Misschien handig om dit te verduidelijken in het artikel. Ik dacht hetzelfde nl.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:59:
nieuws: Blizzard gaat login via Facebook mogelijk maken
Heroes of the Dorm moet Heroes of the Storm zijn lijkt me, laatste zin van de laatste alinea.
Edit: Kom net tegen dat Heroes of the Dorm een Heroes of the Storm toernooi was, my bad
nieuws: GNU brengt eerste versie van betaalmiddel Taler uit
Tweede alinea, eerste zin
Verder klinkt dit gedeelte van de zin mij vreemd in de oren, vooral het woordje "van". Als er verderop nou "tot" gebruikt was, dan ging het om de uitdrukking "van ... tot ...", maar dat is hier niet het geval, dus wat de functie van "van" is, is mij niet duidelijk.
Derde alinea, eerste zin
Derde alinea, tweede zin
Zesde alinea, derde zin
Tweede alinea, eerste zin
Euro → euro (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=euro)(…) van Euro en wellicht ook andere cryptovaluta (…)
Verder klinkt dit gedeelte van de zin mij vreemd in de oren, vooral het woordje "van". Als er verderop nou "tot" gebruikt was, dan ging het om de uitdrukking "van ... tot ...", maar dat is hier niet het geval, dus wat de functie van "van" is, is mij niet duidelijk.
Een komma tussen "cryptovaluta" en "schrijft" zou volgens mij beter zijn.(…) integratie met 'echte' banken of andere cryptovaluta schrijft GNU Taler op gnu.org.
Derde alinea, eerste zin
nieuw → nieuweTaler is geen nieuw digitale munt (…)
Derde alinea, tweede zin
Euro's → euro's (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=euro)(…) als houder van Euro's of andere munteenheden (…)
Zesde alinea, derde zin
Het gaat om twee hoofdzinnen, dus een puntkomma zou hier beter zijn.Veel werkt nog niet of niet goed, zo is het af en toe mogelijk om transacties terug te leiden naar een koper, er is nog geen externe 'auditor' zoals een door de overheid aangewezen orgaan om de databases te checken.
Ook hier zou een puntkomma beter zijn omdat het om twee hoofdzinnen gaat. Echter, twee puntkomma's in de zin wordt misschien een beetje veel van het goede, maar de komma kan ook prima worden vervangen door "en".Veel werkt nog niet of niet goed, zo is het af en toe mogelijk om transacties terug te leiden naar een koper, er is nog geen externe 'auditor' zoals een door de overheid aangewezen orgaan om de databases te checken.
Hmm.. ja... euro's. En er moest nog een andere muntsoort bijstaan, maar dat schoot er blijkbaar bij in. Alles weer gefikst! (ook heroes of the dorm
)
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Onderzoekers presenteren veilige manier om zelflerende machines uit te schakelen
Alarm Mitsubishi Outlander is uit te schakelen via wifi-hack
Vierde alinea, tweede zin:
'Chinese go-kampioen wil dit jaar strijd aangaan met AlphaGo'
World Solar Challenge 2017-teams moeten auto's met minder zonnepanelen maken
- Derde alinea, laatste zin:bepaalde leeralgoritmes [...], terwijl anderen
- Vijfde alinea, laatste zin:zou er onderzoek gedaan moeten worden, dat ingaat
Alarm Mitsubishi Outlander is uit te schakelen via wifi-hack
het wifi-toegangspunt [...] en is het niet benaderbaar
'Chinese go-kampioen wil dit jaar strijd aangaan met AlphaGo'
- Eerste alinea, eerste zin:
- heeft [...] gemeldt
- aan het Chinese persbureau
- Tweede alinea, tweede zin:Nadat AlphaGo het eerste potje gewonnen had,
- Tweede alinea, derde zin:Nadat de computer drie potjes op rij gewonnen had
World Solar Challenge 2017-teams moeten auto's met minder zonnepanelen maken
ervandoor
nieuws: Gerucht: Samsungs smartphone met opvouwbaar display komt begin 2017
die la langer - > 'la' moet 'al' zijn, toch?
die la langer - > 'la' moet 'al' zijn, toch?
HK
Microsoft geeft voorbeelden vrij van iOS-apps voor Windows Bridge
Microsoft geeft twee complete XCode-projecten vrij op GitHub voor volledige iOS-apps de compatibel zijn met de Windows Bridge: een todo-lijst en een rekenmachine.
het woordje "de" moet hier denk ik "die" zijn.
Microsoft geeft twee complete XCode-projecten vrij op GitHub voor volledige iOS-apps de compatibel zijn met de Windows Bridge: een todo-lijst en een rekenmachine.
het woordje "de" moet hier denk ik "die" zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door otandreto op 07-06-2016 09:15 ]
nieuws: Quantumdot-fabrikant verwacht eerste qled-tv's over drie jaar
Alinea 1 (dus na de intro alinea)
quantumdottechmologie --> N
Alinea 1 (dus na de intro alinea)
quantumdottechmologie --> N
*sowieso
nieuws: Gigabyte kondigt GTX 1080 Xtreme Gaming aan gddr5x dat 10GHz sneller draait?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Hoi!
reviews: Homefront: The Revolution - ten onder aan tekortkomingen
Zowel onder 'Coöperatieve spelmodus' en in de conclusie wordt de game "Homefront: The Resistance" genoemd... foutje lijkt me?
reviews: Homefront: The Revolution - ten onder aan tekortkomingen
Zowel onder 'Coöperatieve spelmodus' en in de conclusie wordt de game "Homefront: The Resistance" genoemd... foutje lijkt me?
Damic schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:29:
nieuws: Gigabyte kondigt GTX 1080 Xtreme Gaming aan gddr5x dat 10GHz sneller draait?
't Is in het artikel goed overgenomen van de specificatiepagina van Gigabyte. Ik vermoed dat men MHz en Gb/s (of Mb/s) door elkaar gehaald heeft.Memory Clock 10010 MHz
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
All done, volgens mij klopt 10.010MHz gewoon?
Gefikst.
nieuws: Gartner: Smartphone-verkoop groeit slechts 7 procent in 2016; PC-verk...
Toch vermoed het bureau --> Ik vermoed dat Tweakers hier bedoelt: Gartner is 3e persoon tegenwoordige tijd, stam+t, dus "vermoedt het bureau".
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/vermoeden
Toch vermoed het bureau --> Ik vermoed dat Tweakers hier bedoelt: Gartner is 3e persoon tegenwoordige tijd, stam+t, dus "vermoedt het bureau".
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/vermoeden
HK
Ondanks dat het dom is, is het niet direct nodig een woordenboek bij te halen 
Nee, flauw. Stom. Aangepast.
Nee, flauw. Stom. Aangepast.
nieuws: 'Downloads van grote apps als WhatsApp en Facebook lopen terug'
3e alinea, 2e zin:
nieuws: Ubisoft maakt meer bekend over Watch Dogs 2
3e alinea, 2e zin:
3e alinea, 2e zin:
YOuTube > YouTubeFacebook liep terug van 42,3 miljoen naar 36 miljoen en YOuTube van 15,6 naar 12,3 miljoen.
nieuws: Ubisoft maakt meer bekend over Watch Dogs 2
3e alinea, 2e zin:
4e alinea, 2e zin::Het is een openwereld-game en Ubisoft belooft dat hoewel het verhaal fictie is, er genoeg 'echte' elementen in zitten, waaronder 'vooraanstaande' techbedrijven in het nabijgelegen Silicon Valley.
Dik gedrukte in twee alinea's anders.De eerste editie van Watch Dogs was eveneens een openwereldgame in het actie-avontuurgenre met een hacker als hoofdpersoon.
[ Voor 46% gewijzigd door JelleDJs op 08-06-2016 19:27 ]
nieuws: 'Downloads van grote apps als WhatsApp en Facebook lopen terug'
In de titel klopt 'lopen terug' omdat het om 'downloads' (meervoud) gaat. In de eerste zin van het artikel klopt het niet omdat het dan over 'het aantal' (enkelvoud) gaat. 'Loopt terug', dus.
In de titel klopt 'lopen terug' omdat het om 'downloads' (meervoud) gaat. In de eerste zin van het artikel klopt het niet omdat het dan over 'het aantal' (enkelvoud) gaat. 'Loopt terug', dus.
Mother, will they like this song?
nieuws: Apple gaat abonnementen toestaan bij alle apps en games in de App Store
4e alinea, 1e zin:
4e alinea, 1e zin:
ugprades > upgradesSchiller wilde niets zeggen over andere functies die ontwikkelaars graag hadden gewild, zoals gratis trials en betaalde ugprades.
nieuws: T-Mobile gaat KPN beconcurreren met netwerk voor internet-of-things
Vijfde alinea, tweede zin
Vijfde alinea, tweede zin
accu's → accu (of desnoods "kunnen" i.p.v. "kan", maar aangezien ieder apparaat zeer waarschijnlijk maar één zal hebben, is dat m.i. minder wenselijk)De accu's van dergelijke apparaten kan (…)
nieuws: Stuurgroep kondigt bluetooth 5 volgende week aan
Uit het archief: interview met Jaap Haartsen, de Nederlanders uitvinder van bluetooth. Deze aflevering van de serie Polderpioniers komt uit 2012
nieuws: OnePlus zet broncode Android-skin OxygenOS online
" De OnePlus One kwam uit met CyanogenMod, maar na spanningen tussen OnePlus en Cyanogen stopte de samenwerking en wilde de fabrikant een eigen skin ontwikkelen."
Gaat het hier niet om Cyanogen OS, in plaats van 'Mod', aangezien het om het financiele bedrijf gaat en niet de community-driven roms?
" De OnePlus One kwam uit met CyanogenMod, maar na spanningen tussen OnePlus en Cyanogen stopte de samenwerking en wilde de fabrikant een eigen skin ontwikkelen."
Gaat het hier niet om Cyanogen OS, in plaats van 'Mod', aangezien het om het financiele bedrijf gaat en niet de community-driven roms?
nieuws: Aantal Nederlanders met tv-abonnement daalt licht
In de grafiek van Q1 2016 komt het totaal op 100,6 uit. Lijkt er op dat de 19,7 een 19,1 moet zijn. Wat ook in het artikel staat.
In de grafiek van Q1 2016 komt het totaal op 100,6 uit. Lijkt er op dat de 19,7 een 19,1 moet zijn. Wat ook in het artikel staat.
nieuws: Onderzoekers vinden lek dat overnemen D-Link-wificamera mogelijk maakt
Tweede alinea:
Tweede alinea:
vanuit => van uit (ervan uitgaan)Het bedrijf gaat er aan de hand van de eigenschappen van het lek vanuit dat het ook
video: Gameplay Overwatch
In de tekst wordt beweerd dat Overwatch beschikbaar is voor OS X. Overwatch is _niet_ beschikbaar voor OS X (zoals Verwijderd ook beweerd in de comments.)
In de tekst wordt beweerd dat Overwatch beschikbaar is voor OS X. Overwatch is _niet_ beschikbaar voor OS X (zoals Verwijderd ook beweerd in de comments.)
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
"Installatie op de Neuxs 5 verloopt via een pc"
nieuws: Custom rom maakt gebruik Nexus 5 als desktop met Linux-distro mogelijk
nieuws: Custom rom maakt gebruik Nexus 5 als desktop met Linux-distro mogelijk
"Om de best mogelijke game-ervaring op onze GeForce 10-serie gpu's te garanderen, richten we on alleen op tweeweg-sli en blijven we tweeweg-sli-profielen in onze Game Ready Drivers opnemen"
nieuws: Nvidia beperkt ondersteuning drie- en vierweg-sli bij GeForce 10-serie
On ipv ons.
nieuws: Nvidia beperkt ondersteuning drie- en vierweg-sli bij GeForce 10-serie
On ipv ons.
in http://tweakers.net/nieuw...crowdfundingcampagne.html Wordt gesproken over "lokale busmaatschappij VDL", VDL is echter geen bus maatschappij, maar een bussenbouwer!
nieuws: TU/e bouwt bus op mierenzuur en start crowdfundingcampagne
Zie bronartikel.
Geen 25 kWh maar 25kW.De range extender moet 25kWh gaan opwekken zegt Max Weetzel
Zie bronartikel.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
nieuws: HTC kondigt Vive Business Edition aan
Er wordt meermaals gesproken over Vice Business Edition. Moet dit niet Vive zijn?
Er wordt meermaals gesproken over Vice Business Edition. Moet dit niet Vive zijn?
Verwijderd
nieuws: Android kan apps en sites op basis van locatie gaan aanbevelen
op basis van de locatie waar hij of zij zicht bevindt.
Zich, zonder T.
op basis van de locatie waar hij of zij zicht bevindt.
Zich, zonder T.
nieuws: Lenovo onthult 'augmentedreality-smartphone' Phab2 Pro
MTK 87830-octacore in de tekst, moet 8783 zijn.
MTK 87830-octacore in de tekst, moet 8783 zijn.
@Xantis We schrijven termen als deze altijd met kleine letter, ook bluetooth 4.0, etc.
@dutchgio: volgens mij was er bij release nog sprake van CyanogenMod 11, bij 12 werd het Cyanogen OS 12 op basis van CyanogenMod 12.
@jip_86: daar kan ik zo niet bij, zal even moeten wachten.
Rest is done...
@dutchgio: volgens mij was er bij release nog sprake van CyanogenMod 11, bij 12 werd het Cyanogen OS 12 op basis van CyanogenMod 12.
@jip_86: daar kan ik zo niet bij, zal even moeten wachten.
Rest is done...
Verwijderd
Facebook laat gebruikers wereldwijd video's in reacties plaatsen. De mogelijkheid is het resultaat van een hackaton bij het bedrijf, eerder dit jaar. Facebook brengt de optie naar de web-versie van het sociale netwerk en de iOS- en Android-apps.
Mist een H bij hackathon.
Bij: nieuws: Facebook laat gebruikers video's in reacties plaatsen
Mist een H bij hackathon.
Bij: nieuws: Facebook laat gebruikers video's in reacties plaatsen
nieuws: XDA: OnePlus maakt OxygenOS toch niet open source
'OnePlus' moet zijn
We hebben denk ik allemaal wel eens last van één pus, maar gok dat het toch:Donderdag verscheen het bericht dat One Pus de broncode van OxygenOS onder een opensourcelicentie had vrijgegeven
'OnePlus' moet zijn
In de eerste zin na de inleiding staat éénmaal One Pus ipv OnePlus.
nieuws: OnePlus maakt OxygenOS toch niet open source
nieuws: OnePlus maakt OxygenOS toch niet open source
[ Voor 53% gewijzigd door Pimorez op 10-06-2016 10:52 ]
geek: Tweakers ontwerpen synthesizer voor duo-bediening
Denk dat mini-in en uit midi-in en uit moet zijn
Denk dat mini-in en uit midi-in en uit moet zijn
reviews: Motorola Moto Z: slanke smartphones met Moto Mods
lpdrr4-werkgeheugen
>
lpddr4-werkgeheugen
lpdrr4-werkgeheugen
>
lpddr4-werkgeheugen
In artikel :"Verkoop van GeForce GTX 1070-kaarten gaat van start" staan de url's van Inno3d en Palit verkeerd om: Palit geeft Inno3d en vv
geek: Tweakers ontwerpen synthesizer voor duo-bediening
Er staat Korg Volta, waar ik vanuit ga dat jullie de Korg Volca -bass, -beats, -synth bedoelen.
Er staat Korg Volta, waar ik vanuit ga dat jullie de Korg Volca -bass, -beats, -synth bedoelen.
In artikel over PS4 NEO:
Een krachtigere versie...Moet zijn: een krachtiger versie en een krachtiger CPU/GPU/etc.
Een krachtigere versie...Moet zijn: een krachtiger versie en een krachtiger CPU/GPU/etc.
nieuws: Onbekend aantal Steam-games lijkt beoordeeld te zijn door review-bots
óf "Sergey Galyonkin, de man achter SteamSpy.com, merkte vrijdag op dat..." zijn.
Het moet óf "Het viel [...] op"Sergey Galyonkin, de man achter SteamSpy.com, viel vrijdag op dat...
óf "Sergey Galyonkin, de man achter SteamSpy.com, merkte vrijdag op dat..." zijn.
Quantumdot-fabrikant verwacht eerste qled-tv's over drie jaar
Tweede alinea, vierde zin:
Tweede Kamer wijst voorstel voor experimenten met elektronisch stemmen af
Onbekend aantal Steam-games lijkt beoordeeld te zijn door review-bots
Tweede alinea, laatste zin:
Tweede alinea, vierde zin:
rood en groen licht worden gegenereerd
Tweede Kamer wijst voorstel voor experimenten met elektronisch stemmen af
- Inleiding, eerste zin:VVD'er
- Eerste alinea, laatste zin:VVD'er
- Tweede alinea, eerste zin:
- CDA-Kamerlid
- wees erop
- is gestopt [...] vanwege de zorgen
- Derde alinea, eerste zin:PvdA-Kamerlid
Onbekend aantal Steam-games lijkt beoordeeld te zijn door review-bots
Tweede alinea, laatste zin:
door een game [...] opgestart te hebben, bijvoorbeeld door
In nieuws: Gerucht: Amazon komt met muziekstreamingdienst voor 10 dollar per maand , laatste alinea:
Hier moet neem ik aan "wil" staan.Een van de zaken waarmee Amazon zich wel onderscheiden van concurrenten als Spotify en Apple Music is integratie met Echo,
nieuws: SpaceX wil vanaf 2018 elke twee jaar een missie naar Mars
Eerder liet SpaceX al weten dat er in 2108 een raket naar Mars gestuurd moet worden...
2108? Dat duurt nog even...
Eerder liet SpaceX al weten dat er in 2108 een raket naar Mars gestuurd moet worden...
2108? Dat duurt nog even...
downloads: KeePass Password Safe 2.34
De link
dit taalbestand
moet verwijzen naar
http://downloads.sourcefo...ss/KeePass-2.34-Dutch.zip
De link verwijst nu naar versie 2.32, dat was bij downloads: KeePass Password Safe 2.33 ook al zo.
De link
dit taalbestand
moet verwijzen naar
http://downloads.sourcefo...ss/KeePass-2.34-Dutch.zip
De link verwijst nu naar versie 2.32, dat was bij downloads: KeePass Password Safe 2.33 ook al zo.
Eerste alinea, eerste woord
nieuws: Steam lijkt games met 'bot-reviews' ontoegankelijk te hebben gemaakt
Een i.p.v. EedEed Reddit-gebruiker plaatste een overzicht van de games die niet langer te koop zijn binnen Steam. Het lijkt er vooralsnog op dat een Russische game-ontwikkelaar met de naam Rai Studio Games verantwoordelijk wordt gehouden voor de eerder ontdekte fraude met reviews; alle uitgegeven games van de maker zijn uit de verkoop gehaald.
nieuws: SpaceX wil vanaf 2018 elke twee jaar een missie naar Mars
Eerste alinea:
Eerste alinea:
meest gunstige => gunstigsteHet meest gunstige moment voor een lancering doet zich echter eens in de twee jaar voor
nieuws: NSA overweegt informatie van medische hulpmiddelen te vergaren
Eerste zin, eerste alinea na opening.
Washington D.C.... in de Amerikaanse hoofdstad Washington
Eat the bugs, live in a pod
Moet "werd" zijn.Er werden een groot aantal botaccounts gevonden...
Het vermelden van de staat is niet per se nodig.HMC schreef op zondag 12 juni 2016 @ 10:58:
[...]
Washington D.C.
Rest is aangepast.
Washington is juist een staat, aan de andere kant van het land. Washington D.C. is een zone, aangewezen als hoofdstad.RoD schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:13:
[...]
Het vermelden van de staat is niet per se nodig.
Rest is aangepast.
Daarom schreef ik "de Amerikaanse hoofdstad Washington".HMC schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:15:
[...]
Washington is juist een staat, aan de andere kant van het land. Washington D.C. is een zone, aangewezen als hoofdstad.
Wat dus niet klopt. 
Ik snap dat er op TV altijd over "washington" wordt gesproken, maar dat klopt per definitie niet. Washington is een staat in het westen, Washington D.C. is een zone in het oosten die als hoofdstad is aangewezen.
Maar ik snap 'em, je gaat het niet aanpassen.
Ik snap dat er op TV altijd over "washington" wordt gesproken, maar dat klopt per definitie niet. Washington is een staat in het westen, Washington D.C. is een zone in het oosten die als hoofdstad is aangewezen.
Maar ik snap 'em, je gaat het niet aanpassen.
Eerste alinea, tweede zin
Eerste alinea, tweede zin
worden → wordendeOok ziet de organisatie mogelijkheden in het almaar groter worden 'internet-of-things' (…)
nieuws: Titanfall 2 verschijnt op 28 oktober en komt ook naar PlayStation 4
inspiraties -> aspiratiesspelers kruipen in de rol van een strijder die inspiraties heeft om een Titan-piloot te worden.
reviews: FIFA 17: nieuwe start met Frostbite-engine
daarvanHet hoe en waarom daarvaan lees je op de volgende pagina.
Zonnevliegtuig Solar Impulse 2 landt in New York
Tweede alinea, tweede zin:
SpaceX wil vanaf 2018 elke twee jaar een missie naar Mars
Eerste alinea, derde zin:
Tweede alinea, tweede zin:
West-Europa
SpaceX wil vanaf 2018 elke twee jaar een missie naar Mars
Eerste alinea, derde zin:
dat er [...] er regelmatige bevoorrading noodzakelijk is
nieuws: Bethesda kondigt Quake Champions aan
"...en op 120Hz kan de draaien."
Moet 120Hz kan draaien zijn.
"...en op 120Hz kan de draaien."
Moet 120Hz kan draaien zijn.
nieuws: Microsoft en LinkedIn bereiken akkoord over overname voor ruim 26 miljard dollar
Eerste alinea, eerste zin
Eerste alinea, eerste zin
sociale netwerksite → socialenetwerksite (want anders is de site sociaal en niet het netwerk)Microsoft wil sociale netwerksite LinkedIn overnemen (…)
Lol, dat is idd. wat gek. Aangepast!
nieuws: Microsoft kondigt Xbox Play Anywhere-programma aan
nieuws: Xbox Live krijgt grote update met Arena voor competetieve games
Moet dat niet "competitieve" zijn?
https://translate.google.com/#en/nl/competitive
https://nl.wiktionary.org/wiki/competitief
Ook Forza Horizon 3 valt onder Xbox Play Anywahere.
nieuws: Xbox Live krijgt grote update met Arena voor competetieve games
Moet dat niet "competitieve" zijn?
https://translate.google.com/#en/nl/competitive
https://nl.wiktionary.org/wiki/competitief
[ Voor 41% gewijzigd door Ketho op 13-06-2016 19:31 ]
Verwijderd
https://tweakers.net/nieuws/112417/forza-horizon-3-komt-naar-xbox-one-en-windows-10-op-27-september.html
4e alinea: campange i.p.v. campagne
4e alinea: campange i.p.v. campagne
En nog steeds bij!
Van het frontpage artikel over https: reviews: Tweakers stapt over op https
2e pagina, 2e alinea van onder:"waardoor de gebruiker uiteindelijk alsnog verschillende ip-adressen krijgt voor tweakers.net en tweakimg.net"
Ik denk dat dat tweaking.net moet zijn ;-)
2e pagina, 2e alinea van onder:"waardoor de gebruiker uiteindelijk alsnog verschillende ip-adressen krijgt voor tweakers.net en tweakimg.net"
uit zelfde artikel:straaljager27 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:10:
reviews: Tweakers stapt over op https[nourl]https://gathering.twekers.net[/nourl]
nieuws: OS X heet voortaan macOS en Apple kondigt versie 10.12 met Siri-integ...
Tweede alinea:
Tweede alinea:
=> Nederlandsen heeft sindsdien de assistent uitgebracht in het Nederland en functies toegevoegd.
Derde paragraafhttps://gathering.twekers.net
Edit: oeps al gemeld
[ Voor 8% gewijzigd door P1nGu1n op 14-06-2016 11:25 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Nee, dat is helemaal juist! (check de sources maarstraaljager27 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:10:
Verder de rest ook weer (bijna) bij.
twekers.net staat er nog steeds anders?letatcest schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:24:
[...]
Nee, dat is helemaal juist! (check de sources maar)
Verder de rest ook weer (bijna) bij.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Ah jeetje, ik maar zoeken in de links zelf! Het is altijd handig een zinsdeel te copy-pasten en daar de fout in aan te geven
Maar nu écht opgelost!
Doe ik normaal gesproken ook, maar deze leek mij te obvious. Niet aan gedacht dat je het ook nog op die manier kan bekijken inderdaad.letatcest schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:36:
[...]
Ah jeetje, ik maar zoeken in de links zelf! Het is altijd handig een zinsdeel te copy-pasten en daar de fout in aan te gevenDan is het voor ons het snelst zichtbaar (ik zat te kijken naar de echte links).
Maar nu écht opgelost!
nieuws: Gears of War 4-ontwikkelaar: Xbox One S is iets sneller dan Xbox One
"zonder dat er iets veranderd aan de snelheid van de hardware"
veranderT
"zonder dat er iets veranderd aan de snelheid van de hardware"
veranderT
'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.
reviews: Apple iOS 10: iedereen een iets veranderde iPhoneIn plaats daarvan moet je naar rechts vegen om de camera te openen.
Rechts moet links zijn volgens mij
Bij Nextcloud 9: downloads: Nextcloud 9.0.5.0
Overnieuw/opnieuw...
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/overnieuw-opnieuw-over
Overnieuw/opnieuw...
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/overnieuw-opnieuw-over
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Pietluttig puntje.
downloads: Nextcloud 9.0.5.0
Nextcloud is ontstaan nadat een groot aantal ontwikkelaars bij ownCloud is weggelopen en overnieuw zijn begonnen.
overnieuw zou beter opnieuw kunnen zijn.
In de betekenis 'van voren af' zijn opnieuw en overnieuw synoniemen: Ik moest het opnieuw/overnieuw doen. In de betekenis 'nog eens' is alleen opnieuw juist: Het regende opnieuw. Overnieuw is ontstaan als contaminatie (verhaspeling) van over en opnieuw en wordt door velen als fout gezien; hoewel het woord behoorlijk is ingeburgerd, kan het in formelere teksten beter niet worden gebruikt.
downloads: Nextcloud 9.0.5.0
Nextcloud is ontstaan nadat een groot aantal ontwikkelaars bij ownCloud is weggelopen en overnieuw zijn begonnen.
overnieuw zou beter opnieuw kunnen zijn.
In de betekenis 'van voren af' zijn opnieuw en overnieuw synoniemen: Ik moest het opnieuw/overnieuw doen. In de betekenis 'nog eens' is alleen opnieuw juist: Het regende opnieuw. Overnieuw is ontstaan als contaminatie (verhaspeling) van over en opnieuw en wordt door velen als fout gezien; hoewel het woord behoorlijk is ingeburgerd, kan het in formelere teksten beter niet worden gebruikt.
Also known as xirixiz
nieuws: OnePlus 3 met Snapdragon 820-soc en 6GB ram kost 399 euro
...6GB lpddr4-geheugen en beschik over 64GB ufs 2.0-opslagruimte.
...6GB lpddr4-geheugen en beschik over 64GB ufs 2.0-opslagruimte.
nieuws: OnePlus X krijgt geen opvolger volgens ceo
gedaan om met een vlaggenchip marktaandeel
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Software-update: Project Timer 1.7.0.0
Eerste alinea, vierde zin
nieuws: Apple stopt met het automatisch afspelen van onder andere Flash
Derde alinea, eerste zin
Software-update: Nextcloud 9.0.5.0
Eerste alinea, derde zin
Eerste alinea, vierde zin
er → en(…) waarbij data in de cloud wordt opgeslagen er er met meerdere mensen aan gewerkt kan worden.
nieuws: Apple stopt met het automatisch afspelen van onder andere Flash
Derde alinea, eerste zin
bied → biedt (want derde persoon enkelvoud onvoltooid tegenwoordige tijd)In het geval van een zichtbaar plug-in-object bied Safari een knop aan met Click to use.
Software-update: Nextcloud 9.0.5.0
Eerste alinea, derde zin
Ik zou zeggen: gebruik of overal enkelvoud, of overal meervoud. Dus "is weggelopen" en "is begonnen", of anders "zijn weggelopen" en "zijn begonnen".Nextcloud is ontstaan nadat een groot aantal ontwikkelaars bij ownCloud is weggelopen en opnieuw zijn begonnen.
[ Voor 65% gewijzigd door richy3908 op 15-06-2016 13:09 ]
nieuws: HP roept laptopaccu's terug vanwege brandgevaar
In het overzicht wordt gesproken over HP ProBook 440 GO HP ProBook 450 GO HP ProBook 470 GO
"GO" bestaan niet. Het gaat om "G0" (cijfer null)
In het overzicht wordt gesproken over HP ProBook 440 GO HP ProBook 450 GO HP ProBook 470 GO
"GO" bestaan niet. Het gaat om "G0" (cijfer null)
reviews: Tweakers stapt over op https - Meer veiligheid en privacy, pagina 2: Site-performance
Eerste alinea, derde zin
reviews: Tweakers stapt over op https - Meer veiligheid en privacy, pagina 3: Mixed content
Tiende alinea, tweede zin
reviews: Tweakers stapt over op https - Meer veiligheid en privacy, pagina 4: Referrers en conclusie
Zevende alinea, tweede zin
nieuws: Nvidia verlaagt prijzen van high-end GTX 900-videokaarten
Derde alinea, tweede zin
Derde alinea, derde zin
Vreemd overigens dat er in het hele artikel het Engelse woord "rebate" wordt gebruikt, terwijl er een prima Nederlands woord voor is, nl. "korting".
Eerste alinea, derde zin
ten op zichte van → ten opzichte van (zie ook http://www.woorden.org/woord/opzicht)(…) ten op zichte van http nog een zichtbare invloed op de prestaties van de website hadden.
reviews: Tweakers stapt over op https - Meer veiligheid en privacy, pagina 3: Mixed content
Tiende alinea, tweede zin
gecached → gecachet (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=cachen)(…) worden ze een tijdje in onze eigen loadbalancers gecached.
reviews: Tweakers stapt over op https - Meer veiligheid en privacy, pagina 4: Referrers en conclusie
Zevende alinea, tweede zin
dan dan → danAls dat zo is, dan dan horen we dat graag.
nieuws: Nvidia verlaagt prijzen van high-end GTX 900-videokaarten
Derde alinea, tweede zin
De zin eindigt met twee punten i.p.v. één.(…) in de afgelopen dagen zijn de prijzen van de GTX 900-kaarten in veel gevallen al gedaald..
Derde alinea, derde zin
Bevestigd door wie dan?Nu is echter door bevestigd (…)
Vreemd overigens dat er in het hele artikel het Engelse woord "rebate" wordt gebruikt, terwijl er een prima Nederlands woord voor is, nl. "korting".
[ Voor 22% gewijzigd door richy3908 op 15-06-2016 19:08 ]
nieuws: Xbox-topman: Project Scorpio biedt geen voordelen op full-hd-tv's - u...
Intro-alinea:
Hij impliceert dat de extra rekenkracht niet ingezet kan worden om games op een 1080p-tv weer te geAven met een hogere framerate of betere beeldkwaliteit.
geAven --> geven
Intro-alinea:
Hij impliceert dat de extra rekenkracht niet ingezet kan worden om games op een 1080p-tv weer te geAven met een hogere framerate of betere beeldkwaliteit.
geAven --> geven
MacNerd
Verwijderd
nieuws: Ronde smartphone van hout verschijnt na jaar op Indiegogo
Vermoedelijk is het een reguliere 13-megapixelsensor waarmee Monohm ronde foto's maakt.
Ik denk niet dat het ronde foto's zijn.
Vermoedelijk is het een reguliere 13-megapixelsensor waarmee Monohm ronde foto's maakt.
Ik denk niet dat het ronde foto's zijn.
Foutjes gefikst. Dank!
Afaik is er geen goede vertaling voor het woord rebate. Het gaat in deze betekenis niet om een korting, maar om geld dat Nvidia teruggeeft aan de verkopers van de kaart. Een soort subsidie om de videokaarten die eerder duurder zijn ingekocht voor een lagere prijs te kunnen leveren. Vandaarrichy3908 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:47:
Dit topic is gesloten.