"een reeks aan materialen dat is afgeleid van substraten van gallium-antimonide"
Ik kan hier zowel grammaticaal als inhoudelijk niet mee uit de voeten...
Ik kan hier zowel grammaticaal als inhoudelijk niet mee uit de voeten...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dit zou mogelijk zijn mogelijk door het proces om te draaien en het netwerk te voorzien van video in plaats van audio.
LG heeft een save the data gestuurd
Niet helemaal een spelfout, maar de zin is wel wat erg onduidelijk. Er wordt in eerste instantie niet gesproken over een bepaalde site, waar 'de site' naar refereert is wat onduidelijk op zichzelf. Echter, de site waar onder 'schreef' naar verwezen wordt, is gewoon Tweakers. Wellicht is het dus verstandiger om te schrijven 'zo schreven wij in februari' of 'deze site', iets in die trant?De technologie die Apple wil gebruiken, komt van het bedrijf Lumentum, zo schreef de site al in februari.
om om moet om zijn....maar om een persoon die gebruikers konden bellen om om bijvoorbeeld hotels of vluchten te boeken.
iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014
[ Voor 71% gewijzigd door SSDtje op 13-07-2017 17:08 ]
[ Voor 24% gewijzigd door T_Spirit op 13-07-2017 15:22 ]
Who is "General Failure" and why is he reading my disk ...
'Propriëtair' is misschien niet het fraaiste woord, maar in deze context wel vrij gebruikelijk.bjamri schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 16:24:
Pagina: nieuws: Microsoft krijgt patent op Surface-connector met usb-c
Het is niet 'vervangen met', maar 'vervangen door'. Verder 'propriëtair'? Is daar echt geen fatsoenlijk Nederlands woord voor? Wat mankeert er aan 'eigen'?
Verwijderd
Propriëtair is een Nederlands woord, wat een andere betekenis heeft dan eigen.bjamri schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 16:24:
Pagina: nieuws: Microsoft krijgt patent op Surface-connector met usb-c
...
Verder 'propriëtair'? Is daar echt geen fatsoenlijk Nederlands woord voor? Wat mankeert er aan 'eigen'?
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2017 17:58 ]
Goed punt, aangepast: nieuws: LinkedIn stopt met Windows Phone-appjpiddink schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:23:
nieuws: LinkedIn stopt met Windows Mobile-app
"LinkedIn, dat sinds de overname vorig jaar onderdeel is van Microsoft, schrapt zijn Windows Mobile-app."
Dat is op zich geen nieuws om je over op te winden, mijn laatste telefoon met Windows Mobile was een jaar of 10 geleden. Ik vermoed echter dat de redactie (en LinkedIn) bedoelt dat de Windows Phone app wordt geschrapt.
Het is geen typo, dit is het versienummer zoals Ziggo intern communiceerde. Het is hoe dan ook dezelfde versie, geen idee waar die GA voor staat.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:45:
Ziggo brengt update uit die problemen packet loss Connect Box moet oplossen
In het artikel gaat het over de firmware "CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-NOSH" maar op het plaatje en in mijn connect box zie ik "CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH", zijn dat dan verschillende versies of is dit gewoon een typo in het artikel?
Woordje "in" mist bij "in de Benelux".Hoewel de telescoop ervoor zorgt dat de mensheid scherper het universum kan kijken, is die naam de Benelux ook in gebruik is voor een drankje dat ervoor zorgt dat mensen juist minder scherp naar de hemel kunnen kijken.
En 'is' is dubbel. En daarnaast is het feitelijk onjuist, maar leuk bedachtjvdmeer schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 07:33:
nieuws: Studies wijzen erop dat planeten rond 'Belgische' ster geen leven ond...
Laatste alinea:
[...]
Woordje "in" mist bij "in de Benelux".
Your Friendly Neighborhood Moderator
Er mist een derde "is" in deze zin, na het woordje "waarde". Dus:Wat enigszins problematisch is, is dat er een maximale waarde die software in een dergelijke integer kan vastleggen.
Twee keer "een" achter elkaar.Vertaald naar een een in Unix-tijd uitgedrukte datum...
[ Voor 33% gewijzigd door HMC op 14-07-2017 14:30 ]
Eat the bugs, live in a pod
Ik weet niet zeker of dit een stijlvoorkeur is maar is het niet ''in brand vliegen'' of ''in de fik vliegen''?Volgens de organisatie vlogen prototypes van de drone op hun topsnelheid in de brand bij eerdere tests.
@Xtuv Wil je de titel en de eerste alinea van de advertorial over de LG W7 nog wijzigen? Wij waren met 8 Tweakers en niet met 7.Xtuv schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:17:
Foutjes gefikst. Dank voor het melden!
Zoals je aangeeft is het een advertorial. Die worden niet geschreven door de redactie en in feite is het ook geen tikfout. Het zou daarom beter zijn om er een los topic over te openen.Jorgen schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:45:
[...]
@Xtuv Wil je de titel en de eerste alinea van de advertorial over de LG W7 nog wijzigen? Wij waren met 8 Tweakers en niet met 7.
En → EenEn smartphone met deze versie zouden we regelrecht afraden vanwege alle veiligheidsrisico's.
las → alsDat is handig las je de e-reader bij voorkeur in je linkerhand houdt.
een van de
het niet-maken
nadat deze week gebleken was
dat gegevens en back-ups [...] als uitgelekt moeten worden beschouwd
dat de schade die daardoor ontstaat, potentieel net zo hoog is als die door verloren gegevens
zou net zo goed werken als, en soms beter [werken] dan, getrainde cardiologen
een wetenschappelijke paper
net zo goed te doen als, en in sommige gevallen beter [te doen] dan, de cardiologen
die daarop aanvulde
e-mails
de eerste persoon tot wie ze zich wenden
PvdA
Over de vraag hoe gericht [...] zal gebeuren, antwoordde de minister
Op de vraag [...] of [...] gehackt mogen worden, antwoordde Plasterk
hoeven er alleen nog ondertekening en publicatie plaats te vinden
trots te zijn op de sterke banden
PvdA
Millennium
(dubbele spatie).Cambridge wijst
de aarde
door onderzoeksteam → door een onderzoeksteamDe zeven planeten in de bewoonbare zone rond Trappist-1, een stelsel dat eerder dit jaar werd ontdekt door onderzoeksteam onder leiding van een Belg, kunnen volgens twee studies geen leven ondersteunen.
van de universiteiten van het Amerikaanse Harvard het Britse Cambridge → van de universiteiten van het Amerikaanse Harvard en het Britse Cambridge (maar iemand anders betoogde eerder geloof ik dat het ging om Cambridge in de Verenigde Staten, maar dat is geen typ- of spellingsfout)Een studie van onderzoekers van de universiteiten van het Amerikaanse Harvard het Britse Cambridge wijst erop dat planeten rond rode dwergen te veel uv-straling opvangen.
dichtbij → dicht bijEen magnetisch veld beschermt de Aarde ertegen, maar als ster en planeet te dichtbij elkaar staan, delen ze een magnetisch veld.
h265-codecMicrosoft voorzag Windows 10 in 2015 van een h265-code en Apple doet dat nu met High Sierra.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
met de muis op een video te hoveren → de muis boven een video te houdenDoor met de muis op een video te hoveren, wordt een korte preview van ongeveer drie seconden getoond.
met de muis over een video hoveren → de muis boven een video houden (bovendien is de ene keer 'hoveren op' en de andere keer 'hoveren over' gebruikt, dus inconsequent)Gebruikers krijgen de korte voorvertoning te zien als zij met de muis over een video hoveren.
Trending tab → Trending-tabbladDe previews worden getoond in thumbnails van video's die verschijnen op de hoofdpagina, zoekpagina's, Watch page, Trending tab en bij de kanalen waar de gebruiker op is geabonneerd.
Ik vind "dankzij" in deze context niet het juiste woordWat beeldkwaliteit betreft is deze tv toch al geen hoogvlieger. De kijkhoeken zijn weliswaar goed, maar het contrast is dankzij het ips-paneel aan de lage kant en bovendien zien we langs de randen van het beeld wat licht van de backlight weglekken.
[ Voor 11% gewijzigd door Roelof op 17-07-2017 07:42 ]
Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.
Doe mij zo'n investering; 11 Euro verschil per 600 Euro...De prijs zou tegen 600 euro komen te liggen, zo ongeveer 589 euro, schrijft de Duitse site WinFuture.
[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 17-07-2017 07:50 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Touchpal, een toestenbord van
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Misschien verstandiger om wabetainfo te vermelden waar nodig, is wat duidelijker. Nu is dat nu niet zo en moet je eerst voorbij de inleiding lezen...claimt de site
WAbetainfo heeft dus code naar buiten gebracht waarmee nieuwe functies naar Whatsapp kwamen? Lijkt me niet de strekking van de zin.WABetaInfo heeft afgelopen jaren vaak nieuwe functies van WhatsApp naar buiten gebracht via code die te vinden is in updates van WhatsApp.
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 17-07-2017 08:41 ]
Moet 2.5" zijn neem ik aan.Er zouden tweehonderd van die packages nodig zijn om een 50TB-ssd te maken en dat zouden er te veel zijn om in een 3,5"-ssd weg te werken.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
meest gebruikte → meestgebruikte (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=meestgebruikte)Deze kleine no-nonsensemediaspeler met het uiterlijk van Windows Media Player 6.4 kan overweg met de meest gebruikte mediaformaten, want in de installatie zijn de LAV-codecs ingebakken.
niet ondersteunde → niet-ondersteundeDe installatie komt niet verder dan een compatibiliteitsscan en geeft daarbij een foutmelding, die aangeeft dat niet ondersteunde software het doorvoeren van de update verhindert.
via → viaHet apparaat werkt via door het maken van handgebaren.
[ Voor 24% gewijzigd door richy3908 op 17-07-2017 22:28 ]
Deze zit staat "hem". Ik weet het niet zeker, maar klopt dat taalkundig wel?Daarmee heeft de MLB aangegeven meer tijd nodig te hebben om te beslissen of het logo van de Overwatch League volgens hem te veel gelijkenissen vertoont met het eigen MLB-logo.
De astronomen hebben nog geen goede verklaring voor wat de signalen veroorzaakt. Volgens hen zijn er drie mogelijke verklaringen. De signalen kunnen allereerst worden veroorzaakt door een mogelijke zonnevlam van Ross 128; de ster is nog behoorlijk actief en produceert met enige regelmaat zonnevlammen. Deze theorie lijkt echter niet waarschijnlijk, aangezien zonnevlammen radiosignalen produceren met een veel lagere frequenties dan die van de opgevangen signalen.
"Een" en "de" kunnen weg.Een andere verklaring is dat de signalen afkomstig zijn van een ander ruimteobject in de buurt van de rode dwerg. Deze theorie lijkt ook onwaarschijnlijk, aangezien de astronomen hebben vastgesteld dat er zich weinig andere objecten bevinden in de nabijheid van de Ross 128.
Het is onduidelijk maar blijkbaar is de satelliet in een hoge baan de derde van de "drie mogelijke verklaringen"? De hypothese over buitenaards leven is een vierde verklaring? Waarom "echter"?Eventueel komen de radiosignalen van een satelliet die in een hoge baan om de aarde draait; de wetenschappers stellen echter dat ze nog nooit hebben gezien dat satellieten dergelijke signalen uitzenden. De hypothese dat de signalen afkomstig zijn van mogelijk buitenaards leven, wordt door de onderzoekers echter beschouwd als het meest onwaarschijnlijke scenario.
Eerste alinea, eerste zinVerschillende gebruikers van een One Plus OnePlus 5 zeggen dat hun telefoon het alarmnummer niet kan bellen.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Ik kom beide namen her en der tegen. We gaan het na!e.dewaal schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 11:23:
Samsung wil 157 ton zeldzame metalen van Galaxy Note 7 hergebruiken
In het artikel staat meermaals de Galaxy Note 7 Fan Edition
Dit moet zijn Galaxy Note Fan Edition.
Verwarrend gezien het toestel op de batterij na dezelfde hardware heeft.
[ Voor 81% gewijzigd door SSDtje op 18-07-2017 17:15 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Tweakmans op 18-07-2017 17:21 ]
nieuws: 'China blokkeert sturen van foto's en video's in WhatsApp'WhatsApp behoort niet niet de meestgebruikte chatapps in China. Het lokale WeChat is daar de grootste speler. Die app biedt echter geen end-to-endencryptie, iets dat WhatsApp wel doet. Ook Line, een chatapplicatie die in veel Aziatische landen populair is en eveneens end-to-endencryptie biedt, is geblokkeerd in China.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Hudson verliet BioWare in 2014 en ging een jaar later aan de slag bij Microsoft Studios als creatieve directeur, waar hij onder andere aan projecten met de Xbox en HoloLens zou werekn.
[ Voor 4% gewijzigd door SaintsMask op 18-07-2017 20:56 ]
geuploadt → geüpload (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=uploaden)Tele2 laat in een reactie weten dat de 2600MHz-frequentie op een mast weer aangaat als er langer dan twee minuten veel gedownload of geuploadt wordt.
dat dat → datIn een vergelijking met YouTube, dat bekendmaakte dat dat gebruikers dagelijks een miljard uur aan content kijken, zegt Netlfix dat het uitkomt op een miljard uur per week.
[ Voor 31% gewijzigd door richy3908 op 18-07-2017 22:23 ]
De link achter 'bekend' klopt niet helemaal...Logius maakte dit via een nieuwsbericht bekend.
Instagram is eigendom van Facebook.Het sociale netwerk zelf wordt al sinds 2009 geblokkeerd en sinds 2014 geldt er ook een blokkade voor Instagram, dat eveneens eigendom is van WhatsApp.
De nieuwe firmware wordt volgens de website uitgebracht in Nood-Amerika, Azië, Australië en het Midden-Oosten.
IT Guru :)
2x 'in'.Apple begon de zaak in in januari door een aanklacht in te dienen tegen Qualcomm.
Eerste zin, derde alinea"Het mooiste van PuzzeScript PuzzleScript, en daarmee van DungeonScript, is dat je een volledige game met alleen het bewerkingsvenster in een browser kunt maken en delen.
Tweede zin, tweede alineaFarbs bedacht dat PuzzelScript PuzzleScript, maar dan vanuit eerstepersoonsperspectief, hier voor geschikt zou zijn. PuzzelScript PuzzleScript is een html5-engine waarmee leken eenvoudige puzzelgames voor in de browser kunnen maken.
[ Voor 37% gewijzigd door P1nGu1n op 19-07-2017 19:29 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Families-abonneemtn
Een de de concurrenten van LastPass
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
die zin heeft wat aandacht nodig.Avast heeft met Cleanup en AVG TuneUp al twee programma's die een vergelijkbare taak uitvoeren als CCleaner in het assortiment zitten.
OnePlus heeft een update gemaakt die het probleem met bellen naar alarmnummers waar sommige OnePlus 5-gebruikers meet te maken hebben verhelpt
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Ziggo-woordvoerder Erik van Doeselaar bevestigt dat de provider op 1 september naar de rechtbank gaat voor de zaak. De provider is van mening is dat Brein op de zaken vooruitloopt en dat de uitspraak van de Hoge Raad moet worden afgewacht voordat kan worden besloten over een eventuele blokkade. Volgens Ziggo wordt de uitspraak van de Hoge Raad pas volgend jaar verwacht.
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
[ Voor 40% gewijzigd door Eskimo0O0o op 20-07-2017 08:58 ]
Moet "versie 10.3.3" zijn ipv 10.3.2... In versie 10.3.2 zijn verder nog enkele fouten en beveiligingsproblemen verholpen:
iOS 10.3.3
iOS 10.3.3 includes bug fixes and improves the security of your iPhone or iPad. . ....
Verhuisdmaar de infrastructuur bleek verhuist te zijn naar Litouwen.
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Lijkt me dat dit gewoon voorkeur is. Ik zie er namelijk niets verkeerds in.HMC schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 19:32:
nieuws: Musk wil ondergrondse hyperloop van New York naar Washington bouwen
De titel. Niet mooi.
Meer iets van "Eigenaar bedrijf X wil ... "
[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 20-07-2017 19:59 ]
Moet zijn 'SpaceX'!Er is onder andere de mogelijkheid een van de Dragon-capsules van Space X te zien.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq