hadden, maar toch wel bleken te hebben, maar waardoor iedereen elkaar ging aanklagen om weet ik wat allemaal. Waarbij wij ondertussen nog steeds zonder Wheel of Time TV serie zaten en alleen een .... euhm... pilot hadden waar mens tenen zo krom van gingen staan dat ze dwars door je voeten heen staken?

Ja really, dat gebeuren is in werkelijkheid net zo WTF waardig als mijn opsomming :P

De soap gaat verder!!! :D

IGN komt vandaag met het volgende bericht:
A Wheel of Time TV series is indeed in the works.

In a press statement, Harriet McDougal -- the editor of the Wheel of Time novels and widow of Robert Jordan -- announced an official announcement about the forthcoming series should be coming from a studio soon.

"Wanted to share with you exciting news about The Wheel of Time. Legal issues have been resolved. The Wheel of Time will become a cutting edge TV series! I couldn’t be more pleased," she wrote on Google+. "Look for the official announcement coming soon from a major studio."

Wheel of Time was included on IGN's list of the 5 unadapted fantasy series that deserve Hollywood's attention. One of the most recognizable and popular fantasy series of all time, Wheel of Time is a massive epic with a sprawling cast of characters that tells the story of the quest to find the Dragon Reborn and stop the Dark One.

In 2015, Red Eagle Entertainment released a low budget "pilot" for Wheel of Time that aired late in the night on FXX, seemingly in an attempt to hold onto the series' rights. After McDougal claimed no knowledge of the project, Red Eagle sued her for slander, though it seems those legal problems have since been resolved.
De juridische problemen zouden opgelost zijn en een "grote studio" zou binnenkort met een aankondiging komen!
Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat, al het gezeur dat hieraan vooraf ging kan niet veel goeds beloven ben ik bang.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Seizoen 2 van zowel Killjoys als Dark Matter beginnen beiden op Vrijdag 1 Juli;

http://www.tvinsider.com/...atter-season-2-premieres/

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.