Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Procent vol na 30 minuten tabel, labels kloppen niet (meerdere malen zelfde telefoon, missen van andere telefoons)
deskundigen → aan deskundigenDaartoe moet meer in technologie worden geïnvesteerd, moet er meer ruimte komen voor publiek-private samenwerking, moet er vanuit de politiek meer leiding worden gegeven en moet ruim baan worden gegeven deskundigen en voortrekkers.
dan bij de S8?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Uiteraard vindt je onder aan deze pagina een uitgebreide vergelijking met foto's van de Galaxy S7 en S8.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
"de" teveel in "er zit een de 3,5..."
We noemen het toch nog maar even; er zit een de 3,5mm-uitgang op de Galaxy S8 en S8+, waar toestellen van Apple en HTC van de laatste tijd die moeten missen. Het voordeel is dat je reguliere hoofdtelefoons gewoon kunt aansluiten zonder usb-c-adapter.
[ Voor 3% gewijzigd door P_Tingen op 18-04-2017 21:09 ]
... en gaat over tot de orde van de dag
'Best Performance' i.p.v. 'Best Perfornance'
De recente invoering van het nieuwe beoordelingssysteem, dat in plaats van sterren gebruikmaakt van een duim omhoog of omlaag, heeft voor tot een verdubbeling van het aantal beoordelingen geleid.
You can't have everything. Where would you put it?
1e alinea: Starcraft en het uitbreidingspakket Starcrtaft: Brood War
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dat moet natuurlijk campagnes zijn!De campages voor de Terran, Zerg en Protoss
nieuws: Starcraft en Starcraft: Brood War zijn gratis te downloaden
Telekom?
Het moederbedrijf van T-Mobile Nederland, Deutsche Telekoom, heeft de infrastructuur voor Europa bijna gereed en wil eind 2017 beginnen met het aanbieden van zijn European Aviation Network in de grootste West-Europese landen.
opOok uploadde de beheerder wekelijks sets van bekende dj's up Usenet.
nieuws: Brein dwingt GeForceFM.nl te stoppen met streamen van muziek zonder l...
"up" zou "op" moeten zijn.
"T-Mobile voltooit infrastructuur voor breedband in vliegtuigen boven Nederland"
Moet dit niet voltooid zijn?
Kill Strain is een gratis speelbare moba-game met optionele in-game-aankopen. Met een gemiddelde score van 53 punten op Metacritic werd de game niet enthousiast onthaald door recensenten. Gebruikers geven de game een hogere waardering van 73 punten.
Aanbood -> aanbod.is groter dan het aanbood
nieuws: Nederlandse politie zoekt overtreders drones-wetgeving via filmpjes e...Nederlandse politie zoekt overtreders drones-wetgeving via filmpjes en internetf
e-tje vergeten...
nieuws: Ontwikkelaar maakt updates voor Windows 7 mogelijk op pc's met nieuwe...
[ Voor 46% gewijzigd door evilution op 19-04-2017 19:06 ]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
update → updatesEen ontwikkelaar heeft een patch online gezet die het mogelijk maakt om op pc's met nieuwe processors en Windows 7 of Windows 8.1 update te ontvangen.
Nee hoor, het gaat om pc's met de combinatie van nieuwe processors en Windows 7 of 8.1, dus dat hoort wel 'en' te zijn i.p.v. 'een'.evilution schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:06:
Een ontwikkelaar heeft een patch online gezet die het mogelijk maakt om op pc's met nieuwe processors en Windows 7 of Windows 8.1 update te ontvangen.
e-tje vergeten...
nieuws: Ontwikkelaar maakt updates voor Windows 7 mogelijk op pc's met nieuwe...
[ Voor 47% gewijzigd door richy3908 op 20-04-2017 01:05 ]
Ehm wat is het nu? 2 of 4 want als je 1 of 3 gebruikt heb je last van chroma subsampling? 2 of 3 want als je 1 of 4 gebruikt heb je last van chroma subsampling? Lijkt mij stug dat poort 2 zo'n dubbelrol kan spelen iigGelukkig is daar wat aan te doen. Als eerste moet je gebruikmaken van hdmi-ingang 2 of 3, want als je 1 of 2 gebruikt, heb je altijd last van chroma subsampling.
moet met dt geschreven wordenHet is de bedoeling dat Prison Architect: Mobile verbeterd word
"de techniek erachter is alles behalve nieuw,"
http://taaladvies.net/taa...lesbehalve_alles_behalve/
Tweede pagina, derde regel. Da moet waarschijnlijk de zijn.
(edit:typo)Da A1 helt een beetje achterover...
[ Voor 4% gewijzigd door otandreto op 20-04-2017 11:57 ]
"Omdat er geheugen in de cmos-sensor is geïntegreerd, kan deze zeer snel uitgelezen worden, wat de hoge opnamesnelheid mogelijk maakt."
Volgens mij gaat het juist om het beschrijven, zodat het later op een trager geheugen overgezet kan worden.
Sorry, ik ging vanuit het perspectief van het geheugen, niet de sensor....
[ Voor 8% gewijzigd door Fairy op 20-04-2017 09:39 ]
Derde alinea, derde regel:
wolfram moet wolfraam zijn (2 a's ipv 1 a)
...materialen als goud en wolfram uit bijvoorbeeld...
[ Voor 5% gewijzigd door otandreto op 20-04-2017 11:57 ]
ben je bekent met..
bekend lijkt beter..
[ Voor 33% gewijzigd door nachtnet op 20-04-2017 13:08 ]
...Ben je bekent met de Tweakers-abonnementen?... bekend
Als op vraag 8 Geen van deze wordt ingevuld, is vraag 9 niet relevant. Maar het blijft een verplichte vraag.
En op de afsluitende pagina: Als je kans wil maken op een Tweakers-goodiepakket, kun je in het veld hieronder je e-mailadres invullen. De winnaars worden eind maart geïnformeerd. Echt waar?
[ Voor 32% gewijzigd door MSteverink op 20-04-2017 13:09 ]
"T-Mobile had eind vorig jaar een rechtszaak aangespannen tegen ACM"
Andersom, ACM spande T-Mobile voor de rechter.
Titel: "Sharp toont dock die telefoon naar gebruiker draait bij inkomend telefoontje"
Al is "dock" geen Nederlands woord, volgens mij is het "het dock".
--> "Sharp toont dock dat..."
Edit: https://onzetaal.nl/taaladvies/engelse-woorden-de-het-weblog
Klaarblijkelijk is "dock" een woord dat zowel mannelijk als onzijdig kan. Toch vind ik het met de als lidwoord raar klinken.
[ Voor 16% gewijzigd door timovd op 20-04-2017 15:38 ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
"De belangrijkste verbeteringen in versie 58zijn hieronder voor je op een rijtje gezet."
Zal moeten zijn:
"De belangrijkste verbeteringen in versie 58 zijn hieronder voor je op een rijtje gezet."
Eerste alinea, laatste zin mist de spatie.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
tweejaarlijkse cadans--> dat is 1 keer per 2 jaar, niet 2 keer per jaar.
[url=http://sk.nkon.nl]
1 letter teveel in de eerste alinea.Er zijn twee so-dimm-sleuven voor ddr4-geheugen totn aan 32GB en er is een m2 2280-aansluiting aanwezig voor een opslagmedium
Plezant. Krokant. Galant.
om in → inOnlangs heeft een team onder leiding van een Belgische onderzoeker zeven andere exoplaneten ontdekt die zich bevinden om in een baan rond Trappist-1, een rode dwergster die zich op een afstand bevindt van ongeveer veertig lichtjaar.
Dank wederom!
2e alinea, 4e regel:
hier mist een n en moet van zijn denk ik
Een woordvoerder va de gezamenlijke ov-bedrijven...
Verwijderd
Het woord coalitie wordt naar mijn idee meestal in een politieke of militaire context gebruikt. Als vertaling voor het Engelse 'coalition' zou ik in dit geval 'samenwerkingsverband' of 'alliantie' gebruiken.
En ach:
Orgaan is onzijdig enkelvoud, dus onafhankelijk.Een onafhankelijke overzichtsorgaan zou er volgens hem op toe moeten zien dat de technologie werkt en niet een enkel bedrijf bevoordeelt.
Een gerucht duikt volgens mij op i.p.v. dat het verschijnt.Donderdag verscheen het gerucht dat Google een adblocker in Chrome wil inbouwen en standaard aanzetten.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2017 11:22 ]
Er zitten 2 fouten in die zin, namelijk zit, moet zijn, ziet. En augmentedreality, moet worden augmented reality of augmented-realityApple-ceo Tim Cook heeft eerder aangegeven dat hij toekomst zit in augmentedreality.
D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur
1e paragraaf
In een rapport van Apple over ongelukken binnen de (wel/niet?) kantoren van het bedrijf wordt melding gemaakt van een prototype van een bril. Een gebruiker die de bril testte kreeg last van haar ogen en zei een laserflits te kunnen zien. Mogelijk gaat het om een augmentedrealitybril. (<- deze ook aanpassen als post hierboven ook aangepast wordt)In een rapport van Apple over ongelukken binnen kantoren van bedrijf wordt melding gemaakt van een prototype van een bril. Een gebruiker die de bril testte kreeg last van haar ogen en zei een laserflits te kunnen zien. Mogelijk gaat het om een augmentedrealitybril.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Een CPU draait niet op een OS.In het vierde kwartaal van dit jaar verschijnen de eerste laptops met een Snapdragon 835 die draaien op het besturingssysteem Windows 10.
In het vierde kwartaal van dit jaar verschijnen de eerste laptops met het besturingssysteem Windows 10 die draaien op een Snapdragon 835.
[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 21-04-2017 12:01 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Volgens mij moet dit "het Duitse Deutsche Telekom" zijn, al lijkt dat wel dubbelop, maar de naam van het bedrijf is nou eenmaal zo. Of anders misschien "het" verwijderen, dan loopt het al wel beter.Het Franse telecombedrijf Orange en het Deutsche Telekom werken aan een eigen persoonlijke assistent Djingo.
[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen Sack op 21-04-2017 12:37 ]
moet natuurlijk of 'een groot volume' of 'grote volumes' zijn.Volgens hem is het voor Apples plan nodig om een grote volumes van afvalelektronica te verzamelen
Ik ontken het bestaan van IE.
"terwijl modellen met ufs 2.0 zetten snelheden van rond de 500MB/s halen."
ja, daag.
En in hetzelfde bericht: 'Bij het draaien van de AndreBench-test kwamen grote prestatieverschillen naar voren.'[Remmes] schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:32:
nieuws: Huawei levert P10 met willekeurig ufs- of trager emmc-opslag
"terwijl modellen met ufs 2.0 zetten snelheden van rond de 500MB/s halen."
Dat moet AndroBench zijn.
Ik heb nog nooit een studio ontwikkelt zien worden door een gameDe aangekondigde game ontwikkelt Avctivision samen met Sledgehammer Games, dat is een van de studio's die aan de Call of Duty-reeks werkt.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Verwijderd
"De nieuwe Game, getiteld Call of Duty: WWII, volgt op Infinite Warfare dat Inifity Ward en Activision vorig jaar presenteerden."
Inifity Ward moet zijn Infinity Ward
Dat hoort volgens mij telefoonnummer te zijn in plaats van een telefoonummer.
fantoomledenmaat → fantoomledemaat (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=ledemaat)Als je je smartphone niet bij je hebt, lijkt het al alsof je een fantoomledenmaat hebt.
meest gebruikte → meestgebruikte (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=meestgebruikt)Bij de meest gebruikte huidige interface 'typen' met onze twee duimen op een touchscreen.
'typen' met → 'typen' we metBij de meest gebruikte huidige interface 'typen' met onze twee duimen op een touchscreen.
Ze eisen een grootschalige terugroepactie of een gratis reparatie is het niet handiger om de Ze eisen te vervangen door De aanklager eist of De gebruikers eisen
Laatste zin: waar elke Amerikaans die ... laat de s vallen
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
"De VS had de hacker al langer in het vizier, maar kon het land weinig doen aangezien..."
Loopt niet lekker. Alsof men weinig tegen 'het land' kon doen, als in: 'kon het land weinig aandoen'.
"maar het land kon weinig doen aangezien..." zou al beter zijn alhoewel een land natuurlijk niet echt iets doet maar de mensen van dat land. Dat het namens de VS wordt gedaan was al duideljk gemaakt in het eerste deel van de zin en dat hoeft dus niet herhaald te worden. Iets als "maar men kon weinig doen aangezien..." of "maar men kon weinig tegen hem ondernemen aangezien..." lijkt me te verkiezen.
[ Voor 10% gewijzigd door CaptJackSparrow op 22-04-2017 15:44 ]
Verwijderd
Moet denk ik zijn developer... regisseur ...
(komt meerdere keren voor in het artikel)
---
Amerikaanse consument spant rechtszaak aan om hardwareproblemen Nexus 6P
Zoals ik het uit het artikel begrijp is het momenteel nog maar 1 gebruiker/consument, ja het is een class action zaak, maar (tenzij ik verdere details mis) op dit moment vertegenwoordigd het advocatenkantoor een enkele gebruiker.Het advocatenkantoor van de gebruikers heeft zijn aanklacht online gezet.
---
Russische creditcardhacker krijgt 27 jaar gevangenisstraf
Voorstel:De VS had de hacker al langer in het vizier, maar kon het land weinig doen aangezien Seleznev ervoor zorgde dat hij zich alleen begaf in landen die geen uitleveringsverdrag met Amerika hebben.
De VS had de hacker al langer in het vizier, maar het land kon weinig doen aangezien Seleznev ervoor zorgde dat hij zich alleen begaf in landen die geen uitleveringsverdrag met Amerika hebben.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2017 17:53 ]
De makers "vna" de rom hebben een teaserplaatje op Google Plus gezet.
Gaat om paranoid Android en de anonieme domeinregistratie piratebay.
in = is?Dit betekent in de praktijk dat het domein in handen in van Njalla, maar dat de gebruiker en het bedrijf een overeenkomst sluiten die de gebruiker alsnog controle over het domein geeft. Dit vergt ook een mate van vertrouwen in Njalla.
nieuws: Oprichter Pirate Bay komt met anonieme domeinregistratieservice
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Volgens mij ontbreekt ergens een woord in deze zin.Daarnaast is vertrekken bij de dienst of alleen van de dns gebruikmaken.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
kort maaar krachtig.
nieuws: Custom rom Paranoid Android maakt terugkeer
| De makers vna de rom hebben een teaserplaatje op Google Plus gezet. Het beeld toont een silhouet van de vernieuwde pie controls die in de rom zullen zitten. |
geen suggesties, viel me op
En moet het niet DNS zijn? Met hoofdletters dus?vooghel schreef op zondag 23 april 2017 @ 12:47:
nieuws: Oprichter Pirate Bay komt met anonieme domeinregistratieservice
[...]
Volgens mij ontbreekt ergens een woord in deze zin.
Die tikfout viel mij net ook op. Maar het was dus al gemeld.giantjordi schreef op zondag 23 april 2017 @ 13:07:
hallo Tweakers,
kort maaar krachtig.
nieuws: Custom rom Paranoid Android maakt terugkeer
De makers vna de rom hebben een teaserplaatje op Google Plus gezet. Het beeld toont een silhouet van de vernieuwde pie controls die in de rom zullen zitten.
geen suggesties, viel me op
Neen, we kijken altijd naar of je het voluit ook met hoofdletters schrijft, en dat is hier niet het geval.Joen schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:22:
[...]
En moet het niet DNS zijn? Met hoofdletters dus?
Alles gefikst!
Windows of Office versie → Windows- of Office-versieIn het programma moet een Windows of Office versie worden geselecteerd, daarna de gewenste taal en vervolgens worden links naar de juiste bestanden op de website van Microsoft opgezocht.
Verwijderd
Hmmmmm, ik vind eigenlijk dat Joen wel gelijk heeft hoor, DNS is een afkorting, de meeste van dit soort afkortingen (application layer) zijn in hoofdletters, vergelijkbaar met FTP HTTP etc.Mark_88 schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:42:
[...]
Neen, we kijken altijd naar of je het voluit ook met hoofdletters schrijft, en dat is hier niet het geval.
En als we dan wat bronnen erbij pakken:
http://www.encyclo.nl/begrip/dns
https://www.google.nl/#q=dns
https://en.wikipedia.org/wiki/Domain_Name_System
Het grote privacy-gerichte DNS server topic
Kom ik toch echt tot de conclusie dat de algemeen geaccepteerde manier om DNS te schrijven met hoofdletters is. Als jij een goeie andere bron hebt die me uitlegt waarom het wel met kleine letters moet zijn hou ik me natuurlijk aanbevolen, maar ik ben ze niet tegen gekomen (overal gezocht op 'dns' en 'DNS' resultaten gekregen)
Edit: Niet dat je nu alsnog die text aan hoeft te passen hoor, maar meer als opsteker voor de volgende keer dat deze term gebruikt word, voor zover ik dus kan zien is het standaard om het met hoofdletters te typen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2017 20:04 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verwijderd
Dat moet uiteraard in dezen zijn.De gebruikers in deze zijn vermoedelijk gewoon Amerikaans.
Eerste alinea, eerste zin:
twee modi
Nieuwe centrale opslag - development-iteratie #104
„Nieuwe centrale opslag: van ZFS naar Ceph”, derde alinea, laatste zin:
Mocht dit niet genoeg blijken in de toekomst: alle opslagservers hebben nog plaats voor vier extra disks
'Hajime-malware is een poging om uitbreiding Mirai-botnet te voorkomen'
- Eerste alinea, tweede zin:nadat [...] verschenen was
- Vierde alinea, laatste zin:probeert de malware
'Brede alliantie overweegt irritantste reclames te blokkeren'
Tweede alinea, tweede zin:
die de internetervaring van consumenten ondermijnen,
Elon Musk wil mensen via directe neurale interface laten communiceren
- Titel:directe, neurale interface
- Inleiding, tweede zin:directe, neurale interface
- Derde alinea, vierde zin:smartphone, laptop, applicaties, enzovoorts
- Vierde alinea, derde zin:directe, neurale interface
- Vierde alinea, laatste zin:ongecomprimeerde, directe communicatie
- Vijfde alinea, laatste zin:treedt [...] nadat Facebook bekendgemaakt heeft
'Aantal met NSA-implant geïnfecteerde systemen stijgt na Shadowbrokers-dump'
Inleiding, eerste zin:
een NSA-implant, die vorige week door de Shadowbrokers werd vrijgegeven
Google moet gebruikersgegevens in buitenlands datacentrum overhandigen aan VS
Eerste alinea:
- Google wilde het gerechtelijke bevel om [...] af te geven, laten aanpassen
(dubbele spatie).als Microsoft
Op het moment van schrijven was er 1 winkel die de behuizing voor ca. 260 euro aanbood en dat nog maar sinds een dag of 2. Alle andere aanbieders vroegen rond of meer dan 300 euro.Jorgen schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:03:
In het artikel over de X2 Syrius wordt meermaals over een "kleine 300 Euro" gesproken. Ik geloof dat als je al een omschrijving voor het bedrag wilt geven, "een kleine 300" echt teveel van het goede is. Dan eerder "ruim tweeënhalf honderd". Maar waarom eigenlijk niet gewoon "circa 260 Euro"?
De fouten zijn verbeterd
-->version 4.32 ist the final version
version 4.32 ist the final version
downloads: Microsoft Windows and Office ISO Download Tool 4.33
[ Voor 45% gewijzigd door TommyGun op 24-04-2017 10:55 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
De changelogs van de ontwikkelaars gaan we niet verbeteren. Dan zouden we niet meer aan ons gewone werk toekomenTommyGun schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:54:
[...]
-->
version 4.32 ist the final version
downloads: Microsoft Windows and Office ISO Download Tool 4.33
Ah, ik zag de fout in eerste instantie niet staan in de originele changelog, maar blijkbaar welDelpozo schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:03:
[...]
De changelogs van de ontwikkelaars gaan we niet verbeteren. Dan zouden we niet meer aan ons gewone werk toekomen
https://www.heidoc.net/jo...l?showall=&start=1%20rel=
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Eerste zin, eerste alinea na opening.
Lijkt me niet dat de webwinkels 59 Euro kosten.De webwinkels die zich voorbereiden op een levering eind deze week, hebben een prijs van rond de 59 euro, meldt NotebookCheck.
Eat the bugs, live in a pod
Duidelijk en begrijpelijk.Delpozo schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:56:
[...]
Op het moment van schrijven was er 1 winkel die de behuizing voor ca. 260 euro aanbood en dat nog maar sinds een dag of 2. Alle andere aanbieders vroegen rond of meer dan 300 euro.
De fouten zijn verbeterd
Your Friendly Neighborhood Moderator
Het betreft volgens Hynix zelf 8 gigabit (Gb)-chips, geen 8 GB. Scheelt een factor 8.
Zie ook originele press release.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Super sneaky typefout: '192' moet volgens mij '193' zijn.
HK
dat dat → datDuitsland diende eerder deze maand een wetsvoorstel in dat dat sociale netwerken verplicht om binnen een dag na een melding berichten die als 'haatcriminaliteit' te bestempelen zijn, te verwijderen.
nieuws: Internet Archive wil robots.txt negeren om accurater beeld te krijgen
zich tot doel stelt → stelt zich tot doelHet Internet Archive is een non-profitorganisatie die bestaat sinds 1996 en zich tot doel stelt om toegang te bieden tot gedigitaliseerd materiaal, waaronder webpagina's, games en films.
[ Voor 35% gewijzigd door richy3908 op 24-04-2017 13:47 ]
Bij het vetgedrukte struikelt de zin.Volgens het bedrijf uit Veldhoven heeft Nikon geen serieuze stappen ondernomen om te onderhandelen is het juist ASML geweest die meerdere keren geprobeerd heeft de bestaande licentieovereenkomst te verlengen.
'verschillend' --> 'verschillende'Er is inmiddels een werkend prototype van de ZX Spectrum Next en verschillend ontwikkelaars hebben software voor het apparaat geschreven.
Command and control wordt internationaal afgekort als C2, niet c2.
Zie ook de wiki die over de militaire command & control gaat, waar de C2 afkorting vandaan komt.
Sometimes you need to plan for coincidence
"De headset, genaamd 'Goggles, toont de"
Verdwaalde ' voor Goggles denk ik.
- Derde alinea, vierde zin:smartphone, laptop, applicaties, enzovoorts
- Vijfde alinea, laatste zin: de koppeling loopt door tot en met de spatie direct ná „bekendgemaakt”.
MIVD ziet stijgend aantal 'beïnvloedingsoperaties' op internet
Eerste alinea, tweede zin:
ofrisico's
risico’s
E-mail-uitschrijfdienst Unroll.me verkocht gebruikersdata aan Uber
- Eerste alinea, vijfde zin:Slice
- Tweede alinea, laatste zin:geanonimiseerrde
Tweede alinea, eerste zin:
uit eenDe voorspellingen, die 9to5Google publiceert, komen uiteen rapport van KGI-analist Ming-Chi Kuo. Die analist is vooral bekend van juiste info over onaangekondigde Apple-hardware.
'het Atlassian' --> 'Atlassian'.Andere diensten van het Atlassian, zoals Jira of Trello, zijn niet getroffen.
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
De gevallen waarin een hoofdletter moet worden gebruikt, zijn beschreven in het Groene Boekje. 'C2' of 'c2' valt onder geen enkel daarvan.Hmmbob schreef op maandag 24 april 2017 @ 16:36:
nieuws: Interpol en beveiligingsbedrijven identificeren 8800 c2-servers in Zu...
Command and control wordt internationaal afgekort als C2, niet c2.
Zie ook de wiki die over de militaire command & control gaat, waar de C2 afkorting vandaan komt.
Er wordt gesproken over zo meldt 9to5mac. Maar achter meldt hangt een linkje naar MacStories. Bewust?
Op de actiepagina van Tweakers Meet-up 2 staat een tikfoutje.
Kolonialiseren moet koloniseren zijn, en Ruimtevaart daarachter met een kleine letter?Commerciële ruimtereizen, het kolonialiseren van Mars, Ruimtevaart is weer helemaal hot!
Spatie te weinig tussen 2012. en Wat.De lidstaten stelden 10 euro in 2017 voor, met een daling naar 5 euro per GB in 2021.Wat bellen betreft is het onderlinge roamingtarief per 15 juni 2017 op 0,032 euro per minuut gezet, voor sms geldt een bedrag van 0,01 euro per bericht.
emaildienst → e-maildienstHet taxibedrijf gebruikte deze data van de emaildienst om beter zicht te houden op haar concurrent Lyft.
gebruik maakten → gebruikmaakten (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=gebruikmaken)Slice maakte gebruik van de data van Unroll.me om inzage te krijgen in hoe de klanten van Lyft gebruik maakten van de dienst.
Allereerste zin.
Er zijn er maar weinig online shooters zo klassiek en zo hectisch zijn als Quake III: Arena.
Eat the bugs, live in a pod
De twee verbeteringen in het Tweakers Meet-up artikel zijn doorgegeven en worden doorgevoerd.
De voorgestelde verbetering in het artikel over AMD's Radeon Pro Duo klopt niet. AMD spreekt over 'typical board power' en dus tbp i.p.v. tdp. Maar een begrijpelijke suggestie om er 'tdp' van te maken
Dit topic is gesloten.
![]()