Voor de liefhebbers van goede Britse detectives is gisteren S05 van Scott & Bailey op ITV gestart.
S04 is op NPO1 door KRO/NCRV uitgezonden, waarvan gisteravond toevallig de laatste 2 afl te zien waren.
Ik hou sowieso KRO/NCRV in de gaten voor herhalingen van verschillende goede detectives.
S04 is op NPO1 door KRO/NCRV uitgezonden, waarvan gisteravond toevallig de laatste 2 afl te zien waren.
Ik hou sowieso KRO/NCRV in de gaten voor herhalingen van verschillende goede detectives.
Idd een prachtige vrouw en acteert in mijn beleving ook zeer overtuigend. Afl 2 heeft me overtuigd om deze serie (voorlopig) te bijven volgen.Donstil schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:45:
[...]
Ik ga het een kans geven. Al is het alleen al voor Natalie Zea, wat een prachtige vrouw blijft dat zeg.
Ben zeer benieuwd, morgen naast Scott &Bailey S05E01 en andere series ff checken.Gisteravond en vanavond voetbal.CRXDelSol schreef op donderdag 14 april 2016 @ 01:08:
[...]
Ik vind het idee wel weer een beetje vernieuwend na de laatste periodes. Ik geef het een kans.