Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
1e alinea, 2e zin:
Dubbel "met".De bond kon de beveiliging met met goedkope technologie, een signaalversterker, omzeilen.
De winkel Mobiel.com bestaat naar mijn weten niet, zal waarschijnlijk Mobiel.nl bedoeld worden.
dat zei wel de Windows 10 Mobile Preview konden draaien

Dat heeft ook te maken met het feit dat zei wel de Windows 10 Mobile Preview konden draaien op hun smartphone,
Zei...
Dubbele is in de tekst.Twee van de bugs, een cross-site-scripting- en een sql-injectie-kwetsbaarheid, zitten in het beheerpaneel van SEP. Dat is is via een browser benaderbaar, waarmee over een netwerk of lokaal op de SEP-managementserver ingelogd kan worden. Als een gebruiker ingelogd is via de console, kunnen hogere rechten verkregen worden via xss of sql-injectie.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
nieuws: Rust, Swift en F# blijken meest geliefde programmeertalen
alinea 5, 1e regel:
"67,8 procent van de respondenten heeft een fulltime ban."
Klinkt alsof ze heel erg stout zijn geweest... maar ze zijn vast erg braaf met een fulltime baan?
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Die zin loopt niet echt lekker. Voorstel:De trends op Stack Overflow laten zien React zeer populaire is en programmeren voor Windows Phone verreweg het minst.
De trends op Stack Overflow laten zien dat React zeer populair is en programmeren voor Windows Phone verreweg het minst.
Kolink Citadel Mesh | ASUS TUF B760-M Plus | i5-12400F @ 4.0GHz met be quiet! Dark Rock Elite | ASUS Dual 4070 OC | 32GB DDR5 @ 5800MT/s | ASUS ROG STRIX 850W PSU
2e paragraaf, wat is een PlaySation?
When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3
en hij noemde de ook het markeren van tekstpassages.
de ook het? ik vermoed dat 'de' er niet tussen hoort.
Eerste alinea, laatste zin:
buitenland."
Rust, Swift en F# blijken meest geliefde programmeertalen
Derde alinea, tweede zin:
vrouwen die de enquête invulden, is
Laatste zin divers ipv drivers:
dus de divers is zeker nog niet voor dagelijks gebruik geschikt. De release notes voor deze uitgave kunnen hieronder worden gevonden.
lockscreenbeveviliging
- steldenstelde de advocaten
[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 19-03-2016 12:19 ]
Eerste alinea:
toepassen => toepastdat 68 procent van de aanbieders van online digitale inhoud geo-blocking toepassen
Eerste alinea:
is => zijngeen films kijken, die door de aanbieder alleen voor het Duitse publiek is vrijgegeven.
[ Voor 18% gewijzigd door Sleip op 19-03-2016 20:16 ]
Ondanks dat ik hoop dat die computer niet heel rechtstreeks via Internet bereikbaar is, toch maar even aangepastMauserP schreef op zondag 20 maart 2016 @ 07:17:
In artikel De weg naar kwantuminformatica - Toponderzoek in het vlakke land op pagina 3 in afbeelding 14/16 zijn wachtwoorden te lezen. Onder andere Admin wachtwoord op een stikker op het beeldscherm.
Rest dan ook maar he.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Een erretje te veel in de naam.Als conventionele computerarchitect was de eerste impressie van Berterls van QuTech ...
per sé
zonder accent, gewoon per se:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/perse
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
Verder spreekt Vlachos ook van verlaagde resoluties, die volgens foto's van zijn dia's gaan tot 992x1102 met de GTX 680.
Is het nou een GTX 660 of een GTX 680?De GTX 660 die Vlachos als voorbeeld geeft is welwaar niet meer nieuw te kopen, maar is bijvoorbeeld bij Vraag & Aanbod op het moment van schrijven nog te vinden voor rond de 150 euro
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
draait op 900 fps lijkt me wat veel.
Ik ga er vanuit dat de productnaam tussen 'de' en '!' moet staan, maar die is dus leeg.Wees er snel bij want vandaag biedt Alternate.nl de !
Laatste alinea:
Foxconn wil wil het noodlijdende Sharp
Verdomd, je hebt gelijk. En ik ben nog wel abonnee. Gelijk blocker uitgezet voor heel Tweakers.

Het team kon de inhoud van de sleutel niet inzien, waar wist deze te raden door steeds opnieuw een cijfer of een letter te veranderen en deze naar de iPhone terug te sturen.
waar = maar ?
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
Het is niet fout, maar 200MHz lijkt me toch mooier.De Skylake-dualcore loopt 0,2GHz sneller dan zijn voorganger, die waarschijnlijk uitgefaseerd gaat worden.
Ik wilde dit even aanhalen, en toen zag ik dat het inderdaad wel zo geschreven in de eerste zin van de tweede alinea na opening.
[ Voor 22% gewijzigd door HMC op 21-03-2016 12:37 . Reden: Link naar artikel vergeten ]
Eat the bugs, live in a pod
Lol, dank!Verdomd, je hebt gelijk. En ik ben nog wel abonnee. Gelijk blocker uitgezet voor heel Tweakers.
Ik heb 0,2GHz met opzet zo neergezet omdat kloksnelheden altijd in GHz geschreven worden. Daarnaast dus 200MHz ook gebruikt omdat dit mooier is.Het is niet fout, maar 200MHz lijkt me toch mooier.
Ik wilde dit even aanhalen, en toen zag ik dat het inderdaad wel zo geschreven in de eerste zin van de tweede alinea na opening.
Zo veranderd de muisaanwijzer als deze op de rand van een venster wordt geplaatst.
nieuws: Kleinere iPad Pro heeft ondersteuning voor stylus en aanklikbaar toet...
Klopt dit?
Dit zal een kopieerfout zijn, de laatste 128GB zal 256GB moeten zijnPrulleman schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:43:
Apple vraagt 689 euro voor de kleinere iPad Pro in Nederland. De 128GB-variant gaat 869 euro kosten, de 128GB-versie moet 1049 euro opbrengen.
nieuws: Kleinere iPad Pro heeft ondersteuning voor stylus en aanklikbaar toet...
Klopt dit?
Hier zijn verder nog mooi hoge resolutie afbeeldingen van de producten van Apple die vandaag gepresenteerd zijn te downloaden via hun officiële website
Op de facebook van tweakers wordt een verkeerde thumbnail weergegeven

[ Voor 37% gewijzigd door maykoga op 21-03-2016 20:30 ]
Voor de rest: allen bedankt, alles verbeterd
op -> openof een op internet of robuuste netwerkinvesteringen konden hebben
Ow, en netwerkinvesteringen heb je niet maar die doe je.
Source90 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:50:
nieuws: Kleine iPhone met 4"-scherm gaat 489 euro kosten
"Hij gaat vanaf 489 euro kosten."
"De goedkoopste 16GB-versie gaat 489 euro kosten."arnoudwokke schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:00:
@maykoga FB-post weggehaald, het lukte me niet om het te fiksen
Voor de rest: allen bedankt, alles verbeterd
Bekt nu toch net wat lekkerder
[ Voor 8% gewijzigd door MerijnB op 22-03-2016 06:44 ]
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Verwijderd
In zin twee staat Wiki wat Wiko moet zijn.
Klopt, maar we willen niet te veel ingrijpen in citaten.sypie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:09:
In nieuws: Amerikaanse telecomwaakhond: netneutraliteit heeft providers niet ges... de 4e alinea:
[...]
op -> open
Ow, en netwerkinvesteringen heb je niet maar die doe je.
Nee gekkieMerijnB schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 06:43:
In het artikel op de frontpage over androids < € 200 staat "de mindere goden" ipv "de mindere goeden".
De rest is verbeterd.
[ Voor 9% gewijzigd door Delpozo op 22-03-2016 09:02 ]
Aanvankelijk richtte Intel zich op dram-productie, maar Grove na halverwege de jaren zeventig de beslissing de focus te verleggen naar microprocessors omdat hier meer mee te verdienen viel
na=nam
Physics ans Technology of Semiconductor Devices.
ans=and
[ Voor 10% gewijzigd door Rataplan_ op 22-03-2016 09:19 ]
Ik twijfelde al of het een freudiaanse vergissing wasDelpozo schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:01:
[...]
Nee gekkie, 'mindere goden' is juist.
De rest is verbeterd.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
andHij maakte daar kennis met geïntegreerde circuits en schreef er een boek over: Physics ans Technology of Semiconductor Devices.
In het blokje "Beste koop" bovenaan het artikel:
Hier mist een punt tussen de twee zinnen.waardoor er veel in te stellen is Het geheugen van
Juist
Moet "voor sommige van jullie" niet "voor sommigen van jullie" zijn?
"Het is lastig om direct één duidelijke winnaar aan te wijzen bij deze round-up. Laten we daarom maar beginnen met de mindere goden."
Goden...
Vind het wel een merkwaardige omschrijving, maargoed...
Edit: zie nu dat het een normale uitdrukking is, waarvoor excuus
[ Voor 21% gewijzigd door dinnuk op 22-03-2016 10:46 ]
Tweede alinea:
Mijn spelling zou Openbaar Ministerie zijn, dus met hoofdletters, ook bij een buitenlands Openbaar Ministerie. Ik zie zelf geen reden om hier van de regel af te wijken, maar kan echter ook argumenten verzinnen om het in deze zin als soortnaam te zien.schrijven juristen van het Amerikaanse openbaar ministerie
@Delpozo, dit lijkt me een leuke voor jou!
In dezelfde alinea:
Justitie krijgt hier een hoofdletter. justitie => JustitieHet Amerikaanse ministerie van justitie heeft een een periode van twee weken ingelast
[ Voor 13% gewijzigd door Sleip op 22-03-2016 11:37 ]
Het belgische noodnummer is, net als in Nederland, gewoon 112.
1771 is in België het landelijke informatienummer in het geval van calamiteiten, zoals nu het geval is.
Voorbeeld: http://crisiscentrum.be/n...aamheid-blijft-1771-stand
[ Voor 8% gewijzigd door ehtweak op 22-03-2016 12:20 ]
Overbrugd.Hoe ze dit precies doen maken ze niet bekend, maar ze geloven iets te hebben bedacht waardoor het gat tussen de twee communities wordt overbrugt
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Om te smullen iddSleip schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:17:
nieuws: FBI: we hebben Apple misschien niet nodig voor unlocken iPhone
Tweede alinea:
[...]
Mijn spelling zou Openbaar Ministerie zijn, dus met hoofdletters, ook bij een buitenlands Openbaar Ministerie. Ik zie zelf geen reden om hier van de regel af te wijken, maar kan echter ook argumenten verzinnen om het in deze zin als soortnaam te zien.
@Delpozo, dit lijkt me een leuke voor jou!
[...]
Tweede alinea:
Die zin loopt niet lekker."Het enige wat we nu moeten doen is uitzoeken waar we in politiek opzicht staan tegenover van de anderen, daarna is het volle vaart vooruit om de oplossing waarmee we al zijn begonnen af te maken."
In de rechterkolom staat nog 12.3.2 bij versienummer
Heb 'm wat aangepast, maar als je eventueel een suggestie voor verbetering hebt, graagSleip schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:08:
nieuws: Rocket League-studio claimt cross-play Xbox One en PS4 te kunnen real...
Tweede alinea:
[...]
Die zin loopt niet lekker.
Deze verbetering lijkt me uitstekend. Daarbij is het een citaat, daar verander je liefst niets aan.Xtuv schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:17:
[...]
Heb 'm wat aangepast, maar als je eventueel een suggestie voor verbetering hebt, graag
Bij vertalingen blijft dat toch lastig, maar dank!Sleip schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:30:
[...]
Deze verbetering lijkt me uitstekend. Daarbij is het een citaat, daar verander je liefst niets aan.
Derde zin, tweede alinea na opening. Geloof ik het woord "camera" vergeten.
Verder heeft de 9,7"-variant een betere met 12 megapixels,
hier mist het woordje camera!Verder heeft de 9,7"-variant een betere met 12 megapixels, die 4k-video's kan schieten en...
Edit: HMC was me net voor...
[ Voor 5% gewijzigd door Kiet Stiemer op 22-03-2016 21:14 ]
nieuws: Internetbedrijven willen e-mailbeveiliging via smtp verbeteren
nieuws: Internetbedrijven willen e-mailbeveiliging via smtp verbeteren
[ Voor 45% gewijzigd door Bennnie op 23-03-2016 12:25 ]
Het encoderen van de videobeelden wordt gedaan met opensource-software Open Broadcaster en de stream wordt geserveerd over een cdn van Wowza.
"de FBI vroeg alleen om de hoorzitting af te lassen" moet zijn:
de FBI vroeg alleen om de hoorzitting af te gelasten.
De camera die het bedrijf gebruikt is op maakt gemaakt en voorzien van twee CMV4000-sensoren
resolutie van 2048x2048 pixels
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
nieuws: Belgische minister wil analyse van netwerkproblemen na aanslagen Brussel
ja, daag.
Typefoutje in 3e alinea:
Het aantal belmionuten gaat van twintig naar vijftig, terwijl het aantal MB's ook een verhoging krijgt naar vijftig.
Tevens is de XL bundel € 4 per dag en geen € 5.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
en is het bovendien niet zo makkelijk te installeren als veel andere jailbreaks.
Volgens mij moet het zo zijn.
Gewoon als, geen dan.blackspeedy schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 20:45:
nieuws: Ontwikkelaars brengen jailbreak uit voor Apple TV 2015
en is het bovendien niet zo makkelijk te installeren dan veel andere jailbreaks.
Volgens mij moet het zo zijn.
Zevende alinea, vijfde zin
wordt → worden (want "verschillende wachtwoorden" is het onderwerp en meervoud).Vervolgens wordt verschillende wachtwoorden geprobeerd.
Toont ... te zien? De NASA toont of laat iets zien, maar toont te zien, ken ik niet.Daarop toont NASA de stoffige buitenkant te zien...
- Inleiding, tweede zin:'process-architecture-optimization'
- Derde alinea:
enom [...] te optimaliseren en [...] tegemoet te kunnen blijven komencadans
'Israëlisch bedrijf Cellebrite helpt FBI bij toegang tot iPhone'
Derde alinea, tweede zin:
de FBI [...] dat hij een derde partij had gevonden
Toezichthouder ACM werkt aan certificering voor 'speedtesten'
- Tweede alinea, laatste zin:gemeten. "
- Derde alinea: dubbele spatie tussen beide zinnen.
Foto van 558MB geeft bijna compleet beeld van dwergplaneet Ceres
- Inleiding, tweede zin:het NASA-ruimtevaartuig
- Derde alinea, laatste zin:
(dus met voltooid deelwoord) ofNadat de missie beëindigd isAls de missie klaar is
moet waarschijnlijk zijn: gebaseerd op bestaande PlayStation-titels.gebaseerd op bestaan de PlayStation-titels.
1e alinea, 1e zin:
Dubbel "en".Facebook had in 2010 een eigen smartphone in ontwikkeling en had daarvoor deals gesloten met processormaker Intel en en provider AT&T.
Inleiding, eerste zin:
Defensie => defensie (Het betreft hier niet het ministerie, maar het defensieapparaat, het leger.)militaire gegevens van de leveranciers van de Amerikaanse Defensie
nieuws: Sony richt bedrijf op dat PlayStation-games voor smartphones gaat maken
Derde alinea:
Deze zin verdient nog wat aandacht.ForwardWorks heeft een vestiging in Tokio begint per 1 april
nieuws: Gerucht: YouTube komt met app voor livestreaming
Tweede alinea:
van => ervan (Maar je zou van ook weg kunnen halen of er van die dienst van kunnen maken.)sinds de app Meerkat vorig jaar ineens in zwang raakte in de mediawereld, door veelvuldig gebruik van op festival SXSW
[ Voor 50% gewijzigd door Sleip op 24-03-2016 13:34 ]
- SommigenPasen komt er weer aan, dus dat betekent een extra vrije dag, veel (chocolade)eieren eten en voor sommige van jullie een tripje naar de meubelboulevard.
Laatste zin, eerste alinea na opening.
VeranderTen gebruikers krijgen een notificatie als een persoon zijn beveiligingscode veranderd
4e alinea: "Googles claims dat verwijdering de vrijheid van meningsuiting inperkt zijn volgens de Franse autoriteit...."
Google's (apostrof) claim (enkelvoud) of nog beter: Google's bewering. "Claim" blijft een Engels woord
[ Voor 16% gewijzigd door EliteGhost op 24-03-2016 22:28 . Reden: Verwijzing naar pagina toegevoegd ]
Eerste alinea, tweede zin:
in de omgeving
'Streamingdiensten maken weinig verschil in kijk- en luistergedrag Nederlanders'
- Vierde alinea, laatste zin:dus erg minimaal
- Laatste alinea, eerste zin:
enkijken en luisteren van en naar YouTube en dergelijkeHet aandeel [...] zou nog kleiner zijn dan dat van streaming. - Laatste alinea, derde zin:Alle consumptie van en participatie met media [...] mochten
EU-ministers: providers moeten intensiever samenwerken met autoriteiten
- Inleiding, laatste zin:EU-lidstaten in
- Laatste alinea, laatste zin:te veel
Vierde alinea, tweede zin
Er staat een "een" te veel in. Verder is het "verbinding met", niet "verbinding tot".Dat werkt door een een smtp-verbinding tot een server tot stand te brengen en (…)
Eerste alinea, derde zin
Er staat een "van" te veel.Met behulp van van plug-ins (…)
Dit topic is gesloten.