zegt de mede-oprichter van npm op Twitter. Klanten vinden het extra pijnlijk -> medeoprichter
nieuws: Houder voor Nintendo Switch om games verticaal te spelen haalt Kickst...
Fangamer, het bedrijf achter de accessoire, vraagt 12 dollar voor de plastic accessoire -> het
Hij miste een dergelijke accessoire en besloot daarom -> dergelijk
nieuws: YouTube-functie laat gebruikers aftellen naar verschijnen nieuwe video
De functie laat kanaalbeheerders video's timeren -> timen (of 'een timer plaatsen op de video's')
Gebruikers kunnen maandelijk 4,99 dollar betalen om toegang te krijgen -> maandelijks
Cambridge Analyticaeen hoorzitting over het Facebook Analytica-schandaal.
ging hij nietmaar daar ging niet uitgebreid op vragen in.
[ Voor 10% gewijzigd door Tsunami op 22-06-2018 21:09 ]
copy-move, wat betekent dat een element uit dezelfde afbeelding worden verplaatst of gekopieerd. -> wordt
Een aantal filialen van het bedrijf gaan waarschijnlijk sluiten ... -> gaat
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
-->Veder viel ons nog iets anders op
Verder viel ons nog iets anders op
-->Veder zijn de twee duurste camera's voorzien
Verder zijn de twee duurste camera's voorzien
@Yero
Laatste alinea:
De "veders" zijn al genoemd maar is het nou de Sony of is het de Canon?Veder zijn de twee duurste camera's voorzien van een oogsensor, waarmee je automatisch kunt wisselen tussen de zoeker en de lcd. Dat werkt erg prettig. De Sony en Panasonic hebben niet zo'n sensor, dus daarmee moet je omschakelen via een fysieke knop. Bij Panasonic is dat de lvf-knop, direct naast de zoeker, maar bij Canon is het de iets minder voor de hand liggende disp-knop onderaan de dpad.
reviews: Zestig keer zoom voor de zomervakantie - Vier betaalbare bridgecamera's
Bij de conclusie van de Sony staat:
Dit strookt echter niet met de gegevens in de tabel op:Hij biedt wel wat extra groothoek met 21mm, maar gaat aan de telezijde tot iets meer dan 1000mm in 35mm equivalent.
reviews: Zestig keer zoom voor de zomervakantie - Vier betaalbare bridgecamera's
Daar staat namelijk 24-1200mm.
[ Voor 31% gewijzigd door VOODOO_WILLIE op 24-06-2018 02:15 ]
De bestuurder wordt in gevallen van noodremmen geacht in te grijpen,
In de inleiding:
-> bepaaldeApple is gestart met een reparatieprogramma waarbij eigenaren van bepaalden modellen MacBooks de mogelijkheid krijgen om hun toetsenbord te laten repareren.
Hoeveel banen er verloren gaan bij de sluiting van de SolarCity-filialen -> dubbele spatie tussen 'bij' en 'de'
Daardoor is niet duidelijk of de methode daadwerkelijk de beveiliging in iOS omzeild. -> omzeilt
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
melding maakt van 'beveiligingsmetadata', dat aan Play Store-apps wordt toegevoegd. -> die
Zo wordt er in landen waar grote databundels minder gebruikelijk zijn, vaak peer-to-peerkanalen ingezet. -> worden
Hiervoor graag even een eigen topic aanmaken.VOODOO_WILLIE schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 22:31:
Laatste alinea:
[...]
De "veders" zijn al genoemd maar is het nou de Sony of is het de Canon?
Bij de conclusie van de Sony staat:
[...]
Dit strookt echter niet met de gegevens in de tabel op:
Daar staat namelijk 24-1200mm.
Rest is gerepareerd, dank voor de meldingen.
“Het voordeel van de door Berkeley ontwikkelde techniek”
Dat deden zij ook nog als ze jaren later uit de vriezer gehaald worden -> werden
Het voordeel van door Berkeley ontwikkelde techniek is niet alleen dat de lasers -> van de
Notch-akelijk. Is intented.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Prachtige woordspeling. Verbazingwekkend eigenlijk dat ik deze nog niet eerder ben tegen gekomen, want het onderwerp wordt m.i. toch wel met een behoorlijke dosis negativiteit ontvangen. Kudo's voor Arnoud Wokke.
Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid
Wat vermeldt de koeler? Een staat?Bij Duitse webshops staat de Engine 17 1U-koeler vermeldt voor ongeveer 45 euro.
Ik las het, moest gniffelen, en vroeg mij toen af hoeveel mensen er moeite mee zouden hebben om het kwartje te laten vallen.RRRobert schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:19:
[...]
Prachtige woordspeling. Verbazingwekkend eigenlijk dat ik deze nog niet eerder ben tegen gekomen, want het onderwerp wordt m.i. toch wel met een behoorlijke dosis negativiteit ontvangen. Kudo's voor Arnoud Wokke.
[ Voor 52% gewijzigd door xxxneoxxx op 25-06-2018 11:17 ]
stil staat → stilstaat (zie ook http://woordenlijst.org/#/?q=stilstaan)Het roterende element drijft als het ware op een laagje lucht dat zo dun is, dat er tussen de onderplaat die stil staat en het bewegende koelblok nog voldoende warmteafgifte kan plaatsvinden.
vermeldt → vermeldBij Duitse webshops staat de Engine 17 1U-koeler vermeldt voor ongeveer 45 euro.
Volgens mij mist hier een woord:
Bron: nieuws: Een op de drie Ubuntu-gebruikers kiest voor niet delen diagnostische ...Er zijn nog niet veel 4k-monitoren onder de gebruikers en ook meerdere monitoren komen bij hen nog niet veel ??.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zal waarschijnlijk Linux moeten zijn.De Linus Foundation meldt dat daar de projecten TSeer en Tars bijkomen, die Tencent iets meer dan een jaar geleden opensource heeft gemaakt. Bij het laatste project gaat het om een rpc-framework dat Tencent sinds 2008 zelf in gebruik heeft.
Openingszin, van de openingsalinea.
Ik kom er na een beetje denkwerk nog niet achter, maar volgens mij is dit een dubbele negatie.Bij nieuwe Ubuntu Desktop-installaties, kiest 33 procent van de gebruikers voor de opt-out-mogelijkheid om diagnostische gegevens niet te delen met Canonical.
Als je uitopteert voor het niet delen dan wil je dus klaarblijkelijk delen...toch?
Volgens mij is het dus gewoon "...kiest 33 procent van de gebruikers voor de mogelijkheid om diagnostische gegevens niet te delen met Canonical."
Eat the bugs, live in a pod
Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is en aangezien 'opt-out' hier prima weg, heb ik het verwijderd.Ik kom er na een beetje denkwerk nog niet achter, maar volgens mij is dit een dubbele negatie.
Als je uitopteert voor het niet delen dan wil je dus klaarblijkelijk delen...toch?![]()
Volgens mij is het dus gewoon "...kiest 33 procent van de gebruikers voor de mogelijkheid om diagnostische gegevens niet te delen met Canonical."
De rest is ook aangepast.
Is de piek lager dan de behaalde prestatie?het systeem haalde een prestatie van 122,3 petaflops en een piek van 187,7 petaflops.
moet zijn:Privacyorganisatie: Britse belastingdienst verzamelt stemsamples zonder op-out
Privacyorganisatie: Britse belastingdienst verzamelt stemsamples zonder opt-out
"niet alleen wil inzetbaar wil maken"
de eerste waterstofplasma → de eerste waterstofplasmareactieTijdens de eerste waterstofplasma die in begin 2016 in de reacor werd gemaakt, bleef het plasma niet langer dan een seconde bestaan.
in begin 2016 → begin 2016Tijdens de eerste waterstofplasma die in begin 2016 in de reacor werd gemaakt, bleef het plasma niet langer dan een seconde bestaan.
reacor → reactorTijdens de eerste waterstofplasma die in begin 2016 in de reacor werd gemaakt, bleef het plasma niet langer dan een seconde bestaan.
volgt: De → volgt: deNieuwe plasma-experimenten volgen in juli, waarbij er in augustus weer een grote uitbreiding volgt: De tegels van grafiet worden vervangen door componenten die met koolstof zijn versterkt en watergekoeld zijn.
gedraaid wokkel → gedraaide wokkelBij een stellarator is het reactorvat een soort gekronkelde, om zijn as gedraaid wokkel, terwijl het reactorvat bij een tokamak een symmetrische, vloeiende donutvorm heeft.
de uitlaat de reactor → de uitlaat van de reactorDe magneten beschermen de reactorwand tegen het hete plasma, maar de uitlaat de reactor, een divertor, komt echter wel direct in aanraking met plasma.
[ Voor 6% gewijzigd door richy3908 op 25-06-2018 22:10 ]
Jij bent een mooie zeg ... mij een beetje aan het werk zetten met een apart topic.RoD schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:33:
[...]
Hiervoor graag even een eigen topic aanmaken.
Rest is gerepareerd, dank voor de meldingen.
Hier nog één. In de laatste alinea:
nieuws: Wendelstein 7-X meldt goede resultaten na kernfusietests met wand van...
De definitie van ioniseren is het proces waarbij een atoom of molecuul z'n elektrisch neutrale toestand kwijtraakt.Plasma is naast vast, vloeibaar en gas de vierde aggregatietoestand; het betreft een fase waarin de atomen hun elektronen zijn kwijtgeraakt, waarna de atoomkernen ioniseren.
Zodra een atoom één of meerdere elektronen kwijt is geraakt danwel rijker is geworden dan is het dus geïoniseerd.
Een atoomkern is bovendien -per definitie- niet elektrisch neutraal en kan dus ook niet ioniseren. Wat na volledige ionisatie overblijft is de atoomkern.
zit geen sluit-quote.[...] 'de creatie van duurzame opensource-ecosystemen.
Mijn reviews al gezien?
is heeft → heeftDat is heeft de fabrikant onder meer bereikt door de frontcamera in een uitschuifbare module te stoppen die aan de bovenkant in de behuizing verdwijnt.
Edit, Peacekeeper is op dreef, even zijn huiswerk weer doen op Tweakers:AirPods die deze laaste eigenschap bezitten
Wendelstein 7-X meldt goede resultaten na kernfusietests met wand van grafiet
[quote]
Tijdens de eerste waterstofplasma die in begin 2016 in de reacor werd gemaakt, bleef het plasma niet langer dan een seconde bestaan.
[/quote]
Lees net reacties hierboven terug, deze was al gemeld... sorry
En misschien voor de netheid, maar niet echt een foutje in mijn opinie:
Asus ZenBook Pro met lcd op plek van touchpad krijgt startprijs van 1499 euro
Eerst wordt er 'fullhd-resolutie' gezegd in de tweede alinea. In de vijfde alinea wordt dit afgekort naar 'fhd-resolutie', terwijl 'ultrahd' al direct de eerste keer van gebruik naar 'uhd' wordt afgekort.
En dan deze laatste, ik moest hem voor de zekerheid toch even nazoeken, omdat ik erover twijfelde.
'Microsoft en Razer testten muis en toetsenbord voor Xbox One'
'Hier op' moet aan elkaar geschreven wordenMicrosoft raadt aan de matchmaking hier op aan te passen.
Veel plezier met aanpassen, redactie
[ Voor 93% gewijzigd door PeacekeeperNL op 25-06-2018 23:22 ]
Mijn reviews al gezien?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
maximum temperatuur → maximumtemperatuur (of anders 'maximale temperatuur')De 8086K en 8700K tikken beide 5,2GHz aan, maar onze 8700K had daar een hogere Vcore voor nodig en had bij dezelfde snelheid dan ook een veel hogere maximum temperatuur.
Moet zijn: vergrotenEFF-initiatief wil adoptie van e-mailbeveiliging via starttls vegroten
Beetje rare zin aangezien "Razer Synapse 3" geen muis is maar een software pakket.De muis betreft een Razer Synapse 3, zo meldt Motherboard.
..in hun ogen gelijkstaat het.. -> ..in hun ogen gelijkstaat aan het..
..en zeg dat er helemaal geen hacks.. -> ..en zegt dat er helemaal geen hacks..
@Brummetje Is dat niet “gewoon” taalgebruik zoals we ook de benaming Win10-PC hebben?
[ Voor 25% gewijzigd door JohnnieWbl op 26-06-2018 13:28 ]
[ Voor 138% gewijzigd door lethalnl op 26-06-2018 13:41 ]
notchakelijk -> noodzakelijk ?
Signature
SP, Partij voor de Dieren, 50 Plus, SP en PVV
Sp was duidelijk tegen aangezien ze 2 keer tegen waren of juist dan voor ?
Wikipedia: PunEboman schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:17:
reviews: Inkeping in smartphoneschermen - De techniek achter dit notchakelijk...
Try SCE to Aux
Nu hebben we al genoeg discussie gehad rond 'eerstepersoonsperspectief' vertaling, maar dan ben ik wel zo: wees consequent.
game
shooter
action-adventure
rts
Vertaal dat dan ook gewoon, of laat gewoon alles in de termen (net als het lijstje hierboven) die bij menig persoon gewoon bekend materiaal is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Creative Assembly is een naam, een lidwoord 'de' ervoor lijkt me dan niet de bedoeling, een zin eerder werd dat ook niet gedaan toen er - zo uit mijn hoofd - over van Creative Assembly gesproken werd.Veel nadere details heeft de Creative Assembly nog niet vrijgegeven over de te ontwikkelen nieuwe shooter.
Is een flauw '(woord)grapje' van de redacteur. Doet hij wel vaker.Eboman schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:17:
reviews: Inkeping in smartphoneschermen - De techniek achter dit notchakelijk...
[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 26-06-2018 16:10 ]
Goed dan, hier is ie: 'eerstepersoons- tactisch schietspel'. In dit geval geven we dan toch de voorkeur aan de Engelse benaming in de artikelkop.SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:51:
nieuws: Creative Assembly werkt aan first person tactical shooter
Nu hebben we al genoeg discussie gehad rond 'eerstepersoonsperspectief' vertaling, maar dan ben ik wel zo: wees consequent.
game
shooter
action-adventure
rts
Vertaal dat dan ook gewoon, of laat gewoon alles in de termen (net als het lijstje hierboven) die bij menig persoon gewoon bekend materiaal is.
De rest is verbeterd.
Apple heeft naast een pubieke bèta...
publieke
Het lijkt om een validatie- of testbord te gaan met aan weerzijden vier ventilators -> weerszijden
en TechPowerup becijfert dat het om een chip met diesize van ongeveer 676mm² gaat -> die size
ondertekenen → te ondertekenenDe eerste teams moeten in 2019 operationeel zijn en de deelnemers stellen zich ten doel tegen het einde van dit jaar een memorandum of understanding ondertekenen.
Omdat --> OmOmdat het Surface-apparaat op te laden via de adapter
Is dit een veel te letterlijke vertaling van "which looks at an algorithm"? Het lijkt me in elk geval geen Nederlands.De Amerikaanse ontwikkelaar wacht al ruim anderhalf jaar op de toekenning van het patent, dat ziet op een algoritme voor het tonen van replays.
Een van organisaties → Een van de organisatiesEen van organisaties die zich tegen de Wiv verzetten, Public Interest Litigation Project, maakte op Twitter bekend dat de rechter heeft geoordeeld dat de inwerkingtreding van de vernieuwde Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten 'niet onmiskenbaar onverbindend' is.
door strijd → doordat ze in zijn strijd zijnBovendien mogen formele wetten zoals de Wiv in principe alleen door een rechter buiten toepassing worden verklaard als ze 'onmiskenbaar onverbindend' zijn door strijd met bepalingen uit internationale verdragen.
een l'etje erafDe dunne enkele kabel loopt naar een los, uit het zicht te plaatsen kastje waarin alle aanstuurlektronica en de aansluitingen zitten.
In dezelfde review maar paar pagina's verder
Voor het scherptste beeld zet je Clean Digital View dus uit.
[ Voor 28% gewijzigd door PeacekeeperNL op 27-06-2018 07:23 ]
Mijn reviews al gezien?
Bij een andere crash met een Model X begon de accu vijf dagen na de crash spontaan te ontbrandden. -> ontbranden
Het Finse HMD werkt zou werken aan een high-end Nokia-smartphone met een oledscherm waar een vingerafdrukscanner achter zit.
Hebben geprobeerd [..] te ontwikkelenVoor elk gevonden patroon hebben de onderzoekers geprobeerd een masker ontwikkelt dat met zo min mogelijk punten een document anonimiseert.
Hebben [...] ontwikkeld
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Op die manier zijn een aantal bits aan informatie op te slaan. -> is
nieuws: Sony 400mm f/2.8 OSS voor systeemcamera's komt in september uit voor ...Sony heeft zijn 400mm f/2.8 OSS-objectief voor spiegelloze camera's met FE-vatting aangekondigd.
FE-vatting -> E-vatting (of E-mount). Ja de lens is vooral gemaakt voor fullframe camera's, maar die delen dezelfde E-mount met hun APS-C broertjes
nieuws: Samsung en Apple schikken na zeven jaar patentrechtszaak over kopiëre...Met de shcikking schikking komt na zeven jaar aan de rechtszaak 11-cv-01846 bij de rechtbank van Noord-
In de link naar de supportwebsite van Google is een foutje gemaakt. Voor deze link staat bron: in de url, waardoor deze niet goed doorverwijst naar de pagina.Op zijn supportwebsite en op Twitter melde Google donderdagnacht dat er binnen zes uur een fix op komst is in de vorm van een automatische update voor Chromecast-apparaten
Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...
"De ruimtetelescoop kan hier uit de schaduw van de aarde en maan blijven."
Die zin klopt niet. Het idee is dat de telescoop juist zo veel mogelijk in de schaduw van de aarde zit. Daardoor blijft het apparaat koeler.
edit: nog wat research gedaan, hij blijkt in een baan om L2 te komen, om ook zonlicht te krijgen op de zonnepanelen, en om betere communicatie met aarde te hebben. Het is een beetje een vreemde alinea dus...
[ Voor 21% gewijzigd door Bart ® op 28-06-2018 09:08 ]
Cunning linguist.
“Volgens de bronnen zal Apple volgend jaar eerst een nieuwsabonnement introduceren die bestaat uit”
“Abonnement” is onzijdig, dus het moet dat zijn.
Op zijn supportwebsite en op Twitter melde meldde Google donderdagnacht [..]
Hiervoor wachten we even op de auteur.Bart ® schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:56:
nieuws: NASA stelt lancering van James Webb-ruimtetelescoop uit tot 30 maart ...
Die zin klopt niet. Het idee is dat de telescoop juist zo veel mogelijk in de schaduw van de aarde zit. Daardoor blijft het apparaat koeler.
edit: nog wat research gedaan, hij blijkt in een baan om L2 te komen, om ook zonlicht te krijgen op de zonnepanelen, en om betere communicatie met aarde te hebben. Het is een beetje een vreemde alinea dus...
De rest is hersteld.
De NASA zegt er bijvoorbeeld zelf dit over, zoals je zelf deels ook al aanhaalde:Bart ® schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 08:56:
nieuws: NASA stelt lancering van James Webb-ruimtetelescoop uit tot 30 maart ...
And Webb will orbit around L2, not sit stationary precisely at L2. This orbit keeps the telescope out of the shadows of both the Earth and Moon.
Bij mijn weten blijft het ding voortdurend in het zonlicht. Het is het enorme zonneschild dat voor de lage temperaturen moet zorgen. Dus volgens mij staat het verder wel goed opgeschreven in het nieuwsbericht.
Je hebt gelijk, mijn excusesKoekiemonsterr schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:46:
[...]
De NASA zegt er bijvoorbeeld zelf dit over, zoals je zelf deels ook al aanhaalde:
And Webb will orbit around L2, not sit stationary precisely at L2. This orbit keeps the telescope out of the shadows of both the Earth and Moon.
Bij mijn weten blijft het ding voortdurend in het zonlicht. Het is het enorme zonneschild dat voor de lage temperaturen moet zorgen. Dus volgens mij staat het verder wel goed opgeschreven in het nieuwsbericht.
Cunning linguist.
https://tweakers.net/nieu...reamen-op-chromecast.htmlHoe het probleem is ontstaan, zegt Google niet.
Volgens mij hoort die komma er niet.
Excuses zijn niet nodig hoor, dus niet aanvaard
In de titel zou ik nog het woordje 'met' verwachten. De titel zoals die nu is leest niet helemaal lekker, maar misschien is het maximaal aantal karakters wel bereikt.Adblock Plus wil [met] machinelearningmodel Facebook-advertenties laten detecteren
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 28-06-2018 12:13 ]
Voor de duidelijkheid, het moet 9.3 zijn.Binary Fortress Software heeft versie 9.2 van DisplayFusion
[ Voor 8% gewijzigd door sanderr op 28-06-2018 12:20 . Reden: verduidelijking ]
Moet zijn derde release candidate.De tweede release candidate van Total Commander versie 9.20 is uitgekomen.
I Don't Know, So Don't Shoot Me
Toch wel.Japie07 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:52:
[...]
https://tweakers.net/nieu...reamen-op-chromecast.html
Volgens mij hoort die komma er niet.
Met de toevoeging van 'met' zou de betekenis veranderen.rens-br schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:12:
nieuws: Adblock Plus wil machinelearningmodel Facebook-advertenties laten det...
[...]
In de titel zou ik nog het woordje 'met' verwachten. De titel zoals die nu is leest niet helemaal lekker, maar misschien is het maximaal aantal karakters wel bereikt.
De rest is weer verbeterd.
Niet noodzakelijk, hangt ervan af waar je de 'met' in de zin plaatst, als je de 'met' voor 'machinelearningmodel' plaatst moet je de 'laten' weglaten.Delpozo schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 12:35:
[...]
Met de toevoeging van 'met' zou de betekenis veranderen.
De rest is weer verbeterd.
vb:
"Adblock Plus wil met machinelearningmodel Facebook-advertenties detecteren"
Zo klopt de zin ook maar persoonlijk zou ik het zo laten, de titel is perfect Nederlandstalig. en -voor mij i.i.g.- perfect leesbaar. Is een gevalletje 'actief tegenover passief' taalgebruik. ("Iets doen met" of "iets wordt gedaan door") passieve vorm is te vermijden maar in geen geval verkeerd.
[ Voor 74% gewijzigd door PinusRigida op 28-06-2018 13:00 ]
Microsoft brengt afgelopen jaren twee keer per jaar een update uit voor Windows 10.
Foute zin,
Microsoft BRACHT afgelopen jaren ... of - Microsoft BRENGT twee keer per jaar ...
Heeft iets te maken met verleden tijd of zoiets.
".....vallen en dat beide beide partijen hun eigen gemaakte proceskosten dragen...."
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
"het geschrapte spel van het in 2013 door Disney gesloten LukasArts."
LukasArts --> LucasArts.
[ Voor 3% gewijzigd door RefriedNoodle op 28-06-2018 19:45 ]
te hoogste -> ten hoogste. En hoogste zegt eerder iets over de hoogte, dus ik zou eerder 'maximaal' doen.De gamedirector blijkt al sinds januari niet meer bij EA te werken en bezig te zijn met het oprichten van een kleine studio van te hoogste vijftien man
als 'ze' wijst op de medewerkers; dan ook werkte -> werkten.De Star Wars-game waar ze aan werkte
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 28-06-2018 19:42 ]
Dit moet voor natuurlijker beelden van het ar-platform zorgen -> natuurlijkere
'zelf '--> 'zelfs'De methode zou zelf op desktopsystemen kunnen werken.
Intro: 'onthult' > 'onthuld'
En verder wordt eerst "customization" en kort daarna "customisation" gebruikt, om vervolgens tegen het eind weer "customization" te gebruiken. De een (z) is afkomstig van Brits Engels, de ander (s) van Amerikaans Engels... maar zou netter staan dat, als er een woord wordt geleend, het consistent wordt gebruiktMaar dat is niet alles; de verschillende dlc's worden worden ook altijd los uitgebracht, maar premium-passbezitters hoeven niet op deze releasedata te wachten;
Zal denk ik extravagant moeten zijnmet extravagent uitgedoste personages
Onderzoekers ontwikkelen exploit voor elke Android-smartphone met lpddr-geheugen
Staat achter 7.1.1 nog een verdwaald puntje, dus of 'getest' met een hoofdletter, of, wat de juiste keuze zal zijn, dat verdwaalde puntje weg.De onderzoekers hebben de proof-of-concept op een LG G4 met Android 7.1.1. getest,
Gebruikers Instagram kunnen muziek laten afspelen bij Stories
Welke landen dat zijn, houd het Facebook-dochterbedrijf voor zich.
[ Voor 31% gewijzigd door PeacekeeperNL op 29-06-2018 07:43 ]
Mijn reviews al gezien?
Wellicht de websitenaam of URL toevoegen?Reparatiewebsite heeft
Daar hoort 'iFixit' nog tussen te staanRoel911 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:14:
https://tweakers.net/geek...aakt-van-stukje-stof.html
[...]
Wellicht de websitenaam of URL toevoegen?
"Video laat zien van hoe toets op MacBook defect raakt van stukje stof"
Die "van" in de titel maakt dat de zin heel krom klinkt. Misschien is het spreektaal? (ik vermoed Brabants), maar zo'n zinsconstructie klinkt mij een beetje raar in de oren.
Het staat ook nog een keer in de eerste zin:
Reparatiewebsite iFixit heeft een video online gezet van hoe toetsen op een Butterfly-toetsenbord van een MacBook of MacBook Pro defect kunnen raken van een stofje
[ Voor 20% gewijzigd door cracking cloud op 29-06-2018 08:57 ]
Onduidelijke titel: Is het evenement voor of op 2 augustus.
OP 2 augustus dus...;)Het evenement vindt op 2 augustus plaats..
p.s. "Het evenement vindt plaats op 2 augustus" is net iets netter
[ Voor 13% gewijzigd door MeMoRy op 29-06-2018 09:47 ]
U vraagt, wij antwoorden.
Het volgende stukje is wel heel letterlijk vertaald uit het Engels:
Het stukje kan beter vervangen worden met vroeg of laat.het probleem in het ontwerp van het toetsenbord en zullen vrijwel alle MacBook-toetsenborden met dit ontwerp het eerder of later begeven.
je hebt het over Vodafone en in de laatste zin plots dat t-mobile niet de eerste is die het netwerk live heeft staan. maar het ging toch over Vodafone?
T-Mobile is niet de eerste die beide netwerktechnieken aanbiedt. Onder meer Orange in België doet dat ook. KPN biedt lora aan naast lte-m met hetzelfde doel.
[ Voor 23% gewijzigd door geert19 op 29-06-2018 11:14 ]
Als we in de kop 'voor' door 'op' vervangen, ontstaat een nieuwe dubbelzinnigheid. Daarom is deze kop, met in de tekst nog eens 'op', een goede oplossing, die tot weinig misverstanden aanleiding geeft.MeMoRy schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:45:
Motorola plant smartphone-evenement voor 2 augustus
Onduidelijke titel: Is het evenement voor of op 2 augustus.
[...]
OP 2 augustus dus...;)
Oneens.p.s. "Het evenement vindt plaats op 2 augustus" is net iets netterMaar dat is een detail.
De rest is verbeterd.
Dit topic is gesloten.
![]()