Artikel: https://tweakers.net/revi...ingen-grappling-hook.html
Moet zijn: Windows, Xbox One, Playstation 4Platform Windows, Xbox 360, Playstation 3
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Moet zijn: Windows, Xbox One, Playstation 4Platform Windows, Xbox 360, Playstation 3
Mijn reviews al gezien?
De eerste is goed uiteraard.Zelf zweven
De tweede eigenschap is dat Jesse een schild heeft, dat ze lijkt samen te stellen uit rommel om haar heen. De brokstukken worden in een soort energieveld voor Jesse vastgehouden, waarna ze aanvallen blokkeren. Tot slot heeft ze Levitate, een optie om zelf te zweven. Dat gaat wat traag, maar wel vloeiend. Het zijn drie ingrediënten die je kunt combineren in gevechten tegen sterke tegenstanders. Het is een beetje schieten, een beetje gooien met voorwerpen, en een beetje ontwijken met een dash of met Lavitate.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
komten komst op 5 oktober van dit jaar uit.
Neem aan dat dat de eerste moet zijn.Het is wel de laatste grote update die niets met eerste de uitbreiding te maken heeft.
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
[ Voor 11% gewijzigd door Tweakmans op 17-06-2018 16:30 ]
Die zin klopt nog steeds niet.Microsoft zegt dat dankzij de hulp van een ai machine learning model beter wist te identificeren welke Windows 10-installaties succesvol waren en welke niet.
Eat the bugs, live in a pod
-> onbruikbaarDe kortere tijdsperiode zou ontgrendelingstools ongebruikbaar maken.
Telt dit als een dt-fout?in 2009 organiseerde hij een feestje dt dat publiek toegankelijk was
Je hebt een punt.oja schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:50:
nieuws: Foto's tonen geannuleerd prototype van Samsung-smartphone met twee sc...
Het prototype is niet geannuleerd (het bestaat immers), maar het model waarvoor het prototype gemaakt werd is geannuleerd.
De teaser, die de bekende lekker Ben Geskin op Twitter zette, noemt de telefoon Find X, net als Oppo doet op zijn website[HIERDUS] Daarnaast claimt de teaser, waarvan onbekend is of hij echt van Oppo is, dat het toestel een relatieve schermgrootte heeft van 93,8 procent.
Tweemaal in de alinea trouwens.Miglow schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:26:
Met een script is het vervolgens mogelijk om een gecashte versie van de afbeeldingen uit het geheugen op te diepen.
Gecachte versie lijkt me.
Uit https://tweakers.net/nieu...lde-bestanden-lekken.html
Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog
Dat moet zijn: gecachete.Miglow schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:26:
Gecachte versie lijkt me.
[ Voor 5% gewijzigd door Craven op 19-06-2018 07:43 ]
[ Voor 8% gewijzigd door rctgamer3 op 19-06-2018 07:45 ]
Ik twijfel een klein beetje, maar mijn gevoel zit meestal juist. Volgens mij moet het 'heeft te kampen met' zijn. Ik kan niet zo snel op internet een synoniem voor 'kampen met' vinden wat 'maken met' is. Maar ik laat deze even ter beoordeling aan jullieDe productie heeft te maken met problemen.
Mijn reviews al gezien?
naar personeel → naar het personeelTesla-ceo Elon Musk heeft een e-mail naar personeel gestuurd, waarin hij melding maakt van 'sabotage' door één medewerker.
niet ontvangen → niet-ontvangenDe medewerker zou de daden hebben toegegeven en hebben gezegd dat het ging om vergelding voor een niet ontvangen promotie.
in samenwerking met een andere organisatie werkte → met een andere organisatie samenwerkteTesla onderzoekt de zaak nu, net als de vraag of de medewerker wellicht in samenwerking met een andere organisatie werkte.
van eenniet alleen door het plaatsen een nieuwe homeknop
'Bike Path' (zonder r) schijnt ook iets te zijn.rctgamer3 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 07:44:
reviews: Pokémon Let's Go Pikachu - Mix van oude rpg en Pokémon Go!
Iemand heeft niet op zitten letten:
Veridian Forest -> Viridian Forest
Cerullean City -> Cerulean City
Biker Path -> Cycling Road
Verder nog:
Veridian City
Als reactie op hierboven: Caterpie is prima.
help systeem → help-systeemDeze uitgave moet enkele beveiligingsproblemen verhelpen en bevat een nieuw help systeem.
Deze alleen (nog) niet:Delpozo schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:28:
[...]
'Bike Path' (zonder r) schijnt ook iets te zijn.
De rest is aangepast.
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:13:
Een (mogelijk) taalkundig foutje?
Tesla onderzoekt 'sabotage' door aanpassen code en doorsturen data
[...]
Ik twijfel een klein beetje, maar mijn gevoel zit meestal juist. Volgens mij moet het 'heeft te kampen met' zijn. Ik kan niet zo snel op internet een synoniem voor 'kampen met' vinden wat 'maken met' is. Maar ik laat deze even ter beoordeling aan jullie
Mijn reviews al gezien?
Niet dat ik weet. Dit is de enige in Kanto, de plek waar de nieuwe game afspeelt.Delpozo schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:28:
[...]
'Bike Path' (zonder r) schijnt ook iets te zijn.
De rest is aangepast.
[ Voor 30% gewijzigd door rctgamer3 op 19-06-2018 10:08 ]
Zal aan mijn apparaten liggen, maar bij mij staat nog altijd "De productie heeft te maken met problemen."Delpozo schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:10:
@rctgamer3: Volgens Jur, de auteur, is het idd 'Cycling Road'. Dus aangepast.
@PeacekeeperNL: F5'en?
Mijn reviews al gezien?
O, gaat het daarom. Sorry, niet goed gelezen. Nou, dat is volgens mij gewoon correct en daarom niet veranderd.PeacekeeperNL schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:54:
[...]
Zal aan mijn apparaten liggen, maar bij mij staat nog altijd "De productie heeft te maken met problemen."
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 19-06-2018 10:58 ]
Mijn reviews al gezien?
Next -> NexDe Vivo Next heeft verder een 6,59"-amoledscherm met een verhouding van 19,3:9 waarbij de screen-to-bodyratio volgens Android Central op 91,2 procent uitkomt,
Tait-arcadekasten → Taito-arcadekastenHet spel is bedacht door de Japanner Tomohiro Nishikado, die ook verantwoordelijk was voor eerdere Tait-arcadekasten, zoals Basketball en Speed Race.
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Sorry, this content isn't available right now
The link you followed may have expired, or the page may only be visible to an audience you're not in.
[ Voor 6% gewijzigd door Sjaakys op 20-06-2018 08:29 ]
Lijkt me duidelijk, maar we hebben het hier over spel- en tikfouten.Sjaakys schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:27:
De actie: MijnKPN-app Testpanel | Maak samen met andere tweakers de app tweakerwaardig
- Je kunt één keer aan de poll deelnemen. Alleen ingelogde bezoekers kunnen deelnemen.
- Deelnemers moeten beschikken over een KPN-abonnement.
- Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Als je een TV/internet abonnement hebt komt je technisch gezien in aanmerking, terwijl je geen mobiel abonnement hebt van KPN.Zo kan je dus bv niet je telefonische dataverbruik beoordelen.
Vreemd, zo te zien is de live-video weggehaald achterafiMars schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 21:19:
nieuws: Delft Hyperloop presenteert Atlas-launcher en -pod in aanloop naar co...
... en de link naar FB werkt niet...
[...]
Dat is precies wat ik verwachte, maar toch ...Xtuv schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:05:
[...]
Vreemd, zo te zien is de live-video weggehaald achterafIk haal de link weg.
Mogen taalvouten dan eigenlijk wel?Delpozo schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 08:47:
[...]
Lijkt me duidelijk, maar we hebben het hier over spel- en tikfouten.
De rest is verbeterd.
[ Voor 12% gewijzigd door PeacekeeperNL op 20-06-2018 10:06 ]
Mijn reviews al gezien?
Beide verbeterd.PeacekeeperNL schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:05:
Skull & Bones Preview
Er staat "Verenigde Oostindische Compagnie" i.p.v. "Verenigde Oost-Indische Compagnie"
Link naar de VanDale voor de zekerheid
En er staat "strak blauwe hemel" i.p.v. "strakblauwe hemel".
'Chat client' is Engels, 'chatclient' Nederlands.Facebook voegt automatisch afspelende videoreclame toe aan Messenger
"chatclient" zouden twee aparte woorden moeten zijn als mijn grammatica nog klopt (en online overigens ook, even snel gecheckt via Google).
Verbeterd.Criminelen sluizen voor 27 miljoen euro aan cryptovaluta weg bij Bithumb
"35 miljard koreaanse won". Koreaanse natuurlijk met een hoofdletter
Vrijwel alles mag wmb, maar meer inhoudelijke zaken moeten toch door de verantwoordelijke auteur worden afgehandeld. Dan is een apart topic handiger.[...]
Mogen taalvouten dan eigenlijk wel?
[ Voor 3% gewijzigd door lameeuw op 20-06-2018 12:31 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
[ Voor 25% gewijzigd door PeacekeeperNL op 20-06-2018 15:36 ]
Mijn reviews al gezien?
internetpioniers, onder wie Vint Cerf en Tim Berners-Lee
hun Europese concurrenten, waaronder start-ups, wel
Niet alleen hen die [...] uploaden, maar ook hen die [...] bijdragen
Maar wees niet getreurd
mocht onze business daarom vragen
waar Microsoft [...] en daar ook werkt aan uitbreiding
al eerdere interesse toonde
Kamermeerderheid
Kamermeerderheid
Kamermeerderheid
Kamer
moet het eenvoudiger maken voor personen met een visuele beperking en voor laaggeletterde mensen om hun stem uit te brengen
commissie-Van Beek
een wet indienen, die regelt dat
memes kunnen genereren, die naar eigen zeggen niet van menselijke exemplaren te onderscheiden zijn
van de onderzoekspaper
(dubbele spatie).dat publiek
initiatiefnemers, onder wie een hoogleraar van de Universiteit Leiden, en Duitse en Noorse onderzoekers
die andere landen doen in kunstmatige intelligentie,
ondertekenaars, van wie ongeveer 150 key supporters
de nieuwsorganisaties die bij het evenement aanwezig waren
i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3
Het is vandaag toch echt donderdag.Update, vrijdag: Film1 heeft tegenover Tweakers verduidelijkt dat het abonnement één lineaire zender bevat. Het artikel is hierop aangepast.
BeheerdHet systeem wordt beheert door SURFsara
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verder is er een duo nodes met beide vier Nvidia Titan V-kaarten toegevoegd
...'s ochtends om zes uur telefoon Twitter de dienst af zou sluiten...
Moet zijn:Valve onthult vr-controlers Knuckles EV2 met thumbsticks en druksensoren
of:Valve onthult vr-controllers Knuckles EV2 met thumbsticks en druksensoren
Valve onthult VR controllers Knuckles EV2 met thumbsticks en druksensoren
[ Voor 11% gewijzigd door xss op 22-06-2018 09:17 ]
Hier mag de schrijver nog even naar kijken.MAX3400 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 20:35:
nieuws: SURFsara voegt 96 GTX 1080Ti-kaarten toe aan Lisa Rekencluster
"Het gpu-cluster van bestaat uit 23 nodes met elk vier Nvidia GTX 1080 Ti-videokaarten"
Op mijn calculator is 23x4 nog steeds 92, @Olaf ?
Moet 92 zijn. Ik had aanvankelijk 24 nodes in mijn aantekeningen staan, maar dat bleek 23 te zijn. My bad. |en aangepast.Delpozo schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:42:
[...]
Hier mag de schrijver nog even naar kijken.
De rest is verbeterd.
Een spatie mag nooit in de Nederlandse taal, dus "VR controllers" is in elk geval fout :-P.xss schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:16:
nieuws: Valve onthult vr-controlers Knuckles EV2 met thumbsticks en druksensoren
T
Titel:
[...]
Moet zijn:
[...]
of:
[...]
Google heeft de Continued Conversation-functionaliteit toegevoegd aan zijn Assitant-spraakdienst. De functie voor 'natuurlijke conversaties' komt als eerste beschikbaar op de Home-speakers.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
kondigde Continued Conversation aan tijdensGoogle kondigde Continued Conversation tijdens zijn I/O-evenement in mei.
Verwijderd
voor?omdat het opvragen van locatiegegevens door de politie een belangrijk instrument is geworden in strafrechtelijke onderzoeken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq