gaat nog naar het oude augustus-topic ipv Gebruikersreview/blog van de Maand: september 2017
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij
mist een punt achter overheidsfonds en Wester moet Western zijn.dat wordt geleid door een Japans overheidsfonds Ook Wester Digital maakt deel uit van dit consortium.
"nog maar 425.00 euro van over"
Lijkt me dat dit 425.000 moet zijn.
Ik denk dat dit zelfs 42.500 moet zijn aangezien de boetes daarvoor 360.000 en 280.000 waren.Chocoball schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:13:
nieuws: Beroepsrechter schrapt groot deel van KPN's boetes voor benadelen con...
"nog maar 425.00 euro van over"
Lijkt me dat dit 425.000 moet zijn.
Moet zijn: naast de gratis uitvoering.Naast gratis uitvoering
3.1.0In versie 3.0 is onder
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
laatste alinea, eerste zin:
demostratiefilmpjes => demonstratiefilmpjesHet beveiligingsbedrijf heeft verschillende demonstratiefilmpjes van de aanval op YouTube gezet.
Dezelfde alinea, tweede zin:
kan => kunnen ("een Google Pixel-smartphone en een Windows-computer" zijn 2 apparaten, dus meervoud)Zo toont het bedrijf ook hoe een Google Pixel-smartphone en een Windows-computer kan worden overgenomen.
[ Voor 20% gewijzigd door MatthijsV. op 12-09-2017 18:19 ]
Eerste zin, derde alinea na opening.
Deze zin loopt niet.In het akkoord, waar de Europese Commissie samen de regeringsleiders en het Europarlement eind mei overeenstemming over bereikte, is opgenomen dat er in tussen 2017 en 2019 in totaal een bedrag van 120 miljoen euro wordt vrijgemaakt voor de realisatie van het project.
Waarschijnlijk "samen met" en de "in" tussen "er in tussen" kan er uit.
Edit:
geek: Kunstenaar maakt audio gelokaliseerd zicht- en hoorbaar met augmented r...
Laatste zin van de openingsalinea:
Bekijken, en dus ookZo is de audio terug te bekijken en te luisteren op de plek waar deze is opgenomen.
"beluisteren".
Sowieso een vreemde zin.
Edit2: Een vrij chaotisch geschreven artikel, inclu de titel. Heeft dringend digitale augmentale kunstmatige bewerkstelliging nodig.
[ Voor 34% gewijzigd door HMC op 12-09-2017 19:46 ]
Eat the bugs, live in a pod
een hoogtemeter, die onder meer van pas komt bij bijvoorbeeld skieën en snowboarden -> skiën
nieuws: Miljarden bluetooth-apparaten zijn volgens onderzoekers kwetsbaar voo...
Alle Windows-versies sinds Vista zijn kwestbaar -> kwetsbaar
Alinea 1:
Moet eigenlijk zijn decennia, maar het moet ook nog enkelfout zijn dus >> decennium[...]hoewel dat al dus een decenia geleden is[...]
Verwijderd
Ik heb even nagekeken wat de definitie van basaal is: behorend tot de basis. Als hier een vertaling van 'basic design' gezocht wordt, zou ik simpele ontwerp of eenvoudige ontwerp gebruiken, eventueel zelfs strakkke ontwerp. Ontwerp is niet fantastisch, maar alla.De iPhone 8 en 8 Plus lenen het basale ontwerp van hun voorgangers, maar de metalen achterkant is van glas om draadloos laden mogelijk te maken.
nieuws: Europarlement stemt in met plan voor gratis wifihotspots
In het gelinkte persbericht staat nóg een belangrijke conditie, én nog vóór het 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'-principe, namelijk dat: de financiering moet op een 'geografisch evenwichtige manier' over meer dan 6000 gemeenschappen in de lidstaten worden gespreid....De verspreiding gaat op basis van een 'first come, first serve'-principe.
Dit betekent dus dat er een aanvraagronde komt, en dat binnen die aanvraagronde gekozen en geselecteerd wordt zoals het de Commissie (als uitvoerder van het besluit) het beste lijkt, gegeven de omstandigheden. In de praktijk zal dat betekenen dat initiatieven in de arme lidstaten eerder gefinancierd worden onder deze regeling, immers daar heeft een investering gewoon meer effect vanwege een lagere penetratie van breedbandverbindingen.
Maar: als er twee gelijkwaardige initiatieven zijn met evenveel impact, laten we zeggen een aanvraag van een ziekenhuis uit Nijmegen en eentje uit Arnhem, dan zal degene die het eerst aanvraagt gekozen worden.
vervolgens de gebruiker te herkennen en gebruikt het bedrijf een neuraal netwerk. -> dubbele spatie voor 'een'
Bij het maken van selfies van de Portret Lighting-functie gebruikt worden -> kan + Portrait
Uit de 3e alinea (onder eerste video):
Vrij rare zin momenteel. Suggestie:Ontwikkelaar Kaze Emuar heeft de download kostenloos aangeboden probeert te leven van zijn creaties via een account op Patreon
Ontwikkelaar Kaze Emuar die de download kostenloos heeft aangeboden probeert te leven van zijn creaties via een account op Patreon
nieuws: Apple brengt iOS 11 volgende week uitApple raadt gebruikers af of de testversie te installeren
Laatste zinnetje dat iOS dit najaar verschijnt mag er wel uit. Iets te veel gekopieerd uit eerder artikel
3e alinea
met het ontwikkelen van smartphones met vouwbare schermenMede door deze goede verkoopcijfers zou Samsung geen haast hebben met het ontwikkelen smartphones met vouwbare schermen.
De "fout" die ik in mijn vorige post heb gemeld zit helaas nog altijd in het artikel trouwens.
De eigen isp moet het verwerken van beelden versnellen.
IGP?
Terugwaarts is geen bestaand woord en waarschijnlijk gewoon een luie vertaling van backward. Achterwaarts is het woord dat je zoekt.Vervolgens is de opname opnieuw te beluisteren, ook terugwaarts, door met de iPhone het spoor opnieuw te volgen.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Beste, deze nog niet volgens mij:Delpozo schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:28:
Gefatsoeneerd.
Dank!CLB schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:19:
reviews: Gebruikersreview van de Maand - Augustus 2017 Linkje om te nomineren voor september,
gaat nog naar het oude augustus-topic ipv Gebruikersreview/blog van de Maand: september 2017
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het lijkt me stug dat de iPhone 8 maar 7,5MM lang is
Lengte en dikte zijn zo te zien omgedraaid.
-edit- En ohja, ‘t lijkt erop dat onder het geen homeknop kopje een stuk terecht is gekomen dat onder FaceID hoort.
En “Er gingen tijdens de hands-onsessie wat dingen mis ermee“ klopt ook niet.
[ Voor 42% gewijzigd door WhatsappHack op 13-09-2017 01:13 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Apple TV 4 wordt €159, niet €149. Volgens site van Apple.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
'De NTSB geeft daarbij duidelijk aan dat het ontwerp van de autopilot van Tesla het mogelijk maakte dat de bestuurder teveel kon vertrouwen op...'
Moet zijn 'te veel'.
Een 'teveel' aan, maar te veel (of te weinig).
Kromme zin: "De bankdirecteur stelt dat het betaalmiddel niet gaat werken, omdat het volgens hem ondenkbaar is dat mensen een betaalmiddel zomaar ineens uit het niets kan worden verzonnen."
En in de laatste twee alinea's staat twee keer "overigens". Staat ook een beetje raar.
3e alinea: Hij wijst daarbij op staten als Venezuela en Nood-Korea. Ook is volgens hem bitcoin een uitkomst voor moordenaars en drugdealers.
Leuke typo.
M'n Oma is een site aan het haken.
Beide, gaat niet om personen.
nieuws: Directeur JPMorgan vindt bitcoin frauduleus betaalmiddel en voorspelt...
De bezels van de iPhone zijn iets groter en meer te vergelijken met de Essential Phone.Samsung en LG gaven eerder dit jaar de kick-off met smartphones waarbij het scherm een groter deel van de voorkant beslaan dan voorheen. De bezels van de iPhone X zijn nog kleiner en meer te vergelijken met de Essential Phone. De relatieve schermgrootte ten opzichte van de gehele voorkant van de iPhone X is dan ook 80,9%, waar die van de Samsung Galaxy S8 bijvoorbeeld 84,2% is.
80,9% is immers slechter dan 84,2%....
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
"dagelijks vierduizend ransomwareaanvallen per dag"
Dubbelop.
1x 'zich' teveel.. zin is hoe dan ook niet echt lekker..zich te lang zich niet hoefde bezig te houden
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
[ Voor 99% gewijzigd door Omni op 16-09-2017 07:23 ]
Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/467/komma_voor_en/
En is in dit geval is 'en' een rustpunt in een lange zijn. Ik vraag me wel af of het woordje 'en' nodig is:
"Toshiba zegt dat het om een niet-bindende overeenkomst gaat, er kan nog onderhandeld worden met andere gegadigden."
(er mag nog onderhandeld worden???)
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Energinet heeft de naam een paar maanden geleden aangepast naar Energinet, dus zonder .dk.
Garmin Fenix 6XPro + HRM-Run | hardlopen | Garmin Connect | RopaRun Team 264
offshore-gasinfrasctructuur
->
offshore-gasinfrastructuur
De prijzen voor SublimeText zijn kennelijk inmiddels iets veranderd:
1 license: USD $80
10+ licenses: USD $70 / license
25+ licenses: USD $65 / license
50+ licenses: USD $60 / license
"maar ze zouden door een nieuwe sensor beter presteren bij slecht licht"
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
"...Amerikaanse ministerie van Binnelandse Veiligheid..."
Binnenlandse
Apple benadrukte de kwaliteit van de nieuwe luidspreker van de iPhones tijdens de presentatie, dus we zijn erg benieuwd hoe die klinkt in een stille ruimte. Tijdens de hands on-sessie was het door al het rumoer niet mogelijk om daar een goed beeld van te krijgen, dus of de iPhone 8 en 8 Plus aanmerkelijk beter klinken dan hun voorgangers weten we pas bij de review. De luidspreker zou 25 procent luider kunnen en betere basstonen kunnen produceren.
Ik weet niet of het opzettelijk is, maar waarom bass en niet gewoon bas...
Share and Enjoy!
2de alinea:
0.15.4 van Minecraft: Pocket Edition, zget de ontwikkelaar.
Onder het kopje Bionische chip staat een haakje ( [ ) in de laatste regel die daar niet hoort.
De zaak is nu ingediend bij een lokale rechtbank in Massachussetts -> Massachusetts
nieuws: Amazon stopt met verkoop huidige Fire TV-settopbox
een Fire TV-apparaat, die waarschijnlijk moet gaan concurreren met de Google Chromecast -> dat
gemaken → makenOnder de lange lijst mogelijkheden treffen we onder andere een minimap aan, de mogelijkheid om verschillende secties in een tekst te selecteren, die dan tegelijk bewerkt kunnen worden, syntax-highlighting met ondersteuning voor meer dan veertig talen, en de mogelijkheid om van macro's en op Python gebaseerde plug-ins gebruik te gemaken.
Titel:
moet zich opnieuw buigen over boete
Ziggo verhoogt naast downloadsnelheden ook uploads bij duurdere abo's
Eerste alinea, eerste zin:
een tiende
Cassini begint laatste vluchtfase alvorens te vergaan in atmosfeer van Saturnus
- Inleiding, eerste zin:de sonde [...] dat hij|zij zal smelten
- Eerste alinea, tweede zin:van de Saturnus
- Vierde alinea, tweede zin:Cassini werd gelanceerde
Regering VK: mensen houden altijd controle over autonome wapensystemen
Derde alinea, laatste zin:
voorkomen'.
Directeur JPMorgan vindt bitcoin frauduleus betaalmiddel en voorspelt zeepbel
- Inleiding, tweede zin:
- de bitcoin [...] Volgens hem is hij|de bitcoin
- een frauduleus betaalmiddel, dat onderdeel is van een grote zeepbel
- Tweede alinea, eerste zin:Een belangrijke reden voor zijn kritiek op de bitcoin, is de vaststelling
Voorzitter Europese Commissie wil sterkere Cyber Protection Agency EU - update
Eerste alinea:
minstens één incident
Cryptoloog TU/e waarschuwt voor quantumcomputers die snel encryptie kraken
- Tweede alinea, eerste zin:
- omdat het na het maken van [...] het vijftien tot twintig jaar kan duren
- de versleutelingstechniek [...] voor zij in algemeen gebruik is
- Derde alinea, eerste zin:
- kunnen ze [...] kunnen gaan ontsleutelen
- die nu veilig versleuteld staat opgeslagen,
- Derde alinea, derde zin:om snel een betere versleuteling in te voeren, is
Kunstenaars zetten tweeduizend e-inkschermen op gebouw Amerikaans vliegveld
Eerste alinea, tweede zin:
Elke 'pixel' [...] om hem van stroom te voorzien
Amerikaanse regering stopt met gebruik van Kaspersky-software
Eerste alinea, tweede zin:
- Zowel de FBI als de NSA doet
- Kaspersky Labs
Overheid VS aangeklaagd wegens doorzoeken telefoons en laptops aan grens
Inleiding, eerste zin:
reizigers, die staande worden gehouden
Begin dit jaar kreegt de voornaamste aandeelhouder van Impossible Project de naam en intellectueel eigendom van Polaroid in handen
@W-a-n-d-t:
- komma na bepaling met 'om' is niet per se nodig.
- komma na 'reizigers' is nodig, want het gaat hier om een uitbreidende bijzin.
Jaguar en Land Rover zijn het zelfde bedrijf, namelijk Jaguar Land Rover (Automotive) en dat valt weer onder Tata Motors.Andere partners zijn Jaguar, Land Rover, General Motors en softwarebedrijf nuTonomy.
Burgers moeten er vanuit kunnen gaan dat de politie goed omgaat met persoonsgegevens -> ervan uit
Foto's uit begin jaren tachtig van de Voyager-ruimtesonde suggereerden [...] al Saturnus omringd was -> + dat
maar uit gegevens en foto's die zijn verzameld tijdens de afdeling, bleek dat -> afdaling
Edit: Oeps, excuses voor de dubbele post.
[ Voor 5% gewijzigd door Tweakmans op 15-09-2017 15:17 ]
De sonde kwam neer in een droge riviervlakte vol met stenen en rotsen, maar uit gegevens en foto's die zijn verzameld tijdens de afdeling, bleek dat het oppervlak van Titan bestaat uit een heel systeem van meren, zeeën en rivieren die bestaan uit vloeibaar methaan. Ook is er een weersysteem met regen van methaan.
Moet afdaling zijn.
Stoffie Stof
nieuws: Renault, Nissan en Mitsubishi willen tot 2022 twaalf elektrische auto...
uitbreng -> uitbrengen in de titel.
Daar zegt het bedrijf in een verklaring dat gedurende de zomer is geëxperimenteerd om te kijken of een doorstart succesvol kon zijn. Beat-it-.nl zegt tot de conclusie te zijn gekomen dat de doorstart in zowel organisatorisch als financieel opzicht niet succesvol is geweest.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
MercedesMercesdes-Benz kondigde onlangs aan dat het bedrijf vanaf 2022 van alle automodellen een variant met een elektromotor gaat aanbieden; [...]
Beat-it.nlBeat-it-.nl zegt tot de conclusie te zijn gekomen dat de doorstart in zowel organisatorisch als financieel opzicht niet succesvol is geweest.
Volgens Josh Giegel, mede-oprichter van Hyperloop One, scoorden de tien overgebleven -> medeoprichter
downloads: Drupal 8.3.7
beveiligingsproblemen verholpen en het is daarom aan te raden om de update snel uit te voern -> voeren
Beijing noemen we in Nederland eigenlijk toch gewoon Peking?
Geloof dat Beijing tegenwoordig ook wel kan, al wordt Peking nog wel aangeraden. Wat mij hier aan op viel was dat in de titel Beijing gebruikt wordt, in de inleiding Peking en de volgende alinea weer terug naar Beijing. Lijkt me dat het wel wenselijk is dezelfde benaming te gebruiken binnen een artikel.Cartman! schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:00:
nieuws: Chinese overheid dwingt bitcoinbeurzen in Beijing te stoppen met handel
Beijing noemen we in Nederland eigenlijk toch gewoon Peking?
Derde alinea, derde zin: "Singapore heeft met 184,5Mbit/s de hoogte pieksnelheden."
Mist daar een 's'?
Si vis pacem, para bellum
Your Friendly Neighborhood Moderator
Op een nieuwssite verwacht ik dat er gebruikt wordt wat het meest voorkomend is, de Nederlandse naamgeving. Ze berichten toch ook over Keulen ipv Köln of Cologne?WinterEFG schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:08:
[...]
Geloof dat Beijing tegenwoordig ook wel kan, al wordt Peking nog wel aangeraden.
Dat was me niet eens opgevallen maar maakt het des te slordiger ja.Wat mij hier aan op viel was dat in de titel Beijing gebruikt wordt, in de inleiding Peking en de volgende alinea weer terug naar Beijing. Lijkt me dat het wel wenselijk is dezelfde benaming te gebruiken binnen een artikel.
McGill-Universiteit → McGill-universiteitDe dame is ook mededirecteur van het Reasoning and Learning Lab bij de McGill-Universiteit en heeft talloze publicaties binnen het veld op haar naam staan.
Universiteit → universiteitPineau blijft ook werken bij de Universiteit.
Laatste woord: 'kat en muis-spel' => kat-en-muisspel
"muntheid" -> "munteenheid"het verbod geldt voor het kopen van de cryptomunt met de Chinese munteenheid, de yuan.
Er ontbreken 3 letters in de titel.
General Motors zou meer dan 1 "miljoen" dollar hebben betaald voor ontwikkelaar Cruise Automation.
Moet een miljard zijn
uit bron:General Motors zou meer dan 1 miljoen dollar hebben betaald voor ontwikkelaar Cruise Automation."
nieuws: Google heeft meer dan 1,1 miljard dollar in zelfrijdende auto gestoptGM Buying Self-Driving Tech Startup for More Than $1 Billion
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
van rechtszaak → van de rechtszaakDat bedrag is aan het licht gekomen in de loop van rechtszaak tussen Google en Uber.
Het verhaal begint eigenlijk pas als de speler, na een tocht door de prachtige natuur die deze post-apocalyptische versie van de aardige biedt,
Ik gok dat hier aarde had moeten staan
Het gaat om de chief security officer en de chief information officier -> officer
ook bekend dat Mandiant, een dochter van securitybedrijf FireEye op 2 augustus -> komma na 'FireEye'
Bij de 143 miljoen sets persoonsgegevens zou ook de info van 400.000 britten zitten. -> Britten
De data die in de database stonden is lang niet alle data die het bedrijf in handen heeft. -> stond
die over zes cores met HyperThreading hebben -> beschikken
Tot slot;
High-end telefoons behouden uiteraard hun voordelen, zoals snellere socs en software, veel betere camera's, en snufjes zoals slow motion met 960fps op de Sony Xperia XZ1, een gekromd scherm op de Samsung Galaxy S8, genanimeerde emoji's
Genanimeerde >> geanimeerde
Dit is geen complete zin. Er klopt iets niet.In de afgelopen twaalf maanden zijn de gemiddelde prijzen voor dram met 11 procent gestegen, claimt IC Insights. De marktonderzoeker voorspelt dat de prijs per bit in 2017 meer dan 40 procent gaat bedragen.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
40 procent stijgen?De marktonderzoeker voorspelt dat de prijs per bit in 2017 meer dan 40 procent gaat bedragen.
Edit: ATS was me voor.
In hetzelfde artikel:
een of meerdere is meervoud (http://taaladvies.net/taa...rs_is_zijn_uitgeschakeld/)Traditioneel is er altijd een of meerdere fabrikanten die de productie daarop verhoogd.
[ Voor 33% gewijzigd door woutertje op 18-09-2017 08:55 ]
"Traditioneel is er altijd een of meerdere fabrikanten die de productie daarop verhoogd. "
T
Ik snap niet waarom er nu voor deze vreemde constructie is gekozen terwijl de oplossing gewoon was:Traditioneel is er altijd een of zijn er meerdere fabrikanten die de productie daarop verhogen
Traditioneel zijn er altijd een of meerdere fabrikanten die de productie daarop verhogen.
Quote: " Piriform schat dat drie procent van zijn CCleaner-gebruikers zijn getroffen. "
Mijn reactie: < is getroffen > . Onderwerp van de zin is ' drie procent ' en ondanks het getal 3 is het onderwerp in enkelvoud gesteld (procent). Als het onderwerp enkelvoud is behoort automatisch ook de bijbehorende werkwoordsvorm naar het enkelvoud toe te worden verbogen. Of zie ik dat verkeerd ?
Volgens de Commissie is het gebruik van Google Shopping sinds misbruik enorm gestegen -> het misbruik
nieuws: Eurocommissaris: Europese fabrikanten moeten samen accu's produceren
Maroš Ŝefčovič, Eurocommisaris voor de Energie-unie, pleit voor een Europees -> Eurocommissaris
[ Voor 28% gewijzigd door Tweakmans op 18-09-2017 20:48 ]
reviews: Destiny 2 - Brengt verbetering op alle fronten
Op gegeven moment staat er "Na een respawn als een kip zonder kip terug rennen richting de actie is een recept voor een nederlaag".
Is het niet kip zonder kop? Of werd dit zo bedoeld.
Groetjes
Dat zou moeten zijn 'één verdacht' of 'een verdachte' o.i.d.Bloomberg berichtte op basis van eigen bronnen eerder dat het Amerikaanse ministerie van Justitie een strafrechtelijk onderzoek heeft ingeleid naar de verkoop omdat er een verdacht is van handel met voorkennis.
heeft bekendgemaakt uit het het World Wide Web Consortium, oftewel W3C, te stappen -> het
De organisatie had in juli al zijn kritiek geuit aan de beslissing van het W3C -> op
nieuws: Microsoft houdt op 3 oktober evenement rondom Windows Mixed Reality
dat er op evenement duidelijk wordt wat de volgende stap van het bedrijf wordt -> dat op het
reviews: Destiny 2 - Brengt verbetering op alle fronten
heel veel hebben gespeeld, zullen dat groepje vast snel hebben gevonden -> dubbele spatie voor 'hebben'
(En gefeliciteerd met je verjaardag, @Delpozo
[ Voor 5% gewijzigd door Delpozo op 19-09-2017 10:45 ]
Eerder waren er al aanwijzingen dat JPMorgan in ieder geval zijdelings is betrokken bij de handel in de bitcoin. Een softwareonwerper die stelt een ervaren handelaar te zijn, meldde op Twitter dat JPMorgan wel degelijk handelde in producten die zijn gerelateerd aan de bitcoin.
softwareonwerper moet zijn software ontwerper
Tweede alinea, laatste zin: "het gebruik van Kasperksy-software" => Kaspersky-software
Softwareontwerper is één woord, hoor. Maar er ontbreekt wel een T in het woord.Ehonk schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:51:
nieuws: JPMorgan voert bitcoin-transacties uit ondanks felle kritiek van dire...
Eerder waren er al aanwijzingen dat JPMorgan in ieder geval zijdelings is betrokken bij de handel in de bitcoin. Een softwareonwerper die stelt een ervaren handelaar te zijn, meldde op Twitter dat JPMorgan wel degelijk handelde in producten die zijn gerelateerd aan de bitcoin.
softwareonwerper moet zijn software ontwerper
Dit topic is gesloten.
![]()